Με παροιμία απάντησε η Χρυσή Αυγή στον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης

anthimoslathro  article
Κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο και τη Χρυσή Αυγή, μετά την προτροπή του πρώτου προς το κόμμα του Ν.Μιχαλολιάκου να μιμηθεί την Εκκλησία στα συσσίτιά της και να μην κάνει διακρίσεις στους ανθρώπους που βοηθάει.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Χρυσή Αυγή, απαντάει στον Μητροπολίτη, με μια παροιμία. Αναλυτικά η απάντηση:
«Πολύ καλά κάνει η Εκκλησία και εφαρμόζει τους νόμους του Θεού. Μήπως, όμως, θα πρέπει να υπάρξει και μια προσαρμογή στην σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα; Διότι, ο Ιησούς γύρισε και το άλλο μάγουλο, αλλά κάποια στιγμή δε δίστασε να πάρει και το φραγγέλιο.
Μήπως, λοιπόν, η Εκκλησία ταΐζοντας και ποτίζοντας τους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες επιβεβαιώνει τη σοφή λαϊκή παροιμία "θρέφε φίδι το χειμώνα να σε φάει τον Απρίλη";
Και βέβαια, όταν έρθει η ώρα που θα καταντήσουμε μειοψηφία στον τόπο μας, ο μουσουλμανικός όφις δεν θα καταπιεί μόνον την Ελλάδα μας, αλλά και την Ορθοδοξία μας».
Πηγή : Ρομφαία.

ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΣΘΕ ΤΩ ΚΥΡΙΩ-ΣΙΜΟΝΟΠΕΤΡΑ..mp4


430 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΗ ΔΥΣΗ

 http://krufo-sxoleio.blogspot.ca/

Του π. ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ "ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ": ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΑΥΤΟ ΆΡΘΡΟ-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΤΟΥ ΡΩΣΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΙΕΡΟΔΙΑΚΟΝΟΥ π. ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚ.
Αυτόν τον Οκτώβριο (σ. Κ.Σ. το άρθρο γράφτηκε τον Οκτώβριο του 2012) συμπληρώνονται 430 χρόνια από την εισαγωγή του Γρηγοριανού ημερολογίου. Το ημερολόγιο αυτό εισήχθη στις ρωμαιοκαθολικές χώρες από τον Πάπα Γρηγόριο ΙΓ΄ στις 4 Οκτωβρίου 1582 και είχε ως στόχο να αντικαταστήσει το παραδοσιακό Ιουλιανό ημερολόγιο. Έτσι, για τους Ρωμαιοκαθολικούς το 1582, την ημέρα της Πέμπτης, 4 Οκτωβρίου, την διαδέχθηκε όχι η Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου, αλλά η Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου. Ο Διάκονος Vladimir Vasilik εξηγεί τη σημασία της εκδήλωσης για τον χριστιανικό κόσμο και τονίζει την ανάγκη για τους Ορθοδόξους να διατηρήσουν το Ιουλιανό (παλαιό) ημερολόγιο.
Πρώτον, η εισαγωγή από τον Πάπα Γρηγόριο ενός νέου ημερολογίου, το οποίο έφερε το όνομά του, προκάλεσε στην Ευρώπη ένα τεράστιο σοκ. Κάποιοι μπορεί να εκπλαγείτε αν μάθετε ότι στην αρχή, όχι μόνο οι Ορθόδοξοι, αλλά και οι Προτεστάντες αντιτάχθηκαν σφοδρά στο Γρηγοριανό ημερολόγιο, θεωρώντας ότι δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα παπικό κατασκεύασμα που δημιουργήθηκε για μεγαλύτερη προώθηση του Παπισμού σε όλη την Ευρώπη, αλλά και ολόκληρο τον κόσμο. Αργότερα, κατά τη διάρκεια του 17ου και 18ου αιώνα η Ευρώπη υιοθέτησε το ημερολόγιο λόγω της φαινομενικής αστρονομικής ευκολίας του.
Περιττό να πούμε πως ο Πάπας Γρηγόριος έλαβε την απόφαση σχετικά με το ημερολόγιο μονομερώς, χωρίς διαβούλευση με κανέναν. Όχι μόνο χωρίς διαβούλευση με τους Ορθοδόξους, οι οποίοι εκείνη την εποχή θεωρούνταν σχισματικοί, αλλά ακόμη και χωρίς να γνωμοδοτήσει Σύνοδος της Λατινικής Εκκλησίας. Ωστόσο, ένα σημείο που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι η εισαγωγή του νέου ημερολογίου ήταν στο πνεύμα της αντι-Μεταρρυθμιστικής Συνόδου του Τριδέντου, της επιθετικής θριαμβολογίας της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός ήταν ο ίδιος ο Πάπας Γρηγόριος ο οποίος καθιέρωσε το μετάλλιο προς τιμή της Σφαγής της Νύχτας του Αγίου Βαρθολομαίου (μαζική δολοφονία των Προτεσταντών από τους Ρωμαιοκαθολικούς που άρχισε στο Παρίσι στις 23 Αυγούστου του 1572, με τον αριθμό των νεκρών Καλβινιστών να κυμαίνεται από 5.000 έως 30.000).
Η Ορθόδοξη Εκκλησία απέρριψε το νέο ημερολόγιο όχι λόγω κάποιου στείρου αντιλατινισμού, αλλά επειδή το ημερολόγιο αυτό δεν ήταν κατάλληλο για τις ανάγκες της Εκκλησίας, και για να είμαι πιο ακριβής - για τον υπολογισμό της ημερομηνίας του εορτασμού του Πάσχα. Το νέο ημερολόγιο παραβιάζει μια σειρά από διορισμούς, συμπεριλαμβανομένου εκείνου που αναφέρει ότι το χριστιανικό Πάσχα δεν πρέπει να συμπίπτει με το Πάσχα των Εβραίων και δεν μπορεί να εορτάζεται πριν. Κατά την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο (325 μ.Χ.), η απαγόρευση για τον εορτασμό του Πάσχα πριν ή ταυτόχρονα με το Πάσχα των Εβραίων ήταν σαφώς οικουμενική απόφαση.Το Ιουλιανό ημερολόγιο, που προτιμάται από τον ιστορικό και τους αστρονόμους, μπορεί να φαίνεται ατελές στα μάτια του σύγχρονου ανθρώπου, αλλά ταιριάζει όμορφα τις ανάγκες της Εκκλησίας. Δεν μπορούμε να χρησιμοποιούμε το ίδιο κριτήριο όταν αναφερόμαστε στην Εκκλησία με αυτό που χρησιμοποιούμε για ένα εμπορικό κέντρο. Έτσι στο καμπαναριό ανεβαίνουμε με σκάλα και όχι με ασανσέρ. Είναι ανατριχιαστικό στους δυτικούς ναούς, να βλέπεις τις κεντρικές πόρτες να ανοιγοκλείνουν αυτόματα.
Έτσι και με το Ιουλιανό ημερολόγιο, το οποίο είναι αυτό που μας διασώζει την ιερή μέτρηση του χρόνου, που ήταν γνωστή και αξιόπιστη από τους Αγίους Πατέρες ξεκινώντας από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο. Αυτό το ημερολόγιο, τουλάχιστον όσον αφορά τον εορτασμό του Πασχάλιου κύκλου, ενώνει ολόκληρο τον ορθόδοξο κόσμο. Και στις υπόλοιπες εορτές τα Πατριαρχεία της Ρωσίας, της Σερβίας, της Γεωργίας και των Ιεροσολύμων.


Στον 20ο αιώνα, η εισαγωγή του νέου ημερολογίου σε ορισμένες Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες συνδέθηκε με μια πολύ σκοτεινή και αμφίβολη προσωπικότητα, όπως ο Μελέτιος Μεταξάκης, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος πιστεύεται δικαιολογημένα ότι είχε διασυνδέσεις με τον Τεκτονισμό. Η εισαγωγή του Γρηγοριανού ημερολογίου συνοδεύτηκε από ωμή βία κατά της συνειδήσεως ​​των πιστών χριστιανών, όπως στην περίπτωση της Μονής Βαρλαάμ. Ο Κύριος είπε: "ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς" (Ματθ. 7:16).Ως εκ τούτου ελπίζουμε ότι η Ρωσική και οι άλλες Εκκλησίες που κρατούν το Ιουλιανό ημερολόγιο, το οποίο αγιάζεται με τη χάρη του Θεού από τα διατάγματα των Αγίων Πατέρων, να μην εγκαταλείψουν ποτέ αυτό που τους έχει ανατεθεί από τους αγίους.

Του αγίου Ισαάκ του Σύρου:

Είναι κανείς πού δε στεναχωριέται και δεν κουράζεται, ενόσω γυμνάζεται; Και είναι κανείς, στον οποίο να μη φαίνεται πικρός ο καιρός, που πίνει το φαρμάκι των πειρασμών και των θλίψεων; Χωρίς, λοιπόν, να περάσει απ΄ αυτό το στάδιο δεν μπορεί να αποκτήσει ισχυρή κράση. Αλλά και η υπομονή στους πειρασμούς δεν είναι δική μας. Πώς μπορεί, αλήθεια, ο άνθρωπος, ένα πήλινο αγγείο, να βαστάζει μέσα του το νερό, αν δε το κάνει στέρεο η θεϊκή φωτιά; Αν σκύψουμε το κεφάλι, τότε ό,τι καλό και ωφέλιμο ζητήσουμε από το Θεό στην προσευχή μας με ταπείνωση, με διαρκή πόθο και με υπομονή, όλα θα μας τα δώσει.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ:

 «Οι Εσφιγμενίτες μάχονται «υπέρ πίστεως» ενώ οι κατσουλιέρηδες μάχονται για τα χρήματα του ΕΣΠΑ.»
 Η παρακάτω επιστολή συντάχθηκε στο Άγιο Όρος στις 6 Αυγούστου 2013 από έναν μεγάλο αριθμό Αγιορειτών Πατέρων και μας εστάλει με email. Η επιστολή αναφέρεται στα τελευταία γεγονότα που έλαβαν χώρα στο κονάκι της Ι. Μ. Εσφιγμένου.
Μια άλλη άποψη για τα γεγονότα του κονακίου της Ι.Μ. Εσφιγμένου.
 Ακούμε από πολλούς δυσμενή σχόλια για τους Εσφιγμενίτες που υπερασπίστηκαν το κονάκι τους με μολότοφ και απορούμε, γιατί εθελοτυφλούν και δεν βλέπουν ποιος δημιουργεί το πρόβλημα; Αυτός που πηγαίνει να σπάσει την πόρτα, την μια με βαριά, την άλλη με λοστό και τώρα με κλάρκ; Ή αυτός πού κάθεται στο κελλί του ήσυχα και δεν ενοχλεί κανέναν;
 Τουλάχιστον οι Εσφιγμενίτες μάχονται «υπέρ πίστεως» και «υπέρ βωμών και εστιών», ενώ οι κατσουλιέρηδες μάχονται για τα χρήματα του ΕΣΠΑ.
 Επιτέλους η Ιερά Κοινότης ας περιορίσει αυτή την χούφτα των ταραχοποιών πατέρων στο κελλί που έκαναν με τα χρήματα της Εσφιγμένου, χωρίς να έχουν αξιώσεις στην Ι.Μ.Εσφιγμένου, ειδάλλως ας τους απελάσει εξ’ Αγίου Όρους για να ειρηνεύσουμε και να μη επωμιστεί, ως άμεσα υπεύθυνη, το βάρος των θυμάτων που αναπόφευκτα θα προκληθούν.
 Εξάλλου, η αδελφότητα της Μονής, είτε μας αρέσει, είτε όχι, εκπροσωπεί εκατομμύρια παλαιοημερολογητών ορθοδόξων χριστιανών, ενώ η νέα αδελφότητα εκπροσωπεί μόνο τον Πατριάρχη πού μας σκανδαλίζει με τις ανορθόδοξες ενέργειές του με τους αιρετικούς.
 Εμείς δεν είμαστε ζηλωτές, ούτε Εσφιγμενίτες, αλλά συγχαίρουμε τους ζηλωτές Πατέρες , που έχουν «πιστεύω» και «αξίες» πιο πάνω από τους κοσμικούς νόμους και αντιστέκονται όπως οι μάρτυρες και οι ομολογητές Αγιορείτες Πατέρες.


Αγιορείτες Πατέρες

Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ του Αγίου Ιουστίνου (Πόποβιτς)

Δια μέσου όλων των πολιτιστικών εφευρέσεών του ο ευρωπαίος άνθρωπος αποτόμως αποθνήσκει και εξαφανίζεται. Ο ναρκισσισμός της ευρωπαϊκής ανθρωπότητος είναι ο τάφος, εκ του οποίου αύτη δεν θέλει και δια τούτο δεν δύναται να αναστηθή. Το γεγονός ότι είναι ερωτευμένη με την λογικήν της είναι το μοιραίον πάθος της, το οποίον την ερημώνει. Η μόνη σωτηρία εκ τούτου είναι, ισχυρίζεται ο Γκόγκολ, ο Χριστός. Ο κόσμος όμως, «διασκορπισμένος εις εκατομμύρια φωτεινών αντικειμένων, τα οποία του σκορπίζουν τας σκέψεις πανταχού, δεν έχει την δύναμιν να συναντηθή αμέσως με τον Χριστόν».                                                                                                                                                  

Φανουρόπιτες για μια δουλίτσα!


Με κατάνυξη, λαμπρότητα, τις παραδοσιακές φανουρόπιτες αλλά και με χιλιάδες νέους να ζητούν από τον άγιο να τους φανερώσει την... πολυπόθητη -σε καιρό κρίσης- θέση εργασίας, ώστε να ξεφύγουν από τον εφιάλτη της ανεργίας, τιμήθηκε και φέτος η μνήμη του αγίου Φανουρίου. Πλήθος πιστών, κάθε ηλικίας, μοναχικοί ηλικιωμένοι, πλήθος φοιτητών και 30άρηδων ανέργων και μητέρες με παιδιά στην αγκαλιά κατέκλυσαν ιερούς ναούς, μοναστήρια και παρεκκλήσια σε κάθε γωνιά της χώρας και πρόσφεραν πίτες και τάματα, ελπίζοντας ότι ο άγιος θα ακούσει τις προσευχές τους.

Στο παρεκκλήσι του Αγίου Φανουρίου στο Ιλιον τελέστηκε πανηγυρική δοξολογία, προεξάρχοντος του μητροπολίτη Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως Αθηναγόρα και παρουσία του πρωτοσύγκελου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών Μάξιμου Παπαγιάννη, ενώ στον αύλειο χώρο του ναού τοποθετήθηκαν πάγκοι για τις εκατοντάδες φανουρόπιτες που ετοίμασαν οι πιστοί. «Ο άγιος Φανούριος φανερώνει σε όλους μας αυτό που του ζητάμε. Ας του προσφέρουμε λοιπόν και εμείς την αγάπη μας» είπε ο μητροπολίτης Αθηναγόρας, ενώ ο πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών αναφέρθηκε στον βίο και στα θαύματα του αγίου.

Στο Ναύπλιο η μνήμη του αγίου Φανουρίου εορτάστηκε και φέτος στο μικρό εκκλησάκι που βρίσκεται στις παρυφές του Παλαμηδίου, με πανηγυρικό εσπερινό και με την καθιερωμένη λιτανεία της εικόνας. Στον ενοριακό ναό του Αγίου Γεωργίου στη Λάρισα πραγματοποιήθηκαν αρτοκλασία, παράκληση και αγρυπνία, ενώ στην Καστοριά εκατοντάδες πιστοί συγκεντρώθηκαν στο ιστορικό παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου Πολιτείας, όπου η ιερά ακολουθία «ντύθηκε» με τις μελωδίες της Σχολής Εκκλησιαστικής Βυζαντινής Μουσικής της μητρόπολης. Με κατάνυξη τιμήθηκε η μνήμη του αγίου Φανουρίου και στον ομώνυμο ναό του Λουτρακίου, πανηγυρικός εσπερινός τελέστηκε στον ναό της Παναγίας της Σισσιώτισας στην Κεφαλονιά (χοροστατούντος του μητροπολίτη Σπυρίδωνα), ενώ στη Μώραινα Φιλιατρών, στη Μεσσηνία, διοργανώθηκε το καθιερωμένο παραδοσιακό πανηγύρι, με γουρουνόπουλα και άφθονο κρασί.


Γεράσιμος Κόντος : http://www.dimokratianews.gr/

Παράδεισος η Εκκλησία.

Του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου.

Ας έλθουμε τώρα και σε παραδείγματα αμαρτωλών, πού σώθηκαν με την μετάνοια. 
Ίσως κάποια από τις γυναίκες να πει: «Εμόλυνα την ψυχή και το σώμα με κάθε είδους ακολασίες. Άραγε μπορώ να σωθώ;» Θυμήσου, γυναίκα, την Ραάθ την πόρνη, και προσδόκησε κι εσύ την σωτηρία. Διότι εάν εκείνη, πού αμάρτανε φανερά και ενώπιον όλων, σώθηκε με την μετάνοια, εσύ δεν θα σωθείς με τον ίδιο τρόπο;
 
Ζήτησε να μάθεις πώς σώθηκε εκείνη. Αυτό μόνο είπε: «Ό Θεός σας είναι ο μόνος αληθινός στον ουρανό και στην γη». Από την Βαθειά συναίσθηση της ακολασίας της δεν τόλμησε να πει «Ό Θεός μου», αλλά είπε «ο Θεός σας». "Ολοφάνερη έχεις την έγγραπτη μαρτυρία της σωτηρίας της στον στίχο των Ψαλμών: «Μνησθήσομαι Ραάβ και Βαβυλώνος, τοις γινώσκουσί με»
 
Πόσο μεγάλη είναι ή φιλανθρωπία του Θεού! Μνημονεύει και την πόρνη μέσα στην Αγ. Γραφή. Και μάλιστα δεν λέει απλώς: «Μνησθήσομαι Ραάβ και Βαβυλώνος», αλλά προσθέτει: «τοις γινώσκουσί με (οι όποιες με γνωρίσουν και με λατρεύουν)».
 
Υπάρχει λοιπόν σωτηρία και για τους άνδρες και για τις γυναίκες. Σωτηρία, την οποία προκαλεί ή μετάνοια.