Άγιος Νεκτάριος συκοφαντούμενος και διωκόμενος

Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΣ*

ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου - Καθηγητού

Το μεγάλο και διαρκές θαύμα στην Εκκλησία μας είναι η αδιάκοπη εμφάνιση αγίων. Ουδέποτε υπήρξε εποχή, στο δισχιλιόχρονο διάβα της ιστορίας της, που να μην υπήρχαν άγιοι. Ουδέποτε έλειψαν από την Εκκλησία μας οι άγιοι και αυτό είναι το μόνιμο θαύμα στη δισχιλιόχρονη ιστορική Της πορεία. Οι άγιοι, άνδρες και γυναίκες, είναι τα ορατά σημεία της λυτρωτικής ενέργειας του Αγίου Πνεύματος, το Οποίο αναγεννά τους ανθρώπους και τους καθιστά θεοειδείς υπάρξεις, εικόνες καθαρές του Τριαδικού Θεού, κατά χάριν θεουμένους. Ουδέποτε θα υπάρξει εποχή, που να μην υπάρχουν άγιοι στην Εκκλησία. Κάποιος μεγάλος ασκητής έγραψε πως η απουσία αγίων στον κόσμο, θα σημάνει και το τέλος του.

Ενημέρωση -- του ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Εκτός τών συστημικών ειδήσεων, συζητήσεων καί λοιπών άλλων δημοσιογραφικών, υπάρχουν κι αυτά που θά ακούσετε από τό 37:00 καί μετά στόν επισυναπτόμενο σύνδεσμο.

 Νά σημειώσω ότι στό άλλοτε συστημικό MEGA, τό οποίο νύν εκπέμπει ραδιοφωνικά (fm 90,1- Παραπολιτικά) υπάρχει ένας υπνοβάτης μιάς "άγρυπνης" ραδιοβάρκας. Εκπέμπει στίς 12 τά μεσάνυχτα μέχρι τίς 5 τό πρωΐ και ζητά από τούς ακροατές νά τού πούν τίς σκέψεις τους γιά όποιο θέμα θέλουν. Εννοείται, η ακροαματικότητα είναι ελάχιστη, συνεπώς, μηδενική η ζημιά τής συστημικής ενημέρωσης.

 Τού είπα, λοιπόν, κάποιες δικές μου σκέψεις, που ακούγονται στόν σύνδεσμο, καί μού έκλεισε ευθύς τό τηλέφωνο. Προφανώς, διότι οι σκέψεις μου δέν συντονίζονταν μέ τό συστημικό αφήγημα, που καλείται νά διεκπεραιώσει, σάν υπνοβάτης σέ ακροατές ραδιοφωνικής υπνοπαιδείας.

 https://pod.grdiscovery.com/podcast-item/anexartitos-paratiritis-07-11-2022/

Βαρύτητα στην αλώβητη διαφύλαξη των δογμάτων

Θεολογία είναι η διδασκαλία της Εκκλησίας περί της υγείας της πνευματικής, αλλά και περί του δρόμου που πρέπει να ακολουθήσουμε οι ασθενείς για να θεραπευθούμε. Γι΄ αυτό εμείς οι Ορθόδοξοι δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην αλώβητη διαφύλαξη των δογμάτων, όχι μόνον γιατί φοβούμεθα τον κλονισμό μιας διδασκαλίας, αλλά γιατί χάνουμε την δυνατότητα της θεραπείας και επομένως της σωτηρίας.

Από το Γεροντικό του Σινά :

Δύο ξένοι Μοναχοί επεσκέφθηκαν κάποιο Γέροντα, μια νηστήσιμη μέρα, Εκείνος τους υποδέχτηκε πρόθυμα και τηρώντας τον κανόνα της φιλοξενίας, έφαγε μαζί τους στο τραπέζι. Κατόπιν τους εξήγησε πως η νηστεία έχει μεν το μισθό της, αλλ' εκείνος που καταλύει χάριν των φιλοξενουμένων του,  λαμβάνει δυο μισθούς. Ένα, γιατί κόβει το θέλημα του και άλλον, γιατί αναπαύοντας τους αδερφούς του,  τηρεί την εντολή της αγάπης.