Ενδιαφέρουσα σφυγμομέτρηση των Αμερικανών : Δεν εμπιστεύονται ο ένας τον άλλον !

Poll: Americans don't trust one another

WASHINGTON (AP) — Americans don't trust each other anymore.
We're not talking about the loss of faith in big institutions such as the government, the church or Wall Street, which fluctuates with events. For four decades, a gut-level ingredient of democracy — trust in the other fellow — has been quietly draining away.
These days, only one-third of Americans say most people can be trusted. Half felt that way in 1972, when the General Social Survey first asked the question.
Forty years later, a record high of nearly two-thirds say "you can't be too careful" in dealing with people.
An AP-GfK poll conducted last month found that Americans are suspicious of each other in everyday encounters. Less than one-third expressed a lot of trust in clerks who swipe their credit cards, drivers on the road, or people they meet when traveling.
"I'm leery of everybody," said Bart Murawski, 27, of Albany, New York. "Caution is always a factor."
Does it matter that Americans are suspicious of one another? Yes, say worried political and social scientists.
What's known as "social trust" brings good things.

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Επικίνδυνος ρατσισμός από τον Γραμματέα Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρη Καρύδη [ΒΙΝΤΕΟ-2013]

Άγιον Όρος • Σιμωνόπετρα • Ψαλμοί - Mount Athos • Chants


Η μικτή μονή του Έσσεξ Αγγλίας : Το βδέλυγμα των Οικουμενιστών!

 Όταν ο Μέγας Αρσένιος είπε εις την Ρωμαία συγκλητική που του ζήτησε να προσεύχεται γι αυτήν: «είθε ο Θεός να εξαλείψει το μνημόσυνό σου από την σκέψι μου» και αυτό ο Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας Θεόφιλος το ανέλυσεν ότι δεν εννοούσε ο Άγιος κάτι το κακό αλλά δεν ήθελε να την φέρνη εις την σκέψιν, καθ’ ότι ο διάβολος, είπε, πολεμεί τους μοναχούς δια των γυναικών. Τώρα εάν οι μοναχοί της ωραίας Αγγλίας είναι ανώτεροι του Μεγάλου Αρσενίου και δεν πολεμούνται πλέον διά των γυναικών, τότε είναι άξιοι προσκυνήσεως. Αλλά κι άξιοι προσκυνήσεως εάν είναι, το ότι το παράδειγμα των αγίων αυτών δημιουργεί προηγούμενον εις την Εκκλησίαν, αυτό και μόνον νομίζω είναι ένας λόγος να τους παρακαλέσωμεν να διορθώσουν τα του οίκου των.
«Μήτε ἐν ἀνδρώω Μοναστηρίω γυνή, μήτε ἐν γυναικείω ἀνήρ, καθευδέτω. Παντὸς γὰρ προσκόμματος καὶ σκανδάλου ἔξω εἶναι δεῖ τοὺς πιστοὺς καὶ πρὸς τὸ εὔσχημον καὶ εὐπρόσεδρον τῷ Κυρίῳ, τὸν ἑαυτῶν εὐθετίζειν βίον. εἰ δὲ τις τοῦτο πράξοι, εἴτε Κληρικός εἴη, εἴτε λαϊκός, ἀφοριζέσθω.
(ΜΖʼ Ἱεροῦ Κανόνος Στʼ Οἰκουμενικῆς Συνόδου).

«Ἀπό τοῦ παρόντος ὁρίζομεν μὴ γίνεσθαι διπλοῦν Μοναστήριον, ὅτι σκάνδαλον καὶ πρόσκομμα τοῖς πολλοῖς γίνεται τοῦτο... Μὴ διαιτάσθωσαν ἐν ἑνί Μοναστηρίω. Μοναχοί καί Μοναχαί. μοιχεία γὰρ μεσολαβεῖ τὴν συνδιαίτησιν. Μὴ εχέτω Μοναχός παρρησίαν πρὸς Μονάστριαν ἤ Μονάστρια πρὸς Μοναχόν, ἰδία προσομιλεῖν. Μὴ κοιταζέσθω Μοναχός ἐν γυναικίω Μοναστηρίω, μηδέ συνεσθιέτω Μονάστρια κατὰ μόνας...»
(Κ΄ Ἱεροῦ Κανόνος Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου).

Η  Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος κατεδίκασαε το 1987 διὰ συνοδικοῦ δικαστηρίου εἰς τὴν ἐσχάτην ποινήν τῆς καθαιρέσεως τὸν ἱερομόναχον Ἄγγελον Ἀναστασίου, μὲ πρωτίστην κατηγορίαν «τὴν σύμπηξιν μικτῆς μοναστικῆς ἀδελφότητος» ἐν Ἀθήναις .....




Η αδελφούλα των οικουμενιστών στην Ιρλανδία έγινε "Επισκοπίνα" !!!! Εμείς γιατί υστερούμε; Έχουμε έτοιμες στην μικτή "Μονή" του Έσσεξ της Αγγλίας...

Irish Anglicans install Rev Pat Storey as bishop

Rev Pat Storey

Pat Storey is the first female Anglican bishop in the UK and Ireland
The UK and Ireland's first woman bishop has been consecrated by the Anglican Church at a service in Dublin on Saturday.

Αββά Ισαάκ

Εκείνος που αμαρτάνει δια δευτέραν φοράν, με την ελπίδα ότι θα μετανοήση, αυτός πορεύεται ενώπιον του Θεού με το φορτίο της πανουργίας, εις αυτόν τον πανούργον επέρχεται ο θάνατος εντελώς απροσδοκήτως, εις τελείως άγνωστον στιγμήν και ώραν, και δεν κατορθώνει να φθάση εις την ημέραν που ήλπισε πως θα μετανοήση. 
(Υπόθεσις Β΄ Εδαφ.Γ΄ Τόμος Α΄)

Διακοπή μνημοσύνου

«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).

Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.

«Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών. Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι.  Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.

«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).

«Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!» «Νιώθω πιο Ελληνας με την ανέγερση του τεμένους»!!!

«Νιώθω πιο Ελληνας με την ανέγερση του τεμένους» είπε με στόμφο ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο υπουργός που -κατά δήλωσίν του- ψήφισε το Μνημόνιο δίχως να το διαβάσει. Διαθέτοντας μια παχυλή άγνοια της έννοιας της ελληνικότητας, ο κ. Χρυσοχοΐδης αποπειράθηκε να δικαιολογήσει την εμμονή του να ενισχύσει τη συστηματική προσπάθεια για τον εξισλαμισμό της χώρας, με φληναφήματα και ασυναρτησίες. Φυσικά οι διαθέτοντες στοιχειώδη σοβαρότητα δεν θα έδιναν καμία αξία στα λόγια του κ. Χρυσοχοΐδη, αν εκείνος δεν είχε θέση-κλειδί στην εκτελεστική εξουσία. Είναι ο ίδιος πολιτικός που είχε δηλώσει στη Βουλή (τον Φεβρουάριο του 2010) ότι οι ΗΠΑ έχουν μουσουλμάνο πρόεδρο, με αποτέλεσμα ο πανικόβλητος -τότε- πρόεδρος του Κοινοβουλίου κ. Πετσάλνικος να ζητήσει την άδεια του κ. Καρατζαφέρη, ο οποίος είχε διαπληκτισμό με τον κ. Χρυσοχοΐδη, για να αφαιρεθεί το συγκεκριμένο απόσπασμα από τα πρακτικά!


Επιπλέον, ο κ. Χρυσοχοΐδης, ως υπουργός Ανάπτυξης της κυβέρνησης Παπανδρέου, είχε συλληφθεί... αδιάβαστος αναφορικά με τις κλίμακες του ΦΠΑ και στις 14 Οκτωβρίου του 2010 είχε πει το αμίμητο: «Μέχρι τα Χριστούγεννα οι τιµές στην αγορά θα πέσουν».
Ομως, παρά την ιλαρότητα των θέσεων και της εν γένει παρουσίας του, υπάρχει και η σοβαρότατη πτυχή της υπόθεσης. Ποιο μήνυμα περνάει η κυβέρνηση στους νέους για την ιερή έννοια της ελληνικότητας; Την... υπερηφάνεια για την ανέγερση ισλαμικού τεμένους; Τη σύνδεση του πολιτισμού μας με κάτι εντελώς ξένο προς αυτόν; Τη χαμερπή κολακεία ενός κρατικού λειτουργού προς αλλόθρησκους επήλυδες;
Πώς οι σκληρά δοκιμαζόμενοι Ελληνες «εισπράττουν» αυτές τις γλοιώδεις και εθνικά απαράδεκτες τοποθετήσεις ενός πολλάκις αποτυχημένου πολιτικού;
Οι απαντήσεις είναι αυτονόητες, όπως αυτονόητο είναι ότι πρέπει να σταματήσει άμεσα η βίαιη απόπειρα μεταβολής του εθνικοθρησκευτικού χαρακτήρα της χώρας και να πάψουν πολιτικοί σαν τον κ. Χρυσοχοΐδη να εμπαίζουν τους πολίτες και να προκαλούν τη νοημοσύνη μας. Το πόσο «Ελληνας» νιώθει με το τζαμί ας το λέει στον καθρέφτη του...
"ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"

(σ.σ. Το "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους" στον τίτλο της εφημερίδας "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ", είναι προσθήκη του διαχειριστή αυτής της ιστοσελίδας).

Andrew the First- Called Apostle

 Saint Andrew was from Bethsaida of Galilee; he was the son of Jonas and the brother of Peter, the chief of the Apostles. He had first been a disciple of John the Baptist; afterwards, on hearing the Baptist's witness concerning Jesus, when he pointed Him out with his finger and said, "Behold the Lamb of God, Which taketh away the sin of the world" (John 1.29,36), he straightway followed Christ, and became His first disciple; wherefore he is called the First-called of the Apostles. After the Ascension of the Saviour, he preached in various lands; and having suffered many things for His Name's sake, he died in Patras of Achaia, where he was crucified on a cross in the shape of an "X," the first letter of "Christ" in Greek; this cross is also the symbol of Saint Andrew.

Κατά την γ΄ φάσιν των εργασιών της Β΄ Βατικανείου Συνόδου ο Πάπας Παύλος ο ΣΤ΄ διεκήρυξεν:

Εν μόνον ποίμνιον υπάρχει: Ο κόσμος, και εις ποιμήν: Ο Πάπας»!!!


Ο αυτός Πάπας εν τη Εγκυκλίω αυτού «ΑΕΤΕRNA DEI SAPIENTIA» εξέφρασε την πεποίθησιν αυτού ότι η Β΄ Βατικάνειος Σύνοδος «θα προσελκύση τα βλέμματα των αναριθμήτων οπαδών του Χριστού και θα προσελκύση αυτούς να συγκεντρωθώσι πέριξ του «ποιμένος των προβάτων του μεγάλου», ο Οποίος ανέθεσε την αέναον διαφύλαξιν της Ποίμνης Του εις τον Πέτρον και εις τους διαδόχους αυτού»! Ομιλών δε προς τους ηγέτας της «Καθολικής Δράσεως» διεκήρυξε: «Θα επιδείξωμεν την Εκκλησίαν εν όλω αυτής τω μεγαλείω και θα είπωμεν προς όλους εκείνους οίτινες είναι κεχωρισμένοι αφ΄ ημών: Αύτη, αδελφοί, είναι η Εκκλησία του Χριστού, δηλαδή η Καθολική Εκκλησία. Προσέλθετε, προσέλθετε. Αύτη είναι η οδός της επιστροφής. Επανέλθετε, ίνα καταλάβητε τας θέσεις, ας κατείχον οι πρόγονοι υμών»

Polyeleos


«Ανάβλεψον. Η πίστις σου σέσωκέ σε. Και παραχρήμα ανέβλεψε»

ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013
ΙΔ ΛΟΥΚΑ

Πίστεως θαυματουργία

Οι θαυματουργικές ενέργειες του Κυρίου αποκαλύπτονται ως ισχυρά σημεία της νέας πραγματικότητας που εγκαινιάζει, με βαθύτερα μηνύματα και νοήματα. Αποκαθιστούν την κατά φύση κατάσταση του ανθρώπου και φανερώνουν τη δυναμική της δημιουργικής ενέργειας του Θεού στον κόσμο. Η σημερινή ευαγγελική περικοπή αναφέρεται συγκεκριμένα στο θαύμα της θεραπείας του τυφλού στην Ιεριχώ. Ο τυφλός διέθετε πίστη, η ρίζα της οποίας όμως σε καμιά περίπτωση δεν στηριζόταν στη ψυχρή λογική και σε στείρες ορθολογιστικές προσεγγίσεις, αλλά στο γόνιμο έδαφος της καρδιάς του.
Η τύφλωση του ανθρώπου εκείνου τού στερούσε τις χαρές που προσφέρει η σωματική θέα των πραγμάτων, τις ομορφιές της φύσεως, τις εικόνες των προσώπων και την όψη των γεγονότων. Δεν είδε ποτέ τίποτε, ούτε ακόμα το Πρόσωπο του Χριστού. Η πίστη του όμως δεν κινείτο σε αμφιταλαντεύσεις και αμφιβολίες. Ήταν γνήσια και αυθεντική. Εκδήλωσε συγκεκριμένα την πίστη εκείνη, για την οποία αργότερα έγραψε ο απόστολος Παύλος ότι είναι «πραγμάτων έλεγχος ού βλεπομένων», δηλαδή παραδοχή πραγμάτων που δεν βλέπονται σωματικά από τον άνθρωπο. Μπορεί όμως να τα αντικρίσει και να τα βιώσει με τα μάτια της ψυχής του.


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

π. Θεόδωρος Ζήσης:

Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι ἐρωτηθεὶς ἀπὸ παπικό  (σ.σ. πρόκειται για τον λυκοποιμένα Βόλου Ιγνάτιο), ἂν συμμερίζεται τὴ γνώμη πολλῶν Ὀρθοδόξων περὶ τοῦ ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση, ὅπως τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς καὶ ἄλλων θεωρεῖ τὸν Παπισμὸ ὡς Ἐκκλησία, ἀπήντησε, ἂν οἱ πληροφορίες μας εἶναι σωστές, ὅτι Παπισμὸς δὲν εἶναι αἵρεση, ἀλλὰ κανονικὴ ἐκκλησία, καὶ οἱ ἰσχυριζόμενοι τὸ ἀντίθετο ἔχουν ψυχολογικά προβλήματα. Φαίνεται ὅτι αὐτὸς εἶναι λόγος, γιὰ τὸν ὁποῖο βγάζει ἀπὸ τὴ μέση τοὺς Ἁγίους Πατέρες μὲ τὴν Μεταπατερικὴ Θεολογία, γιατὶ τοὺς θεωρεῖ ψυχικὰ ἀσθενεῖς, συμφωνώντας μὲ ἄλλους (σ.σ. πρόκειται για τον αρχιαιρεσιάρχη Βαρθολομαίο τον λατινόφρονα εχθρό της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού Της), ποὺ τοὺς θεωροῦν ὡς «ὄργανα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως», ποὺ ὑπόκεινται στὴν κρίση τοῦ Θεοῦ, γιατὶ προκάλεσαν τὸ σχίσμα. Αὐτὸ εἶναι σαφῶς βλασφημία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τοῦ ἐνεργοῦντος, ἐν τοῖς Ἁγίοις, ἁμαρτία, ποὺ εἶναι ἀσυγχώρητη, κατὰ τὸν ἀψευδῆ λόγο τοῦ Κυρίου ὅτι «πᾶσα ἁμαρτία καὶ βλασφημία ἀφεθήσεται τοῖς ἀνθρώποις, δὲ τοῦ Πνεύματος βλασφημία οὐκ ἀφεθήσεται τοῖς ἀνθρώποις». Εἶναι λοιπὸν ψυχικὰ ἄρρωστοι Μέγας Φώτιος, Ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς, γιος Μᾶρκος Εὐγενικός, Γεννάδιος Σχολάριος, Ἅγιος Κοσμᾶς Αἰτωλός, οἱ Ἅγιοι Κολλυβάδες καὶ τόσοι ἄλλοι, ποὺ θεωροῦν τὸν Παπισμό αἵρεση;

Ξεχαλινωθήκαμε πιὰ ὁλότελα.

«Νὰ δοῦμε ἀκόμα, ποῦ θὰ φτάσουμε! Δὲν ἀφήσαμε βρωμιά, δὲν ἀφήσαμε σιχαμένη πράξη, ποὺ νὰ μὴ κάνουμε, δὲν ἀφήσαμε πονηρὸ διαλογισμό, ποὺ νὰ μὴ τὸν ποῦμε ἢ νὰ μὴ τὸν γράψουμε με την μεγαλύτερη ἀδιαντροπιά. Ξεχαλινωθήκαμε πιὰ ὁλότελα. Ποτὲ ὁ ἄνθρωπος δὲν εἶχε φτάσει οὔτε στὴν μισὴ ἀναισθησία καὶ σιχαμένη παραμόρφωση, ἀπ’ ὅσο ἔφτασε σήμερα...».

(Φ. Κόντογλου, «Μυστικὰ Ἄνθη»,

ἐκδ. «Ἀστήρ», σελ. 31).

Ανώνυμος έγραφε "γενηθήτω το θέλημά σου"

http://kyprianoscy.blogspot.ca/

Ανώνυμος έγραφε ...
Ευχόμαστε προς τον Κύριο να γίνει το θέλημα του. Το θέλημα του Κυρίου είναι οι εκπλήρωση των προφητειών ... εμείς επιθυμούμε να έρθει ο αντίχριστος, να έρθουν τα χρόνια του αντίχριστου, προκειμένου να μας φέρει από πίσω και τον Χριστό μας

και ο σχολιαστής συμπλήρωνε ...
Ο Χριστός δεν θα έλθη ... από την πίσω πόρτα. Πάντα μπροστά βρίσκεται και τον αντίχριστο τον φέρνετε όλοι εσείς που τον επιθυμείτε, όπως γράφετε, για να καταφθάσει ο Κύριος. Κόλαση να κάνουμε τη γη, "ίνα πληρωθή το ρηθέν" υπό γερόντων και ορώντων.

Σας έμαθαν το "Πάτερ ημών", λέτε το "γενηθήτω το θέλημά σου", και γράφετε "ευχόμαστε προς τον Κύριο να γίνει το θέλημά του". Ναι, αλλά
 "ως εν ουρανώ και επί της γης", η βασιλεία αυτού πάντων δεσπόζει. Αυτό γιατί δεν σας το είπαν; Μην κόβετε, αυτά που δεν κόβονται. Θέλημα του αγίου Θεού και των προφητειών, δεν είναι να γίνει κόλαση η γη, να έλθη ο αντίχριστος, για να γίνουμε μάρτυρες και να δούμε τον Κύριο και τη Δευτέρα Παρουσία.

Γράμματα στραβά σας δίδαξαν οι δάσκαλοι της καινοτομίας. Παπαγαλίζετε το "Πάτερ ημών", δεν βλέπετε όμως ότι προτάσσεται το "αγιασθήτω το όνομά σου", ύστερα ακολουθεί το "ελθέτω η βασιλεία σου" και τέλος έρχεται το "γενηθήτω το θέλημά σου", με την διευκρίνιση του "ως εν ουρανώ και επί της γης". Για να γίνει το θέλημα του Θεού, ο πιστός πρέπει πρώτα να αγιάζει το όνομα του θεού Πατρός, κατόπιν να παρακαλεί την έλευση της βασιλείας του θεού Υιού και Λόγου, και τότε μας αποκαλύπτεται το εν αγίω Πνεύματι και θεό
 θέλημα της τρισυποστάτου θεότητος "ως εν ουρανώ και επί της γης".

Ώστε, έτσι, λοιπόν ; " ...
  εμείς επιθυμούμε να έρθει ο αντίχριστος "; Αλλά τι γράφει;  

«Καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασι» (1Ιν. β΄.18)

Αν ήταν όπως λέτε, οι πατέρες της Εκκλησίας θα τα είχαν παρατήσει από νωρίς και θα έκαναν πράξη όσα έγραφε ο αναθεματισμένος Ωριγένης ή ο Θεόδωρος Μοψουεστίας : Η Εκκλησία εδραιώθηκε, στήθηκε, όλα αποκαταστάθηκαν, κόλαση δεν υπάρχει. Αυτό κάνουν οι οικουμενιστές - ήταν και ο στόχος της προσθήκης των ημερών το 1924 - αλλά δεν σας το λένε. Μας θέλουν όλους να βράζουμε στο ίδιο καζάνι και όποιος γράφει κάτι σαν αυτά εδώ, φανατικό και φασίστα τον λέτε ( : με ζήλο ου κατ΄ επίγνωση ). Προτιμάτε τον κατ΄ επίγνωση ζηλωτή π. Ευθύμιο Τρικαμηνά. Θέλετε, δηλαδή, την
 
αποτείχιση μέσα στην καινοτομία και εκ της καινοτομίας! Και περιμένουμε να δούμε προκοπή ... .

Κάντε την πράξη, δεν ξέρω όμως πώς θα αντιδράσετε, όταν ο νεωτερισμός σας οδηγήσει να συνεορτάζετε μετά Ιουδαίων, ίσως και Μουσουλμάνων. Εκεί πάει το πράγμα, η κόλαση θα συνεορτάζει με τον παράδεισο - έκαστος με τη δική του λατρευτική έκφραση - και μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι ο αντίχριστος θέλει μάρτυρες. Έμαθε, το ίδιο λάθος δεν θα κάνει. Έχει άλλους τρόπους, έξυπνους τρόπους, να βγάζει από τη μέση όσους τον ενοχλούν. Εσείς τον βοηθάτε, άλλωστε, τον επιθυμείτε.

Α, και να μη το ξεχάσω. Συνεχίσετε να δίνετε την ψήφο σας, όπως σας λένε οι ορώντες και μη τολμώντες, ψηφίζοντας κατά συνείδηση "ὧν ἕκαστος κατὰ διάνοιαν ἔχει, καὶ πάντων καὶ πασῶν" .

Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω

γ­γα­μος ­ε­ρε­ς, πο­λ­τε­κνος, τς ­ε­ρς Μη­τρο­π­λε­ως Δη­μη­τρι­­δος, ­πο­φα­σι­σμ­νοςν δι­α­κ­ψ τ μνη­μ­συ­νο το συμ­φω­νον­τος μ ­λα α­τ ­πι­σκ­που του, ­ταν δι­α­κρι­τι­κ το ­πεν­θ­μι­σα τς πι­θα­νς δι­­ξεις κα ποι­νς μο ε­πε:


“Προ­τι­μ ν καλ­λι­ερ­γ τ χω­ρ­φι­α μου, ς ­πλς ­γρ­της, κα ν κρα­τ­σω τν π­στη μου, πα­ρ ν συ­νερ­γ­σω στν κα­τε­δ­φι­σ της κα ν π­ω στν κ­λα­ση μα­ζ μ τν πα­τρι­ρ­χη κα τος ­πι­σκ­πους”­.­.. Α­τ πο ε­πε ­λι­γο­γρμ­μα­τος ­ε­ρες κ­φρ­ζουν τν δι­α­χρο­νι­κ συ­νε­­δη­ση τς κ­κλη­σ­ας γι­ τν στ­ση ­λων τν πι­στν κα τν λα­ϊ­κν ­π­ναν­τι τν ­πι­σκ­πων κα τν πρε­σβυ­τ­ρων σ πε­ρ­πτω­ση πο δν ρ­θο­το­μον τν λ­γο τς ­λη­θε­­ας, λ­λ ­νι­σχ­ουν τν α­ρε­ση κα τν πλ­νη. 

π. Θεόδωρος Ζήσης : Ποιός θὰ τοὺς ἀποκαλύψει καὶ θὰ τοὺς φανερώσει (τους ψευδοποιμένες), γιὰ νὰ προφυλάξει τὸ ποίμνιο;

Οἱ δεύτεροιὡς ἐσωτερικοὶ ἐχθροίεἶναι πιὸ ἐπικίνδυνοιδιότι καλυπτόμενοι κάτω ἀπὸ τὸ  εὐλογημένο καὶ ἁγιασμένο ράσο τοῦ ὀρθοδόξου κληρικοῦ καὶ τὴν ἰδιότητα τοῦ ὀρθοδόξου  θεολόγου δημιουργοῦν σύγχυση στὸ πλήρωμα τῶν πιστῶνοἱ ὁποῖοι τοὺς τιμοῦντοὺς  σέβονται καὶ τοὺς ὑποδέχονταιπολλὲς φορὲς μετὰ βαΐων καὶ κλάδωνχωρὶς νὰ   γνωρίζουν ὅτι δὲν τιμοῦν ποιμένεςἀλλὰ ψευδοποιμένεςποὺ ὁδηγοῦν τὸ ποίμνιο ὄχι σὲ   λιβάδια ὀρθόδοξα, «εἰς νομὰς σωτηρίους», ἀλλὰ σὲ χωράφια ποὺ βλαστάνουν τὰ   δηλητηριώδη φυτὰ τῶναἱρέσεων, «εἰς νομὰς ἀπωλείας».

Ποιός θὰ τοὺς ἀποκαλύψει καὶ θὰ τοὺς φανερώσει, γιὰ νὰ προφυλάξει τὸ ποίμνιο; Συνήθως  αὐτοὶ ἀνήκουν στοὺς δυνατούς, στοὺς κατέχοντες, στοὺς διαπλεκόμενους μὲ τοὺς κοσμοκράτορες τοῦ αἰῶνος τούτου. Πρέπει νὰ ἔχει κανεὶς ἀρχαγγελικὸ φρόνημα, γιὰ νὰ μὴ παρασυρθεῖ στὴν σκοτεινὴ πτώση, νὰ εἶναι μπολιασμένος στὴν ἀληθινὴ Ἐκκλησία τῶν μαρτύρων καὶ τῶν ἁγίων, ποὺ δὲν εἶχαν πνεῦμα δειλίας, ἀλλὰ ἀγωνίζονταν μέχρι θανάτου   ὑπὲρ τῆς ἀληθείας, ἀποβλέποντες ὄχι στὰ πρόσκαιρα καὶ ὑλικὰ ἀγαθὰ τοῦ κόσμου, ἀλλὰ στὰ αἰώνια καὶ πνευματικὰ τῆς βασιλείας τῶν οὐρανῶν.

“O.T” αρ. φύλ. 2000.