Ένας αδελφός ρώτησε κάποιον Γέροντα:

“Ποιο καλό πράγμα υπάρχει, για να το κάνω και να βρω ζωή μέσα σ΄αυτό;” 


Και είπε ο Γέροντας:
 

“Ο Θεός γνωρίζει το καλό. Όμως άκουσα ότι κάποιος από τους πατέρες ρώτησε τον αββά Νισθερώο τον μεγάλο, τον φίλο του αββά Αντωνίου:”
 

“Ποιο θεωρείται έργο καλό για να το κάνω;”
 

Κι εκείνος του είπε:
 

“Όλες οι αρετές δεν είναι ισοδύναμες; Η αγία Γραφή λέει ότι ο Αβραάμ υπήρξε φιλόξενος και είχε τον Θεό μαζί του. Ο Ηλίας αγαπούσε την ησυχία και ο Θεός ήταν μαζί του. Ο Δαβίδ ήταν ταπεινός και ο Θεός ήταν μαζί του. Ό,τι λοιπόν καταλαβαίνεις
 
να θέλει η ψυχή σου που είναι σύμφωνο με το θέλημα του Θεού, αυτό κάνε και κράτα άγρυπνη την καρδιά σου”.
 

‪Δημήτριος‬

Ήλθε ρα το διαχωρισμο τς ρας π τ σιτάρι.

στν πλέον φανερν τι (πιτέλους) ο Αρετικο Οκουμενιστα γίνονται πόμενοι τς νιέροις Αρετικος λαμβάνοντες πισήμως κα δημοσίως πόλεμον κατ τν ρθοδόξων ς ποίησαν νέκαθεν ο πνευματικο τν πρόγονοι Νεστόριος, Σευήρος, Βέκκος κ.λπ.

Διέγραψαν τν λέξιν "αρεσις" δι τος ντως Αρετικος λλ ναγκάσθησαν ν τν παναφέρουν δι τος ντως ρθοδόξους.

https://m.youtube.com/watch?v=oOzjzVypinc&pp=ygUUzpHPgM6_z4TOtc6vz4fOuc-Dzrc%3D&fbclid=PAQ0xDSwLKMClleHRuA2FlbQIxMAABpw2VJl0tkyzfC_i3xE6eBMLQcI-xYYZmsCd3it61Py50mBWWY1LrUPNVvBrA_aem_w4N1HKIq3fsA7A64jyZIig

Με τν προκάλυπτη κα περήφανη διακήρυξιν τι ο ρθόδοξοι εναι Αρετικοί, δν ρχονται ες δυσκολίαν οτε ο Αρετικοί ικουμενισταί οτε ο ρθόδοξοι, λλ ο μ ποδεχόμενοι δι τν λόγων τν Αρετικν ΠΣΕυδοσύνοδον τς Κρήτης το 2016 κα τ μετ ταύτην, πράξι δ κοινωνοντες μετ τν Αρετικν ικουμενιστν λέγοντες ατος ρθοτομοντας τν Λόγον τς ληθείας.

Δυστυχς τ βόλεμα στς νοριακς κα Μοναστηριακς δομς μετ τς κούσιας κώφωσης κα τύφλωσης ρχιερέων, ερέων, Μοναχν κα Λαϊκν ες τος πνευματικος ατν ρκους, ν ος ναφέρουσι σαφς γία Γραφή, τ Consensus Consiliorum (συμφωνία τν Συνόδων) κα τ Consensus Patrum (συμφωνία τν Πατέρων) τι:

«κα ο ερες ατς θέτησαν νόμον μου κα βεβήλουν τ γιά μου· ναμέσον γίου κα βεβήλου ο διέστελλον κα ναμέσον καθάρτου κα το καθαρο ο διέστελλον» [εζ. 22,26] 

«Ἐὰν δ σεβες κατέχωσιν τν τόπον, φευκταός σόι στω, δι τ βεβηλσθαι π’ ατν· ς γρ ο σιοι ερες γιάζουσιν, οτως ο ναγες μιαίνουσιν.» [ποστολικς Διαταγς βιβλ. 8, κεφ. 34]

κον νόμημα κα βεβήλωσις, κα π δίκην αματος τ τος νοσίοις αρετικος συναυλίζεσθαι φιλεν κα τς πρς κείνους ντέχεσθαι κοινωνίας.»

[Μέγας Αθανάσιος. PG69, 552] 

«Τοτο γάρ ρχή τς λύσεως το χειμνος, τοτο σφάλεια τς κκλησίας, τοτο τν κακν διόρθωσις, ταν τούς τοιατα πονηρευσαμένους μες ο γιαίνοντες ποστρέφησθε και μηδέν κοινόν χητε προς ατούς»

[Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου. 

πιστολή 89, Θεοδοσί πισκόπ Σκυθουπόλεως PG 52, 655.] 

«γνος τι παρ’ δε φρόνησεν Νεστόριος, εθέως περιελεν ν τ ποστολεί τ νομα ατο, το μ ναφέρεσθαι ν τ προσφορ

Γνούς δε τοτο ελαβέστατος Ελάλιος δεδοικς τν κβασιν το πράγματος, ν γρ γκρατς ν τ πόλει Νεστόριος, λέγει τ πατί: Διατί περιελες τ νομα ατο μ γινώσκων τ ποβησόμενον; 

δε πάτιος φη: γ φ’ ο γνων τι δικα λέγει περ το Κυρίου μου, ο κοινων ατ οτε ναφέρω το νομα ατο. κενος γάρ οκ στιν πίσκοπος. Τότε λέγει πίσκοπος ν ργ: παγε, διόρθωσον ποίησας, πεί τι ποισαι χω ες σέ. δ πάτιος πεκρίθη: θέλεις ποίησον, γ γρ πάντα προεθέμην παθεν κα οτω τατα ποίησα…» 

[Άγιος Υπάτιος. Αcta Sanctorum, Nov./B, page 267] 

«Χθές κτωκαιδεκάτ το μηνός, τις ν γία Πεντηκοστή, πατριάρχης δήλωσέ μοι λέγων·

Ποίας κκλησίας ε

Βυζαντίου; 

Ρώμης; 

ντιοχείας; 

λεξανδρείας; 

εροσολύμων; 

δού πσαι μετά τν π’ ατάς παρχιν νώθησαν. Ε τοίνυν ε τς καθολικς κκλησίας, νώθητι, μήπως, ξένην δόν τ βί καινοτομν, πάθς περ ο προσδοκς.

Προς ος επον· 

Καθολικήν κκλησίαν, την ρθήν και σωτήριον τς ες ατόν πίστεως μολογίαν, Πέτρον μακαρίσας φ’ ος ατόν καλς μολόγησεν, τν λων εναι Θεός πεφήνατο. Πλήν μάθω την μολογίαν, φ’ ν παςν τν κκλησιν γέγονεν νωσις, και το γενομένου καλς, οκ λλοτριομαι» 

[σίου Μαξίμου μολογητ. Φιλοκαλία, ΕΠΕ 15Β, 450] 

«πε δ ξλθεν ες προπτον αρετικ σβεια δι συνδου ες τομφανς, δε ρτι κα τν σν ελβειαν σν πσι ρθοδξοις παῤῥησιζεσθαι δι το μ κοινωνεν τος κακοδξοις, μηδ ναφρειν τιν τν ν τ μοιχοσυνδ ερεθντων, μοφρονοντων ατ. κα γε δκαιον, σιε πτερ, κατ πντα σε ντα φερωνμως Θεφιλον, φιλεν κα ν τοτ τν Θεν. χθρος γρ Θεο Χρυςστομος, ο μνον τος αρετικος, λλ κα τος τος τοιοτοις κοινωνοντας, μεγλ κα πολλ τ φων πεφνατο.»

[ Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης. Φατ. 39, 113,51 – P.G.99,1048/49] 

«Αρετικός στιν ποιμήν; Λύκος στί· φυγεν ξ ατο και ποπηδν δεήσει, μηδ’ πατηθναι προσελθεν, κν μερον περισαίειν δοκ· φύγε την κοινωνίαν ατο και την προς ατόν μιλίαν ς όν φεως· γκίστρ μέν και δελέατι χθύες λίσκονται, μιλία δε πονηρά και τον αρετικόν όν ποκαθήμενον χουσα πολλούς τν πλουστέρων προσιόντας και μηδέν βλάβος παθεν φορωμένους ζώγρησε· φεύγειν ον παντί σθένει διά τατα προσήκει τούς τοιούτους» 

[Μέγας Φώτιος. ΕΠΕ 12, 400,31] 

«Κα πς τατα νέξεται ρθοδόξου ψυχή, κα οκ ποστήσεται τς κοινωνίας τν μνημονευσάντων ατίκα, κα ς καπηλεύοντας τ θεα, τούτοις γήσεται. 

νωθεν γρ το Θεο ρθόδοξος κκλησία τν π τν δύτων ναφορν το νόματος το ρχιερέως, συγκοινωνίαν τελείαν δέξατο τοτο. Γέγραπται γρ ν τ ξηγήσει τς θείας λειτουργίας, τι ναφέρει ερουργν τ το ρχιερέως νομα, δεικνύων κα τν πρς τ περέχον ποταγήν, κα τι κοινωνός στιν ατο, κα πίστεως κα τν θείων μυστηρίων διάδοχος.»

[πιστολ τν γιορειτν Πατέρων πρς τν ατοκράτορα Μιχαλ Παλαιολόγο. 

LAURENT -  J. DARROUZES, DOSSIER GREC. DE L’ UNION DE LYON (1273-1277, Παρίσι 1976, σ. 399] 

«Τούτου τοίνυν οτω και τοσαυτάκις παντός το τν ρθοδόξων πληρώματος κκεκομμένου, λείπεται τν δυνάτων εναι τελεν ν τος εσεβέσι τον μη φωρισμένον κ τούτου, το καταλόγου δ’ εναι χριστιανν ληθς και τ Θε νωμένον κατ’ εσεβ πίστιν, στις ν εη τούτων νεκεν φωρισμένος κ τούτου» 

[Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς. ΕΠΕ 3, 692, ναίρεσις ξηγήσεως τόμου Καλέκα] 

«πειδ λοιπν ατ διεπράχθησαν π’ ατο, θεωρήσαμεν τι εναι «λλότριον τν χριστιανν» ν μνημονεύεται τ νομά του ες τ ερ δίπτυχα, δι ν μ συμβ κα τσι ερεθμεν ν συμμετέχωμεν ες τν σέβειαν το Νεστορίου κα το Θεοδώρου.»

[ΚΑΛΑΜΑΡΑ Μ., Πέμπτη Οκουμενικ Σύνοδος, σς. 561-562] 

Τα παραπάνω χωρία τς κκλησιαστικς Γραμματείας εναι μόνον μία σταγόν το κεανο τς ρθοδόξου Διδασκαλίας περ τς Διακοπς κκλησιαστικς Κοινωνίας μετ καθαίρετων Αιρετικν. Πότε ον θ παυθ τ ψεδος μπροσθεν τς γίας Τράπεζας κ τν ερέων κα Λαϊκν τι ο Αιρετικοί Οικουμενισταί ρθοτομον τν Λόγον τς ληθείας;

ναν αἰῶνα προσπαθομε ν βρομε δικαιολογίες κα παραθυράκια ν τ κκλησιαστικ γραμματεί κα με τοτον τν τρόπον δώσαμεν τν εκαιρίαν τος ιρετικος ν κάμουν τν Παναίρεσιν το Οκουμενισμο δόγμα τς κκλησίας, κα δυστυχς δι τος μη γνωρίζοντας ψευδοσύνοδος τς Κρήτης δεν στιν κυρος, οδ πέθανεν οδ τάφη. Τν κύρωσιν συνόδου δύναται ν πράξ μόνον μέλλουσα Πανορθόδοξος Σύνοδος, ως ττε α ποφάσεις ατς δεσμεύουσι κα τν τελευταον πιστν ς χει κκλησιαστικν κοινωνίαν με τος ιρετικος Οκουμενιστς, σον κα ν κράζει τι δεν τν δέχεται.

ευρέθη ντιπατερικ "δικλείς" ς Κόκκινη Γραμμή, με τ νομα Κοινν Ποτήριον, τοιοτον δ οχ πάρχει ποτ ν τ κκλησιαστικ Παράδοσι. Παρ τύτα, γιος Τριαδικς Θες ς δίδωσιν εκαιρίας να νοίξωσιν ο κουσίως κλειστο φθαλμο τν ν γνώσει κοινωνούντων μετ τν Καινοτόμων, γένετο κα τ πολυπόθητον Κοινν Ποτήριον μετ τν χείρων τν Παπικν, Σχισματικν τς Οκρανίας ντων οχ μόνον Σχισματικν, λλ κα Αρετικν θνοφυλετιστν.

Τί χει κερδίσει κκλησία π λην ταύτην τν στάσιν τν μ δεχομένων ν λόγ τν Κακοδοξίαν;

Μετανόησαν ο Αρετικοί; Θρίαμβος γίνεταί...

Κατεδικάσθησαν ο Αρετικοί; Διωγμός γίνεται...

Τ ποίμνιο σώζεται; Ψυχρν γίνεται κα ες τ Σχίσμα τν ΓΟΧ καταντει...

Το θλιβερόν ρώτημα πρς πάντας τος πιστος μετ τ γένετο ν τ κκλησί κα λλα ρχονται στ τ ξς: «Κα πς τατα νέξεται ρθοδόξου ψυχή, κα οκ ποστήσεται τς κοινωνίας τν μνημονευσάντων ατίκα;!»