Ταλαίπωρε ηρωϊκέ Στρατηγέ Μακρυγιάννη…

«Διερχόμενος δε τότε (σ.σ.μετά την καταδίκην του) όπισθεν της Ακροπόλεως και ιδών την θέσιν εις ην άλλοτε επληγώθη πολεμών υπέρ της πατρίδος κατά των τυράννων αυτής, ήρχισε μετά καρδίας γενναίας εν τραγούδιον ηρωϊκόν μέχρι της φυλακής του, κινήσας εις την περιπαθεστέραν συναίσθησιν τους συνοδεύοντας αυτόν. Εις την φυλακήν τον περιέμενεν η σύζυγος και τα τέκνα του δια να ασπασθώσιν την δεξιάν του. Ο Μακρυγιάννης απέπεμψεν αυτά, λέγων ότι πρέπει να ευχαριστώνται μάλιστα διότι κατεδικάσθη αδίκως και διότι αποθνήσκει, αφήνων μίαν κοινωνίαν, από την οποίαν προ πολλού απελπίσθην».

Ὁ Παρακλητικὸς Κανὼν τοῦ Ζωοποιοῦ Σταυροῦ


Το κείμενο που ακολουθεί είναι μετάφραση από Ρωσικό βιβλίο με τίτλο "ΖΕΚ-18376" το νούμερο που είχε ο στάρετς Αρσένιος.

 "ΖΕΚ-18376"


Ήταν βράδυ. Η παράγκα είχε κλειδωθεί. Έξω ο άνεμος φύσαγε άγριος και το χιόνι είχε καλύψει τα παράθυρα. Μέσα η ατμόσφαιρα ήταν υγρή και αποπνικτική, ωστόσο ζεστή. Τα χαμηλωμένα φώτα δημιουργούσαν ένα μελαγχολικό μισοσκόταδο, πού έκανε πιο βαρύ το αίσθημα της μοναξιάς, πιο καταθλιπτικό το σκοτάδι της ψυχής. 
Κάποιες μικροπαρέες συζητούσαν χαμηλόφωνα. Μερικοί παίζανε στο ντόμινο ή στα χαρτιά το αυριανό τους συσσίτιο. Και οι περισσότεροι προσπαθούσαν ν' αποκοιμηθούν, μάταια όμως, αφού δεν τους άφηναν μήτε των άλλων οι φωνές μήτε οι δικοί τους λογισμοί.
 
Λίγο πιο πέρα άπ' το κρεβάτι του π. Αρσενίου, γύρω από έναν ξαπλωμένο κρατούμενο, μαζεύτηκαν πέντ'-έξι άτομα. Και σε λίγα λεπτά φούντωσε η λογομαχία. Το θέμα, βλέπετε, ήταν καυτό: οι κρατούμενοι και η κρατική εξουσία.
 
Μέσα σ' ένα τέταρτο της ώρας είχαν συγκεντρωθεί είκοσι άνθρωποι, ανάμεσά τους παλαιά στελέχη του Κόμματος, διανοούμενοι, επαγγελματίες, οπαδοί του Βλάσσωφ*. Τα αίματα άναψαν.
 
Ο στρατηγός Βλάσσωφ, ο «Κουΐσλινγκ της Ρωσίας», συνεργάστηκε στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου με τους Γερμανούς, επικαλούμενος «τα δεινά του κομμουνισμού» και ιδιαίτερα τις τρομοκρατικές μεθόδους του Στάλιν.
 

O Συναξαριστής της ημέρας.

Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Δ Χαιρετισμοί. Ιλαρίωνος οσίου, του νέου, Ηρωδίωνος εκ των 70 αποστόλων.


Ὁ Ὅσιος Ἰλαρίων διετέλεσε ἡγούμενος τῆς μονῆς Πελεκητῆς στὴν Τριγλὶα καὶ διακρίθηκε γιὰ τὸ ἀσκητικό του ἦθος, τὸ φιλόθεο ζῆλο του, τὸ χάρισμα τῆς ἐλεημοσύνης καὶ τοὺς πνευματικοὺς ἀγῶνες. Γι’ αὐτὸ ὁ Ἅγιος Θεὸς τὸν προίκισε μὲ τὸ προορατικὸ χάρισμα. Ὁ Ὅσιος κοιμήθηκε μὲ εἰρήνη τὸ ἔτος 754 μ.Χ.

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ 2000


Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης

Oι Άγιοι αναθεματίζουν τον Πάπα και εμείς τον Πάπα τον ευλογούμε!
 «Έχουμε στην εποχή μας τις αιρέσεις του Παπισμού και του Προτεσταντισμού και για τις οποίες οι εκκλησιαστικοί μας ηγέτες σιωπούν. Πολύ  μεγάλη αίρεση ο Παπισμός, 21 καινοτομίας έχει: filioque, αλάθητο, πρωτείο του Πάπα, άζυμα, καθαρτήριο πυρ, του κόσμου τις αιρέσεις και πολύ χειρότερη αίρεση ο Προτεσταντισμός. Και εμείς τι κάνουμε απέναντι αυτών των αιρέσεων; 
Εμείς τον Πάπα τον ευλογούμε... 


Τον δεχόμαστε στην Αθήνα, στο Βουκουρέστι, στην Τιφλίδα, στην Κύπρο, τώρα και στη Μόσχα ετοιμάζεται να πάει, στην Κωνσταντινούπολη – «Ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου», «άγιος αδελφός» ο αιρετικός Πάπας, τον οποίο ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός λέει «Τον Πάπα να καταράσθε». Οι Άγιοι καταρώνται, αναθεματίζουν τον Πάπα και οι δικοί μας ηγέτες σήμερα;  Που είναι το αποστολικό και πατερικό τους φρόνημα, που λέει «επιτιμάν αποτόμως τους αιρετικούς».

Τοῦ πρεσβυτέρου π. Εὐσταθίου Κολλᾶ:

Οἱ τελευταῖες συναντήσεις (=ψευδοδιάλογοι), μὲ τὸ ἀμετανόητο καὶ ἀδίστακτο Βατικανό, ἀπέδειξαν ὅτι τελικὰ ὁ Πάπας «συνεχίζει τὸ βιολί του», προσπαθεῖ νὰ ἐπιβάλλει τὶς ψυχοκτόνες αἱρέσεις του, ὅπως τοῦτο τὸ προσπαθεῖ ἀπὸ τὸ 1054 καὶ μετά, καὶ ὡς ἐκ τούτου ὑποβόσκουν σατανικὲς ὑπόγειες καὶ ὑποχθόνιες διαδρομές σὲ βάρος τῆς κατὰ Ἀνατολὰς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καὶ μάλιστα αὐτὴ τὴ φορά, δυστυχῶς, καὶ ἐκ τῶν ἔνδον, ἀπὸ Ταγούς, καὶ ὄχι μόνον, τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, γεγονὸς ποὺ σημαίνει, ὅτι «τὸ μυστήριον ἤδη τῆς ἀνομίας ἐνεργεῖται... ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται...»

Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ «ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ»

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης, Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του γνωστού τουρκικού ειδησεογραφικού καναλιού, NTV, την Πέμπτη 27 Μαρτίου, η γνωστή Τουρκάλα δημοσιογράφος, Nilgün Balkaç, σχολιάζοντας την κατάρριψη του συριακού πολεμικού αεροσκάφους από πυραύλους αέρος αέρος της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας, είπε το εξής χαρακτηριστικό :  «γιατί η τουρκική πολεμική αεροπορία δεν έκανε το ίδιο όταν τον περασμένο Οκτώβριο ρωσικό πολεμικό αεροσκάφος παραβίασε τον τουρκικό εναέριο χώρο στην Μαύρη Θάλασσα και γιατί δεν το έχει κάνει μέχρι σήμερα όταν,  προσέξτε, τα ελληνικά πολεμικά αεροσκάφη παραβιάζουν… τον τουρκικό εναέριο χώρο στο Αιγαίο;». Δηλαδή οι Τούρκοι θα πρέπει να συμπεριφερθούν ανάλογα και με τα δικά μας αεροσκάφη που… παραβιάζουν τον τουρκικό εναέριο χώρο. Φυσικά για το ρωσικό ούτε που να το σκεφτούν!

Οἱ φύλακες δὲν ἔχουν γνῶσιν!

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση


Πόσοι χριστιανοὶ χαίρονται ποὺ εἶναι Ὀρθόδοξοι καὶ δοξολογοῦν γι᾽ αὐτὸ τὸ Θεό; Πόσοι ἔχουν γευθεῖ τοὺς πνευματικοὺς καρποὺς τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς; Πόσοι ἀρνοῦνται τὶς οἰκουμενιστικὲς θεωρίες τῶν μεγαλόσχημων κληρικῶν, οἱ ὁποῖοι νομίζουν ὅτι ἡ ὑπόθεση τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἀποκλειστικὰ δική τους καὶ οἱ πιστοί, τὸ ἀνώνυμο πλῆθος, πρέπει νὰ ὑπακούει, γιατὶ ἔχουν γνῶσιν οἱ φύλακες, ὅπως ψευδῶς ἰσχυρίζονται, τὴν ὥρα ποὺ τοὺς βλέπουμε νὰ ἔχουν νυστάξει στὴ βίγλα τους, ἐνῶ θὰ ἔπρεπε νὰ παρατηροῦν καὶ νὰ ἐλέγχουν τὶς κινήσεις τῶν ἐχθρῶν τῆς πίστεως, ποὺ δὲν εἶναι ἄλλοι ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ νὰ ἐνημερώνουν σχετικὰ τοὺς πιστούς;

ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΑΙ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΑ ΒΙΒΛΙΑ

«Έσται γαρ καιρός ότε της υγιαινούσης διδασκαλίας ουκ ανέξονται, αλλά κατά τας επιθυμίας τας ιδίας εαυτοίς επισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι την ακοήν…» Απ. Παύλος.

Από πολλού γίνεται θόρυβος δια κάποιο βιβλίον ενός Καθολικού συγγραφέως. Είναι το βιβλίον του Φούλτον, υπό τον τίτλον «Το πιο μεγάλο γεγονός». Ημφεσβητήθησαν ωρισμένα σημεία του βιβλίου, αναφερόμενα εις το πάνσεπτον πρόσωπον της Κυρίας ημών Θεοτόκου, κατά πόσον εναρμονίζονται προς την ορθόδοξον παράδοσιν. Και απεδείχθη, κατόπιν σχετικών καταγγελιών, ότι εις το εν λόγω βιβλίον παρεισέφρησαν, υπό μορφήν λογοτεχνικήν, φράσεις καθαπτόμεναι της γνησιότητος της παραδόσεως και προσβάλλουσαι την Ορθόδοξον συνείδησιν. Το πράγμα εστοίχισε την προαγωγήν καλού κληρικού, ως υπευθύνου, απαλλαγέντος από του βάρους του επισκοπικού αξιώματος, όπερ μετ’ ολίγον θα επωμίζετο.  Είναι βέβαιον, ότι δεν υπήρχε πρόθεσις αλλοιώσεως των ιερών κειμένων, εκ μέρους του κριθέντος ως υπευθύνου κληρικού. Μάλιστα, απολογούμενος, εβεβαίωσεν, ότι δια του λογοτεχνήματος απέβλεπεν εις την ωφέλειαν των Χριστιανών. Δεν φρονούμεν, ότι πρέπει να αμφισβητήσωμεν τας αγαθάς προθέσεις ενός τόσον ευλαβούς τέκνου της Εκκλησίας, αγωνιζομένου υπέρ της κατισχύσεως του λόγου της πίστεως. Όχι μόνον τούτο, αλλά δεν δυσκολευόμεθα και να αναγνωρίσωμεν, ότι, προκειμένου να ελκυσθούν Χριστιανοί, αδιαφόρως διακείμενοι προς την Εκκλησίαν, ή να αποσπασθούν από προδήλως φθοροποιά αναγνώσματα, έδωκεν εις την δημοσιότητα το υπ’ όψιν βιβλίον.

Άρνησις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὡς πληρώματος τῆς ἐν Χριστῷ Ἀληθείας καὶ Σωτηρίας:

Ἡ συμμετοχὴ τῶν ἐξ ὀρθοδόξων Οἰκουμενιστῶν εἰς τὸ λεγόμενον «Παγκόσμιον Συμβούλιον τῶν Ἐκκλησιῶν» (1948 κ.ἑ.), ὡς καὶ εἰς ἑτέρους Οἰκουμενιστικοὺς Ὀργανισμούς, ἀποτελεῖ μίαν ἐν τῇ πράξει ἄρνησιν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὡς πληρώματος τῆς ἐν Χριστῷ Ἀληθείας καὶ Σωτηρίας, ἐφ’ ὅσον βασικὴ προϋπόθεσις ὀργανικῆς συμμετοχῆς εἰς τοιαῦτα Διομολογιακὰ Σώματα εἶναι κατ’ οὐσίαν ἡ ἔστω καὶ σιωπηλὴ ἄρνησις τῆς ὑπάρξεως αὐθεντικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Καθολικότητος σήμερον, ὡς καὶ ἡ αἴσθησις τῆς ἀνάγκης ἀνα-συγκροτήσεως μιᾶς δῆθεν αὐθεντικῆς Καθολικότητος, τοῦτ’ ἔστι τῆς ἀνάγκης μιᾶς δῆθεν ἐπανιδρύσεως τῆς Ἐκκλησίας.

''ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ''. Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Εθνική επέτειος 25ης Μαρτίου.

Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός : Δόξα τῷ Θεῷ, γιατί ἔτσι θά καταλάβουν ὅλοι ἀπό ποῦ προέρχεται ἡ πολεμική κατά τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν.

Γιά τήν Μασονία, ὁ Θεός ἐπέτρεψε νά γράψω κάποια κείμενα κατά καιρούς, ὅπως σέ ἕνα σχολικό βιβλίο τῆς Α΄ Λυκείου στά τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ '90. Λοιπόν, συζητώντας μέ ἐπισήμους τοῦ χώρου τῆς Ἐκπαιδεύσεως, ἄκουσα ἀπό ἀρκετούς νά μοῦ δηλώνουν ὅτι εἶναι Μασόνοι! Καί μάλιστα κάποια κυρία εἶπε ὅτι δέν θέλουν τά παιδιά τους νά διδάσκονται τά Θρησκευτικά!!! Κρατῆστε το αὐτό...Βλέπετε οἱ συνειρμοί αὐτοί ποῦ ὁδηγοῦν; «Τά παιδιά τους νά μή διδάσκονται Θρησκευτικά...». Δόξα τῷ Θεῷ, γιατί ἔτσι θά καταλάβουν ὅλοι ἀπό ποῦ προέρχεται ἡ πολεμική κατά τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν. Ἐν πάσῃ περιπτώσει, κατέληξα, μετά ἀπό συνεννοήσεις καί μέ ἄλλα πρόσωπα πιό ἐπίσημα ἀπ' αὐτά, νά τούς ζητήσω, στήν ἐπανέκδοση τοῦ σχολικοῦ βιβλίου, νά μᾶς δώσουν τήν θέση τους οἱ Μασόνοι, γιά τό τί εἶναι, νά δηλώσουν τήν ταυτότητά τους, καί νά γράψω κι ἐγώ πῶς ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία βλέπει τήν Μασονία. Καί αὐτό ἔγινε! 

Φώτης Κόντογλου - Ἡ ἁγιασμένη ἐπανάσταση

«Ἡ ἑλληνικὴ Ἐπανάσταση εἶναι ἡ πιὸ πνευματικὴ ἐπανάσταση ποὺ ἔγινε στὸν κόσμο. Εἶναι ἁγιασμένη»

Ἡ σκλαβιὰ ποὺ ἔσπρωξε τοὺς Ἕλληνες νὰ ξεσηκωθοῦνε καταπάνω στὸν Τοῦρκο δὲν ἤτανε μονάχα ἡ στέρηση κι ἡ κακοπάθηση τοῦ κορμιοῦ, ἀλλά, ἀπάνω ἀπ᾿ ὅλα, τὸ ὅτι ὁ τύραννος ἤθελε νὰ χαλάσει τὴν πίστη τους, μποδίζοντάς τους ἀπὸ τὰ θρησκευτικὰ χρέη τους, ἀλλαξοπιστίζοντάς τους καὶ σφάζοντας ἢ κρεμάζοντάς τους, ἐπειδὴ δὲν ἀρνιότανε τὴν πίστη τους γιὰ νὰ γίνουνε μωχαμετάνοι. Γιὰ τοῦτο πίστη καὶ πατρίδα εἴχανε γίνει ἕνα καὶ τὸ ἴδιο πρᾶγμα, κ᾿ ἡ λευτεριὰ ποὺ ποθούσανε δὲν ἤτανε μοναχὰ ἡ λευτεριὰ ποὺ ποθοῦνε ὅλοι οἱ ἐπαναστάτες, ἀλλὰ ἡ λευτεριὰ νὰ φυλάξουνε τὴν ἁγιασμένη πίστη τους, ποὺ μ᾿ αὐτὴν ἐλπίζανε νὰ σώσουνε τὴν ψυχή τους. Γιατί, γι᾿ αὐτούς, κοντὰ στὸ κορμί, ποὺ ἔχει τόσες ἀνάγκες καὶ ποὺ μὲ τόσα βάσανα γίνεται ἡ συντήρησή του, ὑπῆρχε κ᾿ ἡ ψυχή, ποὺ εἶπε ὁ Χριστὸς πὼς ἀξίζει περισσότερο ἀπὸ τὸ σῶμα, ὅσο περισσότερο ἀξίζει τὸ ροῦχο ἀπ᾿ αὐτό.

Θα λύσουν τα παγκόσμια προβλήματα, αυτοί που τα σχεδιάζουν και τα πραγματοποιούν. Τι υποκρισία!




Έλυσε και του Αναστασιάδη το πρόβλημα ο "αγιώτατος πατερούλης"....


Πάπας Φραγκίσκος στον Αναστασιάδη: «Χαίρομαι για την επανέναρξη των συνομιλιών στην Κύπρο»
Υπομονή      "άχρι καιρού".......  προηγείται η λύση των προβλημάτων των Σχισματικών (έτσι μας θεωρούν εμάς τους Ορθοδόξους, ότι είμαστε σχισματικοί και αιρετικοί μετά το 1054), που θα εκθέσει στην αυριανή συνάντηση ο κ. Παπούλιας στον "Αγιώτατο επίσκοπο" και Πάπα Ρώμης Φραγκίσκο.

"Εάν μη Κύριος οικοδομήση οίκον, εις μάτην εκοπίασαν οι οικοδομούντες".....

Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ ---Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Πειραιεύς 27 Μαρτίου 2014


 ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ Η΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ Η ΣΥΓΚΛΗΘΗΣΟΜΕΝΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 2016 ;


1.                  Ο σφαλιστικές δικλείδες μις ρθοδόξου καί ληθος Συνόδου 
κφράζοντας τήν λάνθαστη καί διαχρονική συνείδηση το πληρώματος τς ρθοδόξου κκλησίας, ­γιος Νι­κό­δη­μος ­γιο­ρεί­της γράφει γιά τά κριτήρια οκουμενικότητος μις Συνόδου καί τόν τρό­πο συ­γκλή­σε­ώς της. Ση­μει­ώ­νει ­τι τέσ­σε­ρα ε­ναι τά γνω­ρί­σμα­τα τν Οκουμε­νι­κν Συνόδων : α) Τό πρ­το «­δί­ω­μα ­λων τν ο­κου­με­νι­κν» Συ­νό­δων ε­ναι «τό νά συναθροίζω­νται διά προστα­γν, ο­χί το Πά­πα, το δε­νος Πα­τριάρ­χου, λ­λά διά προ­στα­γν Βασιλι­κν». Στήν ­πο­χή μας, ­μως, πού δέν πάρ­χει Α­το­κρά­το­ρας Βασιλεύς, γιά νά συ­γκα­λέ­σει Οκουμενική Σύ­νο­δο, μπο­ρε α­τό νά τό κά­νει Ο­κου­με­νι­κός Πα­τριάρ­χης, μέ τήν συναίνεση, βεβαίως, τν λλων Προκαθημένων. β) Τό δεύ­τε­ρο δί­ω­μα εναι «τό νά γί­νε­ται ζή­τη­σις πε­ρί πί­στε­ως, καί κολούθως νά κτίθεται ­πό­φα­σις, καί ­ρος δογματι­κός ες κά­θε μί­αν ­πό τάς ο­κου­με­νι­κάς, λ­λά καί το­το ες τι­νας το­πι­κάς ­κο­λού­θη­σεν». 

Ἱερὰ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης : ­Φρίττουν ὅσοι Θεσ­­σαλονικεῖς ἄκουσαν μιὰ ­τέτοια πρό­­­θεση...

Ἐπροτάθη ἐπισήμως τελευταῖα νὰ ἱδρυθεῖ στὴ Θεολογικὴ Σχολὴ τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Τμῆμα Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν.
Ἡ Ἱερὰ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης στὴν τακτικὴ μηνιαία Σύναξη τῶν ἐφημερίων της τῆς 28ης Ἰανουαρίου 2014 ἀσχολήθηκε ἐπισταμένως μὲ τὸ θέμα αὐτὸ μὲ τὴν παρουσία 115 ἐφημερίων καὶ τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Ἀνθίμου καὶ ἔπειτα ἀπὸ διεξ­οδικὴ συζήτηση συνετάγη ἕνα δυναμικὸ ἀξιόλογο ψήφισμα, ἀπὸ τὸ ὁποῖο παραθέτουμε μερικὰ ἀποσπάσματα:
«1. ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ἄμεσα, ἀ­πό­­λυτα καὶ κατηγορηματικὰ τὴν ἰ­­­δέα καὶ τὴν προσπάθεια ποὺ καταβάλλεται γιὰ νὰ ἱδρυθῇ τμῆμα ἢ κατεύθυνση ἰσλαμικῶν σπουδῶν στὸ Τμῆμα Θεολογίας τῆς ­Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. ­Φρίττουν ὅσοι Θεσ­­σαλονικεῖς ἄκουσαν μιὰ ­τέτοια πρό­­­θεση...
3. ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΟΥΜΕ ὅτι οἱ συνέπειες ἀπὸ τὴν παρουσία τοῦ Ἰσλὰμ σὲ εὐρωπαϊκὲς χῶρες καὶ σὲ χῶρες τῆς Μέσης Ἀνατολῆς ἔχει δημιουργήσει παντοῦ προβλήματα συγκρούσεων καὶ ἀναμετρήσεων καὶ καταστροφῶν ποὺ καθημερινῶς δημοσιεύονται στὰ ΜΜΕ καὶ στὸν Τύπο, καὶ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ὅτι δὲν ἔχουμε καμμία ἀντιδικία ἢ ἐχθρότητα μὲ τὴν θρησκεία τοῦ Ἰσλάμ, ἀλλʼ ὄχι καὶ νὰ εἰσαγάγουν κάποιοι στὰ δώματα τῆς Χριστιανικῆς Ὀρθοδοξίας τὸ περιεχόμενο τῆς θρησκείας τοῦ Ἰσλάμ.
4. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στοὺς παράγοντες τοῦ τόπου μας ὅτι οἱ ἁρμόδιοι τοῦ Ἰσλὰμ στὴν Κωνσταντινούπολη ἐπὶ σαράντα χρόνια ἐμπαίζουν τὸ Πατριαρχεῖο μας καὶ τοὺς ἐναπομείναντες Χριστιανοὺς γιὰ νὰ δοθῇ ἄδεια ἐπαναλειτουργίας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τῆς Χάλκης, ἐνῶ μερικοὶ ἐδῶ θέλουν νὰ ἀνοίξουν κερκόπορτες γιὰ νὰ ἐγκατασταθῇ τὸ Ἰσλὰμ στὸ ἱστορικὸ Ἀριστοτέλειο Πανεπιστήμιο καὶ στὴ Χριστιανικὴ Θεσσαλονίκη τοῦ ἁγίου Δημητρίου καὶ τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ...».
Πρέπει νὰ ντρέπονται ὅσοι ­δέχθηκαν ἔστω, ἀπὸ ἄγνωστα κέντρα, αὐτὴ τὴν εἰσήγηση γιὰ τὴ Θεσσαλονίκη μας, τὴν πρωτεύουσα τοῦ ἑλληνικοῦ βορρᾶ, τὸν ὁποῖο ἐπὶ 500 χρόνια καταπίεζε τὸ Ἰσλὰμ καὶ ρουφοῦσε τὸ αἷμα του.
Οἱ πρόγονοί μας ἔχυσαν τὸ αἷμα τους γιὰ νὰ πετάξουν τὸν κλοιὸ τοῦ Ἰσλάμ, καὶ κάποιοι ἄρχοντές μας σήμερα καλωσορίζουν τὸ Ἰσλάμ;

http://www.osotir.org/