Αυτή είναι εκείνο, το οποίον καθιστά την Καινήν Διαθήκην
καινήν και την καινοδιαθηκικήν αλήθειαν πάντοτε νέαν και αιωνίαν. Και επειδή
είναι αιωνίως καινή και νεανική εις την θεανδρικήν τελειότητά Της, η
Προσωπικότης του Θεανθρώπου δεν δύναται να ανταλλάσσεται ούτε να
αντικαθίσταται, είναι πάντοτε η αυτή προς εαυτήν και συνεπής προς εαυτήν. Όθεν
το Ευαγγέλιον είναι πάντοτε και παντού το αυτό:
και δια τους ανθρώπους εις την γην, και δια τους αγγέλους εις τον
ουρανόν, και ο Θεάνθρωπος Χριστός είναι ο μοναδικός λόγος, ο μοναδικός νους, το
μοναδικόν νόημα του ανθρώπου και της κτίσεως. Άνευ Αυτού είναι αδύνατον να γίνη
δεκτή και η παραμικροτέρα θεοδικία εις ένα κόσμον και έναν άνθρωπον, όπως ο
ιδικός μας.
Συνεχίζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου