Παιδοκτονία 450.000 Ελληνοπαίδων ετησίως!

Γράφει ο κ. Δημήτριος Κ. Σιώζος, τ. εκπαιδευτικός – συγγραφεύς

Όλοι οι Μητροπολίτες της Εκκλησίας (πλην ενίων κατά συρροήν «μεφιστοφελιζόντων»…), όλοι οι ορθοφρονούντες Αρχιμανδρίτες, όλοι οι παπάδες και όλοι οι άνθρωποι του λαού, που κάθε Κυριακή και γιορτή γεμίζετε τους Ναούς με την πίστη σας, ξεσηκωθείτε κατά της εθνοκτόνου γενοκτονίας με την μαζική δολοφονία ετησίως μισού εκατομμυρίου Ελληνοπαίδων μέσα στην κοιλιά της μάννας τους. Σώστε από τον θάνατο  αυτά τα Ελληνόπουλα, που οι αλιτήριοι ολετήρες και σατανικοί εξολοθρευτές του λαού μας, οδηγούν κάθε χρόνο στους σκουπιδότοπους. Σώστε τα αγέννητα αυτά αγγελούδια. Σώστε την Ελλάδα… Ουδείς ποτέ λαός του πλανήτη μας, έφθασε σε τέτοια μαζοχιστική διάθεση αυτογενοκτονίας όσο οι σημερινοί Έλληνες, σε μαζικά ποσοστά εκγραικυλισθέντες από την ανάξια προδοτική μεταπολιτευτική πολιτική, πνευματική, εκκλησιαστική και οικονομική τους ηγεσία.

Ο αείμνηστος Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος για τη διακοπή μνημοσύνου και την αποτείχιση από τους οικουμενιστές

Ο αείμνηστος αγωνιστής Ιεράρχης Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος (+1984), υπήρξε ο πρώτος, εκ των νεοημερολογιτών Επισκόπων της Ελλάδος, που είχε διακόψει το μνημόσυνο του ονόματος του αιρετικού πατριάρχου Αθηναγόρα. Αυτό συνέβη το 1970. Όπως και σήμερα πολεμούνται οι αποτειχιζόμενοι από τους οικουμενιστές ψευδοποιμένες, από δήθεν αδελφούς ορθοδόξους και μάλιστα "αντιοικουμενιστές",  έτσι και ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος πολεμήθηκε την εποχή εκείνη, τόσο από την τότε Ιερά Σύνοδο της κρατούσης Εκκλησίας, όσο και από "θεολόγους" και "επιστήμονες" της εποχής. Ένας από αυτούς, ο Ιωάννης Παναγόπουλος, δικηγόρος, γνώστης τάχα και του κανονικού δικαίου της Εκκλησίας και φίλος του Αθηναγόρα, επέκρινε σφοδρότατα τον Αμβρόσιο, αλλά και τους άλλους δύο Επισκόπους που αποτειχίσθηκαν από τον Αθηναγόρα (Φλωρίνης Αυγουστίνο και Παραμυθίας Παύλο), χαρακτηρίζοντας τη διακοπή του μνημοσύνου ως αντικανονική και απαιτώντας την τιμωρία τους. Παραθέτουμε από την απάντηση του Μητροπολίτου Αμβροσίου (δημοσιεύθηκε στον "Ορθόδοξο Τύπο" στις 15-4-1971) ορισμένα αποσπάσματα προς ωφέλεια των αδελφών μας που έχουν πειστεί από τους σημερινούς πολέμιους της αποτείχισης ότι με τη διακοπή της κοινωνίας με τους οικουμενιστές ψευδεπισκόπους δήθεν τιθόμαστε εκτός Εκκλησίας.

ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΑΙΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ...ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΛΑΖΑΡΟΥ-- π. Γεώργιος Αγγελακάκης

H Πίστις του λαού μας την Μεγάλην Εβδομάδα --- του Φώτη Κόντογλου

«Εκείνοι οι απλοϊκοί άνθρωποι, εκείνα τα αγράμματα γεροντάκια και οι γριούλες, που τη Σαρακοστή και τη Μεγάλη Βδομάδα βρίσκονται όλη μέρα στην εκκλησία, ζήσανε από τα μικρά τους χρόνια εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου και καταλάβανε αυτό το χαροποιόν πένθος, που δεν το καταλάβανε, αλίμονο, οι σπουδαγμένοι μας, που θέλουνε να τους διδάξουμε, αντί να διδαχθούνε απ΄ αυτούς. Τώρα τις μέρες της Σαρακοστής, της Μεγάλης Βδομάδας και του Πάσχα πορεύονται μαζί με τον Χριστό, ακολουθάνε ολοένα από πίσω του, αληθινά, όχι φανταστικά, ακούγοντάς Τον να λέγη: 

ΟΤΙ ΑΓΑΠΗΣΕ ΠΟΛΥ! -- Γ. Βερίτη.

Με τα χρυσόξανθα μαλλιά τα πόδια Σου σπογγίζει,
κι απ’ άγιο δέος τα δάχτυλα τρέμουν καθώς Σε αγγίζει.
Κι Εσύ, που τάχα αδιάφορος σ’ άλλη μεριά κυττάζης,
τον ύμνο της αμαρτωλής που κλαίει πικρά ετοιμάζεις.
Σ’ όσους αγάπησαν πολύ, πολύ ο Χριστός χαρίζει.

ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ ΕΣΠΕΡΑΣ


Τη ΚΔ΄ (24η) Απριλίου μνήμη της Οσίας Μητρός ημών ΕΛΙΣΑΒΕΤ της Θαυματουργού.

O Συναξαριστής της ημέρας.
Τετάρτη, 24  Απριλίου 2019                                                              

Ελισάβετ η Οσία Μήτηρ ημών η Θαυματουργός, εκ νεαράς ηλικίας υποβληθείσα εις ασκητικούς αγώνας, έλαβε παρά Κυρίου την Χάριν των ιαμάτων, θεραπεύουσα διάφορα πάθη και ασθενείας. Ταύτης της Οσίας η γέννησις εδηλώθη άνωθεν δια θείας αποκαλύψεως και προεμηνύθη παρά Θεού, ότι μέλλει να γίνη σκεύος εκλογής.

ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2019 -- Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Ἀδελφοί. Συλλειτουργοί καί τέκνα ἐν Κυρίῳ,

«Δεῦτε λάβετε φῶς ἐκ τοῦ ἀνεσπέρου φωτός,
καὶ δοξάσατε Χριστόν, τὸν ἀναστάντα ἐκ νεκρῶν.»

Τοῦτα τὰ λόγια ἀκούσαμε πρὶν λίγο, τέκνα μου ἀγαπητὰ καὶ περιπόθητα, καὶ σπεύσαμε τὶς λαμπάδες μας νὰ ἀνάψουμε, ὅπως ὁρίζει τῆς ἡμέρας τὸ τυπικό. Ἅγιο Φῶς λάβαμε, γιὰ νὰ φωτίσουμε τὴ ζωή μας, γιὰ νὰ ἁγιάσουμε τὴν ὕπαρξή μας. Μὲ τοῦτο τὸ Φῶς θὰ ψάλλουμε τὸ Χριστὸς Ἀνέστη ἀναρίθμητες φορὲς. Θὰ ὑψώσουμε τὶς λαμπάδες μας στὸ ρυθμὸ τοῦ ὕμνου, ὁ ὁποῖος διαλαλεῖ τὴ νίκη τοῦ ἀναστάντος Χριστοῦ, τὴν ἧττα τοῦ θανάτου. Κι ἡ φλόγα τῆς λαμπάδας τοῦ καθενός μας θὰ γίνει μιὰ μαρτυρία τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου. Ὁ οὐρανὸς κι ἡ γῆ σήμερα δὲν διακρίνονται, εἶναι ἕνα μέσα στὸ Φῶς τῆς Ἀναστάσεως. Κι οἱ φλόγες ἀπὸ τὶς λαμπάδες τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν σὲ ὅλη τὴν πλάση, ἑνώνονται ταπεινὰ μὲ τοὺς ἀστέρες τοῦ οὐρανοῦ καὶ καταργοῦν τὸ σκοτάδι τῆς κακότητας, τῆς ἁμαρτίας, τοῦ θανάτου.

Ο αόρατος εχθρός -- Κανείς δεν θέλει να παραδεχτεί ότι το σκοτεινό πρόσωπο του Ισλάμ είναι ο δολοφόνος μας

Από τον δρα Απόστολο Κρητικόπουλο*

Αυτήν τη στιγμή που γράφω το άρθρο το «κοντέρ» των νεκρών χριστιανών στη Σρι Λάνκα έχει φτάσει τους 290 και πιστεύω ότι τελικά -μαζί με τους πάνω από 500 τραυματίες, που κάποιοι από αυτούς δυστυχώς δεν θα τα καταφέρουν- θα ξεπεράσει τους 300. Εψαξα τα νούμερα για να καταλάβω, ίσως, τα αίτια αυτής της κτηνωδίας από τους ισλαμιστές προς τον χριστιανισμό.

Οι ισλαμιστές στη Σρι Λάνκα αποτελούν το 9% του πληθυσμού, 83% είναι ινδουιστές και βουδιστές, και μόλις το 7% χριστιανοί. Οι ισλαμιστές, όμως, μακέλεψαν αυστηρά και μόνο χριστιανούς, και όχι άλλους. Μάλιστα, εάν ψάξετε την ιστορία της μακρινής αυτής ασιατικής χώρας, θα δείτε ότι χριστιανικοί ναοί έχουν πέσει θύμα επίθεσης ακόμα και από… βουδιστές μοναχούς!

Μητροπολίτης Κορίνθου Διονύσιος : λάθρο ποιος σας έφερε εδώ και γιατί;


Ὤ καιροί! Ὤ ἤθη! -- Τοῦ Βασιλείου Χ. Στεργιούλη, Θεολόγου

Ὀλισθηρὸς ὁ δρόµος ποὺ βαδίζουµε τελευταίως οἱ Ἕλληνες. Μᾶς ὁδηγεῖ στὴν καταστροφή. Στὸν ἀφανισµό µας ἀπὸ τὸ χάρτη τῆς ἱστορίας. Μᾶς µαστίζει ἡ οἰκονοµικὴ κρίση. Ἡ ἀνέχεια. Ἡ οἰκονοµικὴ δυσπραγία. Ἐξαιτίας της γίναµε ὑποχείριοι τῶν δανειστῶν. Παιχνίδι στὶς ἀπαιτήσεις τους. Ξεπουλᾶµε τὴν πατρίδα. Ἐκχωροῦµε σὲ ξένους τὴν ἐθνική µας περιουσία. Λιµάνια, ἀεροδρόµια, σιδηροδρόµους κ.ἄ. Γίναµε ἀνίκανοι νὰ τὴν διαχειριστοῦµε. Νὰ νοικοκυρέψουµε τὴ χώρα µας καὶ νὰ αὐτοδιοικηθοῦµε. Μᾶς ταλαιπωρεῖ περισσότερο ἀπ’ τὴν οἰκονοµικὴ δυσπραγία ἡ ἠθικὴ φθορά. Ἡ ἠθικοκοινωνικὴ µας πτώση. Πορευόµαστε ἀφασιακά. Γκρεµίζουµε τὸ ἕνα µετὰ τὸ ἄλλο τὰ ἠθικοκοινωνικὰ µας ἐρείσµατα. Τὰ κάστρα τοῦ θαυµαστοῦ πνευµατικοῦ µας πολιτισµοῦ. Τὰ θεµέλια τῆς κοινωνίας. Φερόµαστε καὶ ἀγόµαστε ἀπὸ ξένους. Ἐνεργοῦµε κατὰ τὶς ὑποδείξεις τους. Κάνουµε ὅ,τι µᾶς ποῦν. Εἴτε καλὸ καὶ ὠφέλιµο εἴτε βλαβερὸ καὶ καταστροφικό. Τοὺς ἀκολουθοῦµε πιστά. Καὶ ἀνατρέπουµε θεσµοὺς καὶ παραδόσεις αἰώνιες. Ἀρχὲς καὶ ἀξίες ποὺ µᾶς κράτησαν ὄρθιους στὸ διάβα τῶν αἰώνων. Στὶς πιὸ κρίσιµες ἱστορικές µας περιόδους.

π. Θεόδωρος Ζήσης, Η δαιμονισμένη νεολαία (Δ΄ Κυριακή Νηστειών)


Λιβελογράφημα η απάντηση του διευθυντή της “Πεμπτουσίας”

Του κ. Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Απάντηση στο κείμενό μου “Μέγας χορηγός η Ι. Μ. Βατοπαιδίου σε ορατόριο που συμπεριλαμβάνει ποίημα αρνητή της Παναγίας ως Θεοτόκου”, δημοσίευσε η “Πεμπτουσία”, που τιτλοφορείται “Οφειλομένη απάντηση στους επικριτές του Ορατόριου της Παναγίας” στις 3 Απριλίου 2019, του κ. Νικόλαου Γκουράρου, Γενικού Διευθυντή Διαδικτυακού περιοδικού Πεμπτουσία. Δυστυχώς η έλλειψη επιχειρημάτων, οδήγησε σε υπεραρκετά απαξιωτικά για το πρόσωπό μου, αλλά και υπονοούμενα για τον “Ορθόδοξο Τύπο” που το δημοσίευσε.

Meaning of the Parable of the Fig Tree

On the first day of Holy Week we are confronted with the powerful parable of the fig tree. This is meant to challenge all of us about our weak faith and lax way of life. Are we not like the fig tree, is our parish not like the synagogue of Jesus’ time?

The parable:
Now in the morning, as He returned to the city, He was hungry. And seeing a fig tree by the road, He came to it and found nothing on it but leaves, and said to it, “Let no fruit grow on you ever again.” Immediately the fig tree withered away.
And when the disciples saw it, they marveled, saying, “How did the fig tree wither away so soon?” Matt 21: 18-20
Elder Theophylact provides the interpretation of this parable passed on through the ages by our Church fathers.