Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας


Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

 Στην καταχώρησή μου παρακάλεσα τον εκλεκτό φίλο Misha να απαντήσει στο ερώτημα : 

Παράθεση:
Και τώρα, τελειώνοντας, αν θέλεις μου απάντησέ μου, αν θεωρείς τον Ιουστινιανό, τη Θεοδώρα και το Θεοδόσιο, που επικρίνεις, αγίους; Εγώ, με την Εκκλησία, τους θεωρώ! 
Δεν μου απάντησε μέχρι τη στιγμή αυτή. Στο ερώτημα αυτό τώρα προσθέτω, αν εξακολουθεί να θεωρεί τον Εδουάρδο, βασιλιά της Αγγλίας, «θαυματουργό άγιο», μετά τα όσα έγραψα στην καταχώρησή μου στις 4.12.2007. Εγώ, πάντως δεν το θεωρώ! Όπως επίσης και αν θεωρεί άγιο, τον Ισαάκ τον Σύρο
 

Στη συνέχεια ο αγαπητός
Misha την ίδια μέρα σε μιά δημοσίευσή του διατύπωσε ορισμένες απόψεις του, τις οποίες μετά από δύο μέρες τις συμπλήρωσε, ως εξής: 

Παράθεση:
το μικρό μου μυαλό, φίλε Κοσμά, αδυνατεί να συνταιριάξει την αγιότητα του αγ. Ισαάκ, του Μεγ. Βασιλείου, του αγ. Συμεών του Θεολόγου, των αγίων Σάββα Χιλανδαρινού και Συμεών του πατρός του, (του Σέρβου μονάρχη που καλογέρεψε και μυρόβλυσε) και των ομοίων τους με τις ανηλεείς σφαγές .... 
δε μπορώ να διανοηθώ πως κάποιος άγιος (?) μπορεί να σφάξει εν ψυχρώ 35000 αόπλους (το 10% του πληθυσμού της Πόλης), όπως έγινε στη Στάση του Νίκα....θυμίζει τον ¨άγιο¨ Στέπινατς του Βατικανού, που ¨αγωνίστηκε¨ για τον παπισμό, σφάζοντας 800.000 Σέρβους
 
στην Ρωσία τιμώνται ως άγιοι οι δυο πρίγκηπες Μπόρις και Γκλέμπ, οι οποίοι προτίμησαν να πεθάνουν από συγγενικό χέρι παρά να αιματοκυλίσουν την χώρα τους μετέχοντας σε εμφύλιο σπαραγμό....
 
βλέπω τα ονόματα ορισμένων εξουσιαστών στα μηναία και τα κοιτώ με απορία....
 
είναι προς έρευνα το γεγονός πώς ο Μέγας ησυχαστής και δάσκαλος μυριάδων μοναχών όσιος Ισαάκ ο Σύρος δεν βρισκόταν, έως πρόσφατα, στα λειτουργικά βιβλία ενώ συναριθμούνται οι προμνημονευθέντες εξουσιαστές και σφαγείς.....
 
τα πώς και γιατί της αγιοποιήσεως τους είναι ζητούμενα, αφού δεν έχουμε ούτε λείψανά τους, ούτε μαρτυρίες θαυμάτων τους....
 





Ύμνοι Τριωδίου - Μ. Σαρακοστής - Greek Orthodox Great Lent Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Γεωργίου του οσίου του εν Μαλεώ, Πλάτωνος ηγουμένου μονής Στουδίου, Ζωσιμά οσίου, Θεωνά αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, Θεοδούλου και Αγαθόπαιδος μαρτύρων Θεσσαλονικέων, Νικήτα ιερομάρτυρος του νέου εν Σέρραις (1807).

Ὁ Ὅσιος Γεώργιος ἀγάπησε ἀπὸ νεαρὴ ἡλικία ὁλόψυχα τὸν Χριστὸ καὶ ἀκολούθησε τὴν ὁδὸ τῆς μοναχικῆς πολιτείας, παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ γονεῖς του ἐπιθυμοῦσαν νὰ νυμφευθεῖ. Ἔτσι ἐπιδόθηκε σὲ κάθε εἴδους ἄσκηση καὶ ἐγκράτεια, νηστεία καὶ σκληραγωγία, προσευχή, δάκρυα, μελέτη τῶν θείων Γραφῶν καὶ κάθε ἄλλη ἀρετή, γιὰ νὰ εὐαρεστήσει τὸν Θεό.

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Ανάμνηση των θαυμάτων της Παναγίας της Παραμυθίας [mp3 - 2017]


Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...

Ἐπὶ Πατριάρχου, Κων/πόλεως Τιμοθέου τοῦ Α΄ (511–518) ὁ λαὸς τῆς Κων/πόλεως διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με αυτόν καὶ ἔμενε ἀκοινώνητος τῶν Θ. μυστηρίων γιὰ πολλὰ χρόνια, διότι ὁ Πατριάρχης Τιμόθεος δὲν ἤθελε νὰ ἀποδεχθῆ τὴν Δ΄ ἐν Χαλκηδόνι Οἰκουμενικὴ Σύνοδο.
Ὅταν ἀνῆλθε στὸν θρόνο ὁ διάδοχός του, ἅγιος Ἰωάννης ὁ Καππαδόκης (518–520), ὁ λαὸς μέσα στὴν Ἐκκλησία ἀπαίτησε κατὰ τὴν ὥρα τῆς Θ. Λατρείας νὰ ἀναγνωσθεῖ στὰ δίπτυχα ἡ Δ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος καὶ κατόπιν νὰ μεταλάβει ἀπὸ τὰ χέρια τοῦ νέου Πατριάρχη.
Ὁ νέος Ὀρθόδοξος Πατριάρχης γιὰ κάποιους λόγους ἐδίσταζε νὰ πραγματοποιήσει τὴν ἀπαίτηση τοῦ λαοῦ, ἀλλὰ οἱ πιστοὶ ἔμεναν ἀνένδοτοι καὶ ἀπαιτοῦσαν τὸ θέμα νὰ τακτοποιηθεῖ ἀμέσως. Στὴν προσπάθεια τοῦ Πατριάρχη νὰ ἀναβληθεῖ γιὰ λίγο αὐτὴ ἡ ἀναγνώριση, ὁ λαὸς τὸ ἀπαίτησε καὶ πάλι δυναμικὰ καὶ πολλάκις.
Tελικά, μετὰ ἀπὸ αὐτὴ τὴν σταθερὴ στάση τοῦ λαοῦ καὶ τὴν ἔντονη διαμαρτυρία, ὑποχρεώθηκε ὁ Πατριάρχης, τὴν ὥρα τῆς μνημονεύσεως κατὰ τὴν Θ. Λειτουργία, νὰ ἀναγνώσει στὰ δίπτυχα τὴν Δ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο. Τότε σταμάτησε καὶ ἡ ἀκοινωνησία τῶν Θ. Μυστηρίων, ἀφοῦ, μὲ τὴν ἀνάγνωση τῶν Διπτύχων, ἀποκαταστάθηκε ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη.


(T.L.G., Concilia Oecumenica (ACO): Synodus Constantinopolitana et Hierosolymitana anno 536: Tome 3, page 72, line 4 Ἔκθεσις πίστεως κατὰ ἀποκάλυψιν Γρηγορίου ἐπισκόπου Νεοκαισαρείας. Καὶ Πρακτικὰ Συνόδων, τόμος Β΄, σελ. 333).

ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΗΜΕΡΙΔΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Ἀνακοινώνουμε πρός τό εὐσεβές Χριστεπώνυμο πλήρωμα,τήν κανονική διεξαγωγή τῆς κληρικολαϊκῆς ὁμολογιακῆς Διορθοδόξου ἡμερίδος καταδίκης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, καί διαψεύδουμε τίς κακόβουλες φῆμες γιά τήν ὅποια ἀκύρωσή της. Καλοῦνται ἄπαντες οἱ πιστοί νά συμμετέχουν ἐνισχύοντας τό ἀγωνιστικό μέτωπο κατά τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἁγιορεῖτες Πατέρες καί Σύναξη Ὀρθοδόξων  Κρητῶν

Σχόλιο αδελφού από το ιστολόγιο "Κατήχηση"

  1. Ελάχιστες εξηγήσεις για την (ξαφνική) ματαίωση ενός πολύ σημαντικού γεγονότος! Ποιοι ακολουθούν τον εγωισμό ποιων και ποιοι μάχονται για την διατήρηση της ενότητας της εκκλησίας (η οποία αυτή τη στιγμή στην ουσία στεγάζει τον εγωισμο ποιων;) όλα αυτά είναι πλέον τόσο μπερδεμένα. Θα θέλαμε περισσότερα στοιχεία πέρα από το να μας ζητάτε κι εμείς (τυφλά) να υπακούσουμε στους Εκκλησιαστικούς Πατέρες και Πνευματικούς μας, όπως ακριβώς κάνουν οι φιλοοικουμενιστές.

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΟΧΙ στην Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης

Ανακοινώνεται πως ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Νικόλαος Μανώλης, ο π. Φώτιος Βεζύνιας και ο π. Άγγελος Αγγελακόπουλος, ΔΕ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ στην ημερίδα αυτή, καθώς και τα πνευματικά τους τέκνα και ο πιστός λαός που τους ακολουθεί.
ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΧΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Είναι λυπηρό να μην αντιλαμβάνονται κάποιοι αδελφοί τις πραγματικές διαστάσεις των γεγονότων που συμβαίνουν εντός της Εκκλησίας.
Η γραμμή της οικονομίας που επιλέξαμε να ακολουθήσουμε είναι απαράβατη.
Η γραμμή την οποία μας ενέπνευσε ο π. Θεόδωρος Ζήσης, αυτός ο συγκαταβατικός και φωτισμένος σύγχρονος πατήρ της Εκκλησίας, είναι η μόνη που μπορεί να φέρει "αποτέλεσμα". Κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν.
Ας ακολουθήσουν λοιπόν τον εγωισμό τους.
Τελικά:
Δεν συμμετέχουμε στην επιστημονική ημερίδα της
Τρίτης  4-4-2017 στο Nouvelle.
Αυτό φαίνεται είναι το θέλημα του Θεού.
ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΧΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

Ζητούμενο: στρατηγικός σχεδιασμός για το κοινό και εθνικό συμφέρον -- Του Στέλιου Παπαθεμελή*

Miserabile visu και incredibile dictu έλεγαν οι παληοί Ρωμαίοι. Οικτρόν ιδείν και απίστευτον ειπείν! Μετά από πολύχρονη προδικαστική περιπέτεια και βλακώδη ένοχη αιτιολογία ότι η δικογραφία ήταν «αμετάφραστη» (γιατί άραγε;) ως το παρά 5΄ της παραγραφής, η υπόθεση του αμαρτωλού γερμανικού κολοσσού έφθασε επιτέλους στο εδώλιο. Η Siemens είναι διεθνής κατ’ επάγγελμα εκμαυλίστρια πολιτικών, γραφειοκρατών, κυβερνήσεων και αντιπολιτεύσεων και βεβαίως και Ελλήνων.
          Αλλοδαποί και ημεδαποί συνένοχοι τρέμουν αυτήν την πρώτη δίκη δημοσίου μεγαλοσκανδάλου και κάνουν τα αδύνατα δυνατά να κερδίσουν χρόνο με άθλια τερτίπια και προσχήματα οδηγώντας τα κακουργήματά τους σε παραγραφή.
          Χάρη σε άνωθεν τελικά παρέμβαση η δικογραφία μεταφράσθηκε. Αιρομένου και του τελευταίου εμποδίου, τώρα εφευρέθηκε καινούριο: ο χώρος όπου θα διεξαχθεί η δίκη δεν παρέχει δυνατότητα μαγνητοφώνησης των πρακτικών!!!

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ

Είναι καιρός η Αθήνα να ενδιαφερθεί για τους ομοεθνείς μας

Η τεχνητή «μακεδονική» εθνότητα βρίσκεται υπό πίεση από διάφορες πλευρές. Μόλις προ ολίγων ημερών το μεγαλύτερο αλβανικό κόμμα στην ΠΓΔΜ, το DUI, ανακοίνωσε ότι τάσσεται υπέρ της αλλαγής της ονομασίας του κράτους, ώστε να υπάρξει συμφωνία με την Ελλάδα.

Παραλλήλως η εκλογική επιτυχία του κεντροδεξιού κόμματος GERB στις βουλγαρικές εκλογές αναμένεται να σηματοδοτήσει την άσκηση έντονης πίεσης προς τα Σκόπια. Οι Βούλγαροι δεν αναγνωρίζουν «μακεδονικό» έθνος και θεωρούν ότι οι Σλάβοι των Σκοπίων είναι Βούλγαροι. Μάλιστα, όταν εμφανίστηκε στον χάρτη ως ανεξάρτητο το κράτος των ψευδομακεδόνων, και συγκεκριμένα το 1991, η Βουλγαρία είχε καταθέσει υπόμνημα στον ΟΑΣΕ λέγοντας ότι στο νέο αυτό κράτος κατοικούν 2.000.000 Βούλγαροι και 200.000 Ελληνες.

Αύριο Τρίτη 4η Απριλίου, : ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ