Ο “Mακαριστός” Χριστόδουλος γράφει στην απάντησή του στον Ελληνοκαναδό κ. Κ.Α. : θα ήταν προδοσία εάν συμπροσευχόμουν ή εάν φορούσα λειτουργικά άμφια.



....Τό θέμα τῆς ἐπισκέψεως τοῦ Πάπα ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας δέν τό χειρίσθηκε " προδοτικά ", ὅπως ἰσχυρίζεσθε στήν ἐπιστολή σας. Καί τοῦτο ἀποδεικνύεται ἀπό τά κάτωθι σημεῖα : 1ον. Δέν ὑπῆρξε συμμετοχή εἰς ἐπίσημη ὑποδοχή οὔτε στό ἀεροδρόμιο οὔτε στό Προεδρικό Μέγαρο. 2ον. Δέν ἔγινε ἀνταλλαγή ἀσπασμῶν. 3ον. Δέν ἔγινε ὑποδοχή τοῦ Πάπα καί τῆς συνοδίας του στόν Μητροπολιτικό Ναό τῶν Ἀθηνῶν οὔτε στό Συνοδικό Μέγαρο. 4ον. Ἀπεφεύχθη κοινή τράπεζα ἔστω καί σέ δεξίωση πολιτειακῶν παραγόντων.
 5ον. Δέν ὑπῆρξε καμμιά συμπροσευχή. 6ον. Δέν ἐφόρεσε κανείς κληρικός λειτουργικά ἄμφια. 7ον. Ἀπεφεύχθη ἡ χρήση τῆς λατινικῆς γλώσσας. 8ον. Στόν Ἄρειο Πάγο δέν ἀναγνώσθη καμμία προσευχή, οὔτε ἐψάλη ἐκκλησιαστικός ὕμνος. 9ον. Ἀπεφεύχθη ἡ παρουσία Οὐνίτου Καρδιναλίου στήν Ἀθήνα κατά τήν ἐπίσκεψη καί 10ον οὐδείς ὀρθόδοξος κληρικός παρέστη ἔστω τυπικῶς ἤ διά λόγους φιλοφρονήσεως στήν Θ. Λειτουργία τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν,...


Λοιπόν “μακαριστέ” κ. Χριστόδουλε,   στον Ελληνοκαναδό που σας έγραψε διαμαρτυρόμενος για την υποδοχή του αιρετικού Πάπα στα χώματα της Αγιοτόκου Ελλαδος μας, απαντήσατε
ως εξής: 
«θα ήταν προδοσία εάν συμπροσευχόμουν ή εάν φορούσα λειτουργικά άμφια». 

Τώρα  σας παρακαλώ ρίξτε μια ματιά στον  « Σεβασμιώτατο»  Μητροπολίτη   Αξώμης κ. Πέτρο, φοράει λειτουργικά άμφια στην κηδεία του αιρετικού Μονοφυσίτη Πατριάρχη Παύλου. 
Το επαναλαμβάνετε και τώρα ότι αυτό είναι προδοσία;

--Ναι είναι προδοσία !!!



Απόδοση της εορτής της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου. Μνήμη του αγίου Ειρηναίου Λυών


 

Η σημερινή μέρα είναι αφιερωμένη από την  αγία μας Εκκλησία στην απόδοση της γιορτής της Κοίμησης της Υπεραγίας Θεοτόκου, που σύμφωνα με τη λαϊκή παράδοση, είναι γνωστή στον ευρύτερο ελληνικό χώρο ως  τα εννιάμερα της Παναγίας.
Ασφαλώς, από θεολογικής και λειτουργικής απόψεως, αυτό που τελείται σήμερα δεν είναι εννεαήμερο μνημόσυνο για την Παναγία, αφού η μητέρα του Κυρίου «μετέστη προς την ζωήν, μήτηρ υπάρχουσα της ζωής» και πρεσβεύει για τη δική μας σωτηρία και, συνεπώς, δεν νοείται τέλεση μνημοσύνου υπέρ αναπαύσεως της ψυχής της. 
Σύμφωνα με την τυπική διάταξη των ιερών ακολουθιών, κατά την εορτή της απόδοσης, της ημέρας δηλαδή που κλείνει ο κύκλος εορτασμού της Κοιμήσεως,  τελείται η ίδια ακολουθία με αυτήν της 15ης Αυγούστου, κάτι που συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις των μεγάλων δεσποτικών και θεομητορικών γιορτών.

Μνήμη του αγίου Ειρηναίου Λυών

Σήμερα τιμούμε, επίσης, τη μνήμη του αγίου Ειρηναίου επισκόπου Λουγδούνου, της σημερινής γαλλικής πόλης Λυών, που ανήκει στη χορεία των διαδόχων των αγίων αποστόλων, των γνωστών ως αποστολικών πατέρων. Έζησε γύρω στο 160 μ. X. και αναδείχθηκε σε μεγάλη πνευματική μορφή, συγγράφοντας πολλά θεολογικά, και δογματικά κυρίως έργα. Διετέλεσε μαθητής του αγίου Πολυκάρπου Σμύρνης.

Το συγγραφικό του έργο είναι πλούσιο και πολυσήμαντο. Ιδιαίτερα ο «Έλεγχος της ψευδωνύμου γνώσεως» παραμένει κλασσικό στο είδος του. Θεωρείται ως ο θεμελιωτής της συστηματικής αντιαιρετικής διδασκαλίας της Εκκλησίας.
 Μαρτύρησε κατά το διωγμό του αυτοκράτορα Σεβήρου.


 Απολυτίκιον του Αγίου Ειρηναίου.
χος α΄. Τς ρήμου πολίτης.

ς σοφς εράρχης φερωνύμως κήρυξας, το Εαγγελίου ν κόσμ, τς ερήνης τς χάριτας, παμμάκαρ Ερηναε ερέ, κα θλησας στερρς πρ Χριστο· δι τοτό σε τιμμεν μελδικς, ερομάρτυς κράζοντες· δόξα τ δεδωκότι σοι σχύν, δόξα τ σ στεφανώσαντι, δόξα τ χορηγοντι δι σο, μν χάριν κα λεος.

Tο χαπάκι της οικουμενιστικής ηρωίνης.

Έπαυσαν οι άνθρωποι να διακρίνουν μεταξύ ορθού και εσφαλμένου, μεταξύ αληθείας και πλάνης. Το ναρκωτικό του Οικουμενισμού, της νέας αυτής θρησκείας του Αντιχρίστου, της Παναιρέσεως αυτής κατά τον Άγιο Ιουστίνο (Πόποβιτς), διδόμενο κατά μικρές δόσεις επί δεκαετίες και καλυμμένο με ορθοδοξοφανές περικάλυμμα σαν την Ουνία, με παρερμηνευόμενα χωρία της Αγίας Γραφής και των Πατέρων της Εκκλησίας, έχει ναρκώσει τις συνειδήσεις των περισσοτέρων και μάλιστα πολλών κληρικών και θεολόγων. Έχει δημιουργήσει μία φανταστική, ψεύτικη ατμόσφαιρα ειρήνης και ενότητος με τον δήθεν διάλογο της αγάπης, μέσα στην οποία αναπαύονται μακάρια τα πλήθη, που παίρνουν ανυποψίαστα και δωρεάν από τα μέσα ενημέρωσης το χαπάκι της οικουμενιστικής ηρωίνης.

Οι "Ορθόδοξοι" Πατριάρχες μας, δωρίζουν το "άγιο" Κοράνι, και οι Έλληνες "ορθόδοξοι" νέοι ασπάζονται το Ισλάμ!...

ΘΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟ

Δύο χριστιανοί φοιτητές κατηχούνται στο κοράνι

22.08.2012
Προσωπικό και απολύτως σεβαστό το δικαίωμα της επιλογής θρησκείας
Ενα αγόρι από την Θεσσαλονίκη και μια κοπέλα από την Καβάλα είναι οι δύο νέοι που αποφάσισαν να ασπαστούν το ισλάμ και ήδη είναι σε επαφή με χότζα και την μουφτεία Κομοτηνής για το σκοπό αυτό.
Οι δύο νέοι που πρόσφατα είχαν επισκεφθεί την Τουρκία ήρθαν σε επαφή και με ισλαμικές οργανώσεις ενώ φοιτώντας σε σχολή του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στην Κομοτηνή, αποφάσισαν να ταυτισθούν θρησκευτικά με την ισλαμική θρησκεία κάνοντας την προσωπική τους υπερβαση μέσα από την επιλογή τους και υποιστηριζόμενοι σύμφωνα με πληροφορίες από άτομα της περιοχής που ενθαρύνουν την απόφασή τους αυτή.
Η όλη διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί σχετικά σύντομα και δίχως τυμπανοκρουσίες αφού η επιλογή της θρησκείας και του Θεού που κάποιος πιστεύει είναι απολύτως προσωπική αλλά καταγράφεται γιατί αποδεικνύει ότι κάποιοι ψάχνονται πνευματικά αναζητώντας το προσωπικό τους καταφύγιο.
Πάντως η περίοδος της κρίσης που διέρχεται η χώρα μας, δίνει την ευκαιρία και σε άλλες θρησκείες ή και αιρέσεις να αναπτύξουν δράση και να σταθούν δίπλα σε πονεμένους και κατατρεγμένους, μόνους και ανήμπορους ανθρώπους, αφού η επίσημη Εκκλησία τοπικά τουλάχιστον φαίνεται να μην αναλαμβάνει πρωτοβουλίες πέρα από αυτές που αναγκαστικά καθιερώνει ως δράσεις η Αρχιεπισκοπή των Αθηνών.
Πάντως κέντρα θρησκευτικού προβληματισμού γύρω από το Ισλάμ λειτουργούν σε σπίτια μουσουλμάνων που είναι σε επαφή μέσω του διαδικτύου με αραβικές οργανώσεις οι οποίες ενδιαφέρονται να απλώσουν τα πλοκάμια τους στην Ευρώπη και για τον σκοπό αυτό διαθέτουν χρήμα και τεχνολογία προσεγγίζοντας πιο εύκολα τους νέους ανθρώπους.

Μελαχροινή Μαρτίδου

 http://www.xronos.gr/detail.php?ID=83652

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Εκείνος ο οποίος εδιάβασε τους «Βίους των Αγίων» αισθάνεται και καταλαβαίνει με όλην την ύπαρξίν του, ότι μόνον «συν πάσι τοις αγίοις» (Εφ. 3,18) ημπορεί να γνωρίση Χριστόν τον Θεόν, και όλα τα εν Αυτώ και περί Αυτού, και όσα πηγάζουν απ΄ Αυτόν (πρβλ. Εφ. 3, 18-19). Και οι άγιοι; Παίρνουν αγιότητα «εξ Ενός πάντες», από τον Ένα τον Μόνον Άγιον (πρβλ. Εβρ. 2,11). Δια τους χριστοποθήτους ασκήσεις των τους δίδεται το Άγιον Πνεύμα, το μόνον που γνωρίζει τα βάθη του Θεού, τα βάθη του Θεανθρώπου Χριστού. Και αυτοί μας ομιλούν δια του Αγίου Πνεύματος δια το άρρητον μυστήριον του Χριστού και δι΄ όλα τα ανέκφραστα δώρα, που εδόθησαν εις ημάς δια Χριστού του Θεού (πρβλ. Α΄ Κορ. 2, 9-12). Ναι, το «μυστήριον του Χριστού» μόνον δια του Αγίου Πνεύματος αποκαλύπτεται και μόνον εις τους αγίους ανθρώπους (πρβλ. Εφ. 3, 3-5. Κολ. 1, 26). Δι΄ αυτό οι άγιοι είναι οι περισσότερον τέλειοι και οι γνησιώτεροι μάρτυρες του Χριστού, του Θεού και Σωτήρος μας.   

   Συνεχίζεται.                                                                                                     

Του εν Αγίοις Πατρός ημών Μαξίμου, προς Αναστάσιον Μονάζοντα.


Χθες εις τας δεκαοκτώ του μηνός, όπου ήτο η αγία Πεντηκοστή, ο Πατριάρχης εδήλωσε μοι λέγων:
--Ποίας  Εκκλησίας είσαι; Βυζαντίου; Ρώμης; Αντιοχείας; Αλεξανδρείας; Ιεροσολύμων;
Ιδού πάσαι ηνώθησαν μετά των υπ΄ αυτής επαρχιών. Εάν λοιπόν είσαι της καθολικής Εκκλησίας, ενώθητι, μήπως εισάγων αλλότρια φρονήματα εις την ζωήν της, πάθης αυτό ακριβώς το οποίον δεν προσδοκάς.
Προς τους οποίους απήντησα:
--Καθολικήν Εκκλησίαν εφανέρωσεν ο των όλων Θεός, ότι είναι η ορθή και σωτήριος ομολογία της εις Αυτόν πίστεως.
P.G. Migne  131-133.


"ουκ εν τοίχοις εστίν η Εκκλησία αλλ΄εν τη των δογμάτων αληθεία" 
Μ. Βασίλειος.