Πότε η υπομονή είναι τέλεια -- του Οσίου Θεοφάνη του Έγκλειστου

H υπομονή σας πρέπει να είναι τέλεια και να κρα­τήσει ως το τέλος. Και πότε είναι τέλεια η υπομονή;

Όταν σηκώνει κανείς τις δοκιμασίες όχι μόνο καρτε­ρικά, αγόγγυστα, αλλά και με χαρά, ευγνωμονώντας το Θεό για ό,τι παραχωρεί, όσο βαρύ κι αν είναι, όπως θα Τον ευγνωμονούσε για μια μεγάλη ευεργεσία. Πι­στέψτε ακράδαντα -γιατί αυτή είναι η αλήθεια- πως, υπομένοντας την άδικη κατηγορία, αξιώνεστε να συμπεριληφθείτε στη χορεία των μαρτύρων. Δεν πρέπει να χαίρεστε γι’ αυτό; Απεναντίας, αφήνοντας την καρ­διά σας να κυριεύεται από τη λύπη και το παράπονο, εκμηδενίζετε την άξια και την ωφέλεια του θείου δώ­ρου…

Όλοι οι άνθρωποι θα κριθούν από τον Κύριο στη δευτέρα παρουσία Του. Οι δίκαιοι, όμως, θα παρασταθούν στο θεϊκό Κριτήριο με αγαλλίαση ανέκφρα­στη, καθώς θα οδηγηθούν στην αγκαλιά του Θεού και στην αιώνια χαρά. «Είσελθε εις την χαράν του Κυρίου σου» (Ματθ. 25:21), θ’ ακούσει τότε κάθε γνήσιος δούλος του Χριστού, όποιος δηλαδή έχει πίστη ορθή και ζωή θεάρεστη. Πίστη και ζωή, βλέπετε, είναι οι δύο απαραίτητες προύποθέσεις της σωτηρίας. Όπως είπε ο ίδιος ο Ιησούς, «ου πας ο λέγων μοι, Κύριε, Κύ­ριε, εισελεύσεται εις την βασιλείαν των ουρανών, αλλ’ ο ποιών το θέλημα του πατρός μου του εν ουρανοίς» (Ματθ. 7:21).

_«Μή φοβηθῆς ν᾿ ἀρνηθῆς τόν ἑαυτόν σου σέ συμφέρει» - π.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (Μετά τήν Ὕψωσιν)


ΟΜΙΛΙΑ του π. Σάββα στη ΛΑΡΙΣΑ και ΨΗΦΙΣΜΑ αποκηρύξεως-από το ΛΑΟ του ΘΕΟΥ- της Συνόδου της Κρήτης

Αγωνιστικό μήνυμα από την Λάρισα !

Ο Λαὸς τοῦ Θεοῦ άποκηρύσσει την λεγόμενη «Μεγάλη καὶ Ἁγία Σύνοδο» τῆς Κρήτης στην οποία  ἀποφασίστηκαν ἐπισήμως Οἰκουμενιστικὲς κακοδοξίες

http://agonasax.blogspot.gr/2016/09/blog-post_19.html

    
   Πραγματοποιήθηκε χθὲς στὴν Λάρισα μιὰ ἐνδιαφέρουσα ὁμιλία ἀπὸ τὸν π. Σάββα Λαυρεώτη στὸ ξενοδοχεῖο «Metropol»(*). Τὸ θέμα ἦταν: «ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΩ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ».

Φλέγεται το hot spot της Μόριας στη Μυτιλήνη όπου σημειώνονται εξεγέρσεις, συγκρούσεις, ενώ έχουν μπει και φωτιές.


ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΟΡΓΟΫΠΗΚΟΟΥ ~ Ι.Μ.ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2016

Ευσταθίου μεγαλομάρτυρος και των συν αυτώ.

Ἦταν ἀρχικὰ εἰδωλολάτρης καὶ ὀνομαζόταν Πλακίδας. Ἦταν ἀρχιστράτηγος στὸ ρωμαϊκὸ στρατὸ ἐπὶ αὐτοκρατορίας Τραϊανοῦ. Ὅταν ὁ Χριστὸς παρουσιάσθηκε μπροστὰ του μιὰ μέρα στὸ δάσος μὲ τὴν μορφὴ ἐλαφιοῦ, ὁ Εὐστάθιος πίστεψε καὶ βαπτίσθηκε μαζὶ μὲ τὴν σύζυγό του Θεοπίστη καὶ τὰ παιδιὰ τους, Ἀγάπιο καὶ Θεόπιστο. Μόλις πληροφορήθηκε ὁ αὐτοκράτορας ὅτι ὁ ἀξιωματικός του ἔγινε χριστιανός, τὸν ἀπέμπεψε ἀπὸ τὸ στρατὸ καὶ τὸν ἐξόρισε μαζὶ μὲ τὴν οἰκογένειά του. Μάλιστα, στὸν δρόμο γιὰ τὴν ἐξορία ὁ Εὐστάθιος χωρίσθηκε ἀπὸ τὴν σύζυγό του καὶ τὰ παιδιά του. Ἔπειτα ἀπὸ κάποια χρόνια, ὁ Τραϊανὸς χρειάσθηκε ξανὰ τὴν πολύτιμη προσφορὰ τοῦ Εὐσταθίου καὶ τὸν ἀνακάλεσε στὸ στράτευμά του. Οἱ πολεμικὲς ἱκανότητες τοῦ Ἁγίου χάρισαν στὸν αὐτοκράτορα μεγάλες νίκες. Μάλιστα ὁ Εὐστάθιος σὲ μία ἀπὸ τὶς ἐκστρατεῖες του βρῆκε ξανὰ τὴν οἰκογένειά του, ἡ ὁποία ὅλα αὐτὰ τὰ χρόνια εἶχε περάσει πολλὲς κακουχίες. Λίγο καιρὸ ἀργότερα ὁ Ἀνδριανός, διάδοχος τοῦ Τραϊανοῦ, ζήτησε ἀπὸ τὸν Εὐστάθιο νὰ παραστεῖ σὲ θυσία ποὺ θὰ γινόταν σὲ εἰδωλολατρικοὺς θεούς. Ὁ Εὐστάθιος ἀρνήθηκε καὶ ὁ αὐτοκράτορας διέταξε νὰ τὸν θανατώσουν, κλείνοντάς τον σὲ πυρακτωμένο χάλκινο βόδι.

O πρώτος «τρομολάγνος» της ανθρωπότητος ήταν ο Νώε

Σχόλιο ανώνυμου αδελφού μας

Το τελευταίο διάστημα, από διάφορους εκκλησιαστικούς κύκλους, όλο και συχνότερα ακούμε την εξής φράση: »Γιατί μιλάτε για τον Αντίχριστο και όχι για Τον Χριστό; Είναι πλανεμένοι και τρομολάγνοι, όσοι μιλούν για τον Αντίχριστο και την Συντέλεια και τρομάζουν τον κόσμο!»

Σε αυτό το ερώτημα-παρατήρηση, θα δώσουμε τον λόγο σε δύο μεγάλους Αγίους της Εκκλησίας – εκ των πολλών που έχουν αναφερθεί στο θέμα – των οποίων η ορθόδοξη φωνή αντηχεί μέχρι τις μέρες μας, και θα τους ακούσουμε να μας λένε:


«Έτι τον περί του διαβόλου λόγον ανακινούμεν… ποιούμεν δε τούτο ουκ επειδή ηδύς ημίν ο περί του διαβόλου λόγος, αλλ’ επειδή ασφαλής ημίν η περί τούτου διδασκαλία’ εχθρός γαρ εστί και πολέμιος’ μεγάλη δε ασφάλεια τα των εχθρών ειδέναι σαφώς» (Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, ΕΠΕ 31, 76)

ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Συνεχίζουμε να ομιλούμε για τον διάβολο και το όργανό του τον Αντίχριστο… το κάνουμε δε αυτό, όχι γιατί μας είναι ευχάριστο να μιλάμε γι’ αυτόν, αλλά επειδή είναι ο εχθρός των ανθρώπων και αποτελεί μεγάλη ασφάλεια να γνωρίζεις τις μεθοδείες και τα τεχνάσματα που χρησιμοποιεί ο εχθρός.

«Βλέπε τοίνυν σεαυτόν, άνθρωπε, και ασφαλίζου την ψυχήν. Διαμαρτύρεταί σε η Εκκλησία νυν επί Θεού Ζώντος, προδιαλέγεταί σοι τα περί Αντιχρίστου, πριν παραγενέσθαι. Και είτε επί σου γίνεται ουκ οίδαμεν, είτε μετά σε γίνεται ουκ οίδαμεν. Καλόν δε εστί ταύτα ειδότα σε προασφαλίσασθαι… Ασφάλιζε τοίνυν σεαυτόν, άνθρωπε. Έχεις τα σημεία του Αντιχρίστου. Και μη μόνος μνημόνευε τούτων, αλλά και αφθόνως πάσι μεταδίδου.» (Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων,
P.G. 33, 884, 896 και ΕΠΕ 2, 134, 146)

ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Επομένως πρόσεχε τον εαυτόν σου άνθρωπε και ασφάλιζε την ψυχή σου. Τώρα η Εκκλησία, σου κρούει τον κώδωνα του κινδύνου προμηνύοντάς σου για τον Αντίχριστο και σε ενημερώνει για όλα εκείνα που πρόκειται να συμβούν. Και είτε εμφανισθεί στην δική σου εποχή, είτε μετά από εσένα δεν το ξέρουμε. Καλόν είναι όμως να τα γνωρίζεις και να προασφαλίζεσαι… Ασφάλιζε λοιπόν τον εαυτόν σου άνθρωπε (με την μελέτη των Θείων Γραφών και την ευλογημένη Μετάνοια). Η Εκκλησία, σου έχει δώσει όλα τα στοιχεία που αφορούν τον Αντίχριστο. Και μην τα κρατάς μόνο για τον εαυτόν σου, αλλά να τα μεταδίδεις πλουσιοπαρόχως και αγογγύστως σε όλους.

Το εσχατολογικό κήρυγμα, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το σωτηριολογικό κήρυγμα. Η Εκκλησία Του Χριστού, ατενίζει το «επέκεινα» και όχι το «εδώ και τώρα»!

«Προσδοκώ Ανάστασιν νεκρών, και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν.»

Θα ήθελα να υπενθυμίσω και να επισημάνω, ότι ο πρώτος «τρομολάγνος» της ανθρωπότητος ήταν ο Νώε, ο οποίος επί 100 ολόκληρα έτη, προειδοποιούσε τον κόσμο διακηρύσσοντας για τον επερχόμενο κατακλυσμό, διαταράσσοντας – την πλήρη παθών – καθημερινότητά του…
Πόσοι εκ των ανθρώπων τον πίστεψαν; Ούτε ΕΝΑΣ!

«και ουκ έγνωσαν έως ήλθεν ο κατακλυσμός, και ήρεν άπαντας…»
(ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΔ’ 39)

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλος τίμησε τη Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας



Χαρακτήρα εθνικής επετείου αποκτά πλέον η Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, καθώς πρώτη φορά τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, στον Καθεδρικό Ναό Αθηνών και έγινε κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη.

«Σήμερα εκπληρώνουμε ένα οφειλόμενο ιερό χρέος, το οποίο πηγάζει από την Ιστορία του ελληνικού έθνους και από την ομόφωνη απόφαση της Βουλής των Ελλήνων του 1998. Αιωνία η μνήμη των σεπτών θυμάτων της στυγερής Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας» δήλωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των απλών πολιτών και των εκπροσώπων προσφυγικών σωματείων.

Την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Αμανατίδης, που τόνισε ότι η Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας αποτελεί αδιαμφισβήτητο ιστορικό γεγονός. «Το έργο του τερματισμού της μη αποδοχής της ιστορικής αλήθειας από τη γείτονα πρέπει να αναλάβουν οι ίδιες οι κοινωνίες, ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοιες αποτρόπαιες πράξεις οπουδήποτε στον κόσμο» ανέφερε ο υφυπουργός.

π.Σάββας Λαυριώτης-Ομιλία στο ηρωϊκό Ναύπλιο.

Ευχαριστούμε την αδελφό μας Ιουστίνο για την αποστολή της ομιλίας!


Παύθηκε από Ηγούμενος ο Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος -- του πατέρα Ευθύμιου Βαρδάκα

Στην καθαίρεση του Αρχιμανδρίτη Παϊσίου Παπαδόπουλου μέχρι πρόσφατα ηγουμένου της Ι.Μ. Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Φιλώτα Αμυνταίου, προχώρησε με απόφασή του ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεόκλητος.

Η απόφαση ''καταπέλτης'' του Ιεράρχη της ακριτικής Μητρόπολης παύει τον συγκεκριμένο ιερομόναχο από τα ηγουμενικά καθήκοντα ενώ παράλληλα του αφαιρέθηκε η ιδιότητα του πνευματικού.

Σύμφωνα με πηγές μας αυτό είναι το πρώτο βήμα καθώς ακολουθεί το συνοδικό δικαστήριο στο οποίο και παραπέμπει τον π. Παΐσιο ο Μητροπολίτης Θεόκλητος μετά την απόφασή του πρώτου να παύσει τη μνημόνευση της ιερατικά προϊσταμένης του Αρχής, δηλαδή του Μητροπολίτη, βάλλοντας με τα κηρύγματά του κατά του Oiκουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου.


Eythimios Bardakas ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΔΕΛΦΕ!!! ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΣΤΑ ΔΙΛΉΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΟΥΝ ΤΟΝ "ΕΣΤΑΥΡΟΜΕΝΟ" ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ!!

ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ :
Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΣ ΑΝΑΨΕ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΙΣΩΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΙΕΣΕΩΝ ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΕΔΩΣΕ "ΛΑΘΟΣ" ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΘΗΡΕΣΕ ΑΠΟ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΑΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΙΣΙΟ. ΙΔΟΥ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ: Η αλήθεια είναι ότι ο π. Παΐσιος Παπαδόπουλος παραμένει ηγούμενος στην ΙΜ Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Φιλώτα και ο επίσκοπος με αγάπη επιχειρεί (όπως κάνει για όλους) να τον συνετίσει και να τον επαναφέρει σε ότι αφορά τις εκδηλωμένες απόψεις και θέσεις του σχετικά με τη μνημόνευση του Οικουμενικού πατριάρχη Βαρθολομαίου. Χαρακτηριστικό της πατρικής προσπάθειας του Μητροπολίτη είναι το γεγονός ότι ακόμη και τώρα (την ύστατη στιγμή) παραμένει με ανοιχτή αγκαλιά περιμένοντας την “επιστροφή”…του Αρχιμανδρίτη.

ΙΔΩΜΕΝ...

Αυτοαδικούμαστε και αδικούμε -- του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομ. Καθηγητού Α.Π.Θ.

Πότε επιτέλους, θα το καταλάβουμε ότι δεν είναι φανατισμός και μισαλλοδοξία η αποστροφή προς την οικουμενιστική κίνηση; Στο όνομα της αγάπης και της ενότητος επιχειρείται η αλλοίωση της ποιότητος και της ίδιας της οντότητος της Εκκλησίας. Αμφισβητείται η μοναδικότητά της. Αλλά για ποιο Χριστό θα μιλήσουμε και σε ποια σωτηρία θα καλέσουμε τον κόσμο, όταν θα έχουμε αλλοιώσει την ίδια την υπόσταση της Εκκλησίας; Με τέτοιες τακτικές μπορεί να αρέσουμε στους ανθρώπους, αδυνατούμε, όμως, να τους προσφέρουμε αυτό που μόνο η Εκκλησία διαθέτει. Το χειρότερο, καθιστούμε άχρηστη και αζήτητη την σωτηρία, διότι εν ονόματι της απατηλής οικουμενιστικής αγάπης δημιουργούμε στους αιρετικούς την ψευδαίσθηση ότι η πλάνη τους δεν διαφέρει από τη δική μας αλήθεια, άρα δεν υπάρχει λόγος να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Τους καταδικάζουμε, λοιπόν, να μείνουν για πάντα εκτός σωτηρίας. Χαρακτηριστική επί του προκειμένου είναι η ομολογία του μεταστραφέντος πρώην προτεστάντη F. Schaeffer: «Αποτελεί τραγική ειρωνεία το γεγονός ότι οι χιλιάδες προτεστάντες, οι οποίοι έχουν πρόσφατα μεταστραφεί στην Ορθοδοξία… δεν ήρθαν στην Ορθοδοξία από την Ορθόδοξη μαρτυρία στις οικουμενιστικές συναντήσεις, αλλά συνέβη το ακριβώς αντίθετο. Το κύμα των προσφάτων προτεσταντών προσηλύτων ήρθε μέσα στην Εκκλησία… εξ αιτίας της αιώνιας πατερικής κι αποστολικής μαρτυρίας. Σ΄ αυτή μπορεί να συμπεριληφθεί και η μαρτυρία εκείνη, η οποία διακηρύττει με δύναμη την αποκλειστική φύση της Ορθόδοξης Εκκλησίας ως της αληθινής Εκκλησίας» (Χορεύοντας μόνος, μτφρ. Αρχιμ. Αυ. Μύρου, σελ. 508-509). Πότε επιτέλους εμείς, οι Ορθόδοξοι χριστιανοί, που δίνουμε την εντύπωση ότι εξισώνουμε την Ορθόδοξη πίστη μας με τις μύριες αιρετικές παραφυάδες, θα αντιληφθούμε το τριπλό σφάλμα μας έναντι του ίδιου του εαυτού μας, ότι: Δυσαρεστούμε και πικραίνουμε τον ίδιο τον Χριστό, περιφρονούμε τη διδαχή των αποστόλων, και μιμούμενοι τους αιρετικούς διαγράφουμε όλους τους αγίους πατέρες της Εκκλησίας, οι οποίοι αγωνίσθηκαν μέχρις αίματος γι΄ αυτή τη διδαχή;

π. Θεόδωρος Ζήσης : Όσο απρακτούμε και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς, το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω.

Η οργή του Θεού έχει καταλάβει την Εκκλησία εδώ και πολλές δεκαετίες. Ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός θριαμβεύουν. Τότε ο Μ. Αθανάσιος και οι άλλοι Πατέρες κατενόησαν τον κίνδυνο, που περιέγραφε το όραμα του Μ. Αντωνίου. Τώρα βλέπουμε να μολύνονται οι ναοί και τα θυσιαστήρια απο συμπροσευχές και συλλείτουργα με τους «αλόγους» αιρετικούς και ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων. Αν παρακολουθήσει κανείς οικουμενίστικα συλλείτουργα και συμπροσευχές, σαν αυτό που έγινε στην Καμπέρα, στην Ζ' Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου των δήθεν Εκκλησιών, και σαν αυτά που γίνονται συχνά με τη συμμετοχή ιερέων ομοφυλοφίλων που τολμούν και κρατούν το Άγιο Δισκοπότηρο και γυναικών επισκόπων και ιερειών, η εικόνα υπερβαίνει και το όραμα του Μ. Αντωνίου. Μόνη ελπίδα για να επανεύρει η Εκκλησία την ομορφιά της είναι η σύσταση και συμβουλή του Μ. Αντωνίου: «Μόνον μη μιάνετε εαυτούς μετά των Αρειανών». Μόνο να μη μιανθούμε από την κοινωνία μας με τον Παπισμό και Οικουμενισμό, με τους φιλοπαπικούς και οικουμενιστάς Ορθοδόξους. Επειδή μέχρι τώρα δεν το επράξαμε δυναμικά και αποφασιστικά, γι' αυτό παρατείνει ο Θεός επί έτη την οργή του, την αιχμαλωσία των Ορθοδόξων στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Μέχρι πότε επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί θα επιτρέπουμε τα άλογα κτήνη, τους αιρετικούς, να λακτίζουν και να μιαίνουν τα Ιερά και τα Άγια της Ορθοδοξίας; Όσο απρακτούμε και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς, το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω.

Του αείμνηστου Καθ. Ιωάννου Κορναράκη : Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ τῆς Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ Εἶναι χῶρος ἀποδομήσεως τῶν Ἱερῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας.

Εἶναι γεγονὸς πολλαπλῶς ἀποδεδειγμένο ὅτι, ἡ προαναφερθεῖσα ΑΚΑΔΗΜΙΑ τῆς Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ἔχει πλέον ἐξελιχθεῖ σὲ ἐργαστήριο οἰκουμενιστικῶν συνεδρίων καὶ σχετικῶν ἄλλων προσπαθειῶν (ὅπως, π.χ., τιμητικὴ ἐκδήλωση πρὸς χάριν τοῦ Μητροπολίτη Περγάμου, Ἰ. Ζηζιούλα, τοῦ πρωτομάστορα τῆς προσπάθειας ἑνώσεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μὲ τὸν Παπισμό). Εἶναι, δηλαδή, χῶρος ἀποδομήσεως τῶν Ἱερῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας. 

Ἤδη, μὲ τὸ τελευταῖο αὐτὸ ἀντιπατερικὸ συνέδριο, τὸ 2010, ὁ πατριαρχικὸς χῶρος συγκέντρωσε ὁμόφρονές του γιὰ νὰ ἀποδομήσει τὴν αὐθεντία τῆς πατερικῆς θεολογίας, τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων.