Οἱ «Π/Ηται» πού ἀντέδρασαν τό 1924 εἰς τήν Μασονικήν μεταρρύθμισιν τοῦ
ἑορτολογίου, ἡ ὁποία, ὡς γνωστόν, ἦτο τό πρῶτον ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ βῆμα πρός τόν
Οἰκουμενισμόν, ἀντιστοιχοῦν πρός τούς ἀντιδράσαντας εἰς τήν εἰκονομαχικήν
ψευδο-σύνοδον τοῦ 754. Ἄν ποτέ ἀνασυνταχθῇ ἡ Ὀρθοδοξία καί γίνῃ Πανορθόδοξος
Σύνοδος, αὐτή θά μακαρίσῃ τούς ἁγνούς ἀγνωνιστάς τοῦ 1924 καί θ' ἀναθεματίσῃ
ὅσους κατόπιν ἐπρόδωσαν τόν ἱερόν ἀγῶνα χέρι-χέρι μέ τούς Οἰκουμενιστάς
Μεταξάκην, Παπαδόπουλον καί ὅσους κατόπιν ἠκολούθησαν τήν γραμμήν τῶν δύο αὐτῶν
«νέων Λουθήρων».
--------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Οι "αγνοί αγωνιστές", κ. Χατζηνικολάου, χωρίστηκαν σε παρατάξεις και δημιούργησαν πολλές αιρέσεις. Άρα κάτι δεν έκαναν σωστά και αυτοί.
Διαβάζω για αλλαγή εορτολογίου, αλλά δεν βλέπω να έχουν αλλάξει εορτολόγιο οι Οικουμενιστές. Οι περισσότεροι Οικουμενιστές γιορτάζουν με το Παλαιό Ημερολόγιο.
Το κίνημα του Παλαιού Ημερολογίου απέτυχε.Ένα εκατομμύριο Έλληνες ακολούθησαν αυτήν την πλάνη, αλλά σύντομα κατάλαβαν το λάθος τους. Σήμερα οι οπαδοί του Παλαιού Ημερολογίου είναι ελάχιστοι και χωρισμένοι σε πολλά κομμάτια(περίπου το 1% στην πατρίδα μας). Δεν έχει σχέση η αλλαγή του ημερολογίου με τον Οικουμενισμό. Δεν είναι Οικουμενισμός μια αλλαγή ημερολογίου. Οικουμενισμός είναι η κατάργηση των Ιερών Κανόνων, είναι η Δεσποτοκρατία, η Θεωρία των κλάδων κ.λπ.
Σύνοδος δεν θα γίνει, αλλά αν θα γινόταν, οι πρώτοι που θα πρέπει να καταδικαστούν μετά τους Οικουμενιστές, είναι αυτοί που έκαναν σχίσμα και άνοιξαν τις πόρτες στους εχθρούς του Κυρίου.
---------------------
Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...
΄΄Το νέο ημερολόγιο δεν είναι καινοτομία αλλά μία απλή διόρθωση;΄΄
Και τότε γιατί κατεδικάσθη και αναθεματίσθη υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος;
Η αλλαγή του ημερολογίου το 1924 έγινε κατ΄εφαρμογήν της οικουμενιστικής Εγκυκλίου του 1920, η οποία ανεγνώρισε θεία χάρη σ΄όλες τις αιρετικές ομάδες, δηλαδή κατήργησε το Εκκλησιολογικό δόγμα, κατήργησε την νηστεία των Αγίων Αποστόλων και εκτός των άλλων ξεπέρασε τα όρια της τελέσεως του Πάσχα, τα οποία είναι από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου.
Η ανοιξιάτικη Ισημερία γινόταν, γίνεται και θα γίνεται πάντοτε στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου και όχι στις 21 αυτού, όπως ψευδώς διατείνεται ο Νεοημερολογιτισμός.
Όσο για τις δύο Πασχαλιές, έχει ήδη γίνει αυτό πλείστες φορές, και δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί στην αίρεση του νέου ημερολογίου.
-------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 15 Σεπτεμβρίου 2021 - 6:31 μ.μ., 16 Σεπτεμβρίου 2021 - 12:05 π.μ.
Χάσατε πολλά ἐπεισόδια!
-------------------------
Ο/Η Αντώνης είπε...
"Η ανοιξιάτικη Ισημερία γινόταν, γίνεται και θα γίνεται πάντοτε στις 7-8 Μαρτίου Ιουλιανού Ημερολογίου και όχι στις 21 αυτού, όπως ψευδώς διατείνεται ο Νεοημερολογιτισμός"
Χαρίλαε,
Φέτος Πανσέληνο το Μάρτιο είχαμε στις 15 με το Ιουλιανό (παλαιό) τότε όπως τα λες, δλδ ότι μετράτε την ισημερία στις 7-8 Μαρτίου με το Ιουλιανό θα έπρεπε να γιορτάσουμε το Πάσχα την επόμενη Κυριακή δλδ 21 Μαρτίου... Αλλά για να μη πέσει πριν το εβραϊκό θα έπρεπε να το γιορτάσουμε στις 4 Απριλίου όπως οι Λατίνοι... Εμείς όμως το γιορτάσαμε ένα μήνα μετά, 2 Μαΐου..
Για ξαναδέστο λοιπόν,
η ισημερία που λογαριάζουν για την εύρεση των ημερομηνιών του Πάσχα είναι η πλασματική 21 Μαρτίου με το παλαιό.
Γι'αυτό φέτος η 1η εαρινή Πανσέληνος στις 15 Μαρτίου με το παλαιό κ στις 28
με το νέο θεωρήθηκε ότι είναι πριν την πλασματική ισημερία άρα πήγανε στη επόμενη Πανσέληνο στις 27 Απριλίου οπότε γιορτάσαμε το Πάσχα την Κυριακή 2 Μαΐου.
Με το παλαιό δεν πρόκειται να συμπέσουν ξανά δύο πασχαλιές μαζί ενώ με το νέο πέφτει το 2035, το 2046 κτλ
Γενικώς, ξαναδέστα και μη είστε απόλυτοι και πάνω απόλα μην υβρίζετε αυτούς που έχουν άλλη γνώμη και μάλιστα πιο σωστή.
-------------------
Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...
Θα κατανοήσετε το θέμα Ανοιξιάτικη Ισημερία, αγαπητέ Αντώνης, όταν μελετήσετε γιατί τα όρια του Πάσχα να κυμαίνονται από 22 Μαρτίου έως 25 Απριλίου, Ιουλιανού Ημερολογίου. Επτά [7-8] η ανοιξιάτικη Ισημερία, συν 14 για την Πανσέληνο, όταν η πρώτη ημέρα της ξεκινήσει ταυτόχρονα με την ανοιξιάτικη Ισημερία, μας κάνει 21 22 Μαρτίου.
Γι΄αυτό, λοιπόν, τα όρια που έθεσε η Α΄Οικουμενική είναι τα παραπάνω.
Να λάβετε υπόψιν και τον παράγοντα γεωγραφικό πλάτος.
Πάντως, εάν είχατε μελετήσει Εκκλησιαστική Ιστορία, θα γνωρίζατε ότι για την Εκκλησία αυτό που προέχει είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι τα πλήθη.
Θα γνωρίζατε επίσης ότι πλείστες φορές έμεινε ένας Ορθόδοξος Επίσκοπος, όταν οι πλειοψηφία ενέδιδε στην αίρεση.
Τα σχίσματα γίνονται λόγω των αιρέσεων.
Αυτό συνέβη το 1924 από τους νεοημερολογίτες, αυτό το 1937 από τον πρ. Φλωρίνης, αυτό και τις υπόλοιπες.
Εάν επιθυμείς, πορεύσου πρός τον Λαρίσης και Τυρνάβου Αμφιλόχιο, τον μοναδικό Ορθόδοξο Επίσκοπο τούτη την στιγμή, ώστε να βιώσεις το μυστήριο της θεώσεως.
Μακριά από νεοημερολογίτες, Ακακιοφλωρινικούς και τους άλλους δεκατριμερίτες αιρετικούς.
-------------------------
Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...
Είσαι εντελώς άσχετος με την Θεολογία! Ίσως έχεις σπουδάσει σε Πανεπιστήμιο των Οικουμενιστών. Άλλο πράγμα είναι το σχίσμα και άλλο είναι αίρεση.Έχεις ανοίξει καθόλου το Πηδάλιο; Διάβασες καθόλου τον Μέγα Βασίλειο; Σχίσμα μπορεί να γίνει χωρίς οι σχισματικοί να έχουν κάποια αίρεση. Σχίσμα είναι η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας(αυτό που έκανε ο αιρετικός Καρπαθάκης και η παρέα του). Διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας επιτρέπεται να κάνεις για δύο λόγους, για θέμα δικαιοσύνης και αιρέσεως. Ούτε αίρεση υπήρξε το 1924 (με την αλλαγή που έκαναν σε έναν αριθμό) ούτε και αδικία. Ξυπνήστε επιτέλους και μάθετε Θεολογία και Εκκλησιολογία. Σπουδάστε στα Πανεπιστήμια των Αγίων Πατέρων για να ξεκολλήσει το μυαλό σας από τις πλάνες. Η αίρεση του Παλαιοημερολογιτισμού είναι το εμπόδιο(το φρένο) για την σωτηρία πολλών ψυχών.Τρομάζει ο κόσμος με τα χάλια σας και παραμένει σε κοινωνία με τους αντιχρίστους Οικουμενιστές ψευδεπισκόπους.
-------------------------
Ο/Η ΧΑΡΙΛΑΟΣ είπε...
Απευθυνθείτε στην οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920, η οποία εφαρμόσθη και εφαρμόζεται πλήρως από τους αιρετικούς, σχισματικούς και οικουμενιστές νεοημερολογίτες και θα βρείτε τις αιρέσεις.
Στην Εγκύκλιο αυτή, καταργείται το ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΔΟΓΜΑ, εξού και το ΄΄πρός τις απανταχού Εκκλησίες΄΄ και εφαρμόζεται το ΚΑΤΑΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΟΥ 16ΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΚΑΤΑΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΥΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Ποιά αλλαγή, λοιπόν, σ΄ένα αριθμό;
Δεν διάβασες τις δηλώσεις του Πάπα τον Νοέμβριο του 2020, που απευθύνθηκε στον έτερο αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο, με ειδική αναφορά στην οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920;
Νεοημερολογιτισμός = Οικουμενισμός.
Εύχομαι να το κατανοήσετε κάποτε και να εισέλθετε στην Εκκλησία του Χριστού.
-----------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 16 Σεπτεμβρίου 2021 - 9:22 μ.μ.: «Ούτε αίρεση υπήρξε το 1924 (με την αλλαγή που έκαναν σε έναν αριθμό) ούτε και αδικία. Ξυπνήστε επιτέλους και μάθετε Θεολογία και Εκκλησιολογία».
Σχόλιον: Τέτοια ψέμματα λένε σήμερα ὁ Ἱερώνυμος, ὁ Ἐφιαλτάκης κ.ἄ. γιά τό «ἐμβόλιον» καί γιά ὅλα τά ἄλλα σημαντικά θέματα. Προφανῶς, ἀκολουθεῖς κι ἐσύ τήν συμβουλήν τοῦ «ἔξω ἀπ' ἐδῶ», ὅτι «ἄν ἀποφασίσῃς νά εἴπῃς ψέμματα, νά εἴπῃς μεγάλα τοιαῦτα». Ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς ἀπό παλαιότερα σχόλιά σου, εἶσαι τῆς τρικαμηνικῆς σέκτας, ἔτσι δέν εἶναι;
-------------------
Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...
Γνωρίζω πολύ καλά τι λέει ο Μέγας Άγιος (αν και δεν λέει αυτό ακριβώς ο Άγιος). Το θέμα μας δεν είναι αυτό. Το θέμα μας είναι η Εγκύκλιος του 1920. Γιατί ο "Άγιος" Ματθαίος Καρπαθάκης δεν διέκοψε την κοινωνία με τον Πατριάρχη Νέας Ρώμης το 1920; Τέσσερα χρόνια έκανε οικονομία; Μήπως ήθελε να γίνει Αρχιεπίσκοπος;
Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...
Η Εκκλησία δεν καταδίκασε κανένα ημερολόγιο. Δεν υπήρχε λόγος να καταδικάσει τους Παπικούς για την αλλαγή που έκαναν στο ημερολόγιο, απλώς καταδίκασαν την αλλαγή που έκαναν στο Πασχάλιο οι Παπικοί. Αν δεν άλλαζαν το Πασχάλιο, καμία καταδίκη δεν θα υπήρχε. Στην ουσία, οι τότε Πατέρες καταδίκασαν μια νέα καινοτομία των Παπικών (καταπάτηση Οικουμενικής Συνόδου, Αποστολικού Ιερού Κανόνα κ.λπ.), δηλαδή την αλλαγή του Πασχαλίου. Δεν υπάρχει καμία Σύνοδος της Εκκλησίας που να έχει καταδικάσει αλλαγή ημερολογίου. Δεν υπάρχει Ιερός Κανόνας που απαγορεύει μια μελλοντική αλλαγή ημερολογίου. Ούτε οι Άγιοι Απόστολοι γράφουν για αλλαγές ημερολογίων, ούτε και οι Άγιοι έδωσαν κάποια σημασία στα ημερολόγια. Αποτείχιση θα κάνεις για άλλα θέματα.
Μακάρι να ήξερα που μένεις για να σε βοηθήσω και να εξαλείψω πολλές αμαρτίες μου.
Έναν αριθμό άλλαξαν και τίποτα περισσότερο (το 1 το ονόμασαν 13). Έβαλε ο διάβολος μερικούς "κακόγερους"(εκείνη την εποχή) και εκτέλεσαν άριστα το σχέδιό του. Έκαναν σχίσμα και στην συνέχεια έπεσαν σε πολλές καινοτομίες.
Ο "Επίσκοπός" σου, Χαρίλαε,μου θυμίζει τον Ματθαίο. Ήταν και αυτός ο μόνος αληθινός Επίσκοπός στην εποχή του.
Ο/Η Νεκτάριος Τόμπρος είπε...
Όχι, δεν είναι έτσι. Ο γράφων ανήκει στην Ορθοδοξία και ακολουθεί τον Κύριο. Θαυμάζει βέβαια και τον Ιερομόναχο των Τεμπών, αλλά δεν ακολουθεί τα λάθη του.
Θα πρέπει να αποδείξεις τουλάχιστον ένα ψέμα μου.Το ψέμα με χωρίζει από τον Θεό και θα ήθελα να το αποφύγω.