Ο Δημήτριος Χατζηνικολάου σχολίασε την ανάρτηση ""Περί «παραλλήλων ἐπισκόπων» (βελτιωμένη ἔκδοσις, 2025) -- Τοῦ Δημητρίου Χατζηνικολάου, πρ. Ἀν. Καθηγητοῦ Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων""

Μετά τήν ἄκρως διαφωτιστικήν ἐπί τοῦ θέματος ἀνάρτησιν ὑπό τοῦ π. Δημητρίου Ἀθανασίου διά τό ποῖος κάμνει σχίσμα, δέν περίμενα νά συνεχίσῃ κανείς τόν παραλογισμόν σας! Λοιπόν, γιά νά ὁμιλῇ κάποιος γιά «σχίσμα ΓΟΧ», εἶναι ἀπαραίτητον νά ὑπάρχῃ ἡ κανονική ΚΑΙ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΣΑ Ἱεραρχία. Ποία εἶναι αὐτή; Οἱ Οἰκουμενισταί; Μά ἡ «ἱεραρχία» τῶν Οἰκουμενιστῶν ἐργάζεται διά τόν Διάβολον! Πῶς εἶναι δυνατόν νά τούς θεωρῇ κάποιος ἐχέφρων «κανονικούς», ὅταν ὑβρίζουν συνεχῶς τόν Ἱδρυτήν τῆς Ἐκκλησίας καί τό Εὐαγγέλιόν Του, τούς Ἱ. Κανόνας καί τούς Πατέρας, ἤ μᾶλλον «τά θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως»; Ἔχεις κολλήσει στό διοικητικόν μέρος τοῦ θέματος καί καταφρονεῖς τό δογματικόν! Ὅπως γράφει ὁ Δογματολόγος Χ. Ἀνδροῦτσος, τό δόγμα τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας ἀπαιτεῖ (1) κοινήν Ὀρθόδοξον πίστιν (πού δέν ὑπάρχει στούς Οἰκουμενιστάς), (2) κοινήν λατρείαν (πού δέν ὑπάρχει λόγῳ τοῦ ἑορτολογικοῦ σχίσματος πού προκάλεσαν οἱ Οἰκουμενισταί τό 1924), καί (3) κοινήν διοίκησιν (πού δέν ὑπάρχει λόγῳ τοῦ σχίσματος). Τώρα, πῶς εἶναι δυνατόν ν' ἀθωώνῃς τούς Οἰκουμενιστάς πού προεκάλεσαν ὅλο αὐτό τό κακόν ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥ καί νά καταδικάζῃς τούς ἐνισταμένους, αὐτό τό ἀφήνω εἰς ὅσους διαθέτουν ἀκόμη ὀλίγην εὐθυκρισίαν. Γιά νά τό κλείσουμε, οἱ μέν Οἰκουμενισταί εἶναι οἱ κατ' ἀλήθειαν σχισματικοί, ὡς εἰσαγαγόντες τό ν.ἑ. καί πολλά δόγματα τοῦ Σατανᾶ (π.χ. ὅτι «ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι μονοπάτια πού ὁδηγοῦν στόν Θεόν», ὑπονοοῦντες ὅτι ὁ Χριστός ἦτο ψεύτης καί ἀπατεών, ἐφόσον εἶπεν ὅτι Αὐτός εἶναι ὁ Μόνος Δρόμος), ἄρα δέν δύνανται νά θεωρῶνται «Ἐκκλησία Χριστοῦ», ἀλλά «ἐκκλησία πονηρευομένων καί ἀδιαφόρων». Οἱ δέ «ΓΟΧ» ἔσφαλλαν καί αὐτοί πού ὠνομάσθησαν «Ἐκκλησία ΓΟΧ» (ἐξ ὅσων γνωρίζω, αὐτό ἔγινε ΜΕΤΑ τήν κοίμησιν τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου), ἐκτός ἄν ἀπό νομικῆς ἐπόψεως δέν εἶχαν ἄλλην ἐπιλογήν, λόγῳ τοῦ διωγμοῦ πού ὑφίσταντο. Ἔσφαλλαν καί γιά τά ΘΝΠ (2015), διό καί ἀπετειχίσθην ἀπό τίς παρατάξεις των (Σεπτ. 2017). Πάντως, τό νά θεωρῇς κανονικούς τούς Οἰκουμενιστάς καί σχισματικούς τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ. εἶναι ὠμή διαστρέβλωσις τῆς ἀληθείας.

Dim Athan

Η Μνημόνευση του Αρχιερέως στην Θεία Λειτουργία. Μια διευκρίνιση

Η άποψη ότι η μνημόνευση του Αρχιερέως στην Θεία Λειτουργία γίνεται για  να δείξει ότι έχει την ίδια πίστη μ’ αυτόν, δεν είναι ακριβές και ορθό ως προς Ορθοδόξους. Το ορθό είναι ότι η διαμνημόνευση του Αρχιερέως στην αγία αναφορά δεικνύει ότι κοινωνός εστι της πίστεως, δηλαδή ο μνημονεύων μετέχει στην πίστη του μνημονευομένου.

Αν ο Θεόδωρος Ανδίδων  ήθελε να πεί περί μόνον μίας καταδείξεως της ιδίας πίστεως, δεν έπρεπε να χρησιμοποιήσει τις λέξεις «κοινωνός εστι» αλλά ομόφρων η ομόδοξος η «σύμφωνός εστι»,

Η ορθή διατύπωσή του είναι: για να δειχθεί "η τέλεια συγκοινωνία", δηλαδή η (τέλεια) συγκοινωνία-συμμετοχή (και όχι η ταυτότητα) της πίστεως, του (ορθοδόξου) μνημονεύοντος και του (ακαθαιρέτου αιρετικού) μνημονευομένου -στην αποκλίνουσα πίστη του- εξ αιτίας της διαμνημονεύσεως, τούτ’ έστιν αρχή συγκοινωνούντων δοχείων· κατά τον νούν των Αγιορειτών Πατέρων, του Θεοδώρου Ανδίδων, του οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου ως ήδη ελέχθη, και τελικά της όλης Εκκλησίας, κατά το:

 « Άνωθεν (=απ’ αρχής) γαρ η του Θεού ορθόδοξος εκκλησία την επί των αδύτων αναφοράν του ονόματος του αρχιερέως συγκοινωνίαν τελείαν εδέξατο τούτο».

(πηγή Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΜΟΛΥΣΜΟΥ ιερομονάχου Ευγενίου).

"Περί «παραλλήλων ἐπισκόπων» (βελτιωμένη ἔκδοσις, 2025) -- Τοῦ Δημητρίου Χατζηνικολάου, πρ. Ἀν. Καθηγητοῦ Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων"

 Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Περί «παραλλήλων ἐπισκόπων» (βελτιωμένη ἔκδοσις, 2025) -- Τοῦ Δημητρίου Χατζηνικολάου, πρ. Ἀν. Καθηγητοῦ Οἰκονομικῶν τοῦ Παν/μίου Ἰωαννίνων"

2 ώρες πριν
Κ. Χατζηνικολάου, είναι πρώτη φορά που κάνει λάθος κάποιος Άγιος;
Εδώ έκαναν σε θέματα πίστεως και δεν μπορούν να κάνουν σε αυτό;
Και εκ του αποτελέσματος των χειροτονιών σας αποδείχτηκε ξανά.
Ο αγών δυστυχώς ναυάγισε όταν έγινε η αποκατάσταση - εν καιρώ Αιρέσεως και διωγμού - της Συνόδου.

Είναι συκοφαντική η κατηγορία ότι χαιρόμαστε για για την ακύρωση των ΓΟΧ, αντιθέτως λυπούμαστε για αυτή την έκβαση Διότι κατέστησε τον αγώνα μια ουτοπία εν μέσω πολέμου.
Φανταστείτε να αποτειχιστούν όλοι οι "κανονικοί" ΓΟΧ (δηλαδή όσοι έχουν μυστήρια όχι Αγύρτες) από το Σχίσμα των ΓΟΧ και επέστρεφαν στην προ του 1935 νόμιμη κατάσταση πόσο μεγάλο πλήθος λαού θα χτυπούσε τους Αιρετικούς Οικουμενιστές και πιθανών μερικοί από τους κοινωνούντες με αυτούς που έχουν καλό φρόνημα να αποτειχιστούν και να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος για να καταδικάσει τους αμετανόητους Αιρετικούς Οικουμενιστές και τους αμετανόητους Σχισματικούς ΓΟΧ.

Δεν θα αφήσει ο Θεός το ποίμνιο χωρίς ιερείς.

Όταν κάποιοι Αποτειχισμένοι ιερείς προσχώρησαν στο Σχίσμα των ΓΟΧ και ο Λαός παρέμεινε στην Αποτείχιση ο Πανάγαθος έβγαλε νέους ιερείς στην Αποτείχιση.
Δεν αφήνει ο Θεός....
Κ. Χατζηνικολάου, είναι πρώτη φορά που κάνει λάθος κάποιος Άγιος;
Εδώ έκαναν σε θέματα πίστεως και δεν μπορούν να κάνουν σε αυτό;
Και εκ του αποτελέσματος των χειροτονιών σας αποδείχτηκε ξανά.
Ο αγών δυστυχώς ναυάγισε όταν έγινε η αποκατάσταση - εν καιρώ Αιρέσεως και διωγμού - της Συνόδου.

Είναι συκοφαντική η κατηγορία ότι χαιρόμαστε για για την ακύρωση των ΓΟΧ, αντιθέτως λυπούμαστε για αυτή την έκβαση Διότι κατέστησε τον αγώνα μια ουτοπία εν μέσω πολέμου.
Φανταστείτε να αποτειχιστούν όλοι οι "κανονικοί" ΓΟΧ (δηλαδή όσοι έχουν μυστήρια όχι Αγύρτες) από το Σχίσμα των ΓΟΧ και επέστρεφαν στην προ του 1935 νόμιμη κατάσταση πόσο μεγάλο πλήθος λαού θα χτυπούσε τους Αιρετικούς Οικουμενιστές και πιθανών μερικοί από τους κοινωνούντες με αυτούς που έχουν καλό φρόνημα να αποτειχιστούν και να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος για να καταδικάσει τους αμετανόητους Αιρετικούς Οικουμενιστές και τους αμετανόητους Σχισματικούς ΓΟΧ.

Δεν θα αφήσει ο Θεός το ποίμνιο χωρίς ιερείς.

Όταν κάποιοι Αποτειχισμένοι ιερείς προσχώρησαν στο Σχίσμα των ΓΟΧ και ο Λαός παρέμεινε στην Αποτείχιση ο Πανάγαθος έβγαλε νέους ιερείς στην Αποτείχιση.
Δεν αφήνει ο Θεός....
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Άγνωστο σχολίασε την ανάρτηση "Dim Athan"
2 ώρες πριν
Και ο ποιών αντιποίηση αρχής Χειροτονών παράλληλο Επίσκοπο.
Σε αναμονή εποπτείας
Ο χρήστης Δημήτριος Χατζηνικολάου σχολίασε την ανάρτηση "Dim Athan"
19 ώρες πριν
Πάτερ Δημήτριε, εὐχαριστῶ θερμῶς διά τήν ἄκρως διαφωτιστικήν αὐτήν ἐπί τοῦ θέματος ἀνάρτησιν διά τό ποῖος κάμνει σχίσμα: ὁ μή κεκριμένος εἰσέτι αἱρετικός κάμνει τό σχίσμα, ὄχι οἱ ἀποτειχιζόμενοι ἀπό αὐτόν!
Προς τον κ.Σταύρο (αν είναι αυτό το πραγματικό του όνομα).
Σας υπενθυμίζω το ευαγγελικόν "ο θεός αγάπη εστί και ο μένων εν τη αγάπη εν τω θεώ μένει και ο Θεός εν αυτώ". Δεν είμαι αγαπολόγος όπως οι οικουμενιστές, αλλά πραγματικά θέλω όμως το καλό όλου του κόσμου και όλων των ανθρώπων.Προσεύχομαι (και αυτό νομίζω πρέπει να κάνετε κι εσείς) να γνωρίσουν όλοι οι λαοί το ανόθευτο και γνήσιο λαμπρό αναστάσιμο φως της Ορθοδόξου πίστεως. Δεν λέω ότι είμαι τέλειος σαν άνθρωπος, αλλά εύχομαι για όλο τον κόσμο να γνωρίσει τον Χριστό και να σωθούν όλοι. Δεν είμαι οικουμενιστής, αν εννοείτε ή αν υπαινίσσεστε κάτι τέτοιο. Έγραψα την γνώμη μου και τι θεωρώ ότι εννοούσε ο Τυχικός. Ο Θεός είναι αγάπη, είναι όμως και αλήθεια και δικαιοσύνη. Γι αυτό ξαναλέω ότι δεν είμαι οικουμενιστής, αλλά θέλω το καλό όλων των ανθρώπων. Εσείς δλδ θα θεωρήσετε ως εγκλημα και αμαρτία το αν δώσω αίμα το οποίο θα πάρει ένας ρωμαιοπαπικός, επειδή είναι απλά ρωμαιοπαπικός; ο Θεός δεν σώζει μόνο νεοημ/τες ή μόνο π/Ητες ή μόνο αποτειχισμένους, σώζει τους εν μετανοία και βαθιά πίστη ευρισκομένους ανθρώπους, οι οποίοι από απολωλά πρόβατα έγιναν μεταμελημένοι και συμμετείχαν στην εν Χω πνευματική ζωή (Θ.Κοινωνία, εξομολόγηση, καλά έργα κ.α.)
Καλό κι ευλογημένο καλοκαίρι!
Υστ: η αναφορά σε περί γάμου κ μοιχείας, δεν βγάζει νόημα και δεν ταιριάζει με τα λεγόμενά σας
Ο ανώνυμος του 7.15 π.μ.
Τέλος και τω Αγίω Θεώ Δόξα πάντοτε νυν και αεί κ εις τους αιώνας των αιώνων αμήν
ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης γράφει:

Ἐντολή γάρ Κυρίου μή σιωπᾷν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης πίστεως. Λάλει γάρ, φησί, καί μή σιώπα. Καί, Ἐάν οὗτοι σιωπήσωσιν, οἱ λίθοι κεκράξονται. Ὥστε ὅτε περί πίστεως ὁ λόγος, οὐκ ἔστιν εἰπεῖν. Ἐγώ τίς εἰμι; Ἱερεύς; ἀλλ' οὐδαμοῦ. Ἄρχων; καί οὐδ' οὕτως. Στρατιώτης; καί ποῦ; Γεωργός; καί οὐδ' αὐτό τοῦτο. Πένης, μόνον τήν ἐφήμερον τροφήν ποριζόμενος. Οὐδείς μοι λόγος καί φροντίς περί τοῦ προκειμένου. Οὐά, οἱ λίθοι κράξουσι, καί σύ σιωπηλός καί ἄφροντις; ἡ ἀναίσθητος φύσις Θεοῦ ἐπακήκοε, καί αὐτός λαιλαπιστής;

Οι ρώσοι της διασποράς έχοντας ανάμεσα τους πολλούς αγίους πέρασαν και πήγαν σε μη χριστιανικά κράτη και δεν μολύνθηκαν, αντίθετα ο θεός τους δόξασε δίνοντας τα χαρίσματα του σε κάποιους εξ αυτών.