Σχόλια εἰς τὸ φυλλάδιο “Συμβολὴ στὸ θέμα τῆς διακοπῆς μνημοσύνου”

 Σχόλια εἰς τὸ φυλλάδιο “Συμβολὴ στὸ θέμα τῆς διακοπῆς μνημοσύνου” τοῦ π. Ἀγγέλου Ἀγγελακοπούλου ἐφημερίου Ἱ.Ναοῦ Θεοτόκου, Λόφου Βῴκου Πειραιῶς (10-01-2018) «Πλάνη ποιμένων (οἰκουμενιστῶν) ναυάγιον τῶν κοινωνούντων αὐτοῖς» Μ.Φώτιος P.G. :102,698 Εἰς τὸ κείμενο αὐτό, 31 σελίδων, γίνεται “ἑρμνηνεία” τῶν ἱερῶν κανόνων ΙΕ´ τῆς Α´ Β´ συνόδου καὶ 31ου ἀποστολικοῦ. Γράφει ὅτι ὁ ὁσ. Θεόδωρος Στουδίτης διέκοψε τὸ μνημόσυνο τοῦ πατριάρχου Ἰωσήφ. Αὐτὸ εἶναι λάθος, ὁ ὅσιος Θεόδωρος διέκοψε τὸ μνημόσυνο τῶν πατριαρχῶν Ταρασίου καὶ Νικηφόρου.

Μή «κοινωνεῖτε μὲ κακοδόξους ποιμένας» δηλαδὴ ἀποτείχισις

 Οἱ οἰκουμενιστὲς μὲ τὸ νὰ προβάλλουν τὰ θαύματα καὶ πνευματικὸ ἀγῶνα «ἐντὸς Ἐκκλησίας», συγχύζουν τὸ ποίμνιο καὶ παραμένει ἐνόχως σὲ κοινωνία μ᾽αὐτούς. Ὁ Μ. Φώτιος γράφει: «Χριστομαχοῦσιν (οἱ οἰκουμενιστές) ὑπὸ τὸ ὀνόματι τῆς εἰρήνης» (P.G. : 102,873). Καὶ ὁ Μ. Βασίλειος εἰς τὴν 295 ἐπιστολή του λέγει: «Ἡ πίστις ἐστὶν ἡ σώζουσα ἡμᾶς, δι᾽ἀγάπης ἐνεργουμένη». Ἐν καιρῷ αἱρέσεως ἡ ἐντολὴ τοῦ Θεοῦ διὰ μέσου τῶν Ἱ.Κανόνων καὶ ἁγίων Πατέρων εἶναι τὸ, μή «κοινωνεῖτε μὲ κακοδόξους ποιμένας» δηλαδὴ ἀποτείχισις. «Αὐτὸς ποὺ δὲν ἐργάζεται τὶς ἐντολές, κατὰ τὴν ἀναλογία τῆς ἀπραξίας ἐπιδεικνύει καὶ τὸ μέτρο τῆς ἀπιστίας του καὶ δέχεται σύμφωνα μ᾽αὐτὴν καὶ τὴν στέρηση τῆς θείας χάριτος» (ἁγ. Μάξιμος ὁμολογητής. Πρὸς Θαλάσσιον Ἐρώτησης 54)

Διακοπή μνημοσύνου

«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).


Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.

«Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών.
 Κλαύσατε και αναγγείλατε: 
Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι.  Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.
«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).

Ο Δημήτριος Χατζηνικολάου σχολίασε την ανάρτηση "ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ :"

Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος, ὁ Μέγας Βασίλειος καί ὅλοι οἱ Ἅγιοι (οἱ ἀληθινοί ἐννοεῖται) διδάσκουν τό ΔΟΓΜΑ τῆς Ὀρθοδόξου Ἀποτειχίσεως ἀπό ΜΗ κεκριμένους αἱρετικούς: «Ὧν τὸ φρόνημα ἀποστρεφόμεθα, τούτους ἀπὸ τῆς κοινωνίας προσήκει φεύγειν», διότι ἡ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνία μετ' αὐτῶν χωρίζει τόν πιστόν ἀπό τόν Θεόν. Εἰς τό βιβλίον τοῦ Ἱερομονάχου Εὐγενίου «Περί μολυσμοῦ» (2023), δίδονται ἄπειρες ἀποδείξεις ἀπό τά Πρακτικά τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀπό τά συγγράμματα τῶν Ἁγίων Πατέρων κ.λπ. ὅτι ἡ ἀποτείχισις ἀπό ΜΗ καταδικασθέντας/καθῃρημένους εἰσέτι αἱρετικούς (ὅπως π.χ. εἶναι ὁ «πατριάρχης» Βαρθολομαῖος) εἶναι ἀπολύτως ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ διά τήν σωτηρίαν τῆς ψυχῆς, ἐνῷ οἱ Δυνητισταί (ὅπως π.χ. ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος καί οἱ πάμπολλοι ὀπαδοί του, οἱ μνημονευταί τοῦ Ἁγίου Ὄρους κ.ἄ.) εἶναι αἱρετικοί, καθότι ἀρνοῦνται τήν ὡς ἄνω ἀπολύτως κρυσταλλίνην διδασκαλίαν ΣΥΜΠΑΣΗΣ τῆς Ἐκκλησίας. Τό ἐν λόγῳ βιβλίον εἶναι διατίθεται δωρεάν (εἶναι ἀνηρτημένον εἰς τό διαδίκτυον (https://www.agioritespateres.com/i-ennoia-tou-molysmou/ ).

ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ :



Πιστεύω τελικά ὅτι οἱ ἡγούμενοι μέ τήν στάσι των δέν κάνουν τίποτε ἄλλο, ἀπό τό νά παραδίδουν στούς αἱρετικούς τό ἐμπιστευθέν εἰς αὐτούς ποίμνιο. Ἄν πάλι, πατέρες, βρῆτε κάποια διδασκαλία τῆς ἁγ. Γραφῆς ἤ τῶν ἁγίων Πατέρων, ἡ ὁποία νά διδάσκη τήν παραμονή στούς αἱρετικούς ποιμένες ἤ τήν εὐλογία τῶν γερόντων γιά νά ἀπομακρυνθῆ κάποιος ἐκκλησιαστικά ἀπό αὐτούς, σᾶς παρακαλοῦμε νά μᾶς τήν ὑποδείξετε, διότι ἐμεῖς μέχρι τώρα συναντήσαμε στούς Ἁγίους τά ἐντελῶς ἀντίθετα.