Ποίος εμελέτησε την πρόσφατον Εκκλησιαστικήν Ιστορίαν και δεν γνωρίζει ότι η αλλαγή αυτή ήτο το πρώτον συγκεκριμένον βήμα του Οικουμενισμού εις τον Ελληνικόν χώρον; Οι Νεοημερολογίται, διά να παραπλανήσουν τον λαόν, είχον ισχυρισθή ότι προέβησαν εις μίαν διόρθωσιν διά λόγους αστρονομικής ακριβείας. Εάν τούτο ήτο αληθές θα είχεν εφαρμοσθεί εις την Ελλάδα ημερολόγιον αστρονομικώς τελειότερον του πεπαλαιωμένου ήδη ημερολογίου του Πάπα Γρηγορίου. Διατί εφαρμόσθη το επίσης εσφαλμένον ημερολόγιον του Πάπα; Μα απλούστατα, σκοπός δεν ήτο η επίτευξις αστρονομικής ακριβείας. Αυτό που επεδιώκετο ήτο η επίτευξις εορτολογικής ενότητος μεταξύ της Ορθοδόξου Εκκλησίας και των αιρετικών "Εκκλησιών" της Δύσεως. Επεδιώκετο η Ένωσις των Εκκλησιών τουλάχιστον εις τον εορτολογικόν τομέα, και τούτο ως πρώτον βήμα. Η τακτική των Οικουμενιστών είναι πρόοδος διά βαθμίδων. Η πρώτη βαθμίς ήτο η εορτολογική ένωσις των Εκκλησιών. Στο πρόγραμμα ήτο να επακολουθήσουν συν τω χρόνω όσα επηκολούθησαν και όσα θα επακολουθήσουν.
---------------------------
Είναι δε [οι Νεοημερολογίται] και καταδεδικασμένοι διά αναθεμάτων υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος.
Ὀρθοτάτη ἡ παρατήρησις τοῦ μακαριστοῦ Ἀλεξάνδρου Καλομοίρου! Παῦσις μνημοσύνου τοῦ τοπικοῦ (ψευδ)ἐπισκόπου, ἀλλά διατήρησις τῆς κοινωνίας (ἐμμέσως) μετ' αὐτοῦ καί μετά τῆς αἱρέσεως γενικώτερον εἶναι μία ἀλλοπρόσαλλος κατάστασις. Ἀπορῶ πῶς φωτισμένοι ἄνθρωποι, ὡς οἱ τότε ἐπίσκοποι Φλωρίνης Αὐγουστῖνος καί Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβρόσιος, καθώς καί οἱ σημερινοί Πατέρες Θεόδωρος καί Σεραφείμ Ζήσης, εὑρίσκονται σήμερον εἰς τήν ἀλλοπρόσαλλον αὐτήν κατάστασιν.
Ἐπειδή «ὁ σιωπῶν δοκεῖ συναινεῖν», θά σχολιάσω, χάριν τῶν ἀναγνωστῶν, τό ὡς ἄνω σχόλιον τοῦ κ. ΧΣ, τό ὁποῖον συμπυκνώνει τήν Ματθαιϊστικήν αἵρεσιν περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος». Τόν 16ον αἰῶνα τρεῖς Πανορθόδοξες Σύνοδοι ὄντως κατεδίκασαν τό «Καλεντάριον τῶν Λατίνων». Ἔτσι, λοιπόν, ὅπως τό Εὐαγγέλιον καταδικάζει τήν ἀπιστίαν καί ἄλλα ἁμαρτήματα, καί ὅπως οἱ Οἰκουμενικές Σύνοδοι ἔχουν καταδικάσει πολλές αἱρέσεις, ὅποιος κληρικός υἱοθετήσει τό «Καλεντάριον τῶν Λατίνων» ἤ κάποια παραλλαγή αὐτοῦ (ὅπως τό «διωρθωμένον Ἰουλιανόν») σφάλλει καί εἶναι ὑπόδικος ἐνώπιον Συνόδου μέ τό ἐρώτημα τοῦ ἀναθεματισμοῦ καί τῆς καθαιρέσεως. Δέν ἔχει ἀπολέσει τήν ἱερωσύνην του, ὅμως, ὅπως ἐσφαλμένως διατείνονται οἱ σχισματοαιρετικοί Ματθαιϊσταί. Αὐτό δέν σημαίνει ὅτι ὅσοι γνωρίζουμε τά ὡς ἄνω δυνάμεθα νά τόν ἔχουμε κοινωνικόν, διότι τότε θά συμμετείχαμε στήν παράβασίν του, διά τήν ὁποίαν εἶναι ὑπόδικος ἐνώπιον Συνόδου. Οὔτε, βεβαίως, ἔχουμε τό δικαίωμα νά σφετεριζώμεθα ἁρμοδιότητες Πανορθοδόξου Συνόδου καί νά λέμε ὅτι ὁ ὡς ἄνω κληρικός εἶναι δῆθεν ἤδη καθῃρημένος καί ἄρα τά Μυστήρια πού τελεῖ εἶναι ἄκυρα. Καί πάλιν, γιά τούς ἀναγνῶστες τά γράφω αὐτά. Δέν ἀνοίγω «διάλογον» μέ τόν κ. ΧΣ, καθότι τό ἔχω ἤδη κάνει δεκάδες φορές, ἀλλ' ἀπέβη ἄκαρπος.
-------------------------
Oι σχισματοαιρετικοί και εχθροί της Εκκλησίας Ακακιοφλωρινικοί, κ. Κωνσταντίνε, δεν θεωρούν τους επίσης σχισματοαιρετικούς
και καταδεδικασμένους διά κατεγνωσμένων αιρέσεων Νεοημερολογίτας εκτός Εκκλησίας.
Σας υπενθυμίζω, ότι ο σχισματοαιρετικός πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, ΚΑΘΗΡΕΘΗ από την Νεοημερολογιτική σύνοδο, αλλά οι Ακακιοφλωρινικοί τον ... ΄΄αγίασαν΄΄!!!
Σας υπενθυμίζω επίσης ότι η Ακακιοφλωρινική ομάδα, από του 2014, έχει πράξει το αυτονόητο για ΄κείνη.
Εντάχθηκε στον 4301 Νόμο, μαζί με όλους τους υπολοίπους σχισματοαιρετικούς !
Τελικά είναι να γελά κανείς μ΄αυτούς.