H Koρυφή του παγόβουνου -- του αειμνήστου Ι. Κορναράκη Καθηγητού Παν. Αθηνών

Το μάθημα των θρησκευτικών στην δημόσια παιδεία μεταποιήθηκε, τον τελευταίο καιρό, σε «αποδιοπομπαίο τράγο», στην κεφαλή του οποίου οι εχθροί της Εκκλησίας επιθέτουν, αυθαιρέτως και αναρμοδίως, τις αμαρτίες της και ζητούν – σύμφωνα με το «λευϊτικό» της αποστασίας – την αποπομπή του έξω της παρεμβολής της δημόσιας παιδείας. Και τούτο, προκειμένου να εξαφανισθεί το μάθημα αυτό – να καταστραφεί, κατά το υπόδειγμα του παλαιοδιαθηκικού λευϊτικού για να ικανοποιήσουν, με τον τρόπον αυτόν, την επιθυμία τους να πολεμήσουν την έμμεση παρουσία της Εκκλησίας μέσα στον κόσμο, με την ολοτελή κατάργηση του μαθήματος αυτού! Μια τέτοια κατάργηση, την έχουν ανάγκη οι εχθροί της Εκκλησίας, για να κατασιγάσουν τις ασυνείδητες ενοχές τους, επειδή είναι έξω από την Εκκλησία, υπαρξιακώς απροσδιόριστοι και, άρα, ανασφαλείς! Οπωσδήποτε όμως, ο πόλεμος κατά του μαθήματος των θρησκευτικών είναι δείγμα της συνεχιζομένης, από μακρού, πνευματικής κρίσεως στους κόλπους του επισκοπικού σώματος της Εκκλησίας, και αυτό ακριβώς το γεγονός αντανακλάται στον πόλεμον αυτόν. 

Οικουμενισμός: Το βδέλυγμα της ερημώσεως εστώς εν Τόπω Αγίω!


 

Παληό και Νέο ημερολόγιο -- Του αειμνήστου Αθανασίου Σακαρέλλου, Θεολόγου

4. Πως αντέδρασαν οι επίσκοποι για την παύση της «κοινωνίας»

1. Η παύση της εκκλησιαστικής «κοινωνίας» όσων έμειναν πιστοί στο Ιουλιανό ημερολόγιο της Εκκλησίας, όπως ήταν φυσικό, ενόχλησε τους επισκόπους, προπαντός τον Χρυσόστομο Παπαδόπουλο.

α. Αντί να προβληματιστούν από την αντίδραση του ποιμνίου τους και σκεφθούν την επαναφορά του Παληού ημερολογίου, όπως έκανε ο Πατριάρχης Τύχων στην Ρωσία, πέρασαν στην αντεπίθεση. Άρχισαν να κατηγορούν τους ανθρώπους αυτούς για ανυπακοή και απείθεια στην Εκκλησία. Επικαλούνταν μάλιστα τα λόγια του Παύλου που γράφει στην επιστολή του προς Εβραίους «πείθεσθε τοις ηγουμένοις υμών και υπείκετε. Αυτοί γαρ αγρυπνούσιν υπέρ των ψυχών υμών, ως λόγον αποδώσοντες»! Τι εννοεί όμως ο Απ. Παύλος με τα λόγια αυτά; Είναι υποχρεωμένοι οι πιστοί να κάνουν αδιάκριτη υπακοή στους ποιμένες τους, τους «ηγουμένους», που λέει η αγία Γραφή, όταν διδάσκουν πράγματα ξένα από την Παράδοση της Ορθοδοξίας; Οι Πατέρες αποδίδουν τεράστια σημασία στον επίσκοπο μέσα στη ζωή της Εκκλησίας. Ο άγιος Ιγνάτιος τον θεωρεί «εις τόπον» και «τύπον» Χριστού. Γι’ αυτό συμβουλεύει τους πιστούς, λέγοντας «όλοι ν’ ακολουθείτε τον επίσκοπο…Να μη κάνει κανένας τίποτα από όσα ανήκουν στην Εκκλησία, χωρίς τη γνώμη του… Εκείνο που θα επιλέξει ο επίσκοπος, αυτό είναι ευάρεστο και στο Θεό…Εκείνος που κάνει κρυφά από τον Επίσκοπο, λατρεύει τον διάβολο»!  Αυτά όμως, ισχύουν για όλους τους επισκόπους;

Τη Θ΄ (9η) Απριλίου, μνήμη του Αγίου Μάρτυρος ΕΥΨΥΧΙΟΥ του εν Καισαρεία.

Ευψύχιος ο Άγιος του Χριστού Μάρτυς κατήγετο εκ της χώρας των Καππαδοκών, έζησε δε κατά τους χρόνους του παραβάτου Ιουλιανού του βασιλεύσαντος κατά τα έτη τξα΄ -  τξγ΄ (361 – 363). Ζων δε ο μακάριος βίον άμεμπτον, έλαβε και γυναίκα νόμιμον, κατόπιν όμως θερμανθείς υπό θείου ζήλου και παραλαβών πολλούς Χριστιανούς εκρήμνισεν εκ θεμελίων τον ειδωλολατρικόν ναόν τον επονομαζόμενον της Τύχης, τον οποίον είχεν εις ιδιαιτέραν συμπάθειαν και αγάπην ο επάρατος Ιουλιανός, όστις και προσερχόμενος εις αυτόν καθ’ εκάστην προσέφερε τας θυσίας του. Αφ’ ου δε απεκαλύφθη η πράξις αύτη του Αγίου, προσέταξεν ο Παραβάτης οι μεν άλλοι Χριστιανοί να υποβληθώσιν εις εξορίας και βασάνους, ο δε Άγιος Ευψύχιος να αποκεφαλισθή, καθ’ ο αυτουργός της τοιαύτης πράξεως· όθεν αποκεφαλισθείς έλαβεν ο αοίδιμος του Μαρτυρίου τον στέφανον.

π. Θεοδώρητος Μαύρος: Οποία διαστροφή της ορθοδόξου διδασκαλίας!

''Λέγουν χαρακτηριστικώς, ότι ένεργούν έτσι, διότι έπθυμοΰν να εύρισκωνται εντός ‘Εκκλησίας, αφού, όπως ισχυρίζονται, μόλις διακόψουν κοινωνίαν με τους αιρετικούς προϊσταμένους των ή τους κοινωνούντας με αυτούς, θα ευρεθούν αμέσως εκτός Εκκλησίας. Οποία διαστροφή της ορθοδόξου διδασκαλίας! Ενώ οι Iεροί Κανόνες και ο σύνολος χορός των ομολογητών Πατέρων χαρακτηρίζουν, ως σωτηριώδη αντίδρασιν και προστασίαν της Εκκλησίας την διακοπήν κοινωνίας με τους αιρετικά κηρύσσοντας, αυτοί ισχυρίζονται τα ακριβώς αντίθετα! Έτσι όχι μόνον συμμαχούν προς την αίρεσιν και την ενισχύουν διατηρούντες το ποίμνιόν τους ανύποπτο στο πλευρό των κακοδόξων, αλλά και υβρίζουν όλους τους ομολογητάς πατέρας του παρελθόντος, χαρακτηρίζοντας αυτούς, ως εκτός Εκκλησίας αγωνισθέντας, αφού, ως γνωστόν, έπραξαν τα ακριβώς αντίθετα, από ό,τι πράττουν αυτοί σήμερα.'' 

Ὁ Κορωνοϊός, ὁ Υἱός τῆς Ἀπωλείας καί ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ.

Ἡ βόμβα τοῦ Κορωνοϊοῦ

Δύο στρατόπεδα ὑπάρχουν στόν κόσμο, τοῦ φιλανθρώπου Χριστοῦ καί τοῦ ἀνθρωποκτόνου Σατανᾶ. Ὁ καθένας βρίσκεται μπροστά στό οὐσιαστικό δίλημμα, Θεάνθρωπος Χριστός ἤ Σατανᾶς. Οἱ πρωτόπλαστοι, ἀφοῦ ὁ διάβολος ἔριξε στά αὐτιά τῆς Εὔας, τόν ἰόν τῆς ἀνυπακοῆς στόν Θεό, ἔχασαν τόν ἀληθινό Παράδεισο. Σήμερα οἱ ἄνθρωποι χάνουν τόν ψεύτικο παράδεισο πού οἱ ἴδιοι εἶχαν δημιουργήσει. Ἐκεῖ πού ὁ κόσμος πορευόταν ἐν εἰρήνη καί ἀσφάλεια ὅπως νόμιζε, αἰφνίδια ἦλθε ὁ ὄλεθρος ἀπό ἕναν ἰό, τόν Κορωνοϊό. Αὐτός ἔγινε τό μοναδικό θέμα τοῦ σύμπαντος, καί ἀναστάτωσε ὅλη τήν οἰκουμένη, σχεδόν σέ ὅλους τούς τομεῖς τῆς ζωῆς. «Ἐξ αἰτίας τοῦ κορωνοϊοῦ ἔχει διασπαρῆ τόσος φόβος καί τόσος πανικός στούς ἀνθρώπους παγκοσμίως, ἀλλά καί τελείως ἀδικαιολόγητα μεταξύ τῶν χριστιανῶν, ὡσάν νά ἔχει ἐκλείψει παντελῶς ἡ πίστη καί ἡ ἐλπίδα στήν πρόνοια τοῦ Θεοῦ. Ὁ ἰός τῆς ἀπιστίας εἶναι πολύ χειρότερος ἀπό τόν Κορωνοϊό.» (Θεοδρομία, Ἰαν-Ἰούν. 2020, σ. 155).

--------------------------------------

Σχόλιο του κειμένου από το εκλεκτό ιστολόγιο : http://scripta---manent.blogspot.com/

Πολύ καλό το κείμενο, και ευχαριστώ τον αδελφό που μου το έστειλε, ὅμως ὑπάρχουν καί οὐσιώδεις ἐνστάσεις.

Μετάνοια στούς Χριστιανούς πού παροτρύνει το κείμενο, δέν ὑπάρχει σέ λύκους Ἀρχιερεῖς, πού ἐνῶ τούς κατονομάζει  πειθήνια ὄργανα του Κράτους καί τοῦ Σατανά πού ὑπηρετεῖ ἡ Κυβέρνηση, ἀποφεύγει νά ἐκφράσει ἄποψη καί νά πεῖ, φύγετε μακριά Χριστιανοί ὅσοι θέλετε νά δυναμώσετε στήν Ἁγίαν Πίστη.
 
Καί ἐνῶ μνημονεύεται ἡ πνευματική κατάντια των κολυμπαριστών ὡς ἡ πρότερη κατρακύλα γιά τούς Οικουμενιστές, ἀφήνετε στό ἀπυρόβλητο τήν κατρακύλα λόγω ἑτεροδόξων νομικῶν προσώπων τῶν ΓΟΧ ΘΝΠ τα ἰσχυρά δεσμά πού ἔδεσαν πάνω τους μέ τό ἀντίχριστο κράτος καί ἡ τελική συνέπεια τοῦ κλειδώματος τῶν Ἐκκλησιῶν.  
 
Προκοπή πνευματική σέ φρικώδους λύκους δέν ὑπάρχει γιά τους Χριστιανούς.
 
Καί ἄν μέσα στό κείμενο ἐξυμνεῖ τόν ὑπέργηρο ὅπως χαρακτηρίζει Μητροπολίτη Λαρίσης ΓΟΧ Κο Ἀθανάσιο, ἐπειδή ἔθεσε τό σθεναρό, "νά γεμίσουν οἱ Ἐκκλησίες", ἀντίθετος στά κελεύσματα τῶν Συνεπισκόπων του νά σφραγίζουν τίς Ἐκκλησίες, ἐν τούτοις ὅμως ἐφόσον παραμένει σέ πλήρη κοινωνία μέ τον Κρατική Σύνοδο των ΓΟΧ ΘΝΠ πού λυκοάρπαξαν ψυχές καί τίς ἔχωσαν στό πεδίο σφαγῆς της Ὀρθοδόξου Πίστεως καί ὁμολογίας, ἤτοι στό τμῆμα αἱρετικῶν τοῦ κρατικοῦ κορβανά, δέν τόν ἀπαλλάσσει ἀπό τήν εὐθύνη.  
 
Ἡ ἀποτείχιση σώζει τήν Ἁγία Πίστη ἀπό τούς λύκους βαρύς, ὄχι ἡ ἀντίρρηση στά τῶν λύκων πού καταφρονοῦν θεμελιώδη ζητήματα Πίστεως.
 
Πέραν τῶν ὅλων παραπάνω, ἐκφράζω καί τήν ἀπορία, πού εἶναι Πάτερ μου ἡ συμβουλή σας;  
 
Πού νά πᾶνε νά κοινωνήσουν;  
 
Μένω ἔκπληκτος ἀπό τα δυνατά στοιχεῖα γιά την κατάσταση, σέ ἕνα κείμενο 38 σελίδων, στοιχεῖα πού κάποια ἀπό αὐτά οὔτε ἐγώ δέν τά γνώριζα, καταγγέλλετε τίς προδοτικές ἐνέργειες τῶν λύκων, ἀλλά μιλᾶτε γιά σκέτη γενική ἀόριστη μετάνοια, χωρίς την ὀρθή Θεόθεν γέφυρα Ἁγίων Ἐπισκόπων καί Ἱερέων ἀποτειχισμένων, πού μέσα στόν κυκαιώνα τῆς κακοποίησης τῶν ψυχῶν, κράτησαν ἀδιαλείπτως λειτουργικό το Ἅγιο Θυσιαστήριο.  
 
Γιατί δέν χαράζετε τήν οὑρανοδρόμο πορεία τῆς ἀποτείχισης;  
 
Φτάνει μόνο ἡ καταγγελία γιά τα περί λύκων Αρχιέρεων;  
 
Ἤ θεωρεῖτε πῶς θά ἀλλάξει ἡ πορεία των ΓΟΧ ΘΝΠ μετά τον ἐμβολιασμό πού παροτρύνουν;
 

Πληροφορίες ἀναφέρουν πῶς ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κος Καλλίνικος ἔκανε ἐμβόλιο, καί παροτρύνει μέσω τῆς ἐγκάθετης πνευματικῆς ἐξουσίας, νά τό κάνουν ὅλοι.  

ΝΗΣΤΕΙΑ, Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ

 π. Δημητρίου Μπόκου

Νηστεία σήμερα; Στην εποχή μας; Μα πού βρισκόμαστε;

Σε δεύτερη μοίρα δυστυχώς έχει υποβαθμισθεί στη συνείδηση πολλών Χριστιανών το σπουδαιότατο θέμα της νηστείας. Δίνοντας δήθεν σημασία σε πιο «πνευματικά» θέματα, και στο ελαφρά τη καρδία διατυμπανιζόμενο, ότι δεν βλάπτουν τα εισερχόμενα από το στόμα, αλλά τα εξερχόμενα από την καρδιά, κάποιοι καταργούν εντελώς τη νηστεία ή της δίνουν ελάχιστη σημασία. Ακόμη και ιερείς και θεολόγοι καταθέτουν δυστυχώς παρόμοιες απόψεις. Κάποιοι, παρεξηγώντας τον διαχωρισμό μεταξύ αληθούς και ανωφελούς νηστείας, στον οποίο επιμένουν ιδιαίτερα οι αγιογραφικές και πατερικές παραινέσεις, περιφρονούν τη νηστεία απερίφραστα και την εξοβελίζουν εντελώς από τη ζωή τους.

Αναδιφώντας όμως στον ιερό λειμώνα του Τριωδίου, ανακαλύπτουμε πολύ νωρίς το πόσο εξαίρεται η αρετή της νηστείας. Ήδη στο θαυμάσιο δοξαστικό των Αίνων της Κυριακής της Απόκρεω γίνεται θερμή προτροπή να νηστέψουμε. «Προκαθάρωμεν εαυτούς, αδελφοί, τη βασιλίδι των αρετών· ιδού γαρ παραγέγονε, πλούτον ημίν αγαθών κομίζουσα, των παθών κατευνάζει τα οιδήματα, και τω Δεσπότῃ καταλλάττει τους πταίσαντας».

Γράφει ο κ. Διόδωρος Ράμμος

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

 πρόσφατα ολοκλήρωσα την συγγραφή του νέου μου βιβλίου, με τίτλο Ορθοδοξία και Αρχαιολογία. Επιχείρησα να συνδυάσω την Αγία Γραφή, την διδασκαλία παλαιών και νέων Πατέρων της Εκκλησίας μας, τα αρχαιολογικά δεδομένα και τις μυθολογικές παραδόσεις, τόσο των Ελλήνων, όσο και άλλων λαών.

Ανάμεσα στα ποικίλα ζητήματα που προσπάθησα να εξετάσω είναι ασφαλώς και η καταγωγή του ελληνικού έθνους και η πορεία του μέχρι το 1000 π.Χ. Δυστυχώς, πολλά από αυτά που καταγράφω δεν θα τα βρούμε σε κανένα σχολικό βιβλίο ιστορίας, διότι το Υπουργείο Παιδείας στην Ελλάδα φροντίζει να μη γνωρίζουν οι Έλληνες την ιστορία τους!

Αν θέλετε, χρησιμοποιήστε το και διαδώστε το. 

 Σας εύχομαι καλό υπόλοιπο Σαρακοστής και καλή Ανάσταση!