Η εξαπάτηση των πιστών : « Έχουν συμφωνήσει οι Ορθόδοξοι με την παπική κούρια κιʼ έχουν υπογράψει την Ένωσιν. Δεν εξαγγέλλουν όμως το γεγονός υπολογίζοντας εις τας τυχόν αντιδράσεις του πιστού λαού»

Ένας άλλος, εξ ίσου σπουδαίος Θεολόγος και γνώστης των τεκταινομένων στο χώρο των Λατίνων και Λατινοφρόνων για την υποταγή της Ορθοδοξίας στον πάπα, είναι ο πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης, καθηγητής της Θεολογικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Σε πρόσφατο άρθρο του ο π. Θεόδωρος Ζήσης γράφει για τους Λατινόφρονες, τους οποίους θεωρεί πιο επικίνδυνους από εκείνους της Φλωρεντίας – Φεράρας. 

Εκείνοι, λέγει, «εσχεδίαζαν και εχάλκευαν με κρυφές συμφωνίες την Ένωση, χωρίς να ενημερώνουν όλα τα μέλη της αντιπροσωπείας, γιά να μην υπάρχουν αντιδράσεις, όπως δεν ενημερώνεται και σήμερα ο πιστός λαός και δεν αντιλαμβάνεται γιʼ αυτό ότι η ΄Ενωση γίνεται ήδη σταδιακά, έχει προχωρήσει ουσιαστικά με συμπροσευχές, συλλείτουργα και αμοιβαία εκκλησιολογική αναγνώριση, εις τρόπον ώστε το κοινό Ποτήριο, όταν έλθη επισήμως να αποτελεί απλώς μία επισφράγιση και επικύρωση της γενομένης ήδη Ενώσεως» !

Σε άλλο άρθρο του, ο π. Θεόδωρος Ζήσης αναφέρει τις πληροφορίες του Πρωτοσυγκέλου του Μητροπολίτη Ιταλίας Γενναδίου για την Ένωση των Εκκλησιών, όπως τις μετέδωσε από τη Ναύπακτο ο γέροντας π. Αρσένιος Κομπούγιας: Κατʼ αυτές

« Έχουν συμφωνήσει οι Ορθόδοξοι με την παπική κούρια κιʼ έχουν υπογράψει την Ένωσιν. Δεν εξαγγέλλουν όμως το γεγονός υπολογίζοντας εις τας τυχόν αντιδράσεις του πιστού λαού»

ΛΟΓΟΙ ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΣΑΑΚ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ

Η αγάπη του Θεού είναι παράδεισος

Παράδεισος είναι ή αγάπη του Θεού. Μέσα σ' αυτήν υπάρχει ή τρυφή όλων των μακαρισμών. Σ' αυτόν τον παράδεισο ό μακάριος Παύλος τράφηκε με υπερφυσική τροφή. Και αφού γεύθηκε εκεί το ξύλο της ζωής, έκραξε λέγοντας: «αυτά πού μάτι δεν τα είδε, ούτε αυτί τα άκουσε, κι ούτε πού τα 'βαλε ό λογισμός του ανθρώπου, όσα ετοίμασε ό Θεός για κείνους πού τον αγαπούν» (1 Κορ. 2, 9). Από αυτό το ξύλο της ζωής εμποδίστηκε ό Αδάμ με τη συμβουλή του διαβόλου.

«Ορθόδοξος Τύπος» :

Οἱ θεοφόροι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας διδάσκουν τὴν ὑπακοή. Διδάσκουν ὅμως καὶ τὴν ἀνυπακοή, ὅταν οἱ Ἐπίσκοποι διδάσκουν αἵρεσιν. Τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον κάμνει κάτι πολὺ χειρότερον: Ἔχει καταργήσει τὸ Πιστεύω τῆς Πίστεως, ἀφοῦ ἀναγνωρίζει πολλὰς ἀδελφάς, χριστιανικάς, αἱρετικὰς ἐκκλησίας, ἐνῶ τὸ σύμβολον τῆς Πίστεως ὁμιλεῖ διὰ Μίαν, αὐτὴν τῆς Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας.

Ο ΤΥΠΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΑΓΩΝΟΣ (ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΤΗ 1924 - 1935)

http://krufo-sxoleio.blogspot.ca/

Νικολάου Μάννη, εκπαιδευτικού

Κατά την ημερολογιακή καινοτομία (10/23-3-1924) οι πρώτες αντιδράσεις των Ορθοδόξων οι οποίοι αρνήθηκαν να την ακολουθήσουν εκφράσθηκαν και διά του Τύπου.
 
Τα πρώτα έντυπα που έλαβαν θέση κατά της παρανόμου αυτής καινοτομίας ήταν η αθηναϊκή εφημερίδα «ΣΚΡΙΠ», η εφημερίδα των ομογενών της Αμερικής «ΑΤΛΑΝΤΙΣ» και το εβδομαδιαίο περιοδικό του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας «ΠΑΝΤΑΙΝΟΣ».


Το πρώτο άρθρο περί του ημερολογιακού που δημοσιεύθηκε στην ΣΚΡΙΠ λίγες μέρες πριν την επάρατο καινοτομία

Στην «ΣΚΡΙΠ» δημοσιεύτηκαν εκατοντάδες άρθρα και επιστολές Ορθοδόξων κατά της ημερολογιακής αλλαγής, ενώ σε καθημερινή σχεδόν βάση καλύφθηκαν και όλα τα γεγονότα που ακολούθησαν αυτήν και κυρίως τα αναφερόμενα στις διώξεις των ακαινοτομήτων Ορθοδόξων από τους καινοτόμους. Κυριότεροι αρθρογράφοι περί του ημερολογιακού θέματος υπήρξαν ο διευθυντής της εφημερίδος αείμνηστος αγωνιστής Γρηγόριος Ευστρατιάδης, ο δικηγόρος Κ.Δ. Αντωνιάδης και ο μοναχός Αρσένιος Κοττέας.

σ.σ. Για όσους ενδιαφέρονται, παρακαλώ πηγαίνετε στην ιστοσελίδα του αδελφού μας Νικολάου Μάνη, διότι υπάρχουν κείμενα που εμφανίζονται σε κενά τετράγωνα, και δεν γνωρίζω πως να τα εμφανίσω.

Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί Aυτού


O Συναξαριστής της ημέρας.

Κυριακή, 4 Μαΐου 2014

ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ. Πελαγίας μάρτυρος, Ιλαρίου του θαυματουργού, Αθανασίου Κορίνθου.

Ἡ Ἁγία Πελαγία γεννήθηκε στὴν πόλη Ταρσὸ τῆς Κιλικίας καὶ ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Διοκλητιανοῦ (284 – 305 μ.Χ.). Μεγάλωσε σὲ εἰδωλολατρικὸ περιβάλλον. Ὅμως, σὲ νεαρὴ ἡλικία, εἶδε σέ ὅραμα τὸν Ἐπίσκοπο τῆς πόλεως Λίνο, ὁ ὁποῖος βάπτιζε καὶ ἐπέστρεφε πολλοὺς ἀπὸ τοὺς ἐθνικοὺς στὴν πίστη τοῦ Χριστοῦ.

Ένα απόσπασμα της επιστολής της Ι.Μ.Γρηγορίου Αγίου Ορους για το βιβλίο: Πώς έγινε ο Πάπας "αλάθητος" του π.Γεωργ. Μεταλληνού.

" Όλοι διαπιστώνουμε ότι το έθνος μας περνά μίαν κρισιμωτάτην περίοδον και πολλοί διαισθάνονται ότι «σκοτειναί δυνάμεις» κατευθύνουν τα πράγματα.

Είναι πολύ οδυνηρόν ότι η Εκκλησία δια τους γνωστούς λόγους ουσιαστικώς έχει τεθή εκτός μάχης.
 

Τα πράγματα πορεύονται ερήμην της Εκκλησίας. Η φωνή του Ορθοδόξου λαού μας δεν ακούεται.

Δεν δίδεται ορθόδοξος θεολογική μαρτυρία.
 


Ολίγοι «υπεύθυνοι» χαράσσουν την γραμμήν και οι πολλοί ακολουθούν χωρίς να πολυεξετάζουν τα πράγματα.

Η διάβρωσις των ορθοδόξων συνειδήσεων, που εδώ και πολλά χρόνια έχει αρχίσει από την ετερόδοξον θεολογίαν και τον εσωτερικόν ευσεβισμόν, ήδη αποδίδει τους καρπούς".

σ.σ. γραμμένο πριν το Νοέμβριο του 2006.

. Ἐφραὶμ τοῦ Σύρου: Μὴ συμφιλιάζῃς αἱρετικοῖς, ἵνα μὴ συγκοινωνήσῃς τῇ κοινωνίᾳ αὐτῶν.

«Μηδέποτε συμφιλιάσῃς μετὰ αἱρετικῶνΜὴ συμφάγῃςμὴ συμπίῃςμὴσυνοδοιπορήσῃςΜὴ εἰσέλθῃς εἰς οἶκον αὐτῶνμηδὲ εἰς ἐκκλησίαν· πάντα γὰρὅσα εἰσίν, ἀκάθαρτα εἰσίνκαθὼς λέγει  Παῦλοςὅτι τοῖς μεμιασμένοις καὶἀπίστοις οὐδὲν καθαρόνἀλλὰ μεμίανται αὐτῶν  νοῦς καὶ  συνείδησις.Ἀσφαλίζου οὖν τὴν ψυχήν σουἀγαπητέ. Μὴ συμφιλιάζῃς αἱρετικοῖς, ἵνα μὴσυγκοινωνήσῃς τῇ κοινωνίᾳ αὐτῶν· ὅτι γάρκαθὼς εἶπεν  Κύριοςοὐκἔχουσιν ἄφεσιν ἁμαρτιῶνοὐδὲ ἐν τῷ νῦν αἰῶνιοὐδὲ ἐν τῷ μέλλοντι· δηλονότιοὐδὲ οἱ συμμιαινόμενοι αὐτοῖς· ἕκαστος γὰρ θερίσει  ἔσπειρε». 

Θεία Λειτουργία για την αγία μεγαλομάρτυρα Ειρήνη στον Ι.Βυζ.Ν. Προφ. Ηλιού Θεσ/νίκης


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 
ΙΕΡΟΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

Θεία Λειτουργία για την αγία μεγαλομάρτυρα Ειρήνη στον Ι.Βυζ.Ν. Προφ. Ηλιού Θεσ/νίκης

Το πρωί της Δευτέρας 5 Μαΐου 2013, στον Ιερό Ναό μας, θα τελεσθεί θεία Λειτουργία (κατά το αγιορείτικο τυπικό) επί της εορτής της αγίας μεγαλομάρτυρος Ειρήνης.
Έναρξις: 7:30 πμ.  
Εφημέριος ο π. Νικόλαος Μανώλης 

Η ελευθερία των Δυτικών

http://kyprianoscy.blogspot.ca/


.......χρήσιμο είναι να δούμε ποιοι βρίσκονται στην απέναντι όχθη από τον Β. Πούτιν, γενικότερα τη Ρωσία. Προφανώς, είναι η δημοκρατία των (σιωνιστών) Δυτικών. Είναι η δημοκρατία, η φιλελεύθερη δημοκρατία των ισλαμιστών, που ανέτρεψε με την αμέριστη βοήθεια των Δυτικών (σιωνιστών) αρκετά φασιστικά καθεστώτα και μας έφερε την ονομασθείσα "αραβική άνοιξη" με κυριολεκτικό λουτρό αίματος.

Στη Λιβύη, για παράδειγμα, ήταν το φασιστικό καθεστώς Καντάφι, όπου έπρεπε να ανατραπεί. Ήρωες και δημοκράτες οι ανατροπείς ενός καθεστώτος, με το οποίο συνεργαζόταν άριστα η φιλελεύθερη Δύση. Πώς έγινε και άλλαξε η κατάσταση παραμένει ένα ερώτημα. Πάντως, οι επαναστάτες ουδέποτε αποκλήθηκαν τρομοκράτες. Η Δύση τους είχε νομιμοποιήσει. Ήταν αγωνιστές της ελευθερίας και της δημοκρατίας. Όπως ήταν και το ΝΑΤΟ, που ανάλαβε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα.

Στη Συρία συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. Ο νόμιμα εκλεγμένος πρόεδρος Άσαντ είναι κι αυτός φασίστας. Νέοι ήρωες της ελευθερίας και της δημοκρατίας μας προέκυψαν πάλι. Η λεγόμενη αντιπολίτευση νομιμοποιήθηκε από τη Δύση ( διάβαζε, σιωνισμό) και τρομοκράτης αποκλήθηκε ο Άσαντ και οι φιλοκυβερνητικοί. Παρεμπιπτόντως, στην έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας για την Ουκρανία, ο Γάλλος εκπρόσωπος απόρησε,
 πώς είναι δυνατόν οι ακτιβιστές φιλορώσοι να διαθέτουν πυραύλους εδάφους αέρος, αναρωτήθηκε, ώστε να καταρρίπτουν ελικόπτερα ;  Το ίδιο ερώτημα για τη συριακή λεγόμενη αντιπολίτευση, που καταρρίπτει μαχητικά κυβερνητικά αεροπλάνα, ποτέ δεν τέθηκε. Οι ακτιβιστές Σύριοι (σημ. τι είναι αυτοί ; φιλοδυτικοί, φιλοϊσλαμιστές, φιλελεύθεροι σκέτα, τι τελος πάντων ; ) φαίνεται ότι φτιάχνουν αυτοσχέδιες ρουκέτες εδάφους αέρος.

Και ερχόμαστε στην Ουκρανία. Οι φιλορώσοι ακτιβιστές ή επαναστάτες, αποκλήθηκαν μονομιάς τρομοκράτες και καθ΄όλα νόμιμη κρίθηκε η αυτοδιόριστη κυβέρνηση του Κιέβου.
 "Η κυβέρνηση του Κιέβου έχει το δικαίωμα της αυτοάμυνας", δήλωσε ο αμερικανός Μπάρακ Ομπάμα. Αλλά ποιά κυβέρνηση είναι αυτή, με ποιες δηλαδή δημοκρατικές, και οπωσδήποτε φιλελεύθερες, διαδικασίες έγινε "κυβέρνηση", ανάγεται στη σφαίρα της εικασίας του αμερικανού προέδρου και όσων συμμερίζονται το νόμιμο "δικαίωμα αυτοάμυνας" κάποιων αυτόκλητων και αυτοπροσδιοριζόμενων σωτήρων της Ουκρανίας.

Τι μας δείχνουν όλα αυτά, αν και πολλά ακόμη παραλείψαμε, δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς. Η φονική και εγκληματική δυτικού τύπου (σιωνιστική) δημοκρατία κινδυνεύει και βγάζει νύχια. Δεν έφθαναν τα εκατομμύρια των νεκρών στο Ιράκ και τον υπόλοιπο αραβικό κόσμο, έρχεται τώρα η σειρά άλλων να σφαχτούν μεταξύ τους εν ονόματι μιας καταχθόνιας ελευθερίας : Της ελευθερίας των Δυτικών (σιωνιστών).
Την γευθήκαμε, αλλά, φαίνεται, μυαλό δεν βάλαμε.

Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ:

Εἶναι τραγική ἡ διαπίστωση ὅτι ὁ διαθρησκειακός οἰκουμενισμός στίς ἡμέρες μας βρίσκεται σ’ ἕνα πρωτοφανῆ καί καινοφανῆ καλπασμό. Πρωτάκουστα, ἀσεβῆ καί φρικτά γεγονότα εἶναι: α) ἡ προσφορά τοῦ Κορανίου ἀντί τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τοῦ Εὐαγγελίου σέ μουσουλμάνους καί ὁ χαρακτηρισμός τοῦ Κορανίου ὡς «ἁγίου», β) τό ἄναμα τῆς ἑπτάφωτης ἑβραϊκῆς λυχνίας, καί γ) ἡ ἀναγγελία περί ἀνεγέρσεως διαθρησκειακοῦ ναοῦ γιά Χριστιανούς, Μουσουλμάνους καί Ἑβραίους στό Βερολίνο.  

Aυτούς που ακολουθούν τους οικουμενιστές, μου θυμίζει αυτή η φωτογραφία. Κάνω λάθος;;

Pishpirik's photo.

The Holy Martyrs Timothy and Maura

The holy Martyrs Timothy and Maura were husband and wife. Timothy was from Penapeis in the Thebaid, a reader in the Church, and had been married to Maura only twenty days when he was betrayed to Arian, the Governor of the Thebaid, as a teacher of the Christians. Arian commanded Timothy to surrender his sacred books, which he refused to do, comparing it to a father's giving up his children to death. For this answer, heated iron spits were thrust through his ears. As he was being put to other tortures, Arian summoned Maura, hoping that she would persuade her husband to worship the idols, but she confessed herself a Christian. The hair of her head was pulled out, her fingers were cut off, then she was lowered into a cauldron of boiling water, but remained unharmed. Finally husband and wife were crucified facing each other, and after nine days, received their martyric end, during the reign of Diocletian (284-305).

Η κοινωνία μεταξύ κακοδοξούντων και ορθοδοξούντων επισκόπων, θεωρείται λίαν απαράδεκτος και κατάκριτος πράξις, όσω και αύτη να καλύπτεται με το αιτιολογικόν της προσωρινότητος και «οικονομίας».

Το Ορθόδοξον Πλήρωμα, δια να κατορθώση να διασφαλίση και διατηρήση την ακαινοτομήτως ορθόδοξον ιδιότητα και υπόστασίν του εις τα της Πίστεως, υποχρεούται να διακόψη πάσαν εκκλησιαστικήν κοινωνίαν και μετά των κοινωνούντων τω κακοδοξούντι επισκόπω αυτού, διότι οι κοινωνούντες τω κακοδόξω επισκόπω, γνωρίζοντες καλώς ότι ούτος κακοδοξεί, αντί να προβώσιν εις τας ενδεικνυομένας κανονικάς κατ’ αυτού κυρώσεις προς συνέτησίν του, όλως αντιθέτως αποθρασύνουν και εδραιώνουν αυτόν εις την κακοδοξίαν του, δια της προς αυτόν κοινωνίας αυτών. Ουδόλως δε ωφελεί αυτούς και ουδένα δύναται ενσυνειδήτως να πληροφορήση οιαδήποτε δήλωσις και ομολογία αυτών ότι δεν τυγχάνουν ομόφρονες τω μεθ’ ου κοινωνούν κακοδοξούντι επισκόπω, καθότι η επιτελουμένη αύτη πράξις (της κοινωνίας), Κανονικώς κρινομένη, μαρτυρεί καταφανέστατα πλήρη ενότητα πίστεως, δυνάμει της οποίας δεν δύναται να υποκινηθή το ενδιαφέρον της Εκκλησίας όπως εκφέρη την εν προκειμένω «Κρίσιν» και «Συνοδικήν» Αυτής «Διαγνώμην».

Φώτης Κόντογλου

«Χρυσὰ χέρια καὶ πολλὰ χαρίσματα μοῦ ἔδωσε ὁ Κύριος. Δὲν τὰ μεταχειρίστηκα γιὰ νὰ ἀποχτήσω ὑλικὰ ἀγαθά, μήτε χρήματα, μήτε δόξα, μήτε κανενὸς εἴδους καλοπέραση. Τὰ μεταχειρίστηκα πρὸς δόξαν τοῦ Κυρίου καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας Του. Ὄχι μόνο τὸν ἑαυτό μου παράβλεψα, μὰ καὶ τοὺς δικούς μου, τὴ γυναίκα μου, τὰ παιδιά μου καὶ τὰ ἐγγόνια μου τὰ ἀδίκησα κατὰ τὸ πνεῦμα τοῦ κόσμου. Κανένας ἄνθρωπος δὲν στάθηκε τόσο ἀνίκανος νὰ βοηθήσει τοὺς συγγενεῖς του, ὅσο ἐγώ. Ἤμουνα προσηλωμένος στὸ ἔργο, ποὺ ἔβαλα γιὰ σκοπό μου, καὶ στὸν σκληρὸ ἀγώνα γιὰ τὴν Ὀρθόδοξη πίστη μας. Γιὰ τοῦτο τυραννιστήκαμε καὶ τυραννιόμαστε στὴ ζωή μας. Φτωχὸς ἐγώ, φτωχὰ καὶ τὰ παιδιά μας. Βιοπάλη σκληρή, μὰ μὲ τὴν ἐλπίδα τοῦ Θεοῦ ὅλα γαληνεύουν, ὅλα τὰ θλιβερὰ τὰ περνοῦμε μὲ εὐχαριστία».

ΟΣΙΟΣ ΛΕΩΝ

Οι απόπειρές μας να κάνουμε κάτι συμβαίνουν με την ανοχή του Θεού ώστε να αποκτήσουμε επίγνωση της ανθρώπινης αδυναμίας μας. Είναι αδύνατο να κάνουμε οτιδήποτε καλό χωρίς τη βοήθεια του Θεού, και, όταν σκεπτόμαστε ότι κάναμε κάτι που ευχαριστεί τον Θεό, τότε ακριβώς, εξαιτίας αυτής της έπαρσης το έργο μας δυσαρεστεί τον Θεό.

Δε φτάνει λοιπόν ο λόγος κι ο ξεσηκωμός, αλλά χρειάζεται και κάτι άλλο…. –Τι; Ρώτησεν ο Χριστοφόρος. –Μάρτυρες, αδελφέ Χριστοφόρε, μάρτυρες. Αίμα, για να ποτιστεί και να φουντώσει η λευτεριά του Χριστού, η πραγματική λευτεριά. Ο σατανάς έχει τρανό βασίλειο στη γη.

Ο Χριστοφόρος (Παπουλάκος) βουβός σιγόκλαιγε και πότιζε με δάκρυα τα σανίδια του κελιού και το ράσο του.                                                                                                                                                                                                        
–Δεν φτάνει να πονούμε και να κλαίμε, Χριστοφόρε, φώναξεν ο Κοσμάς. Η καινούργια επιδρομή είναι χειρότερη από του Ιμπραήμ. Κείνος σκότωνε κορμιά κι αφάνιζε το βιος μας, αλλά αυτοί σκοτώνουν τις ψυχές μας. Ό,τι ιερό φυλάξαμε τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς ποδοπατιέται, ό,τι μας κράτησε όρθιους, σαν ασάλευτο αντιστήλι, γκρεμίζεται. Σε τέτοιο γιουρούσι του σατανά, κάθε υποταγή είναι άρνηση του Χριστού, άρνηση της Πίστης και παράδοση στο διάβολο. Προδίνουμε τον αγώνα του εικοσιένα, το αίμα που χύθηκε στο Μεσολόγγι, στ΄ Αρκάδι, στην Τριπολιτσά, στα Δερβενάκια στα Ψαρά… Ιούδες γινόμαστε Χριστοφόρε και το κακό δε σταματά ως εδώ…                                                                                                                                                                                                                                      
--Κύριε ημών Ιησού Χριστέ, έχει κι άλλο; Ψιθύρισε με πνιγμένο λυγμό ο Χριστοφόρος.                                                                                                                          
 –Έχει πολλά και φριχτά, αποκρίθη ξαναμμένος  ο Κοσμάς. Είναι ότι οι γραμματισμένοι του Έθνους, σκλαβωμένοι στους μασόνους της Φραγκιάς, έχουν ολότελα στραβωθεί, κι αντίς να βλέπουν σ΄ όλα τούτα το μελλοντικό αφανισμό του έθνους, τα λογαριάζουν σωστικά. Οι άντρες που μας κυβερνούν χάσανε το φως τους και δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν ποια η διαφορά ανάμεσα σκοτάδι και φως. Ψευτίσαμε τα ζύγια που άλλοτε ζύγιαζαν το καλό και το κακό, την αλήθεια και το ψέμα. Ο διάβολος με χίλιες μορφές μας παραστέκει. Δε λέω πως αν την κορόνα του έθνους φορούσε Ορθόδοξος κυβερνήτης, κι αν η εκκλησία συνέχιζε τον αιωνόβιο δρόμο της, πως θάλειπεν η αμαρτία. Αλλά λέω πως θάχαμε το μέσο να την ξεχωρίζουμε και να μην την μπερδεύουμε με το καλό. Τώρα όχι μόνο την μπερδεύουμε, αλλά το καλό πνίγηκε μέσα στη θάλασσα της αμαρτίας.                                                                                                                                                                                  
 Ο Χριστόφορος τον κοίταξε στα μάτια.                                                                                                                                                                                                      
 –Έχεις δίκιο, του είπε. Δεν ωφελούν σε τίποτα οι κλάψες. Χρειάζεται καινούργιος ξεσηκωμός, καινούργια Άγια Λαύρα.                                                                                                                                                        
 –Και καινούργια Ψαρά, πρόσθεσεν ο Κοσμάς. Τούτος ο οχτρός είναι χειρότερος απ΄ τον Τούρκο. Εκείνος ποτέ δε μας τόκρυψε πως μας λογάριαζε σκλάβους, ενώ τούτος μας ξεγελά πως είμαστε τάχα λεύτεροι, ενώ έχει σκλαβώσει και τις ψυχές μας ακόμη. Δε φτάνει λοιπόν ο λόγος κι ο ξεσηκωμός, αλλά χρειάζεται και κάτι άλλο….                                                                                                                                                                                                                                                       
 –Τι; Ρώτησεν οΧριστοφόρος.                                                                                                                                                                                                                   
 –Μάρτυρες, αδελφέ Χριστοφόρε, μάρτυρες. Αίμα, για να ποτιστεί και να φουντώσει η λευτεριά του Χριστού, η πραγματική λευτεριά. Ο σατανάς έχει τρανό βασίλειο στη γη. Έχει του χεριού του βασιλιάδες, αρμάδες, καλαμαράδες, γητειές και γητειές, που μόνο στο αίμα μας μπορούν να πνιγούν. Αν δεν χύσουν καινούργιοι μάρτυρες το αίμα τους κανένας ωκεανός δεν είναι τόσο βαθύς και τόσο πλατύς, για να πνίξει τόσην αμαρτία. Όσοι από μας ξεκινήσουμε, πρέπει να το ξέρουμε πως ο δρόμος μας, γυρισμό δεν έχει. Οδηγός μας, ας σταθεί ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Η Βλασφημία του Alpha tv - Ανάρμοστα Ανέκδοτα - Το Άγιον Φως.

Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ :

...Αποκαλεί ο Παναγιώτατος τους Παπικούς «τίμια Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ρώμης» και «τιμιώτατους εκπροσώπους της Αυτού Αγιότητος του αδελφού Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου». Τον πάπα «πεφιλημένο αδελφό» και το Βατικανό «σεβασμία και προσφιλή Εκκλησία της Πρεσβυτέρας Ρώμης».Τους προσφωνεί, δηλαδή όπως θα προσφωνούσε την αντιπροσωπεία κάποιου Ορθοδόξου Πατριαρχείου, ωσάν ο Παπισμός να μην αποτελεί αίρεση, ωσὰν να ήσαν μέλη της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας. Ουδόλως επισημαίνεται το γεγονός, ότι ευρίσκονται εν αιρέσει και πλάνη. Ουδεμία νύξις γίνεται πάνω στις χαώδεις δογματικὲς διαφορὲς πίστεως, οι οποίες μας χωρίζουν απὸ την Παπικὴ παρασυναγωγή, η οποία επιμένει να ονομάζει εαυτὴν ως «Καθολικὴ Εκκλησία» και μάλιστα ως «αυθεντική», ενώ την Ορθόδοξη θεωρεί ως «ελλειμματική»! Και ουδεμία προσπάθεια να τους πείσει, να εγκαταλείψουν την πλάνη του Παπισμού και να προσέλθουν στους κόλπους της Ορθοδοξίας. Το γεγονός δε ότι παρά κάτω κάνει λόγο «διά την από κοινού πορείαν των δύο Εκκλησιών» και ότι «η χάρις του πανοικτίρμονος Θεού», «κατέστησεν ημάς» «των Αγίων Αποστόλων διαδόχους», (αναγνωρίζει δηλαδή αποστολική διαδοχή στους Παπικούς), δεν αφήνει πλέον καμία αμφιβολία, ότι ο Παναγιώτατος δεν θεωρεί τον Παπισμό ως αίρεση αλλά ως πλήρη Ορθοδοξούσα Εκκλησία.

Τοῦ πρεσβυτέρου π. Εὐσταθίου Κολλᾶ:

Οἱ τελευταῖες συναντήσεις (=ψευδοδιάλογοι), μὲ τὸ ἀμετανόητο καὶ ἀδίστακτο Βατικανό, ἀπέδειξαν ὅτι τελικὰ ὁ Πάπας «συνεχίζει τὸ βιολί του», προσπαθεῖ νὰ ἐπιβάλλει τὶς ψυχοκτόνες αἱρέσεις του, ὅπως τοῦτο τὸ προσπαθεῖ ἀπὸ τὸ 1054 καὶ μετά, καὶ ὡς ἐκ τούτου ὑποβόσκουν σατανικὲς ὑπόγειες καὶ ὑποχθόνιες διαδρομές σὲ βάρος τῆς κατὰ Ἀνατολὰς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καὶ μάλιστα αὐτὴ τὴ φορά, δυστυχῶς, καὶ ἐκ τῶν ἔνδον, ἀπὸ Ταγούς, καὶ ὄχι μόνον, τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, γεγονὸς ποὺ σημαίνει, ὅτι «τὸ μυστήριον ἤδη τῆς ἀνομίας ἐνεργεῖται... ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται...»

Η εξαπάτηση των πιστών ( ΣΤ' ) : Γιʼ αυτούς η Ένωση έχει γίνει ή ουδέποτε έπαυσε να υπάρχει.

 Ένας άνθρωπος, που παρακολούθησε και παρακολουθεί με προσοχή πολλές από τις μεθοδεύσεις των Λατίνων και των Λατινοφρόνων για το θέμα της Ενώσεως, είναι ο πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός. καθηγητής και Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο των Αθηνών. Αναφερόμενος ο π. Γ. Μεταλληνός στην επίσκεψη του πάπα στην Κωνσταντινούπολη τον Νοέμβριο 2006 και την αντίστοιχη επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χριστοδούλου στη Ρώμη το Δεκέμβριο 2006 γράφει μεταξύ άλλων, τα εξής:

«Υπάρχουν, βέβαια, Μητροπολίται, που αντιλαμβάνονται σαφώς τα γινόμενα, αλλά σιωπούν ή αντιδρούν χαλαρά «για διατήρηση της ενότητος» όπως μας λέγουν! Υπάρχουν και άλλοι όμως, που ή δεν αντιλαμβάνονται την βαρύτητα των ανοιγμάτων αυτών ή δέχονται και αυτοί την Παπική «εκκλησία» ως Εκκλησία του Χριστού, με μυστήρια και Χάρη. Γιʼ αυτούς η Ένωση έχει γίνει ή ουδέποτε έπαυσε να υπάρχει»