Δια τούτο διερωτάται κανείς· Τι συμβαίνει; Είναι μεγάλη η αγιότητα σήμερα και τόσοι πολλοί στην εποχή μας ευηρέστησαν τω Θεώ, ώστε Εκείνος τους εθαυμάστωσε και αποδεδειγμένως δημοσίως τους ενεφάνισε ή εμείς έχομε χάσει τα αγιοπνευματικά κριτήρια αναγνωρίσεως ενός αγίου; Μήπως στην σημερινή απιστία και την αδιαφορία των ανθρώπων, ούτοι ζητούν «σημεία», ως ζητούσαν οι Ιουδαίοι και οι Έλληνες των χρόνων του Ιησού (Ίδε σχετικά περιστατικά: Ματθαίου ιβ΄ 38 – 45 , ιστ΄ 1 – 4, κζ΄ 42 – 44, Λουκά δ΄ 23 – 30, ια΄ 29, Ιωάννου στ΄ 30 – 41, Α΄ Κορινθίους 22 – 26), και η Εκκλησία, αντιθέτως απ΄ ό,τι έπραξεν ο Κύριος, προσπαθή να ικανοποιήση το αίτημα με την αγιοποίησι νέων προσώπων;
Μήπως η Εκκλησία μας επηρεασμένη από την μόδα του συγχρονισμού ή της νέας εποχής, αναζητεί να προβάλη στους χριστιανούς μας νέα άγια πρότυπα, εγκαταλείποντας τα υπάρχοντα σπουδαία και μεγάλα τοιαύτα; Μήπως είναι τούτο κάτι «που πουλάει» κατά την σημερινήν ορολογίαν, και κάποια μέλη της δεν θέλουν να στερηθούν των ωφελημάτων του; Πάντως ό,τι και αν συμβαίνη, έχω την αίσθησιν ότι ευρισκόμεθα εις λάθος δρόμο.
-------------------------------
@ 26 Ιανουαρίου 2021 - 6:03 μ.μ.
Οἱ ἐπί «πατριάρχου» Βέκκου ἀγωνισθέντες καί θεαρέστως μαρτυρήσαντες Ἁγιορεῖται Πατέρες, εἰς τήν γνωστήν ἐπιστολήν, τήν ὁποίαν ἔγραψαν πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ Παλαιολόγον, ἀναφέρουν καί τά ἑξῆς: «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία θεωρεῖ τήν ἀναφοράν τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀρχιερέως ἐνώπιον τῶν ἀδύτων μυστηρίων ὡς τελείαν συγκοινωνίαν. Εἰς τήν ἑρμηνείαν τῆς θείας λειτουργίας ἔχει γραφῇ ὅτι ὁ ἱερουργῶν ἀναφέρει τό ὄνομα τοῦ ἀρχιερέως, διά νά δείξῃ ὅτι ὑποτάσσεται εἰς αὐτόν καί ὅτι εἶναι κοινωνός τῆς πίστεώς του... Καί ὁ μέγας πατήρ ἡμῶν καί ὁμολογητής Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ταῦτα λέγει: μολυσμόν ἔχει ἡ κοινωνία ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν τόν αἱρετικόν, ἀκόμη καί ὅταν ὁ ἀναφέρων εἶναι ὀρθόδοξος ... Ἡ κοινωνία μετ’ αὐτῶν εἶναι προφανής ἔκπτωσις καί ἀνατροπή τῆς Ὀρθοδοξίας. Διότι ὁ αἱρετικόν δεχόμενος τοῖς αὐτοῦ ἐγκλήμασιν ὑπόκειται καί ὁ ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν ἀκοινώνητός ἐστιν, ὡς συγχέων τόν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας» (V. Laurent καί J. Darrouzes, Dossier Grec de L´Union de Lyon (1273-1277), Institut Francais D´Etudes Byzantines, Paris 1976, σελ. 397-399).
7 σχόλια:
Δεν βαρεθήκατε να βάζετε αυτή την μπούρδα από μητροπολίτη που υπέγραψε στο Κολυμπάρι της Κρήτης το κείμενο;;;
Κοινωνείς μαζί του, δεν έχεις διαχωρίσει την θέση σου με την ευλογημένη αποτείχιση που εκφράζει (η αποτείχιση) την διαχρονική διδασκαλία της Εκκλησίας. Τι παραπονείσαι;
@ 26 Ιανουαρίου 2021 - 6:03 μ.μ.
Οἱ ἐπί «πατριάρχου» Βέκκου ἀγωνισθέντες καί θεαρέστως μαρτυρήσαντες Ἁγιορεῖται Πατέρες, εἰς τήν γνωστήν ἐπιστολήν, τήν ὁποίαν ἔγραψαν πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ Παλαιολόγον, ἀναφέρουν καί τά ἑξῆς: «Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία θεωρεῖ τήν ἀναφοράν τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀρχιερέως ἐνώπιον τῶν ἀδύτων μυστηρίων ὡς τελείαν συγκοινωνίαν. Εἰς τήν ἑρμηνείαν τῆς θείας λειτουργίας ἔχει γραφῇ ὅτι ὁ ἱερουργῶν ἀναφέρει τό ὄνομα τοῦ ἀρχιερέως, διά νά δείξῃ ὅτι ὑποτάσσεται εἰς αὐτόν καί ὅτι εἶναι κοινωνός τῆς πίστεώς του... Καί ὁ μέγας πατήρ ἡμῶν καί ὁμολογητής Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ταῦτα λέγει: μολυσμόν ἔχει ἡ κοινωνία ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν τόν αἱρετικόν, ἀκόμη καί ὅταν ὁ ἀναφέρων εἶναι ὀρθόδοξος ... Ἡ κοινωνία μετ’ αὐτῶν εἶναι προφανής ἔκπτωσις καί ἀνατροπή τῆς Ὀρθοδοξίας. Διότι ὁ αἱρετικόν δεχόμενος τοῖς αὐτοῦ ἐγκλήμασιν ὑπόκειται καί ὁ ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν ἀκοινώνητός ἐστιν, ὡς συγχέων τόν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας» (V. Laurent καί J. Darrouzes, Dossier Grec de L´Union de Lyon (1273-1277), Institut Francais D´Etudes Byzantines, Paris 1976, σελ. 397-399).
Περισσότερη κοινωνία έχεις εσύ Κώστα με τον μητροπολίτη Ηλείας Γερμανό που αναπαράγεις το άρθρο του συνέχεια, παρά εγώ που δεν έχω αποτειχιστεί!
Καλή μετάνοια και σε σένα!
Να σε βοηθήσω να καταλάβεις τι πιστεύεις:
Είσαι στο Ναό του Σολομώντος και κοινωνείς με τον Άννα και Καϊάφα χωρίς να πιστεύεις αυτά που πιστεύουν αυτοί, ενώ έξω έχεις τον νεαρό Ιησού και δεν πηγαίνεις έξω (=Αποτείχιση) να ενωθείς μαζί Του!!!
Τι να σου πω;
Να σε βοηθήσω να καταλάβεις ότι είσαι πλανεμένος Κώστα;
Είσαι μέσα στην Εκκλησία με τον Χριστό, με παραγωγή αγίων, με ιερά Μυστήρια και εσύ νομίζεις ότι δεν είσαι μέσα στην Εκκλησία του Χριστού, επειδή κάποιοι που βρίσκονται μέσα στην Εκκλησία με την καρδιά τους είναι έξω και πιστεύουν αιρετικά! Και εσύ με την βοήθεια του Πονηρού πλανάσαι και πιστεύεις ότι δεν είσαι μέσα στην Εκκλησία του Χριστού ενώ δεν ισχύει αυτό, ενώ δηλαδή είσαι μέσα στην Εκκλησία με τον Χριστό!
Και με την πίστη στην πλάνη αυτή, μετά φεύγεις έξω από την Εκκλησία του Χριστού!
Ω της φοβερής βλασφημίας σου!
Τόσοι και τόσοι άγιοι και αγωνιστές θεολόγοι δεν το είπαν αυτό και το λες εσύ ο τσοπάνος!
Ο Θεάνθρωπος να σου δώσει ταπείνωση και μετάνοια για καταλάβεις την πλάνη σου και να μετανοήσεις πριν φύγεις από την ζωή αυτή. Εν τω Άδη ουκ έστι μετάνοια!
Ορθόδοξος
Ένας σχολιαστής Ορθόδοξος απάντησε και στο αξιόκλαυστο σχόλιο του..... Γιατί δεν φαίνεται αυτό το σχόλιο; Το έφαγε η μαρμάγκα; Γιατί άραγε;
Διότι δεν είσαι ευγενής και συγχρόνως θέλεις να παρουσιάσεις την άποψή σου ως την μόνη αλήθεια σαν το Πάπα της Ρώμης.
Δεν έχεις κάνει αποτείχιση και μου γράφεις ότι δεν κοινωνείς με τον Μητρ. Ηλείας. Εκατοντάδες φορές έχω παρουσιάσει τα κείμενα του πατέρα Θεοδώρου Ζήση που εξηγεί πως κοινωνούμε με τους Οικουμενιστές και εσύ το βιολί σου. Νομίζεις ότι πρέπει να πας στον Πύργο του Νομού Ηλείας στο ναό που λειτουργεί ο Μητροπολίτης για να γίνει αυτό που ονομάζεται "κοινωνία" με τον αιρετικό!
Αφού δεν γνωρίζεις εκκλησιολογία τι ανακατεύεσαι και κάνεις και τον δάσκαλο στους άλλους συνανθρώπους σου;
Αυτά και μη μου παίρνεις το χρόνο σε παρακαλώ.
Δημοσίευση σχολίου