Το ασκίαστον και άφθαρτον μεγαλείον των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας, συνίσταται εις την δι’ όλους τους αιώνας ισχύουσαν πνευματέμφορον διδασκαλίαν των. Και ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης δεν ωμίλησε μόνον εις την εποχήν του. Ό,τι εδίδαξε τον 18ον αιώνα, Θεοφωτίστως, το ίδιον θα εδίδασκε και σήμερον και εις το αόριστον μέλλον. Διατί; Διότι «ο Χριστός χθες και σήμερον ο αυτός και εις τους αιώνας». Και η από τον Χριστόν απορρέουσα ζωοποιός Θεολογία ουδέποτε παλαιούται. Ο καταρράκτης της χάριτος δεν σταματά ούτε αλλάσσει ουσίαν. Η αξία των αγίων Πατέρων οφείλεται εις το ότι κατέστησαν εαυτούς δεκτικά δοχεία της χάριτος. Δεν παρέμειναν εις την φυσικήν κατάστασιν, δεν διηκόνησαν τον ορθόν λόγον. Εξηγίασαν την φύσιν, ανήλθον εις το υπέρ φύσιν και μετέσχον του υπερλόγου θείου κόσμου. Εντεύθεν εδίδαξαν τον λόγον της αληθείας. Εκαθάρθησαν, εφωτίσθησαν, ηγιάσθησαν. Δεν ανεζήτησαν την αλήθειαν από τον εαυτόν των, δεν ενεπιστεύθησαν εις τα πλάσματα της διανοίας των. Ανεζήτησαν τον Θεόν δια προσευχής και ταπεινώσεως κατόπιν αγνισμού από παντός μολυσμού σαρκός και πνεύματος.
Η δίψα της ειρήνης κι ο τρόμος της μπόμπας -- Του Φώτη Κόντογλου
Ο κακόμοιρος ο κόσμος διψά ειρήνη. Μα χωρίς την απομέσα ειρήνη, δεν μπορεί να γίνη ειρήνη εξωτερική. Χωρίς την ψυχική ειρήνη, η πολιτική και κοινωνική ειρήνη είναι ψεύτικη. «Ειρήνη αφίημι υμίν, είπε ο Χριστός στους μαθητές Του κατά το Μυστικό Δείπνο, ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν. Ου καθώς ο κόσμος δίδωσι, εγώ δίδωμι υμίν». Πρόσεξες για να δης καλά τί λέγει ο Χριστός; «Ου καθώς ο κόσμος δίδωσι, εγώ δίδωμι υμίν». «Δεν σας δίνω, λέγει, εγώ την ειρήνη που δίνει ο κόσμος», την ψεύτικη, την οργισμένη ειρήνη, την ανειρήνευτη ειρήνη, την ειρήνη που στ' αληθινά δεν έχει ολότελα ειρήνη και ησυχία. Τέτοια είναι η ειρήνη που μπορεί να κάνη ο κόσμος, οι άνθρωποι, που τρώγονται με τα πάθη τους και που τους κατατρώγει η περηφάνεια, η ματαιοδοξία-φιλαργυρία, η σκληροκαρδία και η απονιά στους άλλους, η μανία της ακολασίας και η επιθυμία της καλοπέρασης. Όλα τούτα τα πάθη είναι οργισμένα και όχι ειρηνικά. Αυτά κάνουνε τους ανθρώπους να μαλώνουνε, να εχθρεύονται ο ένας τον άλλον, αυτά λιγοστεύουνε την αγάπη, που είναι δα πολύ λίγη ανάμεσά τους, και φέρνουνε την παραζάλη, την έχθρα, «την έριδα» που λέγανε οι αρχαίοι. Με άλλα λόγια, φέρνουνε τη βασιλεία του διαβόλου επί της γης, και όχι τη βασιλεία του Θεού, που είναι η ειρήνη.
Το βίντεο αυτό είναι προσφορά από τον αδελφό μας Ευστάθιο Μοσχοβίτη
Ἀγαπητέ μου ἐν Χριστῷ ἀδελφέ Εὐστάθιε, κατ' ἀρχάς σ' εὐχαριστῶ γι' αὐτό τό βίντεο μέ τήν ὡραιοτάτην βυζαντινήν μουσικήν. Συμφωνῶ ἀπολύτως ὅτι ἔχουμε χρέος ν' ἀπαιτήσουμε ἀπό τούς πάντες, συμπεριλαμβανομένων τῶν Ρώσσων, νά προστατεύσουν Ἑλλάδα καί Κύπρον ἀπό τά νύχια τῶν βαρβάρων Τούρκων καί τῶν δολίων Ἀλβανῶν, Βουλγάρων καί Σκοπιανῶν. Μέχρι νά κάμουν κάτι ἐπ' αὐτοῦ Δύσις καί Ρωσσία, ἐμεῖς πρέπει ν' ἀπόσχουμε ἀπό κάθε ἐμπλοκήν εἰς τό Οὐκρανικόν, νά διώξουμε ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ τούς ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ὑπαλλήλους τῆς Μασσωνίας καί τοῦ «πάπα» πού «κυβερνοῦν» Ἑλλάδα καί Ἐκκλησίαν, ἤτοι, Βαρθολομαῖον, Ἱερώνυμον, Μητσοτάκην, Τσίπραν, Ἀνδρουλάκην κ.ἄ., ὅπως ἀκριβῶς ἔδιωξαν τόν Μελέτιον Μεταξάκην τό 1923 ἀπό τό Πατριαρχεῖον Κων/λεως καί νά βροῦμε Ἑλληνοψύχους καί Ὀρθοδόξους ἡγέτας.
ΛΟΓΟΣ ΨΥΧΩΦΕΛΗΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΟΣ --- ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ
Πρέπει να ξέρουμε ότι ο άνθρωπος είναι διπλός, δηλαδή από σώμα και ψυχή, και έχει διπλές τις αισθήσεις και διπλές τις αρετές τους.
Πέντε αισθήσεις έχει η ψυχή και πέντε το σώμα. Οι ψυχικές αισθήσεις, είναι
νους, διάνοια, γνώμη, φαντασία, και αίσθηση. Οι σοφοί τις ονομάζουν και
δυνάμεις. Οι σωματικές αισθήσεις είναι τούτες. Όραση, όσφρηση, ακοή, γεύση,
αφή. Για αυτό και διπλές είναι οι αρετές, διπλές και οι κακίες.
Ώστε αναγκαίο είναι να γνωρίζει καθαρά ο κάθε άνθρωπος, πόσες είναι οι ψυχικές
αρετές και πόσες οι σωματικές. Και ποια είναι τα ψυχικά πάθη και ποια τα
σωματικά πάθη. Ψυχικές αρετές είναι πρώτα οι τέσσερις γενικότερες αρετές, οι
οποίες είναι, ανδρεία, φρόνηση, σωφροσύνη, και δικαιοσύνη. Από αυτές
γεννιούνται οι ψυχικές αρετές, πίστη, ελπίδα, αγάπη, προσευχή, ταπείνωση,
πραότητα, μακροθυμία, ανεξικακία, χρηστότητα, αοργησία, θεία γνώση, ευφροσύνη,
απλότητα, αταραξία, ειλικρίνεια, η χωρίς έπαρση διάθεση, η αφιλαργυρία, η
συμπάθεια, ελεημοσύνη, μεταδοτικότητα, αφοβία, αλυπία, κατάνυξη, σεμνότητα,
ευλάβεια, επιθυμία των μελλοντικών αγαθών, πόθος της βασιλείας του Θεού και
επιθυμία της θείας υιοθεσίας.
Why did God Become Man? – by Protopresbyter Fr. George D. Metallinos
Modern man, tired from the various celebrations that typically end up fulfilling societal conventions, faces Christmas without approaching it internally. Most people, even the otherwise religious ones, see Christmas as a big family feast, which offers the opportunity to bring together scattered family members around Christ laying in the manger, under the Christmas tree that came out of the closet to be decorated in a corner of our house for a few days. But today, each one of us is called to ask himself the question: What does Christmas mean to me? One makes personal a broader question: “Why did God become man?” —a question that occupied the greatest minds of history.
“… so we might receive adoption as sons” (Gal. 4:5)
Τη Δ΄ (4η) Μαρτίου, μνήμη του Οσίου και Θεοφόρου Πατρός ημών ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ του Αναχωρητού του Ιορδανίτου.
Γεράσιμος ο Όσιος και θεοφόρος Πατήρ ημών ο Αναχωρητής και Ιορδανίτης αποκαλούμενος υπήρξεν υιός ευπόρων και αυστηρών κατά τα ήθη γονέων, γεννηθείς εις την Λυκίαν της Μικράς Ασίας περί τα τέλη του Δ΄ μετά Χριστόν αιώνος. Η ακριβής χρονολογία της γεννήσεώς του δεν είναι γνωστή, η δε παραδιδομένη υπό των παλαιοτέρων εντύπων Συναξαριστών ως λαβούσα χώραν κατά τους χρόνους του βασιλέως Κωνσταντίνου Δ΄ του Πωγωνάτου του βασιλεύσαντος κατά τα έτη χξη΄ - χπε΄ (668 – 685) είναι εσφαλμένη. Τα περί του ζητήματος τούτου αναπτύσσομεν εν τη κάτωθεν του παρόντος παρατοθεμένη υποσημειώσει, ενταύθα δε παραθέτομεν τον Βίον αυτού ως παρελάβομεν τούτον εκ των παλαιοτέρων, αρκεσθέντες εις την διόρθωσιν μόνον της χρονολογίας γεννήσεως του Οσίου, βάσει των ελεγχθέντων στοιχείων.
Εξίσωση Εκκλησίας και αιρέσεων
Ο Παπισμός διεκδικώντας για τον εαυτό του μέχρι και σήμερα την εκκλησιολογική αποκλειστικότητα, υπεύθυνος και πρωτουργός της διαιρέσεως, δεν διέπραξε το σφάλμα να μετάσχει ως μέλος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και να μεταλλαγεί σε μία από τις πολλές «εκκλησίες». Φραστικά πάντως και υποκριτικά επαινεί την Οικουμενική Κίνηση, την οποία επευλογεί ως προεργασία για την μετά της Ρώμης του Πέτρου και του πάπα ενότητα. Ιδιαίτερα επιχαίρει και συγχαίρει για την συμμετοχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία αυτοκαταργήθηκε στην πράξη ως η μοναδική ενσάρκωση και συνέχεια της Una Sancta (= Της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής), εκχωρήσασα το ιδικό της πεδίο, την ιδική της ταυτότητα, στην σχισματική και αιρετική Ρώμη, στη Ρώμη του filioque, του πρωτείου εξουσίας του πάπα, των αζύμων, του καθαρτηρίου πυρός, της κτιστής χάριτος και όλων των άλλων καινοτομιών και παρεκκλίσεων.
----------------------
Ὅσοι νομίζουν ὅτι οἱ Βαρθολομαῖοι, οἱ Θεόδωροι, οἱ Ἱερώνυμοι, οἱ Ἐλπιδοφόροι κ.ἄ. εἶναι ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἐνῷ στήν πραγματικότητα εἶναι «ἐκκλησία πονηρευομένων», γι' αὐτούς πράγματι «ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία αὐτοκαταργήθηκε», ὅπως λέγει ἡ παροῦσα ἀνάρτησις, ἐφόσον τό 2016 εἰς τό Κολυμπάρι ὅλοι αὐτοί οἱ Οἰκουμενισταί ἐψήφισαν τό ἄρθρον 6, μέ τό ὁποῖον ἀνεγνώρισαν τίς αἱρέσεις ὡς «ἑτερόδοξες ἐκκλησίες» μέ τήν «ἱστορικήν των ὀνομασίαν» καί ἄρα ἀνεγνώρισαν Συνοδικῶς τόν Παπισμόν μέ τό ὄνομα «Καθολική Ἐκκλησία», τό ὁποῖον εἶναι τό ὄνομα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, κατά τό 9ον ἄρθρον τοῦ Συμβόλου («Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν ...»).
Ανακοίνωση της ρωσικής πρεσβείας:
«Καλούμε όλους, και ιδιαίτερα τους πολύ υψηλά ιθύνοντες, πολιτικούς και πολιτειακούς παράγοντες, βουλευτές, κομματικά στελέχη, υπουργεία, ΜΜΕ, διάφορους παπαγάλους και άλλους, που τόσο βιάστηκαν χθες να κατηγορήσουν για όλα τη Ρωσία (όπως πάντα), να συνέλθουν και να αναλάβουν τις ευθύνες τους, να σταματήσουν την αντιρωσική προπαγάνδα και να δείξουν ψυχραιμία, νηφαλιότητα και σοβαρότητα.
Για κάποιο λόγο, τον γνωστό μάλλον, δεν ήταν τόσο ομιλητικοί κατά τα ολόκληρα 8 χρόνια που από τις σφαίρες, βόμβες και οβίδες του ουκρανικού στρατού και των εθνικιστικών φασιστικών ταγμάτων επέφερε το μαρτυρικό Ντονμπάς. Και ενώ εκεί θρηνούσαν χιλιάδες νεκρούς, και τα χωριά και οι πόλεις ήταν αιματοβαμμένα, κανένα επίσημο κτίριο ή σιντριβάνι εδώ στην Αθήνα δεν ντύθηκε ποτέ σε χρώματα ειρήνης, κανένα τουίτ δεν έσπευσε να αναρτηθεί σε επίσημη ιστοσελίδα και κανένα διάβημα δεν πραγματοποιήθηκε. Ας συνέλθουν λοιπόν»!
Taras Bulba 2009, Ελληνικοί Υπότιτλοι
Υπόθεση: Είμαστε στο 16ο αιώνα, και βλέπουμε τον αγώνα που κάνουν οι Ουκρανοί Κοζάκοι πολεμιστές για την ασφάλεια των εδαφών τους από τις πολυάριθμες Πολωνικές στρατιές..
O εφευρέτης των mRNA εμβολίων Dr.Malone δηλώνει: Η βλάβη των εμβολίων είναι μη αναστρέψιμη.
Ο Dr. Robert Malone είναι ο εφευρέτης των εννέα αρχικών πατεντών εμβολίων mRNA, οι οποίες κατατέθηκαν αρχικά το 1989 (συμπεριλαμβανομένης τόσο της ιδέας των εμβολίων mRNA όσο και των αρχικών πειραμάτων απόδειξης της αρχής) και της διαμόλυνσης του RNA. Ο Δρ Malone, έχει σχεδόν 100 δημοσιεύσεις ελεγμένες από ομότιμους (peer-reviewed), οι οποίες έχουν αναφερθεί πάνω από 12.000 φορές.
Από τον Ιανουάριο του 2020, ο Δρ Malone ηγείται μιας μεγάλης ομάδας που επικεντρώνεται στο σχεδιασμό κλινικών ερευνών, στην ανάπτυξη φαρμάκων, στην υπολογιστική μοντελοποίηση και στη χρήση επαναπροσδιορισμένων φαρμάκων για τη θεραπεία του COVID-19.
Σε αυτή την ομιλία του σε Αυστραλούς πολιτικούς, ο Δρ. Malone αναλύει πολλά θέματα που αφορούν την πανδημία και τα εμβόλια. Από τη μεταδοτικότητα των διάφορων μεταλλάξεων την λογοκρισία και κριτική που δέχονται όσοι μιλούν ενάντια στο κυρίως αφήγημα και τέλος για την εναντίωσή του απέναντι στον εμβολιασμό των παιδιών.
Πηγή: amazonios.net "O.T."