Ὁ π. Ἐπιφάνιος ἀντιφάσκει
πρός ἑαυτόν, διότι, ἀφενός μέν ἀναγνωρίζει ὅτι ὁ 15ος Κανών τῆς ΑΒ' Συνόδου
δίδει τό δικαίωμα τῆς ἀποτειχίσεως («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 75) καί ὅτι ὁ Κανών λέγει
σαφῶς ὅτι οἱ ἀποτειχιζόμενοι δέν κάμνουν σχίσμα, ἀλλ’ εἶναι ἄξιοι ἐπαίνου, ἀφετέρου
δέ κατακρίνει ὡς σχισματικούς ὅσους κάμνουν χρῆσιν αὐτοῦ τοῦ δικαιώματος!!! Διότι,
κατά τόν π. Ἐπιφάνιον, τήν ἀποτείχισιν πρέπει νά τήν ἀποφασίσουν οἱ «ἀξιωματικοί»
καί ὄχι οἱ στρατιῶται! («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 59). «Ἀξιωματικούς» δέ ὁ π. Ἐπιφάνιος
θεωρεῖ τούς «ἐπισκόπους» πού ἐπί πολλάς δεκαετίας κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ, χρώμενοι «οἰκονομίας» εἰς τό διηνεκές («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 111), ἐνῷ
τούς ἀποτειχισθέντας Ἐπισκόπους τούς θεωρεῖ «ἐκτός Ἐκκλησίας»!!!
Τονίζει ἀκόμη ὁ π. Ἐπιφάνιος ὅτι πρίν ὁ πιστός ἀποκηρύξῃ τούς Οἰκουμενιστάς, θά πρέπῃ ν’ ἀπαντήσῃ θετικῶς εἰς τό ἀκόλουθον ἐρώτημα: «Πιστεύω ὅτι σύμπασα ἡ ἀνά τήν Οἰκουμένην Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία κατεπόθη ὑπό τῆς πλάνης καί μόνον ἐγώ καί ὀλίγοι ἀκόμη ἐμείναμεν διασώζοντες τήν ἀλήθειαν;» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 58). Δηλαδή, κατά τόν π. Ἐπιφάνιον, ἡ ἀποκήρυξις τῶν «ψευδεπισκόπων» δέν ἐπιτρέπεται πρίν αὐτοί προλάβουν νά καταστρέψουν ὁλοσχερῶς τήν Ἐκκλησίαν!!! Ἐνῷ, ἡ Ὀρθόδοξος διδασκαλία ἐπί τοῦ θέματος εἶναι σαφής: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι». (Ἅγιος Μάρκος Εὐγενικός, P.G. 160, σ. 101. Δι’ ὅσους δέν γνωρίζουν τήν σημασίαν τοῦ ρήματος «διΐσταμαι», σημειώνω ὅτι αὐτό σημαίνει «χωρίζομαι».)
Ἡ Ἐκκλησία εἶχε πάντοτε τήν δύναμιν νά πολεμῇ καί νά νικᾶ τάς αἱρέσεις. Ἡ αἵρεσις τοῦ π. Ἐπιφανίου, ὅμως, ἀποτρέπει τόν πόλεμον τῆς Ἐκκλησίας κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέ «πραγματικά πυρά», δηλαδή μέ τήν ἀποκήρυξιν τῶν αἱρετικῶν ἐπισκόπων. Ἐπιτρέπει μόνον φραστικάς καί γραπτάς διαμαρτυρίας («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 73-74), δηλαδή μόνον τόν «χαρτοπόλεμον» (Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης). Ἔτσι, ὅμως, παθαίνουν σύγχυσιν ἀκόμη καί ἀληθινοί στρατιῶται τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι ἀφοπλίζονται καί ἀκινητοποιοῦνται, ἀποδυναμώνεται καί παραλύει ὁ ἀντιαιρετικός ἀγών τῆς Ἐκκλησίας, ἐπικρατεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί χάνονται ἐκλεκταί ψυχαί, ἀκόμη καί μοναχοί! Διότι ὅλοι αὐτοί παραμένουν εἰς κοινωνίαν μέ τήν αἵρεσιν «ἄχρι καιροῦ» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 59). Παραμένουν «στενάζοντες» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 69), ὑποτασσόμενοι «ἄχρι καιροῦ» εἰς «ψευδεπισκόπους», ὅπως ἀπαιτεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ «ἀχρικαιρισμοῦ» τοῦ π. Ἐπιφανίου. Ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον ἡ Ἐκκλησία ἀνέκαθεν ἐνίκα τάς αἱρέσεις εἶναι ὅτι ἔχει ἐνσωματωμένον ἕνα, οὕτως εἰπεῖν, «αὐτόματον διορθωτικόν μηχανισμόν», ὁ ὁποῖος συνίσταται εἰς τήν ἀποτελεσματικήν ἀντίδρασιν (καί ὄχι εἰς «χαρτοπόλεμον»!) τῶν ὑγιῶν μελῶν Της πρός τάς αἱρετικάς διδασκαλίας καί πράξεις τῶν «ψευδεπισκόπων» καί τῶν ψευδοδιδασκάλων. Ἡ μόνη δέ ἀποτελεσματική ἀντίδρασις εἶναι ἡ ἀποτείχισις ἀπό τόν Οἰκουμενισμόν καί τούς κήρυκάς του. Ἡ ἱστορία τῶν τελευταίων δεκαετιῶν διδάσκει ὅτι αἱ «χαρτοπολεμικαί» ἀντιδράσεις εἶναι πλήρως ἀναποτελεσματικαί.
Τονίζει ἀκόμη ὁ π. Ἐπιφάνιος ὅτι πρίν ὁ πιστός ἀποκηρύξῃ τούς Οἰκουμενιστάς, θά πρέπῃ ν’ ἀπαντήσῃ θετικῶς εἰς τό ἀκόλουθον ἐρώτημα: «Πιστεύω ὅτι σύμπασα ἡ ἀνά τήν Οἰκουμένην Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία κατεπόθη ὑπό τῆς πλάνης καί μόνον ἐγώ καί ὀλίγοι ἀκόμη ἐμείναμεν διασώζοντες τήν ἀλήθειαν;» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 58). Δηλαδή, κατά τόν π. Ἐπιφάνιον, ἡ ἀποκήρυξις τῶν «ψευδεπισκόπων» δέν ἐπιτρέπεται πρίν αὐτοί προλάβουν νά καταστρέψουν ὁλοσχερῶς τήν Ἐκκλησίαν!!! Ἐνῷ, ἡ Ὀρθόδοξος διδασκαλία ἐπί τοῦ θέματος εἶναι σαφής: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι». (Ἅγιος Μάρκος Εὐγενικός, P.G. 160, σ. 101. Δι’ ὅσους δέν γνωρίζουν τήν σημασίαν τοῦ ρήματος «διΐσταμαι», σημειώνω ὅτι αὐτό σημαίνει «χωρίζομαι».)
Ἡ Ἐκκλησία εἶχε πάντοτε τήν δύναμιν νά πολεμῇ καί νά νικᾶ τάς αἱρέσεις. Ἡ αἵρεσις τοῦ π. Ἐπιφανίου, ὅμως, ἀποτρέπει τόν πόλεμον τῆς Ἐκκλησίας κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέ «πραγματικά πυρά», δηλαδή μέ τήν ἀποκήρυξιν τῶν αἱρετικῶν ἐπισκόπων. Ἐπιτρέπει μόνον φραστικάς καί γραπτάς διαμαρτυρίας («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 73-74), δηλαδή μόνον τόν «χαρτοπόλεμον» (Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης). Ἔτσι, ὅμως, παθαίνουν σύγχυσιν ἀκόμη καί ἀληθινοί στρατιῶται τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι ἀφοπλίζονται καί ἀκινητοποιοῦνται, ἀποδυναμώνεται καί παραλύει ὁ ἀντιαιρετικός ἀγών τῆς Ἐκκλησίας, ἐπικρατεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί χάνονται ἐκλεκταί ψυχαί, ἀκόμη καί μοναχοί! Διότι ὅλοι αὐτοί παραμένουν εἰς κοινωνίαν μέ τήν αἵρεσιν «ἄχρι καιροῦ» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 59). Παραμένουν «στενάζοντες» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 69), ὑποτασσόμενοι «ἄχρι καιροῦ» εἰς «ψευδεπισκόπους», ὅπως ἀπαιτεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ «ἀχρικαιρισμοῦ» τοῦ π. Ἐπιφανίου. Ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον ἡ Ἐκκλησία ἀνέκαθεν ἐνίκα τάς αἱρέσεις εἶναι ὅτι ἔχει ἐνσωματωμένον ἕνα, οὕτως εἰπεῖν, «αὐτόματον διορθωτικόν μηχανισμόν», ὁ ὁποῖος συνίσταται εἰς τήν ἀποτελεσματικήν ἀντίδρασιν (καί ὄχι εἰς «χαρτοπόλεμον»!) τῶν ὑγιῶν μελῶν Της πρός τάς αἱρετικάς διδασκαλίας καί πράξεις τῶν «ψευδεπισκόπων» καί τῶν ψευδοδιδασκάλων. Ἡ μόνη δέ ἀποτελεσματική ἀντίδρασις εἶναι ἡ ἀποτείχισις ἀπό τόν Οἰκουμενισμόν καί τούς κήρυκάς του. Ἡ ἱστορία τῶν τελευταίων δεκαετιῶν διδάσκει ὅτι αἱ «χαρτοπολεμικαί» ἀντιδράσεις εἶναι πλήρως ἀναποτελεσματικαί.
28 σχόλια:
Πού είναι η προηγούμενη ανάρτηση με τα τόσα σχόλια που αναδείκνυαν τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο;;;
Εχει πολλά λάθη ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου στο νέο του σχόλιο που φαίνεται στην ανάρτηση.
Θα τα πω άλλη στιγμή, αν δεν με προλάβει άλλος μέχρι τότε.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Πού είναι η προηγούμενη ανάρτηση με τα τόσα σχόλια που αναδείκνυαν τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο;;;
Συγγνώμη αδελφέ μου, στην ταχύτητα να ανταποκριθώ σε όλες τις ασχολίες μου, μου "ξέφυγε" αυτό που γράφεις, μετά κατάλαβα το λάθος μου!
Κώστα να μας δείξεις πού έβαλες τα τόσα καλά σχόλια για τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
Δεν συνέφεραν τις πλάνες σου και τα έσβησες ή σου είπαν να τα σβήσεις επειδή δεν συμφέρει μερικούς;;;
Δηλαδή τα έσβησες;;; Και τώρα δεν υπάρχουν πλέον;;;
Ακυρο το 1:54 μμ. Δεν είχε μπει η απάντηση του Κώστα πιο πάνω όταν γραφόταν το σχόλιο 1:54 μμ
Τόσος κόπος πήγε χαμένος;;;
Πολύ λυπάμαι που δεν ωφεληθούν οι αγνοί επισκέπτες του μπλογκ σου.
Κρίμα τα καλά σχόλια που γράφτηκαν τζάμπα χωρίς να ωφεληθούν οι επισκέπτες !!!...
Πρώτα-πρώτα:
Δεν υπάρχει αίρεση του αχρικαιρισμού. Αυτό είναι μπουρδολογία του Δ. Χατζηνικολάου και ίσως κάποιων προγενέστερων του ομοϊδεατών.
Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος δεν έπεσε σε καμία αίρεση αχρικαιρισμού, αφού δεν υπάρχει τέτοια αίρεση!!!
Αντισχισματικός και Αντιαιρετικός
Κώστα ρίξε μια ματιά στον κάδο ανακύκλωσης/απορριμάτων του μπλογκ σου, μήπως βρεις εκεί την ανάρτηση που έσβησες με τα σχόλια και μήπως μπορείς να την επαναφέρεις.
Κρίμα Κρίμα Κρίμα τα σχόλια!!
@ 4 Δεκεμβρίου 2019 - 2:09 μ.μ: «Κώστα ρίξε μια ματιά στον κάδο ανακύκλωσης/απορριμάτων του μπλογκ σου, μήπως βρεις εκεί την ανάρτηση που έσβησες με τα σχόλια και μήπως μπορείς να την επαναφέρεις.»
Ἔγραψες 7 «σχόλια» γιά τά «σχόλια» πού θά «ὠφελοῦσαν» τούς ἐπισκέπτας ἀλλά χάθηκαν. Δέν ἔφθανε ἕν μόνον «σχόλιον»; Μία μόνον λογική ἀπάντησις ὑπάρχει εἰς αὐτό τό ἐρώτημα: Ἐφόσον πιθανώτατα εἶσαι πληρωμένος «σχολιαστής» τοῦ 0,60 εὐρώ ἀνά «σχόλιον», ἄρα μέ τά νέα αὐτά «σχόλια» ἔβγαλες 0,60*7 = 4,20 εὐρώ, ἀλλ' ἐκεῖνα πού χάθηκαν ἦσαν περισσότερα, ὁπότε κοπάνισε καί ἄλλον ἀέρα, ἔτσι ὥστε νά ἔλθῃς «στά φράγκα σου»!
Ανώνυμος είπε...
Κώστα ρίξε μια ματιά στον κάδο ανακύκλωσης/απορριμάτων του μπλογκ σου, μήπως βρεις εκεί την ανάρτηση που έσβησες με τα σχόλια και μήπως μπορείς να την επαναφέρεις.
Γνωρίζεις ότι ήμουν βοσκός προβάτων, τι περιμένεις από μένα;
Δεν δοξάζεις τον Θεό που δεν κάνω λάθος και βάλω κανά κείμενο των Γιαχοβάδων;
Κοίταξα δεν υπάρχουν.
Υπομονή άχρι καιρού....
Ανώνυμος είπε...
Κώστα ρίξε μια ματιά στον κάδο ανακύκλωσης/απορριμάτων του μπλογκ σου, μήπως βρεις εκεί την ανάρτηση που έσβησες με τα σχόλια και μήπως μπορείς να την επαναφέρεις.
Βρήκα αυτό, πιστεύω τώρα θα κοιμηθείς αναπαυμένος, όνειρα γλυκά......
Μεταφέρω άλλο σχόλιο Ορθόδοξου που γράφτηκε πριν 2-3 μέρες και μας λέει την αλήθεια για τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο. Α.Α. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ Π.Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ/ΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΦΛΕΓΟΝΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΗΤΑΝ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΗΜΩΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ Ή ΑΓΕΝΝΗΤΟΙ ΤΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΤΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ Ή ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ. ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΥΣ ΗΛΕΓΧΕ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΑΠΟ "ΒΑΡΙΔΙΑ", ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ.
Δ. Χατζηνικολάου 2:23 μμ
Να 'ναι καλά ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου να μας διασκεδάζει με τις μπουρδολογίες του και τις αρρωστημένες φαντασίες του περι πρακτόρων!!!
Κώστα αν βρήκες 1 σχόλιο σημαίνει πώς μπορείς να βρεις και τα άλλα.
Μεταφέρω άλλο σχόλιο Ορθόδοξου που γράφτηκε πριν 2-3 μέρες και μας λέει την αλήθεια για τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
Α.Α.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ Π.Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ/ΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΦΛΕΓΟΝΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΗΤΑΝ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΗΜΩΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ Ή ΑΓΕΝΝΗΤΟΙ ΤΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΤΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ Ή ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ. ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΥΣ ΗΛΕΓΧΕ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΑΠΟ "ΒΑΡΙΔΙΑ", ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ.
Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας χωρίς πλάνες και χτύπησε τον οικουμενισμό όσο λίγοι!!!
Μεταφέρω άλλο σχόλιο Ορθόδοξου που γράφτηκε πριν 2-3 μέρες και μας λέει την αλήθεια για τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
Α.Α
1 Δεκεμβρίου 2019 - 5:02 μ.μ.
Ο ΠΑΤΗΡ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΝΙΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥ, ΤΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ, ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΘΜΟ, ΛΟΓΩ ΚΙ ΕΡΓΩΝ, ΤΗΣ ΦΟΒΕΡΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΙΚΙΣΕ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ, ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΥΓΗΣ ΠΟΥ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ, ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ Ή ΑΛΛΟΥ. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ. ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
Κώστα αν βρήκες 1 σχόλιο σημαίνει πώς μπορείς να βρεις και τα άλλα.
Προσπάθησε να τα βρεις και μην επηρεάζεσαι απο τις μπουρδολογίες του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
Πάνω στην αλλόκοτη μπουρδολογική ανάρτηση του Δ. Χατζηνικολάου για τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
Πότε ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος κατέκρινε τους Ορθόδοξους αποτειχισμένους ως σχισματικούς;;;;
Αραγε έχει μπερδέψει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου το σχίσμα για τα ημερολόγια και εορτολόγια που πραγματικά κατέκρινε ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, με την αποτείχιση για τον οικουμενισμό;;;
Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος δεν χαρίστηκε στον οικουμενισμό και δεν απέτρεψε την Εκκλησία από τον πόλεμο με τους οικουμενιστές όπως μπουρδολογικώς γράφεται στο άρθρο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
Ο π. Επιφάνιος είναι άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας χωρίς πλάνες και χτύπησε τον οικουμενισμό όσο λίγοι!!!
Μιας και αναφέρει το άρθρο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου το όνομα του αείμνηστου καθηγητή Κορναράκη, πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι:
Ο ἀείμνηστος Καθηγητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Ἀθηνῶν Ἰωάννης Κορναράκης δεν είχε καμμία εκκλησιαστική κοινωνία με το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα.
Ούτε και εννοούσε την αποτείχιση παλαιοημερολογίτικα και πλανεμένα!
Κώστα αν βρήκες 1 σχόλιο σημαίνει πώς μπορείς να βρεις και τα άλλα.
Ξαναψάξε.
Εκτός απο τις αρρωστημένες φαντασίες σου Δ. Χατζηνικολάου "περι πρακτόρων" του σχολίου σου 2:23 μμ υπάρχει και η λογική εξήγηση του αυθόρμητου όπου μπορεί κανείς να γράψει καμιά φορά και περισσότερα σχόλια απο 1.
Βιβλίο για τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
Αρχιμ. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος
Author: Αρχιμανδρίτου Νικοδήμου Γ. Αεράκη
Πολύφωτος αστήρ και στύλος της Ορθοδοξίας.
Στην παρούσα έκδοση παρουσιάζονται δέκα επιμνημόσυνες ομιλίες που εκφωνήθηκαν σε ετήσια μνημόσυνα (από το 1990 έως το 2017) του “εις Κύριον εκδημήσαντος και εν ουρανοίς σαββατίζοντος σεβαστού και πολυπόθητου ημών Γέροντος Αρχιμανδρίτου π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου”.
Περιέχει ψηφιακό δίσκο (CD) με ομιλία του Αρχιμ. Νικοδήμου Γ. Αεράκη στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Αττικής στις 29-4-2007 με θέμα: “Ο γέροντας μου π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος”.
Εξώφυλλο: Μαλακό
Σελίδες: 96
Α΄ Έκδοση: 06/2018
https://www.agiosbooks.gr/product/αρχιμ-επιφάνιος-θεοδωρόπουλος/
Εις μνημόσυνον αιώνιον: Αρχιμανδρίτης π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος
*Επιμνημόσυνος ομιλία του Αρχιμ. Νικοδήμου Γ. Αεράκη επί τη επετείω της κοιμήσεως του αειμνήστου Αρχιμ. π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου. Εν τω Ιερώ Ναώ «Τριών Ιεραρχών», Μενάνδρου 4. 19-11-2017
http://orthodoxostypos.gr/εις-μνημόσυνον-αιώνιον-αρχιμανδρίτη/
Για την εναγώνιο έκκληση του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.
"Αδελφοί μου!
Η εναγώνιος έκκλησις προς τον τότε Πατριάρχην: «Παναγιώτατε, μη θέλετε να δημιουργήσητε εν τη Εκκλησία σχίσματα και διαιρέσεις. Πειράσθε να ενώσητε τα διεστώτα και το μόνον όπερ θα κατορθώσετε, θα είνε να διασπάσητε τα ηνωμένα και να δημιουργήσητε ρήγματα εις εδάφη έως σήμερον στερεά και συμπαγή» (Ανωτ. Σελ.16), αύτη η εναγώνιος έκκλησις είθε να κατευθύνη άπαντας προς διαφύλαξιν της αμωμήτου πίστεώς μας και της Ενότητος των Ορθοδόξων πιστών, πρεσβείαις των Αγίων Αποστόλων, των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας και ευχαίς του μακαριστού Γέροντός μας π. Επιφανίου. ΑΜΗΝ."
*Επιμνημόσυνος ομιλία του Αρχιμ. Νικοδήμου Γ. Αεράκη επί τη επετείω της κοιμήσεως του αειμνήστου Αρχιμ. π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου. Εν τω Ιερώ Ναώ «Τριών Ιεραρχών», Μενάνδρου 4. 19-11-2017
http://orthodoxostypos.gr/εις-μνημόσυνον-αιώνιον-αρχιμανδρίτη/
Δημοσίευση σχολίου