Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

PATIENT:
Καταρχήν να παρατηρήσω κι εγώ πως όντως το θέμα ξεφεύγει από τον αρχικό του στόχο και έχει φτάσει να αναμιγνύει τα ενδοπαλαιοημερολογιτικά προβλήματα.
Σε αυτό πρέπει πάντοτε να κάνουμε την κριτική μας εμείς οι παλαιοημερολογίτες και να μην μας διαφεύγει το γεγονός ότι πολλοί ορθόδοξοι του νέου ημερολογίου βρίσκουν ως εμπόδιο για την ένωσή τους μαζί μας αυτό ακριβώς το σημείο. Δηλαδή όσο είναι μακριά βλέπουν τις διάφορες παρατάξεις και τρομοκρατούνται...
Θα σκέφτονται , υποθέτω, ποιοί να είναι οι σωστοί ; γιατί αλληλοαναθεματίζονται ; κλπ.
Απο την άλλη όμως και τι να κάνουν οι κανονικοί επίσκοποι όταν για α, β λόγους κάποιοι κληρικοί απομακρύνονται και στήνουν τη δική τους «ομάδα» και αυτοανακηρύσσονται σε Εκκλησία του Χριστού; Δεν μπορούν να κάνουν παρά ελάχιστα πράγματα , και ας το συλλογιστεί νηφάλια ο καθένας αυτό.


Θα σχολιάσω μερικές από τις παραπάνω απαντήσεις του
mishα για να βοηθήσω τη συζήτηση.

Αιρετικός λοιπόν ο Αθηναγόρας , αιρετικός και ο Βαρθολομαίος . Να συμπληρώσω πως και ο Δημήτριος της ίδιας «σχολής» ήταν καθώς δήλωσε από τον ενθρονιστήριο λόγο του , ότι θα ακολουθούσε την γραμμή του προκατόχου του...
Και φρόντισε να το αποδείξει αφού προχώρησε ένα βήμα παραπάνω από τον Αθηναγόρα συλλειτουργώντας με τον Πάπα και στη Κων/πολη και μέσα στη Ρώμη στις 6-12-87.
Εδώ γίνανε περίπου τα ίδια που συνέβησαν και πέρσι το Νοέμβριο και είδε όλος ο κόσμος στην τηλεόραση. Ο πάπας απήγγειλε και τότε το Πάτερ Ημών , είχαν λειτουργικό ασπασμό , πολυχρονισμοί συνευλογίες του καημένου του εκκλησιάσματος κλπ. Στο βιβλίο «Φιλήματα Ιούδα» βρίσκονται όλες οι λεπτομέρειες. 

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΓΟΡΓΟΕΠΗΚΟΟΥ -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Τατιανής, Ευθασίας, Μερτίου μαρτύρων.

Ἡ Ἁγία Μάρτυς Τατιανὴ καταγόταν ἀπὸ τὴ Ρώμη καὶ ἔζησε κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοκράτορα Ἀλεξάνδρου τοῦ Σεβήρου (222 – 235 μ.Χ.). Ὁ πατέρας της εἶχε διατελέσει ὕπατος. Ἡ Ἁγία Τατιανὴ εἶχε τὸ ἐκκλησιαστικὸ ἀξίωμα τῆς διακόνισσας καὶ στὴν ὑμνολογία παρίσταται ὡς μαθήτρια τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων Πέτρου καὶ Παύλου. Ἡ ἐπισημότητα τῆς καταγωγῆς της καὶ ὁ ἔνθεος ζῆλος μὲ τὸν ὁποῖο ἐκτελοῦσε τὰ διακονικά της καθήκοντα, ἔδωσαν στὴν Τατιανὴ περιφανὴ θέση μεταξὺ τῶν Χριστιανῶν. Καὶ οἱ Ἐθνικοὶ ὅμως εἶχαν ἀκούσει περὶ αὐτῆς καὶ δὲν μποροῦσαν νὰ δεχθοῦν τὸ γεγονὸς ὅτι μία τέτοια γυναίκα καταφρονοῦσε τὶς κοσμικὲς βλέψεις καὶ περιφρονοῦσε τὰ εἴδωλα, γιὰ νὰ ὑπηρετεῖ μὲ τόση αὐταπάρνηση τοὺς Χριστιανοὺς καὶ νὰ κηρύττει τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ Κυρίου. 

Φοβερό ! Η Πολιτεία νομοθετεῖ ἐρήμην ἤ καί ἐναντίον τοῦ δόγματος καί τοῦ ἤθους τῆς Ἐκκλησίας. Επίδομα γάμου και σε σύμφωνο συμβίωσης!....

Οι συμβαλλόμενοι με σύμφωνο συμβίωσης δικαιούνται και αυτοί επίδομα γάμου σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Εργασίας που δημοσιοποιήθηκε στη Διαύγεια. Αναλυτικά, η εγκύκλιος ορίζει ότι εξομοιώνονται πλήρως οι αντισυμβαλλόμενοι στο σύμφωνο συμβίωσης με τους εγγάμους ως προς κάθε δικαίωμα, παροχή, υποχρέωση ή περιορισμό που προκύπτει από τις διατάξεις της εν γένει κοινωνικοασφαλιστικής, προνοιακής και εργατικής νομοθεσίας, καθώς και υλοποίησης πολιτικών απασχόλησης. Ενδεικτικά αναφέρεται η χορήγηση επιδόματος γάμου, άδειας γάμου, τα κριτήρια συμμετοχής και κατάταξης στα προγράμματα απασχόλησης του ΟΑΕΔ κ.λπ.

Ο νόμος 4356 του 2015 που θεσμοθετεί το νέο Σύμφωνο Συμβίωσης, προβλέπει με μια γενική διάταξη πως στους συντρόφους που υπογράφουν Σύμφωνο αναγνωρίζονται δικαιώματα, τα οποία μέχρι πριν από την ψήφιση του νόμου δεν απολάμβαναν και τα οποία απορρέουν από πληθώρα διατάξεων και κλάδων δικαίου (π.χ. ασφαλιστικό, συνταξιοδοτικό, φορολογικό, εργατικό, δημοσιοϋπαλληλικό κ.ά.). Ειδικά για τα ασφαλιστικά – εργασιακά προβλέπεται έκδοση Προεδρικού Διατάγματος που θα προσαρμόζει τις κείμενες διατάξεις του εργατικού δικαίου και του δικαίου κοινωνικής ασφάλισης στις απαιτήσεις του νόμου για το Σύμφωνο. Οπως όμως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση του νόμου, η ύπαρξη των εν λόγω δικαιωμάτων κατοχυρώνεται στον παρόντα νόμο, ενώ με το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα απλώς θα ρυθμίζονται οι επιμέρους λεπτομέρειες για την άσκησή τους.

Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ -- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Διονυσίου Τάτση

Πολλοί  εὐσεβοφανεῖς ἐπικρίνουν ἐκείνους πού διαφωνοῦν μέ τούς μεγαλόσχημους οἰκουμενιστές,γιατί, λένε, δέν ταιριάζει οἱ μικροί καί ἀμαθεῖς νά μή δείχνουν τόν προσήκοντα σεβασμό σέ ἐξέχοντα πρόσωπα τῆς Ἐκκλησίας. Θεωροῦν ἀσέβεια ἕνας ἁπλός ἱερέας, ἕνας μοναχός ἤ ἕνας θεολόγος νά κρίνει τις πράξεις τῶν Μητροπολιτῶν, τῶν Ἀρχιεπισκόπων καί τῶν Πατριαρχῶν. Μόνο νά ἐπαινεῖ ἐπιτρέπεται. Ποτέ νά διαφωνεῖ καί μάλιστα δημοσίως. Οἱ ἱερεῖς καί οἱ μοναχοί πρέπει νά εἶναι πειθήνια ὄργανα τῶν προϊσταμένων τους, τῶν «ἡγουμένων» τους. Νά καθησυχάζουν τή συνείδησή τους ἀποδεχόμενοι τό «ἔχουν γνῶσιν οἱ φύλακες» καί ἄς ἀποδεικνύουν τά γεγονότα τό ἀντίθετο. Συνηθίζουν ἐπίσης οἱ ἀδελφοί αὐτοί νά χαρακτηρίζουν τούς ζηλωτές ὡς φανατικούς, στενόμυαλους, ἀδιάκριτους, ἀδιάλλακτους καί προβληματικούς. Γιά τούς πρωτεργάτες ὅμως κι ἔνοχους καμιά λέξη.
***
Ο  Αλέξανδρος   άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ -- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτ...": 

Περί Αγαλμάτων!

Το άγαλμα της ανάστασης πίσω ακριβώς από τον Θρόνο του πάπα στο Βατικανό παρουσιάζει την ανάσταση του δικού τους Χριστού μέσα από έναν κρατήρα που προκλήθηκε από πυρηνική βόμβα!! Απεικονίζεται ξεκάθαρα η επερχόμενη μετά τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο ψευδοανάσταση του Αντιχρίστου που θα σταματήσει και τον πόλεμο! Διαβάστε όλοι τις ψευδοπροφητείες - σχέδιο της Φάτιμα, του Γκαραμπαντάλ και της Φαουστίνας Κοβάλσκας και ενημερωθείτε όσο είναι ακόμα νωρίς ωστέ να ενημερώσετε και άλλους!

Υπάρχουν ωστόσο σήμερα δύο ακόμα άτομα που έχουν φτιάξει τα αγάλματά τους ενώ είναι ακόμα εν ζωή. Ο πρώτος ως πιθανώς ψευδοπροφήτης που είναι έφτιαξε το άγαλμά του δίπλα στην Φάτιμα!
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/10/article-2359424-1ABF93C3000005DC-919_634x384.jpg
Ο δεύτερος είναι
o αιρεσιάρχης και αδελφός εν (Αντι)Χριστώ του πρώτου: http://fanarion.blogspot.gr/2015/09/blog-post_87.html

Είναι η Ελλάδα εις θέσιν να μετανοήσει;

Ο μακρόθυμος Θεός μας, περιμένει την μετατροπή, την αλλαγή της καρδιάς μας, την μετάνοιά μας. Σαν τα Σόδομα γίνεται εκείνη η τοπική κοινωνία στην οποία εστιάζεται η βδελυγμία των αιρετικών δογμάτων του Οικουμενισμού, και ο ανήθικος τρόπος ζωής. Ο Λωτ προειδοποίησε τους γαμπρούς του δια την επερχόμενη Κρίση αλλά εχλευάσθη από αυτούς. Και οι γαμπροί του εκάησαν μαζί με όλους τους Σοδομίτες. Επίσης έχουμε το παράδειγμα της Νινευή. Οι Νινευίτες μετενόησαν και η κρίσις του Κυρίου ανεβλήθη. Αλλά η Ελλάδα;  Είναι η Ελλάδα  εις θέσιν να μετανοήσει; Η Ελλάδα  στην  οποία δεν υπάρχει καν συναίσθηση ανάγκης για μετάνοια;

Γράφει ο αδελφός μας Ιουστίνος : ΟΝΤΩΣ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

Τό Ἅγιον Πνεῦμα λοιπόν δέν δεσμεύεται ἀπό τίς ἀποφάσεις τῆς Συνόδου, οὔτε προσαρμόζεται σύμφωνα μέ αὐτές διά τά θέματα τῆς πίστεως, ἀλλά ἡ Σύνοδος, διά νά εἶναι Ὀρθόδοξος, πρέπει νά προσαρμόζεται ἀπολύτως μέ τήν διδασκαλία τῶν Γραφῶν. Ἄν ἐπίσης διά τά θέματα τῆς πίστεως,  προκειμένου νά ἰσχύσουν οἱ ἀποφάσεις τοῦ Θεοῦ, χρειάζεται ἀπόφασις τῆς Συνόδου, τότε ἡ Σύνοδος προηγεῖται καί θεωρεῖται ἀνωτέρα τοῦ Θεοῦ καί, συνεπῶς, ὁ Θεός ὑποτάσσεται καί ὑπάκούει τρόπόν τινά στήν Σύνοδο καί ἀναμένει τίς ἀποφάσεις της διά νά ἰσχύσουν οἱ λόγοι Του. Τότε ἡ Ἐκκλησία καθίσταται ἕρμαιο τῶν ἀποφάσεων ἑκάστης Συνόδου, ἡ ὁποία γίνεται παντοδύναμος, καί ὁ Θεός ἀδύναμος, ἐφ’ ὅσον δέν ἰσχύουν οἱ ἀποφάσεις καί ἐντολές Του, χωρίς ἀπόφασι τῆς Συνόδου.  Δι’ αὐτό ὁ  ἅγιος Μάξιμος θεωρεῖ δεδομένο καί ἐν ἰσχύει τόν ἀναθεματισμό ἐκ μέρους  τοῦ Θεοῦ χωρίς ἀπόφασι Συνόδου.

Στον Α´ Ἀσκητικὸν Λόγον του ὁ Μέγας Βασίλειος λέγει τὰ ἑξῆς:

«Νὰ μὴ εἶσαι περίεργος, οὔτε νὰ θέλης νὰ βλέπης τὰ πάντα, γιὰ νὰ μὴ εἰσχωρήση στὴν διάνοιά σου τὸ ἐπικίνδυνον δηλητήριον τῶν παθῶν. Βλέπε ὅσα εἶναι χρήσιμα, ἄκουε ὅσα εἶναι ἀπαραίτητα, λέγε ὅσα εἶναι χρήσιμα καὶ νὰ ἀποκρίνεσαι ὅσα ὠφελοῦν». 

ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ τῆς ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΣ τοῦ π. ΙΩΑΝΝΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ -- Τοῦ Ἱερομονάχου π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ

ΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΜΕ ΘΕΜΑ:
«ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ»

     
Εἶναι   γεγονός  ὅτι ὁ π. Ἰωάννης Φωτόπουλος εἰς τήν εἰσήγησί του ἦτο εἰλικρινέστερος  καί συνεπέστερος ἀπό τούς δύο προηγουμένους εἰσηγητές τῆς Ἡμερίδος αὐτῆς, παρ’ ὅτι καί αὐτός προσεπάθησε νά ὁδηγήση τά συμπεράσματά του, ὥστε  αὐτά νά ἐναρμονισθοῦν πλήρως μέ τήν γενική πορεία τῶν Ἀντιοικουμενιστῶν καί βεβαίως τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς.
Καί λέγομε ὅτι ἦταν εἰλικρινέστερος καί συνεπέστερος, διότι δέν ἐχρησιμοποίησε τήν μέθοδο τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς, ὁ ὁποῖος ἀπό τήν ἀρχή μέχρι τό τέλος τῆς  εἰσηγήσεώς του δέν ἔκανε τίποτε ἄλλο, ἀπό τό νά διαστρέφη, νά ἀλλοιώνη καί κυριολεκτικά νά στραγγαλίζη τήν διδασκαλία καί τόν βίο τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου· οὔτε ἐχρησιμοποίησε τήν μέθοδο τοῦ δευτέρου εἰσηγητοῦ π. Βασιλείου Παπαδάκη, ὁ ὁποῖος ἐπέταξε στόν κάλαθο τῶν ἀχρήστων τήν Ἁγία Γραφή καί τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων καί ἀσχολήθηκε μέ κάποια παραδείγματα  ἀπό τήν Ἱστορία, τά ὁποῖα, ὅταν ἀνεφέροντο σέ Ἁγίους, τά διέστρεφε ἀρκούντως,  ἐνῶ, ὅταν ἀνεφέροντο σέ διάφορα ἄλλα γεγονότα, ἦσαν ὄχι πρός μίμησι, ἀλλά πρός ἀποφυγή.

Ό μέθυσος ιερέας

 ΖΕΙ ακόμα ο επίσκοπος πού διηγήθηκε τούτη την ιστορία. 
Είναι αληθινή ιστορία κι έχει βαθύ νόημα, γιατί αναφέρεται στην προσευχή των ζώντων για τούς τεθνεώτες. 
Οι προσευχές αυτές πάντοτε εισακούονται, μα πιο πολύ την ώρα της θείας λειτουργίας.
 
0 επίσκοπος πού αναφέραμε είχε στην περιοχή του έναν ιερέα, τον παπα-Γιάννη, ευλαβικό και σ' όλους αγαπητό.
 
Μάλιστα στην άγία πρόθεση αργούσε λίγο, γιατί διάβαζε πολλά ονόματα.
 
Είχε όμως ένα φοβερό ελάττωμα' του άρεσε το κρασί. .
 

ΕΝΔΕΙΞΙΣ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΟΣ -- Τοῦ Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου

 «Ὦ, αἱρετικοί τῆς Δύσεως, καρδιές ἀπολιθωμένες! Ἀγγίξτε καί ἐσεῖς μέ τό μέτωπο ἤ τό στόμα, τό ἱμάτιο τουλάχιστον Ἐκείνου, ἔστω τό Σταυρό Του, τίς εἰκόνες Του, τούς τοίχους τοῦ ναοῦ Του ἤ ὁτιδήποτε εἶναι δικό Του καί θεραπευθεῖτε ἀπό τη σκέψη σας, τήν ὀλιγοπιστία και τήν ἀπόκρυφη ἀπιστία σας. Ὀνομάστε μας —ἐμᾶς τους Ὀρθοδόξους—ὅπως θέλετε, μόνο μή ἐξισώνετε τό Εὐαγγέλιο μέ τά ἄλλα βιβλία, τούς νόμους καί τίς θρησκεῖες, μέ τίς φιλοσοφίες, γιατί τέτοιο δέν εἶναι και οὔτε μπορεῖ νά γίνει», γράφει στά ἐμπνευσμένα κείμενά του ὁ μεγάλος νεώτερος θεολόγος καί ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, ἐπίσκοπος Ἀχρίδος.
Οἱ Δυτικοί —Παπικοί και Προτεστάντες— ἔχουν τόσο ἐκκοσμικεύσει τή χριστιανική τους πίστη καί ζωή, ὥστε την κατάντησαν σκιά καί γελοιογραφία! Ὁ χριστιανισμός τους εἶναι τόσο «συσχηματισμένος» μέ τόν «κόσμο», ὥστε τόν ἔχουν κάμει κακέκτυπο καί παραποιημένο.

Ενός κακού δοθέντος (με τη συμμετοχή μας στο ΠΣΕ ), μύρια έπονται:

Με το κείμενο του Porto Alegre Βραζιλίας, εκτός των άλλων, αναγνωρίσαμε εκκλησιαστική υπόσταση στις 340 προτεσταντικές «εκκλησίες» του Π.Σ.Ε. («Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών» ) και αποδεχτήκαμε ότι η πληθώρα των κακοδοξιών και των πλανών τους, είναι «διαφορετικοί τρόποι διατύπωσης της «Ίδιας Πίστης» και «ποικιλία Χαρισμάτων του Αγίου Πνεύματος»! Η δημοσίευση αυτής της επαίσχυντης συμφωνίας τότε συγκλόνισε τον πιστό λαό ανά την Ελλάδα. Τώρα με το 6ο άρθρο, η ληστρική Σύνοδος της Κρήτης έδωσε εκκλησιαστική υπόσταση και στην Παπική παρασυναγωγή!!!
***
Ο   Αλέξανδρος  άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Ενός κακού δοθέντος (με τη συμμετοχή μας στο ΠΣΕ )...":

Στα πλαίσια της τρίτης εμφάνισης της Φάτιμα, η οποία σχετίζεται με τον προσηλυτισμό της Ρωσίας στην άσπιλη καρδιά της Φάτιμα, η Φάτιμα φαίνεται να λέει στα παιδιά: "Θυσιάστε τους εαυτούς σας για τους αμαρτωλούς και πείτε πολλές φορές, ειδικά όταν κάνετε κάποια θυσία: Ο Ιησούς, είναι για την αγάπη σου, για τον προσηλυτισμό των αμαρτωλών και για την αποκατάσταση όλων των αμαρτιών που διαπράχθηκαν εναντίον της άσπιλης καρδιάς της Μαρίας." Ένα βασικό θέμα όσον αφορά την Ορθοδοξία πέρα από το ότι εμείς λατρεύουμε την Θεάνθρωπο φύση του Κυρίου και όχι την καρδιά-είδωλο, είναι ότι οι αμαρτίες μας δεν διαπράττονται εναντίον της Θεοτόκου ή Φάτιμα αλλά εναντίον του Θεού και μόνον από Εκείνον πρέπει να ζητάμε συγχώρεση. Η Ορθοδοξία τιμάει και αγαπάει την Παναγία ως το αγιότερο και αγνότερο πλάσμα του Θεού και βαδίζει ανάμεσα από τους Προτεστάντες που αρνούνται πολλές φορές να την τιμήσουν και αρνούνται και την παρθενία της και από τους παπικούς που λατρεύουν την Παναγία ως Θεότητα, ίση με τον Τριαδικό Θεό. Εν τέλει οι εμφανίσεις της Φάτιμα το 1917, είναι μία πρώτη πανίσχυρη επίθεση εναντίον της Ορθόδοξης Εκκλησίας αφού απειλεί την Ρωσία με προσηλυτισμό και πλήρη υποδούλωση σε εντελώς ξένα στην Ορθοδοξία δόγματα που πέρα από όλα τα άλλα αναγάγουν την Παναγία-Φάτιμα σε θεότητα ίση με τον Θεό. Με το πέρασμα των χρόνων σήμερα αυτή η απειλή υποδούλωσης έχει γενικευτεί από τους παπικούς για όλο τον χριστιανικό και όχι μόνο κόσμο. Απαιτούν υποταγή και προσηλυτισμό όλων στις δύο καρδιές με διάφορους παπικούς θρησκευτικούς κύκλους να ζητούν μέχρι και ολοκληρωτικό πόλεμο με την Ρωσία ώστε να ικανοποιήσουν την απαίτηση της Φάτιμα.