Τη Υπερμάχω Στρατηγώ

Αυτές τις μέρες όλοι – ή σχεδόν όλοι – οι Έλληνες γίνονται μάρτυρες των σφοδρών επιθέσεων του κ. Φίλη κατά της Ορθοδοξίας.
Αυτές τις μέρες επίσης, είναι οι παραμονές της Επετείου της 28ης Οκτωβρίου του 1940, και το θέμα που θα μονοπωλήσει στις τηλεμαχίες, θα είναι το ποιος ακριβώς είπε το ΟΧΙ. Και βέβαια το ΟΧΙ το είπε ο λαός! Όπως ακριβώς είπε ΟΧΙ ο λαός και στο περσινό Δημοψήφισμα του κ. Τσίπρα και είδαμε τι έγινε. Ηθικόν Δίδαγμα, για να τελειώνουμε: Βρε αν ο Αρχηγός δεν έχει κότσια (χρησιμοποιώ τον όρο «κότσια» για να μην αισχρολογήσω…) ό,τι και να πει ο λαός, αυτός θα το πει, αυτός και θα το ακούσει. Και πάμε παρακάτω.
Αυτά τα δύο γεγονότα λοιπόν αν τα παντρέψουμε, όχι βέβαια με κουμπάρο τον κ. Φίλη πού έχει πείρα στις κουμπαριές, θα έχουμε την αληθινή ιστορία που ακολουθεί.
Η VIII Μεραρχία, με Διοικητή τον Υποστράτηγο Χαράλαμπο Κατσιμήτρο, μετά τον νικηφόρο αμυντικό αγώνα της στην Τοποθεσία Καλπάκι (Ελαία) – Καλαμάς από 2 μέχρι 8 Νοεμβρίου του 1940, συνέχισε με επιθετικές επιχειρήσεις της και μέσα στον Δεκέμβριο, εισέρχεται στο Βορειοηπειρωτικό έδαφος. Εκεί διατάσσεται από το Α΄ Σώμα Στρατού να εγκατασταθεί στον ορεινό όγκο Κουρβελέσι, βορείως του Αργυροκάστρου και από εκεί, να συνεχίσει τον αγώνα, εν επαφή με τον εχθρό, προς Τεπελίνι. Στο Κουρβελέσι, το 1/40 Τάγμα Ευζώνων είχε τομέα ευθύνης πάνω στην κακοτράχαλη κορυφή Μάλι Σπατ. Το τελευταίο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου, η Μεραρχία διέταξε το Τάγμα να μετακινηθεί και να εγκατασταθεί στο χωριό Γκολέμι, ως εφεδρεία.
Από εδώ και πέρα ας αφήσουμε τον Στρατηγό Κατσιμήτρο να μας αφηγηθεί ένα περιστατικό, όπως το περιγράφει στο βιβλίο του «Η Ήπειρος Προμαχούσα». Εννοείται, ότι διατηρείται η γλώσσα του πρωτοτύπου: «Την εσπέραν της 14ης Μαρτίου ο Ανθυπασπιστής Γκάντζαρος Κωνσταντίνος, ανήκων στο 1/40 Τάγμα Ευζώνων, εξήλθε εις περίπατον μόνος άμα τη δύση του ηλίου εις τα πέριξ του χωρίου υψώματα. Ενώ δε ευρίσκετο εις μικράν από του χωρίου απόστασιν, όλως αιφνιδίως και έκθαμβος είδεν εν ΘΕΙΩ ΟΡΑΜΑΤΙ την εικόνα της ΘΕΟΜΗΤΟΡΟΣ, υπό μορφήν γυναικός ΗΤΙΣ έστη (στεκόταν) προ αυτού και ανέκοψεν τον δρόμον του. Έντρομος ο Ανθυπασπιστής εγονυπέτησεν αυθορμήτως και μετά δέους προσέβλεψε προς την ΘΕΙΑΝ ΜΟΡΦΗΝ, οπότε ήκουσεν παρ’ ΑΥΤΗΣ τους εξής λόγους:
- ΜΗ ΦΟΒΕΙΣΑΙ! ΕΙΜΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ! ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΤΟΥ, ΟΣΑ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΕΣ!
Και μετά ταύτα διελύθη η ΘΕΙΑ ΟΠΤΑΣΙΑ, ο δε Ανθυπασπιστής εν τω μεταξύ λιποθυμήσας εκ του τρόμου, κατέπεσεν αναίσθητος».

Και ο στρατηγός συνεχίζει, ότι αποφασίσθηκε να γίνει έρανος μεταξύ των μαχητών, για να ανεγερθεί στο μέρος εικονοστάσιο, ενώ αργότερα αποφασίσθηκε να ανεγερθεί εκκλησάκι αφιερωμένο στην Υπέρμαχο Στρατηγό, την δε 25η Μαρτίου ο Κατσιμήτρος έθεσε τον θεμέλιο λίθο. Βεβαίως το εκκλησάκι αργότερα ισοπεδώθηκε από το καθεστώς του Εμβέρ Χότζα. Να σημειωθεί ότι ο τηλεοπτικός σταθμός «Αντένα» με το ανταποκριτή του στα Ιωάννινα Βασίλη Χήτο, είχε πάρει συνέντευξη από τον ίδιο τον Ανθυπασπιστή Γκάντζαρο, που περιέγραψε το γεγονός.
Ο Στρατηγός και νομικός κ. Ευάγγελος Γριβάκος, ο οποίος ζει και δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη, έχει θέσει ως σκοπό ζωής να αποκαταστήσει το εκκλησάκι. Για τον λόγο αυτό, ανέβηκε τον Ιούλιο του 2010 στο Γκολέμι και διεπίστωσε ότι ο ναίσκος, έχει μεν ισοπεδωθεί, όμως είναι ευδιάκριτα τα θεμέλιά του. Ο Στρατηγός, θέλοντας να προλάβει τους γνωστούς γραφικούς, οι οποίοι θα αρχίσουν να γαυγίζουν και να χύνουν την καθιερωμένη τους χολή, παραθέτει, σε επιστολή που απέστειλε σε λίαν υψηλόβαθμο εκκλησιαστικό παράγοντα, κάποιες αιτιολογίες που υποστηρίζουν την αλήθεια του γεγονότος. Μεταξύ των άλλων ο κ. Γριβάκος αναφέρει ότι το 1/40 Τάγμα Ευζώνων, κατά τον χρόνο του θαύματος, είχε αποσυρθεί ως εφεδρεία της Μεραρχίας και συνεπώς δεν ήταν σε άμεση επαφή με τον εχθρό. Άρα ο Γκάντζαρος, έμπειρος πολεμιστής άλλωστε, δεν διακατείχετο από την ένταση της μάχης, που θα μπορούσε να του προκαλέσει τέτοιου είδους ψευδαισθήσεις.
Γνωρίζω, ότι με αυτό το κείμενο, πιθανώς να στενοχωρήσω τον κ Φίλη και τους συν αυτώ. Αυτό πολύ λίγο με ενδιαφέρει.
Με ενδιαφέρει όμως, να αφυπνισθούν κάποιοι αρμόδιοι και αυτοί δεν είναι παρά η εξής μία, η Εκκλησία της Ελλάδος, ώστε να εκπληρωθεί αυτό το εθνικό τάμα. Δεν είναι δα και η Αγιά Σοφιά. Ένα ταπεινό εκκλησιδάκι θα γίνει. Ας το δούμε λοιπόν σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο, Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας κ.κ. Αναστάσιο.  Τέτοιες κινήσεις τις έχουμε πολύ μεγάλη ανάγκη στις μέρες μας.
Γένοιτο.


Χρήστος Μπολώσης

Δεκαετή ποιμαντική Διακονία 2006 - 2016


Αυτά από τον αδελφό μας Αλέξανδρο :

Χαίρετε εν Κυρίω Πάντοτε!

Επ ευκαιρία του Αγίου Βαπτίσματος είπα να αναφέρω μερικές παρατηρήσεις που έκανα μελετώντας το σφράγισμα της σύγχρονης Βαβυλώνας ώστε να είναι στραμμένη η προσοχή μας και σε αυτό και όχι μόνο στα τσιπάκια που ως θεωρία εισήλθε στην Ορθοδοξία από την Προτεστάντισσα Μαίρη Ρέλφε μέσω των βιβλίων της που προωθήθηκαν από την Νέα Τάξη Πραγμάτων σε παγκόσμια κλίμακα.
Κάθε χρόνο λοιπόν η σύγχρονη Βαβυλώνα και οι αρχιερείς της που έχουν την έδρα τους στην Μεγάλη Πόρνη που είναι η Ρώμη εορτάζουν την Τετάρτη της Στάχτης ή
Ash Wednesday. Σύμφωνα με τις παραδόσεις των παπικών η Ash Wednesday ορίζεται την πρώτη μέρα που ξεκινάει η νηστεία της Σαρακοστής και σχετίζεται με την μετάνοια και την πίστη στο Ευαγγέλιο! Κατά την διάρκεια αυτής της ημέρας οι παπικοί χαράσσουν με στάχτη μέσα σε «αγιασμό» το μέτωπό τους με διάφορα σημάδια μεταξύ των οποίων και ο σταυρός. Παραθέτω παρακάτω ένα Link με διάφορα πιθανά σημάδια (http://thecatholiccatalogue.com/wp-content/uploads/2016/02/33b6605c0b74629dcac95f7df21b64471.jpg). Το έθιμο αυτό καθιερώθηκε πλήρως σε όλες τις Δυτικές «εκκλησίες» στην σύνοδο του Μπενεβέντο το 1091 (δλδ μετά το Σχίσμα). Το έθιμο αυτό όπως λένε οι παπικοί αποτελεί μία απομίμηση του πνευματικού σφραγίσματος κατά την διάρκεια του Βαπτίσματος!!!! Σχετίζεται δε με την αναφορά που γίνεται στην Αγία Γραφή για το σφράγισμα όλων των δούλων του Θεού ώστε να προστατευθούν. Η ίδια αναφορά για σφράγισμα προστασίας των δούλων του Θεού γίνεται και από τον Ιεζεκιήλ (9:4 – 6). Επιπλέον οι παπικοί δικαιολογούν το μαρκάρισμα με την στάχτη και με το χωρίο 3.19 από την Γένεση (..ὅτι γῆ εἶ καὶ εἰς γῆν ἀπελεύσῃ..).
Πώς παράγεται όμως αυτή η στάχτη!! Την Κυριακή των Βαϊων οι παπικοί στολίζουν με Βάγια δηλαδή κατά κανόνα με κλαδιά φοίνικα τα οποία καθαγιάζονται μέσα στους παπικούς ναούς. Όταν η εορτή τελειώσει μαζεύουν όλους τους φοίνικες και τους καίνε και χρησιμοποιούνε την "καθαγιασμένη" στάχτη τους στην
Ash Wednesday της επόμενης χρονιάς. Η στάχτη αναμιγνύεται με "αγιασμό", θυμιατίζεται και είναι έτοιμη. Οι παπικοί στο έθιμο αυτό επιτρέπουν σε όλους να συμμετάσχουν (πιθανώς ακόμα και σε μη βαπτισμένους). Το ενδιαφέρον είναι ότι η συγκεκριμένη χρήση της στάχτης υπάρχει και στις ινδουιστικές θρησκείες όπου η «ιερή στάχτη» τοποθετείται στο δεξί χέρι και στο μέτωπο (https://www.himalayanacademy.com/media/books/visiting-a-hindu-temple_ei/web/ops/xhtml/c_37_52c.html). Επίσης στην παρακάτω σελίδα που παραθέτω μπορείτε να δείτε πόσο εύκολα(με χρήση μίας βελόνας) μπορείτε να κάνετε σημάδια και χαράγματα με την στάχτη στο δέρμα σας που να αντέχουν όσο τα κανονικά τατουάζ (http://www.wikihow.com/Make-Tattoo-Ink-from-Ashes). Τέλος και με βάση τα παραπάνω αξιοσημείωτη και ενδιαφέρουσα είναι η παρατήρηση της τεράστιας ταπετσαρίας που βρίσκεται στον κεντρικό θάλαμο του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών στην Ν. Υόρκη στον οποίο θάλαμο κρίνονται οι τύχες ολόκληρης της ανθρωπότητας (http://thephoenixenigma.com/wp-content/uploads/2016/02/Phoenix-UN-1.jpg). Ακριβώς στο κέντρο της ταπετσαρίας βρίσκεται το μυθικό πουλί Φοίνικας που ως γνωστόν αναγεννάτε από τις στάχτες του.

Ύμνοι εις την Θεοτόκον Greek Orthodox Hymns to the Mother of God

O Συναξαριστής της ημέρας.

Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2016

Λουκά Ευαγγελιστού, Μαρίνου μάρτυρος.

Καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἀντιόχεια τῆς Συρίας. Ἦταν γιατρὸς στὸ ἐπάγγελμα, ὅμως γνώριζε πολὺ καλὰ τὴ ζωγραφικὴ τέχνη. Μάλιστα σὲ αὐτὸν ἀποδίδονται οἱ πρῶτες εἰκόνες τῆς Θεοτόκου μὲ τὸν Ἰησοῦ Χριστὸ βρέφος στὴν ἀγκαλιά της, καθὼς καὶ αὐτὲς τῶν Ἀποστόλων Πέτρου καὶ Παύλου. Στὴν χριστιανικὴ πίστη κατηχήθηκε ἀπὸ τὸν Ἀπόστολο Παῦλο καὶ ἔκτοτε ἀφοσιώθηκε στὸ κήρυγμα τοῦ Εὐαγγελίου. Περιόδευσε στὴ Δαλματία, Ἰταλία, Βοιωτία κ.ἄ. Συνέγραψε τὸ τρίτο κατὰ σειρὰ Εὐαγγέλιο τῆς Καινῆς Διαθήκης, καθὼς καὶ τὶς πράξεις τῶν Ἀποστόλων. Ἀναπαύθηκε εἰρηνικὰ σὲ ἡλικία 80 ἐτῶν. Ἀργότερα ὁ γιὸς τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου, ὁ Κωνστάντιος διέταξε νὰ μεταφερθεῖ τὸ λείψανο τοῦ Εὐαγγελιστοῦ στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ νὰ τοποθετηθεῖ κάτω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα τοῦ Ἱ. Ν. τῶν Ἀγ. Ἀποστόλων, μαζὶ μὲ τὰ λείψανα τῶν Ἀποστόλων Ἀνδρέου καὶ Τιμοθέου.

ΚΟΚΚΙΝΟΝ Η ΠΡΑΣΙΝΟΝ «ΦΑΝΑΡΙ» ΔΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑΝ;

Του κ. Γεωργίου Τραμπούλη, θεολόγου
Ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρ. Ταγίπ Ερντογάν πριν τρεις εβδομάδες έθεσε θέμα αναθεώρησης της Συνθήκης της Λωζάννης, η οποία υπογράφθηκε στις 24 Ιουλίου 1923.Η Συνθήκη αυτή ως γνωστόν διασφάλισε την ειρήνη ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Τουρκία για ένα σχεδόν αιώνα. Βέβαια καθ’ όλη την διάρκεια αυτή και ιδιαίτερα τα τελευταία σαράντα χρόνια υπήρξαν συνεχείς υπονομεύσεις εκ μέρους της γείτονος με τις επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις στο Αιγαίο. Επίσης, η Συνθήκη αυτή υπήρξε και θεμέλιος λίθος του κεμαλικού κράτους, το οποίο κυβέρνησε την Τουρκία έως και την ανάληψη των καθηκόντων από τον κ. Ερντογάν. Με την Συνθήκη της Λωζάννης καθορίσθηκαν, συν τοις άλλοις και τα όρια της Θράκης, τα οποία οι Τούρκοι θέλουν να μετακινήσουν.
Το ερώτημα που τίθεται είναι, γιατί τώρα και σε τι αποσκοπεί αυτή η αμφισβήτηση της Συνθήκης. Παρακολουθώντας τα γεγονότα στην Συρία παρατηρούμε ότι η θέση της Τουρκίας εν σχέσει με το κουρδικό ζήτημα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Έτσι η ίδρυση κουρδικού κράτους στα σύνορα Τουρκίας, Συρίας, Ιράκ και Ιράν με τις ευλογίες των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής είναι πολύ πιθανόν να συμβή. Κάτι το οποίο θα έχη ως αποτέλεσμα την εκτόνωση της κρίσης προς το Αιγαίο και μάλιστα την στιγμή που η Ελλάδα είναι οικονομικά χρεωκοπημένη.

Ὁ Ἅγιος Νικόλαος Καβάσιλας μιλώντας γιὰ τὴν συμβολὴ τοῦ Βαπτίσματος στὴν ἐν Χριστῷ ζωή, γράφει:

«Ἂν καὶ ἡ Ἁγία Τριὰς ἔσωσε τὸ ἀνθρώπινο γένος μὲ ἑνιαία φιλανθρωπία, κάθε μία ἀπὸ τὶς θεῖες ὑποστάσεις λέγεται ὅτι συνεισέφερε κάτι ἰδιαίτερο. Ὁ Πατὴρ συμφιλιώθηκε. Ὁ Υἱὸς συμφιλίωσε. Τὸ Ἅγιο Πνεῦμα προσφέρθηκε ὡς δῶρο, ὅταν συμφιλιωθήκαμε. Ὁ Πατὴρ μᾶς ἐλευθέρωσε, ὁ Υἱὸς ἦταν τὸ λύτρο, μὲ τὸ ὁποῖο ἐλευθερωθήκαμε καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ἡ ἐλευθερία. Γιατί, ὅπως λέει ὁ Aπ. Παῦλος, “οὗ τὸ Πνεῦμα Κυρίου ἐκεῖ ἐλευθερία”. Ὁ Πατὴρ μᾶς ἀνέπλασε, μὲ τὸν Υἱὸ ἀναπλασθήκαμε καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα μᾶς ζωοποιεῖ».

Ακόμη ένας κρυπτοοικουμενιστής εκδηλώθηκε. Είναι ο «Μητροπολίτης» Λεμεσού Αθανάσιος! Θαυμάστε το… Ορθόδοξο κήρυγμά του:

 «Νὰ εἶστε ἥσυχοι, ὁ Χριστὸς φυλάγει τὴν Ἐκκλησία γιὰ τὴν ὁποία ὑποσχέθηκε πὼς  «πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς». Ὅσα λάθη καὶ νὰ κάνουν οἱ κληρικοί, ἐπίσκοποι, Πατριάρχες, δὲ βλάπτουν τὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ τὸν ἴδιο μόνον ποὺ ἔκανε τὸ λάθος. Ὅποιος λέγει διαφορετικὰ ἀπὸ ὅτι εἶπε ὁ Χριστός, οἱ Ἀπόστολοι, οἱ ἅγιοι Πατέρες, αὐτὸς δυστυχῶς ζημιώνει τὸν ἑαυτό του καὶ μόνον αὐτόν. Ἡ Ἐκκλησία δὲν παθαίνει κάτι γιατί τὴν φυλάγει ὁ Κύριος. Ἔχουμε ὅλοι οἱ χριστιανοὶ τὴ δυνατότητα νὰ μὴ συμφωνήσουμε μὲ ὅλες τὶς πράξεις τῶν ἐπισκόπων καί Πατριαρχῶν. Μπορεῖ ο καθένας νὰ ἔχει τὶς ἀπόψεις του. Ἀλλὰ προσοχὴ νὰ μὴ χωριστοῦμε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, νὰ μὴ κάνουμε σχίσμα. Ἂν κάποιοι ἐπίσκοποι συλλειτουργήσουν μὲ αἱρετικοὺς ἢ κοινωνήσουν αἱρετικούς, δὲν βλάπτουν τὴν Ἐκκλησία ἀλλὰ μόνον τὸν ἑαυτό τους. Οἱ χριστιανοὶ πρέπει νὰ κάνουν ὑπακοὴ στὴν Ἐκκλησία καὶ νὰ μὴν ἀντιδροῦν. Ἡ ἀντίδραση ὁδηγεῖ στὸ σχίσμα καὶ στὴν καταστροφή. Ὅσοι κατακρίνουν τὶς πράξεις τῶν πατριαρχῶν καὶ ἐπισκόπων, ὅσοι στηλιτεύουν καὶ καταδικάζουν τὶς πράξεις τους, αὐτοὶ δὲν ἀγαποῦν τὴν Ἐκκλησία. Τὸ ζητούμενο εἶναι νὰ στηρίζεις τοὺς ἐπισκόπους, ἀσχέτως μὲ τὸ τί θὰ κάνουν αὐτοί. Ἀλλιῶς θὰ καταντήσεις σχισματικός. Στηρίξτε τὴν Ἐκκλησία καὶ μὴ φοβᾶστε»!

***

Ο  +Ι.Γ.Ζ.  άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ακόμη ένας κρυπτοοικουμενιστής εκδηλώθηκε. Είναι ο...":

Πρός τον οικουμενιστή επίσκοπο:

ΠΗΔΑΛΙΟ

ΜΕ’
Ο παρών κανών διορίζει ότι όποιος επίσκοπος η πρεσβύτερος η διάκονος ήθελε συμπροσευχηθεί μοναχά, αλλά όχι να συλλειτουργήσει με αιρετικούς ας αφορίζεται. Επειδή όποιος με τους αφορισμένους συμπροσεύχεται ( καθώς τοιούτοι είναι οι αιρετικοί ) πρέπει να συναφορίζεται και αυτός. Ει δε και εσυγχώρησεν εις τους αιρετικούς να ενεργήσουν κανένα λειτούργημα ωσαν κληρικοί, ας καθαίρηται, επειδή όποιος κληρικός συλλειτουργήσει με καθηρημένους ( καθώς τοιούτοι είναι οι αιρετικοί κατά τον β’ και δ’ της γ’.) συγκαθαιρείται και αυτός κατά τον ια’ των αποστόλων. Πρέπει γαρ τους αιρετικούς να μισούμεν και να αποστρεφόμεθα , αλλά όχι ποτέ και να συμπροσευχόμεθα με αυτούς η να συγχωρούμεν εις αυτούς να ενεργήσουν τι Εκκλησιαστικόν λειτούργημα η ως κληρικοί η ως Ιερείς. Σελ. 51 ( σ.σ. καθαιρεμένοι επίσκοποι κληρικοί και οι Πατριάρχες, όλοι σας )

ΜΣΤ’
…Της γαρ συμφώνησις Χριστώ της Βελίαρ, η τι μερίς πιστώ μετά απίστου; Σελ.51

ΜΖ’
Επίσκοπος η Πρεσβύτερος τον κατά αλήθειαν έχοντα βάπτισμα, εάν άνωθεν βαπτίσει, η τον μεμολυσμένον παρά των ασεβών εάν μη Βαπτίσει καθαιρείσθω, ως γελών τον Σταυρόν και τον του Κυρίου θάνοατον, και νη διακρίνων Ιερέας ψευδοιερέων. Σελ.55 ( σ.σ. καθαιρεμένοι από την στιγμή που δέχεστε τα ραντίσματα των Παπικών και τα Ανυπόστατα «βαπτίσματα» όλων των Ανίερων χριστιανικών αιρέσεων που υπογράψατε στο
Balamand )

ΞΕ’
Εί της κληρικός η Λαικός εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων η αιρετικών προσεύξασθαι και καθαιρείσθω και αφοριζέσθω Σελ. 82
( σ.σ. ο Βαρθολομαίος αλλά και πλήθος επισκόπων πόσες φωτογραφίες και βίντεο έχουν μέσα της συναγωγές των εβραίων; Πόσες φωτογραφίες έχουν σε Μασονικές στοές;;; )

ΤΗΣ Γ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ – ΚΑΝΩΝ Ζ’
…Εκείνοι δε όπου αποτολμήσουν , η να συνθέσουν άλλο Σύμβολον της πίστεως η να πραβάλλουσιν αυτό εις το φανερόν και να προσφέρουν εις τους εξ’ Ελλήνων και Ιουδαίων και αιρετικών επιστρέφοντας προς την της αληθείας επίγνωσιν, οι τοιούτοι οι μεν επίσκοποι, ώσι και κληρικοί να είναι της επισκοπής και του κλήρου απόβλητοι ει δε λαικοί να αναθεματίζονται.
( σ.σ. Οι Παπικοί έχουν Ανάθεμα από την Α’ Οικουμενική για το πασχάλιο βλέπε 8η- 9η και δεν συμμαζεύεται…
Οι Μονοφυσίτες έχουν Ανάθεμα απο την 4η Οικουμενική
Οι προτεστάντες έχουν Ανάθεμα από την 7η Οικουμενική - εικονομάχοι
Αργολογία θα κάνουμε να αναφερθούμε στις ατελείωτες βλασφημίες τους…

Συνεπώς Οι μνημονευόμενοι στη Θεία Λειτουργία επίσκοποι, ως εγγυητές της εν τη πίστει ενότητος εάν δεν ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας, δεν ευρίσκονται σε κοινωνία με τους προ αυτών Αγίους, αλλά ουσιαστικά είναι ακοινώνητοι, ως κοινωνούντες με τους ακοινωνήτους.)

Εχετε στο κεφάλι σας όλα τα αναθέματα των οικουμενικών Συνόδων επι βλασφημία του Αγίου Πνεύματος συν την διαπλανητική βλασφημία του ΠΣΕ και μιλάτε ακόμα για Εκκλησία;
Και πότε είσαι εκτός Εκκλησίας;
Οι αιρετικοί που γράψαμε παραπάνω είναι Εκκλησία;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι ὁρίζουν:

«…Ὁμοίως καὶ οἱ λαϊκοί, τοῖς τῇ γνώμῃ τοῦ Θεοῦ ἐναντία δογματίσασι μὴ πλησιάζετε μηδὲ κοινωνοὶ τῆς ἀσεβείας αὐτῶν γίνεσθε, λέγει γὰρ καὶ Θεός… Ἀποσχίσθητε ἐκ μέσου αὐτῶν, ἵνα μὴ συναπολῆσθε αὐτοῖς…ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν, καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς» ( Διατ. Ἁγ. Ἀποστ. βιβλ. ΣΤ΄§Δ΄ καὶ Ε΄).

Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος λέγει:
«Ἀλλά καί ἐάν ἡμεῖς ἤ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ’ ὅ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. ὡς προειρήκαμεν, καί ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ’ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω».
( προς Γαλ. 1 8-9).

Δεν εκφράζει την Τσεχική κυβέρνηση ο Zeman


Με αφορμή τις απαράδεκτες δηλώσεις του προέδρου της Τσεχικής Δημοκρατίας, Miloš Zeman, που προσέβαλλαν βάναυσα την χώρα μας, υλοποιήσαμε το αίτημα πολλών αναγνωστών και αποστείλαμε επιστολή διαμαρτυρίας με αποδέκτη τον Πρέσβη της Τσεχικής Δημοκρατίας στην Ελλάδα, Ing. Jan Bondy, με το εξής κείμενο:

ΠΡΟΣ: Τον Εξοχώτατο Έκτακτο & Πληρεξούσιο Πρέσβη της Τσεχικής Δημοκρατίας στην Ελλάδα Ing. Jan Bondy

ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΤΣΕΧΙΑΣ

Αθήνα, 5 Οκτωβρίου 2016

Αρ. Πρωτ. 20161005-01

Εξοχώτατε κύριε Πρέσβη,

Η Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν μπορεί να μείνει αμέτοχη στο άκουσμα των δηλώσεων του Προέδρου της Δημοκρατίας της Τσεχίας, Miloš Zeman, κατά την συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Financial Times, αμέσως μετά την ομιλία του στην Ρόδο στα πλαίσια του ετησίου συνεδρίου, που οργάνωσε ο κ. Владимир Иванович Якунин.

Στον Νέο Κόσμο η εικόνα που φώτιζε τον Μιαούλη (σ.σ. Ο Νέος Κόσμος είναι προάστιο των Αθηνών)




Η Παναγία η Ελευθερώτρια -που έβαζε στο κατάρτι του ο ήρωας του '21 και κέρδιζε τις ναυμαχίες- βρίσκεται στον Ιερό Ναό της Αναλήψεως

Από τον
Αντώνη Μακαντούνη

Είναι η πολύτιμη εικόνα που βοηθούσε τον ναύαρχο και ήρωα Ανδρέα Μιαούλη να κερδίζει τις ναυμαχίες, ώστε να ελευθερώσει τον ελληνικό έθνος. Πρόκειται για το πολύτιμο κειμήλιο που άκουγε τις προσευχές του «θρυλικού» ναυάρχου του ελληνικού στόλου του 1821, ο οποίος την είχε στο κατάρτι πριν από τις κρίσιμες ναυμαχίες. Ο λόγος για την εικόνα της Παναγίας Ελευθερώτριας, η οποία εκτίθεται αυτές τις μέρες -από την περασμένη Κυριακή- και έως την προσεχή Κυριακή στον Ιερό Ναό Αναλήψεως Κυρίου Νέου Κόσμου.

«Την εικόνα αυτή έχει εδώ και μερικά χρόνια ο ναός, δωρεά μιας οικογένειας που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία της και η οποία την κατείχε από τους συγγενείς του Ανδρέα Μιαούλη. Ηθελε όμως να την αφιερώσει στην εκκλησία μας στον Νέο Κόσμο. Την έχουμε όλο τον χρόνο, όμως "βγαίνει" τη Μεγάλη Τεσσαρακοστή και την εβδομάδα της πανήγυρής της. Μάλιστα, ο γιος της οικογένειας που δώρισε την εικόνα είναι δήμαρχος σε ένα μέρος της Ελλάδος. Η εκκλησία "μιλά" προσωπικά σε κάθε άνθρωπο, έτσι και η συγκεκριμένη εικόνα "μιλούσε" στον Ανδρέα Μιαούλη και τον έκανε να κερδίζει τις μάχες. Οπως μας είπε η οικογένεια, την έβαζε μπροστά στο κατάρτι και, όταν ήταν να κερδίσουν, το φώτιζε (σ.σ.: το κατάρτι), έβλεπαν οι ναύτες ότι υπάρχει φως και ήξεραν ότι θα νικήσουν την επόμενη μέρα» αναφέρει στην «Ορθόδοξη Αλήθεια» ο υπεύθυνος της ενορίας π. Νικόδημος Καβαρνός.

Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης : Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία.

Το θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς, ως και της εν συνεχεία κοινωνίας με τους κοινωνούντες, οι οποίοι με την πράξη τους αυτή αποβαίνουν ακοινώνητοι, είναι το μείζον και επείγον θέμα στην σημερινή εκκλησιαστική ζωή. Το εκκλησιαστικό σώμα νοσεί επικίνδυνα· υπεύθυνοι για την νόσο είμαστε όλοι, όχι μόνον οι κοινωνούντες με τους ετεροδόξους, αλλά και όσοι κοινωνούμε με τους κοινωνούντες· η εκτροπή και η παράβαση μοιάζει με τα συγκοινωνούντα δοχεία, με την μόλυνση του περιβάλλοντος, η οποία δεν περιορίζεται στον προκαλούντα την μόλυνση. Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία.

"Δεχτήκαμε επίθεση"


Αλλοίμονον! Αι κορυφαί της Ορθοδοξίας, επί το έργον της προδοσίας!

Περί της συντελουμένης Καϊαφαϊκής προδοσίας πλειστάκις έχομε γράψει. Τα Ορθόδοξα «Άγια των Αγίων» μολυνθέντα ήδη, δια της κατακριτέας αυτομολήσεως των «Ορθοδόξων» Προκαθημένων των, προς τον οργανισμόν του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.), ασφυκτιούν θανασίμως εκ  της «συνεργασίας» και «συνυπάρξεως» του εναγκαλισμού του επαράτου Οικουμενισμού, όστις, ως προσφυώς ελέχθη, «μη έχων όρια ο ίδιος αγωνίζεται να εξαφανίση και καταστρέψη τα όρια της Εκκλησίας του Χριστού». Ήδη, συζητείται, όχι μόνον περί ενώσεως με όλους τους Χριστιανούς ακόμη και με Ιουδαίους, αλλά και ότι πας ζων επί της γης, είναι μέλος της «Εκκλησίας», δηλ. της … «Παγκοσμίου εκκλησίας» των Οικουμενιστών! Απολύτως πιστεύομεν, ότι η των Εικονομάχων κακοδοξία αποτελεί μικρογραφίαν της καταβαλλομένης σήμερον προσπαθείας δια την ολοκληρωτικήν καταστροφήν της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, την Οποίαν δια του ιδίου αυτού αίματος, εθεμελίωσεν ο Κύριος, και οι απ΄ αιώνος μάρτυρες και ομολογηταί ανήγειραν εις Ναόν περικαλλούς ευπρεπείας και ωραιότητος. Το πνεύμα της πλάνης και ασεβείας αντιληφθέν, ότι η ποικίλη κατά των Ορθοδόξων βία ολίγα κατορθοί, εδίδαξε τους συγχρόνους υιούς του σκότους, να μετέρχωνται του λοιπού τας μεθόδους της «συνυπάρξεως», «συνδιαλλαγής» και «αγάπης», ευνουχίζοντες ούτω κατ΄ αρχάς πάσαν ορθόδοξον μαχητικήν διάθεσιν, δεσμεύοντες αργότερον ταύτην, και τέλος, ως σύμμαχον παρασύροντες εν τω ιδίω αυτών στρατοπέδω, εν πολλοίς μιτροφορούσαν ή ακαδημαϊκή τηβέννω κεκοσμημένην… Αλλοίμονον! Αι κορυφαί της Ορθοδοξίας, επί το έργον της προδοσίας! Τω όντι,  «πως έπεσαν δυνατοί;» (Β΄ Βασιλ. Α,27). Εσπούδασαν γαρ «εγκαταμίξαι το ψεύδος τη αληθεία και τη ευσεβεία την ασέβειαν». Σκοτισθέντες «ουδέν ηγήσαντο το πράγμα ουδέ διαφέρειν ευσέβειαν ασεβείας ενόμισαν», οίτινες «τω Αντιχρίστω την οδόν παρασκευάζουσιν». Αληθώς, «πως εγένετο πόρνη πόλις πιστή Σιών, πλήρης κρίσεως εν η δικαιοσύνη εκοιμήθη εν αυτή, νυν δε φονευταί;» (Προφ. Ησαϊου, α,2). Ήδη, ο Οικουμενισμός έχει εις τα δίκτυά του, καθώς γνωρίζετε, απάσας τας τοπικάς Ορθοδόξους Εκκλησίας. Η ένωσις έχει τελεσθή, τουλάχιστον εις επίπεδον κορυφής. Το μόνον, όπερ αναμένουν οι οπαδοί της, είναι η κατάλληλος διαφώτισις του λαού, ώστε να την δεχθή και ούτος άνευ «ανταρσιών» και «επαναστάσεων».

Ήρθε η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Εκατονταπυλιανής της Πάρου



Στον Πειραιά η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας 
Με τιμές αρχηγού κράτους, παρουσία πλήθους πιστών, υποδέχθηκε χθες ο Πειραιάς τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Εκατονταπυλιανής της Πάρου. Η θαυματουργή εικόνα ταξίδεψε για δεύτερη φορά στη μακραίωνη ιστορία της εκτός νησιού (τη δεκαετία του 1990 είχε μεταφερθεί για λίγες ημέρες στη βόρεια Ελλάδα) και θα παραμείνει στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Ταμπουρίων έως τις 27 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων «Δημήτρια 2016».
Η εικόνα της Παναγίας Εκατονταπυλιανής έφθασε με πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού στο λιμάνι του Πειραιά, όπου αποδόθηκαν οι δέουσες τιμές και τελέστηκε δοξολογία, χοροστατούντων των μητροπολιτών Πειραιώς Σεραφείμ και Παροναξίας Καλλινίκου.
Στον Αγιο Δημήτριο
Στη συνέχεια η εικόνα τοποθετήθηκε σε όχημα της Πυροσβεστικής και, ακολουθώντας πορεία 1.300 μέτρων, συνοδευόμενη από τις μπάντες του Πολεμικού Ναυτικού, του Λιμενικού και της Πυροσβεστικής, μεταφέρθηκε στον ιερό ναό, όπου θα παραμείνει έως τη λήξη των εορταστικών εκδηλώσεων, «ακούγοντας» τις προσευχές των χιλιάδων πιστών που θα σπεύσουν να προσκυνήσουν τη χάρη της Παναγίας.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, καθημερινά έως τις 27 Οκτωβρίου θα τελούνται όρθρος, παράκληση μπροστά στην εικόνα της Παναγίας Εκατονταπυλιανής και εσπερινός. Εχουν προγραμματιστεί επίσης ομιλίες θρησκευτικού περιεχομένου, εκδηλώσεις μνήμης και αγρυπνίες, ενώ στις 24 Οκτωβρίου θα μεταφερθεί στον ναό ιερό λείψανο του Ευαγγελιστή Λουκά που, σύμφωνα με την παράδοση, είναι ο αγιογράφος της εικόνας της Παναγίας Εκατονταπυλιανής.

Ἡ ἀγαθή γῆ τῆς καρδίας - π.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (Δ΄ Λουκᾶ)