Εις τα θέματα της
Πίστεως, «ου χωρεί οικονομία» κατά σαφεστάτην των Αγίων Πατέρων εντολήν, παρά
ταύτα, υπό των σημερινών «αγωνιστών και ομολογητών της Πίστεως», η βασικωτάτη
αύτη προϋπόθεσις, ήτις αποτελεί το θεμέλιον της ορθοδόξου υποστάσεως εν τω
Σώματι της Εκκλησίας, παραθεωρείται καταφανέστατα υπ΄ αυτών! Ενώ θα έπρεπε
πράξει τε και θεωρία, να αποδείξουν εαυτούς αληθείς και γνησίους ομολογητάς της
Πίστεως, ως εκ της ιδιότητος και αποστολής των έχουσιν ούτοι ιεράν υποχρέωσιν
να πράξουν προς ορθόδοξον ποδηγέτησιν του ευσεβούς Πληρώματος των πιστών,
ούτοι, ως μη ώφειλε, νομίζωσι ότι δικαιούνται να ασκήσωσι την τακτικήν της
«διακρίσεως και οικονομίας»! Χειρίζονται τα σοβούντα και φλέγοντα, εις τον
τομέα της Πίστεως, θέματα της Εκκλησίας, ως και τον υπ΄ αυτών διαφημιζόμενον
«αντιαιρετικόν αγώνα» κατά το δοκούν και το παντοειδές αυτών συμφέρον! Εκτός δε
πάσης συνεπείας και κανονικότητος όντες, επιτελούν διαβρωτικόν έργον εις βάρος
της ευσεβούς συνειδήσεως του πιστού λαού, δια διαφόρων παραπλανητικών και
καθησυχαστικών συνθημάτων!
Πότε θ΄ αντιληφθούν ότι ένα ΟΧΙ στην αίρεσι του παποοικουμενισμού αξίζει πολύ περισσότερο από κάθε προσευχή και ιεραποστολική δράσι.
Αποροφημένοι οι μεν Ποιμένες από την αίγλην του αξιώματος και την κοινωνικήν δράσι, το πλήθος των ανυπόπτων προβάτων που τους ακολουθούν και τον οικοδομικόν οργασμόν των παιδικών κατασκηνώσεων και γηροκομείων, τους κύκλους Γραφής και τις σελίδες των εκδόσεών τους, οι δε Μοναχοί από την αίγλην της περικυκλούσης αυτούς φήμης δια την … νηπτικήν θεολογίαν και το … άκτιστον φως της νοεράς προσευχής τους, αδιαφορούν αν στο ένα και κύριο, την ομολογία της πίστεως, απέτυχαν, με αποτέλεσμα όλα τα λοιπά να είναι ενώπιον του Θεού ράκη άχρηστα και θυσία απρόσδεκτος! Η Εκκλησία, τους έκανε επισκόπους για να διδάσκουν και φυλάττουν τον λόγον της Αληθείας Της ακέραιον και ανόθευτον, κρατώντας συγχρόνως τα πρόβατά Της μακρυά από τα λειβάδια των αιρετικών, και όχι να τα εγκαταλείπουν απροστάτευτα μέχρι το στόμα του λύκου με την πρόφασι ότι μόλις θα τα καταπιή, τότε θα δείξουν την ποιμενική τους ικανότητα! Πότε θ΄ αντιληφθούν ότι ένα ΟΧΙ στην αίρεσι του παποοικουμενισμού αξίζει πολύ περισσότερο από κάθε προσευχή και ιεραποστολική δράσι, και ότι, γι΄ αυτό το ΟΧΙ έχουν ταχθή από την Εκκλησία «εις τόπον Χριστού» και των Αποστόλων Του;
***
Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Πότε θ΄ αντιληφθούν ότι ένα ΟΧΙ στην
αίρεσι του πα...":
"Ο λύκος και τα εφτά κατσικάκια"
Η Εκκλησία, τους έκανε επισκόπους για να διδάσκουν και φυλάττουν τον λόγον της
Αληθείας ακέραιον και ανόθευτον, κρατώντας συγχρόνως τα πρόβατά Της μακρυά από
τα λειβάδια των αιρετικών, και όχι να τα εγκαταλείπουν απροστάτευτα μέχρι το
στόμα του λύκου με την πρόφασι ότι μόλις θα τα καταπιή, τότε θα δείξουν την
ποιμενική τους ικανότητα!
κχ
Εδώ ταιριάζει το παραμύθι "Ο λύκος και τα εφτά κατσικάκια", όπου, ως
γνωστόν, ο λύκος ξεγέλασε τα κατσικάκια, αυτά του άνοιξαν την πόρτα και τα
έφαγε. Γλύτωσε ένα, είπε στη μαμά τι έγινε και η μαμά κατσικίνα έψαξε στο
δάσος, τον βρήκε να κοιμάται χορτάτος με την κοιλιά φουσκωμένη, του άνοιξε την
κοιλιά, έβγαλε τα κατσικάκια από μέσα και μετά του έβαλε πέτρες και τον έρραψε.
Όταν ξύπνησε ο κακός λύκος, με τη βαρυστομαχιά που είχε - ήταν οι πέτρες - πήγε
να πιεί νερό, έπεσε μέσα και πνίγηκε.
Αυτό είναι βέβαια παραμύθι, αλλά μου φαίνεται, αυτό έχουν στο μυαλό τους οι
παραμυθάδες επίσκοποι, προς ζημίαν, αλίμονο, της Εκκλησίας και του λαού του
Θεού.
ΕΟΡΤΟΔΡΟΜΙΟΝ
Ωδή α΄ Ήχος
β΄. Ο Ειρμός.
Βυθού ανεκάλυψε πυθμένα, και δια ξηράς οικείους έλκει, εν αυτώ κατακαλύψας
αντιπάλους, ο κραταιός, εν πολέμοις Κύριος· ότι δεδόξασται.
Ερμηνεία.
Βυθός είναι η των πολλών υδάτων συναγωγή, δια μέσου της οποίας δεν ημπορεί
να διαπεράση η οπτική ενέργεια των οφθαλμών μας, ταυτόν ειπείν, δεν δυνάμεθα να
ιδούμεν αυτήν· διότι όταν είναι ολίγον το νερόν, διαπερνά η όψις και το βλέπει,
και μάλιστα όταν αυτό είναι καθαρόν και διαφανές· όταν δε το νερόν είναι πολύ,
τότε βύεται: ήτοι κλείεται η ενέργεια των οφθαλμών, και δεν δύναται να
διαπεράση το πολύ του ύδατος διάστημα· όθεν το «βυθός» ετυμολογείται παρά το,
βύω, το στουπώνω και εμφράζω την θέαν των οφθαλμών. Πυθμήν δε λέγεται το
κατώτατον μέρος, ο πάτος της θαλάσσης και παντός άλλου αγγείου, ο οποίος
υποκρατεί την ρέουσαν φύσιν του ύδατος· ούτω, χάριν παραδείγματος, όταν
τελειωθή ο εν τω πίθω οίνος, λέγομεν, ο οίνος έφθασεν εις τον πάτον. Λέγει
λοιπόν ο Μελωδός, ότι ο Κύριος ο εν πολέμοις ων δυνατός κατά τον Δαβίδ λέγοντα
«Κύριος δυνατός εν πολέμω» (Ψαλμ. κγ: 8), αυτός το παλαιόν άνοιξε τον πάτον της
ερυθράς θαλάσσης δια μέσου της ράβδου του Μωϋσέως, και αόρατον αυτόν όντα
πρότερον δια το πλήθος του νερού, έκαμεν αυτόν ορατόν. Όχι μόνον δε άνοιξε τον
πάτον, αλλά και εξήρανεν αυτόν και χέρσον εποίησε· και ούτω τον μεν ιδικόν του
Ισραηλίτην λαόν ετράβιξεν εις τον ξηρόν εκείνον πάτον της θαλάσσης, και
διεπέρασεν αυτόν με άβροχα ποδάρια· τους δε εχθρούς των Ισραηλιτών Αιγυπτίους
κατεβύθισε μέσα εις τον ίδιον εκείνον πάτον, επαναστραφέντος του ύδατος και
κατακαλύψαντος αυτούς. Επιφέρει δε ακολούθως ο Μελωδός το «ότι δεδόξασται», δια
να φανερώση, ότι η πρώτη Ωδή αύτη είναι του Μωϋσέως, όστις αφ΄ ου
κατεποντίσθησαν οι Αιγύπτιοι, έλεγε την εγνωσμένην εκείνην Ωδήν: «Άσωμεν τω
Κυρίω· ενδόξως γαρ δεδόξασται. Κύριος συντρίβων πολέμους, Κύριος όνομα αυτώ»
(Έξ. ιε: 3).
O Συναξαριστής της ημέρας.
Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2015
Νίκωνος οσιομάρτυρος και των 199 μαθητών αυτού.
Ὁ Ἅγιος
Ἱερομάρτυρας Νίκων ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ ἡγεμόνος Κουϊντιανοῦ καὶ
καταγόταν ἀπὸ τὴ Νεάπολη τῆς Ἰταλίας. Ἡ μητέρα του ἦταν Χριστιανὴ καὶ τὸν
γαλούχησε μὲ τὰ νάματα τῆς εὐσεβείας καὶ ὁ πατέρας του εἰδωλολάτρης.
Σὲ νεαρὴ ἡλικία
ἔγινε στρατιωτικὸς καὶ πολὺ γρήγορα διακρίθηκε γιὰ τὴν ἀνδρεία καὶ τὴν
πειθαρχία του. Ἡ ψυχή του ὅμως ποθοῦσε τὸν βίο τῆς ἀσκήσεως καὶ τῆς κατὰ Θεοῦ
βιοτῆς. Ἔτσι ξεκίνησε τὸ ταξίδι γιὰ τὴν Κωνσταντινούπολη. Ἔκανε ὅμως μία πρώτη
στάση στὴν Χίο, ὅπου πέρασε ἑπτὰ ἡμέρες προσευχόμενος. Στὴν συνέχεια, μετὰ ἀπὸ
ἐμφάνιση Ἀγγέλου, κατέβηκε στὴν παραλία καὶ ἔφθασε στὸ ὄρος Γάνου. Ἐκεῖ
βαπτίσθηκε μέσα σὲ ἕνα σπήλαιο ἀπὸ κάποιον Ἐπίσκοπο καὶ ζοῦσε μὲ προσευχὴ καὶ
νηστεία. Μετὰ ἀπὸ τρία χρόνια χειροτονήθηκε πρεσβύτερος καὶ ἔγινε ἡγούμενος τῶν
μοναχῶν ποὺ κατέφευγαν πρὸς αὐτόν.
Ἐκεῖ
πληροφορήθηκε διὰ θείας ἀποκαλύψεως ὅτι πρόκειται τὸ ὄρος νὰ καταστραφεῖ ἀπὸ τὰ
ἔθνη. Ἔτσι ἀναχώρησε γιὰ τὴν Μυτιλήνη καὶ ἀπὸ ἐκεῖ γιὰ τὴ Νεάπολη, ὅπου εἶδε
γιὰ τελευταία φορὰ καὶ κήδευσε τὴ μητέρα του. Στὴν συνέχεια ἦλθε στὴ νῆσο τῆς
Σικελίας καὶ ἀσκήτευε μὲ τοὺς μοναχοὺς τῆς συνοδείας του στὸ ὄρος τοῦ
Ταυρομενίου. Ἐκεῖ δέχθηκε τὴν ἐπίθεση τοῦ ἡγεμόνα, ὁ ὁποῖος τοὺς μὲν μαθητὲς
τοῦ Ἁγίου τοὺς συνέλαβε καὶ τοὺς καρατόμησε, τὸν δὲ Ἱερομάρτυρα Νίκωνα, ἀφοῦ
τὸν βασάνισε, τοῦ ἀπέκοψε τὴν κεφαλή.
Ἔτσι ὁ Ἅγιος
Ἱερομάρτυς Νίκων καὶ οἱ ἑκατὸν ἐνενήντα ἐννέα μαθητὲς αὐτοῦ εἰσῆλθαν, τὸ ἔτος
250 μ.Χ., στὴ μακαρία ζωὴ τοῦ Θεοῦ, ὅπου δὲν ὑπάρχει θλίψη ἢ στεναχώρια ἢ
στεναγμός, ἀλλὰ ζωὴ ἀτελεύτητος.
H ιστοσελίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ" την Κυριακή δεν εργάζεται.
Mνήσθητι τὴν ἡμέρα τῶν σαββάτων ἁγιάζειν αὐτήν. ἓξ ἡμέρας ἐργᾷ καὶ ποιήσεις πάντα τὰ ἔργα σου· τῇ δὲ ἡμέρᾳ τῇ ἑβδόμῃ σάββατα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σου· οὐ ποιήσεις ἐν αὐτῇ πᾶν ἔργον
***
Ο Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "H ιστοσελίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ" την Κυριακή δεν εργ...":
Κάνετε λάθος αγαπητοί!
1ον στην Ελλάδα με την ανάληψη της κυβέρνησης συριζα και Ανεξάρτητων Ελλήνων, απαγορεύτηκε η εργασία των καταστημάτων την Κυριακή που είχε αρχίσει με ρυθμίσεις υπουργών της προηγούμενης Κυβέρνησης.
2ον. Αυτό που δεν επιτρέπει ο λόγος του Θεού είναι εργασία για βιοπορισμό και για χρήματα. Εσείς δεν εργάζεστε για βιοπορισμό στο μπλογκ αυτό. Δεν είναι εργασία που απαγορεύεται η διάδοση του λόγου του Θεού.
Κάνετε λάθος αγαπητοί!
1ον στην Ελλάδα με την ανάληψη της κυβέρνησης συριζα και Ανεξάρτητων Ελλήνων, απαγορεύτηκε η εργασία των καταστημάτων την Κυριακή που είχε αρχίσει με ρυθμίσεις υπουργών της προηγούμενης Κυβέρνησης.
2ον. Αυτό που δεν επιτρέπει ο λόγος του Θεού είναι εργασία για βιοπορισμό και για χρήματα. Εσείς δεν εργάζεστε για βιοπορισμό στο μπλογκ αυτό. Δεν είναι εργασία που απαγορεύεται η διάδοση του λόγου του Θεού.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)