Εκκλησιαστικά νέα


Με την ευκαιρία της εορτής των Αγίων Κυπριανού και Ιουστίνης ,
εορτάζει σήμερα Τρίτη 2/10  το ομώνυμο  παρεκκλήσιο του Ιερού Ναού
Αγίου Παντελεήμονος Δραπετσώνας.  Το πρωί, ο Σεβασμιώτατος
Μητροπολίτης Πειραιώς κ.  Σεραφείμ θα τελέσει την πανηγυρική Θεία
Λειτουργία.  Στις 6:00μμ θα ψαλούν ο μεθεόρτιος  εσπερινός και η
Παράκληση των Αγίων.

Πανηγυρικά θα τιμηθεί η μνήμη των Αγίων Κυπριανού και Ιουστίνης  στον
Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στον Πειραιά.  Σήμερα Τρίτη 2/10,
ανήμερα της εορτής , το πρωί θα τελεσθεί η Θεία Λειτουργία  και στις
6:00μμ θα ψαλεί μεθεόρτιος εσπερινός και η Παράκληση των  Αγίων.

Πανηγυρίζει σήμερα Τρίτη 2/10 ο Ιερός Ναός Αγίου Κυπριανού στο
Αναστασιάδειο ίδρυμα στο Ηράκλειο Αττικής όπου στη Θεία Λειτουργία  
που θα τελεσθεί σήμερα Τρίτη 2/10 το πρωί θα ιερουργήσει ο Σεβασμιώτατος
Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Κωνσταντίνος.


- Εορτάζει,  ο Ιερός Ναός Αγίας Τριάδος Αιγάλεω επί τη
μνήμη των Αγίων Κυπριανού και Ιουστίνης . Σήμερα Τρίτη 2/10 το πρωί
θα τελεσθεί Θεία Λειτουργία.

Στο Βυζαντινό εκκλησάκι του Αγίου Ανδρέου το οποίο ήταν Μοναστήρι
μέσα στο οποίο εμαρτύρησε η Αγία Φιλοθέη, θα τελεσθεί ιερά αγρυπνία 
σήμερα Τρίτη 2/10  ( 7:00-11:00μμ). Θα τεθούν σε προσκύνηση  ιερά
λείψανα της Αγίας Φιλοθέης και του Αγίου Νεκταρίου.

Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας   είναι δημόσια σχολεία, υπάγονται στο
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων  και η φοίτηση διαρκεί δύο
χρόνια. Παρέχει τη δυνατότητα σε ενήλικες να αποκτήσουν απολυτήριο
Γυμνασίου. Το Σχολείο  Δεύτερης  Ευκαιρίας Πειραιά βρίσκεται στα
Μανιάτικα και όποιος ενδιαφέρεται να εγγραφεί ή να ζητήσει
πληροφορίες μπορεί να επικοινωνήσει με τον τηλεφ. Αριθμό 210-
4935600,  τις απογευματινές ώρες.

I. M. Πειραιώς.

O Συναξαριστής της ημέρας


Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Κυπριανού ιερομάρτυρος, Ιουστίνης μάρτυρος, Γεωργίου νεομάρτυρος.

γιος Κυπριανς ζησε κα μαρτύρησε π ατοκρατορίας Δεκίου.
Γεννήθηκε στν ντιόχεια τς Συρίας π πιφαν κα πλούσια οκογένεια, ποία το εχε προσφέρει ξιόλογη μόρφωση.
Κυπριανς πρξε γι πολλ χρόνια ξακουστς μάγος. Σ ατν μάλιστα προσέτρεξε κα νας εδωλολάτρης γλαΐδας, ποος ταν ρωτευμένος μ μία παρθένα τν ούστα. πειδ μως δν βρισκε νταπόκριση στν ρωτά του, ζήτησε π τν Κυπριαν ν τν βοηθήσει μ τς μαγικές του κανότητες. μως ο νέργειες το Κυπριανο δν φεραν κανένα ποτέλεσμα κα γι’ ατ καψε τ βιβλία του πο περιεχαν τς πατηλς γνώσεις τς μαγικς τέχνης κα βαπτίσθηκε χριστιανός. κτοτε φοσιώθηκε στ κήρυγμα το εαγγελικο λόγου, προσελκύοντας στ χριστιανικ πίστη πολλος νθρώπους. Κατόπιν γινε ερέας κα ργότερα πίσκοπος Καρχηδόνας.Τν ούστα τν χειροτόνησε διακόνισσα κα τν μετονόμασε σ ουστίνη. Γι τν χριστιανική τους δράση ο δυ γιοι συνελήφθησαν κα ξορίσθηκαν στ Νικομήδεια. κε γεμόνας Κλαύδιος πέβαλε σ πολλ βασανιστήρια τος γίους. Στ τέλος διέταξε τν ποκεφαλισμό τους.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΕΡΓΟ CORPUS CHRISTI

http://krufo-sxoleio.blogspot.ca/


 
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
5/10/2012

ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ.....ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ... ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 4/10/2012 ΣΤΙΣ 5 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ "ΧΥΤΗΡΙΟ" ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΟΔΟ 44 ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΕΡΓΟ

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΘΕAΤΡΟΥ 2103412313 ΚΑΙ 6983671437 ΓΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Ρωσία: Απαγορεύτηκε ως «εξτρεμιστική» η ταινία για τον Μωάμεθ


Ρωσία: Απαγορεύτηκε ως «εξτρεμιστική» η ταινία για τον Μωάμεθ

Δικαστήριο της Μόσχας απαγόρευσε σήμερα την προβολή της αντιισλαμικής ταινίας «Η αθωότητα των μουσουλμάνων» χαρακτηρίζοντάς την «εξτρεμιστική». Απειλές εναντίον όσων προσβάλλουν των Μωάμεθ εκτοξεύει η ισλαμική οργάνωση Μπόκο Χαράμ.


H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more


Η ζωή της Εκκλησίας δεν είναι μία στοχαστική ή διανοητική λειτουργία αλλά είναι εμπειρία πνευματική.


Πνευματική ζωή στην Ορθοδοξία ονομάζουμε τη συμμετοχή του πιστού στην πνευματική εμπειρία και ζωή της Εκκλησίας, όπως την έζησαν οι Άγιοι και την παρέδοσαν οι πατέρες. Η ορθόδοξη πνευματικότητα συνδέεται με την ορθόδοξη θεολογία στενά και η θεολογία αποτελεί τη θεωρητική έκφραση της πνευματικής εμπειρίας (πράξης). Η ζωή της Εκκλησίας δεν είναι μία στοχαστική ή διανοητική λειτουργία αλλά είναι εμπειρία πνευματική. Αυτή την κοινή εμπειρία οι πατέρες προσπάθησαν να διασφαλίσουν με την παράδοση. Η παράδοση λοιπόν είναι οδηγός. Έχουμε πνευματική ζωή, όταν συμμετέχουμε στην πνευματική εμπειρία των αγίων, δηλαδή στον αγιασμό. Όταν ο τρόπος ζωής μας μοιάζει με τον τρόπο που άφησαν οι άγιοι.

Οι Εθνοσυνελεύσεις του 1821, 1823… διακηρύσσουν: πολεμούμεν προς τους εχθρούς του Κυρίου μας και δεν θέλομεν πώποτε συγκοινωνίαν μετ' αυτών.


Εν ονόματι της Αγίας και Αδιαιρέτου Τριάδος το Ελληνικόν Έθνος... κηρύττει σήμερον διά των νομίμων παραστατών του,...ενώπιον Θεού και ανθρώπων την πολιτικήν αυτού ύπαρξιν και ανεξαρτησίαν». 
«Ως πλάσματα του Θεού, ως άνθρωποι έχοντες τ' αυτά δικαιώματα, όσα ο Θεός εχάρισεν εις τον άνθρωπον, πολεμούμεν προς τους αρπακτήρας διά την γην μας, διά την πατρικήν κληρονομίαν μας, διά την φιλτάτην πατρίδα μας· πολεμούμεν προς τους φονείς, προς τους δημίους, διά την φυσικήν μας ύπαρξιν, διά τα τιμιώτατα, τ' ακριβά των καρδιών μας αντικείμενα: γονείς, γυναίκας, παρθένους, φίλτατα τέκνα· πολεμούμεν προς τους ληστάς Οθωμανούς διά τας ιδιοκτησίας μας, διά τους καρπούς των κόπων και των ιδρώτων μας.

Ως χριστιανοί, ούτε ήταν, ούτε είναι δυνατόν να πειθαρχήσωμεν δεσποζόμενοι από τους θρησκομανείς Μωαμεθανούς, οι οποίοι κατέσχιζον και κατεπάτουν τας αγίας εικόνας, κατεδάφιζον τους ιερούς ναούς, κατεφρόνουν το ιερατείον, εβλασφήμουν, υβρίζοντες το θείον όνομα του Ιησού, του τιμίου σταυρού, και μας εβίαζον ήτοι να γένωμεν θύματα της μαχαίρας, αποθνήσκοντες χριστιανοί, ή να ζήσωμεν τούρκοι, αρνηταί του Χριστού και οπαδοί του Μωάμεθ· πολεμούμεν προς τους εχθρούς του Κυρίου μας και δεν θέλομεν πώποτε συγκοινωνίαν μετ' αυτών».

Του μακαριστού πατρός Ἀθανασίου Μυτιληναίου : «Οἱ ταγοὶ τοῦ λαοῦ –Πατριάρχαι καὶ Ἀρχιεπίσκοποι– προδίδουν τὴν Ἐκκλησία χωρὶς δισταγμὸ ἀνοίγουν τὴν πόρτα στὸν Οἰκουμενισμό»


 (μιλία ες τν προφ. σαΐα, ριθ. 85, 1997, . Μ. Παντοκράτορος)

 «...Κα μία λόκληρη τοπικ κκλησία μπορε ν καθεύδει κα ν χει νάγκη ατς τς φυπνίσεως. Θ λέγαμε κόμη, ν ξεχωρίσουμε πρόσωπα μόνο, τι κα σ λόκληρη τν ρθόδοξη κκλησία (πως θ συμβε κα συμβαίνει δη στ σχατα, διότι εμεθα στν περιοχ τν σχάτων, ν ψει το ρχομο το ντιχρίστου), λόκληρη κκλησία ν εναι σ μι κατάσταση ναρκώσεως, ξω π πρόσωπα, ξω π πρόσωπα -τ λέγω δυ φορές-, τ ποα θ εναι σ κατάσταση γρηγόρσεως.

Χριστς πόσες φορς τ επε: «Γρηγορετε κα προσεύχεσθε, να μ εσέλθητε ες πειρασμόν». Ατ τ «γρηγορετε» εναι ναγκαιότατον σύνθημα πρς τν κκλησίαν· κα βέβαια δν γρηγορον λοι ο νθρωποι· μακάριοι μως ο γρηγοροντες. Κα τοτο διότι ρχεται φοβερ ποχή. Ζομε τν ποχ ατή, χουμε εσέλθει στν περιοχ ατς τς φοβερς ποχς.
τσι, ταν θ ρχίσει ν πλώνεται –κα πλώνεται– Οκουμενισμς κα στν πατρίδα μας, κα στ Πατριαρχεα μας, –τ κούσατε ραγε;– κα στ πατριαρχεα μας, κα στς ρχιεπισκοπές μας, τότε δν εναι πέξω χθρός· κα ταν τελευταία, θ λέγαμε, πράξη εναι Οκουμενισμός, κα θ εναι ργαλεο στ χέρια το ντιχρίστου, συνεπς, δν πρέπει ν εμεθα ξύπνιοι; Ναί, πρέπει, λλ ο πολλο μπορε ν μ εναι ξύπνιοι. τσι θ λέγαμε, τι μοιάζει κάποτε λόκληρη ρθοδοξία ν κοιμται, ταν Πατριάρχαι κα ρχιεπίσκοποι μπορε ν τν προδίδουν. Ναί. Τότε μοιάζει μʼ κενο τ πλοιάριο στ ποο Χριστς κάποτε κοιμτο. κενο τ πλοιάριο μ τος μαθητς εναι τύπος τς κλλησίας...
Κα
βλέπουμε σʼ ατν τν εκόνα: Χριστς καθεύδει. Ποιός καθεύδει; Μοιάζει τι καθεύδει Χριστός. τσι, σ μι ποχ παρακμς κα καθιζήσεως πνευματικς, ο λίγοι σωστο πιστο κραυγάζουν τν διο λόγο: «πιστάτα, πολλύμεθα, βοήθησον μν». Τότε τν επαν πιστάτη, προϊστάμενο. Σήμερα λέμε: «Κύριε χανόμαστε, βάλε τ χέρι Σου». Δν τ λέμε; Τ λέμε μ πόνο, μ δύνη, μ δάκρυα...

Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας : Κυρίως αὐτοί οἱ αἱρετικοί εἶναι δύο. Εἶναι οἱ Προτεστάντες και οἱ Καθολικοί.


 "1....Αδελφοί μου Χριστιανοί, στά προηγούμενα κηρύγματά μας λέγαμε τι κκλησία, τήν ποία δρυσε Χριστός στή γ, διά τν γίων Του ποστόλων, εναι ΜΙΑ. 

Εναι κκλησία στήν ποία νήκουμε, ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Ο ξω πό τήν ρθόδοξη κκλησία λεγόμενες κκλησίες, δέν ποτελον κκλησία, λλά εναι σχίσματα και αρέσεις.
Κυρίως α
τοί ο αρετικοί εναι δύο. Εναι ο Προτεστάντες και ο Καθολικοί.
λλά ατοί ο δύο εναι σχεδόν να, γιατί, πως επε νας Ρσος θεολόγος, λέξιος Χομιάκωφ (1846), λοι ο Προτεστάντες εναι κρυφοπαπικοί!
Καί
διος ατός θεολόγος επε σέ κάποιον παπικό, ποος τόν ρωτησε, πς νά ποφεύγει τόν προτεσταντισμό: Φγε πό τόν ρωμαιοκαθολικισμό σου!..
2.
Ενωμένη ταν πρτα κκλησία το Χριστο, γαπητοί μου, λλά χωρίστηκαν π ατήν πειτα μερικοί χριστιανοί, καί ποτέλεσαν δικά τους τμήματα.
πρτος χωρισμός γινε στήν περιοχή τς Μέσης νατολς τόν 5ο καί 6ο αώνα. Καί ατοί πού ποσχίσθηκαν και χωρίστηκαν πό τήν κκλησία ποτέλεσαν δικές τους κκλησίες.
νομάζονται «Νεστοριανική», «Χαλδαϊκή», «Μονοφυσιτική» κκλησία, «κκλησίες» μέ διάφορα λλα νόματα.
δεύτερος χωρισμός γινε τό 1054. Τότε ο χριστιανοί τς Δυτικς Ερώπης, πό τόν πάπα τς Ρώμης, κόπηκαν και ατοί πό τήν κκλησία καί ποτέλεσαν καί ατοί δικό τους τμμα, τήν λεγόμενη «ρωμαιοκαθολική» «παπική» κκλησία.
πως τό καταλαβαίνετε, γαπητοί μου,ατοί πού ποχώρησαν πό τήν κκλησία μας καί δέν νήκουν πιά σ ατήν, βεβαίως δέν ποτελον κκλησία. Ατοί εναι σχισματικοί καί αρετικοί καί δέν μπορομε το σχίσμα καί τήν αρεση νά τά πομε «κκλησία».



H συνέχεια, ‘’κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more