Κληρικός της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας συλλειτούργησε με Καθολικό Ιερέα

Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν όταν ο Πατριάρχης αποκαθιστά σχισματικούς και τους δίνει την αυτοκεφαλία. Πολλά δεινά θα συσσωρευτούν στην «Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας», που ευτυχώς δεν έχει αναγνωρισθεί από καμία άλλη Ορθόδοξη Εκκλησία.
Η πρώτη Θεία Λειτουργία από Κληρικό της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας, τελέστηκε στην Σλοβενία. σύμφωνα με την Πρεσβεία της Ουκρανίας στην Σλοβενία.

Χορωδιακόν Σε υμνούμεν Σε ευλογούμεν Αξιον εστίν


Τη Β΄ (2α) Απριλίου, μνήμη του Οσίου Πατρός ημών ΤΙΤΟΥ του Θαυματουργού.

O Συναξαριστής της ημέρας.
Τρίτη, 2  Απριλίου 2019                                                                                                                     

Τίτος ο μακάριος και Άγιος Πατήρ ημών ηγάπησε τον Θεόν εκ νεαράς του ηλικίας. Μετέβη λοιπόν εις Κοινόβιον και έγινε Μοναχός και τοσούτον προέκοψεν εις την υπακοήν και ταπείνωσιν, ώστε υπερέβη όχι μόνον τους αδελφούς του Κοινοβίου εκείνου, αλλά και όλους τους άλλους συγχρόνους του Μοναχούς. Γενόμενος δε και Ηγούμενος και Ποιμήν των λογικών προβάτων του Χριστού, τοσαύτην αγάπην, πραότητα και συμπάθειαν είχεν ο τρισόλβιος εις το ποίμνιόν του, ώστε ουδείς άλλος τότε υπήρχεν όμοιος αυτού. Εφυλάχθη δε καθαρός κατά το σώμα και κατά την ψυχήν εκ νεαράς του ηλικίας, ως Άγγελος Θεού, αξιωθείς δια τούτο να γίνη και θαυματουργός. Ούτω λοιπόν ζήσας και αφήσας τους μαθητάς και συνασκητάς του εικόνα έμψυχον της αυτού αρετής και ασκητικής πολιτείας, απήλθε προς Κύριον.

Νομική κάλυψη ιατρού που λόγω συνειδήσεως αρνείται να εφαρμόσει ή να συμπράξει σε έκτρωση

Ένας από τους θεμελιώδεις προβληματισμούς που τίθενται σε σχέση με την ιατρική πράξη της τεχνητής διακοπής της κυήσεως είναι αν πράγματι υφίσταται έννομο δικαίωμα του ιατρού για άρνηση τέλεσης της εν λόγω ιατρικής πράξης για λόγους συνειδήσεως.
Το ζήτημα σχετικά προσφάτως ήρθε ξανά στο φως της δημοσιότητας όταν δυο αναισθησιολόγοι ιατροί αρνήθηκαν για συνειδησιακούς λόγους την συμμετοχή τους σε έκτρωση κατά την υπηρεσία τους σε νοσοκομείο της Σάμου.
Η αρμόδια Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής σε συστάσεις της με αφορμή το γεγονός στην Σάμο αποφάνθηκε ως εξής: Ναι μεν αναγνωρίζει πλήρως το δικαίωμα στις γυναίκες να αποφασίζουν ελεύθερα για το αν θα συνεχίσουν ή όχι μία κύηση, από την άλλη αναγνωρίζει το δικαίωμα άρνησης και στους γιατρούς, καθώς κάτι τέτοιο προβλέπεται και από την ιατρική δεοντολογία και μάλιστα καλύπτεται και από σχετικό νόμο.

Ἡ πόρνη αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ Τοῦ Ἰωάννη Τάτση, Θεολόγου

Ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης στὸ λόγο του «Εἰς τὴν ἑαυτοῦ χειροτονίαν πρὸς Εὐάγριον περὶ θεότητος» ἐπισημαίνει τὰ λανθασμένα στοιχεῖα τῆς διδασκαλίας τῶν αἱρετικῶν Πνευματομάχων. Προχωρεῖ ὅμως καὶ σὲ μία περιγραφὴ τοῦ τρόπου μὲ τὸν ὁποῖο πολιτεύονται οἱ αἱρετικοὶ αὐτοὶ περιγράφοντας τὴ στάση τους ἀπέναντι στὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Παραλληλίζει τοὺς αἱρετικοὺς μὲ τὸν ἄσωτο υἱὸ τῆς παραβολῆς καὶ τοὺς ἐλέγχει, γιατί καταβίβασαν τὸ ὑψηλὸ δόγμα τῆς Ἁγίας Τριάδος στὰ ταπεινὰ νοήματα τῶν χοίρων καὶ ξόδεψαν τὸν δογματικὸ πλοῦτο τῆς Ἐκκλησίας στὶς πόρνες τῆς αἵρεσης. Καὶ ὁλοκληρώνει τὸν παραλληλισμὸ λέγοντας ὅτι «πόρνη ἐστὶν ἡ αἵρεσις ταῖς ἠπατημέναις ἡδοναῖς γοητεύουσα». Ἀξιοσημείωτη εἶναι ἡ περιγραφὴ τοῦ ἁγίου γιὰ τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο πολιτεύονται οἱ αἱρετικοί, πολέμιοι τῆς θεότητος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Διδάγματα από την 1η Απριλίου 1955

Η ψυχοσύνθεση του Ελληνα είναι ίδια και στη Μακεδονία, και στην Κύπρο, και παντού

Από τον Κωνσταντίνο Χολέβα


Από την εποχή που ο βασιλιάς της Κύπρου Κινύρας έστειλε μια ασπίδα στον Αγαμέμνονα για να συμβολίσει τη συμμετοχή της Κύπρου στην πανελλήνια εκστρατεία κατά της Τροίας έως σήμερα η Κύπρος είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Ελληνισμού. Υπέστη κατακτήσεις και ταλαιπωρίες, αλλά η ψυχή του λαού είναι προσηλωμένη στην ορθόδοξη πίστη και στη διαχρονική Ελληνική Ιστορία.

Η Κύπρος τιμά την 1η Απριλίου 1955 ως την ημέρα του μεγάλου ξεσηκωμού κατά των Βρετανών αποικιοκρατών. Το σύνθημα μικρών και μεγάλων, κληρικών και λαϊκών, ήταν «ΕΝΩΣΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΩΣΙΣ!» Ο όρος «αυτοδιάθεση» χρησιμοποιήθηκε για διπλωματικούς λόγοyς, λόγω της μεταπολεμικού κλίματος που δεν ευνοούσε την αποικιοκρατία. Ο στόχος ήταν σαφής: η ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα. Και ήταν δίκαιος στόχος. Αλλωστε, η Κύπρος είχε μετάσχει σε όλους τους αγώνες του Ελληνισμού. Την 9η Ιουλίου 1821 είδε τον Αρχιεπίσκοπό της να θανατώνεται από τους Τούρκους μαζί με 500 κληρικούς και προκρίτους, διότι είχε αποκαλυφθεί η συμμετοχή επιφανών Κυπρίων στη Φιλική Εταιρεία. Το 1912 και το 1940 η Μεγαλόνησος έστειλε τα παιδιά της να αγωνιστούν υπέρ των δικαίων του ενιαίου Ελληνισμού. Εξω από τα Ιωάννινα κατά τον Α΄ Βαλκανικό Πόλεμο έπεσε μαχόμενος ως εθελοντής ο δήμαρχος Λεμεσού Χριστόδουλος Σώζος.

Ο θρυλικός «απελευθερωτής» της Συρίας, ο «Τίγρης», προσκυνά την εικόνα της Παναγίας της Οδηγήτριας -- Γράφει ο αδελφός μας Σπύρος



Ο θρυλικός Τίγρης προσκυνά την εικόνα της Παναγίας της Οδηγήτριας.

Παρακολουθώντας από την αρχή την κρίση στην Συρία, η οποία ήταν μια επανάληψη όλων των επιθετικών ενεργειών υβριδικού πολέμου των δυτικών (κυρίως αμερικανών, άγγλων. γάλλων), σιωνιστών, και των υπολειμμάτων τους, τούρκων, σαουδαράβων, εμιράτων, κατάρ, ιορδανία, κ.λ.π, με την επωνομασία «αραβική άνοιξη», με την οποία υποτίθεται ενεργούνσε η ασήμαντη «Μουσουλμανική αδελφότητα», τρείς μορφές του συριακού αγώνα μου έκαναν ιδιαίτερη και ξεχωριστή εντύπωση.
Κοινά χαρακτηριστικά γνωρίσματα και των τριών, το ήθος, η αίσθηση καθήκοντος, οι ικανότητες, η μεγάλη αγάπη για την πατρίδα τους και τον συριακό λαό ανεξαρτήτως θρησκεύματος και κουλτούρας, η αυτοθυσία μέχρι θανάτου, η παράτολμη αποφασιστικότητα και ηρωική μαχητικότητα, η απίστευτη αντοχή σε κακουχίες, η ατελείωτη μέχρι σήμερα προσπάθεια επιβίωσης σε δολοφονικές απόπειρες.