Κάναμε λάθος θεραπεῖες στήν Ἰταλία, γι᾽ αὐτό αὐξήσαμε τούς θανάτους. Μεγάλη ἡ εὐθύνη ἰατρικῶν συλλόγων καί πολιτικῶν. Εἶμαι ἕνας ἀπό τούς 11 πρώτους γιατρούς πού κάνανε τίς νεκροψίες στήν Ἰταλία καί διαπίστωσαν ὅτι τά πρωτόκολλα ἤ δέν τηροῦνταν ἤ ἤτανε λανθασμένα. Σέ ὅλο τόν κόσμο καί στήν Ἰταλία νομίζαμε στήν ἀρχή ὅτι κύρια παθογενετική δράση αὐτοῦ τοῦ ἰοῦ ἤτανε ἡ πνευμονία, ὅμως στήν πραγματικότητα διαπιστώσαμε ὅτι προκαλεῖ θρομβοεμβολές, δηλ. ἀποφράξεις τῶν ἀγγείων στούς πνεύμονες ἤ καί σέ ἄλλα ὄργανα, κάτι πού εἶναι θεραπεύσιμο. Καί ἐνῶ μπορούσαμε νά χρησιμοποιήσουμε πολλά φάρμακα ἀπό τήν ἀρχή τῆς ἐπιδημίας, πού ἐξ ἄλλου τώρα ἀναγκαζόμαστε νά χρησιμοποιήσουμε, γιατί εἶναι πιό ἀποτελεσματικά, χρησιμοποιούσαμε τό ὀξυγόνο σέ μεγάλη συγκέντρωση καί πίεση μέσα στούς πνεύμονες (διασωλήνωση) πού οὐσιαστικά σκότωνε τούς ἀσθενεῖς. Ἕνα ἄλλο μεγάλο λάθος εἶναι ὅτι βάζαμε πολλούς ἀνθρώπους σέ γηροκομεῖα, πού ἐκεῖ συναντοῦσαν ἄλλους ἀσθενεῖς πού πέθαιναν καί συνέχεια τούς ἀποτεφρώναμε. Εἶναι πολύ σημαντικό νά γίνονται νεκροψίες, γιά νά ἀνακαλύπτουμε τίς βασικές αἰτίες θανάτου, καί ἐφ᾽ ὅσον δέν μᾶς εἶχε δοθεῖ ἐλευθερία νά τό κάνουμε αὐτό, ὅλοι οἱ γιατροί ἔπρατταν λάθος. [Σημ. «Π»: Ἀπαγορευμένες εἶναι καί στήν Ἑλλάδα οἱ νεκροψίες - νεκροτομές γιά ὅσους πεθαίνουν ἔχοντας διαγνωσθεῖ θετικοί στόν κορωνοϊό. Γιατί ἄραγε;]
Η ΞΕΝΟΜΑΝΙΑ ΜΑΣ -- Του Φώτη Κόντογλου
Και οι διπλές λειτουργίες
Από τα άρθρα που έγραψα τελευταία για την παράδοση και για την εκκλησιαστική μουσική, έγινε κάποια αναταραχή στα πνεύματα, όπως κάθε φορά που γράφουνται κάποια παρόμοια πράγματα. Άλλοι δυσαρεστηθήκανε κι άλλοι ευχαριστηθήκανε. Δυσαρεστηθήκανε όσοι θέλουνε τους νεωτερισμούς, κινημένοι από την μανία να φαίνονται προοδευτικοί και μοντέρνοι. Αυτοί θυμώνουνε σαν ακούνε τέτοια πράγματα που γράφω. «Τί θα πει παράδοση και βυζαντινή μουσική, στην εποχή που βρισκόμαστε; Σκουριασμένες ιδέες! Καθυστερημένα μυαλά!». Κάποιοι μάλιστα με βρίζουνε. Εγώ το έχω πάρει απόφαση. Βέβαια στεναχωριέμαι, που βλέπω ομοεθνείς μας να μην χωνεύουνε τα ελληνικά πράγματα, επειδή η ματαιοδοξία τους είναι πιο δυνατή από την αγάπη που έχουνε για τον τόπο τους, αλλά τί να απαντήσω στις βρισιές τους; «Αφες αυτοίς, Πάτερ, ότι εμίσησάν με δωρεάν». Η ξενομανία είναι θαρρώ κι αυτή μια αρρώστεια.
Ο Μπάιντεν και η φιλελεύθερη συμμαχία ομοφυλοφίλων: ποιος και γιατί συμμετέχει
Ο επικεφαλής του Φαναρίου και οι επίσκοποί του, καθώς και ο Πάπας, συνεχάρησαν θερμά τον Μπάιντεν, υποστηρικτή των αμβλώσεων και των ΛΟΑΤ ατόμων, για την «προεδρία» του. Γιατί το έκαναν αυτό;
Τον Τζο Μπάιντεν συνεχάρησαν για τη νίκη του ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος, ο Πάπας Φραγκίσκος, για να αναφέρουμε μερικά. Και το ερώτημα δεν είναι μόνο ότι οι εκλογές δεν έχουν τελειώσει ακόμη και ο Τραμπ μπορεί κάλλιστα να γίνει ο νικητής. Το πρόβλημα είναι ότι ο Μπάιντεν είναι ειλικρινής υποστηρικτής των αμβλώσεων και των ΛΟΑΤ ατόμων. Γιατί οι ηγέτες της εκκλησίας βιάζονται να συγχαρούν κάποιον του οποίου οι απόψεις και οι πράξεις είναι κατάφωρα αντιχριστιανικές;
Γιατί το Φανάρι συγχαίρει τον Μπάιντεν για την ανύπαρκτη προεδρία;
----------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε... «Γιατί οι ηγέτες της εκκλησίας βιάζονται να συγχαρούν κάποιον του οποίου οι απόψεις και οι πράξεις είναι κατάφωρα αντιχριστιανικές;»
Ἔ, ὄχι καί γιατί; Ἀφοῦ τά πιστεύω τους ταιριάζουν! Ὅλοι τους λατρεύουν τόν Διάβολον!
«Γιατί οι ηγέτες της εκκλησίας βιάζονται να συγχαρούν κάποιον του οποίου οι απόψεις και οι πράξεις είναι κατάφωρα αντιχριστιανικές;»
Ἔ, ὄχι καί γιατί; Ἀφοῦ τά πιστεύω τους ταιριάζουν! Ὅλοι τους λατρεύουν τόν Διάβολον!
ΠΡΟΣ ΜΑΤΘΑΙΙΚΟΥΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ --- Π.ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΖΙΩΓΟΣ
Επίσκοπος Κήρυκος: Το κείμενον αυτό εδημοσιεύθη εν έτει 1997, τότε πού οι Φλωρινικοί μάς εζήτησαν να σταματήσουμε τον διάλογο καί να προχωρήσουμε εις τήν ένωσιν βάσει της χειροθεσίας του 1971
Αὐτά τά ἐρωτήματα ὀφείλουμε ἐμεῖς πρῶτοι νά τά θέσουμε εἰς τόν
ἑαυτόν μας καί νά δώσουμε μίαν ἔντιμον ἀπάντησιν καί ἐν ταπεινοφροσύνῃ νά δοῦμε
πῶς πρέπει νά κάνουμε διόρθωσιν, ἐάν δέν θέλουμε αὔριο νά μᾶς τά θέσουν ἄλλοι
καί νά μᾶς ἐκθέσουν ἐνώπιον ὅλων παρασύροντάς μας εἰς τό ὀλισθηρόν ἔδαφος τῶν
δικαιολογιῶν καί τῆς ἀνακριβολογίας!
᾿Εάν ὁμολογοῦμε τά λάθη μας, οἱ ἄνθρωποι ὄχι μόνον θά μᾶς
συγχωρήσουν, ἀλλά καί θά μᾶς ἐκτιμήσουν καί θά μᾶς σεβαστοῦν. ᾿Εάν ὅμως καταφύγουμε
σέ στρεψοδικίες γιά νά στηρίξουμε τά ἀστήρικτα, τό ἐκλαμβάνουν ἐκ μέρους μας ὡς
προσβολήν κατά τῆς νοημοσύνης των καί τότε θά μᾶς οἰκτείρουν. ( σχόλιο: αυτό
ακριβώς σεβασμιότατε )
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΩΣ
ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΤΘΑΙΪΚΩΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟ 1971
1) Τί ἐγγυήσεις μᾶς παρεῖχαν οἱ Ρῶσσοι περί τῆς ᾿Ορθοδοξίας
των τό 1971 τήν στιγμή πού:
α) Δέν εἶχαν διακόψει κοινωνίαν μέ τούς οἰκουμενιστάς καί
νεοημερολογίτας.
β) Χρησιμοποιοῦσαν δύο ἑορτολόγια παλαιό καί νέο στίς ἐνορίες
τους καί εἶχαν κληρικούς ὅλων τῶν βαθμῶν μέ τό νέο ἡμερολόγιο στήν δικαιοδοσία
τους.
γ) Διατελοῦσαν σέ ἐκκλησιαστική καί μυστηριακή κοινωνία
μέ τόν Αὐξέντιο, τόν ὀποῖον προηγουμένως ἡμεῖς εἴχομεν καθαιρέσει.
2. Βάσει ποίων κριτηρίων τούς θεωρήσαμε ὄχι μόνον
ἀκραιφνεῖς ὀρθοδόξους, ἀλλά καί ἁρμοδίους εἰς τό νά ἐξετάσουν καί νά ἀποφανθοῦν
περί τῆς κανονικότητος καί ἐγκυρότητος ἤ μή τῶν ἐπισκοπικῶν μας χειροτονιῶν;
3. Βάσει ποίας ἐκκλησιαστικῆς συνειδήσεως, λογικῆς, ἀλλά καί
στοιχειώδους συνέσεως καί φρονήσεως, ἀνθρώπους πού ἐγνωρίσαμε μόλις χθές, τούς
καταστήσαμε, κατόπιν αἰτήσεώς μας, κριτάς τῶν ἐσωτερικῶν μας ὑποθέσεων καί
προβλημάτων, δηλώνοντες ἐκ τῶν προτέρων ἀνυπροϋπόθετον, ἀποδοχήν τῆς κρίσεώς των καί συμμόρφωσιν
εἰς τάς ὑποδείξεις των;
4. ᾿Εφ᾿ ὅσον εἴμεθα πεπεισμένοι περί τῆς ἐγκυρότητος τῶν ἐπισκοπικῶν
μας χειροτονιῶν, καί δέν μᾶς ἤλεγχεν εἰς οὐδέν ἡ συνείδησίς μας περί τούτων, ποῖος
ὁ λόγος νά θέσωμεν αὐτάς ἐν ἀμφιβόλῳ καί ὐπό κρίσιν;
5. Εἰς τήν πραγματικότητα ἐζητήσαμε ἀπό τούς Ρώσους τί; Καί ἐάν
ἀκόμη τούς ἐζητήσαμεν ἁπλῆν συγχωρητικήν εὐχήν, ὁπότε ἄλλωστε τό ἔλαττον ὑπό τοῦ
κρείτονος εὐλογεῖται , σημαίνει ὄτι ἐθεωροῦμεν αὐτούς μέν ἀμέμπτους, ἑαυτούς δέ
μεμπτούς καί ὅτι ἡ συνείδησίς μας μᾶς ἔτυπτε εἰς κάτι. Τί ἦτο αὐτό; Δέν πάει
κανείς νά ζητήση ἄφεσιν εἰς οὐδέν ἐλεγχόμενος!
6. ᾿Επανερχόμενοι ἐξ ᾿Αμερικῆς τί ἀπεκομίσαμε στά μπαγάζια μας; Τί ἦταν
αὐτό πού μᾶς ἔδωκαν οἱ Ρῶσοι καί πού μεταδώσαμε δι᾿ εὐχῶν χειροτονίας ἐν τῇ ἑλληνίδι
διαλέκτῳ καί ἐπιθέσεως τῶν χειρῶν εἰς πάντας τούς λοιπούς ἐπισκόπους;
7. Καί ἐάν μέν ἦτο ἁπλῆ συγχωρητική εὐχή, ποῖον Εὐχολόγιον μᾶς
ἐξουσιοδοτεῖ νά ἀναγινώσκωμεν εὐχάς χειροτονίας εἰς τήν μητρικήν μας γλῶσσαν ὡς
συγχωρητικάς εὐχάς;
8. Πρίν προχωρήσουμε εἰς τό νά ὑποστοῦμε τήν πρᾶξιν τῶν Ρώσων
καί νά τήν μεταδώσωμεν καί εἰς τούς συλλειτουργούς δέν ἀνεγνώσαμε τήν Συνοδικήν
ἀπόφασιν τῶν Ρώσων; Πῶς ἀπεδέχθημεν ἕνα τέτοιο ἔγγραφον, καί δημοσιεύσαμε τήν ἀποδοχήν
μας διά τοῦ ἐπισήμου ὀργάνου τῆς ᾿εκκλησίας, δηλαδή τοῦ "Κήρυκος";
9. Τήν στιγμήν πού οἱ Ρῶσοι: ῏Ησαν σέ κοινωνία μέ τόν Αὐξέντιο
πού εἴχαμε καθαιρέσει, καί τοῦ εἶχαν συστήσει νά μᾶς δέχεται εἰς τάς τάξεις
του διά "χειροθεσίας" (ΣΙΓ), πῶς εἶναι δυνατόν νά ἐνωθοῦμε
μυστηριακῶς μέ τούς Ρώσους, χωρίς πάραυτα νά βρεθοῦμε μυστηριακῶς ἡνωμένοι καί
μετά τοῦ Αὐξεντίου ἀρνούμενοι ἐκ τῶν πραγμάτων τήν καταδίκην πού τοῦ ἐπιβάλαμε;
10. ᾿Εάν εἰς τήν ὐπόθεσιν Αὐξεντίου ἤμεθα ἐν δικαίῳ, πῶς ἀνελάβαμε
ἐπισήμως τήν ὑποχρέωσιν νά κάνουμε ἐμεῖς τό πᾶν γιά νά ἑνωθοῦμε μαζί του, καί ὄχι
νά ἐπιβληθῇ εἰς ἐκεῖνον, πρός τόν ὁποῖον οὐδέν ἐζητήθη, ἡ ὑποχρέωσις νά κάνη ἐκεῖνος
τό πᾶν, νά ἐνωθῇ μαζί μας;
11. Εἰς τί διαφέρει σήμερα ἡ προέλευσις τῶν δικῶν μας
χειροτονιῶν ἀπό τῶν χειροτονιῶν τῶν φλωρινικῶν;
https://kirykos.livejournal.com/
Επίσκοπος Κήρυκος Εκκλησίας Κατακομβών
Το κείμενον αυτό εδημοσιεύθη
εν έτει 1997, τότε πού οι Φλωρινικοί μάς εζήτησαν να σταματήσουμε τον διάλογο καί να προχωρήσουμε
εις τήν ένωσιν βάσει της χειροθεσίας του
1971, ότε καί εζήτησα από τήν ηνωμένην ακόμη Ιεράν Σύνοδον να απαντήση
ομολογιακώς καί όχι "προδοτικώς", πράγμα τον οποίον παρεμβάσει του
γνωστού παρασυνοδικού κατεστημένου, δεν έγινε, λόγος δια τον οποίον ηναγκάσθην
να παραιτηθώ από την Προεδρίαν της Επιτροπής του Διαλόγου, όπως
εζήτησα καί αργότερον να λάβη θέσιν καί δια την "Περιγραφήν της
Βοστώνης", καί δι’ άλλα θέματα σχέσιν έχοντα
με τήν προδοσίαν του 1971, καί
την γενομένην υπό των Ρώσων της Διασποράς δια της χειροθεσίας κατά τον Η΄
Κανόνα της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, προσβολήν των Ορθοδόξων
καί Κανονικών χειροτονιών του 1935 καί του 1948, πλήν η απάντησις της Ιεράς
Συνόδου, ήτο ο απηνής διωγμός εναντίον μου καί εναντίον άλλων (1999 -
2003).
Τη ΙΘ΄ (19η) Νοεμβρίου μνήμη του Αγίου Προφήτου ΑΒΔΙΟΥ.
Αβδιού ο Προφήτης κατήγετο από την Συχέμ, εκ του αγρού Βαθαχαράμ, ήτο δε προ της Χριστού γεννήσεως έτει ω΄ (800). Το όνομά του ερμηνεύεται εις την Ελληνικήν γλώσσαν δούλος Κυρίου ή εξομολογούμενος. Ούτος υπηρέτει πρότερον εις τον βασιλέα της Σαμαρείας Αχαάβ και έπειτα εις τον βασιλέα Οχοζίαν, ότε απέστειλεν Οχαζίας προς τον ένδοξον και μέγαν Προφήτην Ηλίαν τους δύο πεντηκοντάρχους, όπως είπωσιν εις αυτόν να καταβή από το όρος και να υπάγη εις τον βασιλέα, οίτινες δια προσευχής του Προφήτου κατεκάησαν ομού με τους εκατόν ανθρώπους των, πεσόντος πυρός ουρανόθεν και κατακαύσαντος αυτούς· τρίτον δε πεντηκόνταρχον απέστειλε τούτον τον Προφήτην Αβδιού ο ίδιος Οχαζίας, ίνα προσκαλέση τον Ηλίαν και να τον φέρη εις τον βασιλέα.
Το φλεγόμενο κελί.
Ρώτησαν κάποτε τον αββά Παλλάδιο, πού καταγόταν από τη Θεσσαλονίκη:
-Κάνε αγάπη, πάτερ, και πες μας από ποια αιτία έγινες μοναχός;-Στην πατρίδα μου, απάντησε εκείνος, μισό χιλιόμετρο μακριά από το τείχος, ζούσε ένας έγκλειστος μοναχός πού λεγόταν Δαβίδ. Είχε έρθει από τη Μεσοποταμία. Ήταν πολύ ενάρετος, ελεήμων και εγκρατής. Έμεινε κλεισμένος και προσευχόμενος στο κελί του, περίπου εβδομήντα χρόνια!
Ισλαμικό γκέτο στον Βοτανικό με υπογραφή Κώστα Μπακογιάννη
Με τα λεφτά των φορολογουμένων ο δήμαρχος Αθηναίων θα στήσει νέα δομή και γυμναστήριο για τους λαθρομετανάστες
Σε ισλαμικό γκέτο, και μάλιστα με λεφτά του ελληνικού λαού, σκοπεύει να μετατρέψει την περιοχή πέριξ του Βοτανικού ο Κώστας Μπακογιάννης, καθώς μετά τη δημιουργία τζαμιού, το οποίο άνοιξε τις πύλες του πριν από λίγες μέρες, ο… πορφυρογέννητος πολιτικός σχεδιάζει να στήσει μια νέα δομή δίπλα στην υπάρχουσα.
Μάλιστα, το νέο όραμα του κ. Μπακογιάννη θα το πληρώσουν από την τσέπη τους οι φορολογούμενοι, καθώς μέρος από τα 12.000.000 ευρώ που θα κοστίσει θα διατεθεί από τον κρατικό κορβανά. Σύμφωνα δε με σχετικό έγγραφο του δήμου, εκτός από τη δημιουργία της νέας δομής εν είδει υπνωτηρίου, που θα έχει χωρητικότητα 500 ατόμων, στόχος είναι η κατασκευή παιδικής χαράς στον Ελαιώνα καθώς και κλειστού γυμναστηρίου, προκειμένου οι εκατοντάδες αλλοδαποί να περνούν… δημιουργικά τον χρόνο τους. Επιπλέον, στον νέο αυτό χώρο οι φιλοξενούμενοι θα λαμβάνουν υποστήριξη για την αναζήτηση στέγης και την κοινωνική και εργασιακή ένταξή τους.
Ωστόσο αλγεινή εντύπωση προκαλεί η επιλεκτική ευαισθησία του βενιαμίν της «αγίας οικογενείας» απέναντι στους παράνομους μετανάστες που έρχονται σωρηδόν από τα τουρκικά παράλια, την ώρα που εκατοντάδες άστεγοι ελληνικής καταγωγής κοιμούνται στους δρόμους της Αθήνας εν μέσω υγειονομικής κρίσης.
------------------------------------
Εἴδησις: «Μάλιστα, το νέο όραμα του κ. Μπακογιάννη θα το πληρώσουν από την τσέπη τους οι φορολογούμενοι, καθώς μέρος από τα 12.000.000 ευρώ που θα κοστίσει θα διατεθεί από τον κρατικό κορβανά».
Ἡ διασπάθισις τοῦ δημοσίου χρήματος διά τήν προώθησιν τῆς ΒΡΩΜΕΡΑΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ τῶν ἐθνομηθενιστῶν δέν ἀποτελεῖ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ; Εἰσαγγελεῖς ὑπάρχουν;
Η προϊούσα ισλαμοποίηση της Ελλάδας
ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ*
Μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ και τη μεγάλη ροή μεταναστών από τις ανατολικές χώρες προς τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, η Ευρώπη σχεδόν από τις αρχές του 21ου αιώνα βιώνει και πάλι έντονες μεταναστευτικές ροές.
Η επέμβαση στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ, αλλά κυρίως οι εξεγέρσεις της Αραβικής Ανοιξης στη Βόρεια Αφρική και τη Μικρά Ασία, από το φθινόπωρο του 2010 εξώθησαν ανθρώπινες μάζες στην αναζήτηση ενός καλύτερου μέλλοντος.
Οι νέες μεταναστευτικές ροές εμπεριέχουν έναν μεγάλο κίνδυνο, την ισλαμοποίηση της Ελλάδας.