π. Θεόδωρος Ζήσης - Ομιλία περί Οικουμενισμού.


Χορωδιακόν Σε υμνούμεν Σε ευλογούμεν Αξιον εστίν -- Orthodox Hymns

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για την σημερινή δράση ενάντια στο gay pride Θεσσαλονίκης. -- Ιερός Λόχος 2012 Έφεδροι και Φίλοι των Ειδικών Δυνάμεων

 Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017

Με τεράστια επιτυχία εκδηλώθηκε η συντονισμένη δράση των συλλόγων Ιερός Λόχος 2012, Πατριωτική Ένωση Ελλήνων Πολιτών Ωραιοκάστρου και της Εθνικιστικής Νεολαίας Θεσσαλονίκης κατά του gay pride. Από αρχές Ιουνίου οι προαναφερόμενες πατριωτικές δυνάμεις είχαν καταστρώσει το σχέδιο της εθνικής δράσης που βασιζόταν στον αιφνιδιασμό του κράτους και του παρακράτους.
Για ευνόητους λόγους δεν θα αναφερθούμε σε λεπτομέρειες. Το αποτέλεσμα του σχεδίου που βασίστηκε στον συγχρονισμό, στην πειθαρχία και στον αιφνιδιασμό, ήταν παραπάνω και από το προσδοκόμενο!
Απόλυτος αιφνιδιασμός την κατάλληλη στιγμή και μπλοκάρισμα της πορείας των γκέι  που αναγκάστηκε να παραμείνει ακίνητη στη συμβολή Παύλου Μελά - Τσιμισκή (αρκετές εκατοντάδες μέτρα μακρυά μας), για πολύ ώρα. Η Πειθαρχία, η ψυχραιμία και η Ψυχή των μελών των πατριωτικών δυνάμεων ήταν απαράμιλλη!
Τόσος μεγάλος ήταν ο παλμός που το μπλοκ μας ενισχύθηκε από διερχόμενους Ελληνόψυχους, ανάμεσα τους και ο κ.Δημήτριος Βαλασίδης και μέλη του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας που διερχόμενοι από το σημείο, είδαν τις αντιδράσεις και έσπευσαν και αυτοί να τις στηρίξουν.

O Συναξαριστής της ημέρας.

Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

Β ΜΑΤΘΑΙΟΥ. Λεοντίου, Υπατίου, Θεοδούλου, Αιθερίου μαρτύρων.

Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Λεόντιος καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα καὶ ἄθλησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Βεσπασιανοῦ (69 – 79 π.Χ.). Καταταγεὶς στὸ στράτευμα, διακρινόταν γιὰ τὸρ ρωμαλέο καὶ μεγαλοπρεπὲς παράστημα, τὴ γεναιότητα καὶ ἀνδρεία του. Ἕνεκα τῶν ἀρετῶν του ἀνῆλθε ταχέως τὶς στρατιωτικὲς βαθμίδες, γενόμενος στρατηγός. Διορισθεὶς στὴν Ἀφρική, διένεμε ἄφθονα ἀπὸ τὰ στρατιωτικὰ σιτηρέσια στοὺς φτωχοὺς Χριστιανούς, μεταξὺ τῶν ὁποίων συγκαταλέγετο καὶ ὁ ἴδιος, λατρεύων τὸν ἕνα καὶ ἀληθινὸ Θεό. Τὸ γεγονὸς τοῦτο πληροφορηθεὶς ὁ ἡγεμόνας τῆς Φοινίκης Ἀδριανός, ἀπέστειλε τὸν τριβοῦνο Ὕπατο μὲ δύο στρατιῶτες γιὰ νὰ συλλάβουν τὸν Λεόντιο καὶ τὸν ὁδηγήσουν ἐνώπιόν του.

Παλαιό καί Νέο Ημερολόγιο -- του Ιατρού κ.Κυπριανού Χριστοδουλίδη


«Θα μου πείτε το ημερολόγιο τί γίνεται; Είμαστε υπέρ του παλαιού ημερολογίου όμως δεν θα μπούμε σε καμμιά παράταξη και δεν θά επιστρέψουμε τώρα στο παλαιό. Θα τελειώσουμε πρώτα με το ξεκαθάρισμα της αίρεσης και όλοι μαζί η Εκκλησία θα επιστρέψουμε και στο παλαιό. Αυτή την ώρα αν δεν είναι ανοησία μια διένεξη περί του παλαιού το λιγότερο είναι μια καταστροφή για τον αγώνα μας λοιπόν, ας σοβαρευτούμε!»
( π. Παΐσιος Παπαδόπουλος, αποτειχισμένος εν καινοτομία, σέ άρθρο, που δημοσιεύει το ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ ). Πιθανολογώ, τό σχόλιο που ακολουθεί, δέν θά δημοσιευθεί.
κχ
Η θεραπεία δυσίατων νοσημάτων έχει δύο σκέλη : Τήν συμπτωματική, από βλάβη οργάνων ή συστημάτων εκ πρωταρχικής νόσου, καί τήν αιτιολογική, από γνώση τού αιτίου τό οποίο προκαλεί τή βλάβη τής λειτουργίας οργάνων ή συστημάτων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα τά λεγόμενα αυτοάνοσα νοσήματα, όπως καί οι νεοπλασίες, καθώς οι γιατροί δέν μπορούν νά θεραπεύσουν τό νοσογόνο αίτιο τών ασθενειών αυτών, αρκούμενοι στήν συμπτωματική - φαρμακευτική ή χειρουργική - αντιμετώπιση
Η συμβουλή που δίνει ο π. Παΐσιος Παπαδόπουλος είναι συμπτωματική καί όχι αιτιολογική. Κατά τόν π. Παΐσιο, ας θεραπεύσουμε τά συμπτώματα καί ας μήν ψάχνουμε νά βρούμε τήν αιτία τής λοιμικής πανδημίας τού οικουμενισμού. Τό αποτέλεσμα, όπως συνήθως συμβαίνει στά αυτοάνοσα νοσήματα ή στίς νεοπλασίες, είναι η επιμήκυνση τής νοσηρής κατάστασης τών ασθενών μέ κατάληξη τόν πρώιμο ή όψιμο θάνατο.

http://kyprianoscy.blogspot.ca/2017/06/blog-post_17.html

***
Ο  telemaxos doumanis άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Παλαιό καί Νέο Ημερολόγιο -- του Ιατρού κ.Κυπρια...":

Γιατί ο π. Παΐσιος αλλά και όλοι οι αντι-οικουμενιστές,  επιμένουν να πολεμούν τον οικουμενισμό, αλλά δεν θέλουν να ακούσουν τίποτε για επιστροφή στο παλαιό ? Γιατί δεν απαντούν στην ερώτηση, από πότε η Ελληνική εκκλησία, αλλά και τα πατριαρχεία, δέχθηκαν την θρησκεία του αντιχρίστου? Η γνώμη μου είναι ότι ξέρουν πολύ καλά, ότι το νέο ημερολόγιο είναι καταδικασμένο από πανορθοδόξους Συνόδους, και δεύτερον, το 1948 με την ίδρυση του Π.Σ.Ε. εκτός από σχισματική έγινε αιρετική η εκκλησία της Ελλάδος.  Εάν το ομολογήσουν αυτό, καταλαβαίνετε τι σημαίνει για την Αποστολική τους διαδοχή και ιερωσύνη ! ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ! Προβάλουν το ερώτημα, και δικαιολογία τις διαιρέσεις στον χώρο των ΓΟΧ, και ερωτούν ποιά Σύνοδος είναι σωστή! Αστείο ερώτημα για αφελείς! Εδώ θεολογούν και ερμηνεύουν δεκάδες κανόνες και δεν γνωρίζουν την ιστορία της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ μετά το σχίσμα του 1924?  Όταν υπάρχουν δεκάδες δημοσιεύσεις και ντοκουμέντα ? Ας παραδεχθούν πρώτα ότι η Ελληνική εκκλησία και τα πατριαρχεία έχουν εκπέσει λόγω σχισμάτων και αιρέσεων από την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ από το 1924 και μετά, και ο Θεός θα τους δείξει τον δρόμο, ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!

ΠΑΜΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΗ ΣΥΝΑΞΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ

http://agiooros.org/viewtopic.php?f=93&t=13254

Κάποτε μιλούσαμε —Ὀρθόδοξα— γιὰ ἐπιστροφὴ τῶν αἱρετικῶν στὴν ΜΙΑ Ἐκκλησία. -- Τοῦ κ. Παν. Σημάτη, θεολόγου

Κατόπιν μᾶς ἐπεβλήθη ὁ ὅρος ἕνωση τῶν «ἐκκλησιῶν». Σήμερα δὲν μιλᾶμε οὔτε γιὰ ἐπιστροφή, οὔτε γιὰ ἕνωση, ἀλλὰ ἐπιδιώκουμε τὴν ἀποκατάσταση τῆς κοινωνίας τῶν «ἐκκλησιῶν», κι ἂς διατηρήσει ἡ κάθε μιὰ «ἐκκλησία» τὰ διαφορετικὰ δόγματά της (ὅπως εἶπε σὲ συνέντευξη ὁ καρδινάλιος  Κάσπερ), ἔστω κι ἂν τὰ δόγματα τῆς ΜΙΑΣ Ἐκκλησίας εἶναι ὀρθά, καὶ τῆς ἄλλης ἐφεύρεση τοῦ διαβόλου! Καὶ ἐπειδὴ ἡ ἐφαρμογὴ αὐτῆς τῆς φόρμουλας εἶναι σίγουρο πὼς θὰ βρεῖ ἀντιμέτωπο τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, μαγειρεύεται ὁ τρόπος ἐπιβολῆς της, μὲ πρῶτο στόχο τὴν ἀποδοχὴ τοῦ Πρωτείου τοῦ Πάπα, καὶ ὅπως ἔγραψε ὁ π. Γ. Καψάνης: «ἴσως ὑπὸ τὴν δελεαστικὴ μορφὴ… τῆς διακονίας τῆς καθόλου Ἐκκλησίας».  

ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΕΡΗΜΙΤΟΥ --- Αθωνικά άνθη.

Προσφιλέστατα εν Κυρίω τέκνα. Χαίρω και δοξάζω το πανύμνητον όνομα του Κυρίου Ιησού συν Πατρί και Πνεύματι, δια την πίστιν σας και τας αγίας εμπνεύσεις σας…                                                                                                                                      

… Γράφετε, προφανώς υπό τον φωτισμόν του αγίου Πνεύματος, του «συναντιλαμβανομένου ταις ασθενείαις ημών»: «Είμεθα νέοι φοιτηταί τεσσάρων διαφόρων επιστημονικών κλάδων. Ζώμεν και ημείς εις τον καταλυτικόν 20ον  αιώνα. Ρεύματα μας περιβάλλουν ποικίλα, φιλοσοφικά, θρησκευτικά, κοινωνιστικά, πολιτιστικά, πολιτειακά, εκκλησιαστικά και μας προκαλούν εις αντιμετώπισίν των, εις μίαν τοποθέτησιν απέναντί των… Βεβαίως, πλην των διανοητικών προκλήσεων έχομεν και πειρασμούς ηθικούς. Είμεθα Ορθόδοξοι χριστιανοί και θέλομεν να ζήσωμεν και να αποθάνωμεν εν ευσεβεία και να μη εκπέσωμεν, όσον εξαρτάται από ημάς, της αιωνίου ζωής και μακαριότητος…  Δια τούτο, παρακαλούμεν την αγιότητά σας, όπως μας υποδείξη τρόπους οικοδομής εν Χριστώ και μας βοηθήση εις μίαν ορθήν αντιμετώπισιν των ανωτέρω συγχρόνων προκλήσεων, ώστε, χωρίς υπεκφυγάς, να πάρωμεν μίαν έλλογον στάσιν και θέσιν…».  

Σκοπιανό, ονομασία χωρίς το Μακεδονία ή παράγωγα -- Του Στέλιου Παπαθεμελή*

Η πτώση του ελληνογενούς γενιτσάρου Γκρουέφσκι στα Σκόπια είναι καταρχήν θετικό γεγονός για να γυρίσει σελίδα το βορεινό μόρφωμα. Κάποια πρώτα δείγματα γραφής όμως του νέου πρωθυπουργού είναι μάλλον αντιφατικά: Δεν θα στήσει νέα αγάλματα, δεν θα κάνει νέες προβοκάτσιες κ.τ.τ. αλλά κατέληξε στο γνώριμο σκοπιανό ρεφραίν: «δεν θα δεχτούμε, όμως, να θιγούν θέματα ταυτότητας, γιατί υπάρχουν κόκκινες γραμμές» (sic!).
Στο ίδιο μήκος κύματος η συνέντευξη του σκοπιανού ΥπΕξ στον Σκάι (13/6/17). Πόνος και καϋμός τους να μπουν στο ΝΑΤΟ. Αλλά «αβρόχοις ποσί». Κατάπιε τα κρίσιμα ερωτήματα για τον ανθελληνικό αλυτρωτισμό που ξεχειλίζει στα σχολικά τους εγχειρίδια και στις συνεχείς επίσημες δηλώσεις και τους κρατικούς χάρτες, όπου στα σύνορά τους περιλαμβάνουν την Θεσσαλονίκη και ολόκληρο τον βορειοελλαδικό χώρο. Σύμπτωμα θράσους η δήλωσή του:  «το αλυτρωτικό επιχείρημα είναι ριζωμένο στο ελληνικό δημόσιο διάλογο». Δηλαδή ίσα τους και ίσα μας… Απευθύνεται μάλλον σε αφελείς, δεν τον αποπήρε ως όφειλε ο συνομιλητής του.