"Μοναχός" Μάξιμος Βαρβαρής, ένας ακόμη Χριστέμπορας απατεώνας!

Θα εμφανιστεί το 2013.....






Ιδού η ένωση που έχει γίνει! είναι αυτή την οποία περιμένουν οι "Αντι-οικουμενιστές" να γίνει....

To the Faithful of the Metropolis of Boston


On Saturday, January 25, Metropolitan Methodios will join Cardinal Sean O'Malley and other religious leaders for an “Ecumenical Prayer for the Martyrs” Week of Prayer for Christian Unity service.
The service will take place at 2 pm at the Basilica of Our Lady of Perpetual Help in Boston on this coming Saturday, January 25.
Cardinal Sean will preach the sermon and Metropolitan Methodios will offer the closing blessing.
The faithful of our Metropolis are all invited to attend and participate.



Ελεύθερη μετάφραση :

Προς τους πιστούς της Μητρόπολης Βοστώνης.
Το Σάββατο, 25 Ιανουαρίου ο Μητροπολίτης Μεθόδιος  μαζί με τον Καρδινάλιο  Sean O'Malley της Βοστώνης, και άλλων θρησκευτικών αρχηγών θα ενωθούν για μια "Οικουμενιστική Προσευχή υπέρ των Μαρτύρων" Εβδομάς Προσευχής για την Ακολουθία της Χριστιανικής Ένωσις.
Η Ακολουθία θα γίνει στις 2 μ.μ στο Παπικό ναό "Basilica of Our Lady of Perpetual Help" στη Βοστώνη αυτό το Σάββατο που μας έρχεται 25 Ιανουαρίου.
Ο Καρδινάλιος Sean θα κάνει την ομιλία και ο Μητροπολίτης Μεθόδιος την ευλογία.
Οι  Ορθόδοξοι της Μητροπόλεώς μας είναι όλοι προσκεκλημένοι να έρθουν και να παρακολουθήσουν.

Νεώτερος ἐγενόµην καὶ γὰρ ἐγήρασα καὶ οὐκ εἶδον την διακοπή της κοινωνίας....ταλαίπωρε Κωνσταντίνε!

π. Θ. Ζή­σης ἔ­γρα­φε:

 «Ὑ­πο­μεί­να­με, ὑ­πο­μεί­να­με, ὑ­πο­μεί­να­με τοὺς οἰ­κου­με­νι­σμοὺς καὶ τοὺς ἐκ­συγ­χρο­νι­σμοὺς ἐ­πὶ ἕ­να αἰ­ῶ­να. Κά­να­με ὑ­πο­μο­νὴ καὶ ὑ­πα­κο­ή∙ πε­ρι­μέ­να­με καὶ ἐλ­πί­ζα­με νὰ παύ­σουν οἱ συμ­προ­σευ­χές, οἱ συγ­χρω­τι­σμοί, οἱ συγ­κρη­τι­σμοί∙ .­..ἐ­νι­στά­με­θα καὶ δι­α­μαρ­τυ­ρό­με­θα. Θὰ δι­α­κό­ψου­με τὴν κοι­νω­νί­α μὲ ὅ­σους κοι­νω­νοῦν μὲ τὸν ἀ­κοι­νώ­νη­το, αἱ­ρε­τι­κὸ καὶ σχι­σμα­τι­κὸ πά­πα» 

π. Γεωρ. Μεταλληνός:

«Ἀντὶ ἡ Ὀρθοδοξία νὰ ἐπηρεάζει σωτηριολογικὰ τὸν μὴ Ὀρθόδοξο κόσμο, ἐφθάσαμε στὴν ἀποδοχὴ στὴν πράξη τῆς “βαπτισματικῆς Θεολογίας”, τῆς ‘Θεολογίας τῶν “ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν” (πρβλ. συμφωνίας Balamand 1993), τῆς “κοινῆς διακονίας” τῆς “διευρυμένης Ἐκκλησίας” καὶ τοῦ “πολιτιστικοῦ πλουραλισμοῦ”, ὅπως ὀρθότατα ἔχει ἐπισημανθεῖ…Ὁ Οἰκουμενισμὸς σ’ ὅλες τὶς διαστάσεις καὶ ἐκδοχὲς του ἔχει ἀποβεῖ ἀληθινὴ βαβυλώνιος αἰχμαλωσία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ ὅλων των τοπικῶν ἡγεσιῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, μὲ ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις, ποὺ δέχονται ὅμως ἀφόρητη πίεση. Ἡ καύχηση καὶ ὁ αὐτοθαυμασμὸς τῶν οἰκουμενιστῶν μας γιὰ μιὰ δῆθεν νέα ἐποχή, ποὺ ἄνοιξε τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο μὲ τὶς πατριαρχικὲς ἐγκυκλίους τῶν ἐτῶν 1902, 1904, καὶ 1920, δὲν δικαιώνονται, διότι αὐτὸ ποὺ κατορθώθηκε εἶναι νὰ νομιμοποιήσουμε τὶς αἱρέσεις καὶ τὰ σχίσματα τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Προτεσταντισμοῦ».

Αν μπορείτε παρακαλούμε αναρτήστε αυτήν την ανακοίνωση.

Την Τετάρτη 22-1-2014, στις 7.00 μμ, ο π. Νικόλαος Μανώλης θα Ομιλήσει στη σύναξη νέων (και μεγαλυτέρων), στον Ι.Βυζ.Ν. Προφ. Ηλιού Θεσ/νίκης


Συμπεριλαμβάνονται και τα εξής θέματα:
  • Ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός και οι άγνωστες πλευρές της συνόδου Φεράρας-Φλωρεντίας.
  • Η συνέντευξη του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου στον Olivier Clément και η επίδραση στην Ορθοδοξία.

--

Από τον Πρωτοπρ. Νικόλαο Μανώλη και την υπόλοιπη ομάδα διαχείρησης του Ιστολογίου Κατάνυξις

St. Maximus the Confessor

The divine Maximus, who was from Constantinople, sprang from an illustrious family. He was a lover of wisdom and an eminent theologian. At first, he was the chief private secretary of the Emperor Heraclius and his grandson Constans. When the Monothelite heresy became predominant in the royal court, out of hatred for this error the Saint departed for the Monastery at Chrysopolis (Scutari), of which he later became the abbot. When Constans tried to constrain him either to accept the Monothelite teaching, or to stop speaking and writing against it - neither of which the Saint accepted to do - his tongue was uprooted and his right hand was cut off, and he was sent into exile where he reposed in 662. At the time only he and his few disciples were Orthodox in the East (See also August 13).

Ο Κωνσταντινουπόλεως Γερμανός ο Νέος, ο εν τη κατά Νίκαιαν Μητροπόλει, ούτω πανηγυρίζει:

 «Ιδού και ο συγγενής της Κόρης Βασιλεύς Δαβίδ το προφητικόν σύστημα διακόψας, επί το μέσον εξάλλεται, την λύραν κινών και κατευνάζων της παρθενικής καρδίας τον θόρυβον· άκουσον Θύγατερ και ίδε· άκουσον του Αγγέλου· ίδε την ράβδον την απότιστον, κατεξηραμένην ως ικμάδος πάσης χηρεύουσαν, πως βλαστάνει, πως καρποφορεί, πως ευωδιάζει, ίνα μόνον την υπερφυή σου προχαράξη κυοφορίαν».

π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς:

 ….Ἔτσι κατ’ οὐσίαν καταργεῖται ἡ πατερική ὁδός τῆς ἀποτειχίσεως καί εἰσάγεται ἡ ὁδός τῆς συνυπάρξεως μέ τούς αἱρετικούς. Αὐτό, ἀκριβῶς, ἀποτελεῖ τή βασική θεωρία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τόν ὁποῖο, πατέρες, ὠνομάσατε «παναίρεσι». Δίδεται δέ ἀκόμη διά τῆς καινοτόμου αὐτῆς μεθόδου ἡ εὐκαιρία καί ἡ ἐξουσία, νά κατευθύνουν τά ἐκκλησιαστικά πράγματα οἱ ἴδιοι οἱ αἱρετικοί, πρᾶγμα πρωτάκουστο καί ἀδιανόητο γιά τούς Πατέρες τῆς ἐποχῆς ἐκείνης.

Ἔτσι λοιπόν, οἱ ἴδιοι οἱ αἱρετικοί ποιμένες εἰσάγουν τήν Ὀρθοδοξία στό Π.Σ.Ε., ὡς ἰσότιμο μάλιστα μέλος, ἀναγνωρίζουν τά μυστήρια τῶν αἱρετικῶν, χωρίς φυσικά αὐτοί νά μετανοήσουν καί νά ἐπιστρέψουν στήν Ὀρθοδοξία, γκρεμίζουν τό μεσότοιχο τοῦ φραγμοῦ διά τῆς ἄρσεως τῶν ἀναθεμάτων, διευρύνουν τά ὅρια τῆς Ἐκκλησίας –κατά βούλησι– διά τῆς βαπτισματικῆς θεολογίας, ἐπικοινωνοῦν ἐκκλησιαστικά διά
τῶν συμπροσευχῶν καί συνιερουργιῶν μέ αὐτούς κλπ. Ὅλα αὐτά τά πράττουν μέ τήν εὐλογία καί ἀναγνώρισι τῶν Ἀντιοικουμενιστῶν, οἱ ὁποῖοι κατά τά ἄλλα θεωροῦν τούς ἑαυτούς των συνεχιστές τῶν μεγάλων Πατέρων, τῶν πρό τῆς πτώσεως τῆς Κων/πόλεως, οἱ ὁποῖοι, ἀντιθέτως, διά τῆς ἀποτειχίσεως ἔσωσαν τήν Ὀρθοδοξία ἀπό τήν παπική λαίλαπα.

Παρουσιάζοντας όλες τις όψεις του νομίσματος, νομίζω ότι υπηρετώ την Αλήθεια.

Αυτό είναι από το ιστολόγιο : http://kyprianoscy.blogspot.ca/

Από τα σχόλια στο ιστολόγιο http://katanixis.blogspot.gr/2014/01/2004.html . Είναι από τα προβαλλόμενα σαν ορθόδοξο. Περί αυτού καυχάται ο π. Νικόλαος Μανώλης. Διότι έχει πάρα πολλές επισκέψεις στο YouTube - βίντεο με ομιλίες γερόντων και δικές του - ευχαριστώντας απαραιτήτως τους μαθητές και επισκέπτες του. Αυτοί είναι οι σημερινοί, εκ της καινοτομίας, ορθόδοξοι.

π. Θεόδωρος Ζήσης - Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός.

π. Θε­ό­δω­ρος ἔ­γρα­φε:

 «γ­γα­μος ­ε­ρε­ς, πο­λ­τε­κνος, τς ­ε­ρς Μη­τρο­π­λε­ως Δη­μη­τρι­­δος, ­πο­φα­σι­σμ­νοςν δι­α­κ­ψ τ μνη­μ­συ­νο το συμ­φω­νον­τος μ ­λα α­τ ­πι­σκ­που του, ­ταν δι­α­κρι­τι­κ το ­πεν­θ­μι­σα τς πι­θα­νς δι­­ξεις κα ποι­νς μο ε­πε:


“Προ­τι­μ ν καλ­λι­ερ­γ τ χω­ρ­φι­α μου, ς ­πλς ­γρ­της, κα ν κρα­τ­σω τν π­στη μου, πα­ρ ν συ­νερ­γ­σω στν κα­τε­δ­φι­σ της κα ν π­ω στν κ­λα­ση μα­ζ μ τν πα­τρι­ρ­χη κα τος ­πι­σκ­πους”­.­.. Α­τ πο ε­πε ­λι­γο­γρμ­μα­τος ­ε­ρες .­..κ­φρ­ζουν τν δι­α­χρο­νι­κ συ­νε­­δη­ση τς κ­κλη­σ­ας γι­ τν στ­ση ­λων τν πι­στν κα τν λα­ϊ­κν ­π­ναν­τι τν ­πι­σκ­πων κα τν πρε­σβυ­τ­ρων σ πε­ρ­πτω­ση πο δν ρ­θο­το­μον τν λ­γο τς ­λη­θε­­ας, λ­λ ­νι­σχ­ουν τν α­ρε­ση κα τν πλ­νη.