ΛΟΓΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΑΝΝΑΝ
«Και απηγγέλη αυτώ λεγόντων· η μήτηρ σου και οι αδελφοί
σου εστήκασιν έξω ιδείν σε θέλοντες» (Λουκά η: 20).
Έχεις αληθώς, ω μακαρία δυάς Ιωακείμ και Άννα, και κατ’
εξαίρετον τρόπον και με προνόμιον δικαιότατον, της αθανασίας το πολυέραστον και
τιμαλφέστατον θησαύρισμα· έχεις, λέγω, τοιαύτης αθανασίας προνόμιον, και ως
κλήρον αναφαίρετον και δικαιότατον απέλαβες εκείνο όπου επεθύμησαν πολλοί, και
βασιλείς και σοφοί· αλλά καθώς και ο τρόπος με τον οποίον εζήτησαν τοιαύτης
αθανασίας όνομα ήτο καταγέλαστος, τοιουτοτρόπως και αυτοί έμειναν εις όλον το
ύστερον παίγνιον εις τους μεταγενεστέρους και γέλως. Και τι άλλο άξιον γέλωτος
ωσάν να επιθυμήση τις τοιούτον υπερφυσικόν πράγμα και θείον, το της αθανασίας,
με την γλώσσαν ενός πτηνού πολλά αδυνάτου; Καθώς ακούομεν πως έκαμε κάποιος
βασιλεύς της Αιγύπτου, όστις δια να κηρυχθή αθάνατος θεός, δεν εύρεν άλλο
μέσον, παρά να συνειθίση το όρνεον πρότερον εις το παλάτι τοιαύτην φωνήν, και
ύστερον να το πέμψη κήρυκα της ιδικής του αθανασίας· ασθενέστατον το θεμέλιον,
και ανεμώλιος η οικοδομή.
O Συναξαριστής της ημέρας.
Τετάρτη, 25 Ιουλίου
2018
Άννα, η κατά σάρκα γενομένη προμήτωρ του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, κατήγετο εκ της φυλής του Δαβίδ, θυγάτηρ Ματθάν του ιερέως και Μαρίας της γυναικός αυτού. Ο Ματθάν ιεράτευε κατά τους χρόνους Κλεοπάτρας και Σαπώρου βασιλέως Περσών, προ του Ηρώδου του υιού Αντιπάτρου, έχων τρεις θυγατέρας, Μαρίαν, Σοβήν και Άνναν, εκ των οποίων η μεν Μαρία υπανδρεύθη εις την Βηθλεέμ και εγέννησε Σαλώμην την μαίαν, η δε Σοβή υπανδρεύθη και αυτή εις την Βηθλεέμ και εγέννησε την Ελισάβετ, η δε Άννα υπανδρεύθη εις την Γαλιλαίαν και εγέννησε Μαρίαν την Θεοτόκον·
Τη ΚΕ΄ (25η) του αυτού μηνός Ιουλίου, η Κοίμησις της
Αγίας ΆΝΝΗΣ, μητρός της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών Θεοτόκου.
Άννα, η κατά σάρκα γενομένη προμήτωρ του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, κατήγετο εκ της φυλής του Δαβίδ, θυγάτηρ Ματθάν του ιερέως και Μαρίας της γυναικός αυτού. Ο Ματθάν ιεράτευε κατά τους χρόνους Κλεοπάτρας και Σαπώρου βασιλέως Περσών, προ του Ηρώδου του υιού Αντιπάτρου, έχων τρεις θυγατέρας, Μαρίαν, Σοβήν και Άνναν, εκ των οποίων η μεν Μαρία υπανδρεύθη εις την Βηθλεέμ και εγέννησε Σαλώμην την μαίαν, η δε Σοβή υπανδρεύθη και αυτή εις την Βηθλεέμ και εγέννησε την Ελισάβετ, η δε Άννα υπανδρεύθη εις την Γαλιλαίαν και εγέννησε Μαρίαν την Θεοτόκον·
Ο Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Σιναΐτης γράφει στην «Κλίμακά» του (ΙΕ Λόγος περί αγνείας) τὰ εξής:
«Ὅσον
ἄφθαρτος καὶ ἀσώματος εἶναι ὁ Κύριος, τόσον εὐφραίνεται μὲ τὴν ἁγνότητα καὶ
ἀφθαρσία τοῦ σώματός μας. Ἀντιθέτως, καθὼς ἰσχυρίζονται μερικοὶ οἱ δαίμονες, μὲ
κανένα ἄλλο δὲν χαίρονται τόσον, ὅσον μὲ τὴν δυσωδία τῆς πορνείας, καὶ μὲ
κανένα ἄλλο πάθος, ὅσον μὲ τὸν μολυσμὸ
τοῦ σώματος».
Mητρ. Καλαβρύτων Αμβρόσιος : Αίσχος, κύριε Τσίπρα, καταστροφέα της Ελλάδος! Αίσχος!
Ο ΑΘΕΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ...........
......ΕΠΙΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ...ΠΥΡΚΑΪΕΣ!
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ...ΠΥΡΚΑΪΕΣ!
_____Όσα συμβαίνουν σήμερα το βράδυ με τίς πρωτοφανούς εκτάσεως καταστροφικές πυρκαΐές - επτά συνολικά εστίες φωτιάς μόνο στο Λεκανοπέδιο της Αττικής- στην Αθήνα, στη Ραφήνα, στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής και αλλαχού της Ελλάδος, όπως π.χ.
Η αμαρτία φέρνει τις συμφορές -- αυτό το λάβαμε από τον αδελφό μας Οδυσσέα Τσολογιάννη
Κεφάλαιο
6
- Ἡ ἁμαρτία
φέρνει τὶς συμφορές
– Ἔρριξες
φάρμακο γιὰ τὶς κάμπιες;
– Ἔρριξα,
Γέροντα.
– Τόσες
καλόγριες οὔτε μία κάμπια δὲν μπορεῖτε νὰ σκοτώσετε! Στὴν Κατοχή, ὅταν εἶχε
πέσει ἀκρίδα, εἶχαν βγάλει ἐδῶ στὴν Χαλκιδική τὴν Ἁγία Ζώνη ἀπὸ τὴν Μονή
Βατοπεδίου καὶ ἡ ἀκρίδα ἔπεφτε σύννεφα-σύννεφα στὴν θάλασσα. Στὴν Ἤπειρο, θυμᾶμαι, ἦταν σάν τὸ χιόνι. Κάναμε ὅλοι προσωπική ἐργασία, μὲ τὰ
σεντόνια τὴν μαζεύαμε καὶ μετά τὴν πετούσαμε. Ἦταν καὶ ἡ πείνα..., μήν τὰ ρωτᾶς!
Τί σιτάρια εἶχαν ξαναδώσει, ἀλλὰ εἶχαν σακατευθῆ.
Γνωστὸς ἢ ἄγνωστος ὁ Θεός; -- Τοῦ κ. Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου
Ἡ πανανθρώπινη ἱστορία
δέν εἶναι τίποτ’ ἄλλο, παρά µιά ἐναγώνια ἀναζήτηση τοῦ «Ἀγνώστου Θεοῦ». Βαθιά
στήν κάθε ἀνθρώπινη ὕπαρξη εἶναι στηµένος κι ἕνας βωµός µέ µιά ἄγραφη ἐπιγραφή:
«Ἀγνώστῳ Θεῷ». Ἄγνωστος καί ἀκαθόριστος ὁ Θεός, µά αἰώνια, ἀναλλοίωτη καί ἀσίγαστη
πραγµατικότητα. Στό θέµα Θεός - ἄν ὑπάρχει ἤ δέν ὑπάρχει - δέ χωρᾶνε πειράµατα
καί µαθηµατικοί ὑπολογισµοί καί ἀποδείξεις. «Οὐ γάρ µετρεῖται φύσει τό ὑπέρ
φύσιν» (Μάξιµος ὁ Ὁµολογητής). Τό ἄϋλο δέν ὑλοποιεῖται, οὔτε τό Πνεῦµα
σταθµίζεται, ἀλλ᾽ οὔτε τό ἀπρόσιτο δέχεται, ἤ ἀνέχεται πειράµατα. «Οὐ χωρεῖ τό
µυστήριον ἔρευναν». Ὁ ἐπέκεινα τοῦ νοῦ, Θεός, «δεικνύεται, ἀλλά δέν ἀποδεικνύεται»
(Παῦλος Εὐδοκίµωφ). Εἶναι γνωστός, ἀλλ᾽ ὄχι ὁρατός. Εἶναι αἰσθητός, ἀλλ᾽ ὄχι
ψηλαφητός. Ἄν ὑπάρχει ἕνα µυστήριο στόν κόσµο,εἶναι τοῦτο: ὅτι ὁ Θεός δέ νοεῖται,
ἀλλά κατανοεῖται.
Τη ΚΔ΄ (24η) Ιουλίου, μνήμη του Αγίου Νεομάρτυρος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ του από Κίου, εν Κωνσταντινουπόλει μαρτυρήσαντος ξίφει, κατά το έτος αχο΄ (1670).
Αθανάσιος ο τρισόλβιος Νεομάρτυς
ήτο εκ χώρας λεγομένης Κίος, της κειμένης εις την της Νικαίας επαρχίαν,
ονομαστός εις την χώραν του, μετά γυναικός και τέκνων, έχων πλούτον αρκετόν και
ουδενός των αναγκαίων υστερούμενος, αλλά και ευαγγελικώς πολιτευόμενος εν
πάσαις ταις εντολαίς του Κυρίου. Συνέβη δε και έρριψαν οι Αγαρηνοί εις την
χώραν του συδοσίαν βασιλικήν, το λεγόμενον τουρσάτιν (φόρον) υπέρ την δύναμιν
των Χριστιανών· αυτός δε, ως πλέον μεγαλύτερος όπου ήτο από όλους και πλέον
φιλάδελφος, δια να προστατεύση τους συμπατριώτας του εκίνησεν αγωγήν κατά των
εγχωρίων Τούρκων, δια να συμβοηθήσουν και αυτοί τους Χριστιανούς εις τον φόρον
τον βασιλικόν, επειδή Γενίτσαροι δεν ήσαν ούτε σπαχήδες, αλλά συμπολίται και
αυτοί.
450 χιλιάδες εκτρώσεις ετησίως στην "αγιοτόκο" Ελλάδα!
Όταν υψώνετε ικετευτικάς τας χείρας σας
προς Εμέ και ζητήτε την βοήθειάν μου, εγώ θα γυρίζω αλλού τα μάτια μου από σας
με αποστροφήν. Και εάν πολλαπλασιάσετε και παρατείνετε τας δεήσεις σας, δεν θα
σας ακούσω, διότι τα χέρια σας είναι γεμάτα από αίματα αθώων. Ησαϊας Α:15.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ
Η νομοτελειακή συνέπεια από τη βίαιη εγκατάσταση ετερογενών αλλοεθνών πληθυσμών στην Ελλάδα
Από τον
Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά
Εξουσία είναι η ισχύς που επιβάλλει τη θέλησή της στους άλλους ώστε να παγιώσει διά της βίας την ασύμμετρη κατανομή των οικονομικών πόρων, σχεδόν πάντα προς ίδιον όφελος. Η δυναμική της εξουσίας στηρίζεται στο αρχέγονο ένστικτο της επιβίωσης επειδή, αν κάποιος ελέγχει τους οικονομικούς πόρους που χρειάζονται οι «άλλοι», είναι ανεξάρτητος και συνεπώς κατέχει το υπέρτατο αγαθό της απόλυτης προσωπικής ελευθερίας. Η εξουσία ασκείται από άτομα με υψηλό δείκτη νοημοσύνης. Δυστυχώς όμως όσο ισχυρότερη είναι η εξουσία τόσο κλιμακώνεται η αλαζονεία. Επειδή η σχέση εξουσιαστή και εξουσιαζομένου είναι πάντα σχέση οικονομικής εκμετάλλευσης, η ατομική ελευθερία μπορεί να κατακτηθεί αφενός μέσα από την προσωπική συνειδητή επιλογή της «άρνησης», που εκδηλώνεται με τη μη ένταξη στις κοινωνικές δομές και με την αμφισβήτηση νόμων και κανόνων (αναρχία), και αφετέρου μέσω της εξουσίας.
Από τον
Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά
Εξουσία είναι η ισχύς που επιβάλλει τη θέλησή της στους άλλους ώστε να παγιώσει διά της βίας την ασύμμετρη κατανομή των οικονομικών πόρων, σχεδόν πάντα προς ίδιον όφελος. Η δυναμική της εξουσίας στηρίζεται στο αρχέγονο ένστικτο της επιβίωσης επειδή, αν κάποιος ελέγχει τους οικονομικούς πόρους που χρειάζονται οι «άλλοι», είναι ανεξάρτητος και συνεπώς κατέχει το υπέρτατο αγαθό της απόλυτης προσωπικής ελευθερίας. Η εξουσία ασκείται από άτομα με υψηλό δείκτη νοημοσύνης. Δυστυχώς όμως όσο ισχυρότερη είναι η εξουσία τόσο κλιμακώνεται η αλαζονεία. Επειδή η σχέση εξουσιαστή και εξουσιαζομένου είναι πάντα σχέση οικονομικής εκμετάλλευσης, η ατομική ελευθερία μπορεί να κατακτηθεί αφενός μέσα από την προσωπική συνειδητή επιλογή της «άρνησης», που εκδηλώνεται με τη μη ένταξη στις κοινωνικές δομές και με την αμφισβήτηση νόμων και κανόνων (αναρχία), και αφετέρου μέσω της εξουσίας.
Τη ΚΔ΄ (24η) Ιουλίου, ο Άγιος Νεομάρτυς ΘΕΟΦΙΛΟΣ ο Ζακύνθιος, ο κατά την Χίον μαρτυρήσας εν έτει αχλε΄ (1635), πυρί τελειούται.
Θεόφιλος ο νεοφανής και λαμπρότατος αστήρ ήτο από την νήσον Ζάκυνθον,
ναύτης την τέχνην, ταξιδεύων με πλοίον. Έτυχε δε κατά συνεργείαν του δαίμονος
να σκανδαλισθή με τον πλοίαρχον· όθενερχόμενος με το πλοίον εις την Χίον, την
πατρίδα του πλοιάρχου, ανεχώρησεν από εκείνον. Εύρε τότε αυτόνΑγαρηνός τις, όστις
εζήτησε να τον πάρη εις το ιδικόν του πλοίον, αλλ’ επειδή αυτός δεν ηθέλησε να
κάμη ταξίδι με Αγαρηνόν, μήτε όλως να είναι μαζί του, διότι απεστρέφετο πολύ το
γένος των Αγαρηνών, ο Αγαρηνός τον εβίασε πολύ, προσεπάθει δε να τον πάρη έστω
και δια της βίας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)