Ὅταν ἀναφέρεται ὁ Μέγας Ἅγιος Νικόδημος στήν διάρρηξη τῆς συντροφίας καί "τό νά χωρίζει τινάς τόν ἑαυτόν του ἀπό τήν κοινήν σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας, τοῦτο εἶναι ἁμάρτημα ἀσυγχώρητον, καί κατηγορίας ἄξιον, καί πολλήν ἔχει τήν κόλασιν καί τιμωρίαν " δέν ἐννοεῖ σέ καμμία περίπτωση αὐτά τά ὁποῖα παρερμηνεύει διαστρεβλώνοντας τούς λόγους τοῦ Ἁγίου ὁ π. Εὐθ. Τρικαμηνᾶς!
Ὁ χωρισμός ἀπό τούς Καινοτόμους Νεοημερολογίτες ἀκολούθους τοῦ ἀντιχρίστου Πάπα -- Γράφει ο πατέρας Νικόλαος Δημαράς
Μήτηρ μαθήσεως η επανάληψη ..... --- Του ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλίδη
Ο στίχος 25 τού Μτ. ις΄ (Ματθαίου 16) δέν γράφει αυτό που εσείς μάς λέτε : «Γιατί όποιος θέλει νά σώσει τήν ζωή του θά τήν χάσει. Όποιος όμως εξ αιτίας μου χάσει τήν ζωή του, θά τήν βρεί». (Βλέπε σύνδεσμο *)
Ιδού
πώς έχει τό συγκεκριμένο εδάφιο : «25 ὃς γὰρ ἂν θέλῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει
αὐτήν· ὃς δ' ἂν ἀπολέσῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἕνεκεν ἐμοῦ, εὑρήσει αὐτήν.». Καί ακόμη
πιό κάτω, στίχος «26 τί γὰρ ὠφελεῖται ἄνθρωπος, ἐὰν τὸν κόσμον ὅλον κερδήσῃ, τὴν
δὲ ψυχὴν αὐτοῦ ζημιωθῇ; ἢ τί δώσει ἄνθρωπος ἀντάλλαγμα τῆς ψυχῆς αὐτοῦ;».
Όπως
βλέπετε, λόγος γίνεται περί ψυχής ( : αθανάτου ψυχής) καί όχι ζωής τού, ούτως ή
άλλως, θνητού καί φθαρτού σώματος. Διά τού όρου ‘ψυχή’ δηλώνεται υπό τού Κυρίου
καί η αφθαρσία τής έμμορφης - εν υποστάσει ανθρώπου - ψυχής. Δηλαδή, ψυχή μέ
άφθαρτο σώμα. Πρότυπο καί υπόδειγμα αυτής τής Ζωής, η «ἐν ἑτέρᾳ μορφῇ» παρουσία
τού αναστημένου σώματος τού Κυρίου. Ο οποίος συνέφαγε, συνομίλησε καί
παρουσιάσθηκε στούς Μαθητές «κεκλεισμένων τών θυρών».
Βεβαίως,
η περιγραφόμενη ‘ετέρα μορφή’ τού Κυρίου είναι ασύλληπτη καί ακατανόητη γιά τόν
άνθρωπο, αλλά είναι όπως ακριβώς γράφεται στό Κατά Μάρκον η' 35 (καί Μρ. ις'
12-14) καί στά λοιπά Ιερά Ευαγγέλια.
Περιττεύει
νά γράψω ότι σύγχρονοι επιστήμονες, κάθε είδους τίτλων καί γνωστικού
αντικειμένου, θέλουν νά παραφράζουν καί νά διαστρέφουν τά γεγραμμένα στά ιερά
Ευαγγέλια. Η επιστημονική φαντασία τούς είναι προσφιλέστερη, γι΄ αυτό
διφημίζουν μέ κάθε τρόπο καί μέσο τήν εξωαστρική ζωή τών UFO
Πρός τούς διωκομένους από πάσης φύσεως εργασία καί αμισθί ζώντας υγειονομικούς. -- Tου ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλίδη
Τόν Ψαλμό ι' (10) τόν έχει υπόψη τής η διοικούσα τήν Εκκλησία Ιεραρχία ;
Εἰς τὸ τέλος· ψαλμὸς τῷ Δαυΐδ.
ΕΠΙ τῷ Κυρίῳ πέποιθα· πῶς ἐρεῖτε τῇ ψυχῇ μου· μεταναστεύου ἐπὶ τὰ ὄρη ὡς στρουθίον; 2 ὅτι ἰδοὺ οἱ ἁμαρτωλοὶ ἐνέτειναν τόξον, ἡτοίμασαν βέλη εἰς φαρέτραν τοῦ κατατοξεῦσαι ἐν σκοτομήνῃ τοὺς εὐθεῖς τῇ καρδίᾳ. 3 ὅτι ἃ σὺ κατηρτίσω, αὐτοὶ καθεῖλον· ὁ δὲ δίκαιος τί ἐποίησε; 4 Κύριος ἐν ναῷ ἁγίῳ αὐτοῦ· Κύριος ἐν οὐρανῷ ὁ θρόνος αὐτοῦ. οἱ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ εἰς τὸν πένητα ἀποβλέπουσι, τὰ βλέφαρα αὐτοῦ ἐξετάζει τοὺς υἱοὺς τῶν ἀνθρώπων. 5 Κύριος ἐξετάζει τὸν δίκαιον καὶ τὸν ἀσεβῆ, ὁ δὲ ἀγαπῶν τὴν ἀδικίαν μισεῖ τὴν ἑαυτοῦ ψυχήν. 6 ἐπιβρέξει ἐπὶ ἁμαρτωλοὺς παγίδας, πῦρ καὶ θεῖον καὶ πνεῦμα καταιγίδος ἡ μερὶς τοῦ ποτηρίου αὐτῶν. 7 ὅτι δίκαιος Κύριος, καὶ δικαιοσύνας ἠγάπησεν, εὐθύτητας εἶδε τὸ πρόσωπον αὐτοῦ.
«Εμίσησα Εκκλησίαν Πονηρευομένων»
Το στυγερώτερον έγκλημα εις βάρος της αγίας μας Ορθοδοξίας είναι η ανοχή των Αιρέσεων και των Αιρετικών. Ασεβέστατα κηρύσσονται από Ορθοδόξους (;) ποιμένας αιρέσεις φοβεραί, και ανεμπόδιστα κινούνται Αιρεσιόφρονες Ποιμένες (;) μεταξύ της Ποίμνης του Χριστού! Έπαυσε, φαίνεται, εις ωρισμένους να λειτουργή το αισθητήριον της Ορθοδοξίας και η Εκκλησιαστική συνείδησις έχει επικινδύνως αμβλυνθή, ώστε να μη διακρίνωνται τα Αγιοπνευματοχάρακτα σύνορα της Ορθοδοξίας από την πλάνην και την Αίρεσιν. Ποίοι άραγε ευθύνονται δια την τραγικήν αυτήν ψυχικήν τύφλωσιν; Κατ΄ αρχήν όλοι· προ παντός όμως οι Ποιμένες! «Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τον αμπελώνα μου, εμόλυναν την μερίδα μου…» (Ιερ. 12, 10), θρηνωδεί ο προφήτης Ιερεμίας· και προσθέτει: «Ω οι ποιμένες (…) Υμείς διεσκορπίσατε τα πρόβατά μου και εξώσατε αυτά…» (Ιερ. 23, 1-3). Δυστυχώς Πατριάρχαι, Αρχιερείς, Επίσκοποι, Ηγούμενοι, με έναν λόγον Ποιμένες εμολύνθησαν από τον Οικουμενισμόν, ώστε να έχουν συνηθίσει εις τας Οικουμενιστικάς βλασφημίας και να μη ενοχλούνται από τα κηρύγματα των Αιρέσεων, δια των οποίων βάλλεται, εξοντωτικώς η Αγία μας Ορθόδοξος Εκκλησία. Φαίνεται, ότι εις την εποχήν του Υλιστικού Ευδαιμονισμού δεν θεωρείται πλέον υπέρτατος σκοπός της Εκκλησίας η αγιότης, αλλά η κοσμική σκοπιμότης.