20/10/2012
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, κατά την τελετή ανακήρυξής του σε επίτιμο δημότη Πέλλας σήμερα το μεσημέρι στα Γιαννιτσά, κάλεσε για άλλη μία φορά την Πολιτεία σε κοινό αγώνα με την Εκκλησία: "το μοναδικό φάρμακο που θα μπορούσε να βοηθήσει αυτή την ώρα τους αρρωστημένους θεσμούς, την κρίση η οποία μας ταλαιπωρεί όλους μας είναι η συνεργασία Εκκλησίας-Πολιτείας και όλων των φορέων» .
Ο Μακαριώτατος μίλησε ακόμη για επιστροφή στην ελληνορθόδοξη παράδοση, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως η παράδοση αυτή «δεν θα πρέπει να πάει στην άκρη, αλλά να είναι στο κέντρο».
Αναφορικά δε, στη σχέση Εκκλησίας κι εκπαίδευσης, ο Μακαριώτατος σημείωσε πως στις μέρες μας, είναι φυσικό το σχολείο και η εκκλησία ως κτίρια ν' απέχουν γεωγραφικά «το δυστύχημα όμως είναι ότι αρχίζουν να απέχουν και ουσιαστικά». Ειδικότερα στη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία, τόνισε: «μία ώρα θρησκευτικά περισσότερο στο σχολείο, ούτε εμείς νομίζουμε ότι με αυτή την επιπλέον ώρα θα σώσουμε τον κόσμο και την εκκλησία, αλλά ούτε κι εσείς με μία ώρα, αν την αφαιρέσετε και προσθέσετε αντ' αυτής μία ώρα θεάτρου ή κάτι άλλο, θα κερδίσετε τον πολιτισμό. Το θέμα όμως, είναι σημειολογικό».
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, κατά την τελετή ανακήρυξής του σε επίτιμο δημότη Πέλλας σήμερα το μεσημέρι στα Γιαννιτσά, κάλεσε για άλλη μία φορά την Πολιτεία σε κοινό αγώνα με την Εκκλησία: "το μοναδικό φάρμακο που θα μπορούσε να βοηθήσει αυτή την ώρα τους αρρωστημένους θεσμούς, την κρίση η οποία μας ταλαιπωρεί όλους μας είναι η συνεργασία Εκκλησίας-Πολιτείας και όλων των φορέων» .
Ο Μακαριώτατος μίλησε ακόμη για επιστροφή στην ελληνορθόδοξη παράδοση, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως η παράδοση αυτή «δεν θα πρέπει να πάει στην άκρη, αλλά να είναι στο κέντρο».
Αναφορικά δε, στη σχέση Εκκλησίας κι εκπαίδευσης, ο Μακαριώτατος σημείωσε πως στις μέρες μας, είναι φυσικό το σχολείο και η εκκλησία ως κτίρια ν' απέχουν γεωγραφικά «το δυστύχημα όμως είναι ότι αρχίζουν να απέχουν και ουσιαστικά». Ειδικότερα στη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία, τόνισε: «μία ώρα θρησκευτικά περισσότερο στο σχολείο, ούτε εμείς νομίζουμε ότι με αυτή την επιπλέον ώρα θα σώσουμε τον κόσμο και την εκκλησία, αλλά ούτε κι εσείς με μία ώρα, αν την αφαιρέσετε και προσθέσετε αντ' αυτής μία ώρα θεάτρου ή κάτι άλλο, θα κερδίσετε τον πολιτισμό. Το θέμα όμως, είναι σημειολογικό».