Baptismal reception into the Orthodox Church of Polish Academic Professor Paweł P. Wróblewski


Press announcement by the Holy Monastery of the Pantocrator dated 13/9/2012
By the grace of our Lord Jesus Christ, «...in every nation whoever fears Him and works righteousness is accepted by Him.» (Acts 10:34); it was by His condescension that He invited into the Ark of Salvation - the Orthodox Church - Mr. Paweł Wróblewski, the Polish (Adjunct) Professor of the Seat of Ancient and Medieval Philosophy of the School of Philosophy of Wroclaw (formerly "Breslau"), who was baptized in our Holy Monastery.

Αγίου Αμφιλοχίου : Σχετικά με το να μην απελπιζόμαστε

Σε κάποιον αδερφό που έπεσε σε αμαρτία, παρουσιάστηκε ο σατανάς και είπε: «Δεν είσαι χριστιανός». Ο αδελφός του αποκρίθηκε: «όποιος και να είμαι, πάντως είμαι καλύτερός σου». Ο σατανάς είπε πάλι: «Σου λέω, θα πας στην κόλαση». Και ο αδελφός του απάντησε: «Δεν είσαι εσύ κριτής μου ούτε ο Θεός μου». Έτσι ο σατανάς έφυγε άπρακτος, ενώ ο αδελφός έδειξε ειλικρινή μετάνοια στον Θεό και έγινε άξιος. 

Απαρνούμαι, λέγει ο βαπτιζόμενος, τον σατανάν και πάντα τα έργα αυτού.


Ποία έργα;
Άκουσον:  πορνείαν, μοιχείαν, ακαθαρσίαν, ψεύδος, κλοπήν, φθόνον, μαγείαν, μαντείαν, γοητείαν, θυμόν, οργήν, βλασφημίαν, έχθραν, έριδα, μέθη, αργολογίαν, υπερηφάνειαν, οκνηρίαν. Απαρνούμε τους αστεϊσμούς και κιθαρισμούς, τα δαιμονικά άσματα, τας παιδοφθορίας, τας επερωτήσεις ακαθάρτων πνευμάτων, τας πεταλογραφίας…
(Συναξ.  ΙΓ,81).

Oμιλεί ο Σατανάς :

Η δύναμις του Σατανά έγκειται εις αυτήν την φωτοφάνειάν του, εις τας περί αγάπης Θεού και του πλησίον θεωρίας του, εις τα δάκρυά του υπέρ της Εκκλησίας του Χριστού! Εις τας τάσεις δημιουργίας μιας «νέας και υγιούς τάξεως πραγμάτων», εις τον πόθον της άρσεως του «σατανικού» σχίσματος των Εκκλησιών, εις το ενδιαφέρον δια την αναπροσαρμογήν του Ευαγγελίου εις τα σύγχρονα δεδομένα, εις την αναψηλάφησιν θεολογικών, ηθικών και Εκκλησιαστικών θεμάτων, διότι ναι μεν – ομιλεί ο Σατανάς – οι άγιοι Πατέρες ορθώς εδογμάτισαν, αλλά η πρόοδος του κόσμου, αι ανάγκαι της νέας κοινωνίας, η ύψωσις της διανοητικής στάθμης των ανθρώπων, η ασύλληπτος εξέλιξις του τεχνικού πολιτισμού, όλα ταύτα, εν πάση περιπτώσει, επιβάλλουν την επανατοποθέτησιν της Εκκλησίας επί συγχρονισμένων βάσεων…. 

O ορθόδοξος λαός είναι ο φύλαξ της Ορθοδόξου Εκκλησίας!


Εάν δια των πεπλανημένων και κακοδόξων οικουμενιστικών κηρυγμάτων, οι αποστατήσαντες εκκλησιαστικοί ποιμένες προσπαθούν να «ποιήσωσιν ημάς αμερίμνους» και ασυγκινήτους, δια διαφόρων καθησυχαστικών συνθημάτων υποταγής …άχρι καιρού, και ευπειθείας, τότε ποίαν θέσιν έχει η από 6ης Μαϊου 1848 προς πάντας τους ορθοδόξους χριστιανούς εγκύκλιος επιστολή των Πατριαρχών της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας, κατά την οποίαν «ο φύλαξ της Ορθοδοξίας, το σώμα της Εκκλησίας τ.ε. ο λαός αυτός εστι», δια της οποίας εγκυκλίου καταδηλούται θεμελιώδης αλήθεια της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας, ορίζουσα όλην την σημασίαν των δικαιωμάτων του λαού εν τη Εκκλησία;

Αγίου Αμφιλοχίου : Σχετικά με το να μην απελπιζόμαστε

Κάποιος αδελφός νικήθηκε από το πάθος της πορνείας και έκανε την αμαρτία καθημερινά., αλλά και καθημερινά ζητούσε έλεος από τον Κύριό του με δάκρυα και προσευχές. Ενεργώντας λοιπόν έτσι, τον ξεγελούσε η κακή συνήθεια, και έκανε την αμαρτία· έπειτα πάλι, μετά την αμαρτία, πήγαινε στην εκκλησία, και βλέποντας την ιερή και σεβάσμια εικόνα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, έπεφτε μπροστά της με πικρά δάκρυα και έλεγε: «Σπλαχνίσου με, Κύριε, και πάρε από επάνω μου αυτόν τον ύπουλο πειρασμό, γιατί με ταλαιπωρεί φοβερά και με τραυματίζει με τις πικρές ηδονές. Δεν έχω πρόσωπο, Κύριε, να αντικρύσω και να δω την αγία εικόνα σου και την υπέρλαμπρη μορφή του προσώπου σου, ώστε να γλυκαθεί η καρδιά μου». 


H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more


Η Θεσσαλονίκη προπύργιο της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού


Κωνσταντίνος Χολέβας

Επιτρέψτε μου, αγαπητοί αναγνώστες, να αποτίσω τον οφειλόμενο φόρο τιμής στη γενέτειρά μου Θεσσαλονίκη, η οποία στις 26 Οκτωβρίου εορτάζει τα 100 χρόνια από την απελευθέρωσή της, την ίδια ημέρα που τιμά και τη μνήμη του πολιούχου της. Η πόλη του Αγίου Δημητρίου ιδρύθηκε από τον Κάσσανδρο το 315 π.Χ. και ονομάσθηκε έτσι προς τιμήν της συζύγου του, ετεροθαλούς αδελφής του Μ. Αλεξάνδρου. Αποτέλεσε σημαντικό σταθμό στο αποστολικό έργο του Αποστόλου Παύλου, ο οποίος μάλιστα στην Α΄ προς Θεσσαλονικείς Επιστολή του λέγει ότι οι Θεσσαλονικείς έγιναν υπόδειγμα για όλους τους πιστούς στη Μακεδονία και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το μαρτύριο του Αγίου Δημητρίου το 305 μ.Χ. έκανε την πόλη επίκεντρο πανορθοδόξου προσκυνήματος και έως σήμερα η λατρεία προς τον Μυροβλήτη Αγιο συγκεντρώνει στον ναό του πιστούς από την Οικουμενική Ορθοδοξία.


H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more


ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ έγραψε:


Ἡ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ εἶναι τό σύνηθες φαινόμενο πού χρησιμοποιεῖ τό κοσμικό σύστημα, καθώς καί μεμονωμένοι-πλανεμένοι ἄνθρωποι πού ἄγονται καί φέρονται ὑπό τοῦ διαβόλου, προκειμένου νά βλάψουν καί νά ἀμαυρώσουν μία εὔλογη διαμαρτυρία.
Πολλές φορές ( τίς περισσότερες ), τό ἴδιο τό σύστημα μέ τούς ὑποκινητές τους, σπέρνουν "συγκεκριμένες ὁμάδες", ὅπως ἐπίσης "κατασκευάζουν" συγκεκριμένα ἐπεισόδια ( ρίψεις μολότωφ, βάζουν φωτιές, πετᾶνε ἀβγά, βρίζουν κλπ ), προκειμένου:
α) νά ἀποπροσανατολίσουν τό κοινό αἴσθημα ἀπό τό περιεχόμενο καί τόν λόγο τῆς διαμαρτυρίας κι ἔτσι νά ξεχαστεῖ ἤ νά στιγματιστεῖ ἀρνητικά
β)νά κάνουν τό εὐρύ κοινό νά φοβᾶται-ἀπορρίπτει τήν ὅποια διαμαρτυρία ὡς ἐπικίνδυνη ἤ ὡς ἀνώφελη
γ) νά ἀποκαρδιώσουν τούς διαμαρτυρόμενους πολίτες ἀπ' τό νά σηκώνουν ἀνάστημα, σκεπτόμενοι τά "μπλεξίματα" πού προκύπτουν κάθε φορά κι ἔτσι νά μήν ἀντιδροῦν.

Ἐν προκειμένῳ οἱ Χρυσαυγίτες ( δολίως ἤ ἀδόλως ) εὐρισκόμενοι στή διαμαρτυρία τῶν Χριστιανῶν, ὡς ἐλεύθεροι πολίτες, εἶχαν δικαίωμα νά παρευρίσκονται ἐκεῖ καί νά ἀντιδράσουν κατά τοῦ ἐπαίσχυντου
Corpus-Christi
. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ;
Τί σημαίνει αὐτό; Ὅτι τό βλάσφημο ἔργο δικαιώθηκε; Ἤ ὄτι οἱ Χριστιανοί εἶναι Χρυσαυγίτες;

Ἄς ἐπιστρέψουμε πίσω σ' αὐτούς πού χρησιμοποιοῦν αὐτό τό ψυχολογικό τρύκ χειραγώγησης μαζῶν κι ἀποσταθεροποίησης τῆς κοινωνίας, τό "παιχνιδάκι τους".
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;

Ἡ δευτερολογία τοῦ Μητροπολίτου Γόρτυνος Ἱερεμία γιά τό Corpus Christi


http://anavaseis.blogspot.gr/

23 Ὀκτωβρίου 2012

1. Θέλω, ἀγαπητοί μου χριστιανοί, πάλι νά γράψω γι᾽ αὐτό τό ἐπαίσχυντο καί βλάσφημο ἔργο, πού τό λένε Corpus Christi. Καί τό θεωρῶ ὡς ἀνάγκη νά γράψω, γιατί ὡς νά μοῦ φαίνεται ὅτι φύγαμε ἀπό τό θέμα καί τό πᾶμε ἀλλοῦ.
Τό θέμα μας εἶναι νά πονέσουμε καί νά κλάψουμε γι᾽ αὐτό τό μόλυσμα πού ἔγινε στήν Ὀρθόδοξη πατρίδα μας, τήν Ἑλλάδα, τήν χώρα τῶν ἁγίων καί τῶν ἡρώων.
Καί τό θέμα μας εἶναι πάλι νά παρακαλέσουμε μέ δάκρυα τήν Παναγία Δέσποινα γιά νά ἱκετεύσει τόν Κύριο μήν ἔλθει ἡ ὀργή Του κατεπάνω μας, γιατί ἀνεχθήκαμε ἀδιαμαρτύρητα νά συμβεῖ στίς ἡμέρες μας τέτοιο κακό, χειρότερο ἀπό τά προηγούμενα. Καί γιά νά μήν μέ παρεξηγήσουν οἱ «θεολογοῦντες» τῆς «νεοπατερικῆς θεολογίας», ὡς «ὀργή Θεοῦ» πού εἶπα, ἐννοῶ τήν ἄρση τῆς θείας Χάριτος, γιατί ὁ Θεός δέν παύει ποτέ νά εἶναι ἀγάπη. Ἡ λεγομένη «ὀργή Θεοῦ» εἶναι ἡ ἄλλη πλευρά τῆς ἀγάπης Του!


2. Ἐμμένω σταθερά στήν πίστη, τήν ὁποία ἤδη διετύπωσα, ὅτι τό βλάσφημο αὐτό ἔργο, πού ἀποτελεῖ σημεῖο τῶν καιρῶν, ἔπρεπε νά δεχθεῖ τήν δυναμική ἀντίδραση καί τήν πολεμική κλήρου καί λαοῦ, τήν ὁποία ἐξέφρασαν ὀλίγοι μόνον εὐσεβεῖς χριστιανοί.
Ὡς ἀρχιερεύς Χριστοῦ εὔχομαι πλούσια τήν εὐλογία τοῦ Θεοῦ στίς οἰκογένειες αὐτῶν πού διαμαρτυρήθηκαν φανερά κατά τοῦ αἰσχίστου αὐτοῦ ἔργου καί ἄς καταλογίσει ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστός τήν ὁμολογία τους αὐτή τήν Ἡμέραν τῆς Κρίσεως πρός σωτηρίαν τους. Ὁ Κύριος ἐπαινεῖ τόν ἄγγελο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἐφέσου γιά τήν ἀρετή του ὅτι «οὐ δύνῃ βαστάσαι κακούς» (Ἀποκ. 2,2). Καί ὡς «κακοί» στό χωρίο αὐτό τῆς Ἀποκαλύψεως ἐννοοῦνται οἱ αἱρετικοί καί οἱ βλάσφημοι.

3. Ἀλλά κάτι ἄλλο θέλω νά πῶ: Ἔφυγε τό θέμα ἀπό τόν πόνο καί τήν ἀγανάκτηση κατά τοῦ αἰσχροῦ ἔργου καί ἀπό τήν μετάνοιά μας πού πρέπει νά δείξουμε ὅλοι μας γιά τήν ἐμφάνισή του καί ὁ λόγος ἐστράφη πρός τήν «Χρυσή Αὐγή». Εἶναι ἀνάγκη νά γράψω περί αὐτοῦ, γιατί καί ἐγώ κατηγορήθηκα ἀπό μερικούς γιά τόν ἔπαινό μου πρός τούς διαμαρτυρηθέντας, ἐπειδή μεταξύ αὐτῶν ἦταν καί Χρυσαυγῖτες.
Κατά πρῶτον θέλω νά πῶ ὅτι δέν τό ἐγνώριζα αὐτό ἐγώ, γιατί – ἄς τό πῶ – δέν βλέπω τηλεόραση, οὔτε γνωρίζω νά χειρίζομαι ἴντερνετ, οὔτε καί ἀκούω συστηματικά εἰδήσεις. Δεύτερον, ἡ Χρυσή Αὐγή ἀποτελεῖ πολιτικό κόμμα καί μέ πολλή εἰλικρίνεια λέγω – ὅπως τό γνωρίζουν αὐτό οἱ ἀκροατές τῶν κηρυγμάτων μου – ὅτι δέν ταυτίζομαι μέ κανένα πολιτικό κόμμα, γιατί αὐτά ἔχουν λάθη, ὡς ἀνθρώπινα δημιουργήματα πού εἶναι.
Δέχομαι ὅμως τά κόμματα ὡς ἰδεολογίες, γι᾽ αὐτό καί τά σέβομαι. Ἀλλά μισῶ καί ἀποστρέφομαι τό κόμμα ἐκεῖνο πού τό σύστημά του ἔχει εἴτε ἀθεΐα εἴτε βία. Ὁμοίως ἀπό τήν μελέτη μου στήν Ἁγία Γραφή καί μάλιστα στήν Παλαιά Διαθήκη δέχομαι τήν παγκοσμιότητα τοῦ Θεοῦ, ὅπως τήν ἐκήρυτταν ἀπό παλαιά οἱ Προφῆτες (ἰδιαίτερα ὁ ἄγνωστος συγγραφεύς τοῦ βιβλίου τοῦ Ἰωνᾶ), οἱ ὁποῖοι χαρίζουν στήν ταλαίπωρη ἀνθρωπότητα παγκόσμια τήν μορφή τοῦ Λυτρωτοῦ Μεσσία. Ἑπομένως δέν δέχομαι τήν κακοδοξία ὅτι ὁ Θεός εἶναι τῆς Ἑλλάδος μόνο καί τά ἄλλα ἔθνη εἶναι περιφρονημένα. Ἡ Παναγία μας ἦταν Ἑβραιοπούλα!

4. Πιστεύω ὅτι κατά τοῦ αἰσχίστου ἔργου Corpus Christi ἔπρεπε νά κατέλθουν πρός διαμαρτυρία ὅλα τά πολιτικά κόμματα τῆς πατρίδας μας. Γιατί νά διαμαρτυρηθοῦν καί νά κατεβοῦν στό πεζοδρόμιο μόνο μέλη τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς καί ὄχι ὀπαδοί καί ἄλλων πολιτικῶν κομμάτων; Ὅλοι, ἀκόμη καί οἱ ποδοσφαιρικές ὁμάδες – πού τό λέγει ὁ λόγος! – ἔπρεπε νά ἐμφανιστοῦν γιά διαμαρτυρία.
Ὥστε λοιπόν γιά τό θέμα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, ὅπως τοὐλάχιστον τό ἐννοῶ ἐγώ, ἔπρεπε νά πεῖ αὐτός πού διαφωνεῖ πρός τό κόμμα αὐτό: Διαφωνῶ ἰδεολογικά μέ τήν Χρυσή Αὐγή. Δέν δέχομαι τήν γραμμή της. Ὅμως μπράβο της, γιατί στό βλάσφημο κατά τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ ἔργο πού παίχτηκε, αὐτοί μόνον παρουσιάστηκαν νά διαμαρτυρηθοῦν ἐντόνως. Γιατί ἀπουσίασαν τά ἄλλα κόμματα; Γιατί δέν πῆγε καί ὁ δικός μου ὑπουργός πού ψήφισα;

5. Ἀδελφοί μου, τά χρόνια μας εἶναι δύσκολα, εἶναι χρόνια πού προφήτευσε ἡ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου. Οἱ ἐχθροί τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Ἐκκλησίας ἀνέβηκαν στά μπαλκόνια καί φωνάζουν μέ ἠχηρά μεγάφωνα, ἡ ἁμαρτία βραβεύεται, ὅπως τό πολυκέφαλο θηρίο τῆς Ἀποκαλύψεως παρουσιάζεται στεφανωμένο.
Σ᾽ αὐτά τά δύσκολα χρόνια πρέπει νά ζητᾶμε ἀπό τόν Χριστό νά μᾶς θερμάνει τήν πίστη μας καί τήν ἀγάπη μας σ᾽ Αὐτόν καί ἀκόμη νά μᾶς δώσει καί πόθο μαρτυρίου. Ναί, τά συμβαίνοντα στήν ἐποχή μας πράγματα θά μᾶς ὁδηγήσουν αὔριο σέ μαρτύριο. Ἄς αὐξήσουμε λοιπόν τήν προσευχή στήν Παναγία μας,, ἄς ἀγωνιζόμαστε νά τηροῦμε τό πανάγιο θέλημα τοῦ Χριστοῦ, ἄς μελετοῦμε τήν Ἁγία Γραφή, τήν διδασκαλία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καί τούς βίους τῶν Ἁγίων μας, γιά νά ρυθμίζουμε καί ἡμεῖς ἀνάλογα τήν ζωή μας στούς ἀποκαλυπτικούς αὐτούς καιρούς πού ζοῦμε.

Πάντως, ἀπό ὅσα διαβάζω στά ἱερά Συναξάρια, οἱ ἅγιοι ἦταν ὁμολογητές καί διαμαρτύρονταν γιά τά ἀκουόμενα καί ἐμφανιζόμενα στήν ἐποχή τους βλάσφημα κατά τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Καί ἐκεῖνα τά βλάσφημα ἦταν πολύ ὀλιγότερο βλάσφημα ἀπό αὐτό τό βρώμικο ἔργο, πού τό λένε Corpus Christi.

† Ἐπίσκοπος Ἰερεμίας
Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως 

Πεπλανημένον και κακόδοξον φρόνημα.


Οι Οικουμενιστές συμμιγέντες, αφομοιώθησαν με την διεστραμμένην «θεολογικήν» σκέψη της Δύσεως, η οποία τους κατέστησε ου μόνον απειθείς, αλλά και επικριτάς και κατηγόρους της Ορθοδόξου Πατερικής θεολογίας, ανατρέποντες ούτω θεμελιωδώς την υπόστασιν της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής του Χριστού Εκκλησίας. Η αποξένωσις και διάβρωσίς των απέτεκε το απόβλητον εξάμβλωμα και απαράδεκτον δια την Ορθόδοξον Εκκλησίαν πεπλανημένον και κακόδοξον φρόνημα, ότι άπασαι αι «χριστιανικαί» ομολογίαι είναι και θεωρούνται «ΑΔΕΛΦΑΙ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΙ» πράγμα το οποίον τυγχάνει θεμελιώδης αρχή και κατευθυντήριος γραμμή του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, (Π.Σ.Ε) το πιστεύω του οποίου τυγχάνει η πεπλανημένη «θεωρία των κλάδων».

Άγιος Ιουστίνος (Πόποβιτς) : Άνθρωπος και Θεάνθρωπος.


Οι πνευματοφόροι Πατέρες ευρήκαν την λέξιν με την οποίαν εξέφρασαν την ουσίαν του Χριστιανισμού. Τούτο εποίησαν «εισδεξάμενοι την νοητήν λαμπηδόνα του Αγίου Πνεύματος» (Κυριακή των Πατέρων, Στιχηρά εις τους Αίνους). Δια του Αγίου Πνεύματος ούτοι απεκάλυψαν «το μυστήριον της Θεολογίας», και τούτο «τρανώς παρέδωκαν τη Εκκλησία» (Δοξαστικόν εις τους Αίνους). Και το μυστήριον της Θεολογίας είναι τούτο:  ο Χριστός είναι ο αληθινός Θεός, ομοούσιος τω Θεώ Πατρί, και δια τούτο Σωτήρ, δια τούτο Λυτρωτής, δια τούτο Κύριος. Οι θεοφώτιστοι Πατέρες, όπως κάποτε και ο Κύριός των εις την έρημον του πειρασμού, ενίκησαν δια του Αγίου Πνεύματος το ακάθαρτον πνεύμα του δαιμονισμένου Αρείου και επέφεραν καιρίαν ήτταν εις τον πειράζοντα.                                                                                      Τι είναι εις την πραγματικότητα ο αρειανισμός; Από πού κατάγεται;--Με το μεταφυσικόν είναι του ριζώνει εις τον σατανισμόν και με την ψυχολογικήν του πλευράν εις τον ορθολογισμόν. Ο αρειανισμός είναι μία απόπειρα να υιοθετηθούν αι μέθοδοι και τα μέσα της κατά άνθρωπον φιλοσοφίας ως μέθοδοι και μέσα της Χριστογνωσίας και Θεογνωσίας, να τεθή ο αμαρτοποιημένος ανθρώπινος νους ως μέτρον εις το εν χάριτι θεανθρώπινον έργον του Χριστού, να αντικαταστήσουν οι ορθολογιστικοί νόμοι (αι κατηγορίαι) της λογικής του Αριστοτέλους τους χριστιανικούς νόμους του Αγίου Πνεύματος. Ο Newman έχει δίκαιον, όταν λέγη: «Ο Αριστοτέλης είναι ο επίσκοπος των αρειανών».                                                                                                                                                                          

Συνεχίζεται.