Ο τρισάγιος Θεός ημών άνθρωπον έπλασε. Αυτό μή τό
ξεχνάμε, ότι η προσδοκία μας είναι "εις ανάστασιν νεκρών " (ανθρώπων)
καί όχι τετράποδων (ζώων).
Είναι απαράδεκτο ένας γέροντας - ανακηρυχθείς
προσφάτως "άγιος" - νά αγνοεί στοιχειώδεις δογματικές αρχές τής
Πίστεως. Δέν είναι μόνο η αθανασία τής ψυχής, είναι καί η αφθαρσία τού
σώματος.
Ανοησίες τύπου "άς ήμουν τό γαϊδουράκι",
"άς είμαι ένα λουλουδάκι στόν κήπο τού Παραδείσου", "άς είμαι
ένα δεντράκι" κλπ. άλλα ανόητα, που απηχούν προτεσταντικές ή άλλες
δοξασίες, εξυπηρετούν μόνο τήν θεολογική ημιμάθεια σκοπίμως ακατηχήτων ανθρώπων
ότι "7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς
τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν"(Γένεσις
2).
Υστερόγραφο.
Καί μή τολμήσει νά επικαλεσθεί κανείς, επιχείρημα
τύπου "πόσο ταπεινός ήταν ο γέροντας !". Διότι υπάρχει ακόμη ένα
τρανταχτό εδάφιο τής Καινής Διαθήκης (Μκ. η' 36).
Δέν γράφω περισσότερα ... .
--------------------------
Ο/Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΙΣ-Ι.Α.ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ είπε...
Αδελφέ Κυπριανέ, Κύριε Χριστοδουλίδη, εδώ ξεκάθαρα γίνεται συνυποδηλωτική(μεταφορική) χρήση της γλώσσας. Αυτό δείχνει και την ταπεινότητα(διότι είτε σας αρέσει είτε όχι ο Άγιος αυτός ήταν και είναι ταπεινός) αλλά επίσης δείχνει και το πόσο υποβαθμούσε κ απαξίωνε, ελεεινολογούσε και Ελαχιστοποιούσε τον εαυτό του(δηλαδή να είναι τελευταίος για να είναι πρώτος δεν λέει η κ.δ;" Οι έσχατοι έσονται πρώτοι και οι πρώτοι έσχατοι"). Θα ήθελα να μάθω εσείς σε ποιο εδάφιο της Κ.Δ αναφέρεστε και να σας πω ότι τον Άγιο δεν τον φτάνετε στο μικρό του δαχτυλάκι...
Φιλικά με την εν χριστώ αγάπη και εκτίμηση διάπυρος προς Κύριον ευχέτης
Ι.Α.ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
-----------------
Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
"Φιλικά, μέ τήν εν Χριστώ αγάπη" εκ μέρους μου, σάς απαντώ ότι α) μεταξύ ταπεινότητας καί ταπεινολογίας, η απόσταση δέν είναι μεγάλη καί δέν συνάδει (η ταπεινολογία) μέ φρόνημα θεολογικό ενός αγίου. β) Ατυχής είναι ο παραλληλισμός, που δώσετε μέ τό παράδειγμα τού "όποιος θέλει νά είναι πρώτος, " έστε πάντων έσχατος ". Απευθύνεται σέ ανθρώπους. Καί γ) όσον αφορά στόν Ευαγγελιστή καί στό κεφάλαιο, που παραπέμπω - βλέπε ανάρτηση - είναι τό Κατά Μάρκον, κεφάλαιο 8, στίχος 36.
Σάς ευχαριστώ, Χριστός Ανέστη
-----------------------
Ο/Η Άναξ είπε...
Εντάξει, κ. Ιωαννίδη, εδώ υπερβάλει ο Κυπριανός(άλλο εννοούσε ο άγιος Παΐσιος).
Τι απάντηση μπορείς να δώσεις για την αίρεση που κήρυξε για τα εσχάρα χρόνια("μετά την έλευση του Αντιχρίστου και την σφαλιάρα που θα φάει από τον Κύριο, όλοι οι άνθρωποι θα πιστέψουν στον Χριστό);