H ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ

Δύσκολες στιγμὲς ζεῖ τὸν τελευταῖο καιρὸ ὁ Ἑλληνικὸς λαός. Ἡ οἰκονομικὴ κρίση ἔχει δημιουργήσει δυσκολίες διαβιώσεως καὶ ἀνασφάλειες. Βέβαια τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως προηγεῖται ἡ ἠθικὴ κρίση καὶ μὲ ἕνα λόγο ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν Θεόν. Οἱ Ἅγιοι Πατέρες μᾶς ὑπενθυμίζουν ὅτι ἡ μόνη λύση εἶναι ἡ μετάνοια. Σὲ αὐτὸ βοηθοῦν καὶ οἱ προφητεῖες. Τί εἶπαν οἱ φωτισμένοι πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας γιʼ αὐτὴν τὴν κρίση; Κατʼ ἀρχὴν προφητεία σημαίνει ἡ πρόβλεψη γεγονότων, ποὺ πρόκειται νὰ συμβοῦν, ἡ ὁποία προέρχεται ἀπὸ θεία ἔμπνευση. Συνήθως οἱ προφητεῖες ἀναφέρονται σὲ κάποια χρονικὴ στιγμή, ἀλλὰ δὲν τὴν ὁρίζουν. Ποτὲ δὲν εἶπαν οἱ Πατέρες μας ὅτι αὐτὸ τὸ γεγονὸς θὰ συμβῆ τὸ τάδε ἔτος. Καὶ αὐτὸ εἶναι λογικὸ, διότι ἐὰν μάθαινε ὁ κόσμος ὅτι τὴν τάδε χρονικὴ στιγμὴ θὰ συμβῆ αὐτὸ τὸ κακό, θὰ πάθαινε πανικό, ποὺ εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ὀλιγοπιστίας μας. Ὅμως πολλὲς φορὲς εὕρισκαν τρόπο καὶ ὥριζαν τὸν χρόνο μὲ τὸν δικό τους τρόπο. Π.χ. ὅταν ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς ἐπισκέφθηκε τὸ Βασιλικὸ πρώην Τσαραπλανᾶ, τὸν ρώτησαν οἱ κάτοικοι: «Πότε θὰ ἔλθη τὸ ποθούμενον;». Ὁ Ἅγιος ἐπῆρε ἕνα ξύλο (παλούκι) καὶ τὸ ἔβαλε στὴν τρύπα (σχηματιὰ) ἑνὸς δένδρου, ποὺ ἦταν δίπλα του καὶ συγχρόνως τοὺς ἀπάντησε: «Τότε θὰ ʻρθῆ τὸ ποθούμενον ἅμα κλείσει τὸ δένδρον καὶ θὰ κλεισθῆ μέσα τό παλούκι». Πράγματι τὸ δένδρο ἐμεγάλωσε, ἐχόνδρυνε καὶ ἔκλεισε τὸ 1913, ποὺ ἔγινε ἡ ἀπελευθέρωση τῶν Τσαραπλανῶν καὶ τῆς Ἠπείρου.

ΜΙΚΡΑ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ~ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΛΕΙΣΤΩΝ


 

Τη ΙΒ΄ (12η) Φεβρουαρίου, μνήμη του εν Αγίοις Πατρός ημών ΜΕΛΕΤΙΟΥ Αρχιεπισκόπου Αντιοχείας της Μεγάλης.

Μελέτιος ο εν Αγίοις Πατήρ ημών, ο της Μεγάλης Αντιοχείας Αρχιεπίσκοπος, ήκμασεν επί Κωνσταντίνου του Μεγάλου εν έτει τλδ΄ (334) και έζησε μέχρι της εποχής της Αγίας Β΄ Οικουμενικής Συνόδου της συνελθούσης εν έτει τπα΄ (381) επί Θεοδοσίου του Μεγάλου. Ούτος δια την υπερβάλλουσαν αρετήν του και δια την εις Χριστόν καθαράν αγάπην του, έγινεν εις τους πολλούς τοσούτον ποθητός και αξιέραστος, ώστε ότε το πρώτον εισήλθεν εις την Αντιόχειαν (ήτο δε τότε η κυρία ημέρα της χειροτονίας του), πας Χριστιανός ωθούμενος υπό του προς αυτόν πόθου, τον προσεκάλει εις τον οίκον του, νομίζων ότι μέλλει να αγιασθή δια μόνης της εισόδου του Αγίου. Τριάκοντα δε μόνον ημέρας διατρίψας εις την Αντιόχειαν, ουδέ αυτάς ολοκλήρους, εδιώχθη υπό των εχθρών της αληθείας Αρειανών, καθότι επείσθη εις την κακοδοξίαν των ο τότε βασιλεύς Κωνστάντιος, ο υιός του Μεγάλου Κωνσταντίνου, συγχωρούντος ταύτα του δικαιοκρίτου Θεού, οις Αυτός οίδε κρίμασιν. Αφ’ ου λοιπόν εδιώχθη παρανόμως εκ της επαρχίας του, επανήλθεν εις την Κωνσταντινούπολιν και έμεινεν εις αυτήν περισσότερον των δύο ετών.

Ὁ ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς ἔγραφε στὸν ἱερομόναχο Θεοφάνη μετὰ τὴν ψευδένωση στὴ Φερράρα:

«Ὅμως ὁ ἀγὼν δὲν εἶναι πλέον στὰ λόγια, ἀλλὰ στὰ ἔργα. Οὔτε εἶναι καιρὸς γιὰ ρητὰ καὶ ἔγγραφες ἀποδείξεις (τί θὰ ὠφελοῦσαν ἄλλωστε σὲ τέτοιους διεφθαρμένους κριτές;) Ἀντιθέτως ὅσοι ἀγαποῦν τὸ Θεό, πρέπει νὰ ἔχουν ἑτοιμασθῆ νὰ πολεμήσουν μαζί τους στὰ ἔργα. Ἐπίσης, νὰ εἶναι ἕτοιμοι νὰ ὑποφέρουν κάθε κίνδυνο γιὰ τὴν εὐσέβεια καὶ γιὰ τὸν ἀγῶνα νὰ μὴ μολυνθοῦν ἀπὸ τὴν κοινωνία μὲ τοὺς ἀσεβεῖς».

----------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὅπως ἔγραφε καί ὁ ἀεἰμνηστος Καθηγητής Ἰωάννης Κορναράκης, ὄχι εἰς τόν «χαρτοπόλεμον» (συγγραφή ἄρθρων, ψευδο-απειλαί καί διαμαρτυρίαι ἀλά π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, ἀλλά καί αὐτοῦ τοῦ Ἰωάννου Κορναράκη!), ναί εἰς τόν πόλεμον μέ πραγματικά (πνευματικά) «πυρά», δηλαδή ναί εἰς τήν ἀποτείχισιν ἀπό ψευδεπισκόπους (καί ὄχι ἀπό τήν Ἐκκλησίαν)!

--------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Αυτό πάλι δέν μπορώ να το καταλάβω - ναί εἰς τήν ἀποτείχισιν ἀπό ψευδεπισκόπους (καί ὄχι ἀπό τήν Ἐκκλησίαν)! Δηλαδή αποτείχιση από τον Ιερώνυμο αλλά όχι από τον Κορίνθου, Κρήτης, Λαρίσης, μου φαίνεται άλλη μία πλάνη !

11 Φεβρουαρίου 2022 - 1:15 μ.μ.

 Διαγραφή
Blogger Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 1:15 μ.μ.

Δηλαδή, ὅ,τι δέν καταλαβαίνεις ἐσύ εἶναι πλάνη; Ἀσφαλῶς ὁμιλῶ δι' ἀποτείχισιν ἀπό ὅλους τούς αἱρετικούς «ἐπισκότους» (μέ «τ») καί ἀπό ὅσους κοινωνοῦν μέ αὐτούς, καθότι, συμφώνως μέ τήν διδασκαλίαν τῶν Πατέρων, ὅλοι αὐτοί εἶναι ἐχθροί τῆς Ἐκκλησίας καί ὑπόδικοι δι' ἀφορισμόν καί καθαίρεσιν ἐνώπιον Πανορθοδόξου Συνόδου! Δυστυχῶς, μία ἀπό τίς αἱρέσεις τῆς ἐποχῆς μας εἶναι ὁ κόσμος νά ἐννοῇ καί νά ταυτίζη τήν Διοικοῦσαν «Ἱεραρχίαν» μέ τήν «Ἐκκλησίαν». Ἡ ἐποχή μας νομίζω ὅτι μοιάζει καταπληκτικῶς μέ τήν ἐποχήν τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, ὅταν ὅλοι οἱ «ἐπίσκοποι» εἶχαν ὑπογράψει τήν αἱρετικήν «Βούλαν» τοῦ Αὐτοκράτορος Κώνστα. Μόνος ὁ μοναχός Μάξιμος, ὁμοῦ μετά τῶν 1-2 ὑποτακτικῶν του, ἦσαν Ὀρθόδοξοι. Μέ τήν αὐστηράν ἔννοιαν τοῦ ὅρου, αὐτοί ἀπετέλουν καί τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ. Ὁ Μάξιμος, ἄλλωστε, πρῶτος ἐδίδαξεν τό γνωστόν: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ», πού συνήθως ἀποδίδεται εἰς τόν Ἅγιον Γρηγόριον τόν Παλαμᾶν, ὁποῖος τό ἔγραψεν μέ αὐτάς τάς λέξεις. Οὐδείς ἀπό αὐτούς, ὅμως, ἐκήρυξε τά μυστήρια τῶν τότε ἀκρίτων μονοθελητῶν ἄκυρα, ὅπως κάμνουν σήμερον οἱ σχισματο-αιρετικοί Ματθαιϊσταί, διότι μέχρι τήν ΣΤ' Οἰκ. Σύνοδον οἱ Μονοθεληταί ἦσαν ἐν δυνάμει μόνον καί οὐχί ἐν ἐνεργείᾳ αἱρετικοί. Ἐν ἐνεργείᾳ αἱρετικοί κατέστησαν μετά τήν καταδίκην των ἀπό τήν ΣΤ.

---------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

O οικουμενισμός ο οποίος περιλαμβάνει όλες τις καταδικασμένες σατανικές αιρέσεις, και την αλλαγή του ημερολογίου εορτολογίου δεν είναι καταδικασμένος ?? Oι οικουμενιστές νεοημερολογίτες σε ποια εκκλησία ανήκουν του ΧΡΙΣΤΟΥ ή του αντιχρίστου ? Είναι δυνατόν - όπως λές κάποιος να ανήκει στην εκκλησία του διαβόλου και να έχει μυστήρια ? - διότι Ὁ 46ος Ἀποστολικὸς Κανὼν λέγει ἐπὶ λέξει τὰ ἑξῆς: «Ἐπίσκοπον ἢ Πρεσβύτερον αἱρετικῶν δεξαμένους βάπτισμα ἢ θυσίαν, καθαιρεῖσθαι προστάσσομεν, τίς γὰρ συμφώνησις Χριστοῦ πρὸς βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;».

Δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι ἀληθινὸν τὸ βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν σχολιάζει ὁ Ἁγιος Νικόδημος, ἀναφερόμενος στὴν Σύνοδο τῶν 84 Ἐπισκόπων τὴν ὑπὸ τὸν Ἐπίσκοπον Καρχηδόνος Κυπριανόν, ἡ ὁποία ἐξέδωσε κανόνες ἀναλόγους πρὸς τὸν παραπάνω Ἀποστολικόν, γιατὶ δὲν ὑπάρχουν πολλὰ βαπτίσματα.

Σύμφωνα μὲ τὸ Ἀποστολικὸ ρητὸ «Εἷς Κύριος, μία Πίστις ἓν Βάπτισμα», οἱ αἱρετικοὶ ἐφ᾿ ὅσον δὲν εἶναι μέσα στὴν ἀληθινὴ πίστη τῆς Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δὲν μποροῦν νὰ ἔχουν ἀληθινὸ Βάπτισμα. Ἂν εἶναι ἀληθινὸ τὸ Βάπτισμα καὶ τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν, ἀληθινὸ καὶ τῶν Ὀρθοδόξων, τότε δὲν θὰ ἔχωμε ἕν Βάπτισμα, καθὼς ὁ Παῦλος βοᾷ, ἀλλὰ δύο, «ὅπερ ἀτοπώτατον». Αὐτῆς τῆς Συνόδου τὸν κανόνα «ἐπεσφράγισε» καὶ ἡ ἕκτη Οἰκουμενική, μὲ τὸν β´ κανόνα της, ὁπότε ὁ περὶ οὗ ὁ λόγος κανὼν ἀπὸ κανὼν τοπικῆς γίνεται κανὼν οἰκουμενικῆς Συνόδου.

Ἀλλὰ καὶ ὁ Φιρμιλιανὸς ποὺ ἐχρημάτισε ἔξαρχος στὴν Σύνοδο τοῦ Ἰκονίου καὶ τὸν ὁποῖον ὁ Μ. Βασίλειος στὸν α´ κανόνα τὸν ὀνομάζει «ἰδικόν του», ὡς Ἐπίσκοπον Καισαρείας ἀκυρώνει καὶ ἀπορρίπτει τὸ Βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν. «Δὲν εἶναι δυνατόν», λέγει «νὰ ἰσχυρισθῇ ἢ νὰ πιστεύσῃ κανείς ὅτι μόνον ἡ ἐπίκλησις τῶν τριῶν ὀνομάτων τῆς Ἁγ. Τριάδος εἶναι ἀρκετὴ πρὸς ἄφεσιν τῶν πλημμελημάτων καὶ πρὸς τὸν Ἁγιασμὸν τοῦ Βαπτίσματος», ἂν πρῶτα καὶ ἐκεῖνος ποὺ βαπτίζει δὲν εἶναι ὀρθόδοξος. Συμφωνεῖ μὲ τὴν γνώμην αὐτὴν καὶ ὁ Μ. Βασίλειος, τοὺς κανόνες τοῦ ὁποίου «ἐπεσφράγισεν» ἡ ἕκτη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος.

«Ἀπώλεσαν, λέγει, τὴν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος οἱ αἱρετικοὶ καὶ σχισματικοὶ καὶ διεκόπη ἡ μετάδοσις αὐτῆς ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ἀπεμακρύνθησαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν. ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΔΕΝ ΑΠΕΜΑΚΡΥΝΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ 1924 ? ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ 1920 ? Η Εκκλησία δέν είναι ούτε σύλλογος ούτε σωματείο αλλά είναι το ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και όποιος αποκοπή απομακρυνθεί από αυτό είναι ΝΕΚΡΟΣ από εκείνη την στιγμή! τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες!

--------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

1. @ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 4:43 μ.μ.
Τήν Ματθαιϊστικήν αἵρεσιν τήν ἔχω πολλάκις καταρρίψει, ἀλλ' ἐσύ ἐκεῖ! Χάριν τῶν ἀναγνωστῶν, λοιπόν, ἀναφέρω διά πολλοστήν φοράν ὅτι οἱ Οἰκ. Σύνοδοι Β', Δ', ΣΤ' καί Ζ' ἐδέχθησαν ὀρθῶς τό βάπτισμα καί τήν χειροτονίαν ἀκρίτων αἱρετικῶν, διότι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία ἀπαιτεῖ Συνοδικήν καθαίρεσιν προκειμένου νά παύσῃ ν' ἀναγνωρίζῃ μυστήρια αἱρετικῶν κληρικῶν, ἀλλ' οἱ Ματθαιϊσταί δέν δέχονται τίποτε, ὠρυόμενοι ὅτι ἡ καθαίρεσις ἐπέρχεται αὐτομάτως λόγῳ καταδίκης τοῦ Λατινικοῦ Ἡμερολογίου τόν 16ον αἰῶνα! Αὐτόματος λοιπόν καθαίρεσις, ἐνῷ ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία ἀπαιτεῖ τήν κλῆσιν πρός ἀπολογίαν τῶν καινοτόμων ἐνώπιον Συνόδου κ.λπ. Αὐτή εἶναι ἡ καινοτομία τῶν Ματθαιϊστῶν, ἡ ὁποία τούς κατατάσσει εἰς τήν λίσταν τῶν συγχρόνων αἱρετικῶν καί ἡ ὁποία ἀπετέλεσε τήν κυρίαν αἰτίαν διαλύσεως τοῦ Ὀρθοδόξου Κινήματος τοῦ 1924, τό ὁποῖον βεβαίως ὁ Σατανᾶς ἔπρεπε νά διαλύσῃ διά νά προχωρήσῃ ἀπροσκόπτως τό μεγαλόπνοον σχέδιόν του ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας. Εἰς τάς κενάς κεφαλάς τῶν κενοδόξων Ματθαιϊστῶν ὁ Σατανᾶς ηὗρε τούς καλυτέρους συμμάχους του, οἱ ὁποῖοι ἀνέλαβον νά κτυπήσουν καί νά διαλύσουν τό Ὀρθόδοξον λεῖμμα τοῦ 1924, ἐνῷ οἱ ἄλλοι σύμμαχοί του, οἱ Οἰκουμενισταί, ἐν ἀγαστῇ συνεργασίᾳ μέ τούς μασόνους τῶν ψευδο-κυβερνήσεων, ἀνέλαβον τόν πλήρη ἀποχριστιανισμόν, τήν «ἐκπούστευσιν» καί τήν «ἐκπουτάνευσιν» (Σαράντος Καργᾶκος) ὅσων τούς ἠκολούθησαν εἰς τόν ὀλισθηρόν δρόμον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

2. @ 11 Φεβρουαρίου 2022 - 6:26 μ.μ.
Ἐσύ ἀνήκεις εἰς τό δεύτερον τάγμα τοῦ Σατανᾶ, πού μόλις προανέφερα.

------------------------------

Ο/Η "ἐγὼ καὶ ὁ πατὴρ ἕν ἐσμεν"Ματθαίον, Κεφάλαιο 16, στίχος 24 είπε...

Αν διαβάσουμε τις άγνωστες σε πολλούς μέχρι σήμερα Αιρετικές Εγκυκλίους του Πατριαρχείου με πρώτη αυτή του Οικουμενικού Πατριάρχη Ιωακείμ Γ΄ το 1902 θα δούμε ότι προέτρεπαν να έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία, συμπροσευχές, συλλείτουργα και μνημόνευση αιρετικών ψευδεπισκόπων, με όλες τις «Αδελφές Εκκλησίες» όπως ονόμαζαν «τους παπικούς, προτεστάντες, μονοφυσίτες και άλλους Αιρετικούς». Στις Αιρετικές αυτές Πατριαρχικές Εγκυκλίους αναφερόταν ως λεπτομέρεια και η αλλαγή του ημερολογίου για να προσεγγίσουμε τους αιρετικούς αλλά αυτή η προσέγγιση και αιρετική ενότητα δεν θα μπορούσε να γίνει αν δεν αλλάζαμε και τον «Πασχάλιο Κανόνα», που μόνο αυτόν όρισε ως «όρο» της η Α΄ Αγία Οικουμενική Σύνοδός και όχι ως αναλλοίωτο δόγμα το κοσμικό ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα, που χρησιμοποιούσε η Εκκλησία χωρίς να έχει καμία επίπτωση στην ορθόδοξη πίστη.
Η διόρθωση του κοσμικού ημερολογίου του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα στην Ελλάδα Χωρίς να μεταβάλλεται ο Πασχάλιος κανόνας δεν αποτελεί αίρεση. Οι παπικοί, προτεστάντες και άλλοι αιρετικοί δεν σεβάστηκαν τον Πασχάλιο Κανόνα, που μόνο αυτόν είχε ορίσει ως «όρο» της η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος. Ωστόσο οι αιρετικές εγκύκλιοι του Πατριαρχείου (από το 1902 η πρώτη) που θεωρούν τους αιρετικούς ως Εκκλησίες εφαρμόστηκαν ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ, ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ, από την διοικούσα Εκκλησία (ψευδεπισκόπους) στην Ελλάδα όταν το 2001 δέχθηκαν και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ με την επίσημη επίσκεψή του στην Αθήνα τον αλάθητο αιρετικό κοσμικό μονάρχη του Βατικανού, ΠΑΠΑ της ΡΩΜΗΣ, ως ΕΠΙΣΚΟΠΟ για πρώτη φορά στην Ελλάδα αφότου αποσχίστηκαν ιστορικά οι αιρετικοί παπικοί από την Μια Αγία ορθόδοξη εκκλησία το 1054 μ.Χ.
Επιπλέον ο οικουμενιστής πανθρησκειαστής Βαρθολομαίος μνημόνευσε τον αντίχριστο αλάθητο αιρετικό Πάπα της Ρώμης ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησίας μας ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ το 2006, το 2014 και συνεχίζει για να γινόμαστε ένα παναιρετικό σώμα μαζί τους και να χάσουμε την αθάνατη ψυχή μας στην αιώνια κόλαση… Το 2016 συνοδικά πλέον αναγνώρισαν οι αιρετικοί οικουμενιστές αιρετικοί ψευδεπίσκοποι στην Κρήτη όλες τις αιρέσεις ως εκκλησίες. Στους έσχατους καιρούς όσοι με αληθινή ορθόδοξη Πίστη είναι συνηγμένοι στο όνομα του Χριστού, ακόμη και δύο ή τρείς πιστοί, αποτελούν την Εκκλησία Του όπως μας είχε επισημάνει ο αναστημένος Θεάνθρωπος Χριστός… ΓΙΑΤΙ είναι σαφέστατη Η ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ: "ΤΙΣ ΔΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΩΤΙ ΠΡΟΣ ΣΚΟΤΟΣ;" (Β΄ ΚΟΡ. 6, 14) ΚΑΙ Β΄ ΚΟΡ. 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".

------------------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 13 Φεβρουαρίου 2022 - 12:13 μ.μ.

Ἡ πραξικοπηματική ἐπιβολή τοῦ νέου ἑορτολογίου (ν.ἑ.) τό 1924 εἶναι (ἐν δυνάμει) αἵρεσις, διότι (1) ἦτο γνωστόν ὅτι θά προκαλοῦσε σχίσμα στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, λόγῳ τῆς καταδίκης τοῦ ν.ἑ. ὑπό τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων (1583, 1587, 1593) καί λόγῳ τοῦ γεγονότος ὅτι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ πρός τοῦτο, οὔτε καί κάποια ἀνάγκη πρός τοῦτο, καί (2) ὁ σκοπός ἦτο ἡ ἕνωσις μέ τόν Παπισμόν. Οἱ δύο αὐτοί λόγοι προσδίδουν δογματικήν διάστασιν εἰς τό ν.ἑ., ἐνῷ ἀφ' ἑαυτοῦ δέν εἶναι δογματικόν θέμα.

------------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Συνεχίζει να παραπληροφορεί, να αιρετίζει και να οικουμενίζει ο κ. Χατζηνικολάου.
Το Νέο Ημερολόγιο είναι καταδεδικασμένο και αναθεματισμένο από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνα.
Είναι ξεκάθαρα Παπισμός και Οικουμενισμός.
Είναι αυτός ο ίδιος ο Πάπας, ο οποίος καθυπέταξε τους πάντας διά του Ημερολογίου του.
Ακυρώνει τις Α΄και Β΄Οικουμενικές Συνόδους.
Νεοημερολογίτες και Ακακιοφλωρινικοί είναι εκτός Εκκλησίας, χωρίς θεία χάρη και σωτηρία.
Ο ΄΄Ματθαιισμός΄, όπως τον αποκαλεί, είναι η Ορθοδοξία, ενώ ο Νεοημερολογιτισμός και ο Φλωρινισμός, είναι κακοδοξία, αίρεσις, Οικουμενισμός και Παπισμός.
Απομακρυνθείτε από αυτούς το συντομότερο δυνατό.

------------------------

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Σε βλέπω κάθε φορά να συχνάζεις στο έρημο μοναστήρι του Ματθαίου Καρπαθάκη(στην Κερατέα Αττικής) και σπαράζει η καρδιά μου.Τι δουλειά έχεις εκεί, δεν μπορώ να το καταλάβω.Έζησες πάνω από πέντε δεκαετίες και μυαλό δεν έβαλες. Οι Συνόδοι που γράφεις δεν καταδίκασαν το Νέο Ημερολόγιο, καταδίκασαν την αλλαγή που έκανε ο Πάπας στην γιορτή του Πάσχα. Άσε που ούτε υπάρχουν στο Πηδάλιο του Αγίου Νικοδήμου. Καμία Σύνοδος Ορθόδοξη δεν καταδίκασε ημερολόγια και αν το έκαναν αυτό οι Πατέρες αυτών των Συνόδων που γράφεις, θα καινοτομούσαν.Έχεις κολλήσει σε ένα πράγμα και δεν μπορεί να σε ξεκολλήσει κανείς πάρα μόνο ο Θεός. Να δούμε τι θα γίνει η παράταξη που ακολουθείς όταν φύγει από αυτόν τον κόσμο ο Αμφιλόχιος.

-----------------------

Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...

Και κάτι ακόμη, κ. Κωνσταντίνε, λέει ο κ. Χατζηνικολάου, ότι οι σχισματοαιρετικοί και καταδεδικασμένοι Νεοημερολογίτες, είναι δυνάμει σχισματικοί, και τους εντάσσει στην Εκκλησία του Χριστού.
Τότε, λοιπόν, ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, είναι καθηρημένος.
Τον καθήρεσαν οι Νεοημερολογίτες το 1935, αμέσως μετά την Ορθόδοξη Ομολογία και τις χειροτονίες της Συνόδου του 1935.
Καθηρημένος από τους Νεοημερολογίτες, τους οποίους ο κ. Χατζηνικολάου θεωρεί ότι δεν είναι σχισματικοί, ο προδότης της Πίστεως πρ. Φλωρίνης.
Τότε, πώς τον ανακήρυξαν άγιο, αφού είναι καθηρημένος από Κανονική Σύνοδο [φεύ] αυτή των Νεοημερολογιτών;

----------------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

1. @ 14 Φεβρουαρίου 2022 - 1:06 π.μ.
Ὁ κ. ΧΣ, μή ἔχων τίποτε τό σοβαρόν νά γράψῃ, κατασκευάζει ὁ ἴδιος «σκιαζάρια», τά ἀποδίδει σ' ἐμένα, ἐξαπατῶντας τούς πάντες, καί κατόπιν ἐπιτίθεται σ' αὐτά, κορυφώνοντας ἔτσι τήν θρησκευτικήν ἀπάτην του! Ἐγώ ἔχω γράψει ἄπειρες φορές ὅτι οἱ Ν/Ηται εἶναι ὑπόδικοι ἐνώπιον Συνόδου διά σχίσμα καί αἵρεσιν, αὐτός μέ ἐμφανίζει νά πρεσβεύω ὅτι εἶναι ... κανονικοί καί μποροῦν νομίμως νά καθαιροῦν Ὀρθοδόξους διά τήν Ὀρθοδοξίαν των! Δέν γνωρίζει ὁ δυστυχής ὅτι οἱ ΑΔΙΚΕΣ «καθαιρέσεις» Ὀρθοδόξων ὑπό σχισματο-αιρετικῶν ὄχι μόνον εἶναι ἄκυρες, ἀλλ' ἐπιστρέφουν καί εἰς τά κεφάλια των! Ἐπίσης, ἔχω γράψει ἄπειρες φορές ὅτι ὅσοι λαμβάνουν τήν Θείαν Κοινωνίαν ἀπό κοινωνοῦντας μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΩΝ ὅτι ἔτσι κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν ὄχι μόνον δέν λαμβάνουν εὐλογίαν, ἀλλά λαμβάνουν καί κατάκρισιν! Παρά ταῦτα, ὁ κ. ΧΣ, ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ, γνωστόν χαρακτηριστικόν ὅλων τῶν αἱρετικῶν, μέ ἐμφανίζει ὡς ... «πλυντήριον» τοῦ Ν/Ησμοῦ! Λίγο ἀκόμη καί θά φθάσῃς τό μεγάλο σου ἀφεντικόν, κ. ΧΣ, τόν «πατέρα τοῦ Ψεύδους»!!!

2. @ 14 Φεβρουαρίου 2022 - 2:50 π.μ.
Εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν τοῦ Μελετίου, Μητροπολίτου Ἀθηνῶν, Γ’ Τόμος, Βιέννη 1784, σελ. 402 (http://invenio.lib.auth.gr/record/125916), ἀναγιγνώσκομεν τά ἑξῆς: «Πατριαρχεύοντος τότε τοῦ Ἱερεμίου σύνοδος Μητροπολιτῶν συνήχθη ἐν Κωνσταντινουπόλει τῷ αφπγ’. ἐπιδημήσαντος καί Σιλβέστρου τοῦ Ἀλεξανδρείας, ἥτις κατακρίνασα τό καινοτομηθέν ὑπό Γρηγορίου τοῦ Ρώμης Καλενδάριον, δέν τό ἐδέχθη, κατά τήν αἴτησιν τῶν Λατίνων». Τοὐτέστιν, ἡ Πανορθόδοξος Σύνοδος τοῦ 1583 δέν ἀπέρριψε μόνον τήν ἀλλαγήν τοῦ Πασχαλίου, ἀλλά ὁλόκληρον τό «Καλενδάριον» τοῦ «πάπα»!

«ΜΕ ΠΙΕΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ»: Ξεμπρόστιασμα από την Γιατρό που ανακάλυψε την..


 

Reading from the Synaxarion:

Blaise the Heiromartyr of Sebastia

Saint Blaise was Bishop of Sebastia. Divine grace, through which he healed the diseases of men and beasts, and especially of infants, made his name famous. He contested for the Faith under Licinius in the year 316. Saint Blaise is invoked for the healing of throat ailments.