Μέσα σ’ αυτήν την ατμόσφαιρα της αποσυνθέσεως, ήλθε ξαφνικά, ύστερα από πίεσι του Κράτους, το πρώτο επίσημο βήμα της ελληνικής Εκκλησίας πρός τον Πάπα: Η υιοθέτησις του παπικού ημερολογίου. Λίγοι έχουν, δυστυχώς, εννοήσει την σημασία του “παλαιοημερολογητικού”, όπως ονομάζεται, ζητήματος. Οι περισσότεροι αποδίδουν σε στενοκεφαλιά του αγραμμάτου λαού την αντίδρασι των Παλαιοημερολογιτών, δείγμα κι αυτό της βαθειάς περιφρονήσεως που τρέφουν οι οιηματίες εγγράμματοι πρός τους αγραμμάτους. Όμως οι αγράμματοι αυτοί, για να αντιδράσουν όπως αντέδρασαν, θα έπρεπε να έχουν, αν μη τι άλλο, θρησκευτικόν ζήλο και ενδιαφέροντα πνευματικά, που τα εστερείτο η μάζα των αδιαφόρων που ακολούθησαν, χωρίς κάν να γνωρίζουν πώς τίθεται το πρόβλημα, την πλειοψηφία των ιεραρχών. Κανείς από τους φωτισμένους θεολόγους και τους οπαδούς των δεν έδειξε πάντως σημεία αγωνίας μπροστά στό φαινόμενο αυτό του διαχωρισμού της ελληνικής Εκκλησίας, ούτε ζήτησε να βρή μια απάντησι στην γεμάτη πόνο κραυγή τόσων χιλιάδων πιστών.
---------------------------
Ἐξαιρετικόν ἄρθρον! Πιάνει τήν οὐσίαν τοῦ ζητήματος, ἡ ὁποία εἶναι (1) «το πρώτο επίσημο βήμα της ελληνικής Εκκλησίας πρός τον Πάπα» καί (2) ἡ διάσπασις τῆς ἑνότητος τῶν Ὀρθοδόξων, ἔτσι ὥστε νά καμφθοῦν οἱ ἀντιστάσεις στά ἐπερχόμενα σατανικά σχέδια πού θά ἐφηρμόζοντο στήν Ἑλλάδα, ὅπως ἡ ἐπιβολή τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τοῦ Σεργιανισμοῦ, τοῦ Οὐνιτισμοῦ (ἀπό 7-12-1965) κ.λπ., ἡ «ἐκπούστευσις» καί ἡ «ἐκπουτάνευσις» τῶν Ἑλλήνων (Σ. Καργάκος), ἡ ἀντικατάστασίς των μέ ἰσλαμιστάς ἀπό τό Πακιστάν καί ἀλλαχοῦ, τό ξεπούλημα τῆς Ἑλλάδος καί τοῦ πολιτισμοῦ της κ.λπ. Τοὐτέστιν, ἡ εἰσαγωγή τοῦ νέου ἑορτολογίου ἦτο ἡ ὡρολογιακή βόμβα στά θεμέλια τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς Ἑλλάδος καί ὄχι ζήτημα ἀστρονομικῆς ἀκριβείας, ὅπως τό παρουσίασαν οἱ Μασσῶνοι, διά νά τό περάσουν εὐκόλως. Οἱ ἀντιστάσεις πού προεβλήθησαν ἀπό 2.000.000 περίπου πιστῶν τό 1924 «ἔπρεπε» νά καμφθοῦν, νά χλευασθοῦν, νά κτυπηθοῦν ἀγρίως! Ἔτσι καί ἔγινε, ὅπως γίνεται καί σήμερα ἐναντίον ὅσων ἀνθίστανται εἰς τήν ὑγειονομικήν δικτατορίαν, ἡ ὁποία ἐπίσης ἐπεβλήθη μέ ἄπειρα ψεύδη! Σύμμαχοι τῶν διωκτῶν εἰς τήν δυσφήμησιν τῶν τότε ἐνισταμένων ὑπῆρξαν οἱ αἰρετικοί Ματθαιϊσταί, οἱ ὁποῖοι ἐφρόντισαν νά δώσουν πολλές λαβές στούς Μασσώνους καί στούς ἀθέους, προκειμένου νά χλευασθῇ ἔτι περισσότερον τό ἁγνόν κίνημα τοῦ 1924. Παρόμοιον ρόλον ἔπαιξαν (καί παίζουν ἀκόμη) καί ἄλλοι ὑπέρμαχοι τῆς καινοτομίας (Τρικαμηνᾶς κ.ἄ.) Ὅλοι αὐτοί, ὡς γνήσια ὄργανα τοῦ Σατανᾶ, χύνουν ἄφθονον δηλητήριον καί ποταμούς ψεύδους ἐναντίον ὅσων ἀγωνίζονται ἀπό τό σωστόν μετερίζι διά τήν ἐκδίωξιν τῶν Οἰκουμενιστῶν, τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου καί τήν ἐπαναφοράν τῆς πρό τοῦ 1924 ἐκκλησιαστικῆς καταστάσεως.
----------------------
Χάριν τῶν ἀναγνωστῶν, νομίζω ὅτι ἔχω χρέος νά καταγγείλω καί πάλιν τόν κ. ΧΣ ὡς σχισματοαιρετικόν. Ἀνήκει καί κηρὐττει τήν αἵρεσιν τοῦ Ματθαιϊσμοῦ, ἡ ὁποία τούς ὡδήγησεν εἰς σχίσμα τό 1937. Παριστάνοντες τούς «αὐστηρούς ὀρθοδόξους», φλυαροῦν ὅτι ἀπό τό 1924 οἱ Ν/Ηται εἶναι ἐκτός Ἐκκλησίας, διότι τό ν.ἑ. κατεδικάσθη τόν 16ον αἱῶνα. Πλανῶνται, ὅμως, διότι ὅποιος παραβαίνει τίς ἐντολές τοῦ Θεοῦ, οἱ ὁποῖες εὑρίσκονται εἰς τήν Ἁγίαν Γραφήν ἤ εἰς τάς Συνοδικάς Ἀποφάσεις, δέν ἀποκόπτεται αὐτομάτως ἀπό τήν Ἐκκλησίαν, ὅπως φλυαροῦν οἱ Ματθαιϊσταί μέ τήν αἵρεσιν τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», ἀλλ' εἶναι ὑπόδικος ἐνώπιον Συνόδου δι' ἀναθεματισμόν καί καθαίρεσιν (ἄν εἶναι κληρικός). Μάλιστα, εἰδοποιεῖται τρίς μέ ἐπιστολάς νά ἔλθῃ εἰς τήν Σύνοδον ν' ἀπολογηθῇ, κατά τό γνωστόν «μηδενί δίκην δικάσῃς, πρὶν ἀμφοῖν μῦθον ἀκούσῃς». Αὐτά λέγει ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία, τήν ὁποίαν οἱ Ματθαιϊσταί ἔχουν πετάξει εἰς τόν κάλαθον τῶν ἀχρήστων καί φλυαροῦν ὅτι δέν χρειάζεται Συνοδική καταδίκη, διότι μόλις κάποιος κηρύξει κάτι αἱρετικόν αὐτομάτως ἀποκόπτεται δῆθεν ἀπό τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας! Ἐκτός ἀπό τήν ὡς ἄνω Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν, ὅμως, ἡ ὁποία κονιορτοποιεῖ τήν Ματθαιϊστικήν αἵρεσιν, καί ἡ Ἐκκλησιαστική Ἱστορία βρίθει παραδειγμάτων ὅπου ἐγένοντο ἀποδεκτά μυστήρια πού ἐτελέσθησαν ἀπό αἱρετικούς, τόσον ἀκρίτους ὅσον καί κεκριμένους. Χάριν παραδείγματος, εἶναι γνωστόν ὅτι γύρω στό 449 μ.Χ., δύο ἔτη πρίν τήν καταδίκην του ἀπό τήν Δ' Οἰκ. Σύνοδον ὁ αἱρετικός (Μονοφυσίτης) Διόσκορος ἐχειροτόνησε Πατριάρχην Κων-πόλεως τόν Ἅγιον Ἀνατόλιον. Ἐπίσης, γύρω στό 359 μ.Χ. ἡ ἐν Ἀριμίνῳ Σύνοδος καθῄρεσε τό ΚΕΚΡΙΜΕΝΟΝ ἀπό τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον Ἀρειανόν Δημόφιλον. Ἐάν, κατά τούς αἱρετικούς Ματθαιϊστάς, ἦτο ἤδη αὐτοκαθῃρημένος ἀπό τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον (325 μ.Χ.), τότε πρός τί 34 ἔτη ἀργότερον ἠθροίσθη ἡ ἐν Ἀριμίνῳ Σύνοδος διά νά καθαιρέσῃ τόν Δημόφιλον; «Σέ δουλεία νά βρίσκωνται»; Σημειωτέον δέ ὅτι κατόπιν οἱ Ἀρειανοί ἐχειροτόνησαν τόν Δημόφιλον «πατριάρχην» Κων-πόλεως, γιά νά καθαιρεθῇ καί πάλιν τό 381 μ.Χ. ἀπό τήν Β' Οἰκ. Σύνοδον. Μήπως τά μυστήρια πού ἐτέλεσε κατά τήν 10ετῆ «πατριαρχείαν» του ἐπανελήφθησαν; Δέν ἔχω ἀκούσει ποτέ νά ἔχῃ γίνει κάτι τέτοιο. Καί πάλιν, ὑπάρχουν πολλά παραδείγματα, ἀλλ' οἱ αἱρετικοί Ματθαιϊσταί φλυαροῦν ὅτι ἡ ἀλλαγή ἡμερολογίου κατέστησεν αὐτομάτως ἀνιέρους ὅσους τήν υἱοθέτησαν. Καί ὅσους δέν ἀκολουθοῦν τήν αἵρεσιν τοῦ Ματθαιϊσμοῦ τούς ἀποκαλοῦν «προδότας», ἐνῷ κατ' ἀλήθειαν αὐτοί εἶναι οἱ μεγάλοι Προδόται τόσον τῆς Πίστεως ὅσον καί τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος τῶν Π/Ητῶν. Ὁ ΧΣ λέγει καί πολλά ἄλλα ψευδῆ καί ἀνόητα (ἀντιεπιστημονικά), τά ὁποῖα ἔχω καταγγείλει ἐπανειλημμένως εἰς προηγούμενα σχόλιά μου. Ἐδῶ ἐστάθην εἰς τήν οὐσίαν τῆς αἱρέσεώς του.
(Συνέχεια τοῦ σχολίου μου τῆς 24 Σεπτεμβρίου 2022 - 11:30 π.μ.)
Ἕν ἀκόμη παράδειγμα-καταπέλτης διά τήν Ματθαιϊστικήν αἵρεσιν εἶναι τό τοῦ Ἁγίου Μελετίου Ἀντιοχείας, ὁ ὁποῖος ἐχειροτονήθη ὑπό Ἀρειανῶν, καθότι ἀρχικῶς ἦτο ὁμοιουσιανός καί σταδιακῶς μετεστράφη εἰς τήν Ὀρθοδοξίαν, ὅπως ἀναφέρουν ὁ Δοσίθεος Ἱεροσολύμων εἰς τήν Δωδεκάβιβλον καί ὁ Στεφανίδης εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν του (δέν ἔχω μαζί μου τά βιβλία αὐτά διά νά παραπέμψω στις ἀκριβεῖς σελίδες). Αὐτά γίνονται γύρω στό 360 μ.Χ., δηλαδή 35 περίπου χρόνια ΜΕΤΑ τήν καταδίκην τοῦ Ἀρειανισμοῦ ἀπό τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον. Στήν περιπέτειαν τοῦ Ἀντιοχειανοῦ σχίσματος, ὅταν ἄλλη μερίς ἐχειροτόνησε τόν Παυλῖνον ὡς ἐπίσκοπον Ἀντιοχείας, ὁ μέν Μελέτιος ὑπεστηρίζετο ὑπό τοῦ Ἁγίου Βασιλείου τοῦ Μεγάλου καί τοῦ Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, ὁ δέ Παυλῖνος ὑπό τοῦ Ἁγίου Ἀθανασίου τοῦ Μεγάλου καί τῆς Δύσεως, ἄν καί αὐτός δέν ἦτο ἀκριβῶς σύμφωνος μέ τό Σύμβολον τῆς Νικαίας. Ἄς ἀναρωτηθοῦν οἱ τσαρλατᾶνοι Ματθαιϊσταί: Πῶς οἱ μεγάλοι Ἅγιοι Βασίλειος καί Γρηγόριος ἐδέχοντο τήν χειροτονίαν τοῦ Μελετίου πού ἔγινεν ὑπό τῶν ἤδη καταδικασθέντων ἀπό τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον Ἀρειανών.
----------------------
@ 26 Σεπτεμβρίου 2022 - 3:10 π.μ. ΧΣ: «Πότε θα αντιληφθείτε ότι οι Νεοημερολογίτες είναι δυνάμει σχισματικοί και χωρίς Άγιο Πνεύμα και Μυστήρια;»
Σχόλιον χάριν τῶν ἀναγνωστῶν: Ὁ κ. ΧΣ ἐπαναλαμβάνει ἀμετανοήτως τήν αἵρεσίν του καί τίς γνωστές ἀντιεπιστημονικές γνῶμες του γιά τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν, τήν ἐαρινήν ἰσημερίαν κ.λπ., οἱ ὁποῖες δέ στηρίζονται ἀπολύτως πουθενά! Γι' αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγον τόν χαρακτηρίζω καινοτόμον/αἱρετικόν. Ἡ ὡς ἄνω φράσις του περιέχει καί μίαν νέαν ἀντίφασιν. Λέγει ὅτι οἱ Ν/Ηται εἶναι δυνάμει σχισματικοί, ὅπερ ὀρθόν, ἀλλά προσθέτει κατόπιν ὅτι δέν ἔχουν μυστήρια, ὅπερ ἰσχύει γιά τούς ἐνεργείᾳ σχισματοαιρετικούς, δηλαδή μετά τήν καθαίρεσίν των ἀπό Πανορθόδοξον Σύνοδον! Ἀλαλούμ, δηλαδή, ὅπως πάντα! Καί χωρίς ἐντροπήν, ὑπογράφει καί ὡς «θεολόγος»!!!