Η ΚΥΡΙΑΚΗ τῆς
᾿Ορθοδοξίας, καθιερώθηκε νὰ γιορτάζεται ἀπὸ τὴν ᾿Εκκλησία μας μὲ τὴν ἀναστήλωση
τῶν εἰκόνων καὶ τὴν νίκη τῆς εὐσέβειας καταπάνω στοὺς εἰκονομάχους. Οἱ εἰκονομάχοι ἤτανε οἱ νεωτεριστὲς ἐκεινοῦ τοῦ
καιροῦ, ποὺ ἀρχίσανε ἀπὸ τὴν κατάργηση τῆς εἰκονογραφίας, γιὰ νὰ
προχωρήσουν,σιγὰ-σιγά, ὅπως συνηθίζουν πάντα οἱ τέτοιοι, καὶ σὲ ἄλλες καταλυτικὲς μεταρρυθμίσεις, ὥς ποὺ νὰ μὴν ἀφήσουν τίποτα
ἀπείραχτο στὴν᾿Ορθοδοξία.῾Η εἰκόνα στάθηκε τὸ σύμβολο τῆς ᾿Ορθοδοξίας
καὶ γιὰ τὶς εἰκόνες βρισκότανε σὲ ἀναταραχὴ τὸ Βυζάντιο, σὲ ἐμφύλιο πόλεμο, ἐπὶ
116χρόνια. Στὰ 787 μ.Χ. ἔγινε ἡ ἐν Νικαίᾳ Ζʹ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος, ποὺ ἐκήρυξε
τὴν ἀναστήλωση τῶν εἰκόνων κ᾿ ἔβαλε τέλος στὴν εἰκονομαχία ποὺ εἶχε ἀρχίσει ἀπὸ
τὰ 726, ἐπὶ Λέοντος τοῦ ᾿Ισαύρου.
Aφιέρωση -- (η γιορτή της Υπαπαντής) Του αείμνηστου Στεργίου Σάκκου, Ομοτ. Καθηγητού Α.Π.Θ.
Σαν πίδακες
ζωντανού νερού ξεπηδούν μέσα από τα γεγονότα της ιστορίας του Θεού, που έγιναν
γιορτές της Εκκλησίας, οι αλήθειες, που λυτρώνουν και δροσίζουν την ψυχή μας.
Φθάνει εμείς να σκύψουμε με την αγωνία της σωτηρίας και να σκάψουμε με τη
λαχτάρα του ουρανού μέσα στην ιστορία τους, να γονατίσουμε μπροστά τους με
ανοιχτό το Ευαγγέλιο και να τα γιορτάσουμε με το Πνεύμα το Άγιο μέσα στην
Εκκλησία. Κι ο Θεός, που ήλθε στην ιστορία μας και μπήκε στη ζωή μας, μας
ελκύει στην ιστορία Του και μας ενώνει με τη ζωή Του, με μια θεία δύναμη μας
εντάσσει μέσα στο σωτήριο σχέδιό Του. Μια τέτοια φλέβα χαρίτων είναι η γιορτή
της Υπαπαντής, με την οποία τιμούμε τη Θεομήτορα, αλλά και τον Δεσπότη·
Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου
β. ΄Οταν ένας επίσκοπος, ή περισσότεροι,
κηρύττουν μιά αίρεση, οι πιστοί έχουν όχι μόνο δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση, να
διακόπτουν την «κοινωνία» με τους επισκόπους αυτούς. Συμφωνείς, σ’ αυτό αδελφέ
μου;
Το δικαίωμα και υποχρέωση αυτή των πιστών όμως δεν είναι ανέλεγκτα. Πρέπει να συνέλθει Σύνοδος Ορθοδόξων Επισκόπων για ν’ αποφανθεί, αν όντως οι καταγγελλόμενοι επίσκοποι είναι αιρετικοί, οπότε τους καθαιρεί και δικαιώνει τους πιστούς. Αν, αντίθετα δικαιώσει τους επισκόπους, τότε οι πιστοί υποχρεούνται να επαναλάβουν την «κοινωνία» με τους επισκόπους αυτούς, εκτός αν οι τελευταίοι θεωρήσουν ως αιρετική τη Σύνοδο αυτή πού έκρινε την υπόθεση αυτή. Σε μιά τέτοια περίπτωση, προσφεύγουν σε άλλη Σύνοδο Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Τι γίνεται όμως, όταν όλοι οι επίσκοποι της Εκκλησίας έχουν καταστεί αιρετικοί, με το να διατηρούν «κοινωνία» με τους πρώτους επισκόπους, που κήρυξαν αίρεση; Αυτό δεν είναι απίθανο, γιατί κατά τους Πατέρες και τρείς να μείνουν Ορθόδοξοι, αυτοί αποτελούν την Εκκλησία, όπως επί αγίου Μαξίμου του Ομολογητή, που όλοι οι επίσκοποι και Πατριάρχες είχαν καταστεί αιρετικοί. Στην Ορθοδοξία παρέμεινε μόνο ο άγιος Μάξιμος και οι δύο μαθητές του, ονομαζόμενοι και οι δύο Αναστάσιοι. Στη περίπτωση του αγίου Μαξίμου, πού ήταν η Εκκλησία; ΄Ηταν ο άγιος Μάξιμος, με τους δύο μαθητές του! Τότε, θα περιμένουν να έλθει κάποτε μιά τέτοια Σύνοδος. Μέχρι πότε; Θα περιμένουν εύλογο χρόνο, που μπορεί να είναι και μερικά χρόνια, μέχρι που να σταθμισθούν οι διάφοροι παράγοντες.
Το δικαίωμα και υποχρέωση αυτή των πιστών όμως δεν είναι ανέλεγκτα. Πρέπει να συνέλθει Σύνοδος Ορθοδόξων Επισκόπων για ν’ αποφανθεί, αν όντως οι καταγγελλόμενοι επίσκοποι είναι αιρετικοί, οπότε τους καθαιρεί και δικαιώνει τους πιστούς. Αν, αντίθετα δικαιώσει τους επισκόπους, τότε οι πιστοί υποχρεούνται να επαναλάβουν την «κοινωνία» με τους επισκόπους αυτούς, εκτός αν οι τελευταίοι θεωρήσουν ως αιρετική τη Σύνοδο αυτή πού έκρινε την υπόθεση αυτή. Σε μιά τέτοια περίπτωση, προσφεύγουν σε άλλη Σύνοδο Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Τι γίνεται όμως, όταν όλοι οι επίσκοποι της Εκκλησίας έχουν καταστεί αιρετικοί, με το να διατηρούν «κοινωνία» με τους πρώτους επισκόπους, που κήρυξαν αίρεση; Αυτό δεν είναι απίθανο, γιατί κατά τους Πατέρες και τρείς να μείνουν Ορθόδοξοι, αυτοί αποτελούν την Εκκλησία, όπως επί αγίου Μαξίμου του Ομολογητή, που όλοι οι επίσκοποι και Πατριάρχες είχαν καταστεί αιρετικοί. Στην Ορθοδοξία παρέμεινε μόνο ο άγιος Μάξιμος και οι δύο μαθητές του, ονομαζόμενοι και οι δύο Αναστάσιοι. Στη περίπτωση του αγίου Μαξίμου, πού ήταν η Εκκλησία; ΄Ηταν ο άγιος Μάξιμος, με τους δύο μαθητές του! Τότε, θα περιμένουν να έλθει κάποτε μιά τέτοια Σύνοδος. Μέχρι πότε; Θα περιμένουν εύλογο χρόνο, που μπορεί να είναι και μερικά χρόνια, μέχρι που να σταθμισθούν οι διάφοροι παράγοντες.
O Συναξαριστής της ημέρας.
Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017
Ονησίμου του αποστόλου, Ευσεβίου οσίου, Μαΐωρος μάρτυρος.
Ὁ Ἅγιος Ὀνήσιμος, ἕνας ἀπὸ τοὺς
ἑβδομήκοντα Ἀποστόλους, ἦταν δοῦλος στὸ σπίτι τοῦ Ρωμαίου ἄρχοντα Φιλήμονος, ὁ
ὁποῖος καταγόταν ἀπὸ τὴν Φρυγία καὶ ἔγινε Χριστιανὸς ἀπὸ τὸν Ἀπόστολο Παῦλο. Ὁ
Ὀνήσιμος ἔφυγε κρυφὰ ἀπὸ τὸν κύριό του καὶ μετέβη στὴ Ρώμη σὲ ἐπίσκεψη τοῦ
Ἀποστόλου Παύλου. Ἔτσι ἀφιερώθηκε στὴ Διακονία τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν
Χριστιανῶν. Ὁ Παῦλος τὸν ἀπέστειλε πίσω στὸν Φιλήμονα μὲ ἐπιστολή του, στὴν
ὁποία ἀνέφερε γιὰ τὸν Ἅγιο Ὀνήσιμο τὰ ἀκόλουθα:
Χριστιανισμός και Καρναβάλι -- ΘΩΜΑ Ε. ΣΟΛΔΑΤΟΥ Καθηγητή θεολογίας του Γυμνασίου Καλυθιών
Καρναβάλι
Mέσα στο πάντρεμα των δυο κολοσσιαίων δυνάμεων του ελληνισμού και του χριστιανισμού, ήθη και έθιμα άξια μετάδοσης και μη, πέρασαν ανάμεσα στις γενεές και έφτασαν ως τις μέρες μας, χωρίς οι περισσότεροι να γνωρίζουμε τι έθιμα είναι αυτά, από πού προέρχονται και τι σημαίνουν.
Ένα τέτοιο έθιμο είναι και η Αποκριά! Η Αποκριά έχει ειδωλολατρική προέλευση. Στα γλέντια αυτά και στα ξεφαντώματα, βρίσκονται τα υπολείμματα θρησκευτικών τελετών, που τα πανάρχαια χρόνια οι λαοί διεξήγαγαν, γιορτάζοντας την έναρξη κάθε καινούργιου χρόνου, ή την αρχή μιας νέας εποχής, της άνοιξης, προσδίδοντας ένα μαγικό χαρακτήρα για ευωχία και καλή σοδιά ξεγελώντας τα κακά πνεύματα της φύσης. Τέτοιες τελετές βρίσκουμε στους αρχαίους Έλληνες, με τις οργιαστικές τελετές προς τιμήν του θεού Διονύσου, καθώς και στα Κρόνια όργια, που γίνονταν στο τέλος κάθε χρόνου προς τιμή του θεού Κρόνου, του προστάτη της σποράς και της γονιμότητας. Οι γιορτές αυτές είναι τα περίφημα Σατουρνάλια των Ρωμαίων (από το λατινικό Saturn=Κρόνος), που είναι βελτιωμένη έκδοση των αρχαίων ειδωλολατρικών τελετών. Η λέξη "ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ" προέρχεται από την λατινική λέξη "CARNEVALE" που σημαίνει "ΑΝΤΙΟ ΚΡΕΑΣ". Εξ ου και το δικό μας "ΑΠΟΚΡΕΩ", με το οποίο ονόμαζαν οι Βυζαντινοί την τελευταία ημέρα της ΚΡΕΑΤΟΦΑΓΙΑΣ, χαρακτηρίζοντας έτσι μια περίοδο του εκκλησιαστικού εορτολογίου. Στις εορταστικές αυτές τελετές κάθε έννοια ηθικής καταργούνταν, και μέσα στη γενικότερη αυτή αποδόμηση, οι συμμετέχοντας επιδίδονταν σε κάθε είδους ανηθικότητες, καλύπτοντας την ταυτότητά τους πίσω από την μεταμφίεση.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Η εκκλησία έχοντας επίγνωση του μαγικο-θρησκευτικού πυρήνα πίσω από τον οποίο κρύβονταν οι αρχέγονες δοξασίες και δεισιδαιμονίες είχε τρεις επιλογές.
∆ιηγοῦνται γιὰ κάποιον Γέροντα, ὅτι νήστεψε ἐπὶ ἑβδοµήντα ἑβδοµάδες, τρώγοντας µονάχα µία φορά τὴν ἑβδοµάδα.
Προσευχόταν λοιπὸν
στὸ Θεὸ νὰ τοῦ ἀποκαλύψει τὴν ἑρµηνεία ἑνὸς ρητοῦ τῆς Ἁγίας Γραφῆς, µὰ ὁ Θεὸς
δὲν τοῦ τὸ φανέρωνε. Τότε λέει µέσα του: «τόσος κόπος καὶ δὲν ἔφερε κανένα
ἀποτέλεσµα. Θὰ πάω, λοιπόν, στὸν ἀδελφό µου νὰ τὸν ρωτήσω», ἀλλά, καθὼς βγῆκε
ἀπὸ τὴν πόρτα τοῦ κελλιοῦ του κ’ ἔκλεισε γιὰ νὰ φύγει, στάλθηκε ἄγγελος Κυρίου
καὶ τοῦ λέει: -Οἱ ἑβδοµήντα ἑβδοµάδες ποὺ νήστεψες δὲν ἄγγιξαν τὸ Θεό· ὅταν
ὅµως ταπείνωσες τὸν ἑαυτό σου κι’ εἶπες νὰ πᾶς νὰ ρωτήσεις τὸν ἀδελφό σου, τότε
ὁ Θεὸς µὲ ἔστειλε νὰ σὲ πληροφορήσω γιὰ τὴν ἑρµηνεία τοῦ ρητοῦ ποὺ ζήτησες. Καὶ
ἀφοῦ τὸν πληροφόρησε γι’ αὐτὸ ποὺ ζητοῦσε, ἔφυγε ἀπὸ κοντά του.
Ιδού η Ορθοδοξία. Η νύμφη του Χριστού. Η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.
Αι δε λεγόμεναι εκκλησίαι, όσαι απατηθείσαι
υπό του σατανά εξεκόπησαν της Ορθοδοξίας, δεν είναι, ειμή άζωα, αφεγγή,
«ακοινώνητα», απέλπιδα, δυστυχή και μεμολυσμένα την παρθενικότητα τμήματα. Νύμφαι
διαζευγμέναι από τον Νυμφίον Χριστόν, ως μη φυλάξασαι αμώμητον την πίστιν.
Δύνανται δε να επανέλθουν καλώς, όθεν κακώς απεσπάσθησαν. Αρκεί να επαναλάβουν
του ασώτου την φωνήν. Και τότε πάλιν δίδονται αυτοίς ο Χριστός, οι Απόστολοι,
των αγίων Πατέρων ο χορός, αι Σύνοδοι, η Παράδοσις, η Θεολογία. Όλα ιδικά των.
Η απόφανσις της Εκκλησίας είναι σαφής: "Των αποστόλων το κήρυγμα και των
Πατέρων τα δόγματα τη εκκλησία μίαν την πίστιν εσφράγισαν· η και χιτώνα φορούσα τον υφαντόν εκ
της άνω Θεολογίας, ορθοτομεί και δοξάζει της ευσεβείας το μέγα μυστήριον".
Θα παραιτηθεί το 2018 ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος (σ.σ. εάν ζει έως τότε...)
Την πρόθεσή του να παραιτηθεί το 2018, όταν θα συμπληρώσει 80 χρόνια ζωής, ανακοίνωσε χθες σε τοπικά μέσα ενημέρωσης ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος (φωτό).
Ο κ. Αμβρόσιος, μιλώντας στη «δημοκρατία», επιβεβαίωσε ότι τον Δεκαπενταύγουστο του 2018, μετά τη θεία λειτουργία στο Μέγα Σπήλαιο, θα υποβάλει και επισήμως την παραίτησή του, προκειμένου η τακτική Σύνοδος της Ιεραρχίας τον Οκτώβριο του ίδιου έτους να εκλέξει τον διάδοχό του.
Η απόφαση αυτή δεν ξενίζει τους γνώστες των εκκλησιαστικών πραγμάτων. Εξάλλου, ο κ. Αμβρόσιος την περίοδο 2013-2014, όντας συνοδικός μητροπολίτης, είχε υποβάλει στη ΔΙΣ την παραίτησή του με ανοιχτή ημερομηνία, ωστόσο η επιστολή δεν έγινε δεκτή από το σώμα. Δεν είναι λίγες οι φορές που ο κ. Αμβρόσιος έχει πει σε συνομιλητές του ότι ο αρχιερέας θα πρέπει να φεύγει αξιοπρεπώς, προτού τον εγκαταλείψουν οι δυνάμεις του σώματός του.
Τις ερχόμενες ημέρες στις ενορίες της Μητρόπολης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας θα κυκλοφορήσει ένα φυλλάδιο 16 σελίδων που επιμελήθηκε ο κ. Αμβρόσιος, στο οποίο θα αναλύει το σκεπτικό του για την επικείμενη απόσυρσή του από τη διοίκηση της τοπικής Εκκλησίας.
Ο κ. Αμβρόσιος, μιλώντας στη «δημοκρατία», επιβεβαίωσε ότι τον Δεκαπενταύγουστο του 2018, μετά τη θεία λειτουργία στο Μέγα Σπήλαιο, θα υποβάλει και επισήμως την παραίτησή του, προκειμένου η τακτική Σύνοδος της Ιεραρχίας τον Οκτώβριο του ίδιου έτους να εκλέξει τον διάδοχό του.
Η απόφαση αυτή δεν ξενίζει τους γνώστες των εκκλησιαστικών πραγμάτων. Εξάλλου, ο κ. Αμβρόσιος την περίοδο 2013-2014, όντας συνοδικός μητροπολίτης, είχε υποβάλει στη ΔΙΣ την παραίτησή του με ανοιχτή ημερομηνία, ωστόσο η επιστολή δεν έγινε δεκτή από το σώμα. Δεν είναι λίγες οι φορές που ο κ. Αμβρόσιος έχει πει σε συνομιλητές του ότι ο αρχιερέας θα πρέπει να φεύγει αξιοπρεπώς, προτού τον εγκαταλείψουν οι δυνάμεις του σώματός του.
Τις ερχόμενες ημέρες στις ενορίες της Μητρόπολης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας θα κυκλοφορήσει ένα φυλλάδιο 16 σελίδων που επιμελήθηκε ο κ. Αμβρόσιος, στο οποίο θα αναλύει το σκεπτικό του για την επικείμενη απόσυρσή του από τη διοίκηση της τοπικής Εκκλησίας.
ΚΑΤΑΦΥΓΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ -- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση
Στήν ἐποχή μας οἱ ἄνθρωποι ταλαιπωροῦνται ἀπό το αἴσθημα τῆς
ἀνασφάλειας. Νιώθουν ἀπροστάτευτοι και ἐκτεθειμένοι σέ πολλούς καί μεγάλους κινδύνους. Νομίζουν
ὅτι θά τούς βροῦν συμφορές καί θά ζήσουν τραγικές καταστάσεις. Γι᾽ αὐτό καί θέλουν
κάπου νά στηριχθοῦν, νά καταφύγουν σέ ἀσφαλές μέρος, νά βρεθοῦν κάτω ἀπό τήν προστατευτική
ὀμπρέλλα κάποιου δυνατοῦ. Οἱ ἄνθρωποι συνήθως ξεχνοῦν νά καταφύγουν στό Θεό, γιατί
δέν ἔχουν τήν ἀνάλογη πίστη. Λησμονοῦν ὅτι ὁ Θεός ὑποσχέθηκε τήν προσταστία τους
καί ζητάει ἀπό αὐτούς να μή χάνουν τήν ἐλπίδα τους.Ἕνας ἐπίσκοπος ἀναφέρει σχετικά:
«Οἱ ἄνθρωποι, πού πιστεύουν στόν Θεό, λέγει ὁ θεῖος Ἀπόστολος, ἔχουν τήν ἐλπίδα
“ὡς ἄγκυρα τῆς ψυχῆς ἀσφαλῆ τε καί βεβαίαν”. Πῶς ἀσφαλίζεται τό πλοῖο ἀπό τους κλυδωνισμούς,
ἀπό τούς δυνατούς ἀνέμους, τά πελώρια κύματα καί τήν τρικυμία; Ρίχνει τήν ἄγκυρά
του στό βυθό, πού εἶναι σταθερός καί ἀμετακίνητος.Ἡ ἄγκυρα γαντζώνεται γερά καί τό
πλοῖο, πού βρίσκεται στήν τρικυμισμένη ἐπιφάνεια τῆς θάλασσας μένει σταθερό. Ὅσο
καί νά τό κτυποῦν οἱ ἄνεμοι, δέν πρόκειται νά τό μετακινήσουν. Τό ἴδιο συμβαίνει
καί μέ τήν χριστιανική ἐλπίδα. Ἡ ζωή τοῦ πιστοῦ μπορεῖ να εἶναι τρικυμισμένη, μπορεῖ
νά τήν κτυποῦν οἱ ἄνεμοι τῶν δοκιμασιῶν καί τά κύματα τῶν δυσκολιῶν. Στόν οὐρανό
ὅμως, ὅπου βρίσκεται ὁ Σωτήρ καί Λυτρωτής μας, ὁ Θεός μας, ἐπικρατεῖ ἡ γαλήνη, ἡ
ἠρεμία καί ἡ σταθερότητα. Σ᾽ αὐτόν τόν οὐράνιο κόσμο ἀκουμπᾶ τήν ἐλπίδα του, τήν ἄγκυρα τῆς ζωῆς
του ὁ πιστός καί μέ τόν τρόπο αὐτό ἐξασφαλίζει τή γαλήνη, τήν εἰρήνη καί τή σταθερότητα».
Οἱ χριστιανοί στίς δυσκολίες τῆς ζωῆς πρέπει νά καταφεύγουν στό Θεό καί νά μή ἀπελπίζονται.
Νά εἶναι βέβαιοι ὅτι θά βροῦν τήν προστασία, πού ἀναζητοῦν. Αὐτό ὑποσχέθηκε ὁ Χριστός
καί πρέπει νά ἔχουμε ἐμπιστοσύνη στίς ὑποσχέσεις του, οἱ ὁποῖες εἶναι σταθερές καί
ἀμετακίνητες.
Τὸ πάντων τῶν καλῶν εὐκταιότατον δώρημα !
Τῆς λύπης ἡ λύσις, τῆς αἰχμαλωσίας ἡ λύτρωσις, τῶν θνητῶν ἡ θέωσις, ἡ ὡραία τῇ φύσει καὶ μώμου παντὸς ἀνεπίδεκτος· ἡ ἀπὸ λιβάνου τῆς παρθενίας ἀνοῦσα καὶ τὸν κόσμον μυρίζουσα· ἐξ ἧς ὁ γλυκασμὸς ἀπορρέων τὴν παλαιὰν τοῦ ξύλου πικρίαν ἐγλύκανεν· ἡ τὴν οὐσίαν ὅλην φρικτῶς χωρήσασα τῆς Θεότητος· τιμῆς ἁπάσης ὑπέρτερον δώρημα, καὶ κάλλους παντὸς ὑπέρτιμον ἐγκαλλώπισμα· Σολομῶντος ἡ κλίνη, ᾗ παρίστανται κύκλῳ οἱ ἑξήκοντα δυνατοί, αἱ ῥήσεις δηλαδὴ τῆς θεοπνεύστου Γραφῆς· φωτοδόχον χωρίον, ἐξ οὗ σωτηρίας ἀκτῖνες τῇ οἰκουμένῃ ἐπέλαμψαν· τὸ μεγαλεῖον τῆς φρικτῆς οἰκονομίας· τὸ περικαλλὲς τῆς θείας συγκαταβάσεως ἐνδιαίτημα· τὸ τοῦ κόσμου διαλλακτήριον· τὸ ἡμέτερον ἱλαστήριον καὶ προσφύγιον· τὸ πάντων τῶν καλῶν εὐκταιότατον δώρημα.
Μητρ. Καλαβρύτων Αμβρόσιος: ΕΜΦΥΛΕΣ..... ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΙΕΣ! ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
ΑΙΣΧΟΣ!
ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΣΧΡΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ
________Στις ημέρες μας μεγάλη συζήτηση γίνεται για τις «έμφυλες ταυτότητες», αλλά το αυτί του κ. Υπουργού της α-Παιδείας και.......αναισχυντίας ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ! Προχωρεί ακάθεκτα στην εισαγωγή στα Σχολεία μας μιάς αισχρής -ανήθικης- συμπεριφοράς των μαθητών!
_______Αλλά ας μη τον αδικούμε! Καθώς φαίνεται ενεργεί κατ' εντολήν άλλων παραγόντων! Ξένα κέντρα αποφάσεων αποφασίζουν «για εμάς πρίν από εμάς».
________Σήμερα, λοιπόν, σας παραθέτουμε ένα video, που προέρχεται από το YouΤube, το οποίον η αγαπητή μας κυρία Μ.Σ. είχε την καλωσύνη να μας αποστείλει από τις ΗΠΑ.
_______Εν πολλοίς το περιεχόμενό του είναι άσεμνο. Είναι όμως αναγκαίο να το παρακολουθήσετε, ώστε να λάβετε άμεση αντίληψη του Προγράμματος μεταβολής του κόσμου σε μια παγκόσμια Κοινότητα Σοδομισμού. Το κείμενο είναι στα αγγλικά, παράλληλα όμως έχει μετάφραση στα ελληνικά.
_______Στη συνέχεια σας παραθέτουμε καί ένα κείμενο, που μας έρχεται από τον Καναδά. Κι εκεί η γλώσσα δεν είναι σεμνή. Αλλά η ωμή γλώσσα της αληθείας δεν επιδέχεται παρεμβάσεις! Και πάλι ζητάμε συγγνώμην για την καταχώριση.
1ΟΝ - TO VIDEO ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!
***
Σ.σ. λυπούμεθα αλλά η "Ορθόδοξη Φωνή" δεν ανεβάζει το αισχρό βίντεο.Ο π.Νικόλαος Μανώλης προς τον μητρ. Θεσ/νίκης κ. Άνθιμο, ‘‘Παραδώσατε τη Θεσσαλονίκη στο μασονικό Οικουμενισμό’’
Πρωτοπρεσβύτερος
Νικόλαος Μανώλης
Ἐφημέριος τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ
Ἁγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας
τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Θεσ/νίκης
Ἐν Θεσσαλονίκη τῇ 13ῃ Φεβρουαρίου 2017
Παναγιώτατε
Ἀπὸ τότε ποὺ ἤλθατε στὴν Θεσσαλονίκη, δὲν ὑπῆρξε σχεδὸν οὔτε μία περίοδος Νηστείας Χριστουγέννων ἢ Πάσχα, ποὺ νὰ μὴν μοῦ ἀποστείλετε "νουθετήρια", "πατρική", ἀλλά πάντα ἀπειλητικὴ ἐπιστολή.
ΝΕΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΜΕΘΟΔΙΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΕΘΟΔΙΟ...!!!
▪ ΝΕΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ...!!!
¤ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΑΘΩ
+ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΜΕΘΟΔΙΟΥ...
+ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΜΕΘΟΔΙΟΥ...
▪ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2017 (Ν.Ημ.) ΚΑΙ ΩΡΑ 2:00 (μ.μ) ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑ ΙΠΟΡΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΆΚΗΣ...!!!
▪Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ...!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)