Muslim Student Challenges Jewish Professor, He Shuts Her Up On The Spot


Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα ‘ναι…


Simonopetra - Logon Agathon / Σιμωνόπετρα - Λογον αγαθον


Τάδε έφη Κοσμάς

1. Λέγεις:
misha έγραψε:

εάν οι Ρομανώφ θεωρούνται αιμοσταγείς τοτε πώς πρέπει
να χαρακτηριστεί ο πρωτεργάτης της σφαγής της στάσεως του Νίκα;


Εγώ, όμως δεν είπα τέτοιο πράγμα. Έγραψα το τι έλεγε τότε ο Ρωσικός λαός! Έγραψα:

«Ο ρωσικός λαός χαρακτήριζε τον τελευταίο Τσάρο ως “αιματοβαμμένο Νικόλαο”»!

Ο ρωσικός λαός χαρακτήριζε τον τσάρο «αιματοβαμμένο»!
Εγώ δεν πήρα θέση. Θα μου ειπείς, τότε γιατί το έγραψα; Το έγραψα
για να δείξω ότι η θανάτωση των Ρομανώφ, οφείλονταν σε λόγους καθεστωτικούς και αντεκδίκησης. Για το λόγο αυτό ανέφερα ακόμα τη θανάτωση από τους τσαρικούς του αδελφού του Λένιν, ο οποίος τώρα με τη σειρά του έδωσε τη διαταγή εκτέλεσης της οικογένειας των Ρομανώφ!

2. Ως άλλοθι επικαλείσαι τη στάση του Νίκα στην Κπολη, που ο στρατηγός του Ιουστινιανού Βελισάριος την κατέστειλε, με τριάντα χιλιάδες νεκρούς!
Εδώ, είχαμε μιά επανάσταση! Πυρπολήθηκε η Πόλη. Ακόμα και η Αγία Σοφία! Ο Ιουστινιανός ήθελε να παραιτηθεί και να φύγει. Τον συγκράτησε η σύζυγός του Θεοδώρα! Οι στρατηγοί του, Βελισάριος και Μούνδος, με σχέδιο που κατάστρωσαν μπόρεσαν να πατάξουν τους επαναστάτες. δεν μπόρεσαν όμως να αποφύγουν την αιματοχυσία. Οι νεκροί υπολογίζονται σε τριάντα χιλιάδες! Διερωτώμαι όμως, αν σε ένα πόλεμο με βαρβάρους οι στρατηγοί του αυτοκράτορα φονεύσουν μερικές χιλιάδες από αυτούς, είναι κατάκριτος ο αυτοκράτορας;
Οι Ρομανώφ ξεπάστρευαν όποιον έβαζε στο μάτι ο Ρασπούτιν!

2. Προσθέτεις ακόμα, αγαπητέ
Misha:
misha έγραψε:

και μήπως έχει ακουστεί κατι για την νυμφομανή αυτοκρατειρα Θεοδώρα,συζυγο του Ιουστινιανού;



Απαντώ: Ναι, έχει ακουστεί αυτά που γράφει σε βάρος της Θεοδώρας στην «Απόκρυφη Ιστορία» του ο ιστοριογράφος Προκόπιος. Όλοι οι επιστήμονες σήμερα θεωρούν, ότι τα όσα έγραψε ο Προκόπιος για τον Ιουστινιανό και τη Θεοδώρα, είναι υποκριτικά και εμπαθή και εν πολλοίς δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
΄Εγώ, όμως είμαι διατεθειμένος να δεχθώ, ότι η Θεοδώρα προτού παντρευτεί τον Ιουστινιανό, ήταν κωμική ηθοποιός, με όχι τόσο σεμνό βίο! Τι σημαίνει αυτό; Μιά γυναίκα, αν είναι ακόμα και πόρνη, δεν σώζεται; Και η οσία Μαρία η Αιγύπτια, δεν σώθηκε; Δεν κατέστη αγία της Εκκλησίας μας; Ο καθένας μας, δεν ταπεινώνει τον εαυτό του στις προσευχές του προς το Θεό, λέγοντας ότι «ημάρτησε υπέρ την πόρνην»; Αν δεν ταπεινώσουμε έτσι τον εαυτό μας, έχουμε ελπίδα σωτηρίας; Μάλλον όχι! Γιατί τότε, κατακρίνουμε τη Θεοδώρα, η οποία, τουλάχιστον ως βασίλισσα έζησε ζωή αγνείας;
Και η Εκκλησία μας την έχει αγία!

3. Γράφεις ακόμα:
misha έγραψε:


οι διωγμοί του Θεοδοσίου προς όσους δεν συμφωνούσαν
μαζί του υπήρξαν απηνείς και σκληρότατοι, αποδεικνυονται δε από την νομοθεσία που θεσπισε



Πράγματι, ο Μέγας Θεοδόσιος θέσπισε αυστηρή νομοθεσία, με την οποία κήρυξε την ειδωλολατρία εκτός νόμου! Οι ειδωλολάτρες επί αιώνες καταδίωξαν το χριστιανισμό, με σκληρούς διωγμούς. Δεν έπρεπε κάποια στιγμή, να αφαιρεθεί από αυτούς τους ανθρώπους κάθε δυνατότητα να επανέλθουν στην εξουσία να συνεχίσουν το έργο τους; Αυτό έκανε ο Θεοδόσιος! Πρέπει να τον μεμφθούμε για το έργο του αυτό;
Δεν νομίζω, αδελφέ μου!

4. Γράφεις ακόμα:
misha έγραψε:


Η πλειονοτητα των Πατριαρχών Κων-πόλεως ΅εξελέγη΅ μετά από αυτοκρατορικές παρεμβάσει
s



Ε, και; Για αυτό, περισσότεροι από τους μισούς Πατριάρχες μέχρι την άλωση, είναι άγιοι της Εκκλησίας;

5. Συνεχίζεις ακόμα:
misha έγραψε:


σε κάθε περίπτωση στην οικογένεια Ρομανώφ υπήρχαν
και τα σφαγιασθέντα παιδακια που ήταν αθώα και αμέτοχα της τσαρικής πολιτικής δράσεως



Βεβαίως, τα «παιδάκια» των Ρομανώφ, δεν έφταιγαν σε τίποτα. ΄Ομως η θανάτωσή τους, όπως είπαμε οφείλετο και σε λόγους καθεστωτικούς! Θανατώθηκαν, με διαταγή του Λένιν για να μή υπάρξει παλινόρθωση της δυναστείας από κάποιο διάδοχο των Ρομανώφ! Δεν δικαιώνω τους Μπολσεβίκους με αυτά που γράφω. Απλά ερμηνεύω τη στάση τους!

6. Και καταλήγεις:
misha έγραψε:


στη σύνοδο που τους ανακήρυξε (= τους Ρομανώφ) ως αγίους υπήρξε τουλάχιστον ένας θεούμενος, ο μητρ.
Φιλαρετος του οποιου τα λείψανα ευωδιάζουν




Ομολογώ, ότι δεν ξέρω αν «ευωδιάζουν» τα οστά του! Πιστεύω όμως ότι "τρίζουν τα κόκκαλά» του, με αυτά που βλέπει από ψηλά να κάνουν οι διάδοχοί του, που ενώθηκαν με τους Οικουμενιστές Μοσχοβίτες, που είχε προηγουμένως αφορίσει!
Απο εκεί και πέρα, δεν ξέρω αν μπορεί να είναι κάποιος θεούμενος και να ευωδιάζουν τα κόκκαλά του, όταν δεν θεωρεί το Φιλιόκβε, ως εμπόδιο σωτηρίας μας! Δεν είναι έτσι αδελφέ μου;

Και τώρα, τελειώνοντας, αν θέλεις  απάντησέ μου, αν θεωρείς τον Ιουστινιανό, τη Θεοδώρα και το Θεοδόσιο, που επικρίνεις, αγίους;Εγώ, με την Εκκλησία, τους θεωρώ!
Συγχώρεσέ με, αν σε λυπώ. Και τις ο ευφραίνων σε, ο λέγων όχι την αλήθεια;

Οικουμενισμός


O Συναξαριστής της ημέρας.

Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2015

Κατάθεσις της Αγίας Ζώνης Θεοτόκου.

Σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας γιορτάζει τὴν ἀνακομιδὴ τῆς τιμίας Ζώνης τῆς Θεοτόκου. Οἱ γνῶμες γιὰ ποὶος αὐτοκράτορας τὴν ἔκανε διίστανται, ἄλλοι λένε ὅτι ἔγινε ἀπὸ τὸ βασιλιὰ Ἀρκάδιο καὶ ἄλλοι ἀπὸ τὸ γιό του, Θεοδόσιο τὸν Β’.
Ἡ τιμία Ζώνη μεταφέρθηκε ἀπὸ τὴν Ἱερουσαλὴμ στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ τοποθετήθηκε σὲ μία χρυσὴ θήκη. Ἡ θήκη αὐτή, ὀνομάστηκε Ἁγία Σωρός. Ὁ βασιλιὰς Λέων ὁ Σοφός, ἄνοιξε τὴν Ἁγία Σωρό, μετὰ ἀπὸ 410 χρόνια γιὰ νὰ ἐπικαλεσθεῖ τὴν Θεία Χάρη της, ἐπειδὴ ἡ σύζυγός του διακατείχετο ἀπὸ ἕναν δαίμονα.
Ἀφοῦ λοιπὸν τὴν προσκύνησαν, ὁ Πατριάρχης ἅπλωσε τὴν τίμια Ζώνη ἐπάνω στὴ βασίλισσα καὶ ἀμέσως ἐλευθερώθηκε ἀπὸ τὸ δαιμόνιο.

Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Τάδε έφη Κοσμάς":

«ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθεν διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι καὶ δοῦναι τὴν ψυχὴν αὐτοῦ λύτρον ἀντὶ πολλῶν»

Υπάρχει μια ακόμη παράμετρος, που χρειάζεται διάκριση, για να καταλάβουμε τι ήταν εκείνο που οδήγησε την ρωσική Εκκλησία στην αγιοκατάταξη των Ρομανώφ. Και αυτή είναι η εξής. Σημειώνω, καταθέτω απλά τη γνώμη μου :

Τα θύματα του μπολσεβικισμού ήταν αμέτρητα. Άλλα ήταν μάρτυρες και ομολογητές της Ορθόδοξης Πίστης, αλλά ήταν πραγματικοί ή υποθετικοί αντίπαλοι του καθεστώτος. Ο μπολσεβικισμός ταυτίστηκε με τον θρησκευτικοπολιτικό ολοκληρωτισμό, δηλαδή την απολυταρχία, η δε αγιοκατάταξη των Ρομανώφ, κατά τη γνώμη μου, έγινε προκειμένου να τιμώνται συλλήβδην όλα τα θύματα του άθεου σοβιετικού καθεστώτος. Παράλληλα, όμως, με την μνήμη αυτών των αγίων επτά φονευθέντων Ρομανώφ (παρενθετικά, δεν ήταν απλοί και ασήμαντοι πολίτες) και ό,τι στη συνέχεια ακολούθησε, καταδικάστηκε ανεπιστρεπτί η μισαλλοδοξία, είτε αυτή είναι πολιτικής φύσεως είτε έχει σαφώς αντιχριστιανικό κίνητρο.

Η αγικατάταξη των Ρομανώφ είναι η περιεκτική πράξη καταδίκης κάθε αίρεσης εκ μέρους της Ορθόδοξης Ρωσικής Εκκλησίας, ιδιαίτερα μάλιστα, όταν η αίρεση αναγορεύει την πολιτική σε θρησκεία (κομμουνισμός) ή, το χειρότερο, την χρησιμοποιεί, για να επιτύχει τους στόχους της. Η θρησκεία πλάθει χαρακτήρες άξιους να διαχειριστούν τα κοινά και όχι η πολιτική : "ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθεν διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι καὶ δοῦναι τὴν ψυχὴν αὐτοῦ λύτρον ἀντὶ πολλῶν".

Διαβάστε τον διάλογο μεταξύ Μακρυγιάννη και Όθωνος

https://drive.google.com/file/d/1670KGJ2vCk_ev3xB1CHaiJzCB8cAurL7AH5FfzWWuNqWIAkusuO0MVEpAFKI/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1kqKH19avbJuWePCfe1WE971brUunMtwCRo7cbBpnFmvrpOQ2kf9tqhhpkwPe/view?usp=sharing

(Μακρυγιάννης : Του λέγω, εγώ έχω δυο τζέπες, μια με ψέματα, την άλλη μ΄ αλήθειες. Τώρα τί αγαπάς η Μεγαλειότης σου ; - Αλήθεια, μου λέγει).
Η πολιτική είναι η τέχνη του ψεύδεσθαι

π.Νικόλαος Μανώλης, Ο Πειραιώς κ. Σεραφείμ & ο Κοσμήτορας κ. Μιλτ. Κωνσταντίνου

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Ο Άγιος Νικόδημος για την Κοίμηση της Θεοτόκου (Ε)

Τάδε έφη Κοσμάς

Ο αγαπητός φίλος Misha έγραψε στην καταχώρησή του στις 15.11.2007:


φίλε Κοσμά, η αγιοκαταταξη των Ρομανωφ έγινε με αναλογο τροπο με αυτη του Θεοδοσιου του Μεγαλου,του Θεοδοσίου του μικρου ,του Ιουστινιανού και αρκετών ακόμα επι Ρωμανίας.....
ουτε θεοσημειες των συγκεκριμένων εχουν αναφερθει ,ουτε ευλογημένα αγια λείψανα έχουμε.....
τουλάχιστον οι Ρομανώφ πέθαναν βιαιως από τους μπολσεβίκους......



Θα μου επιτραπεί, με όλη την αγάπη και την εκτίμηση στον εκλεκτό φίλο, να πω τα εξής:

1. Τους τρεις αυτοκράτορές μας, τον Μεγάλο Θεοδόσιο Α΄, τον Θεοδόσιο Β΄ και τον Ιουστινιανό, η Εκκλησία τιμά ως αγίους της. Συγκάλεσαν Ορθόδοξες Οικουμενικές Συνόδους και συμφώνησαν με τις αποφάσεις τους σε θέματα Πίστεως. Εξηγήσαμε σε προηγούμενη δημοσίευσή μας στις 30.11.2007, ότι η Εκκλησία κατά τεκμήριο θεωρεί αγίους της, όσους Πατέρες έλαβαν μέρος σε τέτοιες Οικουμενικές Συνόδους. Το ίδιο ισχύει αλλά και όσους αυτοκράτορες συγκάλεσαν τις Οικουμενικές αυτές Συνόδους, συνήθως μετείχαν σε αυτές και κύρωσαν τις αποφάσεις τους. Εξηγήσαμε ακόμα, πως η δικαιολογία αυτής της αγιοποίησης των προσώπων αυτών είναι η κατά τεκμήριο απόκτηση από αυτούς της εμπειρίας του θείου δοξασμού, που αποδεικνύεται με την Ορθή Πίστη που εξέφρασαν και αγωνίστηκαν για αυτή. Συγκεκριμένα: