Δείτε τι δήλωσε ο «αλάθητος» και συνυπέγραψε με τον αντίχριστο μεγάλο ιμάμη
του τζαμιού Al-Azhar: «παρά την ποικιλομορφία
των πολιτισμών και των παραδόσεων, ο χριστιανικός κόσμος και ο ισλαμικός κόσμος
εκτιμούν και υπερασπίζονται τις κοινές αξίες»! Και επίσης: «επιβεβαιώσαμε το
κοινό καθήκον όλων των ανδρών και των γυναικών να είναι αδελφοί και αδελφές,
στο μέτρο που όλοι είναι παιδιά του Θεού»! Διερωτόμαστε: σε ποιά πραγματικότητα
ζει ο άνθρωπος; Γνωρίζει τι εστί Ισλάμ και το χειρότερο: γνωρίζει τι εστί
Χριστιανισμός; Ποιές είναι οι αξίες που υπερασπίζονται ομού ο Χριστιανισμός και
το Ισλάμ, μήπως η αγάπη και σεβασμός της ανθρώπινης ζωής, όταν το «ιερό»
Κοράνιο διατάζει τη σφαγή των «απίστων» και όσων αλλαξοπίστησαν; Μήπως την
ειρήνη, την οποία «επιβάλλει» το Ισλάμ δια της σπάθας και τον «ιερό πόλεμο»;
Μήπως την δικαιοσύνη, όπως υπαγορεύει η «σαρία» και μετατρέπει τους απίστους σε υποζύγια των μουσουλμάνων; Μήπως την συζυγική τιμή, με την πολυγαμία και τα «ιερά» χαρέμια; Γνωρίζει ακόμα πως η γυναίκα είναι, σύμφωνα με το Κοράνιο, κατώτερο δημιούργημα από τον άνδρα και της οποίας αποστολή είναι να ικανοποιεί σεξουαλικά εκείνον; Μήπως επειδή δέχεται την παιδεραστία, με τους «γάμους» ανήλικων κοριτσιών; Μήπως για την φρικτή «περιτομή» – ακρωτηριασμό των μικρών κοριτσιών; Κοντολογίς, αν δεν είναι απλά άσχετος και αγράμματος, είναι εγκάθετος, πιστός θεράπων και ηχηρός κράχτης της «Νέας Τάξεως Πραγμάτων»!
Μήπως την δικαιοσύνη, όπως υπαγορεύει η «σαρία» και μετατρέπει τους απίστους σε υποζύγια των μουσουλμάνων; Μήπως την συζυγική τιμή, με την πολυγαμία και τα «ιερά» χαρέμια; Γνωρίζει ακόμα πως η γυναίκα είναι, σύμφωνα με το Κοράνιο, κατώτερο δημιούργημα από τον άνδρα και της οποίας αποστολή είναι να ικανοποιεί σεξουαλικά εκείνον; Μήπως επειδή δέχεται την παιδεραστία, με τους «γάμους» ανήλικων κοριτσιών; Μήπως για την φρικτή «περιτομή» – ακρωτηριασμό των μικρών κοριτσιών; Κοντολογίς, αν δεν είναι απλά άσχετος και αγράμματος, είναι εγκάθετος, πιστός θεράπων και ηχηρός κράχτης της «Νέας Τάξεως Πραγμάτων»!
«Ορθ.Τύπος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου