Στα
εισαγόμενα από τη Δύση, κατά τη μακρόσυρτη διαδικασία της μετακένωσης, ανήκει
και η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, προστάτη των ερωτευμένων κάθε είδους (14
Φεβρουαρίου). Δεν νομίζω πως συνιστά ανεπίτρεπτη υπερβολή η θεώρηση του
αμφίβολου ιστορικά και κυρίως εκκλησιαστικά «Αγίου» ως μια άλλη (αρσενική!)
εκδοχή της αρχαιοελληνικής Αφροδίτης, με ρίζες στον ευρωπαϊκό Μεσαίωνα.
Πρόκειται για έναν κατασκευασμένο «Άγιο», επιστρατευμένο στην εμπορευματοποίηση
και των ανθρώπινων συναισθημάτων, που θυσιάζονται και αυτά στον αδηφάγο Μολώχ
της κατανάλωσης και του κέρδους. Υπάρχει, βέβαια, και ακούγεται στην άλλη
Ευρώπη η εκδοχή ότι κάτω από τον γλυκερό Άγιο Βαλεντίνο κρύπτεται για πολλούς ο
ηθοποιός του Μεσοπολέμου Ροντόλφο Βαλεντίνο (ΐ1926), που λατρεύτηκε και αυτός
ως «θεός» του έρωτα και αναδείχθηκε ίνδαλμα των ερωτευμένων.
«Πιστεύω στα θαύματα. Ξεπέρασα το πρόβλημά μου με τη βοήθεια του Θεού!»
Για την πρόσφατη σοβαρή περιπέτεια της υγείας του και τη θρησκευτική πίστη του μιλά ο Αθανάσιος Πλεύρης και θυμάται: «Οταν ξύπνησα, με ρώτησαν αν ήθελα κάτι. Ηθελα μόνο να κάνω τον σταυρό μου!»
«Ανοιξα τα μάτια μου μετά από πέντε μέρες σε καταστολή. Στο απέναντι κρεβάτι ήταν μια κοπέλα σε κώμα και από πάνω της μια εικόνα. Θεώρησα ότι ήταν ο Αγιος Γεώργιος. Ηταν ο Αρχάγγελος Γαβριήλ»
Δείγματα της αγάπης του προς τον Θεό και της αφοσίωσης προς την πατρίδα έχει δώσει πολλά ο κ. Αθανάσιος Πλεύρης. Εγκριτος νομικός αλλά και με θητεία στα βουλευτικά έδρανα, πρόσφατα έδωσε και κέρδισε μια μάχη για τη ζωή του, με αφορμή κάποιο πρόβλημα υγείας. Για το γεγονός αυτό και τη θρησκευτική πίστη του μιλά στη συνέντευξη που ακολουθεί.
«Ανοιξα τα μάτια μου μετά από πέντε μέρες σε καταστολή. Στο απέναντι κρεβάτι ήταν μια κοπέλα σε κώμα και από πάνω της μια εικόνα. Θεώρησα ότι ήταν ο Αγιος Γεώργιος. Ηταν ο Αρχάγγελος Γαβριήλ»
Δείγματα της αγάπης του προς τον Θεό και της αφοσίωσης προς την πατρίδα έχει δώσει πολλά ο κ. Αθανάσιος Πλεύρης. Εγκριτος νομικός αλλά και με θητεία στα βουλευτικά έδρανα, πρόσφατα έδωσε και κέρδισε μια μάχη για τη ζωή του, με αφορμή κάποιο πρόβλημα υγείας. Για το γεγονός αυτό και τη θρησκευτική πίστη του μιλά στη συνέντευξη που ακολουθεί.
A Georgian Orthodox priest has been arrested after police accused him of attempting to poison a 'high-ranking Church official'.
Giorgi Mamaladze
was detained on Friday at Tbilisi airport as he boarded a plane to Berlin, where
the head of the Georgian Church, Patriarch Ilya II, was waiting for a gall
bladder operation.
Georgia's chief
prosecutor said Mamaladze was in possession of sodium cyanide. His statement
did not name the intended target, but the prime minister ordered increased
security for the Patriarch.
Mamaladze is
director general of the Georgian Patriarchate's St Joachim and Ana Medical
Centre, and also serves as deputy head of the Patriarchate's property
management service.
He has been
formally charged with attempted murder and has pleaded not guilty.
The Georgian
Orthodox Church counts around 80 per cent of the country's 4.5 million
population among its members and is notably conservative. It withdrew from the
Pan-Orthodox Council last year because it believed the preparatory documents
gave too much away to non-Orthodox Churches, later repudiating the Council and
its decisions.
Patriarch Ilia
has led the Church since 1977 and is credited with overseeing a major revival
after Georgian regained its independence after the collapse of the former
Soviet Union. He has suffered ill-health recently and had a successful gall
bladder operation today.
Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου
2. Είναι βασικό δόγμα της Ορθοδοξίας, ότι η
Εκκλησία, που ίδρυσε ο Χριστός είναι Μία και αδιάσπαστη. Αποσχίζονται από αυτή
οι «υιοί της απωλείας», αλλά η Εκκλησία, παρά ταύτα, παραμένει Μία και
αδιάσπαστη. ΄Οταν μιλάμε για «σχίσμα εκκλησιών», μιλάμε καταχρηστικά, και δεν
κυριολεκτούμε θεολογικά. Στη δισχιλιετή ιστορία της Εκκλησίας μας, πολλοί
αποσχίστηκαν, αρχής γενομένης από τον Ιούδα, κατά το Μυστικό Δείπνο, κυρίως δε
οι διάφοροι αιρετικοί. Είναι δυνατό να μεμφθεί κάποιος το δόγμα της ενότητος
της Εκκλησίας, γιατί ωρισμένες ομάδες αιρετικών, ή σχισματικών απεκόπησαν απ’
αυτήν; Προφανώς, όχι! Πιστεύω, ότι και συ φίλε μου συμφωνείς σ’ αυτό.
α. Το αυτό συνέβη και το 1924. Ενώ, μέχρι το βράδυ της 9ης Μαρτίου 1924 είμασταν όλοι μαζί μέλη της Μιας και αυτής Εκκλησίας, την άλλη μέρα, 10η Μαρτίου 1924, με το να εισαγάγει ο μασόνος Μητροπολίτης ( μετέπειτα ονομάστηκε Αρχιεπίσκοπος) Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος το καταδικασμένο από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος το φράγκικο, ή Γρηγοριανό Ημερολόγιο στη λειτουργική ζωή της, οι πιστοί διασπάστηκαν σε Νεοημερολογίτες και Παλαιοημερολογίτες! Δεν είναι έτσι;
Το πρόβλημα που ανακύπτει τώρα είναι το ποιά απ’ τις δύο αυτές μερίδες, οι Νεοημερολογίτες, ή οι Παλαιοημερολογίτες, συνέχισαν ν’ αποτελούν την Μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία» του Χριστού, δηλ. την Ορθόδοξη Εκκλησία; Σύμφωνοι;
Η απάντηση είναι εύκολη, αν κάποιος διερωτηθεί, αν είναι δυνατό, όσοι δεν δέχτηκαν το φράγκικο ημερολόγιο, να κοιμήθηκαν το βράδυ της 9ης Μαρτίου 1924 Ορθόδοξοι, και να ξύπνησαν την άλλη μέρα, στις 10 Μαρτίου 1924, αιρετικοί, χωρίς να έχουν κάνει τίποτε;
Κάθε άνθρωπος, που διαθέτει κοινή λογική, θα συμφωνήσει ότι οι άνθρωποι αυτοί, που δεν έκαναν τίποτε, παρέμειναν και στις 10 Μαρτίου 1924, ότι ήταν και στις 9 Μαρτίου 1924. Παρέμειναν μέλη της Μιας αγίας καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας! Συμφωνείς, αγαπητέ μου Misha;
Απεναντίας, όσοι το χρονικό αυτό διάστημα, από το βράδυ της 9ης Μαρτίου, μέχρι τα ξημερώματα της 10ης Μαρτίου 1994, ενήργησαν την άθεσμη και καταδικασμένη αλλαγή του ημερολογίου, βαρύνονται με την ευθύνη του σχίσματος, και γι’ αυτό μπορούμε να μιλάμε για «Νεοημερολογητικό σχίσμα», είναι κάτι άλλο. Αυτό σημαίνει, ότι όσοι δέχτηκαν αυτή την αλλαγή έθεσαν τον εαυτό τους «εκτός Εκκλησίας, κατά τη διαδικασία, που προβλέπουν οι Ιεροί Κανόνες!
α. Το αυτό συνέβη και το 1924. Ενώ, μέχρι το βράδυ της 9ης Μαρτίου 1924 είμασταν όλοι μαζί μέλη της Μιας και αυτής Εκκλησίας, την άλλη μέρα, 10η Μαρτίου 1924, με το να εισαγάγει ο μασόνος Μητροπολίτης ( μετέπειτα ονομάστηκε Αρχιεπίσκοπος) Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος το καταδικασμένο από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος το φράγκικο, ή Γρηγοριανό Ημερολόγιο στη λειτουργική ζωή της, οι πιστοί διασπάστηκαν σε Νεοημερολογίτες και Παλαιοημερολογίτες! Δεν είναι έτσι;
Το πρόβλημα που ανακύπτει τώρα είναι το ποιά απ’ τις δύο αυτές μερίδες, οι Νεοημερολογίτες, ή οι Παλαιοημερολογίτες, συνέχισαν ν’ αποτελούν την Μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία» του Χριστού, δηλ. την Ορθόδοξη Εκκλησία; Σύμφωνοι;
Η απάντηση είναι εύκολη, αν κάποιος διερωτηθεί, αν είναι δυνατό, όσοι δεν δέχτηκαν το φράγκικο ημερολόγιο, να κοιμήθηκαν το βράδυ της 9ης Μαρτίου 1924 Ορθόδοξοι, και να ξύπνησαν την άλλη μέρα, στις 10 Μαρτίου 1924, αιρετικοί, χωρίς να έχουν κάνει τίποτε;
Κάθε άνθρωπος, που διαθέτει κοινή λογική, θα συμφωνήσει ότι οι άνθρωποι αυτοί, που δεν έκαναν τίποτε, παρέμειναν και στις 10 Μαρτίου 1924, ότι ήταν και στις 9 Μαρτίου 1924. Παρέμειναν μέλη της Μιας αγίας καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας! Συμφωνείς, αγαπητέ μου Misha;
Απεναντίας, όσοι το χρονικό αυτό διάστημα, από το βράδυ της 9ης Μαρτίου, μέχρι τα ξημερώματα της 10ης Μαρτίου 1994, ενήργησαν την άθεσμη και καταδικασμένη αλλαγή του ημερολογίου, βαρύνονται με την ευθύνη του σχίσματος, και γι’ αυτό μπορούμε να μιλάμε για «Νεοημερολογητικό σχίσμα», είναι κάτι άλλο. Αυτό σημαίνει, ότι όσοι δέχτηκαν αυτή την αλλαγή έθεσαν τον εαυτό τους «εκτός Εκκλησίας, κατά τη διαδικασία, που προβλέπουν οι Ιεροί Κανόνες!
O Συναξαριστής της ημέρας.
Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017
Αυξεντίου του οσίου, Αβραάμ και Μάρωνος των οσίων, Γεωργίου νεομάρτυρος του ράπτου του εκ Μυτιλήνης (1693).
Ὁ Ὅσιος Αὐξέντιος
καταγόταν ἀπὸ τὴν Συρία. Ἔζησε στὴν Κωνσταντινούπολη ἐπὶ αὐτοκράτορα Θεοδοσίου
Β’ τοῦ Μικροῦ (408 – 450 μ.Χ.) καὶ κατεῖχε τὸ ἀξίωμα τοῦ σχολαρίου τοῦ
στρατηλάτου. Ἡ φιλήσυχη καὶ φιλομόναχη διάθεσή του καὶ ἡ ἀγάπη του γιὰ
τὸν ἀσκητικὸ βίο, τὸν ὁδήγησε στὸ νὰ γίνει μοναχός. Ἐγκατέλειψε λοιπὸν τὶς
τιμὲς καὶ τὰ ἀξιώματά του καὶ ἀποσύρθηκε σὲ ὄρος πετρῶδες τῆς Χαλκηδόνος, τὴν
Ὀξεῖα Πέτρα, ὅπου καὶ ἀσκήτευε, ἐνῷ παράλληλα ἀσχολήθηκε μὲ τὴν μελέτη καὶ
σπουδὴ τῆς Ἁγίας Γραφῆς.
«Ὁ Οἰκουμ. Πατριάρχης εἰσῆλθε γυμνόπους εἰς τὸ τέμενος Ὀμὰρ καὶ ἐκεῖ προσηυχήθη ὑπὲρ τοῦ Χουσεΐν».
Ἀλλʼ ἐξ ὅλων τῶν εἰδήσεων μία εἴδησις ἀναστάτωσε
κυριολεκτικῶς τὴν συνείδησιν τῶν ἀπανταχοῦ
πιστῶν τέκνων τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν Ἐκκλησίας.
Ποία ἡ
εἴδησις; Τὴν ἀντιγράφομεν ὡς ἔχει ἐκ τῆς ἐπικεφαλίδος, ἡ ὁποία ἐτέθη ὑπεράνω
μακρᾶς περιγραφῆς τῆς ἐπισκέψεως τοῦ Οἰκουμ. Πατριάρχου εἰς Ἱερουσαλήμ˙ «Ὁ Οἰκουμ.
Πατριάρχης εἰσῆλθε γυμνόπους εἰς τὸ τέμενος Ὀμὰρ καὶ ἐκεῖ προσηυχήθη ὑπὲρ τοῦ
Χουσεΐν».Εἰς τὸ τζαμὶ λοιπὸν τοῦ ψευδοπροφήτου Μωάμεθ Πατριάρχης προσευχόμενος; Κύριε ἐλέησον! Ἀλλὰ πρέπει νὰ καῆ τὸ Πηδάλιον, πρέπει νὰ ποδοπατηθοῦν οἱ Κανόνες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, οἱ ὁποῖοι ἀπαγορεύουν ἐπὶ ἀπειλῆ ἀφορισμοῦ τῶν λαϊκῶν καὶ καθαιρέσεως τῶν κληρικῶν τὴν εἴσοδον καὶ τὴν προσευχὴν εἰς κέντρα λατρείας ἀλλοπίστων καὶ αἱρετικῶν. Ἡ Ὀρθοδοξία μετʼ ἀγανακτήσεως καὶ βδελυγμίας ἀποστρέφει τὸ πρόσωπόν της καὶ ἐκ τῆς φανταστικῆς ἀκόμη εἰκόνος κληρικοῦ, ὅστις μὲ γυμνοὺς τοὺς πόδας εἰσέρχεται καὶ προσεύχεται εἰς τζαμὶ τοῦ ψευδοπροφήτου. Τοιοῦτόν τι δὲν ἀναφέρει ἡ αἱματοπότιστος ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν. Ἀναφέρει ἀντιθέτως ἱερεῖς καὶ ἐπισκόπους καὶ πατριάρχας ἀλλὰ καὶ ἀπλοὺς χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι ἐπροτίμησαν μαρτυρικὸν θάνατον ἤ νὰ εἰσέλθουν καὶ νὰ συμπροσευχηθοῦν μετὰ τῶν Τούρκων εἰς τζαμί.
Τα ρεβύθια της μάγισσας
Στην εποχή μας η μαγεία
έχει περικοσμηθεί με πολλά εύηχα επίθετα, για να εξαπατά ευκολώτερα τους
αφελείς. Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσουμε ότι υπό οποιαδήποτε συγκάλυψη κι αν
ασκείται η μαγεία, είναι ένας από τους τρόπους που χρησιμοποιεί ο διάβολος για
να πλανέψει τον άνθρωπο, να τον απομακρύνει από τον Θεό και να τον συντρίψει
σωματικά και ψυχικά.
Ας δούμε αυτή την αλήθεια στο επόμενο περιστατικό: Κάποια γυναίκα, παντρεμένη στην Αθήνα, δεν ζούσε αρμονικά με τον σύζυγό της, γιατί εκείνος την απατούσε.
Ας δούμε αυτή την αλήθεια στο επόμενο περιστατικό: Κάποια γυναίκα, παντρεμένη στην Αθήνα, δεν ζούσε αρμονικά με τον σύζυγό της, γιατί εκείνος την απατούσε.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΓΙΑ
ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ
ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
Σας προσκαλούν εγκάρδια
στην εκδήλωση με θέμα:
Ο Ελληνισμός μπροστά
στην κλιμακούμενη τουρκική απειλή
Το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου και
ώρα 6.30μμ στην αίθουσα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Εθνικής Αμύνης 1 (δίπλα στη Στρατ. Λέσχη)
Εισηγούνται οι: Μαρίνος Σιζόπουλος, Πρόεδρος ΕΔΕΚ (Κύπρου)
Γιάννης Μάζης,
Καθηγητής Γεωπολιτικής Παν. Αθηνών
Συνοψίζει
ο: Στέλιος Παπαθεμελής
Συντονίζει ο: δημοσιογράφος Παντελής Σαββίδης
Όπως κάθε χρόνο θα
κόψουμε την καθιερωμένη
βασιλόπιτα.
Ερμού
55 - Τ.Κ. 546 23 - Τηλ. 2310.268333-Fax 2310.262830-Ηλεκτ. ταχ. : stelios@papathemelis.gr, danagennisi.press@gmail.com
Διάνοια καί Νοῦς, διχοτομημένα ἀπό τήν Δύση! -- «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ἀρ. Τεύχους 174 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2017
Ἡ Ἁγία Γραφή μᾶς καλεῖ νά ἀγαπᾶμε
τόν Θεό «ἐξ ὅλης τῆς καρδίας», «ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς», «ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος» καί «ἐξ
ὅλης τῆς διανοίας» (Λουκ. 10, 27). Τό ὅτι ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ συνδυάζεται μέ τήν
καρδιά, τήν ψυχή καί μέ τήν ἰσχύ μας φαίνεται λογικό. Ἀλλά αὐτό τό «ἐξ ὅλης τῆς
διανοίας» ἠχεῖ παράξενα στά αὐτιά μας σήμερα. Ἡ ἀνθρώπινη διάνοια, ἔτσι ὅπως
γίνεται κατανοητή στίς μέρες μας, προφανῶς ἔχει συσσωρεύσει στό διάβα τῆς ἱστορίας
τόσα σκουπίδια, τόσα ἐπιβαρυντικά στοιχεῖα πού μᾶς μοιάζει ἀδύνατο νά τή συνδυάσουμε
μέ τήν ἀγάπη.
Ἔκφραση αὐτῆς τῆς περιπετειώδους
πορείας τῆς διάνοιας στήν ἱστορία εἶναι καί ὁ αὐστηρός καί ἀπόλυτος διαχωρισμός
πού γίνεται ἀπό πολλούς θεολόγους ἀνάμεσα στή διάνοια καί τό νοῦ.
Ο Καθηγούμενος Αρχιμ. Κύριλλος Μελισσοχωρίου :το όνομα του αιρεσιάρχου Πάπα έχει αναγραφή στα Δίπτυχα του Πατριαρχείου και μνημονεύεται
...Κυριολεκτικά ισοπεδώθηκαν όλα όσα επί χίλια και πλέον έτη εχώριζαν και χωρίζουν – και θα χωρίζουν – τους αιρετικούς Παπικούς από τους Ορθοδόξους. Μόνο προσχηματικά και τυπικά δεν υπήρξε και το «κοινόν Ποτήριον» ακόμη. Αυτό γίνεται σταδιακά και μεμονωμένα προς το παρόν. Αλλ’ όμως ήδη από το 1965, μετά την αντικανονική και μονομερή «άρση των αναθεμάτων», το όνομα του αιρεσιάρχου Πάπα έχει αναγραφή στα Δίπτυχα του Πατριαρχείου και μνημονεύεται «σιωπηρώς» ως ομόπιστος Πατριάρχης Ρώμης και μάλιστα ως πρώτος τη τάξει!
«ΞΕΝΩΘΩΜΕΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!» -- του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.
Μέσα στήν ἐαρινή συμφωνία τῆς φύσεως τονίζει ἡ Ἐκκλησία
τό δικό της μέλος χαιρετίζοντας τήν Παρθένο Μαρία καί καλώντας τούς πιστούς νά
πορεύονται πρός τό Ἅγιο Πάσχα. «Ξένον τόκον ἰδόντες ξενωθῶμεν τοῦ κόσμου, τόν
νοῦν εἰς οὐρανόν μεταθέντες», ψάλλει ὁ μελωδός κατά τήν τρίτη στάση τῶν Χαιρετισμῶν.
Μπροστά μας ἁπλώνει τρία σταθερά σκαλοπάτια, τά ὁποῖα μποροῦν μέ ἀσφάλεια νά μᾶς
ἀνεβάσουν ὥς τή συνάντηση με τόν Θεό. Πρῶτον, τήν ἀναγνώριση τοῦ «ξένου τόκου»·
δεύτερον, την ξένωσή μας ἀπό τόν κόσμο· τρίτον τή μετάθεση τοῦ νοῦ μας στον οὐρανό.
Ξένος σημαίνει παράξενος, παράδοξος· καί πράγματι, ἡ γέννηση τοῦ Χριστοῦ ὑπῆρξε
μοναδική μέσα στήν ἱστορία τῆς ἀνθρωπότητος, ἕνας «ξένος τόκος». Ὁ Θεός ἔγινε ἄνθρωπος.
Μητρ. Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος: Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΙΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΨΥΧΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΝ
Αὐτή εἶναι ἡ πραγματική ἐξουσία ἐν Ἑλλάδι
«Δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία, ὅτι ἡ τηλεόραση ὑπῆρξε ἡ μεγάλη
ἀνακάλυψη τοῦ περασμένου αἰῶνος! Μιὰ ἀνακάλυψη ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ ὀμορφαίνει τὴ
ζωή μας καὶ νὰ ἀνεβάζει τὸ πνευματικό μας ἐπίπεδο! Μιὰ ἀνακάλυψη, ἡ ὁποία μᾶς φέρνει τὸν κόσμο πολὺ κοντά. Μποροῦμε νὰ βλέπουμε σὲ ἀπ᾽
εὐθείας μετάδοση τί γίνεται στὴν ἄλλη ἄκρη τοῦ κόσμου. Ἕνα θαυμάσιο ἐργαλεῖο μὲ
τὸ ὁποῖο θὰ μποροῦσαν νὰ γίνουν χίλια καλὰ καὶ ἄλλα τόσα! Δυστυχῶς τὸ ἐργαλεῖο
αὐτὸ ἔπεσε στὰ χέρια τοῦ Διαβόλου καὶ ἔκτοτε ἔγινε ψυχοφθόρο! Τὸ κατέχουν
ἄνθρωποι τοῦ κεφαλαίου, οἱ ὁποῖοι συνήθως δὲν ἔχουν καὶ δὲν ὑπηρετοῦν ἠθικὲς
ἀρχές!
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή
σας "Μητρ. Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος: Η
ΤΗΛΕΟΡΑΣΙΣ ΕΡΓΑΛΕ...":
Κλείστε τις τηλεοράσεις!
Ανοίξτε τα βιβλία!
Κ. Μ.
Κλείστε τις τηλεοράσεις!
Ανοίξτε τα βιβλία!
Κ. Μ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)