Μόνον όσοι ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας ανήκουν στην Εκκλησία, επαναλαμβάνει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς.
Η Εγκύκλιος του 1920, η αλλαγή του Ημερολογίου το 1924 και η εφαρμογή του διορθωμένου Ιουλιανού, η πτώση της ανοιξιάτικης ισημερίας και ότι αυτή, κατά την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο, βρισκόταν στις 21 Μαρτίου, όπως ψευδώς καταγράφεται στο Πηδάλιο, είναι τα μεγάλα ψέματα των Νεοημερολογιτών, που τους έβγαλαν εκτός Εκκλησίας.
Ο όρος δυνάμει και ουχί ενεργεία σχίσμα, που
επικαλέστηκε ο πεπτωκός πρ. Φλωρίνης Χρυσόσοστομος για το σχίσμα των
Νεοημερολογιτών, με σκοπό να τους αθωώσει, είναι ένα μεγάλο ψέμα που οδήγησε
τόσο αυτόν όσο και τους οπαδούς του εκτός Εκκλησίας.
Διώκτες, υβριστές και βασανιστές του Αγίου
Γρηγορίου του Παλαμά, οι τότε συνοδικοί και ο Πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας.
«Δυστυχώς» αυτή είναι η μοίρα των Ορθοδόξων
Ομολογητών και αυτών που ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας.
Λέει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς:
«Ποίος όμως κλήρος ποία μερίς, τις γνησιότης προς
την του Χριστού Εκκλησίαν τω συνηγόρω του ψεύδους; Εκκλησία "στύλος και
εδραίωμα της αληθείας" κατά Παύλον εστιν... Και γαρ οι της Χριστού
Εκκλησίας της αληθείας εισί· και οι μη της αληθείας όντες ουδέ της του Χριστού
Εκκλησίας εισί, και τοσούτο μάλλον, όσον αν και σφων αυτών καταψεύδοιντο,
ποιμένας και αρχιποιμένας ιερούς εαυτούς καλούντες και υπ’ αλλήλων καλούμενοι·
μηδέ γαρ προσώποις τον Χριστιανισμόν, αλλ’ αληθεία και ακριβεία πίστεως χαρακτηρίζεσθαι
μεμυήμεθα». (Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Συγγράμματα.Τόμος Β΄, σελ.627]
Δηλαδή με απλά λόγια:
«Όμως ποιά μερίδα και ποιό κλήρο, ποιά γνησιότητα
και ποιά σχέση μπορεί να έχετε ΟΛΟΙ εσείς, που είστε ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ του ΨΕΥΔΟΥΣ με
την Εκκλησία του Χριστού;
Η Εκκλησία του Χριστού μας είναι στύλος και
εδραίωμα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, σύμφωνα και με τον Απόστολον Παύλον...
Οπότε, όσοι βρίσκονται μέσα στην αληθινή Εκκλησία
του Χριστού, έχουν απαραίτητα και την Αλήθεια. Ενώ αυτοί οι οποίοι δεν έχουν
την Αλήθεια, δεν είναι ούτε μπορεί να βρίσκονται μέσα στην Εκκλησία του Χριστού.
Είναι δηλαδή ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, άσχετα εάν αυτοί
νομίζουν ότι είναι μέσα στην Εκκλησία του Χριστού. Και παρόλο που αυτοί λέγουν
ψέματα μεταξύ τους, και κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους, καλώντας ο ένας τον άλλο
-αλλά και από άλλους καλούμενοι- ως «άγιοι»... («αγιώτατοι»...
«σεβασμιώτατοι»... «πανιερώτατοι»... «παναγιώτατοι»...) ποιμένες και
αρχιποιμένες, δηλαδή επίσκοποι, αρχιεπίσκοποι και πατριάρχες. Μην τους
πιστεύετε! Λένε ψέματα δεν είναι τίποτε από όλα αυτά, αλλά είναι ΨΕΥΔΟΠΟΙΜΕΝΕΣ
και ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΙ!
Να ξέρετε αγαπητοί μου, ότι ο Χριστιανισμός και η
Ορθοδοξία μας, ΠΟΤΕ δεν στηρίζεται στα πρόσωπα, στα οποιαδήποτε πρόσωπα, αλλά
ΜΟΝΟΝ στην ΑΛΗΘΕΙΑ και στην ΑΚΡΙΒΕΙΑ της Πίστεως, όπως έχουμε διδαχθεί και μυηθεί,
στην Ορθόδοξη Παράδοσή μας».
Χαρίλαος Στουραΐτης .
θεολόγος.
----------------------------------
Τό μῖσος σου κατά τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης καί κατά ὅλων ἡμῶν πού ἀκολουθοῦμε τήν Ὀρθόδοξον Ὁμολογίαν του δέν ἔχει τέλος, κ. ΧΣ! Εἰς κάθε ἀνάρτησιν «πρέπει» νά χύνῃς τό πικρόν δηλητήριόν σου, καρπός τῆς αἱρέσεώς σου, τοῦ Ματθαιϊσμοῦ, ἐξ αἰτίας τοῦ ὁποίου ἐχάθη ἡ εὐκαιρία τό 1937 νά ἐπανέλθῃ ἡ Ὀρθοδοξία στήν Ἑλλάδα! Οἱ τότε Ματθαιϊσταί ἐλειτούργησαν ὡς ὄργανα τοῦ Σατανᾶ καί ὡδήγησαν εἰς τήν πλήρη διάλυσιν τοῦ ὁμολογιακοῦ κινήματος τοῦ 1924! Τό αὐτό πράττεις καί σύ σήμερα! Μήν ἀκουσθῇ κάπου ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία, ἀμέσως φορεῖς τόν μανδύαν τοῦ «γνησίου Ὀρθοδόξου» καί σπεύδεις νά γράψῃς τά γνωστά αἱρετικά καί παράλογα φληναφήματά σου, παρασιωπώντας ἤ/καί διαστρεβλώνοντας ταυτοχρόνως τήν διδασκαλίαν τῶν Ἁγίων Πατέρων. Δέν γίνομαι πιό συγκεκριμένος, διότι τά ἔχω γράψει δεκάδες φορές, ἀλλ' εἶναι γνωστόν ὅτι σπανιώτατα μετανοεῖ κάποιος αἱρετικός.
---------------------------
@ 19 Μαρτίου 2022 - 6:17 μ.μ. Γράφετε: «υπάρχει συνεορτασμός του Πασχα κ. Μοσχοβίτη, με την αλλαγή του ημερολογίου το 1924;»
Σχόλιον: Δέν ἀντιλαμβάνομαι τί ἀκριβῶς ἐννοεῖτε μέ αὐτήν τήν ἐρώτησιν. Ὡστόσον, πρός ἀποφυγήν τυχόν παρεξηγήσεως, θά ἤθελα νά σημειώσω ὅτι οἱ ἱεροί κανόνες (συγκεκριμένως ὁ 7ος Ἀποστολικός) ἀπαγορεύουν τόν συνεορτασμόν τοῦ Πάσχα μετά τῶν Ἰουδαίων. Ἐφόσον ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου δέν μετέβαλε τό Πασχάλιον, δέν ὑπάρχει συνεορτασμός τοῦ Πάσχα τῶν Ὀρθοδόξων μετά τῶν Ἰουδαίων. Ἡ σύμπτωσις (κάποιες φορές) μέ τό Πάσχα τῶν «καθολικῶν» δέν ὀφείλεται στήν ἀλλαγήν τοῦ ἡμερολογίου τοῦ 1924.