"Πρώτον χρέος κάθε πιστού
είναι να ευχαριστή, μας λέγει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης στο θαυμάσιο
"Εορτοδρόμιον", όπου αναφέρει: "Όσον ο Θεός ευεργετεί τους
ανθρώπους, τόσον και οι άνθρωποι έχουν χρέος να ευχαριστούν τον ευεργέτην αυτών
Θεόν. Αχάριστος γάρ ομολογουμένως και είναι και λέγεται όστις ευεργετούμενος
απο τον Θεόν δεν προσφέρει αυτώ κάν τας δια λόγων ευχαριστίας". Άς
ευχαριστούμε λοιπόν τον Θεόν, έστω και "δια λόγων", αφού όλοι μας
έχουμε ευεργετηθή και συνεχώς ευεργετούμεθα από τον Θεόν με πολλές και
απερίγραπτες ευεργεσίες.
O Συναξαριστής της ημέρας.
Σάββατο, 1 Μαρτίου 2014
Ευδοκίας οσιομάρτυρος, Δαμνίνης οσίας,
Μαρκέλλου και Αντωνίνης
μαρτύρων.
Ἡ Ἁγία Μάρτυς Εὐδοκία καταγόταν ἀπὸ τὴν
Ἠλιούπολη, τῆς ἐπαρχίας Λιβανησίας Φοινίκης καὶ ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ
αὐτοκράτορος Τραϊανοῦ (98 – 117 μ.Χ.). Στὸν πρότερό της βίο ζοῦσε ζωὴ ἀκόλαστη
μέσα στὰ πάθη καὶ τὴν ἁμαρτία. Ὅμως ἡ Χάρη τοῦ Θεοῦ φώτισε τὴν καρδιά της καὶ
μὲ τὶς νουθεσίες κάποιου γέροντος μοναχοῦ, ποὺ ὀνομαζόταν Γερμανός, μετανόησε.
Στὴν συνέχεια, ἀφοῦ εἶδε ὀπτασία, προσῆλθε στὸν Ἐπίσκοπο Θεόδοτο καὶ
βαπτίσθηκε. Ἡ ὀπτασία ἦταν ἡ ἑξῆς: Παρατηροῦσε Ἄγγελο Θεοῦ νὰ ὁδηγεῖ αὐτὴν πρὸς
τὸν οὐρανὸ καὶ ἄλλους Ἀγγέλους νὰ τὴ συγχαίρουν, ἐνῷ τὴν ἴδια στιγμὴ κάποιος
μαῦρος οὔρλιαζε καὶ ἔλεγε ὅτι ἀδικεῖται πάρα πολύ, ἐπειδὴ ἡ Εὐδοκία ἔγινε
Χριστιανή.
Μετὰ τὴν πνευματικὴ ἀναγέννησή της καὶ τὴν
καλὴ ἀλλοίωσή της, διαμοίρασε τὰ πλούτη της στοὺς πτωχοὺς καὶ κατέφυγε σὲ
μοναστήρι, ὅπου ἐσχόλαζε στὰ ἔργα τῆς ἀρετῆς.
Ὅμως κατηγορήθηκε ἀπὸ τοὺς πρώην ἐραστές της
ὡς Χριστιανὴ καὶ συνελήφθη. Ὁδηγήθηκε στὸ βασιλέα Αὐρηλιανό, ἐνώπιον τοῦ ὁποίου
ὁμολόγησε τὴν πίστη της στὸν Χριστὸ καὶ τιμωρήθηκε. Ἀλλὰ ἀφοῦ ἀνέστησε μὲ τὴν
προσευχή της τὸν υἱὸ τοῦ βασιλέως, ποὺ εἶχε πεθάνει, τὸν ἔπεισε νὰ πιστέψει
στὸν Κύριο. Καὶ τότε ἀπελευθερώθηκε. Ἀργότερα ὅμως συνελήφθη ἀπὸ τὸν ἄρχοντα
τῆς Ἡλιουπόλεως Βικέντιο καὶ ἀποκεφαλίσθηκε.
Ἔτσι ἡ Ἁγία Μάρτυς Εὐδοκία ἔλαβε τὸν ἀμάραντο στέφανο τῆς δόξας
καὶ εἰσῆλθε στὴ χαρὰ τοῦ Κυρίου της.
«Μη θησαυρίζετε υμίν θησαυρούς επί της γης, όπου σής και βρώσις αφανίζει»
ΚΥΡΙΑΚΗ 2
ΜΑΡΤΙΟΥ 2014 – ΤΗΣ ΤΥΡΙΝΗΣ
Πνευματικές αναβάσεις
Πνευματικές αναβάσεις
Η Μεγάλη
Τεσσαρακοστή που είναι η κατανυκτικότερη περίοδος του εκκλησιαστικού έτους και
της οποίας το κατώφλι δρασκελίζουμε, συνιστά μοναδική ευκαιρία την οποία
καλείται ο κάθε πιστός να αδράξει σε μια πρόκληση πνευματικών αναβάσεων. Στο
αποστολικό ανάγνωσμα της ημέρας ο Απ. Παύλος κάνει λόγο για «καιρό ευπρόσδεκτο,
καιρό μετανοίας», στον οποίο μας προτρέπει: «αποθώμεθα τα έργα του σκότους και
ενδυσώμεθα τα όπλα του φωτός…». Ευπρόσδεκτος καιρός σημαίνει τον καιρό της
χάριτος. Είναι ο χρόνος κατά τον οποίο ο άνθρωπος μπορεί ν’ αποκτήσει αντοχές
για να διεξάγει τον αγώνα τον καλό. Αν ολόκληρο το χρόνο οι πιστοί προσβλέπουν στον αγώνα της πίστεως, πολύ
περισσότερο οφείλουν να εντείνουν την προσπάθεια τους αυτή την ευλογημένη
περίοδο. Αν πάντοτε έχουν χρέος να εργάζονται τη σωτηρία τους, ακόμη
περισσότερο και με πολύ μεγαλύτερο ζήλο επιβάλλεται να το πράττουν τώρα κατά
την περίοδο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, στην οποία εισερχόμαστε. Αυτό ακριβώς
μάς συμβουλεύει και η μητέρα μας Εκκλησία, όταν μας λέει: «Το στάδιον των
αρετών ηνέωκται, οι βουλόμενοι αθλήσαι εισέλθετε, αναζωσάμενοι τον καλόν της
νηστείας αγώνα. Οι γαρ νομίμως αθλούντες, δικαίως στεφανούνται…».
Ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος, μας λέγει:
ΑΝ ΘΕΛΗΣ ΝΑ ΣΩΘΗΣ.
«Εφ᾽ όσον αγωνίζεσαι και υπομένεις να δουλεύης στον
Κύριον, τόσον και η διάνοιά
σου καθαρίζεται. Μόνον να θέλης ειλικρινώς την σωτηρία σου, αυτό
είναι αρκετόν. Διότι ο Κύριος, ως ισχυρός συνεργός,
βοηθεί όσους εναγωνίως επιζητούν την σωτηρίαν της ψυχής
τους».
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση : Η ΚΑΘΑΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΑΓΝΟΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟΝ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Κατὰ τὸν
προγραμματισμὸ τοῦ ἐφετινοῦ νέου ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους, ποὺ ἄρχισε τὴν
προηγούμενη Κυριακή (1η Σεπτεμβρίου), τὰ κηρύγματα στὸν ναὸ θὰ ἑρμηνεύουν καὶ θὰ
ἀναλύουν τὶς εὐαγγελικὲς περικοπὲς τῶν Κυριακῶν. Αὐτὸ τὸ κάναμε καὶ σὲ
προηγούμενα ἔτη μὲ ἕνα ἐπαναλαμβανόμενο
κύκλο: α) Εὐαγγελι κὲς περικοπές, β) ἀποστολικὲς περικοπές, γ) βίοι ἑορταζομένων τὶς Κυριακὲς Ἁγίων καὶ
δ) θέματα θεολογικὰ καὶ ἠθικὰ ἀπὸ τὰ ἁγιογραφικὰ ἀναγνώσματα. Θὰ ξαναρχίσουμε,
λοιπόν, πάλιν αὐτὸν τὸν κύκλο μὲ τὶς εὐαγγελικὲς περικοπές. Σήμερα ὅμως ποὺ ἑορτάζουμε τὸ Γενέθλιο, τὴν
Γέννηση τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου,
θὰ κάνουμε ἐξαίρεση, καὶ δὲν θὰ ἀναλύσουμε τὴν εὐαγγελικὴ περικοπὴ τῆς Κυριακῆς
πρὸ τῆς Ὑψώσεως (Ἰω. 3, 13-17), ἀλλὰ τὸ θέμα τῆς Ὁμιλίας θὰ ἀναφέρεται στὴν Παναγία καὶ σὲ σύγχρονες πτυχὲς τῆς ἐκκλησιαστικῆς
ζωῆς, ποὺ ἔχουν σχέση μὲ τὴν Παναγία. Ἄλλωστε καὶ ἡ Ἐκκλησία, τιμώντας καὶ μὲ τὶς διατάξεις τοῦ
Τυπικοῦ τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο, ἄλλαξε σήμερα τὴν συνήθη κυριακάτικη ἀκολουθία
καί, ὅπως θὰ προσέξατε, στὸν ὄρθρο δὲν διαβάστηκε ἑωθινὸ ἀναστάσιμο εὐαγγέλιο, ἀλλὰ
τὸ γνωστὸ θεομητορικὸ εὐαγγέλιο τῆς ἐπίσκεψης
τῆς Παναγίας στὴν συγγενῆ της Ἐλισάβετ, ὅπου ἡ ἴδια ἡ Παναγία εἶπε τὴν
θεόπνευστη γνωστὴ θ´ ὠδή «Μεγαλύνει ἡ ψυχή μου τὸν Κύριον καὶ ἠγαλλίασε τὸ πνεῦμα
μου ἐπὶ τῷ Θεῷ τῷ σωτῆρι μου». Σ᾽ αὐτὸν λοιπὸν τὸν ἐξαίρετο ὕμνο, ποὺ ἡ ἴδια ἡ
Παναγία συνέθεσε καὶ τοῦ ὁποίου ἡ ἀξία εἶναι τόση ὥστε νὰ ξεπερνᾶ ὅλους τοὺς ἄλλους
ὕμνους καὶ νὰ καθιστᾶ καὶ τὴν Θεοτόκο ποιήτρια, προφητεύει ὅτι ἐξ αἰτίας τοῦ ὅτι
θὰ γεννήσει τὸν Θεό, τὸν Θεάνθρωπο Χριστό, ὅπως τῆς ἀνήγγειλε ὁ ἀρχάγγελος
Γαβριὴλ κατὰ τὸν Εὐαγγελισμό, θὰ Τὴν ἐγκωμιάζουν καὶ θὰ Τὴν μακαρίζουν ὅλες οἱ
μετέπειτα γε νεές: «Ἰδοὺ γὰρ ἀπὸ
τοῦ νῦν μακαριοῦσιμε πᾶσαι αἱ γενεαί».
Γενέθλια ημέρα του στρατού!
http://www.katixitiko.gr/
Παρουσία του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Στρατού κ. Χρίστου Μανωλά εορτάστηκε η γενέθλιος ημέρα της 1ης Στρατιάς, η οποία συμπλήρωσε 67 χρόνια ζωντανής και ενεργής παρουσίας. Στον χαιρετισμό του ο Διοικητής-Στρατηγός της 1ης Στρατιάς κ.Βασίλειος Τελλίδης αναφέρθηκε στο χρονικό ζωής του ανώτατου στρατιωτικού σχηματισμού της χώρας μας και επικαλέστηκε τις πρεσβείες της Υπερμάχου Στρατηγού ώστε να ενισχύει και να ενδυναμώνει όλη την Ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και την Ιεραρχία της 1ης Στρατιάς. Ακολούθησε επίδειξη ασκήσεων από το Σώμα των Πεζοναύτων.
Παρουσία του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Στρατού κ. Χρίστου Μανωλά εορτάστηκε η γενέθλιος ημέρα της 1ης Στρατιάς, η οποία συμπλήρωσε 67 χρόνια ζωντανής και ενεργής παρουσίας. Στον χαιρετισμό του ο Διοικητής-Στρατηγός της 1ης Στρατιάς κ.Βασίλειος Τελλίδης αναφέρθηκε στο χρονικό ζωής του ανώτατου στρατιωτικού σχηματισμού της χώρας μας και επικαλέστηκε τις πρεσβείες της Υπερμάχου Στρατηγού ώστε να ενισχύει και να ενδυναμώνει όλη την Ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και την Ιεραρχία της 1ης Στρατιάς. Ακολούθησε επίδειξη ασκήσεων από το Σώμα των Πεζοναύτων.
Εγκυμονούν καταστροφή τα διχαστικά διλήμματα!
Σάββας Καλεντερίδης
Η πατρίδα μας έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Σε κρίσιμες στιγμές για το έθνος οι πολιτικές ηγεσίες, αντί να επιδιώκουν τη συναίνεση και τη συγκρότηση εθνικού μετώπου, καταφεύγουν σε λαϊκισμούς και καιροσκοπισμούς, παρασέρνοντας με τον τρόπο αυτό και τον λαό και εκθέτοντας την πατρίδα σε πλείστους όσους κινδύνους. Φυσικά, εδώ προκύπτει και μια άρρηκτη αμφίδρομη σχέση ηγεσίας και λαού, αφού ο λαός κάθε φορά ακολουθεί και παίρνει με χαρακτηριστική ευκολία το μονοπάτι του διχασμού που του ανοίγουν οι εκάστοτε ηγεσίες.
Το θρίλερ του διχασμού το είδαμε να εκτυλίσσεται σε εθνικό επίπεδο την τριετία 1914-1917, τότε που ο βασιλιάς ήθελε να μείνει ουδέτερη η Ελλάδα στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο και ο Βενιζέλος τη συμμετοχή μας με τις δυνάμεις της Αντάντ. Τα αποτελέσματα του διχασμού ήταν καταστροφικά.
Η πατρίδα μας έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Σε κρίσιμες στιγμές για το έθνος οι πολιτικές ηγεσίες, αντί να επιδιώκουν τη συναίνεση και τη συγκρότηση εθνικού μετώπου, καταφεύγουν σε λαϊκισμούς και καιροσκοπισμούς, παρασέρνοντας με τον τρόπο αυτό και τον λαό και εκθέτοντας την πατρίδα σε πλείστους όσους κινδύνους. Φυσικά, εδώ προκύπτει και μια άρρηκτη αμφίδρομη σχέση ηγεσίας και λαού, αφού ο λαός κάθε φορά ακολουθεί και παίρνει με χαρακτηριστική ευκολία το μονοπάτι του διχασμού που του ανοίγουν οι εκάστοτε ηγεσίες.
Το θρίλερ του διχασμού το είδαμε να εκτυλίσσεται σε εθνικό επίπεδο την τριετία 1914-1917, τότε που ο βασιλιάς ήθελε να μείνει ουδέτερη η Ελλάδα στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο και ο Βενιζέλος τη συμμετοχή μας με τις δυνάμεις της Αντάντ. Τα αποτελέσματα του διχασμού ήταν καταστροφικά.
Διαστρεβλωταὶ καὶ φωτοσβέσται
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση
ΔΕΝ λείπουν καὶ στὴν ἐποχή μας οἱ κληρικοὶ καὶ οἱ λαϊκοὶ θεολόγοι, οἱ ὁποῖοι στὴν προσπάθειά τους νὰ ἐμφανιστοῦν σύγχρονοι καὶ μοντέρνοι, αὐθαιρετοῦν σὲ θέματα πίστεως καὶ χριστιανικῆς διδασκαλίας. Ἀφαιροῦν ὅ,τι δὲν τοὺς ἀρέσει ἢ ἔρχεται σὲ ἀντίθεση μὲ τὴ σύγχρονη νοοτροπία τῶν κοσμικῶν ἀνθρώπων καὶ προσθέτουν ὅ,τι δικαιολογεῖ τὴ χαλάρωση τῶν ἠθικῶν ἀρχῶν, ἰδίως σὲ θέματα σαρκικῶν ἀπολαύσεων καὶ φιληδονίας. Τοὺς βλέπεις νὰ συζητοῦν δημοσίως, ἀκόμα καὶ στὴν τηλεόραση καὶ νὰ διατυπώνουν ἀπαράδεκτες θεωρίες, οἱ ὁποῖες στηρίζονται σὲ ἐπιστημονικὰ δεδομένα καὶ ὄχι στὸ λόγο τοῦ Εὐαγγελίου. Νομίζει κανεὶς ὅτι ντρέπονται νὰ μιλήσουν γιὰ ἁγνότητα, ἐγκράτεια, ἠθικὴ ζωή, ἄσκηση κ.λπ. Διατυπώνουν ὑψηλὲς θεωρίες, ποὺ δὲν ἔχουν καμία σχέση μὲ τὶς δυνατότητες τῶν ἀνθρώπων. Μιλοῦν γιὰ ὑπερβάσεις, γιὰ θέωση καὶ συγχρόνως ἀνέχονται φοβερὰ ἁμαρτήματα, ὅπως τὴν πορνεία, τὴν ὁμοφιλοφυλία, τὴ φιλοχρηματία, τὴν ὑπερηφάνεια κ.ἄ. Δηλαδή, φτάνουν στὸν οὐρανὸ χωρὶς πνευματικὰ φτερά!
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης - Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ:
..."Ὑπενθυμίζουμε ἁπλῶς ἐδῶ ἐνδεικτικὰ τὴν γνώμη τοῦ μεγάλου ἀγωνιστοῦ τῆς
Ὀρθοδοξίας ἐναντίον τῆς αἱρέσεως τοῦ Ἀρειανισμοῦ, τοῦ Μ. Ἀθανασίου. Γράφει ὅτι στὴν
περίπτωση ποὺ ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας, συμπεριφέρονται
κακῶς καὶ σκανδαλίζουν τὸν λαό, πρέπει νὰ ἐκδιώκονται, ἔστω καὶ ἂν ὑπάρχῃ κίνδυνος
νὰ μείνουν οἱ πιστοὶ χωρὶς ποιμένα. Εἶναι καλύτερα, συμφέρει, χωρὶς ἐπισκόπους καὶ
ἱερεῖς νὰ γίνονται οἱ συνάξεις στοὺς ναούς, παρὰ νὰ ριφθοῦν οἱ πιστοὶ μαζὶ μὲ τὸν
ἐπίσκοπο καὶ τοὺς ἱερεῖς στὴν κόλαση, ὅπου πῆγαν οἱ Ἑβραῖοι τῆς ἐποχῆς τοῦ Χριστοῦ
μαζὶ μὲ τοὺς ἀρχιερεῖς τους Ἄννα καὶ Καϊάφα: «Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον
οἶκον ἢ μετ᾿ αὐτῶν ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός»
.
Αὐτὸ ἔπραξε στὶς ἡμέρες μας ὁ Ἁγιορείτης Ἱερομόναχος Γαβριὴλ καὶ μὲ μία ὀλιγόλογη καὶ θαρραλέα Δήλωση καὶ Ὁμολογία διέκοψε τὸ μνημόσυνο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, μετὰ τὶς συμπροσευχὲς καὶ τὶς κοινὲς δηλώσεις μὲ τὸν προηγούμενο πάπα, ποὺ ἔγιναν πρὶν ἀπὸ δυὸ ἔτη κατὰ τὴν θρονικὴ ἑορτὴ τῆς Ρώμης στὶς 29 Ἰουνίου τοῦ 2004 καὶ τὴν τελετὴν τῶν θυρανοιξίων ὀρθοδόξου ἱεροῦ ναοῦ τὴν 1ην Ἰουλίου τοῦ αὐτοῦ ἔτους. Στὸ ἑξῆς, γράφει, γιὰ νὰ μὴ θεωρηθῇ ὅτι μὲ τὴν σιωπή μου συμφωνῶ μὲ ὅσα γίνονται, δὲν θὰ συμμετέχω στὶς ἀκολουθίες ποὺ μνημονεύεται τὸ ὄνομα τοῦ οἰκουμενικοῦ πατριάρχου, ἀλλὰ θὰ παραμένω εἰς τὸ κελλάκι μου «κάμνων τὴν κανονικὴν καὶ καθωρισμένην μοναχικὴν ἀκολουθίαν μου κατὰ μόνας εἰς ἔνδειξιν διαμαρτυρίας καὶ ἕως ὅτου λάβη σαφῆ καὶ συγκεκριμένην θέσιν ἡ Ἱ. Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους περὶ τῶν συμβάντων γεγονότων τῶν ὡς ἄνω ἡμερῶν»..."
Αὐτὸ ἔπραξε στὶς ἡμέρες μας ὁ Ἁγιορείτης Ἱερομόναχος Γαβριὴλ καὶ μὲ μία ὀλιγόλογη καὶ θαρραλέα Δήλωση καὶ Ὁμολογία διέκοψε τὸ μνημόσυνο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, μετὰ τὶς συμπροσευχὲς καὶ τὶς κοινὲς δηλώσεις μὲ τὸν προηγούμενο πάπα, ποὺ ἔγιναν πρὶν ἀπὸ δυὸ ἔτη κατὰ τὴν θρονικὴ ἑορτὴ τῆς Ρώμης στὶς 29 Ἰουνίου τοῦ 2004 καὶ τὴν τελετὴν τῶν θυρανοιξίων ὀρθοδόξου ἱεροῦ ναοῦ τὴν 1ην Ἰουλίου τοῦ αὐτοῦ ἔτους. Στὸ ἑξῆς, γράφει, γιὰ νὰ μὴ θεωρηθῇ ὅτι μὲ τὴν σιωπή μου συμφωνῶ μὲ ὅσα γίνονται, δὲν θὰ συμμετέχω στὶς ἀκολουθίες ποὺ μνημονεύεται τὸ ὄνομα τοῦ οἰκουμενικοῦ πατριάρχου, ἀλλὰ θὰ παραμένω εἰς τὸ κελλάκι μου «κάμνων τὴν κανονικὴν καὶ καθωρισμένην μοναχικὴν ἀκολουθίαν μου κατὰ μόνας εἰς ἔνδειξιν διαμαρτυρίας καὶ ἕως ὅτου λάβη σαφῆ καὶ συγκεκριμένην θέσιν ἡ Ἱ. Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους περὶ τῶν συμβάντων γεγονότων τῶν ὡς ἄνω ἡμερῶν»..."
ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥ «ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΩΣ ΗΘΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ» ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΙΣ ΑΙΣΧΡΟΤΑΤΩΝ ΔΙΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΩΝ
28.2.2014
Επειδή διάφοροι δημοσιογράφοι, όπως
π.χ. ο κ. Πρετεντέρης (τηλεοπτική εκπομπή «ΑΝΑΤΡΟΠΗ»-MEGA CHANNEL 24.2.2014),
είναι ημιμαθείς ή κακοήθεις και ενδιαφέρονται μόνο για θεαματικότητα,
παίρνοντας, προφανώς, ποσοστά, κακοποιώντας βάναυσα την αλήθεια, και
σπιλώνουν την αξιοπρέπεια, την εντιμότητα, την αρίστη φήμη ανιδιοτελών
ιδεολόγων που πασχίζουν να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια και να αξιοποιείται
και η τελευταία δεκάρα – ο οβολός της χήρας για τους δεινοπαθούντες
συνανθρώπους μας, προς δόξα Θεού,
αναγκαζόμαστε να παρουσιάσουμε την
όλη αλήθεια και να καταρρίψουμε τις αισχρότατες διαστρεβλώσεις αυτών των
δοκησίσοφων διαβολέων μας.
Προσπαθήσαμε να συνοψίσουμε την όλη
ιστορία για να την μελετήσουν οι αγαθοπροαίρετοι και να μη κλονίζωνται από τις
σατανικές αυτές διαδόσεις.
Παρακαλούμε διαδώστε την ιστοσελίδα
μας www.fotgrammi.gr
παντού, για να διαφωτισθούν
ακόμη και οι παρασυρθέντες και να συμβάλλουν εμμέσως να αποκατασταθούν οι
άριστες φήμες των φορέων μας «Διορθόδοξος Σύνδεσμος Ο Απόστολος Παύλος»
«Σωματείο Οι Φίλοι του Τάματος του Έθνους» και «Ιδρυμα Προασπίσεως Ηθικών και
Πνευματικών Αξιών»
πρωτ. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης : Θά εἶναι μεγάλο κρῖμα, ἄν πάει χαμένη καί ἡ φετεινή ἐπέτειος τῆς 25ης Μαρτίου 1821, μέ ἕναν ἑορτασμό ρουτίνας ἤ μᾶλλον μέ μιά σειρά ἀπό ἀνιαρές ἐκδηλώσεις πού μᾶς ὁδηγοῦν σιγά-σιγά στήν κατάργηση τῆς ἑορτῆς.
Εἶναι πολύ νωπές
οἱ ἀπόπειρες πού ἔγιναν ἀπό πολιτικά πρόσωπα
γιά νά δοκιμασθῆ ὁ
βαθμός πνευματικῆς ἀναισθησίας τοῦ λαοῦ
μας, ἄν, δηλαδή, ἔχει
ἀκόμη ἤ δέν ἔχει δυνάμεις ἀντιστάσεως
στήν παραχάραξη τῆς
Ἱστορίας του. Αὐτοῦ τοῦ εἴδους οἱ δοκιμές
γίνονται γιά νά
παραποιοῦνται συστηματικά τά Γεγονότα, ἡ Ἱστορική
Πραγματικότητα,
καί τότε, ἄν ἀκυρωθοῦν τά Γεγονότα, εἶναι
προφανές ὅτι ἡ
κατάργηση τοῦ ἑορτασμοῦ τους θά εἶναι αὐτονόητη!
Ἡ κατάργηση τῶν ὑπαρξιακῶν
ἐπετείων τοῦ Γένους μας εἶναι
καί τό τελικό
ζητούμενο καί ὁ ἐπιδιωκόμενος σκοπός τῶν ξένων
ἀλλά καί τῶν
ντόπιων ξενόδουλων ὑποτακτικῶν τους, στήν προκειμένη
δέ περίπτωση, ὡς
πρός τήν ἐπέτειο τῆς Παλιγγενεσίας μας,προστίθεται
καί ἕνας ἐπιπλέον
λόγος, ἡ ...ἐνόχληση τῶν γειτόνων μας Ὀθωμανῶν,
οἱ ὁποῖοι,
σημειωτέον, ἑορτάζουν μέ προκλητικό,
μάλιστα, τρόπο
τήν ἐπέτειο τῆς Ἁλώσεως τῆς Πόλης, ὀργανώνοντας
–ἐκτός ἀπό
στρατιωτικές παρελάσεις– καί ἀναπαραστάσεις τῶν
τελευταίων στιγμῶν
τῆς Βασιλεύουσας!
Χειρίζονται τα σοβούντα και φλέγοντα, εις τον τομέα της Πίστεως, θέματα της Εκκλησίας, ως και τον υπ΄ αυτών διαφημιζόμενον «αντιαιρετικόν αγώνα» κατά το δοκούν και το παντοειδές αυτών συμφέρον!
Εις τα θέματα της
Πίστεως, «ου χωρεί οικονομία» κατά σαφεστάτην των Αγίων Πατέρων εντολήν, παρά
ταύτα, υπό των σημερινών «αγωνιστών και ομολογητών της Πίστεως», η βασικωτάτη
αύτη προϋπόθεσις, ήτις αποτελεί το θεμέλιον της ορθοδόξου υποστάσεως εν τω
Σώματι της Εκκλησίας, παραθεωρείται καταφανέστατα υπ΄ αυτών! Ενώ θα έπρεπε
πράξει τε και θεωρία, να αποδείξουν εαυτούς αληθείς και γνησίους ομολογητάς της
Πίστεως, ως εκ της ιδιότητος και αποστολής των έχουσιν ούτοι ιεράν υποχρέωσιν
να πράξουν προς ορθόδοξον ποδηγέτησιν του ευσεβούς Πληρώματος των πιστών,
ούτοι, ως μη ώφειλε, νομίζωσι ότι δικαιούνται να ασκήσωσι την τακτικήν της «διακρίσεως
και οικονομίας»! Χειρίζονται τα σοβούντα και φλέγοντα, εις τον τομέα της Πίστεως,
θέματα της Εκκλησίας, ως και τον υπ΄ αυτών διαφημιζόμενον «αντιαιρετικόν αγώνα»
κατά το δοκούν και το παντοειδές αυτών συμφέρον! Εκτός δε πάσης συνεπείας και
κανονικότητος όντες, επιτελούν διαβρωτικόν έργον εις βάρος της ευσεβούς
συνειδήσεως του πιστού λαού, δια διαφόρων παραπλανητικών και καθησυχαστικών συνθημάτων!
Ο Πειραιώς κ. Σεραφείμ για τον υποψήφιο Περιφεριάρχη Αττικής κ. Γ. Κουμουτσάκο: «ἐμετρήθης, ἐζυγίσθης ἀπερρίφθης»
Πειραιεύς 28 Φεβρουαρίου 2014
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Ἡ
ἐπιλογή τοῦ κ. Γ. Κουμουτσάκου σάν ὑποψηφίου Περιφεριάρχη Ἀττικῆς ἀπό τό κόμμα
τῆς Νέας Δημοκρατίας ἀποτελεῖ μία σοβαρή πρόκληση γιά τόν εὐσεβῆ Ὀρθόδοξο
Ἑλληνικό λαό διότι γιά τόν ἀξιότιμο κ. Κουμουτσάκο ἔχουν ἤδη ἀκουσθεῖ τά τρία
ρήματα τοῦ Θείου λόγου «ἐμετρήθης, ἐζυγίσθης ἀπερρίφθης» κατόπιν τῆς τραγικῆς
ψήφου του στό Εὐρωκοινοβούλιο γιά τήν θεσμοθέτηση τῆς ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρώπινης
ὀντολογίας καί φυσιολογίας μέ τό ἀποτρόπαιο ψήφισμα ὑπό τόν τίτλο: «Χάρτης
πορείας τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης κατά τῆς ὁμοφοβίας καί τῶν διακρίσεων λόγῳ σεξουαλικοῦ
προσανατολισμοῦ καί ταυτότητας φύλου». Γιά νά περάσει στήν Εὐρώπη ὡς φυσική καί
φυσιολογική ἡ εἰδεχθής συμπεριφορά καί πρακτική τῆς παραχρήσεως τοῦ ἀνθρωπίνου
ὀργανισμοῦ καί τοῦ μεγαλειώδους δώρου τοῦ Θεοῦ πού εἶναι ἡ ἀθρώπινη
σεξουαλικότητα, πού ἀποτελεῖ τό ἐφαλτήριο γιά τήν συνδημιουργία μέ τόν πάνσοφο
καί ἀπερινόητο Δημιουργό τῆς ζωῆς. Τό ἐπαίσχυντο ψήφισμα μέ τίς σκοταδιστικές
ἀπαγορεύσεις καί τό αἴτημα γιά ποινικοποίηση τῆς ἄποψης σέ βάρος τῆς ἔκπτωσης
τῆς ἀνθρώπινης σεξουαλικότητος καί τῆς παθογένειας τῆς ψυχοσωματικῆς ὑγιείας
φέρει τήν σύμφωνη ψῆφο τοῦ κ. Γ. Κουμουτσάκου πού διεχώρησε τή θέση του ἀπό τό
Εὐρωπαϊκό Λαϊκό κόμμα στό ὁποῖο ἀνῆκε μαζί μέ ἄλλους τέσσερις Εὐρωβουλευτές τῆς
Νέας Δημοκρατίας. Τό Εὐρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα ἐτάχθη κατά τοῦ ψηφίσματος μέ τίς
εὔλογες θέσεις ὅτι τά ἀνθρώπινα δικαιώματα ἀφοροῦν σέ ὅλους τούς πολίτες καί
δέν μποροῦν νά διασπῶνται στίς διάφορες ὁμάδες καί τίς ἰδιαιτερότητες τῆς κάθε
μιᾶς καί ὅτι τά θέματα τῆς ἀνθρώπινης σεξουαλικότητος ἀφοροῦν στά ἐθνικά κράτη
καί δέν μποροῦν νά ἀντιμετωπίζονται σέ Εὐρωπαϊκό ἐπίπεδο. Ὑπέρ τοῦ ψηφίσματος
μαζί μέ τόν κ. Κουμουτσάκο τάχθηκαν ὡς ὁμοϊδεάτες τό Εὐρωπαϊκό σοσιαλιστικό
κόμμα, ἡ Ἀριστερά, οἱ Πράσινοι καί οἱ Φιλελεύθεροι καί ἀπό Ἑλληνικῆς πλευρᾶς 6
ἀπό τούς Εὐρωβουλευτές τοῦ ΠΑΣΟΚ, ὁ κ. Ν. Χουντῆς τοῦ ΣΥΡΙΖΑ καί ἡ κ. Νίκη
Τζαβέλα ἀπό τούς 2 Εὐρωβουλευτές τοῦ ΛΑΟΣ. Ὁ Πρόεδρος τῆς Εὐρωπαϊκῆς
Χριστιανικῆς Πολιτικῆς Κίνησης Λέο βάν Ντόεσμπρουγκ δήλωσε ὅτι τό ὅλο ψήφισμα
στηρίζεται στήν ἰδεοληψία τοῦ λόμπυ τῶν ὁμοφιλοφύλων καί δέν ἔχει καμμία
ἐπιστημονική ἤ ἠθική βάση καί ὁ Πρόεδρος τῆς Ὁμοσπονδίας τῶν ἑνώσεων
Χριστιανικῶν οἰκογενειῶν στήν Εὐρώπη Ἀνουάν Ρενάρ τόνισε τήν ἀξία τῆς
οἰκογένειας ὡς θεμελίου γιά τήν ψυχική ἰσορροπία καί τήν φυσιολογική ἀνάπτυξη
τοῦ ἀνθρώπου καί κατεδίκασε τήν κατασκευή τῆς ἰδεολογίας τοῦ φύλου πού
ἐπιδιώκει νά ὑποκαταστήσει τήν φυσική ἀνθρώπινη ὀντολογία καί τήν ἀναντίρρητη
πραγματικότητα.
Συμπέρασμα.
Ὁ κ. Γ. Κουμουτσάκος ἔχει πλέον μέ τήν μεταφυσική τῶν πράξεων ὡς προσωπική του
περιουσία ἀδιαπτώτως τήν συμπόρευσή του μέ τήν ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης
ὀντολογίας καί τόν εὐτελισμό καί τήν γελοιοποίηση τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί
τῆς θεοσδότου ἀνθρωπίνης σεξουαλικότητος.
Ἐρωτῶνται
οἱ εὐσεβεῖς Ὀρθόδοξοι Ἕλληνες τοῦ λεκανοπεδίου τέτοιον Περιφερειάρχη ἐπιθυμοῦν.
Ἡ ἀπάντησις θά δοθεῖ στίς κάλπες προσεχῶς...
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)