Ἡ ἐκλαΐκευση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ προωθεῖται μὲ τὶς πυκνὲς λειτουργικές, ἀκαδημαϊκὲς-θεολογικὲς, ποιμαντικὲς καὶ κοινωνικὲς ἐπαφές μὲ τοὺς ἑτεροδόξους, κυρίως μὲ τὶς συμπροσευχὲς σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα, μὲ τοὺς μεικτοὺς γάμους καὶ τὸν ἤδη προαναγγελμένο σχεδιασμὸ τῶν ὀρθοδόξων οἰκουμενιστῶν νὰ ἐξαλείψουν ἀπὸ τὴν ὀρθόδοξη Λατρεία ὅσα σημεῖα προσβάλλουν αἱρέσεις ἢ ἄλλες θρησκεῖες, ὥστε νὰ ἐξοικειωθεῖ μὲ τὴν ἑτεροδοξία καὶ τὸ ἁπλὸ ὀρθόδοξο ἐκκλησιαστικὸ πλήρωμα (ἀφοῦ δῆθεν «ὅλοι στὸν ἴδιο Χριστὸ / Θεὸ πιστεύουμε...»).
ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΙΓΑΝ ΚΑΤΕΔΕΙΞΑΝ
Του Βασίλη Χαραλάμπους
__________________
Ου δύναμαι ακούειν
πως «αλάθητον» τον πάπαν Ονώριον
προσηγορεύσαι ηθέλησαν τινές.
Ούτος γαρ την αλήθειαν μεταστρέψαι ηθέλησεν.
Ίνα τι «αλάθητον» τούτον εκάλεσαν;
Ίνα τι τον παρανοήσαντα δογματίσαι
ότι εν θέλημα έχει ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός
μετά την αυτού σάρκωσιν
«αλάθητον» τούτον εκάλεσαν;
Φαντασία γαρ εστί
δια τούτο οι της Συνόδου εκείνης Πατέρες
εις την Βασιλίδα Πόλιν
των αιρετιζόντων έφραξαν στόμα
και του σιγάν κατέδειξαν
εις τινάς των κατεγνωσμένων
οίτινες την Εκκλησίαν ταράττουσιν
πως άνθρωπον «αλάθητον»
προσαγορεύσαι ου δύνανται.
_
*Πάπας Ονώριος ο Πρώτος - Ο Πάπας Ονώριος (625-638) υπέπεσε στην αίρεση του
Μονοθελητισμού και καταδικάστηκε από την Στ΄ Οικουμενική Σύνοδο που έγινε στην Κωνσταντινούπολη.
Φώτης Κόντογλου ---Ασάλευτο θεμέλιο
Σήμερα νομίζεται καλός σε όλα, όποιος είναι αδιάφορος, όποιος δεν νοιάζεται για
τίποτα, όποιος δεν νιώθει καμιά ευθύνη. Αλλιώς τον λένε σωβινιστή, τοπικιστή,
μισαλλόδοξο, φανατικό. Όποιος αγαπά την χώρα μας, τα ήθη και έθιμα μας, την
παράδοση μας, την γλώσσα μας, θεωρείται οπισθοδρομικός.
Οι αδιάφοροι παιρνούν για φιλελεύθεροι άνθρωποι, για άνθρωποι που ζούνε με το πνεύμα της εποχής μας, που έχουν για πιστεύω την καλοπέραση, το εύκολο κέρδος, τις ευκολίες, τις αναπαύσεις, κι ας μην απομείνει τίποτα που να θυμίζει σε ποιό μέρος βρισκόμαστε, από που κρατάμε, ποιοι ζήσανε πριν από μας στην χώρα μας.
Η ξενομανία μας έγινε τώρα σωστή ξενοδουλεία, σήμερα περνά για αρετή, κι όποιος έχει τούτη την αρρώστεια πιο βαρειά παρμένη, λογαριάζεται για σπουδαίος άνθρωπος.
Η Ελλάδα έγινε ένα παζάρι που πουλιούνται όλα, σε όποιον θέλει να το αγοράσει. Καταντήσαμε να μην έχουμε απάνω μας τίποτα ελληνικό, από το σώμα μας ίσαμε το πνεύμα μας. Το μασκάρεμα άρχισε πρώτα από το πνεύμα, και ύστερα έφθασε και στο σώμα.
Οι αδιάφοροι παιρνούν για φιλελεύθεροι άνθρωποι, για άνθρωποι που ζούνε με το πνεύμα της εποχής μας, που έχουν για πιστεύω την καλοπέραση, το εύκολο κέρδος, τις ευκολίες, τις αναπαύσεις, κι ας μην απομείνει τίποτα που να θυμίζει σε ποιό μέρος βρισκόμαστε, από που κρατάμε, ποιοι ζήσανε πριν από μας στην χώρα μας.
Η ξενομανία μας έγινε τώρα σωστή ξενοδουλεία, σήμερα περνά για αρετή, κι όποιος έχει τούτη την αρρώστεια πιο βαρειά παρμένη, λογαριάζεται για σπουδαίος άνθρωπος.
Η Ελλάδα έγινε ένα παζάρι που πουλιούνται όλα, σε όποιον θέλει να το αγοράσει. Καταντήσαμε να μην έχουμε απάνω μας τίποτα ελληνικό, από το σώμα μας ίσαμε το πνεύμα μας. Το μασκάρεμα άρχισε πρώτα από το πνεύμα, και ύστερα έφθασε και στο σώμα.
O Συναξαριστής της ημέρας.
Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014
Ονουφρίου και Πέτρου των εν τω Άθω, Ζήνωνος επισκόπου Τριφυλλίου, μάρτυρος Αντωνίνης, Ιωάννου νεομάρτυρος.
Ὁ Ὅσιος Ὀνούφριος
ἐγεννήθηκε τὸν 4ο αἰώνα μ.Χ. στὴν Αἴγυτπο καὶ καταγόταν
ἀπὸ ἀριστικρατικὴ οἰκογένεια. Ὁ βιογράφος του, Ὅσιος Παφνούτιος, ἀναφέρει ὡς
πατρίδα τοῦ Ὀνουφρίου τὴν Περσία, πράγμα ὅμως ποὺ δὲν μνημονεύεται οὔτε στὰ
Συναξάρια, οὔτε καὶ στὸν Κανόνα τῆς ἑορτῆς αὐτοῦ.
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΑΡΡΩΣΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ
Το όνομα του παιδιού Δήμητρα Χαλακα του Γρηγορίου και της
Σαββούλας, βρίσκεται στο Ογκολογικό του Ελπίδα. Έχει ανάγκη από Αιμοπετάλια.... Έχει
Οξεία Λεμφοβλαστική Λευχαιμία και είναι από τη
Λύμνο...
Τηλ - 6932 542638
Γνωρίζει ο "αδελφός" του εξωμότη "κυρίου" Βαρθολομαίου, την καταγγελία του Έλληνα υφυπουργού Εθνικής Αμύνης στην Κοινοβουλευτική Σύνοδο της Δυτικοευρωπαϊκής Ενώσεως για αγορά όπλων από το Βατικανό;;;
Πάπας Φραγκίσκος: «Οσοι παράγουν όπλα είναι έμποροι θανάτου και θα πρέπει να λογοδοτήσουν ενώπιον του Κυρίου»
H τράπεζα
του Βατικανού πλήρωσε μέσω του Iνστιτούτου
για την Διάδοση της Θρησκείας 1.988.300 δολλάρια
χρησιμοποιώντας Τράπεζες της Ελβετίας, Λουξεμβούργου, Ολλανδίας για
αγορά όπλων στην Βηρυτό για λογαριασμό της Κροατίας........ (Είναι η
εποχή που η Καθολική Κροατία έχει πόλεμο με την Ορθόδοξη Σερβία).
(Καταγγελία στην Κοινοβουλευτική Σύνοδο της
Δυτικοευροπαϊκής Ενώσεως "Δ.Ε.Ε." από τον Έλληνα Βουλευτή Αχαϊας---καί
από 3/12/92 Υφυπουργού Εθνικής Αμύνης---κ. Σπήλιου Σπηλιωτόπουλου, εφημερίς
"Μεσημβρινή" 2/12/1992 ).
Η ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΙΩΣΗΦ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ
Του θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους
______________
Η συζυγία συνεχίζεται στην αιωνιότητα; Ποιός
Aγιος της Εκκλησίας μας είχε πει ότι «η συζυγία συνεχίζεται στην αιωνιότητα;» Ποία
έννοια μπορεί να έχει η συνέχεια της συζυγίας στην αιωνιότητα; Σε
ποία πατερική βάση στηρίζεται τούτο; Το μέγα του γάμου μυστήριο εις
σωτηρία οδηγεί. Ο γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός όχι μόνο «μετήρεν όρια»,
όχι μόνο «υπερέβη την θείαν παράδοσιν», αλλά «ετεροδιδασκαλία εισήγαγεν»*.
Το κείμενο τούτο, του γέροντος Ιωσήφ
Βατοπαιδινού, από το οποίο είναι παρμένη η απαράδεκτη θέση, τιτλοφορείται «Γάμος
και οικογένεια» και μπορεί να τo δει κανείς στο διαδύκτιο στις
ιστοσελίδες και στα ιστολόγια, fdathanasiou.gr,
agiazoni.gr, ksipnistere.blogspot, zkortas.com κ.ά. Επίσης την απαράδεκτη
αυτή θέση τη βρίσκομε και σε αναδημοσίευση από το περιοδικό «Πεμπτουσία», στο
ιστολόγιο pigizois.net, σε
συνέντευξη με τον γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινό, σε άλλο φυσικά κείμενο, που
τιτλοφορείται «ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ».
Στη συνέντευξη τούτη αναφέρεται και
πάλι ξεκάθαρα ότι «η συζυγία δεν διαλύεται εδώ αλλά θα συνεχιστεί στην
αιωνιότητα». Λόγος σύγχρονος τιτλοφορήθηκε αλλά κατά την άποψη μου «παράκαιρος»
δηλαδή αταίριαστος στην αληθινή διδασκαλία της Εκκλησίας μας.
Παραφράζοντας τον λόγο του κωμικού ποιητή της αρχαιότητας Μενάνδρου, θα
μπορούσαμε να πούμε «ρήμα πλάνο και παράκαιρο την ορθή ανατρέπει διδασκαλία».**
Γιατί να είναι αναρτημένο το κείμενο
στο διαδύκτιο και μάλιστα από ενοριακά ιστολόγια; Χιλιάδες άνθρωποι
βλέπουν αυτό το κείμενο, που είναι αναρτημένο στο διαδύκτιο. Ουδεμία λύπη;
Ουδεμία έγνοια από τους «ημετέρους»; Καμιά προσπάθεια απόσυρσής του από
το διαδύκτιο, μήπως και αμφισβητηθεί ο υπερβαλλόντως προβαλλόμενος γέροντας
Ιωσήφ Βατοπαιδινός. Είναι γνωστό ότι η πλειοψηφία των «ημετέρων», καμία
αμφισβήτηση των λόγων του δεν δέχεται.
Διερωτώμαι με πόνο, γιατί τόση σιωπή,
γιατί τόση αδιαφορία; Φυσικά δεν είναι «εύκολο» να αποσυρθεί από το
διαδύκτιο, οτιδήποτε αφορά τα λεχθέντα του γέροντος Ιωσήφ Βατοπαιδινού, όσο
πλάνο, ατυχές ή στρεβλό κι αν είναι. Εξάλλου η φράση «απλανώς ημάς
εδίδασκε», στην απαντητική ανακοίνωση της Μονής Βατοπαιδίου, για τη θέση του
γέροντος Ιωσήφ Βατοπαιδινού, για τις εκτρώσεις πριν τον τρίτο μήνα της κύησης,
δεν επιτρέπει καμιά παραδοχή κακοδοξίας κι ας διδάσκονται χιλιάδες άνθρωποι με
τις πλανεμένες τούτες θέσεις.
«Η συζυγία συνεχίζεται στην αιωνιότητα»
έλεγε ο γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός. Είναι πλάνη; Είναι ατυχής
έκφραση; Είναι στρεβλή διδασκαλία;
Πάντως είναι γεγονός ότι αν κάποιος «ατυχής»
ερευνώντας στο διαδύκτιο, περιπέσει σε τούτη τη στρεβλή θέση, σίγουρα θα
δημιουργήσει πλανεμένη άποψη, τόσο για το γάμο, όσο και για τη βασιλεία των
ουρανών.
*«Ταύτα ημείς στέρξωμεν και εν αυτοίς
μείνωμεν, μη μεταίροντες όρια αιώνια» Αγίου Ιωάννου Δαμασκηνού Έκδοσις
Ορθοδόξου Πίστεως.
**«Ρήμα παράκαιρον τον όλον ανατρέπει
βίον» - Μένανδρος.
Διαμαρτυρία στο χώρο ανέγερσης τεμένους στην Αθήνα
http://agiooros.org/viewtopic.php?f=24&t=9622&p=31236#p31236
Ο ελληνορθόδοξος σύλλογος Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής,η Πύρινη Ρομφαία του Πανορμίτη,ο σύλλογος κατά του μουσουλμανικού τεμένους Αθηνά,η πολιτική παράταξη ΚΟΙΝΩΝΙΑ αλλά και πολλοί άλλοι άνθρωποι από όλους τους χώρους διατράνωσαν την αντίθεσή τους στην μουσουλμανοποίηση του Βοτανικού με την ίδρυση τεμένους της εγκληματικής και απάνθρωπης οργάνωσης που λέγεται Ισλάμ εγκαθιστώντας τον Τίμιο Σταυρό και 2 Ελληνικές σημαίες.
Εκκλησιαστικά νέα
Η ΔΙΣ
επικύρωσε το πόρισμα της ειδικής ιατρικής επιτροπής που εξέτασε τον
Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ.
Κύριλλο αποφασίζοντας
την παύση
του Ιεράρχη και την κήρυξη της Μητροπόλεως εν χηρεία.
Η Παράκληση του Αγίου Λουκά του Ιατρού θα τελεσθεί σήμερα Τετάρτη
11/6 στους Ιερούς
Ναούς :
-Κοιμήσεως Θεοτόκου Παλλήνης στις
6:00 μ.μ. όπου θα τεθεί σε προσκύνηση ιερό λείψανο του Αγίου.
-Αγίου Χριστοφόρου Δαφνίου-Χαϊδαρίου στις 6:00 μ.μ.
Νυχτερινή Θεία Λειτουργία θα
τελεσθεί σήμερα
Τετάρτη 11/6 στις 7:30 μ.μ. στον Ιερό Ναό Αγίων
Ισιδώρων Λυκαβηττού επί τη εορτή των Αγίων
Ονουφρίου και Πέτρου του εν Άθω.
Στον Ιερό Ναό Αγίων Αποστόλων Νικαίας , αύριο Πέμπτη
12/6 στις 7:00 μ.μ. θα
πραγματοποιηθεί από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Νικαίας κ. Αλέξιο η
υποδοχή της θαυματουργής ιεράς εικόνας της Παναγίας Σουμελά από την ομώνυμη
Ιερά Μονή στο Βέρμιο Όρος.
Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης : Νὰ περιμένουμε τώρα καὶ ἁγιοκατάταξη τοῦ Ἀθηναγόρα
Ἀπέστρεψαν τὸ πρόσωπό τους οἱ ἐν οὐρανοῖς Ἅγιοι Ἄγγελοι καὶ ὅλοι οἱ ὁμολογηταὶ καὶ στῦλοι τῆς Ὀρθοδοξίας Ἅγιοι, τοὺς ὁποίους ὑποτίμησε γιὰ δεύτερη φορὰ ὁ πατριάρχης, λέγοντας ὅτι δὲν κατόρθωσαν «συνεργίᾳ τοῦ μισοκάλου», νὰ ἐπιτύχουν τὴν ἕνωση ἐπὶ χίλια ἔτη, καὶ ἀπέστειλε ὁ Θεὸς δύο ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτας, τὸν Ἀθηναγόρα καὶ τὸν πάπα Παῦλο τὸν ΣΤ´, οἱ ὁποῖοι ξεπέρασαν τίς «ἀνθρώπινες ἀδυναμίες» καὶ τὴν πολεμικὴ καί «ἀντίδραση» τῶν προηγουμένων καὶ ἄνοιξαν νέα εὐτυχῆ καὶ εὐλογημένη περίοδο διαλόγου, εἰρήνης καὶ ἀγάπης, στὰ ὁποῖα ὑστεροῦσαν οἱ Ἅγιοι. Νὰ περιμένουμε τώρα καὶ ἁγιοκατάταξη τοῦ Ἀθηναγόρα, ὅπως ἔκαναν οἱ Παπικοὶ γιὰ τοὺς τελευταίους πάπες; Πάλι καλὰ ποὺ οἱ προκαλέσαντες τὸ σχίσμα Ἅγιοι Πατέρες δὲν ὀνομάζονται τώρα «θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως», ὅπως σὲ παλαιότερη βλάσφημη πατριαρχικὴ ἐκτίμηση, ἀλλά «ἱεροὶ ἄνδρες», ὄχι πάντως «ἅγιοι», ἀφοῦ δὲν ὁμοιάζουν μὲ τοὺς «φωτεινούς» Ἀθηναγόρα καὶ Παῦλο ΣΤ´.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)