Σωτηρία Ψυχής -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη



Στις Δευ, 3 Αυγ 2020 στις 9:14 μ.μ., ο/η Kyprianos Christodoulides <kyprianos01@gmail.com> έγραψε:
π. Γρηγόριος Ζιωγος είπε...3 Αυγούστου 2020 - 4:32 π.μ.

[ Θέλετε να βοηθήσετε τους αναγνώστες που ενδιαφέρονται να σωθούν; Εάν ναι η ερώτηση είναι μια:
Που να πάει ο κόσμος σήμερα να ακουμπήσει την ψυχή του;
Σε αποτειχισμένους και με ποιες προϋποθέσεις; Η αρκεί το αποτείχιση σκέτο ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ; Σε παρατάξεις γοχ; Σε ποιον και γιατί ;
Αν υπάρχει σοβαρός προβληματισμός και διάλογος προτείνω στον διαχειριστή του ιστοτόπου να ξεκινήσει καινούργια θεματική. Συγκεκριμένα πράγματα. Που πας να σωθείς σήμερα έστω κατ΄ οικονομία και γιατί
.]

Απάντηση
Τό ερώτημα θέλει διευκρίνιση επειδή είναι διττής φύσεως :
  α) «Πού πάς νά σωθείς σήμερα ;» καί β) «Πού νά πάει ο κόσμος σήμερα νά ακουμπήσει τήν ψυχή του;».
Στήν πρώτη περίπτωση ο εισηγητής τού θέματος χρησιμοποιεί ενικό αριθμό, «πού πάς νά σωθείς», στήν δεύτερη έχουμε πληθυντικό : «Πού νά πάει ο κόσμος ;». Ο κόσμος σημαίνει πλήθος.

Στήν πρώτη περίπτωση «πού πάς νά σωθείς ;», τήν απάντηση τήν δίνει έκαστος, επειδή είναι ο μόνος υπεύθυνος πρός διαχείριση αυτού τού θέματος. Ο καθένας έχει τήν ψυχή του χωριστά καί επομένως, «
Follow Jesus, forget Church» (ακολούθησε τόν Χριστό, ξέχασε τήν Εκκλησία), όπως συνιστούσε ένας διάσημος Προτεστάντης πρίν λίγα χρόνια. Άλλοι, προφανώς, θά δώσουν άλλες απαντήσεις.
Στήν δεύτερη περίπτωση, στήν περίπτωση «πού νά πάει ο κόσμος ;», έχουμε τήν αποτελεσματική καί απλουστευτική απάντηση τών Οικουμενιστών - Σιωνιστών : Όλες οι θρησκείες είναι δρόμοι που οδηγούν στόν ένα θεό. Επομένως, γιά τούς περισσότερους, που απλά ανέχονται ή δέχονται τά θρησκευτικά, τά εκκλησιαστικά, τά πολυπολιτισμικά κλπ., η λύση αυτή είναι η πλέον κατάλληλη. Δέν έχει σημασία τί πιστεύουμε. Σημασία έχει ότι
 
πιστεύουμε ! Μή τό ψάχνεις.

Επειδή, λοιπόν υπάρχει σοβαρός προβληματισμός, θά παρακαλούσα τόν π. Γρηγόριο Ζιώγο νά μάς (ή νά μέ) διευκολύνει, προσδιορίζοντας τό πού απευθύνει τό ερώτημα : Στόν καθένα χωριστά ή σέ όλους γενικά ;

----------------------------------
Ο π. Γρηγόριος Ζιώγος είπε...

Ποια η διαφορά της σωτηρίας του ενός με τους πολλούς;

Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους.

Περιμένω την γνώμη του κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη στο ερώτημα,

Ο πάσα ένας οικουμενιστής, άθεος, πεντηκοστιανός κλπ που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν;
Σε αποτειχισμένους;; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις;
Σε σύνοδο ΓΟΧ;;
Εάν ναι σε ποια από όλες;;

π. Γρηγόριος Ζιώγος

-------------------------------------
Ψυχής σωτηρία, συνέχεια

- [ π. Γρηγόριος Ζιωγος είπε : ... «4α + 4β» Εσύ έχεις σύγχυση. Ποιος έγραψε για αποτειχισμενους πεντηκοστιανους κλπ;; Περαιτέρω. Εγώ ρώτησα που υπάρχει σωτηρία αυτή την στιγμή ώστε να ακουμπήσουν την ψυχή τους άπαντες. Εσύ απάντησες τι πρέπει να γίνει στο μέλλον.... Άρα σήμερα τι;;
Όπως βλέπετε δεν μπορείτε να οδηγήσετε ψυχές για πολλούς λόγους. Τα ατέλειωτα σχόλια λοιπόν που γράφονται είναι για να περάσει η ώρα ... αντί για μια παρτίδα σκάκι... Επί της ουσίας nada τίποτα.
Επαναλαμβάνω το ερώτημα για πολλοστή φορά και ας γράψει την γνώμη του όποιος νομίζει ότι έχει να προσφέρει κάτι στους ανθρώπους : Που υπάρχει σωτηρία σήμερα ώστε να ακουμπήσουν την ψυχή τους όλοι οι αιρετικοί οι πλανημενος κλπ; Σε αποτειχισμενους; Σε ποιον και γιατί; Σε σύνοδο ΓΟΧ;; Σε ποια και γιατί; Περιμένω απάντηση. 4 Αυγούστου 2020 - 3:11 π.μ.]

- Ο/Η Κυπριανός Χ. είπε... 4 Αυγούστου 2020 - 3:30 π.μ Δέν γράφω γιά τήν σωτηρία ψυχής. Είναι στήν κρίση Άλλου καί όχι στήν δική μου. Γιά τήν σωτηρία πίστεως γράφω, τήν οποία πίστη, οι γνήσιοι καί οι νόθοι ορθόδοξοι τήν έβαλαν στόν ηλεκτρονικό μικροτόμο, τήν έκαναν κομματάκια καί ύστερα, έβαλαν τά κομματάκια στό ηλεκτρονικό υπερμικροσκόπιο καί μάς δίνουν τίς απαντήσεις τους : Αυτός είναι αιρετικός, αυτός είναι σχισματικός, αυτός είναι σχισματοαιρετικός, αυτός είναι πλανεμένος, αυτός είναι ... καί δέν συμμαζεύεται τό αυτός είναι κλπ., κλπ.

Ό,τι έγραψα, έγραψα. Άν γνωρίζεις ανάγνωση έχει καλώς, άν όχι σύ όψει. Ξαναδιάβασε :

[ Ο/Η Κυπριανός Χ είπε ... 1) Ποια η διαφορά της σωτηρίας του ενός με τους πολλούς; 2) Η ερώτηση απευθύνεται σε όλους. Περιμένω την γνώμη του Σχολιαστή σας στο ερώτημα : 3) Ο κάθε ένας οικουμενιστης, άθεος, πεντηκοστιανος κλπ. που να ακουμπήσουν τις ψυχές τους για να σωθούν; 4) Σε αποτειχισμενους; Αν ναι με ποιες προϋποθέσεις; 4α) Σε σύνοδο ΓΟΧ;; 4β) Εάν ναι σε ποια από όλες; (π. Γρηγόριος Ζιωγος 3 Αυγούστου 2020 - 6:40 μ.μ.]

[ Απάντηση ...
... (3 + 4) Τό ερώτημα μέ αριθμό 3 απευθύνεται σέ ομάδες ποικίλων πεποιθήσεων, συνεπώς επιμερίζεται στήν κάθε ομάδα (4), ανάλογα μέ τίς πεποιθήσεις αυτής.
(4α + 4β) Η τοποθέτηση τού ερωτήματος αποτελεί συνέχεια τής ερώτησης 4. Αλλά είναι απαράδεκτη, εφόσον στούς (εξ Ορθοδόξων) αποτειχισμένους, συμπεριλαμβάνονται οικουμενιστές, άθεοι, πεντηκοστιανοί κλπ. Αποτειχίσεις καί αποτειχισμένοι δέν υπάρχουν σ΄αυτούς.]

Αυτό τό παρέλειψες « (1 + 2) Εφόσον ο Ένας θυσιάστηκε γιά όλους ("τούς πολλούς"), τότε καί οι πολλοί ...», τό παραλείπω κι εγώ. Δέν επιθυμώ νά επαναλαμβάνομαι. (Βλ. https://orthodox-voice.blogspot.com/2020/08/blog-post_73.html).

Η Αφελληνισμένη Ελλάς --- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Η αντίδραση της Ελλαδικής κυβερνήσεως ως προς την μετατροπή της Αγίας Σοφίας, μέρος της ζώσης Ελληνο-Ορθοδόξου παραδόσεως, προξένησε αποτροπιασμό και μήνη προς τον απανταχού Ελληνισμό, δια την ιταμή πρόκληση του Σουλτάνου ο οποίος ευαγγελίζεται την εγκαθίδρυση ενός Παντουρκικού-Νέο-Οθωμανικού Σουνιτικού καθεστώτος, υπονομεύοντας την ειρηνική συνύπαρξη των λαών.
Η Ιμπεριαλιστική αυτή και άκρως προκλητική ενέργεια, τορπιλίζει παραχρήμα οιαδήποτε προσπάθεια αμοιβαίας ειρηνικής συνύπαρξης ή απόπειρα προσέγγισης των δύο λαών εξ αφορμής της θρησκείας, τουναντίον δε, αποδεικνύεται η υπεροχή και ισχύς του  δυνατού, εξοβελίζοντας τα ευχολόγια περί της παρεμβάσεως του Ο.Η.Ε, ή της Διεθνούς κοινότητας.

ΜΙΚΡΟΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ


Τη Δ΄ (4η) Αυγούστου, μνήμη των επτά Παίδων των εν Εφέσω, ΜΑΞΙΜΙΛΙΑΝΟΥ, ΕΞΑΚΟΥΣΤΩΔΙΑΝΟΥ, ΙΑΜΒΛΙΧΟΥ, ΜΑΡΤΙΝΙΑΝΟΥ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ, ΑΝΤΩΝΙΝΟΥ και ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Ο Μαξιμιλιανός και οι έτεροι συν αυτώ Άγιοι Παίδες ήκμασαν κατά τους χρόνους του βασιλέως Δεκίου, εν έτει σνβ΄ (252), αφού δε διεμοίρασαν εις τους πτωχούς όλην αυτών την περιουσίαν εισήλθον εντός σπηλαίου και εκρύβησαν· παρακαλέσαντες δε τον Θεόν να λυθώσιν από του δεσμού του σώματος και να μη παραδοθώσιν εις τον βασιλέα Δέκιον, παρέδωκαν τας ψυχάς των εις τον Θεόν. Όταν δε ο βασιλεύς Δέκιος επανήλθεν εις την Έφεσον, εζήτησεν αυτούς ίνα ελθόντες θυσιάσωσιν εις τα είδωλα, και μαθών ότι απέθανον εν τω σπηλαίω, προσέταξε να εμφράξωσι την είσοδον αυτού.

Οι αντι-οικουμενιστές προβάλλουν την δική τους στάση ως σωστή και ενδεδειγμένη!

Οι αντι-οικουμενιστές, κληρικοί και λαϊκοί, ενώ δια του
προφορικού και γραπτού λόγου των τάσσονται εναντίον του Οικουμενισμού, πρακτικά
δεν παίρνουν μέτρα εναντίον του. Η όλη αντίστασή τους σταματά σε καμμιά
προσωπική ή συλλογική διαμαρτυρία και τίποτε περισσότερο. Περί διακοπής
μνημοσύνου και Εκκλησιαστικής κοινωνίας, εκ των δεδηλωμένων πλέον Οικουμενιστών
ούτε λόγος να γίνεται, το θεωρούν πλάνη! Και αν βρεθούν μερικοί, οι οποίοι
ακολουθούντες το παράδειγμα των αγίων Πατέρων μας και υπακούοντες εις τους
Εκκλησιαστικούς θεσμούς, διακόψουν την επικοινωνίαν και το μνημόσυνο των
αιρετικών, γίνονται άμεσος στόχος τους. Προσπαθούν με κάθε τρόπο να δυσφημίσουν
αυτούς τους σημερινούς Ομολογητές της Ορθοδόξου πίστεως ως πλανεμένους και
σχισματικούς, ως φανατικούς και αμαθείς, ως στερημένους αγάπης και
εκκλησιαστικής παιδείας, ως ελαχίστους και ταραχοποιούς, ως ανυποτάκτους και
υπερηφάνους, ως διαστροφείς της αληθείας, κ.λ.π. Συνάμα δε προβάλλουν την δική
τους στάση ως σωστή και ενδεδειγμένη!
----------------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ὅπως ἔχουμε ἐπισημάνει πολλές φορές, ἡ στάσις αὐτῶν τῶν θεωρητικῶν «ἀντι-οικουμενιστῶν» τοῦ τύπου Σεραφείμ «Πειραιῶς» εἶναι αἵρεσις, ἡ ὁποία θά μποροῦσε νά περιγραφῇ ἐν συντομίᾳ ὡς «καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον»!


Τα νάματα της Αναγέννησης και της Ελευθερίας -- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Μεσούντος του θέρους, άρχισε δε η έκρηξη των κρουσμάτων του «φονικού» ιού, με πρώτιστο μέλημα των ειδικών, το τι μέλλει γενέσθαι με τις Εκκλησίας και δε ενόψει της κορυφώσεως της Μεγάλης Εορτής της Χριστιανοσύνης, η οποία δε είναι έτερη από το Μικρό Πάσχα, την Κοίμηση της Θεοτόκου.
Η κατάσταση αυτή καθίσταται ανυπέρβλητη ψυχολογικά, διότι άπαντες σκληρώς εργαζόμενοι αναμένουμε, ταπεινά την περίοδο αυτή, προκειμένου να εύρουμε τον εαυτό μας, να δροσίσουμε την ψυχή μας και να αντλήσουμε από την Υπεργία Θεοτόκο μας, ψυχική ανάταση, αισιοδοξία, χαρά και ελπίδα να συνεχίσουμε τον ανηλεή και αδυσώπητο αγώνα, εις την σημερινή κοινωνία.
Η αναγγελία ότι δήθεν ενόψει της 15η Αυγούστου, δεν θα λάβουν χώρα πανηγύρια ή η χυδαία αυτή περιρρέουσα ατμόσφαιρα η οποία ιταμώς μετεωρίζεται εις βάρος των Χριστιανών μόνον μήνη και δικαιολογημένη αγανάκτηση, δύναται να δημιουργήσει, διότι αναβιώνουν οι αλγεινοί συνειρμοί με τον εορτασμό του Πάσχα όπου σύμπασα η Πολιτεία εν συναυτουργία με την Διοικούσα Εκκλησία μας πειθανάγκασαν ότι ο εν λόγω ιός μεταδίδεται εισέτι και δια των τυμπνοκρουσιών εξ αυτού του λόγου απηγόρευσαν δρακόντεια το κτύπημα  των καμπανών αλλά συγχρόνως και την διανομή του Αγίου Φωτός, μολονότι υπήρξαν λυσιτελείς προτάσεις και πρόσφοροι τρόποι να διοχετευτεί το Άγιο φως, προς κάθε σπίτι επιμελεία των Δήμων.

Ο υπαρξιακός χαρακτήρ των Δογμάτων -- Του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη, Ομοτ. Καθηγητού Πανεπιστημίου Αθηνών

Πολύς λόγος γίνεται συχνά από θεολογικούς νόες, που στέκονται με σκεπτικισμό ή με έκδηλο αρνητισμό, μπροστά στις έννοιες «παράδοση» και «παρελθόν» της Εκκλησίας, για την ανάγκη μιας αναδείξεως ή προβολής του υπαρξιακού χαρακτήρος των δογμάτων της Εκκλησίας σε κάθε συγκεκριμένη «μεταγενέστερη» από μια «παλαιότερη» εποχή. «Τα δόγματα στην ορθόδοξη Εκκλησία είναι ζωή και συνεπώς πρέπει να έχουν άμεσες και αποφασιστικές επιπτώσεις στην ύπαρξή μας, να είναι αποκάλυψη της Αληθείας, δηλαδή φανέρωση καίριων και ακραίων, μεθοριακών καταστάσεων της ύπαρξης»(1). Αλλά ποιος άραγε θα πρέπει να παρουσιάζει στον εκάστοτε «σύγχρονο» κόσμο την αλήθεια, ότι τα δόγματα είναι ζωή και έχουν άμεσες και αποφασιστικές επιπτώσεις στην ύπαρξή μας;