Εναντίον του μικρού καλού αντιτάσσεται μικρόν κακόν, και
εναντίον του μεγίστου καλού πολεμεί το μέγιστον κακόν. Εναντίον των αδυνάτων
αθλητών του καλού ο Σατανάς αποστέλλει τους στρατιώτας του, ενώ εναντίον του
Θεού του καλού—του Κυρίου Ιησού Χριστού—εξέρχεται ο ίδιος ο Σατανάς (Ματθ. 4,
1-11. Λουκ. 4, 1-13). Και εάν μη τι άλλο, η επιστράτευσις αυτή του θεού του
κακού (του Σατανά) και όλης της στρατιάς του εναντίον του Χριστού, αποδεικνύουν
ότι ο Ιησούς είναι όχι μόνον ο άνθρωπος του καλού, αλλά και ο Θεός του καλού.
Όλος ο πόλεμος του Σατανά εναντίον του Χριστού έχει ένα σκοπόν: να εκ-σαρκώση τον Θεάνθρωπον, να διώξη τον
Θεόν εκ του ανθρωπίνου σώματος, εκ της ύλης, και να κυριαρχήση επ΄ αυτής
παντελώς. Να δείξη δηλαδή ότι ο Χριστός δεν είναι Θεός, αλλ΄ ένας απλούς και αδύνατος άνθρωπος, και να
αποτρέψη τοιουτοτρόπως τους ανθρώπους από την πίστιν εις τον Χριστόν, ο Οποίος
μόνος είναι εις θάσιν να νικήση τον θεόν του κακού. Η στρατηγική του Σατανά
είναι μεγαλοφυώς ανεπτυγμένη, από παντού πολεμεί ούτος εναντίον του Χριστού,
εναντίον του αγίου Σώματός Του—της Εκκλησίας. Δια μέσου πολλών και διαφόρων
ανθρώπων μάχεται ο Σατανάς κατά του Χριστού:
δια του Ηρώδου και του Νέρωνος, αλλά φοβερώτερον από τον Νέρωνα δια του
Αρείου. Ο Νέρων επολέμει την Εκκλησίαν έξωθεν, ο δε Άρειος έσωθεν. Ο Νέρων
απέκτεινε τους μαθητάς του Χριστού, ο δε Άρειος ήθελεν αυτόν τον Χριστόν να
αποκτείνη. Εάν ο Ιούδας είχεν ένα συναγωνιστήν εις το έγκλημά του, ούτος είναι
ο Άρειος. Εξελθών εκ του θεοκτόνου και αυτοκτόνου Ιούδα ο Σατανάς, εισήλθεν εις
τον Άρειον και δι΄ ουδενός άλλου ενήργει τόσον ολοκληρωτικώς, όσον δια του
Αρείου.
Συνεχίζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου