O Συναξαριστής της ημέρας.
Κυριακή, 22 Μαΐου 2016
ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ. Βασιλίσκου μάρτυρος, Ιωάννου του βασιλέως, Δημητρίου (Μήτρου) και Παύλου των εν Τριπόλει νεομαρτύρων.
Ὁ Ἅγιος Βασιλίσκος, ἀνιψιὸς τοῦ Ἁγίου
Μεγαλομάρτυρος Θεοδώρου τοῦ Τήρωνος, καταγόταν ἀπὸ τὸ χωριὸ Χουμιαλὰ τῆς
Ἀμασείας καὶ μαρτύρησε διὰ ξίφους ἐπὶ Μαξιμιανοῦ (285 – 305 μ.Χ.) καὶ ἄρχοντος
Ἀγρίππα. Συνελήφθη ἀπὸ τὸν ἡγεμόνα τῆς Καππαδοκίας Ἀσκληπιάδη μὲ τοὺς
στρατιῶτες του Εὐτρόπιο καὶ Κλεόνικο († 3 Μαρτίου), οἱ ὁποῖοι, ἐπειδὴ ἀρνήθηκαν
νὰ θυσιάσουν στὰ εἴδωλα, τελειώθηκαν διὰ μαρτυρικοῦ θανάτου.
Ὁ Ἅγιος Βασιλίσκος ρίχθηκε στὴ φυλακὴ
ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες μὲ τὴν ἐλπίδα ὅτι, μὲ τὴν πάροδο τοῦ χρόνου καὶ ἀπὸ τὶς
στερήσεις καὶ κακοπαθήσεις, θὰ ἀρνιόταν τὸν Χριστὸ, ὁπότε ὁ ἀντίκτυπος ἀπὸ τὴν
πράξη του αὐτὴ θὰ ἦταν μέγας μεταξὺ τῶν Χριστιανῶν. Αὐτὸς ὅμως εἶχε λάβει τὴν
ἀμετάτρεπτη ἀπόφαση νὰ πεθάνει ὡς Χριστιανὸς, ἔχοντας ὡς φωτεινὸ παράδειγμα τὸν
Μεγαλομάρτυρα θεῖο του, ὁ ὁποῖος παρέμεινε σταθερὸς στὴν ὁμολογία του, ἀφοῦ
ἀπέκρουσε ὅλες τὶς ὑποσχέσεις καὶ τὶς ἀπειλές.
ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ. Κυριακή 22 Μαΐου. Ωρα 19.00 Άγιος Παντελεήμονας. Η Ελλάδα στους Έλληνες
Όταν το αντεθνικό κράτος αδιαφορεί προκλητικά μπροστά στην εξαθλίωση του
Ελληνικού Λαού, ενώ ταυτόχρονα σπαταλά εκατοντάδες ευρώ για την προνομιακή
μεταχείριση των λαθρομεταναστών…
Όταν τα
φιλελεύθερα και μαρξιστικά κόμματα βαφτίζουν την εισβολή εκατομμυρίων λαθρομεταναστών ως «φιλοξενία και ένταξη στην ελληνική κοινωνία»
Όταν οι
παρακρατικές συμμορίες της Αριστερας προχωρούν σε επιδρομές μαζί με λαθρομετανάστες, τρομοκρατώντας
απροστάτευτους Έλληνες και Ελληνίδες υπό την ανοχή των αστυνομικών αρχών…
Όταν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης βομβαρδίζουν το Λαό μας ενοχικά «ρατσιστικά»σύνδρομα,αρνούμενα να αναγνωρίσουν στους Έλληνες το
δικαίωμα να αντιδρούν στην Ισλαμοποίηση της Πατρίδα μας…
ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ενάντια στην λαθρομετανάστευση και κατά
της μεταναστευτικής πολιτικής της κυβέρνησης.
ΑΝΟΙΧΤΗ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ.
Κυριακή 22
Μαΐου. Ωρα 19.00 Άγιος Παντελεήμονας
(στην Αθήνα)
(στην Αθήνα)
Η Ελλάδα στους Έλληνες
Επιτροπή
Εθνικής Αντίστασης
http://opaidagogos.blogspot.ca/2016/05/22-1900.html
H αίρεσις τού Οικουμενισμού έχει δύο χαρακτηριστικά που δεν είχαν οι παλαιές αιρέσεις
Πρώτον, την καθολικήν κατά της Ορθοδόξου Εκκλησίας επίθεσιν και όχι μόνον εναντίον ενός δόγματος και δεύτερον, την καθολικήν σχεδόν αποδοχήν της αιρέσεως από τους κορυφαίους κληρικούς και θεολόγους της Ορθοδοξίας, με ελαχίστας εξαιρέσεις στο χώρο των ιερέων καί μοναχών.
Σημειωτέον ότι οι εξαιρέσεις αυτές αναφέρονται μόνο στό θεωρητικό πεδίον,
δηλαδή στά λόγια και την πέννα, χωρίς ουδεμίαν πρακτικήν έκφρασιν αντιστάσεως, όπως είναι η διακοπή κοινωνίας με την
αίρεσιν κ.λ.π.
Το θλιβερώτερον όμως εν προκειμένω είναι η δικαιολογία που προβάλλουν αυτοί οι ρασοφόροι παντός βαθμού προκειμένου να υποστηρίξουν την θέσιν τους. Λέγουν χαρακτηριστικώς ότι ενεργούν έτσι, διότι επθυμούν να ευρίσκωνται εντός Εκκλησίας, αφού, όπως ισχυρίζονται, μόλις διακόψουν κοινωνίαν με τους αιρετικούς προϊσταμένους των ή τους κοινωνούντας με αυτούς, θα ευρεθούν αμέσως εκτός Εκκλησίας. Οποία διαστροφή της Ορθοδόξου διδασκαλίας!
Το θλιβερώτερον όμως εν προκειμένω είναι η δικαιολογία που προβάλλουν αυτοί οι ρασοφόροι παντός βαθμού προκειμένου να υποστηρίξουν την θέσιν τους. Λέγουν χαρακτηριστικώς ότι ενεργούν έτσι, διότι επθυμούν να ευρίσκωνται εντός Εκκλησίας, αφού, όπως ισχυρίζονται, μόλις διακόψουν κοινωνίαν με τους αιρετικούς προϊσταμένους των ή τους κοινωνούντας με αυτούς, θα ευρεθούν αμέσως εκτός Εκκλησίας. Οποία διαστροφή της Ορθοδόξου διδασκαλίας!
Δύο από τις πολλές διαφορές της μελλούσης ληστρικής Συνόδου της Κρήτης και των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων;
Πρώτη: Ο Μέγας Αθανάσιος, ως Διάκονος, δεν θα
μπορούσε να λάβει μέρος στη ληστρική
σύνοδο της Κρήτης.
Δεύτερη : Η κεραμίδα του Μεγάλου Αγίου μας Σπυρίδωνα
δεν θα μπορούσε να γίνει δεκτή, διότι
δεν θα συμφωνούσε με τους όρους του Οικουμενιστικού Consensus (συμφωνία)
των «Αγίων» της ληστρικής συνόδου της Κρήτης…
Ἡ τῶν πραγμάτων ἀλήθεια -- Τοῦ κ. ∆ηµητρίου Τσελεγγίδη καθηγητοῦ Α.Π.Θ.
Κριτικὴ στὸ ὑπόµνηµα τοῦ Σεβασµιωτάτου
Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόµου γιὰ τὸ κείµενο τῆς Ε΄ Προσυνοδικῆς
Πανορθοδόξο ∆ιασκέψεως. [Σαµπεζύ – Γενεύη, 10-17 Ὀκτωβρίου 2015]:
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟ∆ΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ»
Μακαριώτατε, Σεβασµιώτατοι Ἀρχιερεῖς,
Ἐπειδή ὁ
Σεβασµιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστοµος – στό Ὑπόµνηµά του, µέ ἀριθµ.
Πρωτ.
183/2016/1-4-16, πρός
τήν
Ἱεραρχία
τῆς
Ἐκκλησίας
τῆς
Ἑλλάδος
– µέ
ἐµφανίζει νά συµφωνῶ µαζί του σέ συγκεκριµένες ἐκκλησιολογικές θέσεις (βλ.σ.
8 τοῦ
Ὑποµνήµατός του), αἰσθάνοµαι ὑποχρεωµένος νά διευκρινίσω µέ
κάθε σαφήνεια καί σεβασµό τίς ἐπ’ αὐτῶν θεολογικές µου θέσεις. Παράλληλα, θεωρῶ
σκόπιµο καί κύριο νά τοποθετηθῶ στό ὅλο Ὑπόµνηµα τοῦ Σεβασµιωτάτου, γιατί ἔµµεσα
–πλήν σαφῶς– ὑφέρπει ἡ ἐντύπωση, ὅτι εἶµαι σύµφωνος µέ ὅσα ἐκθέτει ὁ ἴδιος στό ἐν
λόγῳ Ὑπόµνηµα, ἐνῶ στήν πραγµατικότητα ὄχι ἁπλῶς διαφωνῶ, ἀλλά καταλήγω καί σέ ἀντίθετα
συµπεράσµατα, ὅπως θά ἀποδειχθεῖ ἀπό τήν κριτική, πού θά ἀκολουθήσει. Γι’ αὐτό, Σᾶς παρακαλῶ, ταπεινῶς, Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς,νά
κάνετε τόν κόπο –γιά µιά ἀκόµη φορά- νά µελετήσετε τό νέο κείµενό µου.
Συγκεκριµένα, στή σελίδα 8, ὁ Σεβασµιώτατος µέ παρουσιάζει νά συµφωνῶ µέ τό
θεολογικό ἐπιχείρηµα κάποιας Σλαβικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, τό ὁποῖο τελικῶς ἀποδέχθηκε
ἡ Ε΄ Προσυνοδική Πανορθόδοξη ∆ιάσκεψη, υἱοθετώντας τήν διατύπωση: «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία
ἀναγνωρίζει τήν ἱστορικήν ὕπαρξιν ἄλλων Χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καί Ὁµολογιῶν µή
εὑρισκοµένων ἐν κοινωνίᾳ µετ’ αὐτῆς» (Ἄρθρο 6). Γράφει, χαρακτηριστικά, ὁ
Σεβασµιώτατος: «εἰδικότερον δέ διά τήν Ρωµαιοκαθολικήν Ἐκκλησίαν ἀνέφερε (ἐνν. ἡ
Σλαβική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία), ὅτι ὁ ὅρος «Ἐκκλησία» χρησιµοποιεῖται ὡς
περιγραφικός (terminus technicus) καί οὐχί µέ δογµατικόν περιεχόµενον καί κατά κυριολεξίαν,
θεωροῦσα µάλιστα ὅτι εἰς τούς Ρωµαιοκαθολικούς ὑφίστανται θεολογικῶς «στοιχεῖα ἐκκλησιαστικότητος»
(vestigia ecclesiae), ὡς ὁ τύπος τοῦ τριαδολογικοῦ βαπτίσµατος, ἡ Θεία Εὐχαριστία,
ἡ Ἱερωσύνη, ἡ συνοδικότης, ἀνεξαρτήτως τοῦ λανθασµένου «τύπου» καί «τρόπου»
λειτουργίας αὐτῶν, ἄποψιν τήν ὁποίαν ἐπιβεβαιώνει καί ὁ Ἐλλογιµώτατος Καθηγητής
∆ηµ. Τσελεγγίδης, (∆υτική Θεολογία καί Πνευµα- τικότητα, ἔκδ. Α.Π.Θ.,
Θεσσαλονίκη, ἄ.χ. σελ. 7: «ἡ ρωµαιοκαθολική διδασκαλία δέν εἶναι ἐξολοκλήρου ἀπορριπτέα»)!!!».
Ποιά εἶναι ὅµως ἡ ἀλήθεια τῶν πραγµάτων; Πρῶτον, ὁ Σεβασµιώτατος παραπέµπει σέ
µένα κατά τρόπο ἀντιεπιστηµονικό.
***
Ο Kyprianos Christodoulides άφησε
ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ἡ τῶν πραγμάτων ἀλήθεια -- Τοῦ κ.
∆ηµητρίου Τσε...":
Από την "τῶν πραγμάτων ἀλήθεια", κ. ∆ηµητρίου Τσελεγγίδη καθηγητοῦ Α.Π.Θεσ/νίκης, σημειώνω :
"Στή σ.14 τοῦ Ὑποµνήµατός του ὁ Σεβασµιώτατος (σ.σ. Μεσσηνίας Χρυσόστομος Σαββάτος) ὑποστηρίζει, «ὅτι ἄνευ συνοδικῆς ἀποφάσεως ἡ διάκρισις µεταξύ Ὀρθοδοξίας καί αἱρέσεως δέν τυγχάνει ἐφικτή». Ἡ ἄποψη αὐτή τοῦ Σεβασµιωτάτου κ. Χρυσοστόµου εἶναι ἀτυχής καί ἐσφαλµένη, γιατί διαψεύδεται ἀπό τήν ἁγιοπνευµατική ἐµπειρία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως κατατίθεται αὐτή στήν Ἐκκλησιαστική Ἱστορία. Ἡ «διάκρισις µεταξύ Ὀρθοδοξίας καί αἱρέσεως» τυγχάνει ἐφικτή, κατεξοχήν, ἀπό τούς χαρισµατικούς φορεῖς τῆς Ἐκκλησίας, τούς ἁγίους της, οἱ ὁποῖοι – ἔχοντες ἐνεργά τά πνευµατικά αἰσθητήριά τους – ἔχουν πρωτίστως τό χάρισµα τῆς διακρίσεως τῶν πνευµάτων. Ἔτσι, ἀντιλαµβάνονται πολύ καλά τήν βιουµένη ἐµπειρία τῆς Ἐκκλησίας, ὅτι τά αἱρετικά δόγµατα ἔχουν ὡς εἰσηγητή τους τό ἀκάθαρτο πνεῦµα, τόν ∆ιάβολο.
( ... )
Οἱ θεοφόροι Πατέρες, ἁπλῶς, µέ τίς Συνοδικές Ἀποφάσεις τους, διασαφηνίζουν, περιχαρακώνουν καί ἐπικυρώνουν θεολογικά καί θεσµικά τήν βιουµένη δογµατική συνείδηση τοῦ πληρώµατος τῆς Ἐκκλησίας, πού ἐκφράζεται πρωτίστως ἀπό τούς χαρισµατικούς της φορεῖς, τούς ἁγίους. Σέ διαφορετική περίπτωση, θά ἦταν δυνατό νά µή συνέλθει Πανορθόδοξη Σύνοδος ἐπί αἰῶνες, προκειµένου νά διακρίνει µεταξύ Ὀρθοδοξίας καί αἱρέσεως, ἐνόσῳ θά κυριαρχεῖ σύγχυση στούς πιστούς γιά τήν ἀκρίβεια τῆς πίστεως τῆς Ἐκκλησίας, καί οἱ πιστοί θά διατρέχουν τόν ἔσχατο κίνδυνο τῆς σωτηρίας τους, ἀναµένοντας, κατά τόν Σεβασµιώτατο, τήν σύγκληση «τοῦ µόνου ὀργάνου διατηρήσεως, διασφαλίσεως καί διακηρύξεως τῆς γνησίας ὀρθοδόξου πίστεως»."
κχ
Αντί να ασχοληθεί η φερομένη και ως "Μεγάλη" - και κατ ευφημισμό - Σύνοδος στο μέγα πρόβλημα που μας ταλανίζει από το 1924, το γνωστό ζήτημα με το Εορτολόγιο, οι κληθέντες να συμμετάσχουν Προκαθήμενοι έχουν άλλα θέματα στην "ατζέντα" τους. Είναι κυρίως το θέμα των σχέσων της Ορθόδοξης Εκκλησίας (σ.σ. όπως την κατάντησαν) με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο. Ένα κόσμο δήθεν χριστιανικό, όπου η αίρεση κυριαρχεί, ελέω Τραπεζών και Σιωνισμού. Νυν υπέρ πάντων η Σχέση !
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/05/blog-post_21.html
Από την "τῶν πραγμάτων ἀλήθεια", κ. ∆ηµητρίου Τσελεγγίδη καθηγητοῦ Α.Π.Θεσ/νίκης, σημειώνω :
"Στή σ.14 τοῦ Ὑποµνήµατός του ὁ Σεβασµιώτατος (σ.σ. Μεσσηνίας Χρυσόστομος Σαββάτος) ὑποστηρίζει, «ὅτι ἄνευ συνοδικῆς ἀποφάσεως ἡ διάκρισις µεταξύ Ὀρθοδοξίας καί αἱρέσεως δέν τυγχάνει ἐφικτή». Ἡ ἄποψη αὐτή τοῦ Σεβασµιωτάτου κ. Χρυσοστόµου εἶναι ἀτυχής καί ἐσφαλµένη, γιατί διαψεύδεται ἀπό τήν ἁγιοπνευµατική ἐµπειρία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως κατατίθεται αὐτή στήν Ἐκκλησιαστική Ἱστορία. Ἡ «διάκρισις µεταξύ Ὀρθοδοξίας καί αἱρέσεως» τυγχάνει ἐφικτή, κατεξοχήν, ἀπό τούς χαρισµατικούς φορεῖς τῆς Ἐκκλησίας, τούς ἁγίους της, οἱ ὁποῖοι – ἔχοντες ἐνεργά τά πνευµατικά αἰσθητήριά τους – ἔχουν πρωτίστως τό χάρισµα τῆς διακρίσεως τῶν πνευµάτων. Ἔτσι, ἀντιλαµβάνονται πολύ καλά τήν βιουµένη ἐµπειρία τῆς Ἐκκλησίας, ὅτι τά αἱρετικά δόγµατα ἔχουν ὡς εἰσηγητή τους τό ἀκάθαρτο πνεῦµα, τόν ∆ιάβολο.
( ... )
Οἱ θεοφόροι Πατέρες, ἁπλῶς, µέ τίς Συνοδικές Ἀποφάσεις τους, διασαφηνίζουν, περιχαρακώνουν καί ἐπικυρώνουν θεολογικά καί θεσµικά τήν βιουµένη δογµατική συνείδηση τοῦ πληρώµατος τῆς Ἐκκλησίας, πού ἐκφράζεται πρωτίστως ἀπό τούς χαρισµατικούς της φορεῖς, τούς ἁγίους. Σέ διαφορετική περίπτωση, θά ἦταν δυνατό νά µή συνέλθει Πανορθόδοξη Σύνοδος ἐπί αἰῶνες, προκειµένου νά διακρίνει µεταξύ Ὀρθοδοξίας καί αἱρέσεως, ἐνόσῳ θά κυριαρχεῖ σύγχυση στούς πιστούς γιά τήν ἀκρίβεια τῆς πίστεως τῆς Ἐκκλησίας, καί οἱ πιστοί θά διατρέχουν τόν ἔσχατο κίνδυνο τῆς σωτηρίας τους, ἀναµένοντας, κατά τόν Σεβασµιώτατο, τήν σύγκληση «τοῦ µόνου ὀργάνου διατηρήσεως, διασφαλίσεως καί διακηρύξεως τῆς γνησίας ὀρθοδόξου πίστεως»."
κχ
Αντί να ασχοληθεί η φερομένη και ως "Μεγάλη" - και κατ ευφημισμό - Σύνοδος στο μέγα πρόβλημα που μας ταλανίζει από το 1924, το γνωστό ζήτημα με το Εορτολόγιο, οι κληθέντες να συμμετάσχουν Προκαθήμενοι έχουν άλλα θέματα στην "ατζέντα" τους. Είναι κυρίως το θέμα των σχέσων της Ορθόδοξης Εκκλησίας (σ.σ. όπως την κατάντησαν) με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο. Ένα κόσμο δήθεν χριστιανικό, όπου η αίρεση κυριαρχεί, ελέω Τραπεζών και Σιωνισμού. Νυν υπέρ πάντων η Σχέση !
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/05/blog-post_21.html
Διαβάζω τον Συναξαριστή και αναλογίζομαι: Εκείνοι οι μακάριοι εδείκνυον τα στίγματα και τας πληγάς υπέρ του Χριστού, εμείς σήμερα τι στίγματα εμφανίζουμε;
Ότε δε συνηθροίσθη η εν Νικαία Αγία Α΄
Οικουμενική Σύνοδος, εν έτει τκε΄ (325), ήτο και ούτος (ο μακάριος Παύλος
Αρχιεπίσκοπος Νεοκαισαρείας), εις των εκεί συναθροισθέντων τριακοσίων δέκα και
οκτώ Θεοφόρων Πατέρων, οίτινες όλοι έφερον εις το σώμα των τα στίγματα και τας
πληγάς του Χριστού, ως λέγει ο θείος Παύλος, και αυτά εθεώρουν καλλωπισμόν των,
δεικνύοντες αυτά προς αλλήλους. Και εδείκνυον άλλος μεν την αποκοπείσαν υπό των
ειδωλολατρών χείρα του, άλλος τα ώτα του, άλλος την ρίνα του, έτερος τους
οφθαλμούς του, και άλλος άλλο μέλος του σώματός του παρουσίαζε βεβλαμμένον και
ηκρωτηριασμένον από τους προλαβόντας τυράννους υπέρ της Αγίας του Χριστού
Πίστεως. Άλλοι πάλιν επρόβαλλον τα πρήσματα, τα εκ των πεπυρωμένων σιδήρων, τα
οποία όλα μετά πάσης χαράς και προθυμίας υπέμειναν οι τρισμακάριοι βασανιζόμενοι
δια τον Χριστόν· όθεν και τα εδείκνυον εις όλους, ως λαμπρά σημεία της εις τον
Χριστόν αγάπης των. Τότε λοιπόν και ο μακάριος ούτος Παύλος εδείκνυε τα εκ των
ροπάλων θλάσματα, τα οποία είχεν εις το σώμα του, ομοίως και τας αγίας χείρας
του τας σιδηροκαύστους και ανενεργήτους ούσας.
Ἡ προδοσία τῆς Ὀρθοδοξίας προχωρᾶ ἀκάθεκτη, κατόπιν σχεδίου καὶ ἐντολῶν «ἄνωθεν»!
Ἐπίσηµη ὁµολογία:
Ἡ «ἐκκλησιοποίηση» τῶν αἱρετικῶν εἶναι προαποφασισµένη!
Ἡ «ἐκκλησιοποίηση»
τοῦ παπισµοῦ καὶ τοῦ προτεσταντισµοῦ εἶναι προαποφασισµένη γιὰ τὴν Ἁγία καὶ
Μεγάλη Σύνοδο. Ἄλλωστε, ἂς µὴ γελιόµαστε, γι’ αὐτὸ γίνεται καὶ ὄχι γιὰ τὰ ἄλλα
θέµατα, τὰ ὁποῖα µποροῦσαν νὰ λυθοῦν «στὸ γόνατο», χωρὶς νὰ χρειαστεῖ νὰ συγκροτηθεῖ
Σύνοδος! ∆εῖτε τί δήλωσε ὁ Μητροπολίτης Γαλλίας κ. Ἐµµανουήλ, στὴν ἐρώτηση: «Ἂν
ἀνησυχοῦν τὸ Οἰκουµενικὸ Πατριαρχεῖο κάποιες δηλώσεις, ἐκδηλώσεις, ἄρθρα, ἀνθρώπων
ὄχι µόνο ἀπὸ κάποιες φονταµενταλιστὲς φράξιες, ἀλλὰ ἀπὸ σοβαροὺς καὶ νουνεχεῖς
Θεολόγους καὶ ἱεράρχες: “ζοῦµε σ' ἕνα ἐλεύθερο κόσµο καὶ ὁ καθένας ἔχει
δυνατότητα ἐκφράσεως τῆς δικῆς του ἀπόψεως ἀρκεῖ νὰ εἶναι µέσα σὲ λογικὰ
πλαίσια. Τὰ κείµενα ποὺ ἔχουν ἐγκριθεῖ µὲ ὁµόφωνο τρόπο, τὰ ἔχουν ὑπογράψει οἱ ἐκπρόσωποι
τῶν Ἐκκλησιῶν καὶ ἔτυχαν µιᾶς διεργασίας στὴν ὁποία συµµετεῖχαν ὅλοι. ∆ὲν µποροῦµε
νὰ ποῦµε ὅτι δὲν ἀναγνωρίζουµε ὅλες τὶς ἄλλες Ἐκκλησίες, εἴτε εἶναι ἡ
Ρωµαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία, εἴτε οἱ Ἐκκλησίες οἱ ὁποῖες προῆλθαν ἀπὸ τὴν Μεταρρύθµιση.
Πρέπει νὰ εἴµαστε λογικοὶ σὲ ὅλα αὐτὰ τὰ θέµατα. ∆ὲν ζη-
τοῦµε τίποτε παραπάνω ἀπὸ αὐτὰ τὰ ὁποῖα ἀποφασίσαµε ἀπὸ κοινοῦ”» (Ἱστολ.
Ροµφαία)! Πᾶνε ὁλοταχῶς νὰ µᾶς ἐπιβάλλουν τὴν οἰκουµενιστικὴ κακοδοξία τῆς
«θεωρίας τῶν κλάδων», ὅτι, ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι «µέρος τῆς παγκόσµιας καὶ ἀόρατης ἐκκλησίας»!
Κρατεῖστε τὴ φράση του: «∆ὲν µποροῦµε νὰ ποῦµε ὅτι δὲν ἀναγνωρίζουµε ὅλες τὶς ἄλλες
Ἐκκλησίες». Ρωτᾶµε: γιατί δὲν µποροῦµε, ποιὸς µᾶς τὸ ἀπαγορεύει; Ἡ προδοσία τῆς
Ὀρθοδοξίας προχωρᾶ ἀκάθεκτη, κατόπιν σχεδίου καὶ ἐντολῶν «ἄνωθεν»!
"Ο.Τ"
+I.Γ.Ζ.
Την ερχόμενη Πέμπτη οι ΓΟΧ έχουν την δική τους Παν-ορθόδοξη Σύνοδο.(η πληροφορία είναι από μέσα )
Περιμένουμε ανυπερθέτως τις αποφάσεις, και κατόπιν θα τα ξαναπούμε...
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή
σας "Ἡ προδοσία τῆς Ὀρθοδοξίας προχωρᾶ
ἀκάθεκτη, κατόπι...":
+I.Γ.Ζ.
Την ερχόμενη Πέμπτη οι ΓΟΧ έχουν την δική τους Παν-ορθόδοξη Σύνοδο.(η πληροφορία είναι από μέσα )
Περιμένουμε ανυπερθέτως τις αποφάσεις, και κατόπιν θα τα ξαναπούμε...
Κράτος και "παρακράτος", συνεργάζονται εκ νέου για να ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ και την νέα πορεία του Ιερού Λόχου 2012:: " ΟΧΙ στο μουσείο του ΚΕΜΑΛ",
Δύο μήνες μετά την επιτυχημένη ανοιχτή συγκέντρωση - πορεία
ΕΝΑΝΤΙΑ στην λαθρομετανάστευση και την Ισλαμοποίηση της πατρίδας μας στο Λευκό
Πύργο, στην Θεσσαλονίκη (27/3/2016):http://ierosloxos2012.blogspot.gr/201...
συγκέντρωση που είχε αρχικά προγραμματιστεί για 24/3, αλλά
ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΗΚΕ από την ΕΛ.ΑΣ.(!), και χρειάστηκε να γίνει νέο κάλεσμα, δείτε
εδώ: http://ierosloxos2012.blogspot.gr/201...
Κράτος και "παρακράτος", συνεργάζονται εκ νέου για να ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ και την νέα πορεία του
Ιερού Λόχου 2012:: " ΟΧΙ στο μουσείο του ΚΕΜΑΛ", στις 19/5/2016
(ημέρα μνήμης Ποντιακής Γενοκτονίας).
Δείτε τα 2 βίντεο και θα καταλάβετε ποιους τρέμει η εξουσία. Στο βίντεο, τα
ΜΑΤ αφήνουν τους αναρχικούς και κυνηγάνε, μεταφορικά και κυριολεκτικά, αυτούς
που πραγματικά φοβάται το σύστημα: Τον Ορθόδοξο Έλληνα που ΔΕΝ σκύβει το κεφάλι
σαν ραγιάς, την νόμιμη συγκέντρωση του Ιερού Λόχου 2012.
Διαπιστώστε το:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)