Πλην ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων.

Το 1274 επί αυτοκράτορος Μιχαήλ του αζυμίτου γίνεται ενωτική Σύνοδος εις Λυών, η οποία απεφάσισε την μετά των Λατίνων ένωσιν. Μεταξύ  των αντιδρασάντων διεκρίθησαν οι Αγιορείται Πατέρες, οι οποίοι απέστειλαν ωραιοτάτην δογματικήν επιστολήν εις τον αυτοκράτορα, αρνούμενοι σταθερώς το μνημόσυνον «των καπηλευσάντων τα θεία». Μετά ταύτα ακολούθησαν τα γνωστά μαρτύρια των Αγιορειτών Πατέρων. Το πνεύμα της επιστολής περικλείεται εις την εξής πρότασιν: Πλην ότι μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, καν ορθόδοξος είη ο αναφέρων.


(P.G.  99,  1669  A).

Η μόνη Ορθόδοξη φωνή του Αγίου Όρους δέχεται σφοδρή επίθεση του νέου Τζιοβάνι Βέκκου και οι αντιοικουμενιστές ήρωες του χαρτοπόλεμου σιωπούν...

Του αείμνηστου Ιωάννη Κορναράκη:

....Οι βαρείς λύκοι, λοιπόν, των αιρέσεων, και, μάλιστα, της λοιμώδους νόσου της οικουμενιστικής παναιρέσεως, δεν εξορκίζονται με έναν χαρτοπόλεμο αντιαιρετικών κειμένων -ανιαρό και ανίερο-, ο οποίος χαρτοπόλεμος, κάθε φορά, πληροφορεί το ποίμνιο, απλώς, τι είναι η αίρεσις και ποια καταστροφικά αποτελέσματα προκαλεί στην ζωή της Εκκλησίας!
Μέχρι σήμερα, έχει κυκλοφορήσει μεγάλος αριθμός τέτοιων κειμένων, από την ηγουμενική διοίκηση του Αγίου Όρους, από την δική σας ομάδα κληρικών και μοναχών, αλλά και από άλλες αντιοικουμενιστικές προσπάθειες.
Έχει χυθεί πολύ μελάνι και έχει ξοδευθεί πολύ χαρτί, για τα ίδια θέματα, το ίδιο μοτίβο, το δήθεν «μαχητικό», χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα εις βάρος των εκκλησιαστικών οικουμενιστών....

Κακός και καλός τρόπος.

Στο «Γεροντικό» διαβάζομε:
Δύο μοναχοί συναντούν, χωριστά ο καθένας, έναν ιερέα των ειδώλων στην έρημο. Ο πρώτος μιλάει δογματικά, όπως τον έβλεπε υπό το πρίσμα του δόγματος, ότι η ειδωλολατρεία είναι δαιμονική θρησκεία και οι ιερείς της υπηρέτες του διαβόλου. Του λέει:
-Αί, αι δαίμον! Πού τρέχεις;

Ο άλλος του μιλάει με την χριστιανική καλωσύνη και αγάπη. Του λέει:
-Σωθείης· σωθείης, καματηρέ!

Αυτό σημαίνει καλή μεθόδευση· καλή στρατηγική.

Ερωτάει με απορία ο ιερέας τον άγιο Μακάριο.
-Τι καλό είδες επάνω μου, χριστιανός συ, και μου μιλάς με τόσο καλό τρόπο;
Απαντάει ο άγιος:
-Βλέπω, ότι εργάζεσαι για την ψυχή σου με ζήλο. Και σε λυπάμαι, γιατί δεν το έχεις καταλάβει, ότι ο κόπος σου θα παέι χαμένος!...

Αποτέλεσμα:

* Τα λόγια του πρώτου εξόργισαν τον ιερέα τόσο, που όρμησε επάνω του και τον «εσάπισε» στο ξύλο.
* Τα λόγια του δευτέρου, τον κατένυξαν τόσο, που άφησε την ειδωλολατρεία και το επίζηλο αξίωμά του, και έγινε χριστιανός και μοναχός (Αββά Μακαρίου, λθʼ).


Το πιστεύω και των δύο μοναχών ήταν το ίδιο. Ο ένας έκαμε μία άκριτη μετωπική επίθεση εναντίον του ιερέα των ειδώλων. Ο άγιος Μακάριος εφάρμοσε μια στρατηγική· έκαμε μια μεθόδευση. Και εκέρδισε μια μεγάλη νίκη. Εκέρδισε έναν άνθρωπο. Εκέρδισε τον αδελφό του. Για την αιωνία ζωή.

Ευλόγει, η ψυχή μου, τον Κύριον - Psalm 102


ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΑΡΡΟΣ.

Αυτό το θάρρος το χρειαζόμαστε όλοι και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, μας εξηγεί πως θα το βρούμε (Πρακτικά και Θεολογικά Κεφάλαια ) : 

«Εκείνος, που έχει οδηγόν του τον φόβον του Θεού, δεν φοβάται και όταν ακόμα ζη ανάμεσα σε πονηρούς ανθρώπους. Διότι, όταν έχει μέσα του τον φόβον του Θεού, κρατά το ανίκητον όπλον της πίστεως, ένα όπλον με το οποίον μπορεί να επιτύχη τα πάντα, ακόμα και αυτά, που φαίνονται δύσκολα και ακατόρθωτα σε πολλούς. Ο άνθρωπος, που φοβάται τον Θεόν, ζη μεν ανάμεσα σε κακούς και πονηρούς ανθρώπους, αλλά μοιάζει με γίγαντα ανάμεσα σε μαϊμούδες, ή με λιοντάρι, που βρυχάται ανάμεσα σε αδύνατα σκυλιά και σε αλεπούδες, γιατί το θάρρος του το βρίσκει και το αντλεί από τον φόβον του Θεού, που νοιώθει μέσα του».
 

Ο Καπερνάρος για την αστυνομική επέμβαση στη Μονή Εσφιγμένου

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=39&t=8122

Ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, εξέδωσε ανακοίνωση για όσα συνέβησαν στη Μονή Εσφιγμένου.

Διαβάστε την ανακοίνωση:

"Ουδέποτε σε εκτέλεση απόφασης ασφαλιστικών μέτρων ιδιωτικής διαφοράς δεν παραστάθηκαν τα ΜΑΤ, μπουλντόζες και εισαγγελείς. Αυτά συμβαίνουν σήμερα, μόνον εναντίον της Μονής Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος.

Όμως, πρέπει να γνωρίζει ο ελληνικός λαός ότι η πολιτική απόφαση αυτή, στηρίζεται σε λόγους που αφορούν οικονομικά συμφέροντα και μόνον. Οι συνέπειες από αυτή την εκτέλεση σκοπιμοτήτων εις βάρος των Μοναχών της Μονής Εσφιγμένου βαρύνουν, αποκλειστικά, την κυβέρνηση και τον Δένδια". 

Ιδού τα έργα του νέου Τζιοβάνι Βέκκου (Βαρθολομαίου) :

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=39&t=8121

(σ.σ. ο τίτλος  της καταχώρησης είναι της "ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΦΩΝΗΣ")



Μετά τους λοστούς και τις βαριές οι Κατσουλιέρηδες τώρα και με σκαπτικό τύπου CAT προσπάθησαν να μπουν στο κονάκι μας με την βοήθεια της ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ. Όχι μόνο οι αστυνομικοί δεν απέτρεψαν την προσπάθεια των Κατσουλιέρηδων που με αλλοδαπούς εργάτες προσπάθησαν να σπάσουν την πόρτα στο κονάκι μας. Αλλά όπως βλέπετε στην φωτό τους έδιναν οδηγίες και τους συνόδευσαν ... αλλιώς δεν θα είχε φτάσει ποτέ το σκαπτικό στην πόρτα μας. Δείτε το video και πείτε μας γιατί ως αμυνόμενοι διαπράξαμε και έγκλημα κατά ζωής. Πετάξαμε λέει εκρηκτικά μετά στουπί μετά πέτρες, την ίδια ώρα που το σκαπτικό έπεφτε στην πόρτα μας. Εκρηκτικά δεν πετάξαμε ΠΟΤΕ... αφορμή ήταν για να νομιμοποιήσουν την όποια αστυνομική επέμβαση εναντίον των μοναχών μας ... είδαν απλά ότι η αστυνομική συνοδεία απλά δεν βοήθησε και έψαχναν αφορμή για να μπουν τα ΜΑΤ να δείρουν τα γερόντια. Πότε ξανά έχετε δει αστυνομική παρουσία - συνοδεία σε ιδιωτική προβοκάτσια; ΕΛΕΟΣ


ΠΗΓΗ

http://esfigmenou.blogspot.gr/

Υπενθύμιση Κατάνυξης :




Ἡ Ὁμιλία θὰ πραγματοποιηθεῖ τὴν Τετάρτη 7 Αὐγούστου στὶς 7.30 μμ., στὸ πνευματικὸ κέντρο τοῦ Ἱεροῦ Βυζαντινοῦ Ναοῦ Προφήτου Ἡλιού τῆς Ι.Μ. Θεσσαλονίκης, στὴν διεύθυνση, Ὀλυμπιάδος 53(ἀπέναντι ἀπὸ τὸ Ναό).

Ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων.

Η οργή του Θεού έχει καταλάβει την Εκκλησία εδώ και πολλές δεκαετίες. Ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός θριαμβεύουν. Τότε ο Μ. Αθανάσιος και οι άλλοι Πατέρες κατενόησαν τον κίνδυνο, που περιέγραφε το όραμα του Μ. Αντωνίου. Τώρα βλέπουμε να μολύνονται οι ναοί και τα θυσιαστήρια απο συμπροσευχές και συλλείτουργα με τους «αλόγους» αιρετικούς και ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων. Αν παρακολουθήσει κανείς οικουμενίστικα συλλείτουργα και συμπροσευχές, σαν αυτό που έγινε στην Καμπέρα, στην Ζ' Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου των δήθεν Εκκλησιών, και σαν αυτά που γίνονται συχνά με τη συμμετοχή ιερέων ομοφυλοφίλων που τολμούν και κρατούν το Άγιο Δισκοπότηρο και γυναικών επισκόπων και ιερειών, η εικόνα υπερβαίνει και το όραμα του Μ. Αντωνίου. Μόνη ελπίδα για να επανεύρει η Εκκλησία την ομορφιά της είναι η σύσταση και συμβουλή του Μ. Αντωνίου: «Μόνον μη μιάνετε εαυτούς μετά των Αρειανών». Μόνο να μη μιανθούμε από την κοινωνία μας με τον Παπισμό και Οικουμενισμό, με τους φιλοπαπικούς και οικουμενιστάς Ορθοδόξους. Επειδή μέχρι τώρα δεν το επράξαμε δυναμικά και αποφασιστικά, γι' αυτό παρατείνει ο Θεός επί έτη την οργή του, την αιχμαλωσία των Ορθοδόξων στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Μέχρι πότε επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί θα επιτρέπουμε τα άλογα κτήνη, τους αιρετικούς, να λακτίζουν και να μιαίνουν τα Ιερά και τα Άγια της Ορθοδοξίας; Όσο απρακτούμε και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς, το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω.

Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης :

 Ἀθηναγόρας, ὄχι μόνο δὲν ὀπισθοχώρησε, ἀλλὰ καὶ αὐτὸς καὶ οἱ διάδοχοί του προχώρησαν καὶ προχωροῦν, ὅπως διαρκῶς τὸ ἐπισημαίνουμε καὶ ὅπως τὸ εἴδαμε ὅλοι κατὰ τὴν κατὰ τὴν τελευταία συνάντηση Πατριάρχου καὶ Πάπα στὸ Φανάρι στὶς 30 Νοεμβρίου τοῦ 2006.  πρωτόθρονη Ἐκκλησία ἔχει πλέον ἁλωθεῖ ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμό, καὶ ὡς πρώτη, ἐπηρεάζει καὶ τὶς ἄλλες τοπικὲς Ἐκκλησίες. Ὅλη αὐτὴ  τραγικὴ ἱστορία τῆς ἀποστασίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ διαζωγραφήθηκε στὸ μεγάλο σχετικὸ Συνέδριο ποὺ κάναμε στὴν Θεσσαλονίκη τὸ 2004. 


Στὶς περισσότερες ἐκκλησίες, οἱ οἰκουμενιστικὲς ἡγεσίες ἐλέγχουν πλήρως τὴν κατάσταση καὶ μὲ ἀπειλές, διώξεις καὶ ἀφορισμοὺς καταπνίγουν καὶ φιμώνουν τὶς ὀρθόδοξες φωνές.
 

NewsIt.gr: Το ντοκουμέντο της επέμβασης στη Ιερά Μονή Εσφιγμένου Αγίου Όρους.


ΕΝΩΣΗ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ

 Κόνιτσα 28 Ιουλίου 2013




ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ



          Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία από 26 - 28 Ιουλίου 2013, στην Ιερά Μονή  Ταξιαρχών Γκούρας, στο Αηδονοχώρι Κονίτσης, το ετήσιο   Σεμινάριο Στελεχών τής ΣΦΕΒΑ υπό την αιγίδα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης κ. Ανδρέου.
         Έγινε επισκόπηση των τελευταίων εξελίξεων του Βορειοηπειρωτικού Ζητήματος και επαναβεβαιώθηκε η θέση ότι το Βορειοηπειρωτικό συνιστά ενεργό εθνικό ζήτημα, το οποίο συναρτάται άμεσα τόσο με την πλήρη κατοχύρωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Βορειοηπειρωτών όσο και με τα γενικότερα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδας.
          Παράλληλα συζητήθηκαν εκτενώς τα προβλήματα που αφορούν στο θεσμό των Φροντιστηρίων Ελληνικής Γλώσσας στην Βόρειο Ήπειρο και αποφασίστηκε η περαιτέρω ενίσχυσή τους προς όφελος των αδελφών μας Βορειοηπειρωτών.   
          Αποτιμήθηκαν οι πρόσφατες βουλευτικές εκλογές στην Αλβανία και η θέση της ελληνικής μειονότητας στη νέα πολιτική κατάσταση στη γειτονική χώρα.
           Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώθηκε το υψηλό φρόνημα των μελών μας  και η  απόφασή μας να συνεχίσουμε αταλάντευτα τον Αγώνα για την πλήρη κατοχύρωση των δικαίων και δικαιωμάτων των αδελφών μας της Βορείου Ηπείρου.



Το Κεντρικό Δ.Σ.

Δέχεται επίθεση το κονάκι της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου στις Καρυές από την Νέα αδελφότητα των Κατσουλιέρηδων. ΤΩΡΑ.

  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ!!!
    Πράσινο φως κυβερνήσεως για αστυνομική επέμβαση στο κονάκι της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Αγίου Όρους;

    ... Πληροφορίες θέλουν την Κυβέρνηση να έχει δώσει πράσινο φως για επέμβαση αστυνομική εναντίον μοναχών εντός Αγίου Όρους. Έχει αναλογιστεί η κυβέρνηση ότι θα ποτίσει με αίμα μοναχών το χώμα του Αγίου Όρους. Στο κονάκι εγκαταβιούμε εδώ και δεκαετίες έχουμε το δίκιο με το μέρος μας και σας παρακαλούμε να επαναφέρετε την ησυχία και την ηρεμία στο Όρος. Ας επέμβει η πολιτική ηγεσία να ηρεμήσει τα πνεύματα ... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΣΕ ΑΜΥΝΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ... ΕΛΕΟΣ

    --
    Μετά Τιμής

    Γραφείο Τύπου
    Ιεράς Μονής Εσφιγμένου - Άγιο Όρος

Τότε... και Τώρα

Οι λατινόφρονες με τον Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννην Βέκκον ήλθον εις το Άγιον Όρος μετά στρατιωτικής δυνάμεως, και αφού έπραξαν εκείνα τα οποία έπραξαν εις τας άλλας Μονάς, ήλθον τελευταίον και εις την Ιεράν Μονήν του Ζωγράφου, πυρ και μανίαν πνέοντες κατά των οικούντων αυτήν Μοναχών. Κατ’ εκείνον δε τον φρικτόν και φοβερόν δια το Άγιον Όρος καιρόν, πλησίον της Μονής Ζωγράφου ηγωνίζετο κατά μόνας εις Μοναχός, έχων συνήθειαν ιεράν να αναγινώσκη πολλάκις καθ΄ εκάστην τον Ακάθιστον Ύμνον της Θεοτόκου ενώπιον της θείας Εικόνος Αυτής. Εν μια λοιπόν των ημερών, ότε εις τα χείλη του Γέροντος αντηχούσεν ο Αρχαγγελικός ασπασμός της Υπεραγίας Παρθένου Μαρίας, το «Χαίρε», ακούει αίφνης ο Γέρων εκ της αγίας Αυτής Εικόνος τους εξής λόγους: «Χαίρε και συ, Γέρων του Θεού!», ο δε Γέρων εγένετο έντρομος. «Μη φοβού», εξηκολούθησεν ησύχως η εκ της Εικόνος θεομητορική φωνή, «αλλ’ απελθών ταχέως εις την Μονήν, ανάγγειλον εις τους αδελφούς και εις τον Καθηγούμενον ότι οι εχθροί εμού τε και του Υιού μου επλησίασαν. Όστις λοιπόν υπάρχει ασθενής τω πνεύματι, εν υπομονή ας κρυφθή, έως ότου παρέλθη ο πειρασμός, οι δε επιθυμούντες μαρτυρικούς στεφάνους ας παραμείνωσιν εν τη Μονή, άπελθε λοιπόν ταχέως».  

….είκοσι δε και εξ Μοναχοί, oι μη μνημονεύοντες τον λατινόφρονα Τζιοβάνι Βέκκο, μετά των οποίων και ο Καθηγούμενος, έμειναν εις την Μονήν και εισήλθον εντός του Πύργου, αναμένοντες τους εχθρούς αυτών και προσδοκώντες τους μαρτυρικούς στεφάνους. Το αποτέλεσμα: εικοσιέξ Οσιομάρτυρες Ζωγραφίται, οι ελέγξαντες τους λατινόφρονας, τον τε βασιλέα Μιχαήλ και τον Πατριάρχην Τζιοβάνι Βέκκον, επάνωθεν του Πύργου πυρί τελειούνται.


Τώρα :


Και οι δέκα εννέα Ηγούμενοι του Αγίου Όρους  υποδέχονται στο Άγιον Όρος, συλλειτουργούν και μνημονεύουν τον αρχιαιρεσιάρχην Πατριάρχην Κων/πόλεως,  Βαρθολομαίον, την ιδίαν ώρα που ο νέος Τζιοβάνι Βέκκος εκδιώκει απανθρώπως τους αδελφούς των Εσφιγμενίτας!... 

Γέρων Μεθόδιος συνέντευξη ,Ιερά Μονή Εσφιγμένου



ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΜΑΣ

Σήμερα Δευτέρα 29/7/13(ν.η.)




Που είναι οι Αγιορείτες; Οι αδελφοί τους Εσφιγμενίτες διώκονται. Την απάντηση στην ερώτηση την δίνει ο αείμνηστος Ιωάννης Κορναράκης :

Το Περιβόλι της Παναγίας
αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας !!!

Του κυρίου Ιωάννου Κορναράκη, Ομοτίμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής Αθηνών.


«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)


Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!

Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!

Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!
Δεν διετράνωσε μαχητικά την ορθόδοξη μαρτυρία με το γνωστό κύρος του αγιορείτικου λόγου, ως διορθωτική παρέμβαση στις αυθαίρετες και κραυγαλέες πατριαρχικές παραβιάσεις των ι. Κανόνων της Εκκλησίας.
Αντίθετα επιβράβευσε τις πατριαρχικές αυτές αντορθόδοξες ενέργειες με τη διακήρυξη της ευλαβείας της στο πρόσωπο του κ. Βαρθολομαίου!

Έτσι οι φύλακες της Ορθόδοξης Παράδοσεως, οι πυλωροί της προστασίας και διασφαλίσεως του κύρους των Ι. Κανόνων της Εκκλησίας, εγκατέλειψαν τη θέση τους!
Αρνήθηκαν τον εαυτό τους.

Άφησαν ξέφραγο και απροστάτευτο τον αμπελώνα του Κυρίου και συσχηματίσθηκαν με τον νυν αιώνα του οικουμενισμού, του κακόδοξου χριστιανικού συγκρητισμού.

Ευθυγραμμίσθηκαν με τους νεοεποχίτικους νόες κληρικών και λαϊκών θεολόγων, αρνητών της αληθείας της Μίας, Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, της Εκκλησίας των ι. Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων, της Πατερικής Παραδόσεως!

Η στάση αυτή της πνευματικής ηγεσίας του Αγίου Όρους αποστερεί σήμερα από την Ορθόδοξη Εκκλησία το φρουρό και φύλακα των παραδεδομένων αληθειών της πίστεως και της διδασκαλίας της.

Σήμερα έπαυσε να είναι το Άγιο Όρος εγγύηση και στήριξη Ορθοδοξίας, έπαλξη παρατάξεως μαρτύρων και ομολογητών Ορθοδοξίας.

Σήμερα το Άγιο Όρος, μοιάζει με αποσαθρωμένο από τον οικουμενισμό και την αίρεση οπωροφυλάκιο, μνημείο πλέον αγιορειτικής εγκαταλείψεως του περιβολιού της Παναγίας!

Το θλιβερό αυτό γεγονός συμβαίνει σήμερα, σε ώρα και στιγμή προχωρημένης αποδυναμώσεως της Ορθοδοξίας από ζωτικές και άγρυπνες δυνάμεις μαρτυρίας και ομολογίας, δεδομένου ότι, σήμερα, επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι και

Πατριάρχες αλλά και κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι, μεταποιούμενοι αλαζονικώς σε τάξη εκκλησιαστικής οικουμενικής συνόδου, αποφθέγγονται άρρητα ρήματα κακοδοξίας, «επ’ αγαθώ» της Ορθοδοξίας!

Αιρετικές χριστιανικές κοινότητες αναγνωρίζονται σήμερα ως εκκλησίες, συλλειτουργίες με τους πάσης φύσεως αιρετικούς και συμπροσευχές βαπτίζονται ως αγαπητικές σχέσεις και κάθε ορθόδοξη αλήθεια παραπέμπεται στον κάλαθο του οικουμενισμού, για επανερμηνεία με τα νέα δεδομένα της μετανεωτερικότητας, η οποία απαιτεί τον επαναπροσδιορισμό των πάντων στη θεολογία και γενικώς στη ζωή της Εκκλησίας!

Σ’ αυτή την κρίσιμη ώρα της οικουμενιστικής λαίλαπας, δεν έστερξαν οι αγιορείτες ηγούμενοι να αναδειχθούν· «θεία παρεμβολή και θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου»!

Παραδόθηκαν στη δειλία και το φόβο της μαρτυρίας, με το…αιρετικό πρόσχημα της ευλαβούς υπακοής στο πρόσωπο του Πατριάρχου!

Έτσι μετέτρεψαν την πνευματική τους ηγεσία σε αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο του περιβολιού της Παναγίας!

Έκαναν την επιλογή τους!

Επέλεξαν την συνοδοιπορία τους με την πατριαρχική οικουμενιστική λογική!

Βαρθολομαίος, ο νέος Τζιοβάνι Βέκκος:

«Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλ’ οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων» (!!!), ανέφερε ο Οικουμενικός Πατριάρχης στην θρονική εορτή του 1998.



Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης:
Θλίβεται κανείς και σπαράσσει μέχρι βαθέων, αναλογιζόμενος και μόνο την πατριαρχική ρήση, που θεωρεί τους Αγίους Πατέρες, οι οποίοι αγωνίσθηκαν εναντίον του Πάπα ως θύματα του Διαβόλου και αξίους της συγχωρήσεως και του ελέους του Θεού .
Αν όμως, ο Μέγας Φώτιος, ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης και πλείστοι άλλοι πολέμιοι των αιρέσεων του Παπισμού, είναι όργανα και θύματα του Διαβόλου, πρέπει να τους διαγράψουμε από τις δέλτους των Αγίων, να καταργήσουμε τις εορτές και τις ακολουθίες, και αντί να επικαλούμεθα τις πρεσβείες και την βοήθειά τους, να τους κάνουμε μνημόσυνα και τρισάγια, για να τους συγχωρήσει ο Θεός.

Επέμβαση της αστυνομίας στη Μονή Εσφιγμένου

Ένταση επικράτησε το πρωί της Δευτέρας στο αντιπροσωπείο της Μονής Εσφιγμένου στην πρωτεύουσα του Αγίου όρους, τις Καρυές, όταν μοναχοί της Παλαιάς Αδελφότητας απέτρεψαν την επίδοση δικογράφου για την εκκένωση του αντιπροσωπείου. 
Μοναχοί της Νέας Αδελφότητας έχουν κερδίσει ασφαλιστικά μέτρα ζητούν να μπουν στη Μονή. 
Κατά τα επεισόδια τραυματίστηκε ελαφρά ένας μοναχός, ενώ μέλη της Παλαιάς Αδελφότητας πέταξαν αναμμένο στουπί, προκειμένου να εμποδίσουν ένα όχημα (που είχε φέρει η αστυνομία) να σπάσει την πόρτα.
Οι μοναχοί της Παλαιάς Αδελφότητας δηλώνουν αποφασισμένοι να μην εγκαταλείψουν το κονάκι.Όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο πολιτικός διοικητής του Αγίου Όρους Αρίστος Κασμίρογλου, «το πρωί έγινε προσπάθεια να εκτελεστεί μια αναγκαστική απόφαση του Πρωτοδικείου Χαλκιδικής για τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων που προβλέπουν την εκκένωση του αντιπροσωπείου. Ο δικαστικός επιμελητής που πήγε στην περιοχή για να εκτελέσει την απόφαση αυτή, συνοδευόμενος από ομάδα πολιτών, δέχτηκε επίθεση από το αντιπροσωπείο από ομάδα μοναχών της Μονής Εσφιγμένου που του πέταξαν εκρηκτικά».

Μετά το περιστατικό αυτό η κατάσταση εκτονώθηκε. «Τελέστηκε ένα ποινικό αδίκημα. Το θέμα θα αντιμετωπιστεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τον νόμο» πρόσθεσε ο κ. Κασμίρογλου.
Στο μεταξύ, σε ετοιμότητα βρίσκονται οι αστυνομικές αρχές, ενώ ενημερώθηκε και η εισαγγελία Θεσσαλονίκης. Μέχρι στιγμής, αστυνομία και δικαστικές αρχές δεν ανακοινώνουν επίσημα το παραμικρό για την υπόθεση.
Ερωτηθείς για το θέμα ο εκπρόσωπος Τύπου της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου στο Άγιον Όρος, Ηρακλής Μωραϊτης, δηλώνει: «Το πρωί οκτώ άτομα ήρθαν στις Καρυές μέσω θαλάσσης και έφτασαν στο κονάκι μας. Ήρθαν για να σπάσουν την πόρτα από το κονάκι, να μας βγάλουν έξω και να μας πάρουν το αντιπροσωπείο. Στην περιοχή βρέθηκε και μικρή αστυνομική δύναμη. Οι μοναχοί της Μονής Εσφιγμένου που βρίσκονταν μέσα στο κονάκι και είναι σε θέση άμυνας για να το υπερασπιστούν, πέταξαν κάποια αντικείμενα από μέσα προς τα έξω. Περιμένουμε την παρέμβαση του εισαγγελέα από τη Θεσσαλονίκη. Περιμένουμε η αστυνομία να δώσει μια πολιτική λύση ειρήνης και ηρεμίας, αλλιώς θα έχουμε γεγονότα που θα αμαυρώσουν την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό».
Εξάλλου ο εκπρόσωπος Τύπου της Μονής αναφέρει ότι η εντολή εκκένωσης του αντιπροσωπείου επιδόθηκε την περασμένη εβδομάδα και διευκρινίζει ότι υλοποιείται για να γίνουν έργα συντήρησης και να δικαιολογηθούν κονδύλια του ΕΣΠΑ. Κάνει λόγο,τέλος, για προσπάθεια απόσπασης των περιουσιακών στοιχείων της Μονής.

Ποιό πνεύμα ζωοποιεί;

Από το βιβλίο: «Δίψα για ζωή»

Τον κόσμο – πρέπει να το εννοήσουμε- δεν τον κυβερνούν ούτε τα γερά μπράτσα , ούτε οι σφιγμένες γροθιές, ούτε ο στρατός και τα όπλα. Τον κυβερνάει το πνεύμα. « Τὸ πνεῦμά ἐστι τὸ ζωοποιοῦν».
Παντού και πάντοτε το πνεύμα έχει την αξία, γιατί από το πνεύμα ξεπηδάνε οι ιδέες. Και τίποτε δεν μπορεί να συγκριθή με μια ιδέα. Ούτε να της αντισταθή.
Μια ιδέα οδηγεί σε ανακαλύψεις , εφευρέσεις, κατακτήσεις. Μια ιδέα προκαλεί έναν πόλεμο. Και μια άλλη τον τελειώνει. Ούτε η φύση, αλλά ούτε ο ίδιος ο άνθρωπος δεν μπορεί να αντισταθή στην δύναμη της ιδέας του, που, όσο πιο δυνατή είναι, τόσο πιο ριζικά και ολοκληρωτικά τον συγκλονίζει. Μερικές φορές μάλιστα καταντάει γι’ αυτόν νοσογόνος πηγή. Του γίνεται ψύχωση, νεύρωση κ.ο.κ. Τούτο παρατηρείται Ιδιαίτερα στις παθιασμένες ιδεολογίες, που εμφανίζουν κάτι το δαιμονικό.
Εμείς αυτό το καταλαβαίνουμε θαυμάσια, επειδή ξέρουμε , ότι το « τὸ πνεῦμά ἐστι τὸ ζωοποιοῦν,». Το Πνεύμα του Θεού είπε και εγεννήθησαν όλα, όσα υπάρχουν! Και το Πνεύμα του Θεού τα κυβερνάει. Αυτό μας φωτίζει σε κάθε καλό. Και όταν Αυτό λείπει, ο άνθρωπος βυθίζεται στο σκοτάδι της δουλείας, στο κακό. Τότε, όσο πιο πολύ τον συγκλονίζουν οι ιδέες του, τόσο πιο πολύ αυτό χάνεται. Ο άνθρωπος στο σημείο αυτό μοιάζει με τον Σαούλ, τον πρώτο βασιλιά του Ισραήλ. Η αγία Γραφή λέει γι’ αυτόν, πως όταν άφησε την καρδιά του να κυριαρχηθή από στραβές ιδέες, «απέστη απ’ αυτού το Πνεύμα του Κυρίου και περιέπεσεν εις πνεύμα πονηρόν» , που του έφερε μελαγχολία, άγχος, μίσος, κακία, εκδικητικότητα και άλλα πολλά συμπτώματα, ψυχοπαθολογικά, που τόσο συχνά τα συναντάμε , ιδιαιτέρως σε όσους το ρίχνουν στην αθεΐα.

Τί τρομερό πράγμα! Το καταλάβαμε; Υπάρχουν δύο πνεύματα: Το Πνεύμα του Θεού, δηλαδή το Άγιον Πνεύμα , και το πονηρό πνεύμα, δηλαδή ο διάβολος. Αυτό το δεύτερο πνεύμα είναι, που εμφυσάει ιδέες, που οδηγούν στο άγχος, την μελαγχολία, το μίσος, την εκδίκηση, το πάθος «κατά των αντιπάλων»!
Και έτσι; Αρρωστημένος ο σύγχρονος άνθρωπος από την βίαιη επάνω του δεσποτεία μιας ιδέας , που την γέννησε πνεύμα πονηρό, παθιάζεται για την ύλη και για τον υλισμό! Και προσπαθεί να παρηγορηθή με την σάπια σανίδα, ότι την σκέψη την γενναία η ύλη! Και στηρίζεται με όλο του το βάρος σε μια σάπια σανίδα!
Και πώς γλυτώνει από αυτή την κατάσταση; Είναι πολύ απλό: με το να κάνει μια έντονη προσπάθεια να μείνει μέσα του το Πνεύμα του Θεού: « Τὸ πνεῦμά τὸζωοποιοῦν».
Αλλ’ ο Θεός είπε για τους συγχρόνους του Νώε: «Δεν θα μείνει μέσα στους ανθρώπους αυτούς το Πνεύμα Μου, διότι είναι υποδουλωμένοι στη σάρκα» ( Γεν. 6, 3 ) . Για να μην δουλωθή ο άνθρωπος στη σάρκα χρειάζεται εγκράτεια, νηστεία και προσευχή∙ με άλλα λόγια, όλα εκείνα που ο κόσμος σήμερα μάλλον τα περιφρονεί, επειδή έχει φύγει από μέσα του το Πνεύμα του Θεού.

Ποιο πνεύμα ζωοποιεί; Απάντηση: To Πνεύμα του Θεού. Πότε; Όταν δεν το διώχνουμε με την υποδούλωσή μας στη ύλη και γενικά στο κακό.