Ο Kyprianos Christodoulides άφησε ένα σχόλιο
για την ανάρτησή σας "Ο Ανών ...":
Διάβασε, λοιπόν κι εσύ, Ανώνυμε σχολιαστή του άρθρου «όσα δέν μάς είπαν τά τελευταία 100 χρόνια», αυτό :
«Φτάσαμε όμως σε καταστάσεις, αγαπητοί αδελφοί, που άλλη είναι η γνώμη του λαού, άλλη είναι η γνώμη των πρεσβυτέρων, του κλήρου του ευρυτέρου, άλλη είναι η γνώμη των Επισκόπων και τελικά άλλα αποφασίζουν οι Σύνοδοι. Αυτή είναι η κακοτυχία, η οποία μας δέρνει. Και θα μου επιτραπεί ταπεινά να υποβάλω γονυπετής, την παράκλησή μου στην Ιερά Σύνοδο. Ας πνεύσει και σ’ αυτήν ένας αέρας Πατερικός. Ας γίνει και στη Σύνοδό μας μία αναγέννηση, Πατερική όμως και Αποστολική και Προφητική. Κι ας ακούει τη φωνή του ποιμνίου -η Σύνοδος-, διότι θα έλθει εποχή, όπου οι αταξίες που συμβαίνουν στο πεζοδρόμιο καθημερινά, θα εισέλθουν και μέσα στην Εκκλησία. Μόλις ολοκληρωθεί ο σχεδιαζόμενος χωρισμός Εκκλησίας-Πολιτείας, με την πλέον αρνητική έννοια του όρου, τότε θα καταντήσουμε χειρότερα από τους Παλαιοημερολογίτες. Και αν δεν θελήσουμε με πρώτους τους Επισκόπους μας, τους οποίους σέβομαι απόλυτα, εάν δεν θελήσουμε να σωφρονισθούμε και να μην προκαλούμε τον λαό του Θεού, θα φθάσουμε σε φοβερές καταστάσεις στο χώρο τον εκκλησιαστικό.» ( http://aktines.blogspot.gr/2014/07/blog-post_24.html )
Καί ύστερα τούτο εδώ :
« Όποιος δέν θέλει «νά καταντήσουμε χειρότερα από τούς παλαιοημερολογίτες» (sic) κάθεται στά αυγά του, συντάσσεται με τήν ψευδοσύνοδο τού Κολυμβαρίου καί κάνει προσευχές μέ το κομποσχοίνι στό χέρι. Μπορεί, βέβαια, νά γράφει κάτι σάν τά παραπάνω (π. Γεώργιος Μεταλληνός) ή όπως τήν Εγκύκλιο τής Διπλής Συνάξεως τού Αγίου Όρους (π. Βασίλειος Γοντικάκης).
Όταν ο πάπας διακήρυξε τήν αίρεση τού φιλιόκβε καί οι πιστοί αντέδρασαν, θά τούς συνέστησε, υποθέτω, εκτός από τόν "ήχο τού χρυσού νομίσματος" (άφεση μέ τά συγχωροχάρτια), νά καθήσουν φρόνιμα ... γιά νά μήν γίνουν (οι πιστοί) χειρότερα από τούς παλαιοημερολογίτες. Καί τό γράφω αυτό, επειδή, τηρουμένων τών αναλογιών, θά έλεγα ότι ήταν ένδειξη αναχρονισμού - ή "παλαιοημερολογητικότητας" - η εμμονή στό Σύμβολο Νικαίας Κων/πόλεως.»
Πές μου σέ παρακαλώ, Ανώνυμε, ποιός μάς έκανε "σάν τούς παλαιοημερολογίτες" ; Καί αν είναι αυτοί παράδειγμα προς αποφυγή, οι άλλοι τού Κολυμβαρίου τί είναι ; Παράδειγμα πρός μίμηση ;
Διάβασε, λοιπόν κι εσύ, Ανώνυμε σχολιαστή του άρθρου «όσα δέν μάς είπαν τά τελευταία 100 χρόνια», αυτό :
«Φτάσαμε όμως σε καταστάσεις, αγαπητοί αδελφοί, που άλλη είναι η γνώμη του λαού, άλλη είναι η γνώμη των πρεσβυτέρων, του κλήρου του ευρυτέρου, άλλη είναι η γνώμη των Επισκόπων και τελικά άλλα αποφασίζουν οι Σύνοδοι. Αυτή είναι η κακοτυχία, η οποία μας δέρνει. Και θα μου επιτραπεί ταπεινά να υποβάλω γονυπετής, την παράκλησή μου στην Ιερά Σύνοδο. Ας πνεύσει και σ’ αυτήν ένας αέρας Πατερικός. Ας γίνει και στη Σύνοδό μας μία αναγέννηση, Πατερική όμως και Αποστολική και Προφητική. Κι ας ακούει τη φωνή του ποιμνίου -η Σύνοδος-, διότι θα έλθει εποχή, όπου οι αταξίες που συμβαίνουν στο πεζοδρόμιο καθημερινά, θα εισέλθουν και μέσα στην Εκκλησία. Μόλις ολοκληρωθεί ο σχεδιαζόμενος χωρισμός Εκκλησίας-Πολιτείας, με την πλέον αρνητική έννοια του όρου, τότε θα καταντήσουμε χειρότερα από τους Παλαιοημερολογίτες. Και αν δεν θελήσουμε με πρώτους τους Επισκόπους μας, τους οποίους σέβομαι απόλυτα, εάν δεν θελήσουμε να σωφρονισθούμε και να μην προκαλούμε τον λαό του Θεού, θα φθάσουμε σε φοβερές καταστάσεις στο χώρο τον εκκλησιαστικό.» ( http://aktines.blogspot.gr/2014/07/blog-post_24.html )
Καί ύστερα τούτο εδώ :
« Όποιος δέν θέλει «νά καταντήσουμε χειρότερα από τούς παλαιοημερολογίτες» (sic) κάθεται στά αυγά του, συντάσσεται με τήν ψευδοσύνοδο τού Κολυμβαρίου καί κάνει προσευχές μέ το κομποσχοίνι στό χέρι. Μπορεί, βέβαια, νά γράφει κάτι σάν τά παραπάνω (π. Γεώργιος Μεταλληνός) ή όπως τήν Εγκύκλιο τής Διπλής Συνάξεως τού Αγίου Όρους (π. Βασίλειος Γοντικάκης).
Όταν ο πάπας διακήρυξε τήν αίρεση τού φιλιόκβε καί οι πιστοί αντέδρασαν, θά τούς συνέστησε, υποθέτω, εκτός από τόν "ήχο τού χρυσού νομίσματος" (άφεση μέ τά συγχωροχάρτια), νά καθήσουν φρόνιμα ... γιά νά μήν γίνουν (οι πιστοί) χειρότερα από τούς παλαιοημερολογίτες. Καί τό γράφω αυτό, επειδή, τηρουμένων τών αναλογιών, θά έλεγα ότι ήταν ένδειξη αναχρονισμού - ή "παλαιοημερολογητικότητας" - η εμμονή στό Σύμβολο Νικαίας Κων/πόλεως.»
Πές μου σέ παρακαλώ, Ανώνυμε, ποιός μάς έκανε "σάν τούς παλαιοημερολογίτες" ; Καί αν είναι αυτοί παράδειγμα προς αποφυγή, οι άλλοι τού Κολυμβαρίου τί είναι ; Παράδειγμα πρός μίμηση ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου