Ἔχω γράψει καί ἄλλοτε ὅτι οἱ τοῦ π.ἑ. καλῶς μέν ἀπετειχίσθησαν, καλῶς ἔκαναν ἰδικήν των Σύνοδον (γιά νά μποροῦν νά χειροτονοῦν ἰδικούς των κληρικούς, ὥστε νά μήν σβήσῃ ὁ ἱερός ἀγών σέ 20-30 χρόνια, ὅταν πεθάνουν οἱ κληρικοί των), ἀλλά ἔσφαλαν στό νά ἱδρύσουν νέαν ἐκκλησίαν μέ ἀρχιεπίσκοπον κ.λπ. Ἦτο ἕν ἐκκλησιολογικόν σφάλμα, ὅπως εἶναι καί οἱ ἰσχυρισμοί κάποιων γιά τά «ἄκυρα μυστήρια τῶν Ν/Ητῶν», οἱ ὁποῖοι οὐσιαστικῶς ὑπάρχουν μόνον στά χαρτιά, καθότι ἐλάχιστοι ἀπό τόν λαόν τοῦ π.ἑ. δέχονται τήν αἱρετικήν αὐτήν διδασκαλίαν, ὅπως ἔχω διαπιστώσει κατά τά 18 χρόνια πού ἤμουν στήν Σύνοδον τῶν «Χρυσοστομικῶν». Παρά ταῦτα, δεδομένης τῆς ἀνάγκης νά ἔχῃ ὁ πιστός τήν Ἐκκλησίαν του, νά ἐξομολογῆται, νά κοινωνῇ, νά βαπτίζῃ καί νά παντρεύῃ τά παιδιά του κ.λπ., νομίζω ὅτι δέν ἦτο θανάσιμον ἁμάρτημα ἡ κοινωνία μετ' αὐτῶν. Τώρα, ὅμως, πού ὑπήχθησαν στόν Ν. 4301/2014, ἐνέργεια πού, κατά τήν γνώμην μου, ἀποτελεῖ δεινήν αἵρεσιν, χειροτέρα καί ἀπό αὐτόν τόν Οἰκουμενισμόν, καί, δεδομένου ὅτι τώρα ὑπάρχουν Ὀρθόδοξοι ἱερεῖς μέ τό π.ἑ. πού εἶναι ἀποτειχισμένοι ἀπό ὅλες τίς Συνόδους, στήν ἰδικήν μου συνείδησιν δέν μποροῦν πλέον νά οἰκονομηθοῦν ὅλες αὐτές οἱ αἱρέσεις. Τίς ἀναχειροτονίες, τίς ἐπαναλήψεις τοῦ βαπτίσματος (ἐκτός ἄν ὑπάρχουν φωτογραφίες ὅτι τό βάπτισμα πού εἶχε κάποιος στό ν.ἑ. ἦτο ἁπλῶς «ποδόλουτρον») οὐδέποτε τά δέχθηκα. Τούς περί μύρου κανόνας δέν τούς γνωρίζω.
50 σχόλια:
Άγιος Βαρσανούφιος :
Απόκρισις 600η :
Ουαί και αλαλαί τω γένει ημών! Τί αφήκαμεν και τί ερευνώμεν ! Ουρανοί φρίττουσι, τί πολυπραγμονούσιν άνθρωποι. Η γή σίεται, πώς εξιχνιάσαι θέλουσι τα ακατάληπτα. Ούκ απαιτεί ημάς ο Θεός ταύτα, αλλά αγιασμόν, κάθαρσιν, σιωπήν και ταπείνωσην.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΙ Ως ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΟΙ ΓΟΧ ΕΨΗΣΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ( βλεπε ανάμεσα σε αστερισκους)
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΥΣ ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΕΝΩ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ
ΓΟΧ καλλινίκου - Ἐγκύκλιος διὰ τὸν Καθαγιασμὸν τοὺ Ἁγίου Μύρου
Ἀριθμός Πρωτ. 2817
Ἐν Ἀθήναις, 08/21-03-2019
Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητὰ καὶ περιπόθητα,
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας μας, τὴν προσεχῆ Μεγάλην Πέμπτην θὰ προβῇ εἰς καθαγιασμὸν ἁγίου μύρου. Τοῦτο τὸ γεγονὸς εἶναι ἱστορικὸν καὶ ἔχει μεγίστην σημασίαν, καθότι ὑφ’ ὁλοκλήρου τῆς Ἱεραρχίας θὰ καθαγιασθῇ Ἅγιον Μῦρον.
Τὸ ἅγιον μῦρον εἶναι ἀναγκαῖον διὰ τὴν τέλεσιν τοῦ μυστηρίου τοῦ χρίσματος διὰ τοῦ ὁποίου μεταδίδονται εἰς τοὺς πιστοὺς τὰ ***χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος***
Τοῦτο ἀρχικῶς ἐγίνετο διὰ τῆς ἐπιθέσεως τῶν χειρῶν τῶν Ἀποστόλων εἰς τοὺς βεβαπτισμένους. ἐπειδὴ ὅμως δὲν ἦτο δυνατόν νὰ παρίστανται παντοῦ οἱ Ἀπόστολοι, ὅταν ἡ Χριστιανικὴ ἐκκλησία ἐξηπλώθη, ἐφηρμόσθη ὁ τρόπος τοῦ Ἁγίου Μύρου τὸ ὁποῖον ηὐλόγουν οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι (καὶ μετ’ αὐτῶν οἱ Ἐπίσκοποι) καὶ διὰ τοῦ ὁποίου οἱ κατὰ τόπους ἱερεῖς ἔχριον τοὺς βαπτιζομένους. Ἀρχικῶς ὁ κάθε Ἐπίσκοπος ηὐλόγει τὸ μῦρον τῆς ἐπαρχίας του. Ἡ πολυπλοκότης, ὅμως τῆς παρασκευῆς του, λίαν συντόμως ὡδήγησε εἰς τὴν πρακτικὴν νὰ εὐλογῇται τοῦτο ὑπὸ τῶν Συνόδων τῶν κατὰ τόπους Πατριαρχείων καὶ λοιπῶν Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν. Ἡ πρακτικὴ αὐτὴ ἐξακολουθεῖ γενικῶς μέχρι σήμερον.
Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, παρ’ ὅτι αὐτοκέφαλος ἀπὸ τὸ 1850, ἐκ λόγων σεβασμοῦ πρὸς τὸ Πατριαρχεῖον Κωνσταντινουπόλεως, ἐλάμβανε τὸ ἅγιον μῦρον παρ’ αὐτοῦ.
Ἡμεῖς ὅμως οἱ γνήσιοι Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, ὡς συνέχεια τῆς αὐτοκεφάλου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐν Ἑλλάδι ὑπὸ τὴν ἀκαινοτόμητον ἔννοιαν,
ἐφ’ ὅσον τὸ Πατριαρχεῖον Κωνσταντινουπόλεως περιέπεσεν εἰς τὴν καινοτομίαν καὶ τὸν Οἰκουμενισμόν ***δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ δεχόμεθα μῦρον παρ’ αὐτοῦ καὶ ὡς ἐκ τούτου προβαίνομεν εἰς τὸν καθαγιασμὸν τοῦ ἁγίου μύρου***
Εὐκόλως, λοιπόν, δύναται νὰ γίνῃ ἀντιληπτὸν τὸ πόσον σημαντικὸν εἶναι τὸ γεγονὸς αὐτὸ διὰ τὴν Ἐκκλησίαν μας. Ὁ προηγούμενος καθαγιασμὸς Ἁγίου Μύρου ἐκ μέρους τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου ἐγένετο τὸ ἔτος 2001, ἤτοι πρὸ 18 ἐτῶν.
"37 εἶπε δὲ ὁ Φίλιππος· εἰ πιστεύεις ἐξ ὅλης τῆς καρδίας, ἔξεστιν. ἀποκριθεὶς δὲ εἶπε· πιστεύω τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ εἶναι τὸν Ἰησοῦν Χριστόν. 38 καὶ ἐκέλευσε στῆναι τὸ ἅρμα, καὶ κατέβησαν ἀμφότεροι εἰς τὸ ὕδωρ, ὅ τε Φίλιππος καὶ ὁ εὐνοῦχος, καὶ ἐβάπτισεν αὐτόν. 39 ὅτε δὲ ἀνέβησαν ἐκ τοῦ ὕδατος, Πνεῦμα Κυρίου ἥρπασε τὸν Φίλιππον, καὶ οὐκ εἶδεν αὐτὸν οὐκέτι ὁ εὐνοῦχος· ἐπορεύετο γὰρ τὴν ὁδὸν αὐτοῦ χαίρων."
Στον τόπο που πορευόταν χαρούμενος ο ευνούχος της περικοπής, είχε Τοπικό Επίσκοπο και Σύνοδο ;
Ο Καλλινικος εφτιαξε δικο του μυρο για να μην το παρει απο τους Οικουμενιστες και φανει οτι εχει κοινωνια μαζί τους.Ασε που δεν θα του εδιναν...
Πολυ ευστοχη η ερωτηση,ας απαντησει ο κ.Χατζηνικολαου.
Δεν ξέρεις αν θα του έδιναν... άστο δεν ξέρεις
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό
Το θέμα είναι τι υπέγραψαν
Κι αυτό που διάβασες σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουν αγιαστική χάρη τουτέστιν εγκυραυ μυστήρια
Συνεπώς με ποια λογική σχεδόν όλοι οι φλωρινικοί είναι αμυρωτοι;;;
Αυτά γράφω από φυλακής πρωίας μέχρι νυκτός.
Τοι φλωρινικοί πρέπει να απαντήσουν όχι εμείς
@ 9 Μαρτίου 2022 - 2:19 μ.μ.
Ἐπειδή δέν ἔχω τσακωθῆ ἀκόμη μέ τήν ἁπλῆν λογικήν, νομίζω ὅτι πολύ καλῶς ἔπραξαν οἱ τοῦ π.ἑ. καί παρεσκεύασαν ἰδικόν των ἅγιον μῦρον. Θά ἦτο ἄκρως γελοῖον νά αἰτηθοῦν ἅγιον μῦρον ἀπό τόν Βαρθολομαῖον. Τό θέμα αὐτό, ὅμως, δέν πρέπει νά συνδέεται μέ τά μυστήρια τῶν Ν/Ητῶν. Συνδέεται, ὅμως, μέ τό ἠγαπημένον θέμα τοῦ Τρικαμηνᾶ, αὐτό τῶν «παραλλήλων ἐπισκόπων», πού δυστυχῶς θέτουν καί ἄλλοι, ὅπως ὁ π. Εὐγένιος τῆς Καστανούσας Σερρῶν, ὁ π. Σάββας Λαυριώτης κ.ἄ., ἀλλά γιά μένα εἶναι παράλογον, καθότι ὁ σχετικός ἱερός Κανών ἀπαγορεύει τήν συνύπαρξιν «παραλλήλων ἐπισκόπων» εἰς μίαν πόλιν ἄν ὅλοι αὐτοί εἶναι Ὀρθόδοξοι. Δεδομένου ὅτι οἱ Οἰκουμενισταί δέν εἶναι Ὀρθόδοξοι, δέν βλέπω καμμίαν παράβασιν.
Ώστε έχουν έγκυρα Μυστήρια οι αιρετικοί Οικουμενιστές!Οι εχθροί του Θεού,Βαρθολομαίος, Αθηναγόρας, Δημήτριος,έχουν Μυστήρια!Φρίξον ήλιε...
Το σκοτάδι έχει κοινωνήσει με το φως.Το κακό συνεργάζεται με το καλό.Ο διάβολος προσφέρει τα χέρια του για να αγιάσει τους πιστούς.Μεγάλη βλασφημία και αίρεση τούτο.Μεγαλύτερη από όλες τις αιρέσεις.Καθαρός Οικουμενισμός-Σατανισμός.Ο ποία διαστροφή των Πατέρων,των Κανόνων,του ιδίου του Ευαγγελίου.Πως είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να βρίζει τους Αγίους και να έχει Μυστήρια;Άραγε έχει διαβάσει καθόλου ο κ.Χατζηνικολάου το Πηδάλιο;Δεν βλέπει τις απειλές των Αποστόλων;Δεν διαβάζει τα λόγια των Αγίων; Κρίμα,και πάλι κρίμα!
Αφου η Συνοδος Καλλινικου δεν διαβεβαιωνει για τα Μυστηρια των Οικουμενιστων.Αρα ειναι σα να λεει οτι μπορει και να ισχύουν.Φυσικα το εργαψαν αυτο για να κανουν την ενωση με τον Κουτσουμπα.
Έγραψα ποια είναι η παράβαση.
Και το διαζύγιο με την λογική.
Να μην μυρωνεις τους οικουμενιστες γιατί έχουν άγιο πνεύμα
Και να παρασκευάζεις δικο σου
μυρω γιατί δεν σου επιτρέπεται να χρησιμοποιήσεις αυτο του Πατριαρχείου λόγω οικουμενισμού
Ο ορισμός της σχιζοφρένειας
Και της θεομπαξιας
Κι εφόσον η διοικούσα δεν είναι καταδικασμένη ποιος κανονας σου επιτρέπει να παρασκευάζεις δικο σου μυρω;;;
Είναι το τελευταίο σχόλιο επί του θέματος
Έφτιαξα δικό μου μυρω σημαίνει ότι του απέναντι είναι Άκυρο
Προκαλώ να ρωτήσετε όλοι όποιον επίσκοπο θέλετε
Υσ
Για αυτό και δεν δέχεται πχ ο τάδε αποτειχισμενος ιερέας να μυρωθεί στους γοχ
γιατί αυτό σημαίνει ότι είχε άκυρα μυστήρια
Το μυρο το φτιαχνει ο Καλλινικος για να μυρωνει τα παιδιά που βαπτιζονται.Να μην παρει το Μυστηριο απο καποιους που δεν εχει κοινωνια.Θα τον κραξει ο κοσμος αν το κανει αυτό,θα φυγουν ολοι.
Ο Κατακομβική εκκλησία κακώς συγχέει το θέμα της κατασκευής Μύρου με το Σχίσμα. Άγιο Μύρο μπορεί να φτιάξει όχι μόνο οποιαδήποτε Σύνοδος αλλά και ένας απλός Επίσκοπος. Δεν είναι αρμοδιότητα μόνο του Πατριαρχείου. Ας ανοίξει κανένα βιβλίο για το θέμα πριν αρχίσει να γράφει για άλλη μια φορά ανοησίες. Βέβαια για να ανοίξει βιβλίο πρέπει να βρει χρόνο και για να βρει χρόνο δεν πρέπει να ξημεροβραδιάζεται στο ίντερνετ...
Για να τελειωνουμε...
1. Η δικη σου γνώμη και η δικη μου δεν εχει καμια σημασια τι δεχόμαστε και τι οχι
Η ορθόδοξη ομολογία υπογράφεται συνοδικά
Κατόπιν η συμφωνείς και μενεις
Η διαφωνείς και αποτειχίζεσαι
Το παραμένω και δεν δεχομαι τις αποφασεις των γοχ δεν εχει καμια σημασια και κανενα κυρος γιατι ισχυουν οι αποφασεις των γοχ οσο και να κοπανιεσαι για το αντιθετο
Τουτεστιν κοινωνας στον βροντο...καμια ωφελεια δεν εχει η ψυχη σου πχ αντιοικουμενιστες που κοινωνουν με βαρθολομαιο
2. ΠΕΡΙ ΜΥΡΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
3. ΠΕΡΙ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ
Ως αποστολική διαδοχή πιό συγκεκριμένα, νοείται η μετάδοση της θείας χάρης από τους Αποστόλους στους πρώτους επισκόπους που εκείνοι χειροτόνησαν και από αυτούς στους επόμενους κ.ο.κ. ώστε η αδιάσπαστη και διαδοχική αυτή σειρά χειροτονιών να φθάνει μέχρι τους σύγχρονους επισκόπους. Με άλλη διατύπωση, αποστολική διαδοχή στον τρίτο βαθμό της ιερωσύνης, αυτόν δηλαδή του επισκόπου, υπάρχει όταν η θεία χάρη που φέρουν οι σημερινοί επίσκοποι (αρχιερείς) ανάγεται διαδοχικά και σε απώτατο βαθμό στούς ίδιους τους Αποστόλους. Η διακοπή της Αποστολικής διαδοχής – που μπορεί να οφείλεται σε ‘χειροτονία’ από πρόσωπο που έπαψε λόγω καθαίρεσης να φέρει τον επισκοπικό βαθμό ή δεν τον είχε ποτέ αποκτήσει- αποκλείει την (περαιτέρω) μετάδοση της θείας χάρης και, συνεπώς, προκαλεί ακυρότητα στις (επόμενες) μυστηριακές πράξεις ή τελετές. Υπογραμμίζεται ότι, λόγω της δογματικής φύσεως της αποστολικής διαδοχής, η σχετική ακυρότητα δεν θεραπεύεται ούτε με την άσκηση εκκλησιαστικής οικονομίας….
Παπαγεωργίου, Κ., Εκκλησιαστικό Δίκαιο, σ. 199.
Προς Ιερομοναχο ΓΟΧ Γρηγόριον
Αφού στην εγκύκλιο που έβγαλαν όταν ενώθηκαν με τους Ενιστάμενους,δεν τόλμησαν να γράψουν ότι είναι άκυρα τα Μυστηρια της κρατικής εκκλησίας.Αρα,δεν παρασκευάζουν χρισματικό μυρο γιατί θεωρούν άκυρα τα μυστηρια του Βαρθολομαίου,αλλά γιατί δεν θέλουν να το πάρουν από έναν φανερά αιρετικό άνθρωπο.Εξάλλου,πολλές φορές,η καλύτερα σε κάποιες περιπτώσεις, δέχονται σε κοινωνία τους κατ'εσάς σχισματικούς ή και αιρετικούς που εορτάζουν με το Νέο.
Νίκο,χτύπησε το κουδούνι και βγήκαν τα παιδιά για κολατσιό;Και βρήκες ευκαιρία να γράψεις αυτό το ωραίο σχόλιο;
Ότι του καπνίσει λέει ο Παπαγεωργίου.Και εσύ κάθεσε και τον διαβάζεις.Κάπως έτσι εξηγείτε η άγνοια που έχεις για τα Εκκλησιαστικά και Θεολογικά θέματα.Διαβάζεις και δέχεσαι ότι σε πασάρει ο κάθε σαλτιμπάγκος.Δεν βλέπεις που σε γράφει ο Νίκος ότι και οι Επίσκοποι μπορούν να φτιάξουν Μύρο;
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΧ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ
1.19 και 5.47
Οταν δηλωνεις οτι οι Νγιτες εχουν αγιο μυρο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να φτιαξεις δικο σου γιατι βλασφημας το αγιο πνευμα
Μονο Οταν δηλωνεις οτι δεν εχουν αγιο μυρο - αγιο πνευμα - τοτε μπορεις να φτιαξεις δικο σου
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ Η ΝΑ ΣΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ;;
Ο πατερ ξημεροβραδιάζεται στο ιντερνετ γιατι κανει ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ προκειμενου να λυθουν αποριες στους καλοπροαιρετους και να σωσουν την ψυχη τους (...ξερω τι πονο σας δινω μην ανυσηχεις)
για τους σκοτισμενους οτι και να πουμε αργολογια θα κανουμε...αυτοι ακομα δεν μπορουν να καταλαβουν οτι βρισκονται σε διαπιστευμενο σχισμα και αιρεση ΘΝΠ ασε τα εμβολια και μασκες
5.47
και ο Νικος ποιος ειναι επίσκοπος η λαικος;;
Οι γοχ λενε οτι οι Νγιτες εχουν αγιο πνευμα αλλα εμεις φτιαξαμε δικο μας μυρο
Ποιος κανονας βρε ασχετε το επιτεπει αυτο;;
Αντιθετως αυτες οι πραξεις γινονται μετα απο συνοδικη καταδικη ( οπως επικαλουνται οι γοχ για τον οικουμενισμο γι αυτο και λενε οτι εχουν εγκυρα μυστηρια κλπ)
και την ιδια στιγμη ξαναχειροτονουν ( η χειροθετουν το ιδιο ειναι) τους ΜΗ καταδικασμενους ιερεις του Νεου
τι σημαινει αυτο ρε ασχετε;;;;
οτι εκαναν πραξη τις μελλοντικές καταδικαστικες αποφασεις πανορθοδοξου συνοδου που επικαλουνται ...πριν την αποφαση της συνοδου
τουτεστιν βασει των κανονων ιγ ιδ της Α και Β συνοδου οι γοχ ειναι σχισματικοι εκαναν αντιποιηση αρχης με τις παραπανω πραξεις και αρα καθηρημενοι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΣΥ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ
Ο ΙΔΙΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΩ ΤΑ ΕΧΩ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ
ΠΕΡΙ ΣΧΙΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΟΥ ΕΔΩ αγιου Νικοδημου
https://arhio-ekklesia.blogspot.com/2022/03/589.html
και εδω ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΤΡΕΜΠΕΛΑ
https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2020/08/blog-post_806.html
2014
6. Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία
****δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν, οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων, ἰδίως εἰς ὅσους κοινωνοῦν «ἐν γνώσει» μετὰ τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς καὶ τοῦ Σεργιανισμοῦ,***
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ
ΕΠΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΕΧΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΟΥΝ ηξεις αφηξεις
5.47
ΣΧΟΛΙΟ οτι του καπνισει γραφει κι ο Τρεμπελας κι εγω καθομαι και τον διαβαζω αντι να ακουω εσενα...
ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ
ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΤΡΕΜΠΕΛΑ
Ἡ δεύτερη ἀρχή εἶναι ὅτι τά τελούμενα Μυστήρια ὑπό σχισματικῶν ἤ αἱρετικῶν ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας «εἶναι ἄκυρα κατά τό ἀξίωμα «extra ecclesiam nulla salus»», δηλαδή ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας δέν ὑπάρχει σωτηρία.
Ὡς πρός τήν πρώτη ἀρχή ἀμφισβητήθηκε ἡ χειροτονία τοῦ Ἐπισκόπου Νοουάτου ἐπειδή αὐτός παρέσυρε τρεῖς ἐπισκόπους νά ἔλθουν στήν Ρώμη «δι’ ἀπάτης» καί σέ κατάσταση μέθης «μετά βίας ἠνάγκασεν εἰκονικῇ τινι καί ματαίᾳ χειροθεσίᾳ ἐπισκοπήν αὐτῷ δοῦναι». Τό ἴδιο καί ἡ Β΄ Οἰκουμενική Σύνοδος μέ τόν 4ο Κανόνα της ὅρισε «περί Μαξίμου τοῦ κυνικοῦ καί τῆς κατ’ αὐτόν ἀταξίας τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει γενομένης∙ ὥστε μήτε Μάξιμον ἐπίσκοπον ἤ γενέσθαι, ἤ εἶναι μήτε τούς παρ’ αὐτοῦ χειροτονηθέντας, ἐν οἱῳδήποτε βαθμῷ κλήρου∙ πάντων καί τῶν περί αὐτόν, καί τῶν παρ’ αὐτοῦ γενομένων ἀκυρωθέντων».
Ἀπό τίς ἄκυρες χειροτονίες τοῦ Νοουάτου καί τοῦ Μαξίμου τοῦ Κυνικοῦ πρέπει νά διακρίνωνται «αἱ μή μετά κανονικήν ἐκλογήν γινόμεναι χειροτονίαι, αἵτινες ὑπό τῶν κανόνων κηρύττονται ἄκυροι».
Πρόκειται γιά τίς ὑπερόριες χειροτονίες, γιά εἰσπηδήσεις ἤ αὐθαίρετες ἐγκαταστάσεις ἀπό χειροτονημένους κανονικῶς ἐπισκόπους ἀπό τήν δική τους ἐπισκοπή στά ὅρια ἄλλων ἐπισκοπῶν, καθώς ἐπίσης καί ἐγκαταστάσεις διαδόχων ἐπισκόπων ἤ συγγενῶν τους παρά τούς ἱερούς Κανόνες ἀπό αὐτούς πού τίς κατεῖχαν προηγουμένως.
Οἱ χειροτονίες αὐτές μυστηριακῶς εἶναι ἔγκυροι, καί, ἐάν ἡ ἁρμόδια ἀρχή ἤθελε αὐτούς τούς ὑπερορίους καί ἀντικανονικούς Κληρικούς νά τούς χρησιμοποιήση, δέν ἀναχειροτονοῦνται, γιατί ἰσχύει ἐξ ὁλοκλήρου σέ αὐτές τίς περιπτώσεις ὁ 68ος ἀποστολικός κανόνας, πού ἀπαγορεύει τήν ἀναχειροτονία μέ ποινή καθαιρέσεως.
Ἐνῶ οἱ χειροτονίες αὐτές εἶναι μυστηριακῶς ἔγκυροι, ἐν τούτοις ἀκυρώνεται ἡ ἐγκατάσταση αὐτῶν καί ὅλα τά δικαιώματα τῶν χειροτονηθέντων πού ἀπορρέουν ἀπ’ αὐτές τίς χειροτονίες, ὁπότε θεωροῦνται ἀπολελυμένες χειροτονίες.
Ὡς πρός τήν δεύτερη ἀρχή, δηλαδή γιά τίς χειροτονίες τῶν σχισματικῶν καί αἱρετικῶν, πού εἶναι μυστήρια πού τελέσθηκαν ἔξω ἀπό τήν Ἐκκλησία «δέον νά λογίζωνται ὡς πάντῃ ἄκυρα». Ἔτσι, ὅσοι κληρικοί ἀπό τούς αἱρετικούς καί σχισματικούς προσχωροῦν στήν Μία, Ἁγία Ἐκκλησία «δέον νά χειροτονοῦνται», καί ἡ χειροτονία αὐτή δέν λογίζεται δεύτερη χειροτονία, ἀλλά ἔγκυρη πρώτη χειροτονία.
Ὅσοι Κληρικοί ἔλαβαν τήν χειροτονία στήν Μία καί Ἁγία Ἐκκλησία καί στήν συνέχεια ἔκκλιναν σέ αἵρεση ἤ σχίσμα, «οὗτοι μετανοοῦντες καί γινόμενοι δεκτοί ὑπό τῆς Ἐκκλησίας κἄν ἔτι καθηρέθησαν ἐν τῷ μεταξύ, ἀποκαθίστανται εἰς τόν ὅν κατεῖχον βαθμόν ἱερωσύνης, ἄνευ ἀναχειροτονίας». Δευκρινίζεται δέ ὅτι ὅσο χρόνο ἦταν στό σχίσμα ἤ στήν αἵρεση, ἀφοῦ εἶχαν καθαιρεθῆ καί ἀποκηρυχθῆ ἀπό τήν μία Ἐκκλησία ἀπό τήν ὁποία ἔλαβαν τό χάρισμα, αὐτό τό χάρισμα τῆς ἱερωσύνης «ἦτο ἀνενέργητον καί ἀνίσχυρον», οἱ δέ χειροτονίες πού ἔγιναν ἀπό αὐτούς «δέον κατ’ ἀκρίβειαν νά λογίζωνται ὅλως ἄκυροι καί νά ἐπαναλαμβάνωνται».
Ἐπικαλεῖται στό σημεῖο αὐτό τήν διδασκαλία τοῦ Μεγάλου Βασιλείου πού ἀκολούθησε τήν διακήρυξη τοῦ Κυπριανοῦ καί τοῦ Φιρμιλιανοῦ, ὅτι, ὅταν ἀφίστανται κάποιοι ἀπό τήν Ἐκκλησία, διακόπτεται ἡ μετάδοση τῆς Χάριτος.
Γιά τό θέμα αὐτό χρησιμοποιεῖται τό παράδειγμα τοῦ ἀγωγοῦ, πού συνδέεται μέ τήν δεξαμενή ὕδατος. Δηλαδή, ὁ ἀγωγός μεταφέρει τό ὕδωρ τῆς δεξαμενῆς σέ διάφορα μέρη. Ἐκεῖνος, λοιπόν, πού λαμβάνει τό χάρισμα τῆς Ἱερωσύνης στήν μία καί ἁγία Ἐκκλησία «καθίσταται ἀγωγός μεταδίδων καί τοῖς ἄλλοις τήν θείαν χάριν», ἐφ’ ὅσον διατελεῖ σέ κοινωνία ἀδιάσπαστη μέ τήν ταμιοῦχο τῆς χάριτος Μία, Ἁγία Ἐκκλησία, ἀντλώντας ἀπό αὐτήν ὡς ἀπό ἀνεξάντλητη δεξαμενή τό σωτήριο νάμα τῆς χάριτος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί γιά τόν ἑαυτό του καί γιά τούς ἄλλους. Ὅμως, ὅταν ἀποσπᾶται ἀπό τήν Μία, Ἁγία Ἐκκλησία, παραμένει μέν ἀγωγός, «διά τό ἀνεξάλειπτον τῆς ἱερωσύνης», ἐπειδή ὅμως ἀποκόπτεται ἀπό τήν μόνη ταμειοῦχο καί ζωοπάροχο δεξαμενή τῆς χάριτος «παραμένει ἀγωγός κενός καί ἀνίκανος νά μεταδώσῃ οἱανδήποτε χάριν».
Όχι μόνο επίσκοπος,αλλά και λαϊκός μπορεί να ψήσει μύρο.Αρκεί να είναι αποτειχισμένος από τους αιρετικούς.Εμένα μπορεί να με λες ανώνυμο αλλά επειδή είμαι ομολογητής πρέπει να διαφυλάξω την επωνυμία μου για να μην με δολοφονήσουν και η εκκλησία χάσει έναν υπερασπιστή της.Η μάνα μου μπορεί να είχε τα ηθικά της με όσους τραβιόταν αλλά είναι μάνα αγίου.Αγνώστου πατρός με περιφρόναγαν οι άνθρωποι αλλά ένδοξος Πατέρας της Εκκλησίας στην εποχή των εσχάτων αναδείχθηκα.Και δεν έχω υπερηφάνεια,απλά σας τα λέω για να ταπεινώνεστε και λίγο.
Ανώνυμος 10.21 είπε
《Όχι μόνο επίσκοπος,αλλά και λαϊκός μπορεί να ψήσει μύρο》
Που το λέει τέτοιο πράγμα;
Ουδέν Σχόλιον
Τα είπες ολα
Κάποιος από εσάς, επώνυμος, ανώνυμος ή με ψευδώνυμο, έχει δίκιο και είναι όντως ομολογητής.
Όμως υπάρχει ένα θέμα :
Στην αγιογραφία του θα εικονίζεται αντί με ειλητάριο...με keyboard και mouse pad.
Ελπίζω να μην τον ενοχλεί !
Θα μας μάθει Θεολογία ο αιρετικός Τρεμπέλας; Είσαι καλά; Υπάρχει ανεξάλειπτη Ιεροσύνη; Που το βρήκε αυτό ο τάλας; Ευτυχώς τον έβαλε στην θέση του ο π.Ρωμανίδης.Έχει και αιρέσεις στην μετάφραση που έχει κάνει.Άκου ανεξάλειπτη Ιεροσύνη!Δηλαδή ένας αιρετικός που έχει καθαιρεθεί,δεν έχει γίνει λαϊκός.
Τι ινε το μυρο για να το πσισι, σουβλάκι;Εγο πιστεβω πος το βράζουν το μυρο,δεν το τιγανίζουν ή το ψινουν στον φούρνο.Δεν ξερό, μπορι να κανο και λάθως.
Εσύ Νίκο θα έχεις ειλητάριο στην αγιογραφία σου ή κανένα παγώνι;
Προς ανώνυμο 2:11
Το ρ. Ψήνω έχει μεταφορική σημασία...
Καταρχάς ξέρεις τι είναι και που το χρησιμοποιούμε;
ΥΣ. Με το άγιο μύρο δεν κάνουμε πλάκα... είναι ιερά κ σοβαρά πράγματα αυτά.
Εγο ξέρο τι ινε το μυρο,μίπος εσι δεν ξέρις και θελις να μάθις από εμένα;Εσι νομίζις ότι το μυρο ινε το Άγιο Πνεύμα.Λάθος κανις.
Ο Ιερομοναχος Γρηγόριος Ζιώγ. πιστεύει ότι η Ιεροσύνη δεν εξαλείφεται ποτέ Ούτε και όταν ένας Ιερέας πέσει στο αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας.
Τι είναι το Άγιο Μύρο ρε παντογνώστη;;
Πάντως δεν το νομίζω αυτό που είπες. Δεν μπορώ να εμβαθύνω απόλυτα σε αυτό το θέμα. Από σένα δεν θέλω να μάθω.
ΥΓ μάθε ορθογραφία κε ανώνυμε 4:37
4.41
σου απαντω μονο για τους αναγνωστες
Ιδού τι πιστεύω δημοσιευμένα εκατονταδες φορες σε σχολια και δεκαδες σε αρθρα
https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2022/03/blog-post_59.html
Συνεπως με αυτα που θα διαβασεις πιστευω οτι στην διοικουσα και λοιπα πατριαρχεια ειστε ΑΝΙΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ
ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Τότε γιατί μας έγραψες τι λέει ο Τρεμπέλας; Γειά να βάλεις μπελά στο κεφάλι μας; Αφού ο άνθρωπος έτσι γράφει, ότι η Ιεροσύνη δεν εξαλείφεται ποτέ. Για διάβασε το σχόλιό σου ξανά.
Το έβαλα ολόκληρο για να μην μου χρεωσει ο πάσα ενας κοπτοραπτικη
Το ζητούμενο σε αυτό που συζητήσαμε ήταν αυτό που γράφει πιο κάτω για σχισματικούς και απώλεια χάριτος χωρίς πανορθόδοξη καταδίκη
Άπαξ και Σχιστηκες...over
Δεν βλέπεις τι γράφει ο Τρεμπέλας;Ο αγωγός παραμένει αγωγός.Δηλαδή ο Ιερέας παραμένει Ιερέας,αλλά χωρίς να μπορεί να μεταδώσει την Θεία Χάρη.Τότε τι Ιερέας είναι;Θα μας τρελάνει ο Τρεμπέλας.Κάτι ήξερε ο π.Ρωμανίδης και τον στρίμωξε κάποτε.Η.Ιεροσύνη,μας λέει ο Τρεμπέλας, δεν σβήνει ποτέ, πάντα Ιερέας θα είναι αυτός που χειροτονήθηκε,μια ζωή,ίσως και στην άλλη ζωή.Και ας κάνει έρωτα με άντρες σαν τον Λιγνάδη,ας βιάζει γυναίκες και παιδιά,ας βλαστημάει κάθε ημέρα τα Θεία.Και εσύ κάθεσε και δημοσιεύεις αυτήν την πλάνη του.Γιατί; Για να μας διδάξει κάτι άλλο.Λέει μια αλήθεια και προσθέτει και ένα ψέμα.Δεν μπορούσες να γράψεις απευθείας τι λέει ο Μέγας Βασίλειος;Τον Τρεμπέλα τον έβαλες για διαμεσολαβητή;Αν ήσουν εντάξει, θα έσβηνες αυτήν την αστειότητα που γράφει και θα ζητούσες συγχώρεση από αυτούς που σε διαβάζουν.
Φιλε για να τελειωνουμε γιατι αρχιζω και εκνευριζομαι με την θολουρα σας
το κειμενο του Μ Βασιλειου το εχω βαλει 100 φορες
αλλες 50 την ερμηνεια του αγιου Νικοδημου ( βλ παραπανω σχολιο )
εβαλα πρωτυτερα του Παπαγεωργιου κανονικο δικαιο οπου ξεκαθαριζει οτι στο σχισμα χανεται η χαρις
Μου εγραψε ενας δικος σου...οτι του καπνισει γραφει οι παπαγεωργιου κι εγω τον πιστευω
και στο τελος εβαλα και τον Τρεμπελα που λεει το ιδιο με τους παραπανω ( οπως το βρηκα το αντεγραψα )
Το τι πιστευω εγω στο εγραψα ( εβαλα το λινκ)
ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ;;
Μπορεις να πεις ο τρεμπελας εκει σφαλει γι αυτο τον λογο αλλα δεν σημαινει οτι ολη η δογματικη του ειναι για πεταμα ( ατελειωτα τα παραδειγματα αγιων φιλε που καπου την πατησαν... κι οχι λαικων που δεν ξερουμε αν σωθηκαν κιολας...)
Και ποιος εχει το αλαθητο;; Η δογματικη Ανδρουτσου;; η μηπως ο Ρωμανιδης η ο αλφα και ο δεινα δεν εκανε κανενα λαθος;
Δεν σφραγιστηκαν απο οικουμενικη συνοδο τα κειμενα τους για να εχουν το αλαθητο
Ενταξει φιλε;; συνεννοηθήκαμε;;
ΤΕΛΟΣ
''Ο αγωγός παραμένει αγωγός ''
νομιζω καταλαβα που μπλεχτηκες
Ο Τρεμπελας δεν μιλαει για ανηθικους αλλα για σχισματικους
Δλδ ο ταδε εκανε σχίσμα αλλα η ιερωσυνη δεν εξαφανίστηκε για οσο ζει.
Δεν μπορει να μεταδωσει χαρη σε επισκοπικες χειροτονίες γιατι ετσι ειναι σαν να ευλογει το αγιο πνευμα την διαιώνιση του σχισματος
Γι αυτο αν μετανοησει η εκκλησια τον δεχεται χωρις να τον ξαναχειροτονησει η να τον χειροθετησει η να τον μυρωσει
Ισχυουν ολα απο πριν που τα ειχε λαβει απο την εκκλησια και ΔΕΝ επαναλαμβανονται
Αυτο δεν το λεει ο τρεμπελας αλλα ο Μ Βασιλειος
Σε επομενο σχολιο το ανεβαζω
...οι δε της Εκκλησίας αποστάντες ουκ έτι έσχον την χάριν του αγίου Πνεύματος εφ εαυτούς, επέλιπε γαρ η μετάδοσις τω διακοπήναι την ακολουθίαν.
Οι μεν γαρ πρώτοι αναχωρήσαντες, παρά των Πατέρων έσχον τας χειροτονίας και δια της επιθέσεως των χειρών αυτών είχον το χάρισμα το πνευματικόν.
ΔΗΛΑΔΗ
Οι πρωτοι σχισματικοι ειχαν κανονικη χειροτονια και αγιο πνευμα
Συνεπως
Ο σχισματικος αν επιστρεψει καποια στιγμη στην εκκλησια γινεται δεκτος με τον βαθμο που ειχε Ως ιερεας κι οχι μοναχος ανιερος.
Ουτε ξαναμυρωνεται ουτε χειροθετειται (ειχε λαβει απο την εκκλησια την χαρη )
κι αυτα τα μυστηρια δεν επαναλαμβανονται οταν τα εχεις απο την μια εκκλησια του Χριστου
Κατοπιν Γινεται Δεκτος μονο με ενα υπογεγραμμένο κειμενο μετανοιας.
Περιπτωση Β
οι πρωτοι σχισματικοι δεν μετανοησαν και συνεχιζουν το σχισμα
Ο ταδε που χειροτονηθηκε απο αυτους ομως αν επιστρεψει στην εκκλησια χειροτονειται εξ υπ αρχης ακινδυνως γιατι στο σχισμα δεν διαιωνίζεται η αποστολικη διαδοχη - χαρη
Η εκκλησια αυτη την πρακτικη εχει
Αν καταλαβες εχει καλως
ΥΣ
Οι κανονες που συζηταμε δεν αναφερονται σε ανηθικους και φονιαδες
Ποιος έχει το αλάθητο;Ούτε αυτό το ξέρεις;Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός.Που να ήξερες την αίρεση του Τρεμπέλα.Άρα είναι σα να λες ότι μόνο εσύ έχεις Μυστήρια στην Ελλάδα.Κανένας ΓΟΧ.
Τι να καταλάβω,τα έχεις διαστρέψει τα πράγματα και ιδικά τα λόγια του Μεγάλου Βασιλείου.Θα πρέπει να ντρέπεσαι γι'αυτό.Αυτό είναι αίρεση που λες.Καλύπτης και την πλάνη του Τρεμπέλα για την "ανεξάλειπτη Ιερωσύνη" που γράφει και δείχνεις ότι την πιστεύεις και εσύ Δηλαδή ο σχισματικός έχει Μυστήρια πριν την καθαίρεσή του; Ο αιρετικός,και αυτός τα ίδια;Πρέπει να καταδικαστεί πρώτα για να χάσει την Ιερωσύνη.Για πες μας τι πιστεύεις.Τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα Δεν λέει αυτό που κατάλαβες ο Μέγας Βασίλειος.Απλά τα λέει ο άνθρωπος.Ακούς εκεί, οι σχισματικοί Μυστήρια!Μπα!Δεν σβήνει η Ιερωσύνη των σχισματικών αμέσως; Μετά από πόσα χρόνια σβήνει; Αφού ο Τρεμπέλας λέει ότι δεν σβήνει ποτέ,παραμένει σωλήνας, δηλαδή Ιερέας,απλά δεν έχει Μυστήρια. Αυτό λέει, μην προσπαθείς να τον καλύψεις.Εκτός και αν πιστεύεις και εσύ αυτό το πράγμα που λέει. Αυτός μιλάει γενικά και λέει ότι η Ιερωσύνη πάντα θα υπάρχει σε αυτόν που χειροτονήθηκε.Όσο τα σκαλίζεις,σε περισσότερες πλάνες θα πέσεις.Την αίρεση του Τρεμπέλα δεν θέλεις να την μάθεις;
Ανεξάλειφτο σημαίνει αυτό που δεν σβήνει ποτέ,δεν χάνεται ποτέ.Ούτε η αίρεση την σβήνει, ούτε το σχίσμα την σβήνει,ούτε η αρσενοκιτία την σβήνει.Αυτό μας λέει ο Τρεμπέλας,αλλά το ίδιο πιστεύεις και εσύ μου φαίνεται.Τραγελαφικά πράγματα.Γι'αυτό έσκασε τον π.Ιωάννη Ρωμανίδη.
Φίλε σου έγραψα σε καθαρά ελληνικά ποια είναι η πρακτική της εκκλησίας στο σχόλιο 3.38 για τους σχισματικούς που επιστρέφουν στην εκκλησία.
οι πρώτοι επιστρέφουν όπως ήταν δλδ κανονικοί ιερείς
Οι επόμενες γενιές ξαναχειροτονουνται.
Ο κανόνας που συζητάμε δεν αναφέρεται σε φονιάδες και ανώμαλους ούτε σε αιρετικούς
Αυτά είναι λυμένα σε άλλους κανόνες και δεν χρειάζονται ερμηνείες και πανεπιστημιακές αναλύσεις.
Άρα πιστεύεις αυτό που πιστεύει και ο Τρεμπέλας.Η Ιεροσύνη δεν σβήνει ποτέ μας λέει.Το ίδιο πιστεύεις και εσύ.Η Ιεροσύνη του σχισματικού,μας λες ότι δεν χάνεται και ότι δήθεν αυτό εννοεί ο Τρεμπέλας με την πρόταση "αμεξείτηλο της Ιεροσύνη".Αυτός μας λέει ότι παραμένει πάντα η Ιεροσύνη,απλά δεν μπορεί να μεταδώσει τα Μυστήρια γιατί κόπηκε ο αγωγός του από το υδραγωγίο.Πόσο αφέλεια έχει ο Τρεμπέλας και δεν την έχεις καταλάβει ακόμα!Και ο αιρετικός αν μετανοήσει υπάρχει περίπτωση να διατηρήσει την Ιεροσύνη του.Μάλιστα,η Εκκλησία δέχθηκε και τις χειροτονίες των αιρετικών και μάλιστα με δύο Οικουμενικές Συνόδους.Αυτό δεν σημαίνει ότι η Ιεροσύνη είναι αμεξείτηλη όπως πιστεύεις εσύ και ο Τρεμπέλας.
Για ανώμαλους,φονιάδες και αιρετικούς τι κανόνες ισχύουν τότε; αν έχουν χειροτονηθεί τι γίνεται;
Και πως ορίζονται οι ανώμαλοι; δηλαδή τι αμαρτίες πρέπει να έχουν διά να θεωρούνται ανώμαλοι;
Ισχύουν τα παραπανω που έγραψα στο σχόλιο 3.38
Ξαναδιάβασε το.
Αυτά ορίζει η εκκλησία κι όχι εγώ.
Δεν καταλαβαίνεις τι γράφει ο Τρεμπέλα στο συγκεκριμένο σημείο γιατί είσαι σκοτισμενος
Στο εξηγώ τελευταία φορά
Στο σχίσμα τα μυστήρια είναι άκυρα όπως και στον αιρετικό που ανέφερες
Αλλά αν οι πρώτοι σχισματικοί μετανοήσουν κι επιστρέψουν στην εκκλησία δεν ξαναχειροτονουνται ούτε ξαναμυρωνονται γιατί είχαν τα μυστήρια αυτά και δεν επαναλαμβάνονται.
Αυτές οι πράξεις γίνονται μόνο στους κληρικούς που χειροτόνησαν οι πρώτοι σχισματικοί γιατί δεν υπάρχει χάρη και αποστολική διαδοχή στο σχίσμα και την αίρεση εννοείται.
Αν δεν το κατάλαβες και τώρα να στείλεις το σχόλιο μου στον πνευματικό σου να στο εξηγήσει
Και να μας γράψεις δημόσια τι σου απάντησε
Τέλος φίλε δεν έχω άλλο χρόνο να εξηγώ το άλφα βήτα της λειτουργικής
Πνευματικούς δεν έχετε να ρωτήσετε;;
Ρωτήστε τους
Τελος
Ανώμαλοι είναι οι μαλακοί.
Μια ερώτηση έκανα 5 φορές και δεν απαντάς.Πιστεύεις ότι η Ιεροσύνη δεν χάνεται ποτέ;Γιατί αυτό βκας λέει ο Τρεμπέλας με την λέξη που χρησιμοποίησε.Τι ίδιο λάθος κάνει και ο Σημάτης.Ο πνευματικός μου λέει ότι κάνεις λάθος.
Σου απαντώ με ερωτηση
Ο ΠΡΏΤΟΣ σχισματικος αν επιστρέψει στην εκκλησία έρχεται ως ιερεας η ως μοναχός κι ανιερος;;
Η επιστροφή του ΠΡΩΤΟΥ σχισματικού γίνεται με μια δήλωση μετανοίας η με αναχειροτονια και αναμυρωση;;
ΥΣ
Τονίζω το πρώτος σχισματικος γιατί αυτοί που χειροτόνησε ο πρώτος σχισματικος είναι ανιεροι έτσι κι αλλιως και αν έρθουν στην εκκλησία γίνεται χειροτονία εξ υπ αρχής και αναμυρωση.
Προώθησε αυτό το σχόλιο μου στον πνευματικό σου
Τελος
Δηλαδή οι ομοφυλόφιλοι και οι αυτοί που αυνανίζονται;
Δημοσίευση σχολίου