Επειδή μεταξύ ημών και υμών υπάρχουν αρκετοί που αμφισβητούν τον χαιρετισμό "Χριστός ετέχθη"
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/01/blog-post_81.html
Επειδή μεταξύ ημών και υμών υπάρχουν αρκετοί που αμφισβητούν τον χαιρετισμό "Χριστός ετέχθη", αντιγράφω από το Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο, Κεφάλαιο β΄ : "10 καὶ εἶπεν αὐτοῖς ὁ ἄγγελος· μὴ φοβεῖσθε· ἰδοὺ γὰρ εὐαγγελίζομαι ὑμῖν χαρὰν μεγάλην, ἥτις ἔσται παντὶ τῷ λαῷ, 11 ὅτι ἐτέχθη ὑμῖν σήμερον σωτήρ, ὅς ἐστι Χριστὸς Κύριος, ἐν πόλει Δαυΐδ.".
Χριστός ἐτέχθη
Αληθώς ἐτέχθη ὑμῖν σωτήρ
Χριστός ἐτέχθη
Αληθώς ἐτέχθη ὑμῖν σωτήρ
***
Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Επειδή μεταξύ ημών και υμών υπάρχουν
αρκετοί που α...":
Σας ευχαριστώ για την αναδημοσίευση
Χριστός ετέχθη !!!
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/01/blog-post_7.html
Σας ευχαριστώ για την αναδημοσίευση
Χριστός ετέχθη !!!
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/01/blog-post_7.html
***
Αληθώς ετέχθη ημίν Σωτήρ!
(αν γραμματικώς δεν κάνω λάθος)
O Συναξαριστής της ημέρας.
Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2016
Γεωργίου Χοζεβίτου, Δομινίκης οσίας.
Πολὺ γνωστὸ τὸ
ὄνομά του στὸν χριστιανικὸ κόσμο. Γνωστὸ καὶ τὸ μοναστήρι στὴν Παλαιστίνη ποὺ
ἀσκήτεψε.
Βρίσκεται σὲ μία
ἐρημικὴ καὶ ἄγρια χαράδρα καὶ εἶναι κοντὰ στὴν ἀρχαία Ρωμαϊκὴ ὁδό, ποὺ ὁδηγεῖ
ἀπὸ τὰ Ἱεροσόλυμα στὴν Ἱεριχῶ.
Στὴν Ἁγία Γραφὴ ἡ
τοποθεσία αὐτὴ λέγεται χείμαρρος Χορρὰθ καὶ εἶναι συνδεδεμένη μὲ πολλὰ ἱστορικὰ
γεγονότα.
Σ’ αὐτὸ τὸ μέρος
εἶναι ἡ σπηλιὰ στὴν ὁποία εἶχε κάποτε κρυβεῖ ὁ προφήτης Ἠλίας (910 π.Χ.) γιὰ νὰ
γλιτώσει ἀπὸ τὴν καταδίωξη τοῦ ἀσεβέστατου βασιλιὰ Ἀχαὰβ καὶ τῆς εἰδωλολάτριδας
συζύγου του, τῆς Ἰζάβελ.
Σ’ αὐτὴ τὴν
σπηλιὰ ὁ ζηλωτὴς προφήτης ἔμεινε μῆνες καὶ τρεφόταν κατὰ ἕνα θαυμαστὸ τρόπο.
Μερικὰ κοράκια τοῦ ἔφερναν πρωὶ καὶ βράδυ ψωμὶ καὶ κρέας.
Νερὸ ἔπινε ἀπὸ
τὸν χείμαρρο. Ὅταν ὅμως καὶ ἀπὸ ἐδῶ ἔλειψε τὸ νερό, ἐξ αἰτίας τῆς ἀνομβρίας, ὁ
προφήτης ἀναχώρησε κατ’ ἐντολὴν τοῦ Θεοῦ στὰ Σάρεπτα τῆς Σιδῶνος.
Πίστιν δεν έχουν, γνώσιν ή βίωσιν;
Τρία είναι τα αίτια μορφώσεως ορθοδόξων φρονημάτων: η
πίστις, η γνώσις και η βίωσις. Εάν δεν συνέλθουν επί το αυτό τα τρία ταύτα,
αδύνατον να αποφύγωμεν τας πλάνας και τας αιρέσεις. Παρατηρήσατε τους
Αγιορείτας και τους Μητροπολίτας της Εκκλησίας της Ελλάδος που εις τας
προδοτικάς ενεργείας του Πατριάρχου τον μνημονεύουν και κοινωνούν μαζί του. Εις
κάποιαν των τριών τούτων προϋποθέσεων χωλαίνουν. Ή εις την πίστιν ή εις την
γνώσιν ή εις την βίωσιν. Αδύνατον Ορθόδοξος Χριστιανός έχων πίστιν εις τον
Χριστόν, γνωρίζων την διδασκαλίαν της Εκκλησίας και τους βίους των Αγίων
Πατέρων και βιών κατά το δυνατόν με ακρίβειαν, να μη εξεγείρεται, από την
αναφανδόν υποστηριζομένην καθολικήν αίρεσιν της συμφωνίας του Σαμπεζύ ή της
συμφωνίας του Μπαλαμάντ ή του Φαναρίου το : Κωνσταντίνου η πόλις, Πρωτοκλήτου
λυχνία τε άγει εορτήν λαμπροφόρον δεχομένη τον Πρόεδρον, Ρωμαίων Εκκλησίας της
σεπτής. Ή το : Ναυς, η πάντιμος Ορθοδοξίας αγλαΐζεται νυν δεχομένη, εκ Δυσμών
σεπτόν Ποιμένα και Πρόεδρον. Ή το : Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου
και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου. Ή το : Ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου και
άλλα συναφή!!! Ας ερωτήσουν εαυτούς οι Αγιορείτες και οι Ποιμένες της Εκκλησίας
μας, διατί τον μνημονεύουν και κοινωνούν μαζί του, και δεν ύψωσαν φωνήν
διαμαρτυρίας κατά της ψυχολέθρου νοθείας της πίστεως. Πίστιν δεν έχουν, γνώσιν
ή βίωσιν; Πως ανέχονται το οικουμενιστικό τούτο κήρυγμα του Οικουμενικού Θρόνου
χωρίς συγκλονισμόν, αφού μόνον δι΄ αυτό είναι αρκετόν να χάσωμεν τας ψυχάς μας;
Εάν δεχθώμεν τον Πάπα ως Αγιώτατον Επίσκοπον Ρώμης, τότε ανατρέπομεν την
δογματικήν διδασκαλίαν της Εκκλησίας, απορρίπτομεν τους βίους και τους αγώνας
των αγίων και οικοδομούμεθα κατά τρόπον λατινικόν, δηλαδή αντιπνευματικόν, που
μόνον εις τον Χριστόν δεν οδηγεί. Διότι όλοι οι αγώνες των Αγίων Πατέρων υπέρ
της διαφυλάξεως αλωβήτου της δογματικής διδασκαλίας, εγένοντο δια την
προστασίαν της θεώσεως του ανθρώπου. Χωρίς ορθά
δόγματα, θέωσις δεν επιτυγχάνεται......
Φρίττει κανείς, όταν σκέπτεται το σκότος υπό του οποίου κατέχονται, όσοι ομιλούν χαίροντες δια προσεγγίσεις και διαλόγους με τον Παπισμόν, ύστερα από την τόσον σαφή διδασκαλίαν των αγίων Πατέρων μας
Σήμερον, κατόπιν
τόσης αντιπαπικής γραμματολογίας, είναι πολύ ευκολώτερον να μορφώση κανείς
φρόνημα περί της φύσεως του Παπισμού ή προ δύο αιώνων. Πατέρες σοφώτατοι και
αγιώτατοι, μεμαρτυρημένοι υπό Θεού, εξ αφορμής των Παπικών προκλήσεων και
μηχανορραφιών εν τη Ανατολή, πόσα δεν έγραψαν απογυμνούντες τον Παπισμόν από
κάθε απατηλόν ένδυμα και παρουσιάζοντες την φύσιν του εις πλέον ελεεινήν
μορφήν! Παραπέμπομεν όσους βούλονται να μάθουν την αλήθειαν, εις τους αγίους
της Εκκλησίας μας. Εις τον σοφώτατον Μοναχόν Ιωσήφ Βρυέννιον, εις τον Γεννάδιον
τον Σχολάριον, Δοσίθεον Πατριάρχην Ιεροσολύμων, άγιον Γρηγόριον τον Παλαμάν,
τον Μ. Φώτιον, τους εντεύθεν Πατριάρχας της Ανατολής όλους, πλην του Βέκκου,
του Μεταξάκη, του Αθηναγόρου και του τελευταίου κ. Βαρθολομαίου.
Ἱερεὺς ὁμιλεῖ διὰ θαῦμα τῆς Παναγίας Συμφώνως πρὸς πληροφορίας ἱστοσελίδος καὶ τοῦ «korinthostv», ὑπὸ ἡμερομηνίαν 27ην Δεκεμβρίου:
«Συμβαίνουν καὶ αὐτά! Τρεῖς λῃστὲς μπῆκαν
τὴν παραμονὴ τῶν Χριστουγέννων στὸν Ἱερὸ Ναὸ τῆς Παναγίας τῆς Γιάτρισσας στὸ
Λουτράκι, μὲ σκοπὸ νὰ κλέψουν καὶ τελικὰ βρέθηκαν νὰ φιλᾶνε τὴν εἰκόνα τῆς
Παναγίας καὶ νὰ φεύγουν ἄπραγοι. Ὅπως ἀναφέρει τὸ KorinthosTv, τὶς κινήσεις τους κατέγραφε κάμερα ποὺ βρισκόταν μέσα
στὴν ἐκκλησία. Οἱ τρεῖς νεαροὶ προσπάθησαν νὰ παραβιάσουν τὴν κύρια καὶ τὴν
πλαϊνὴ εἴσοδο χωρὶς ἀποτέλεσμα. Μπῆκαν ἀπὸ τὴν πόρτα τοῦ Ἱεροῦ καὶ στὴ συνέχεια
προχώρησαν στὰ ἐνδότερα. Ὁ παπα-Νίκος Βασιλόπουλος, ἐφημέριος τοῦ ἱεροῦ ναοῦ,
βαθιὰ συγκινημένος, μιλάει γιὰ θαῦμα ἀπὸ τὴν Παναγία, παραμονὴ τῶν
Χριστουγέννων, ποὺ προστάτεψε τὴν ἐκκλησία καὶ δὲν ἐπέτρεψε στοὺς κλέφτες νὰ
κλέψουν τὴν εἰκόνα Της».
Ανελεύθεροι άνθρωποι, οφθαλμόδουλοι, ταπεινοί καιροσκόποι
Ως πρόβατα επί
σφαγήν, ούτως ηκολούθουν εις την οδόν της προδοσίας της Ορθοδόξου πίστεως οι
Έλληνες Επίσκοποι εις την Φλωρεντία. Ανελεύθεροι άνθρωποι, οφθαλμόδουλοι, ταπεινοί
καιροσκόποι, ένα μόνο επιζητούντες, την εύνοια του Καίσαρος. Κατεπρόδωσαν τα
άγια των αγίων της Ορθοδοξίας, ουδόλως απαιτήσαντες, όπως μελετήσουν
επισταμένως και ελέγξουν προ της υπογραφής τον απαίσχυντο ενωτικό όρο.
Συνηθίσαμε να αποδίδουμε εις πολλά αίτια την πανώλεθρο συμφορά της Αλώσεως της
Κωνσταντινουπόλεως από τους Τούρκους κατά την 29ην Μαϊου του 1453.
Και μεταξύ αυτών απαριθμούμε την αφύλακτο Κερκόπορτα, από την οποία εισήλθον οι
Πορθητές. Δεν αμφισβητούμε την ιστορική βαρύτητα των αιτίων (οικονομικών,
κοινωνικών, πολιτικών, στρατιωτικών), το σημαντικότερο όμως υπήρξε η προδοσία
των Ελλήνων Επισκόπων, που υπέγραψαν τον επαίσχυντο ενωτικό όρο εις την
Φλωρεντία. Διότι α) ηρνήθησαν την Αλήθεια της Ορθοδοξίας και επροτίμησαν το
ψεύδος του Παπισμού. β) εδίχασαν τον Ελληνισμό εις κρισίμους στιγμάς και
εχαλάρωσαν την αμυντική του ενότητα. γ) επεδίωξαν την εύνοια του Καίσαρος και
επώλησαν τον Χριστό εις τον Παποκαίσαρα της Ρώμης και δ) έταμων την οδό της
προδοσίας της Ορθοδόξου Πίστεως την οποία εξακολουθούν να βαδίζουν και σήμερα
ανελεύθεροι άνθρωποι, οφθαλμόδουλοι, ταπεινοί καιροσκόποι οι ομότροποί των,
σημερινοί Οικουμενιστές και φραγκοπαπόδουλοι Επίσκοποι και οι Ηγούμενοι του
Αγίου Όρους, οι … λοκατζίδες της Ορθοδοξίας!
ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016 ΜΕΤΑ ΤΑ ΦΩΤΑ - "Ο λαός ο καθήμενος εν σκότει είδε φως μέγα"
Το αυθεντικό φως
Η σημερινή ευαγγελική διήγηση
ανοίγει ενώπιόν μας αλήθειες, οι οποίες μας οδηγούν στο αληθινό φως που
προσφέρει μόνο ο Χριστός. Βέβαια, κάποια φώτα υπήρχαν και στην αρχαιότητα, αλλά
αυτά ήταν πολύ αμυδρά και αδύναμα για να φωτίσουν το δρόμο των ανθρώπων και να
τους οδηγήσουν στην πραγματική σωτηρία. Αυτά τα φώτα αφορούν τους ανθρώπους
εκείνους που διατύπωναν μεν κάποιες "σοφίες", οι οποίες όμως κινούντο
σε πολύ ρηχά νερά και δεν είχαν καθόλου το βάθος του ζωντανού νερού που
προσφέρει η αστείρευτη πηγή της Εκκλησίας μας.Το Φως το αληθινό που διαλύει και εξανεμίζει πραγματικά τα σκοτάδια της ζωής και απεγκλωβίζει τον άνθρωπο από τα πολλαπλά αδιέξοδά του, είναι ένα και μοναδικό. Είναι ο ίδιος ο Χριστός. Το Φως αυτό είναι εκείνο που βοηθά τον κάθε άνθρωπο να οδηγήσει τα βήματά του στην αλήθεια της ζωής και να απομακρυνθεί από την πλάνη των ειδώλων. Είναι εκείνο ακόμα που δείχνει τον προορισμό μας πάνω στην γη. Είναι χαρακτηριστικό αυτό που προανήγγειλε ο προφήτης Ησαϊας, πολλούς αιώνες πριν τον ερχομό του Χριστού: "Ο λαός ο καθήμενος εν σκότει είδε φως μέγα, και τοις καθημένοις εν χώρα και σκιά θανάτου φως ανέτειλεν αυτοίς".
Ρώτησαν έναν Γέροντα:
"Πως λένε μερικοί ότι βλέπουν
οπτασία αγγέλων;" Και αποκρίθηκε: "Ευτυχής είναι εκείνος που βλέπει
πάντοτε τις αμαρτίες του".
Καιρός πλέον να εκδηλωθεί η αντίδραση
Εμείς οι απλοί πιστοί, κληρικοί και λαϊκοί, ζούμε την
δραματική αντινομία μέσα εις την Εκκλησία μας. Zούμε
αφ΄ ενός την καθαρότητα, την αγιότητα, την πνευματική ανάταση, τη λυτρωτική
φορά προς τα άνω που μας χαρίζει η Μητέρα Εκκλησία με τους λειτουργικούς
θησαυρούς Της και τους αξίους εκπροσώπους Της, οι οποίοι ευρίσκονται εις την
θέση των με το Ορθόδοξο και Πατερικό ήθος εις «τύπον Χριστού», και αφ΄ ετέρου
αντικρίζουμε έντονα και την αθλιότητα της οικουμενιστικής αιρέσεως και
φραγκοπαποδουλικής υποταγής. Όλα αυτά, γνωστά από τις παλαιές εποχές της
εκκλησιαστικής ιστορίας, έχουν αποκτήσει εις τις ημέρες μας επικίνδυνον έκταση.
Εκείνο όμως που προκαλεί εις τας ψυχάς των πιστών πνιγμό και αίσθημα βαθέως και
πυκνού σκότους αδιεξόδου είναι η έλλειψη αντιδράσεως εκ μέρους του υγιούς
τμήματος της Εκκλησίας μας. Καιρός πλέον να εκδηλωθεί η αντίδραση διότι το
μέγεθος της συντελουμένης προδοσίας της Πίστεώς μας πολλές φορές είναι σε
τέτοιο σημείο, που φαίνεται απίστευτη, έστω κι΄ αν αποκαλύπτεται μόλις ένα
μέρος της!
Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ --ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ
Ἐν
Πειραιεῖ τῆ 7ῃ Ἰανουαρίου 2016
Α Ν Α
Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ
Ἀτύχησε
ἡ διοίκησις τῆς ΕΡΤ μέ τήν ἀνακοίνωσή της διότι προσπάθησε ἄτεχνα νά καλύψῃ τό
αὐταπόδεικτο γεγονός ὅτι στήν Ἑλληνική Πολιτεία ὁ ἑορτασμός τῶν Θεοφανείων
θεσμικά γίνεται στό πρῶτο λιμάνι τῆς Χώρας, ἀπό τῆς ἐποχῆς τοῦ Γεωργίου Α΄, στή
ναύλοχο πόλη τοῦ Πειραιᾶ γιά νά τιμηθῇ ἡ ἐποχή τῆς χάριτος πού ἀνέτειλε μέ τήν ἄκρα
ταπείνωση τοῦ Παναγίου Θεοῦ μέ τήν βάπτισή Του στά νερά τοῦ Ἰορδάνου καί τό «μέγα
τῆς θαλάσσης κράτος τῶν Ἑλλήνων» μέ τήν κατάδυση τοῦ Τιμίου καί Ζωοποιοῦ Σταυροῦ.
Στήν ἀνακοίνωση ὁμολογεῖται ἀπολύτως ὅτι «Ἡ ΕΡΤ2 μετέδωσε σέ ζωντανή σύνδεση ὁλόκληρη
τήν Ἀρχιερατική Θ.Λειτουργία ἀπ’ τόν Ἱ.Ν.Ἁγ.Διονυσίου Ἀρεοπαγίτου καί ἀμέσως
μετά ὁλόκληρη τήν τελετή Ἁγιασμοῦ τῶν ὑδάτων ἀπ’ τό λιμάνι τοῦ Πειραιᾶ.» Ὅμως ἐδῶ
βρίσκεται ἡ ἀχίλλειος πτέρνα τῆς ἄτεχνης προσπάθειας συγκάλυψης τῆς σχετικῆς
κυβερνητικῆς παρέμβασης πού ἀποδεικνύει πόσο ἀδέσμευτη καί ἐλεύθερη εἶναι ἡ
δημόσια τηλεόραση, μέ τήν σημερινή κυβέρνηση, ἡ τελετή «Ἁγιασμοῦ τῶν ὑδάτων ἀπ’
τό λιμάνι τοῦ Πειραιά» εἶναι ἡ κατάληξις ὁλόκληρης τῆς Ἱερᾶς Τελετουργίας τοῦ ἑορτασμοῦ
πού ἄρχεται μέ τόν Ὄρθρο, τήν Θ.Λειτουργία, συνεχίζεται μέ τήν τελετή τοῦ
Μεγάλου Ἁγιασμοῦ ἐντός τοῦ Ἱ.Ναοῦ καί κατακλείεται μέ τήν κατάδυση τοῦ Τιμίου
Σταυροῦ στην θάλασσα. Συνεπῶς θά συνιστοῦσα στούς ὑπευθύνους τῆς ΕΡΤ νά μήν ὑποτιμοῦν
τήν νοημοσύνη τῶν συμπολιτῶν μας ψελλίζοντας τόσο ἀτυχεῖς αἰτιολογίες γιά τήν
μετά ἀπο δεκαετίες τολμηθεῖσα ἀπαράδεκτη ἀνατροπή καί προσβολή στήν πόλη τοῦ
Πειραιῶς μέ τήν «μεσοβέζικη» αὐτή ἀναμετάδοση πού διέκοψε τήν κανονική ροή τῆς Τελετουργίας
ἀπό τόν Ἱ.Ν.Ἁγ.Διονυσίου Ἀρεοπαγίτου καί «κώλυσε» τήν κατακλείδα τῆς
Τελετουργίας ἀπό τόν Πειραιᾶ. Καί ὅλα αὐτά βέβαια ἐκλαμβάνουσα τήν δημόσια
τηλεόραση, πού ἀνήκει σέ ὅλους μας, σάν προσωπικό τους τιμάριο!!! Συνεπῶς δέν
κατασυκοφαντήσαμε τούς κυρίους ὑπευθύνους τῆς ΕΡΤ, οὔτε τούς πολιτικούς τους
προϋσταμένους, ἁπλῶς καταδείξαμε τήν άλήθεια τῶν πραγμάτων.
Ὄσον
ἀφορᾶ στήν ἀπαράδεκτη σύγκριση τῆς ἐφημερίδος «ΝΕΑ» μιᾶς ἔννομης δημοκρατικῆς ἐνέργειάς
μας ἐνώπιον τῆς ἁρμοδίας δικαστικῆς ἀρχῆς ἐναντίον ὑβριστῶν τοῦ Πανασπίλου καί
Παναχράντου Προσώπου Του Κυρίου τῆς Πίστεώς μας μέ τόν παραπάνω τραγέλαφο τῆς δημόσιας
τηλεόρασης, δέν διαπορῶ πλέον γιά τήν πορεία τοῦ γνωστοῦ ἐκδοτικοῦ
συγκροτήματος.
Ο
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+
ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΑΝΑΡΧΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΛΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΩΝ. ΔΑΣΚΑΛΑ Η ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΚΟΥΒΑ.
Στα αδέλφια μας που ακολουθούν το Πάτριο, ευχόμεθα Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα!
Ἅγιος Μακάριος ὁ Αἰγύπτιος
Ἡ ψυχρότητα στὴν προσευχὴ ὀφείλεται εἴτε σὲ ψυχικὴ κόπωση εἴτε σὲ πνευματικὸ
κορεσμὸ εἴτε σὲ σωματικὲς ἀπολαύσεις καὶ ἀναπαύσεις εἴτε σὲ πάθη, ποὺ κυριεύουν
τὴν ψυχή, προπαντὸς στὴν ἔπαρση. Ὅλα αὐτὰ εἶναι ἐνάντια στὴν πνευματικὴ ζωή, μέσα στὴν ὁποία
κεντρικὴ θέση κατέχει ἡ προσευχή. Ἔτσι, πρῶτα καὶ κύρια προκαλοῦν τὸ στέρεμα τῆς
πηγῆς τῆς προσευχῆς μέσα μας. Αὐτό, ὅμως, μπορεῖ νὰ oφείλεται καὶ σὲ ἀπομάκρυνση
τῆς χάριτος, ποὺ συμβαίνει μὲ θεία παραχώρηση. Και να γιατί:Καὶ νὰ γιατί:Καὶ νὰ γιατί:
Ὅταν ἡ ψυχὴ μας φλέγεται ἀπὸ τὸν πόθο τοῦ Θεοῦ καὶ ἀπὸ τὴν καρδιὰ μας
ξεχύνεται ὁλόθερμη προσευχή, δὲν ἔχουμε παρὰ ἐλεητικὴ ἐπίσκεψη τῆς χάριτος. Ἐμεῖς
ὅμως, ὅταν ἡ εὐλογημένη αὐτὴ κατάσταση παρατείνεται γιὰ πολύ, νομίζουμε ὅτι
κατορθώσαμε κάτι σπουδαῖο μὲ τὸ δικό μας ἀγώνα καὶ κυριευόμαστε ἀπὸ τὴν
κενοδοξία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)