Πολύ συχνά διαβάζουμε στο διαδίκτυο, σε θρησκευτικές κυρίως ιστοσελίδες, άρθρα σχετικά με την Παιδεία. Τα άρθρα αυτά επισημαίνουν ορθώς την
κατάπτωση της ελληνικής εκπαίδευσης, τον σαφή αντιχριστιανικό προσανατολισμό
της και την ακαταλληλότητα των σχολικών εγχειριδίων.
Πιο συγκεκριμένα, στα δύο σημεία που στέκονται όλοι οι ενιστάμενοι κατά της
αντιχριστιανικής και ανήθικης εκπαιδεύσεως της νέας εποχής είναι η κατάργηση
του μαθήματος των θρησκευτικών - ή η αντικατάστασή του με την θρησκειολογία - και η νόθευση όλων των βιβλίων
με ακατάλληλο, ανήθικο ή ιστορικά αναληθές υλικό.
Και όντως είναι δύο πολύ σημαντικά ζητήματα, αλλά όχι όμως ουσιαστικά, αφού
η επίλυσή τους δεν θα δημιουργούσε κανένα όφελος, αν δεν αλλάξουν άλλα πράγματα,
όπως θα αποδείξουμε παρακάτω.
Κοντολογίς, ακόμη και τα καλύτερα βιβλία, εξ απόψεως θρησκευτικής, εθνικής
και ηθικής, να εισάγουμε στα σχολεία, ακόμη και να τριπλασιάσουμε τις ώρες των
θρησκευτικών, δεν θα έχουμε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα, όσο δεν έχουμε
πραγματικά χριστιανούς γονείς και εκπαιδευτικούς.
H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more