Πίστη - Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

 Το να πιστέψουμε στην αρχή και να υπακούσουμε, όταν κληθούμε από το Θεό, εξαρτάται από τη δική μας ευγνώμονα διάθεση• μετά όμως από τη θεμελίωση της πίστεως μέσα μας έχουμε ανάγκη από τη βοήθεια του Αγ. Πνεύματος, για να μείνει διαρκώς ακλόνητη και αμετάβλητη. Γιατί, ούτε ο Θεός ούτε η χάρη του Αγ. Πνεύματος προλαβαίνει τη δική μας προαίρεση, γιατί προκαλεί βέβαια αλλά περιμένει, ώστε από μόνοι μας και με την ελεύθερη θέλησή μας να προσέλθουμε , τότε μας παρέχει όλη τη δική Του συμμαχία και βοήθεια. . Πως όμως θα μπορέσουμε να προσελκύσουμε την βοήθειας του Αγ. Πνεύματος και το Το πείσουμε να μείνει κοντά μας; Με τα αγαθά έργα και τον άριστο τρόπο ζωής.

Η πίστη χρειάζεται τη βοήθεια και την παραμονή του Αγ. Πνεύματος , για να μείνει ακλόνητη, ενώ η βοήθεια του Αγ. Πνεύματος συνήθως παραμένει κοντά μας, όταν η ζωή μας είναι καθαρή και η διαγωγή μας άριστη. Γιατί δεν είναι δυνατόν εκείνος που ζει αμαρτηλή ζωή, πραγματικά δεν είναι δυνατόν να μην κλονίζεται στην πίστη. Και για να πεισθείτε ότι αυτό είναι αληθινό και ότι οι κακές πράξεις καταστρέφουν τη σταθερότητα της πίστεως, άκουσε τι λέγει ο Απ. Παύλος γράφοντας στον Τιμόθεο: «Για να είσαι», λέγει, «συνεχώς επιστρατεύμενος στον καλόν αγώνα, έχοντας πίστη και αγαθή συνείδηση» (η αγαθή όμως συνείδηση μπορεί να υπάρξει μόνον σαν καρπός ορθής ζωής και ορθών πράξεων) «την οποία συνείδηση» λέει, «μερικοί την κατέπνιξαν και για αυτό εναυάγησαν και στην πίστη». Γιατί ότι ακριβώς είναι η τροφή για το σώμα, αυτό είναι και η διαγωγή για την πίστη• και όπως ακριβώς η φύση της σάρκας μας είναι τέτοια ώστε να μην μπορεί να διατηρηθεί χωρίς τροφή, έτσι και η πίστη δεν συντηρείται χωρίς καλά έργα• γιατί «η πίστη χωρίς έργα είναι νεκρή».

Το φλεγόμενο κελί.

Ρώτησαν κάποτε τον αββά Παλλάδιο, πού καταγόταν από τη Θεσσαλονίκη: 

-Κάνε αγάπη, πάτερ, και πες μας από ποια αιτία έγινες μοναχός;
 

-Στην πατρίδα μου, απάντησε εκείνος, μισό χιλιόμετρο μακριά από το τείχος, ζούσε ένας έγκλειστος μοναχός πού λεγόταν Δαβίδ. Είχε έρθει από τη Μεσοποταμία. Ήταν πολύ ενάρετος, ελεήμων και εγκρατής. Έμεινε κλεισμένος και προσευχόμενος στο κελί του, περίπου εβδομήντα χρόνια!
 

Εκείνο τον καιρό, εξ αιτίας βαρβαρικών επιδρομών, τα τείχη της Θεσσαλονίκης φυλάγονταν μέρα και νύχτα από τούς στρατιώτες.
 

Ένα βράδυ οι φρουροί του τείχους πού ήταν προς το μέρος του κελιού του εγκλείστου, είδαν να βγαίνουν φλόγες από τα παράθυρά του. Σκέφτηκαν ότι κάποιοι βάρβαροι πλησίασαν και έβαλαν φωτιά στο κελί. Όταν όμως ξημέρωσε, βγήκαν έξω και βρήκαν τον γέροντα ζωντανό και το κελί απείραχτο! Έμειναν γι’ αυτό έκπληκτοι... Την άλλη νύχτα ξαναβλέπουν φλόγες στο κελί. Το ίδιο γινόταν και τις επόμενες νύχτες. Το παράδοξο φαινόμενο έγινε γνωστό σ’ όλη την πόλη και πολλοί πήγαιναν και αγρυπνούσαν στο τείχος για να δουν το φλεγόμενο κελί. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι τον θάνατο του γέροντα. Αφού λοιπόν αντίκρισα το θαύμα, όχι μια και δύο, αλλά πολλές φορές είπα μέσα μου:
 

«Αν ο Θεός χαρίζει τόση δόξα στους δούλους Του στον κόσμο αυτό, πόση θα τούς χαρίσει στην αιωνιότητα, όταν σαν ήλιος θα λάμψη το πρόσωπό τους!». Αυτή ήταν η αιτία να φορέσω το μοναχικό τούτο σχήμα.
 

Δ Kanon Anastaseos - Greek Orthodox Byzantine Chant


Πίστη - Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

Όταν απολαμβάνουμε την πρόνοια του Θεού, όχι μόνον των πονηρών ανθρώπων τα εχθρικά σχέδια μπορούμε να αποφύγουμε, αλλά, και σε ανήμερα και άγρια θηρία αν περιπέσουμε, δεν θα πάθουμε κανένα κακό. Γιατί ο Κύριος των όλων δείχνοντας την μεγάλη και περίσσια δύναμή Του, και των θηρίων μεταβάλει την φύση και την μετατρέπει σε ημερότητα προβάτων, χωρίς να τα μετακινεί από τη θηριωδία τους, αλλά, αφήνοντάς τα στη φύση τους, τα κάνει να συμπεριφέρονται σαν πρόβατα. Κι αυτό μπορεί να το δει κανείς όχι μόνο στα θηρία, αλλά και στα ίδια τα στοιχεία της φύσεως. Γιατί, όταν Αυτός θέλει, και τα στοιχεία της φύσεως ξεχνούν τη δική τους ιδιότητα και ούτε η φωτιά δείχνει την ενέργεια της φωτιάς.

Η λανθασμένη στρατηγική της επιλογής νεοσουλτάνων

Tου Κ. Χολέβα.
Κάθε λογικός άνθρωπος με ανθρωπιστικά και δημοκρατικά αισθήματα διαφωνεί με την κατάχρηση βίας που εφαρμόζει η τουρκική αστυνομία κατά διαδηλωτών. Από εκεί και πέρα, όμως, θεωρώ αφελές και εθνικά επιζήμιο να παίρνουμε το μέρος της μιας ή της άλλης παράταξης ή πολιτικής προσωπικότητας της Τουρκίας. Ο Ερντογάν και ο Νταβούτογλου είναι νεοοθωμανιστές και μεταξύ άλλων αρνούνται ότι το Καστελόριζο ανήκει στην Ελλάδα. Ομως ο αντίπαλός τους Κιλιτσντάρογλου στηρίζεται στις λόγχες του στρατού και για να σχηματίσει κυβέρνηση θα χρειαστεί τη στήριξη και συμμετοχή των ακραίων εθνικιστών του Ντεβλέτ Μπαχτσελί (κόμμα Εθνικιστικής Δράσης - ΜΗΡ). Και τα δύο αντίπαλα στρατόπεδα συμφωνούν απολύτως στην επιθετικότητα κατά της Ελλάδας. Ας μην κάνουμε επιλογή νεοσουλτάνων και ας αποφύγουμε τα λάθη του παρελθόντος.

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Ιανουάριος 1970---Δεκέμβριος 2012

15 .560 .000, δεκαπέντε  εκατομμύρια πεντακόσιες εξήντα χιλιάδες ελληνόπουλα κατακρεουργήθηκαν από εκτρώσεις!!!
Με το εθνικό έγκλημα της νομιμοποιήσεως των αμβλώσεων και μάλιστα με δαπάνες του κράτους, δια του Ν. 1609 του 1986.
 Με την έντεχνη από το  1980  αλλοίωση της ομοιογένειας των Ελλήνων με περίπου 3.000. 000 μουσουλμάνων λαθρομεταναστών.
 Και τώρα με την  σταδιακή απονομή της ελληνικής ιθαγένειας σε μετανάστες και λαθρομετανάστες, είναι όντως τραγικόν, ευρισκόμεθα προ της  αλλοιώσεως και μειώσεως του ελληνικού πληθυσμού, και οι υπεύθυνοι του έθνους συνεχίζουν να νομιμοποιούν και να πληρώνουν δια 350 χιλιάδες περίπου, εκτρώσεις, ετησίως.

 Αυτοκτονούμε!!!

Οι Ιρλανδοί αγωνίζονται!



Χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στο κέντρο του Δουβλίνου, το Σάββατο διαμαρτυρόμενοι κατά του κυβερνητικού σχεδίου να επιτραπεί η περιορισμένη πρόσβαση στην άμβλωση, στις περιπτώσεις όπου η ζωή μιας γυναίκας είναι σε κίνδυνο.
Οι διοργανωτές ανέφεραν ότι πάνω από 40.000 άνθρωποι συγκεντρώθηκαν έξω από το κυβερνητικό μέγαρο στο πλαίσιο της οργάνωσης της αποκαλούμενης «Εθνικής Αγρυπνίας για τη Ζωή». Η συγκέντρωση χαρακτηρίστηκε ως η μεγαλύτερη διαδήλωση κατά των αμβλώσεων στην ιστορία της Ιρλανδίας. «Η σημερινή προσέλευση δείχνει ότι η ιρλανδική κοινωνία ανησυχεί όλο και περισσότερο για τις νομοθετικές ενέργειες της κυβέρνησης σχετικά με την άμβλωση», ανέφερε η Καρολάιν Σίμονς μια από τις εκπροσώπους των συγκεντρωμένων.

Τι βοάτε προς με; Δεν βλέπετε ότι καρπόν ου φέρει η άμπελος αύτη;

Ο π. Θεοφάνης είδεν εις όραμά του, εις τας αρχάς του ιθ΄ (19ου) αιώνος, τη βοηθεία του Οσίου Νείλου, όρασιν φοβεράν και προφητικήν δια τους Αγιορείτας Πατέρας των ημερών μας και δι΄ ολόκληρον την Ελλάδα, της οποίας Σκέπη μοναδική ην και εστίν η Θεοτόκος. Εόρακε ούτος εν πλήθος παλαιών Αγιορειτών Πατέρων λέγοντες: «Ω, ποία ταλαιπωρία συνέβη εις την άμπελον ταύτην ; πως ησθένησαν τα κλήματα όλα ταύτα;» Και πλείστα άλλα τοιαύτα, εκφράζοντες δε ούτοι την ανησυχίαν των δια τους νυν πατέρας τους καλλιεργούντας νωχελικώς και νεωτεριστικώς το Περιβόλιον της Παναγίας. Ηκούσυη κατόπιν φωνή ερχομένη έσωθεν βροντής λέγουσα: «Άρατε την σκέπην ταύτην ότι η άμπελος αυτή ηχρειώθη και ου χρήζει της σκέπης ταύτης». Οι πολιοί ούτοι Όσιοι Πατέρες ήρχισαν βοώντες μεγαλοφώνως: «Παύσον Κύριε την οργήν σου κατά της αμπέλου ταύτης, μη αποστρέψης το πρόσωπόν σου από την άμπελον ταύτην. Επάκουσον της φωνής του στεναγμού ημών και παύσον την αγανάκτησίν σου, ότι πολλούς και μεγάλους κόπους κατεβάλομεν εις την άμπελον». Και πάλιν φωνή ηκούσθη εκ της βροντής λέγουσα: «Τι βοάτε προς με; Δεν βλέπετε ότι καρπόν ου φέρει η άμπελος αύτη; Ηβουλήθην πέμψας αγγέλους Σατανά του ερημώσαι την άμπελον ταύτην, ότι ατιμίαν αντί καρπόν φέρει». Ο π. Θεοφάνης βλέπει εν συνεχεία Γυναίκα ερχομένην από την Εκκλησίαν της Παναγίας κρατούσαν Βρέφος εις τας αγκάλας Της και είπε προς τους πατέρας εκείνους: «Παύσατε, ω οσιώτατοι πατέρες τι; Δεν βλέπετε την άμπελον ότι εξέκλινε και αντί καρπού φέρει εργασίαν ψυχοφθορίας;» Οι δε πατέρες εστράφησαν τότε προς την Θεοτόκον με θρήνον και κλαυθμόν λέγοντες: «Παντάνασσα Δέσποινα, φείσαι της αμπέλου ταύτης της παρά Σου φυτευθείσης. Δέξαι την δέησιν ημών των αναξίων δούλων σου. Μη παραδώσης εις αιχμαλωσίαν την άμπελον ταύτην». Και ευθύς το Βρέφος Αυτής εβόησε: «Που είναι ο καρπός της αμπέλου ταύτης;» και έκαμε νεύμα δια της χειρός Του να συμμαζώσουν το πανίον (την σκέπην). Η δε Κυρία Θεοτόκος εκράτησε την χείρα του Βρέφους και έβαλε την δεξιάν Της εις το στόμα Τούτου και ημπόδισε να ποιήση νεύμα και να κράξη την εγκατάλειψιν του Αγίου Όρους.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

 Αναμφιβόλως τα μυστήρια της Εκκλησίας είναι δόγματα της πίστεώς μας και της σωτηρίας μας. Όμως και αι άγιαι αρεταί του Χριστού είναι επίσης δόγματα της πίστεώς μας και της σωτηρίας μας. κάθε μυστήριον της Εκκλησίας είναι δόγμα και κάθε ευαγγελική αρετή είναι δόγμα της χριστιανικής ζωής. Και τα μυστήρια και αι αρεταί αποτελούν ένα οργανικόν και αδιαίρετον γεγονός της σωτηρίας. Τα ευαγγελικά αυτά δόγματα είναι πάντοτε απαραίτητα και αναλλοίωτα και πάντοτε αναγκαία δι΄ όλα τα μέλη της Εκκλησίας. Αι ευαγγελικαί αρεταί είναι θεανθρώπιναι δυνάμεις πηγάζουσαι από τον Θεάνθρωπον Χριστόν και έχουσαι την δύναμιν της θεοποιήσεως, της μεταμορφώσεως, της θεανθρωποποιήσεως. Αυτή είναι η βασική διαφορά μεταξύ των ευαγγελικών θεανθρωπίνων αρετών και των εξωχριστιανικών φιλοσοφικών, θρησκευτικών, πολιτιστικών κ.ο.κ.                                                                                                                                                                                                          

Καλύφθηκε η ζήτηση για ιεροδιδάσκαλους στη Ροδόπη

ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΣ

11.06.2013

Κατατέθηκαν 57 αιτήσεις για σύνολο 45 θέσεων, που προβλέπονταν από την προκήρυξη 
για τη Μουφτεία Κομοτηνής

Το έργο τους θα είναι να διδάξουν το κοράνι στα τεμένη ή σε δημόσια σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής, σε μαθητές μουσουλμάνους οι οποίοι έχουν απαλλαγεί από το μάθημα των θρησκευτικών

Μέτσο Τζαμαλή, μουφτής Κομοτηνής, Σαδίκ Ισμαήλ Ιμπραχήμ, εκπαιδευτικός στο Μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο του Δήμου Ιάσμου, Μπαντάουι Χάσαν επίκουρος καθηγητής Μεσαιωνικής Ιστορίας του Αραβοϊσλαμικού Κόσμου στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Ιμάμ Τεφήκ Αμπτουλάχ θεολόγος, απόφοιτος του Πανεπιστημίου ΑλΑζχάρ και δρ. Χαλήλ Τζιχάντ πτυχιούχος Ισλαμικού Πανεπιστημίου Μεδίνας με ειδίκευση στον Ιερό Ισλαμικό Νόμο, κάτοχο Μεταπτυχιακού τίτλου Σπουδών στο Ισλαμικό Ιερό Κήρυγμα και Διδάκτορα Ισλαμικής Θεολογίας του Πανεπιστημίου Μεδίνας. 
Η παραπάνω πενταμελής επιτροπής θα επιλέξει τους καταλληλότερους ανάμεσα στους 57 ενδιαφερόμενους, που κατέθεσαν τα χαρτιά τους για τις 45 θέσεις ιεροδιδασκάλων, που προκηρύχτηκαν στα μέσα Μαΐου. Όπως είναι γνωστό 90 ιεροδιδασκάλους που θα πραγματοποιήσουν τη διδασκαλία του Κορανίου στα τεμένη της Θράκης ή σε δημόσια σχολεία της περιοχής, θα προσλάβει η κυβέρνηση. Σχετική απόφαση υπογράφηκε από τους υπουργούς Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Παιδείας και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 15 Μαΐου.

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Θύελλα «Ρεπούση»: Ἀπό τό «συνωστισμό» μέχρι τό Ζάλογγο, καί τήν ὁμοφυλοφιλία.


Μετά τίς πρόσφατες δηλώσεις τῆς Κας Ρεπούση γιά τόν «Μύθο» τοῦ Χοροῦ τοῦ Ζαλόγγου, τήν προκλητική ἀποχώρησή της ἀπό τό Κοινοβούλιο κατά τήν ἑνός λεπτοῦ σιγή ἐπί τῇ ἐπετείῳ τῆς Γενοκτονίας τῶν Ποντίων (καί τίς γνωστές παλαιότερες τοποθετήσεις περί «συνωστισμοῦ» ἀντί Σφαγῆς τῆς Σμύρνης), φαίνεται ἡ βουλευτής τῆς ΔΗΜΑΡ νά προσπαθεῖ νά τό «μαζέψει» ... τό «μάζεψε ὅμως»; Γιά νά δοῦμε.


 
Ἀναφέρουμε κάποιες ἀπό τίς δηλώσεις της στήν προσπάθεια τοῦ «μαζέματος»:

H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more